Deze draad is afgesplitst van Ervaringen bij ICT dienstverleners . Bediscussier hier de in en outs van leaseregelingen: hoogte van vergoedingen, opbouw van vergoedingen, eigen bijdrages, etc.
Dit topic is met name bedoeld voor ervaringen die betrekking hebben op arbeidsvoorwaarden en -regelingen. Voor andere lease onderwerpen, zoals puur fiscale of juridische, mag een apart topic in WI geopend worden (maar gebruik wel eerst de search).
Da's genereus...Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:
[...]
Het is dus 600 ex brandstof bij Sogeti, en bij de intro presentatie was het duidelijk kenbaar gemaakt dat wat je overhoudt, voor jouw is.
Dat is op zich normaal zodra je een privébijdrage moet betalen. Deze is nl ook weer aftrekbaar van je bijtelling. Dientengevolge kun/mag je alle privébrandstof declareren. Daar betaal je immers zelf voor.Bij de intro werdt zelfs verteld dat je prive zoveel kunt reiijden als je wilt. Zij zelf was net uit Duitseland met vak, gerenden op kosten van het bedrijf.
Of ga je me nu vertellen dat ze je een auto van €600/mnd kale lease geven en alle brandstof kado doen?
Dan had ik indertijd beter daar kunnen gaan werken als bij de ballentent van een AO...
Maar goed, ik ben er nu vanaf en mijn huidige werkgever doet niet aan strikte leascategorieën en eigen bijdrages.
[ Voor 21% gewijzigd door Rukapul op 02-08-2006 22:30 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.