Volgens mij heb ik hier nog nooit mn bescheiden systeempje gepost dus bij deze even de oude en de nieuwe situatie, is al 238 x verandert maar nu ben ik eindelijk tevreden (( voor even dan

))
Dit is mijn oude tv + Sony surround set. TV meubel kwam van de ikea en heb ik behoorlijk verbouwd door een stuk uit het midden te halen. De speakers en de toren van de Sony set zijn namelijk even hoog, dus heb ik zo de tv op dezelfde hoogte gebracht. Stuk kersenhout erover en je hebt een mooi meubel voor een paar tientjes

(( hier is het nog de originele hoogte dus nog niet verbouwd ))
zo dus:
En mijn oude werk/game bureau. Bureau zelf gebouwd en kastjes ook.
En mn oude pc, amd2500@3200, 1.5GB RAM, 2x 160GB HD, 6800LE. Pc heeft een zelfgebakken wc-systeem, die helemaal ((cpu,gpy & nb) passief gekoeld is, dus geen fans nodig. Met een radiator van een fiat lancia en wat aquarium zooi
En de opvolger, geen extreme CM dit keer, wel een aparte kast met welgeteld 5 extra casefans, zodra ik weer een beetje tijd en geld over hebt ((voorlopig niet ivm sparen voor eigen huis)) ga ik hier nog wel een x wc inbouwen, die stilte van het vorige systeem was toch wel lekker...
specs:E6420 - 2048DDR2 HyperX - 2*250GB Raid0 + 320GB - Geforce 8600GTS
En daarbij een andere bureau indeling, paar 17inch tft'jes erbij.Ook een toetsenbord lade onder het bureau gebouwd van 20mm mdf, loopt een meter in het bureau door dus kun je lekker op leunen en trilt niet mee zoals de meeste die in de winkel kunt kopen. De rechtse staat als 2e scherm op de pc. De linkse staat op een download pc'tje (amd 2000+,1GB, 2*250GB)
Ik had hier eerst een creative setje aanhangen maar dat mistte toch wat, dus Yamaha receiver gekocht en paar samsung speakers ( had ik nog en klinken best aangenaam:9 )aangehangen.
Zelf even 2 plateautjes gemaakt zodat ik meer ruimte heb op mn bureau:
Yamaha receiver (RX-V457) die via glas aan de pc hangt op een SBLive externe geluidskaar.
En het zelfgebouwde kastje waar de boel in zit, van onder naar boven: combi oven, yamaha, download pc'tje.
Dan de nieuwe ht hoek, deze was zeker na aanschaf van de xbox360 aan vervanging toe. De sony set had geen DTS (alleen pro logic) en de sony tv was erg fijn maar maakt natuurlijk geen gebruik van de hd mogenlijkheden van de 360. Dus toch maar alles de deur uit gedaan en wezen shoppen
Nieuwe tv, Samsung LE32S71B
Harry Karton AVR-135 + DVD 23. dvd speler past er natuurlijk perfect bij en speelt alles af, ook mij vele gekopieerde cd's/dvd's ( allemaal backups van originele natuurlijk.... )
PSTWO (omgebouwd) + XBOX360 (geflashed). De 360 wordt ook gebruikt voor hd films, deze zijn in hdwmv formaat direct van een externe hdd af te spelen. Normaal staat hier nog een samsung hd decoder bij maar die is ter reparatie teruggestuurd...
En als laatste nog even de fronts die nog van de Sony set zijn, Wil eigenlijk kefs hebben maar dat zit er voorlopig even niet in. Al vallen ze zeker niet tegen, gaan hard zat voor films zonder te vervormen en hebben genoeg bas zodat een sub op mijn kamertje niet nodig is. Zitten aangesloten met monster speakers kabel. Rears moeten eigenlijk niet kabel hebben maar teveel werk voor die paar maanden.
Rears en center zijn ook nog steeds de oude sony's. Zodra ik mn huisje rond heb wordt er nog wel wat aangepast. Verlanglijstje sofar:
-Kef Q5 *2
-andere center en surrounds, moet de kefs nog gaan beluisteren
-hd beamer
-360 premium ( zwart staat veeeeeel beter dan die witte kast )
-sub? hangt van de akoestiek van de volgende woonruimte af. (en de buren

)
Zo dat was het wel, verhaal is weer veel te lang

commentaar welkom!
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1