Ik maak er geen woorden meer aan vuil, hoop dat men hem goed aanpakt.
Het is niet enkel veilig voor RBW wat de klok slaat
Sowieso is het geen pure SM, ook grotendeels een naked. Beetje er tussen in.
Laatste periode zijn mij een boel dingen gaan tegenstaan aan het supersport rijden in het algemeen en mis bijv. ook het toeren samen met vriendin en andere.
Doordat zij een bandit 1200 rijd met als voorkeur een toer rijstijl is het gewoon niet te doen.Ze kan wel door rijden, tijdens gsxr1000 meeting waren er aantal die haar niet konden bijbenen...
Maar ze vind dat gerace gewoon niet leuk om continue te doen. Stoplicht sprintjes daarin tegen
Toeren op een GSXR1000 gaat sowieso harder, dan nog de houding die zwaar is op lage snelheden en mij ook steeds meer begint tegen te staan etc.
Afgelopen week op de bandit woon-werk gedaan, heerlijke gooi/smijt fiets. Bochten nu met 100 en een brede grijns ipv met 150/160 en brede grijns.
Wheelies trekken is met meeste fietsen wel te doen. Maar wil een rechtere houding, lekker sturen, maar ook eens relaxed kunnen tuffen en beetje links en rechts zitten kijken.
Met vrienden rijden is ook niet meer te doen, niet om stoer te doen maar hun houden het niet bij. 1000 is licht, snel en dankzij de aangepaste vering subliem. Overal kneedownen, op 1 wiel de bocht uit komen, etc. het kan (en gebeurd) allemaal. Daar is met zx9r en zx12r niet tegen op te boksen.
Ga je rijden met andere die "beter" rijden en harder rijden, gelijkwaardige motors etc. zit je continue tussen de 150km/h en 250km/h .. en daar heb ik geen zin meer in.. ( hoe kicken het op dat moment ook is )
Schuldig voelen naar thuis toe ivm de risico's die worden genomen ( ook al is dat flink afgenomen maar toch )
En dan iedere rit weer als je stopt of er niet een auto achter je stopt of dat je niet geflitst bent etc.
Woon-werk is er niet mee te doen... te kostbaar, weinig overzicht op verkeer, file rijden met al die pk's..., etc. etc.
Ben het gewoon op veel fronten beu
Met circuitfiets dan op circuit rijden is dan een betere optie om echt "los" te gaan
(hoewel daar ook steeds meer mensen rijden die kort hun rijbewijs hebben heb ik de indruk en zich nog wel eens flink verremmen, etc. etc )
Volgens MF had de bestuurder een snotneus... helaas
Ook al gehoord van insiders dat diegene totaal niet kan rijden. Rechtdoor en wat wheelien maar dat bochten nogal

was en zichzelf daarmee nogal in gevaar bracht tijdens meetings.
[Voor 135% gewijzigd door Capo op 24-09-2007 13:17]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?