Anoniem: 151099 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:14:
[...]
tja als je voor jou functie een polo krijgt, dan mag je op zich nog blij zijn dat je meer mag betalen om iets beters te rijden. heb je wel eens een polo comfortline geprobeerd of een ibiza sport? dat scheelt best veel qua stoelen.
ik heb ibiza sport gereden en en polo trendline, en dat was een wereld van verschil, in de polo erg last van m'n rug en de ibiza nooit.
een golf trendline heeft ook gewoon matige stoelen dus reken je echt niet rijk met een instap golfje, ik zou dan eerder een aangeklede ibiza/polo nemen
En wat als je kinderen wilt

Denk je echt dat een buggie past in die auto's? Meerdere collega's zitten met dat probleem. Nu zeg ik hiermee niet dat ik een kind wil in de aankomende 4 jaar (voor het geval de vriendin meeleest

) maar het zou zo maar kunnen, 4 jaar is een lange tijd.
En ok, dan zit er een andere stoel in, dan zijn de auto's nog steeds te krap, ik kan mijn benen gewoon niet kwijt. Stoel helemaal naar achteren, dan heb ik de gordel over mijn ogen.. stoel omhoog, kan ik ineens niet meer bij de pedalen

enz. Nee, die auto's zijn gewoon te klein.
En tja, ik moet meer betalen voor een grotere auto. Wist ik, zeur ik niet over, had alleen niet verwacht dat het verschil met directlease 70 euro zou zijn.
En of een Polo conform mijn functie is (als je dat zo mag zien) dat is inderdaad een twist punt

een beetje serieuze auto bij een beetje serieuze klus. Ben geen junior meer ofzo.
Edit: en iedere keer als ik een Golf meekrijg van de garage als mijn Polo voor reparatie is, dan heb ik altijd het gevoel dat ik in een luie stoel zit.. heerlijk

Nou weet ik niet welke Golf dat is/zijn
Ga binnenkort maar eens een paar keer rijden met de SEAT Leon van mijn collega
@djidee, nee helaas, het blijkt dus dat de Ford's wel op de lijst stonden.. tot de zomervakantie ongeveer

vandaar dat sommige van mijn collega's wel Ford rijden
[
Voor 16% gewijzigd door
St@m op 04-12-2009 17:34
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels