ten eerste welkom
plaatjes plaatsen kun je ook (na post reply) met dit knopje

doen en dan de kale url van je geuploade plaatje invoegen.
Welke Rogers monitors geven zo slecht geluid dat ze vervangen moeten worden? Sommige hebben wat weinig bass, maar de ruimtelijke weergave is altijd super.
Jackson direct is di de Duitse distributeur (of iig verkoper) van Jungson. Ik denk dat de JS100 een nieuw goedkoper model is met wat meer vermogen dan de JA88D. Maar wel klasse AB ipv klasse A.
Mr.Qips schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:02:
Ik ben op zoek naar een goede verkoper van de Yarland FV34-C. Ik heb een aantal opties gevonden, maar zit nu in een soort van dilemma welke ik moet kiezen:
Timaudio (vanuit China): deze winkel heb ik als goedkoopste winkel vanuit China bevonden: €200 incl verzendkosten, maar natuurlijk zonder importheffing etc. Ook de betaling is wat lastig.
Crafty (Nederlandse importeur, ook hier actief

): natuurlijk erg betrouwbaar, maar de van de prijs (zonder verzendkosten!) schrok ik wel een beetje: €300.
AAAVT (Italie, gevonden via de Yarland-site): vrij goedkoop: €220, en doordat het vanuit de EU verzonden wordt zal het allemaal redelijk betrouwbaar zijn. Ik heb ze net een mailtje gestuurd of ze die versterkers nog verkopen en of ze ook naar Nederland toe sturen, maar hun automatische webshop zegt alvast dat er slechts €12 verzendkosten bovenop komen. Lijkt mij dan de beste keus.
Maar ik zie dat er hier mensen zijn die deze versterker voor veeeel minder geld hebben gekocht. Waar hebben jullie de versterker dan gekocht? En hebben jullie nog tips voor mij?
Allereerst welkom.
Ik wilde al commentaar geven maar ik had zelf niet goed gekeken op die Italiaanse site. Toch vraag ik me af of je hem wel zo goedkoop opgestuurd krijgt en wat je aan Italiaanse garantie hebt... Betrouwbaar in het thuisland van de 'family'... Ik lees in de sectie 'garanzia' (ja, ik lees ook Italiaans. Ik begrijp er geen bal van maar ik lees het toch

)niets over 2 jaar garantie, alleen dat je binnen 10 dagen terug mag sturen en dat je je geld binnen 30 dagen terugkrijgt.
Kun je net zo goed op Ebay een Aria Mini kopen of een Mengyue.
Al oet ik toegeven dat ze wel lekker veel dingen hebben. Ook nieuwe apparaten die ik nog niet eerder gezien heb, met een prijs erbij.
De Yaqin MC-300B kost er trws €1490!

De Yarland Pro200SE €940. Mijn FV34A kost er gek genoeg maar €340. Da's dan wel weer een lekker prijsje.
Als je het liever veilig doet koop dan toch lekker bij Crafty. Zo duur is ie niet (ik begrijp heel goed dat niemand het geld op de rug groeit) en bij hem weet je tenminste dat je goede en snelle service hebt. Niet dat ik daar ervaring mee heb, maar altijd beter dan in Italia.
Ik zie net dat Jenny Chan weer even terug is op Ebay. Closing shop in 14 days... feedbackupupupwinwinwin
Als er iemand interesse heeft in een paar
Aurum Cantus Leisure 2 (de gewone vierkante). Prijs is GBP1 + GBP173 airm+insurance.
[
Voor 74% gewijzigd door
Verwijderd op 25-09-2007 02:58
]