Toon posts:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 13 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 6.888 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:44

ToolkiT

brit-tweaker

vandaag zo'n 350+ KM gereden dus nu wel beetje houten kont ;)

Wel mooi ritje ook ff op snelweg mijn max snelheid kunnen verleggen O-)

<edit>
btw hier kwam ik ook langs erg indrukwekkend:
http://images.google.com/...216GB216&um=1&sa=N&tab=wi

[Voor 39% gewijzigd door ToolkiT op 16-09-2007 13:46]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag was er weer een cup race op assen.

Ik heb afscheid genomen van de Dunlop GP Racers en ben overgestapt op Bridgestone BT002.

Gevolg.

PR Verpulverd naar: 1.58,242.

* Tylen is mega blij.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
shaggy8675 : daar rijd de bandit 1200 hier ook op, de 2ct road.. merk wel dat de band met regen of wat koduere temperaturen niet op temperartuur lijkt te komen of onwijs snel afkoelt.

Tylen : Wicked was ook erg erg te spreken over de 002 onder zijn 600rr. Zolder ging direkt weer harder.

Toolkit : Ik zit uit te rusten, wil morgen weer een rit doen van 397km (rondje ijsselmeer) :P
(zal wel ritje woredn over dijkje hier 4x op en neer en na huis.. rust dag..eindelijk )

[Voor 24% gewijzigd door Capo op 15-09-2007 22:25]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:14
ROFLASTC schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:29:
ik heb toch wel iets doms gedaan.....
Ik ken het, heb vandaag ff naar een MV Agusta F4 staan kijken :9~ Voel de centen nu al branden :9

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
Paul Hewson schreef op zondag 16 september 2007 @ 00:55:
[...]

Ik ken het, heb vandaag ff naar een MV Agusta F4 staan kijken :9~ Voel de centen nu al branden :9
mja als je 25k zo hebt liggen zou ik het ook wel weten :+ 2007 model en dan een gratis uitlaatsetje er bij bargainen O+

*burp*

• Capo
  • Niet online
nieuwe start post foto :P

http://members.chello.nl/e.vanderwielen/k5current/current.jpg

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Paul Hewson
rimpeldinky schreef op zondag 16 september 2007 @ 02:55:
[...]

mja als je 25k zo hebt liggen zou ik het ook wel weten :+ 2007 model en dan een gratis uitlaatsetje er bij bargainen O+
Zal morgen ff opslag vragen aan me baas :+ Nee, als het er 1 word is het een 2e hands. Eerst maar eens informeren hoeveel zoiets in de verzekering kost, ik wil zoiets toch wel allrisk verzekeren en dat zal vast geen goedkoop grapje wezen ducht me zo :X

Oja, iemand een Kawasaki ER-6F kopen? Word elke dag met liefde gepoetst O-)

• HenAadNel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:08

HenAadNel

ER-6N ABS 2006 / MAGNA SUPER

Paul Hewson schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:35:
[...]

Zal morgen ff opslag vragen aan me baas :+ Nee, als het er 1 word is het een 2e hands. Eerst maar eens informeren hoeveel zoiets in de verzekering kost, ik wil zoiets toch wel allrisk verzekeren en dat zal vast geen goedkoop grapje wezen ducht me zo :X

Oja, iemand een Kawasaki ER-F6 kopen? Word elke dag met liefde gepoetst O-)
EEhh ER-F6 of met liefde ER-6F gepoetst O-)

wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

mmm moet de mijne ook maar eens updaten geloof ik.. maar eens een nieuwe foto maken..

http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_3589.jpg
Mag het voorlopig worden..

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

HenAadNel schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:19:
[...]

Dacht ik ook al.. maar nee bedankt heb al de betere variant van dat blok en frame :p ;)

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-03 18:04

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Heb hem erbij gezet in TS. Kijkt u maar ;)
ToolkiT schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:28:
[...]

mmm moet de mijne ook maar eens updaten geloof ik.. maar eens een nieuwe foto maken..

[afbeelding]
Mag het voorlopig worden..
En erbij :)

[Voor 38% gewijzigd door Shaggy op 16-09-2007 22:50]

Making an ass of myself since the 70's

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 15:55

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

riep ik een tijdje terug niet iets over een ritje in September en dat Toolkit er dan bij kon zijn?

And it goes BRAAAAAPP!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:57

charrel

Cortisol4life..

Kan je de mijne ook nog even veranderen aangezien de Kawa de deur uit is?
http://www.xs4all.nl/~charrel/woutje@bmw@tweakers.net.JPG

• Tylen

Tylen

Weet iemand waar ik me Arai helm kan laten vullen?
Hij word een beetje losjes.

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:12:
Bij een arai dealer?

brouwer heeft arai dacht ik

No signature required.

• Tylen

Tylen

Dus toch. Hmmm denk niet dat ik er dan op kan wachten......

Maatje van me gaat zometeen arai hoevelaken bellen en vragen of het daar kan. Hij heeft hetzelfde probleem.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:12
Zow, theorie is binnen! Gelet op de hoeveelheid leren, was ik zeer aangenaam verrast met slechts twee fouten. Toch zakte denk ik 1/3 van de aanwezigen.

Het lessen staat nu even wat weekjes stil, omdat ik pas 1 november mijn AVB heb en ik weinig zin heb in nog 2 maanden pionnetjes slingeren.

Owja, iemand nog een setje Verjo boeken en cd kopen? :)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

charrel schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:42:
[afbeelding]
pas trouwens op met die schoenen.. hoorde laast een verhaal van een kerel die ff op pad ging en met minder dan 50kph onderuit ging door schuld van onoplettende 'cagedweller' en mooi 2 enkels brak omdat hij gympies aan had :(

• Paul Hewson
HenAadNel schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:19:
[...]

Ik niet van de dubieuze zijde :/ :D

• charrel

charrel

Cortisol4life..

ToolkiT schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:06:
[...]

pas trouwens op met die schoenen.. hoorde laast een verhaal van een kerel die ff op pad ging en met minder dan 50kph onderuit ging door schuld van onoplettende 'cagedweller' en mooi 2 enkels brak omdat hij gympies aan had :(
Yup, niet het meest verstandige schoeisel. Normaal lekker m'n sidi's aan. Maar helaas lagen die even niet in de buurt, en wou toch ff m'n motortje halen!

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-02 16:07
Wokschotel schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:58:
AVB aangevraagd, 12 oktober in Etten Leur. *O*

Gisteren gelest in de stromende regen, aparte ervaring :P
Etten, hey daar woon ik. xD

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
charrel schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:42:
[afbeelding]
Staan er allemaal bij :)

http://tweakers.net/ext/f/a43bb19bc388bcfbff41d9c37429a0e3/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/699de927f1580c3069d6222304f88a09/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/24256eceda859b1686934ba71c4bd28e/full.jpg

[Voor 30% gewijzigd door Shaggy op 17-09-2007 18:28]

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Toppertje shag!
Vrijdag mooi een rondje ijsselmeer gedaan met een vriend op een k7 gsx-r750 en een vriendin van me achterop. 385km gereden en geen centje pijn in me bips, duo had alleen het laatste uurtje last. Dus dat is wel goed vertoefen op zo'n bmw.
Ook gunstig dat ik maar 1x heb hoeven tanken, 1 op 19 is toch wel erg veel luxe vergeleken met de 1 op 14 van m'n ex kawaatje. Dat in combinatie me 20liter.
Alleen op het rechte stuk zag ik m'n maatje met z'n superkanon wel erg snel verdwijnen, gelukkig hebben we 70% over dijkjes "getourd" waar ie toch echt lekker naar mijn kontje + duo kontje(=goed kontje :Y ) kon kijken :+
2x een steppie aan de grond gereden, 1x aan de rechterkant de middenbok aan de grond.
Heerlijk getourd dus O-)
Vriend van me eerst zeiken over de koffers, tot ie z'n regenpak nodig had uit m'n koffertje.
Toen was ie er opeens wel heel erg blij mee ;)
Bandjes hebben het wel wat zwaar, zitten dunlop's allroad banden onder en het lijkt alsof de hoekjes van alle blokken eraf zijn, mischien toch iets minder op het gas in de bocht?
Aan grip iig nog niet echt gebrek gehad, wel af en toe een stapje opzij. Niks storends verder.
http://www.xs4all.nl/~charrel/Rondje%20ijsselmeer%20klein.JPG

Ow ja, ps:
Wat is zo'n gsx-r klein vergeleken bij zo'n vrachtschip! :/

• Tylen

Tylen

Laat dat kontje van je duo eens zien.

Beoordelen wij zelf wel of het de moeite waard is :P

• Chakotay
  • Laatst online: 31-03 17:00

Chakotay

Lick here to continue

Tylen schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:12:
Gewoon op je hoofd zetten, dan istie gevuld :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Capo
  • Niet online
charrel schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:49:
Toppertje shag!
Vrijdag mooi een rondje ijsselmeer gedaan met een vriend op een k7 gsx-r750 en een vriendin van me achterop. 385km gereden en geen centje pijn in me bips, duo had alleen het laatste uurtje last. Dus dat is wel goed vertoefen op zo'n bmw.
Ook gunstig dat ik maar 1x heb hoeven tanken, 1 op 19 is toch wel erg veel luxe vergeleken met de 1 op 14 van m'n ex kawaatje. Dat in combinatie me 20liter.
Alleen op het rechte stuk zag ik m'n maatje met z'n superkanon wel erg snel verdwijnen, gelukkig hebben we 70% over dijkjes "getourd" waar ie toch echt lekker naar mijn kontje + duo kontje(=goed kontje :Y ) kon kijken :+
2x een steppie aan de grond gereden, 1x aan de rechterkant de middenbok aan de grond.
Heerlijk getourd dus O-)
Vriend van me eerst zeiken over de koffers, tot ie z'n regenpak nodig had uit m'n koffertje.
Toen was ie er opeens wel heel erg blij mee ;)
Bandjes hebben het wel wat zwaar, zitten dunlop's allroad banden onder en het lijkt alsof de hoekjes van alle blokken eraf zijn, mischien toch iets minder op het gas in de bocht?
Aan grip iig nog niet echt gebrek gehad, wel af en toe een stapje opzij. Niks storends verder.
[afbeelding]

Ow ja, ps:
Wat is zo'n gsx-r klein vergeleken bij zo'n vrachtschip! :/
Tof man!

Hoe was het ritje ? wil die dit jaar ook nog doen namelijk. Lekker dijkjes sturen en dus weinig saaie rechte stukken ?

Shag : Netjes!! _/-\o_

• charrel

charrel

Cortisol4life..

http://home.hccnet.nl/e.kats/index.htm

Van bovenstaande site had ik de route, het stuk door Friesland is zeker erg leuk. Daaronder wordt het iets minder maar zitten er nog wel erg leuke stukjes in/tussen. We hebben wel een stukje gemist omdat er 1dijk opgebroken was.
Heel erg leuke antieke dorpjes.
Het stuk van Muiden naar Hoorn, waar wij gestart zijn, is weer erg leuk. Maar daar rij ik dan ook al regelmatig.
Al met al erg naar ons zin gehad, af en toe wel een beetje moeten zoeken aangezien m'n magnetische tanktas niet meer op de BMW past. Dus we deden het globaal uit ons hoofd, merk je toch dat je ouder wordt :+ . Je bergt de kaart op en ik was het alweer vergeten ...... opnieuw kijken dus.
Je moet wel echt ruim de tijd ervoor nemen, je bent aardig wat tijd kwijt. Die 7-9u zonder stops ben je toch echt wel kwijt. En dan hebben wij nog aardig doorgeplankt over de dijkjes.

• rimpeldinky
http://img503.imageshack.us/img503/761/s6000380au3.jpg
wat vinden we hier nu van? R6 replica Ik vin em ENORM mooi (tevens subtiele kick :P)

*burp*

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33

DinX

Motormuis

Erg mooi die foto's in de TS :)

Maar psssst, ik heb een FJR1300A :+

[Voor 5% gewijzigd door DinX op 18-09-2007 21:32]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-03 13:50

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rimpeldinky schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:21:
[afbeelding]
wat vinden we hier nu van? R6 replica Ik vin em ENORM mooi (tevens subtiele kick :P)
Hmm wel vet inderdaad, maar voor € 7950,00 heb ik toch liever een andere.
Plus dat ik eerst iets schuiner door de bochten wil kunnen gaan voor ik mezelf belachelijk maak door te doen alsof ik Rossi ben.. :p

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
DinX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:32:
Erg mooi die foto's in de TS :)

Maar psssst, ik heb een FJR1300A :+
http://tweakers.net/ext/f/8affafb91619ae455762efbbad0d6540/full.gif

Pech hebben hahaha >:)

Ben alle foto's even stuk voor stuk aan het updaten. Een tweakers forum, met het uiterlijk van een dooie zeester... Kan niet hé })

[Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 18-09-2007 23:42]

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 06:45
Gisteren mijn eerste rijles gehad! Eerst begonnen met optrekken en weer remmen. Later bochtje maken in de 1e versnelling. Dat was wel even wennen aangezien ik mee leunde met de motor ipv "afvlakken" en gas constant te houden. Daarna optrekken naar 2e dan remmen terug naar de 1e en weer bochtje.

Uiteindelijk toegekomen aan de eerste paar remproeven; in de 3e met 50 aankomen rijden en dan preciezie stop maken (en terug schakelen).

Zaterdag mag ik weer :)

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:21
Capo schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:17:
[...]

Welkom lengte en gewichts genoot ;)
2 hobby's die overeen komen 8)

Ik zal het je maar direkt vertellen : JE BENT TE ZWAAR!

Mensen zoals jij en ik moeten niet motor rijden, althans dat denken de bouwers van motoren.

Gelukkig denken de aftermarket mensen meer na over hun portomonnee en hebben voor de zwaardere rijders andere veren ontwikkeld. (ook voor circuit gebruik)

Wat ik je aanraad is banden spanning wat verhogen en kijken hoe warm de band word en of die uberhaupt warm word en misschien niet overhit ?

en andere veren monteren!!

Je vering is helemaal niet ingesteld op 115kg excl. leren pak van kg of 5 , helm 1.2kg, laarzen , etc. etc.

Vering kan het gewoon weg niet aan en daardoor heb je grip verlies. Vering is ontwikkeld voor mensen van om en na bij de 70kg.

Andere veren, banden met softer compound, goede bandenspanning etc.. does the trick...voorlopig that is >:)
Ik ben te zwaar, zoek je ruzie ;)
Ja okee is een duidelijk verhaal, ben alleen op zoek naar een andere fiets (zzr1200 waarschijnlijk) dus ga niet te veel meer investeren in deze fiets, maar banden spanning verhogen kan natuurlijk wel. Naar hoeveel dan ongeveer? gewoon 0,25 erbij ofzo voor en achter?

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Iedereen zeker z'n motor aan het klaar maken voor de APK keuring hehe...

Zo, nog 1 keertje spammen, mag wel hé ;)

MegaMeeting Zondag 23/9

Zo, genoeg gespammed. Nieuwe bandjes bevallen trouwens best aardig ja. MPR2 is _/-\o_
Ook met wat nat weer geen probleem, en sturen als een scheermes ( Welliswaar een bot scheermes met een TLR, maar toch )

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ja, zou wel willen naar die megameeting.... Helaas ga ik alleen zaterdag de nachtdienst in, en om dan zondag weer op 11:00 in venendaal te staan betekend 2u slaap....
Daar ga ik echt niet beter van rijden :|

• rimpeldinky
zeg shaggy, motoren van 20 jaar of ouder worden toch wel vrijgesteld.. daar is gewoon niets meer aan te keuren :P O-) (hoop ik dan)

*burp*

• unclero

unclero

Kona EV ftw \o/

shaggy8675 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:55:
Wat?! APK? :o
* unclero kijkt naar dat oude beestje in een hoekje van zn garage
(kwam de fabriek uitgerolt toen mijn moeder nog een kleuter was, en als ik ga rijden (als ik hem aan de praat krijg) moet altijd gereedschap en goede wandelschoenen mee)

Ik begrijp dat er grenzen zijn aan hetgeen je de openbare weg mee op mag draaien. Maar volgens mij is dit eerder een truc om de trouwe belastingbetaler (we betalen ons blauw aan benzine-accijns) nog verder uit te wringen. :/
Laat staan vele sleutelaars de hobby af te pakken, chopperliefhebbers, ratbikers, hoggers enz.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• rimpeldinky
eerst maar eens afwachten HOE het geimplementeert gaat worden, zal wel een algemene keuring zijn op geluid, remmen en licht en thats it

*burp*

• DinX

DinX

Motormuis

Tijd om wat fabrieksdempers/koplampen/pinkers/... op ebay.nl te verkopen tegen woekerwinsten :+

[Voor 13% gewijzigd door DinX op 20-09-2007 13:21]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-03 19:08
AVB gehaald!! :D *O*
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe het ging. :P Dat zie ik wel als ik de uitslag op papier krijg.

• rimpeldinky
-DG- schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:48:
AVB gehaald!! :D *O*
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe het ging. :P Dat zie ik wel als ik de uitslag op papier krijg.
gefeli ;) je bent dr bijna dus :)

*burp*

• unclero

unclero

Kona EV ftw \o/

Hoe is de theorie tegenwoordig?
Ik hoorde dat die van de auto flink pittiger is geworden (met open vragen enzo), hoe is die van de motor eigenlijk?

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• xAndyx
unclero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:01:
Ik hoorde dat die van de auto flink pittiger is geworden (met open vragen enzo), hoe is die van de motor eigenlijk?
Nou zo open zijn de open vragen niet wat ik begrepen heb. Je moet een getal invullen. Als in hoe hard mag je hier etc.

Hoe zit dat trouwens nu met apk voor de motor dat is er toch niet? Of gaan er nu regels veranderen?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53
Oh, maar die 'open' vragen had ik 4 jaar geleden ook al. Bijvoorbeeld dat je zo'n spoorovergangsbord had met 2 schuine rode strepen, en dan mocht je invullen over hoeveel meter de spoorovergang was.

spoiler:
160m :P

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

open vragen waar je een getal in moet vullen.. dat blijft ongeveer meerkeuze..

No signature required.

• -DG-
  • Laatst online: 17-03 19:08
Ja, nog even te horen krijgen wanneer ik AVD kan doen (heb al wel betaald) en dan de week voor dat examen misschien nog een paar lessen. :)
dankje trouwens. :P

[Voor 5% gewijzigd door -DG- op 20-09-2007 15:27]

• endless
  • Niet online
Hetzelfde.. ;)
Maar als je er een beetje proefexamens voor leert dan kom je er makkelijk doorheen hoor!
Pittig is het niet te noemen.

[Voor 4% gewijzigd door endless op 20-09-2007 16:03]

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

shaggy8675 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:55:
*scare*

hoe de hell.....

En dus weer centen dokken als je motor altijd goed werkt cker.

Dat terwijl de gemiddelde nederlandse motor in zulke goede staat verkeert :/

And it goes BRAAAAAPP!

• Operations
  • Laatst online: 00:21
Wat lees ik hier nou voor dingen over een APK keuring voor de motor? Is daar een bron van? Per wanneer gaat dat ingevoerd worden? Is er al meer bekend over? Pffff nog meer betalen, vind het te gek worden allemaal hier in NL. Maar goed dat is MIJN mening en hoeft verder niemand op te reageren ;) Mag wel natuurlijk :)

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
TheGeneral schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:21:
Wat lees ik hier nou voor dingen over een APK keuring voor de motor? Is daar een bron van? Per wanneer gaat dat ingevoerd worden? Is er al meer bekend over? Pffff nog meer betalen, vind het te gek worden allemaal hier in NL. Maar goed dat is MIJN mening en hoeft verder niemand op te reageren ;) Mag wel natuurlijk :)
denk dat iedereen het daar mee eens is, zal weinig discussie opleveren

• Capo
  • Niet online
charrel schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:35:
http://home.hccnet.nl/e.kats/index.htm

Van bovenstaande site had ik de route, het stuk door Friesland is zeker erg leuk. Daaronder wordt het iets minder maar zitten er nog wel erg leuke stukjes in/tussen. We hebben wel een stukje gemist omdat er 1dijk opgebroken was.
Heel erg leuke antieke dorpjes.
Het stuk van Muiden naar Hoorn, waar wij gestart zijn, is weer erg leuk. Maar daar rij ik dan ook al regelmatig.
Al met al erg naar ons zin gehad, af en toe wel een beetje moeten zoeken aangezien m'n magnetische tanktas niet meer op de BMW past. Dus we deden het globaal uit ons hoofd, merk je toch dat je ouder wordt :+ . Je bergt de kaart op en ik was het alweer vergeten ...... opnieuw kijken dus.
Je moet wel echt ruim de tijd ervoor nemen, je bent aardig wat tijd kwijt. Die 7-9u zonder stops ben je toch echt wel kwijt. En dan hebben wij nog aardig doorgeplankt over de dijkjes.
Tof! :)

Hier zou het dan met GPS doen en een supersport..dus rit zal iets korter zijn kwa tijd :+

En ik merk dat het sturen op een andere fiets net zo leuk is en het dan stuk rustiger gaat kwa snelheid. Dus ik ga very soon proefrijden op wat diverse motoren om vergelijk te maken. (jaja ik overweeg van motor te switchen)

Hele week op de bandit 1200 van vriendin gereden (superbike stuur, wilbers voorvering, MPR2ct) en ik ga , na vorig jaar al getwijfeld te hebben, alsnog proef rijden op een KTM adventure 990. Ook de bmw 1200GS maar ik wil eigenlijk geen BMW ivm de electronica...
TheGeneral schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:44:
[...]

Ik ben te zwaar, zoek je ruzie ;)
Ja okee is een duidelijk verhaal, ben alleen op zoek naar een andere fiets (zzr1200 waarschijnlijk) dus ga niet te veel meer investeren in deze fiets, maar banden spanning verhogen kan natuurlijk wel. Naar hoeveel dan ongeveer? gewoon 0,25 erbij ofzo voor en achter?
Ruzie ? dan moet je verder zoeken :+

Ligt aan de banden. De nieuwe banden ala Pilot power , etc. zit je op 2.5 voor en 2.9 achter.

[Voor 8% gewijzigd door Capo op 21-09-2007 11:19]

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Denk dat je na die adventure verkocht bent :+
Ach ja, er zijn genoeg gs-en die helemaal geen problemen hebben. Zeker als je het GS forum leest dan barst het er van de problemen. Degene zonder problemen hoor je er ook bijna niet, dat is een nadeel van een forum waar je vaak alleen maar terecht komt als je specifiek naar iets zoekt.
De meeste met een BMW rijden volgens mij ook iets meer km's dan de gemiddelde rijder, heb iig op het gs forum al km standen voorbij zien komen die aardig hoog waren. 2 vrienden in mijn motorrijdende vriendenkring hebben ook een BMW en die rijden dan toch ook echt veel meer dan alle anderen.
Zijn wel een aantal GS-rijders overgestapt naar KTM en dan met name de naar de adventure. Vanwege problemen met de GS, ik heb er ook eentje met veel km's in betrekkelijk korte tijd.
Benzinepomp modificatie is iig op de mijne doorgevoerd en ook m'n achterremschijf is verder niet blauw.
Na proefritje op een GS was ik iig helemaal verkocht, en met 2 jaar volledige garantie maak ik me verder ook niet echt zorgen om problemen.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

No signature required.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-03 22:36

Stoffel

Engineering the impossible

Waar hebben jullie je motorverzekering? Ze zijn allemaal niet duur, maar na wat rondbellen bleek ik bij Allianz toch een heel stuk goedkoper (de helft) uit te zijn dan bijvoorbeeld Univé. Maar dan is de vraag of de dekking ook even goed is. Zijn er maatschappijen waar je niet goed zit met de motor?

• Capo
  • Niet online
charrel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:19:
Denk dat je na die adventure verkocht bent :+
Ach ja, er zijn genoeg gs-en die helemaal geen problemen hebben. Zeker als je het GS forum leest dan barst het er van de problemen. Degene zonder problemen hoor je er ook bijna niet, dat is een nadeel van een forum waar je vaak alleen maar terecht komt als je specifiek naar iets zoekt.
De meeste met een BMW rijden volgens mij ook iets meer km's dan de gemiddelde rijder, heb iig op het gs forum al km standen voorbij zien komen die aardig hoog waren. 2 vrienden in mijn motorrijdende vriendenkring hebben ook een BMW en die rijden dan toch ook echt veel meer dan alle anderen.
Zijn wel een aantal GS-rijders overgestapt naar KTM en dan met name de naar de adventure. Vanwege problemen met de GS, ik heb er ook eentje met veel km's in betrekkelijk korte tijd.
Benzinepomp modificatie is iig op de mijne doorgevoerd en ook m'n achterremschijf is verder niet blauw.
Na proefritje op een GS was ik iig helemaal verkocht, en met 2 jaar volledige garantie maak ik me verder ook niet echt zorgen om problemen.
Ik weet het wel zeker :+ zeker als er 2e set wielen bij komt.. 2x 17" met weg banden. En koffer :P

Meeste bmw rijders rijden veel kilometers, dus ook meer storingen. Logica en gevolg.
Dat is net als op een helpdesk werken waar je over het algemeen meer klachten binnen krijgt als bedankjes.

Echter ben ik van aantal dingen bij BMW niet gecharmeerd en daarom staat de GS direkt al op een achterstand tov een andere motor.
Misschien niet eerlijk/objectief genoeg, maar persoonlijke keuze naast de technische dingen (inwendig het blok niet helemaal mijn ding hoewel ik boxer motors wel enorm fijn vind rijden, niks zelf kunnen doen en alles door de dealer vind ik een gebrek , even als dat de dealer niet alle tijd krijgt van bmw met onderhoud ivm vaste tijden/schema's/kosten) natuurlijk ook andere dingen, KTM lc8 blok is meer fun, ik prefereer ketting boven cardan, wil geen electronica in mijn remmen (bmw rembekrachtiger)

BMW heeft wel veel voordelen ook. Fijner op de snelweg, zuiniger, etc. maar weegt niet op voor mij tegen al het andere voor nu.

Oude 1150 vond ik mooier als de 1200 maar dat is compleet omgeslagen overigens. 1200 is echt een plaatje. Mooier als de KTM adventure in mijn ogen.

Ow over km's , ik zit zo op de 20.000/25.000km per jaar met de motor.
Dit jaar 13k met de supersport ( 2 1/2 setje banden :X ), 8k met een pekelbak en 2k a 3k op de bandit van vriendin.

[Voor 6% gewijzigd door Capo op 21-09-2007 15:52]

• Capo
  • Niet online
vrij beschaafd :+ Netjes wel! een van de mooiere oplossingen. (hoewel ik 1 amerikaans eoplossing het mooiste vind , krijg je 2 stukjes carbon kuip bij, steekt het stukje pijp door het carbon..heel nice)

zal mijn vriendin es vragen om zondag wat te filmen als we tijd hebben :) Kan men die ook eens horen.

[Voor 27% gewijzigd door Capo op 21-09-2007 15:56]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:55:
[...]

vrij beschaafd :+ Netjes wel! een van de mooiere oplossingen. (hoewel ik 1 amerikaans eoplossing het mooiste vind , krijg je 2 stukjes carbon kuip bij, steekt het stukje pijp door het carbon..heel nice)

zal mijn vriendin es vragen om zondag wat te filmen als we tijd hebben :) Kan men die ook eens horen.
Hehe.. filmpje is echt bagger kwaliteit.. maatje van me was er net met een bos superbike.. en die akra van mij klinkt bijna net zo hard O-)

No signature required.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

• Capo
  • Niet online
dat is nog een reden om de supersports uit mijn leven te doen :)

Gezeik allemaal van de politiek..

• DinX

DinX

Motormuis

Voor de beginners, altijd je motorlaarzen uit doen tijdens het plassen:

http://www.ananova.com/news/story/sm_2517312.html?menu=

• xAndyx
DinX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:05:
Voor de beginners, altijd je motorlaarzen uit doen tijdens het plassen:

http://www.ananova.com/news/story/sm_2517312.html?menu=
Auwa... :o Het zal je maar gebeuren. Anyway snel mn nest in morgen om 09:00 weer lessen :O

[Voor 13% gewijzigd door xAndyx op 21-09-2007 23:19]

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Capo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:30:
dat is nog een reden om de supersports uit mijn leven te doen :)

Gezeik allemaal van de politiek..
En als dat gebeurt en nog meer mensen hun scheurijzer wegdoen dan roept de politiek "mensen hebben verkeersveiligheid omarmt", "wij hebben gelijk" ;(

Anyway. stukkie rijden jeh

[Voor 3% gewijzigd door ROFLASTC op 22-09-2007 15:58]

And it goes BRAAAAAPP!

• xAndyx
Zo weer lekker gelest, remmen, precisie stop, noodstop allemaal in iedergeval 1x (of meerdere keren) gelukt. Toen lopen met de motor en inparkeren + bijbehorende kijken. En daarna snelle slalom :)

Dat slalommen is even wennen als je geen brommer hebt gehad die je al is eerder zo heen en weer hebt gegooid. Ging in het begin te strak langs de pionnen maar aan het einde van de les eindelijk gelukt.

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 16:31

Quarin

Ondertitel... wasda?

Lessen gaan goed, 6 lessen gehad. Alle manouvres gaan gewoon goed, avb aangevraagd, maar ik kan helaas pas begin december examen doen. Dat zou gewoon goed moeten gaan, ik rijdt op een echt licht dingetje (moet ook 25kw) dus je kan ermee smijten wat je wilt. 1 keer de beugel om de uitlaat al tegen de grond gekregen dus qua schuin gaan lukt het wel, hoogstens nog wat vloeiender op de slalom.
Gisteren ook kleding gekocht, wel een aanslag op mijn geld maar hopelijk goede spullen gekocht, ik was uiteindelijk 680 euro kwijt.
Helm, shoei raid2. Zwart of print was wel mooier, maar print vond ik teveel geld extra en pearl grey was wel een stuk duidelijk zichtbaar.
Broek en jas zijn mqp skylar en styx. Ze zitten lekker, zijn warm genoeg en volgens mij is de bescherming ook wel goed zat.

Anoniem: 28145

shaggy8675 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:32:
Zo, heb mezelf maar eens voorbereid op het nieuwe winter seizoen.

[...]
Winterseizoen? Eerst nog even op vakantie hoor! :9
Morgen motor inleveren en volgende week op het vliegtuig stappen naar Almeria. Lekker een week roadbook rijden in de Sierra Nevada en de Ramblas (droge rivierbeddingen). Motortje is klaar, af. Roadbook, tripcomputer, GPS, en ook nog eens zonder dat het een lompe rommel is geworden. Nieuwe banden, nieuwe uitlaat. Ben d'r klaar voor!

http://img502.imageshack.us/img502/7863/dsc07551vt0.jpg

http://img516.imageshack.us/img516/3404/dsc07552cf9.jpg

http://img511.imageshack.us/img511/3519/dsc07549bo8.jpg

Vorige week heb ik me aangemeld voor een rally in Oost Europa volgend jaar. Ik ga maar alvast extra vrije dagen regelen voor volgend jaar. :)

kutleven O-)

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 28145 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:17:
[...]

Winterseizoen? Eerst nog even op vakantie hoor! :9
Morgen motor inleveren en volgende week op het vliegtuig stappen naar Almeria. Lekker een week roadbook rijden in de Sierra Nevada en de Ramblas (droge rivierbeddingen). Motortje is klaar, af. Roadbook, tripcomputer, GPS, en ook nog eens zonder dat het een lompe rommel is geworden. Nieuwe banden, nieuwe uitlaat. Ben d'r klaar voor!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vorige week heb ik me aangemeld voor een rally in Oost Europa volgend jaar. Ik ga maar alvast extra vrije dagen regelen voor volgend jaar. :)

kutleven O-)
Jaaaaaa daar is 'ie weer. Hoe'st in Pijnacker?

Was dat jouw 650-Dakar ? Ziet er sehr gut aus ja

Ik wil ook zooo graag eens zo'n lange rit in verweggystan, maar ja motor is nog lang nie klaar...

[Voor 6% gewijzigd door ROFLASTC op 22-09-2007 20:21]

And it goes BRAAAAAPP!

Ik heb vorig jaar de Dakar verkocht, en van het voorjaar mijn DR650. Zoals je kunt zien heb ik tegenwoordig een G650Xchallenge. Superfiets! Al aardig wat leuke trips mee gedaan. En 2007 is nog maar het begin vrees ik.

Ik heb nog wilde plannen om de motor verder om te bouwen naar een rallyfiets, maar alles stap voor stap....

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ow ik dacht dat je 'm had omgebouwd ala africanqueens of touratech

Het was toch ook een 650cc? Hoe meer Ralley hoe beter :P

And it goes BRAAAAAPP!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nog mensen die vanuit de regio alkmaar/ haarlem naar de megameeting gaan? Ga vanacht m'n nachtdiensten in dus kan zo toch nog even heen.

• Chakotay
  • Laatst online: 31-03 17:00

Chakotay

Lick here to continue

charrel schreef op zondag 23 september 2007 @ 08:33:
Nog mensen die vanuit de regio alkmaar/ haarlem naar de megameeting gaan? Ga vanacht m'n nachtdiensten in dus kan zo toch nog even heen.
Je zou bij de Amsterdam-groep kunnen aansluiten. Wel doorrijden, over een half uur vertrekken ze al :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Meph
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09-2019

Meph

1 + 1 = 3

Stoffel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:38:
Waar hebben jullie je motorverzekering? Ze zijn allemaal niet duur, maar na wat rondbellen bleek ik bij Allianz toch een heel stuk goedkoper (de helft) uit te zijn dan bijvoorbeeld Univé. Maar dan is de vraag of de dekking ook even goed is. Zijn er maatschappijen waar je niet goed zit met de motor?
Volgens mij hebben de meeste motorrijders hun verzekering afgesloten bij de KNMV. (www.knmv.nl). Prima prijs kwaliteit verhouding aldaar. :)

"de meeste"

Ik denk dat dat wel meevalt.Er zitten er ook veel bij Thurien, Unigarant of gewoon bij dezelfde maatschappij als waar ze de auto ook hebben verzekerd. Rondbellen en doorvragen naar de voorwaarden en tarieven kan zeker lonen. Ik heb weleens gehad dat een motor nar drie maanden gestolen werd, maar ik kreeg geen nieuwwaarde vergoed. Dat had ik dus eigenlijk uit moeten zoeken voor ik de verzekering afsloot. Dat was bij Centraal Beheer trouwens.

@charrel, ken jij de BMW GS Club? Veel goede info voor GS rijders.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Zit ook op het GS forum ja, inderdaad erg nuttig. Maar als je dat leest wordt je niet echt blij met alle problemen die er zijn....hehe.
Vriend van me die een oudere GS heeft attendeerde me al op het forum, hij heeft het regelmatig nodig om z'n GS uit '94 met 145.000km op de teller af en toe wat te fixen/ opknappen :P

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Vandaag wat striping op mijn velgen gedaan... gezien het een zwarte fiets is dus in zwart, maar wel reflecterend, dus weer een stukje pasieve veiligheid erbij :)
voor:
http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_4357.jpg

na:
http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_4360.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y235/ToolkiT/IMG_4361.jpg

• rimpeldinky
ziet er zeker strak uit! :D

*burp*

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

foto'tje van het geheel?

No signature required.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:50:
Misschien niet eerlijk/objectief genoeg, maar persoonlijke keuze naast de technische dingen natuurlijk ook andere dingen, KTM lc8 blok is meer fun, ik prefereer ketting boven cardan, wil geen electronica in mijn remmen (bmw rembekrachtiger)
Die nieuwe continental - teves rempomp is niet meer elektronisch bekrachtigd zover ik had gezien in de documentatie van BMW. Maar het is weer van de auto's geleend omdat die met CANbus werkt. Overigens heb ik feedback gekregen van de TT/TA bij BMW over mijn vorige cursus, je moet maar eens gillen over MSN ;) En zorg voor een paar tissues :P

@shaggy8675
Verwijder mij van de lijst. Heb geen motoren meer.

[Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 24-09-2007 07:09]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Werkhoven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:42
Een aantal weekjes geleden dus m'n rijbewijs gehaald en sinds dit weekend voorzien van een motor. Een Suzuki GSX600F uit 1997 (ik zal vanavond als ik thuis ben een foto posten voor in de openingspost). Dit weekend nog even geprofiteerd van het mooie weer en lekker wat kilometers gemaakt. Wat heerlijk om te rijden zonder een oortje in, wat je laat weten welke kant je op moet... ;)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Chevy454 schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:05:
[...]
@shaggy8675
Verwijder mij van de lijst. Heb geen motoren meer.
Ligt je Vmax zo in brokken dat je het geen motor meer kan noemen of heb je hem verkocht?

• Capo
  • Niet online

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

dank :)

Moet alleen nog een (zwarte) rear hugger op en zit te denken aan een ander scherm en witte knippers..

• Grolsch
  • Laatst online: 22:59
Modbreak:Ongewenste offtopic reactie, omdat dit onderwerp al eerder tot irritaties heeft geleid.

[Voor 135% gewijzigd door Steffie op 24-09-2007 12:48]

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• Capo
  • Niet online
ToolkiT schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:43:
[...]

dank :)

Moet alleen nog een (zwarte) rear hugger op en zit te denken aan een ander scherm en witte knippers..
Vind hem echt strak :)

Ik las dat diverse een std. scherm in korten ?

Ga als het goed is zaterdag proefrijden op een KTM 950 SM :P ben redelijk verkocht al. Ben het supersport gebeuren redelijk beu. (veiligheid/politie/etc)
Even wachten tot 2008, als de sm uit komt met 990, injectie en toerenteller dan.. :P

• Tylen

Tylen

Nee, een SM is veilig voor je rbw ;)

Gisteren toevallig nog wegmisbruikers gezien?

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:43:

zonder rbw, zonder verzekering, en zonder kenteken.. wat een maloot

No signature required.

• Tylen

Tylen

Lompe actie ja...

Terecht dat hij aan het janken was :P

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Capo schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:37:
[...]

Vind hem echt strak :)

Ik las dat diverse een std. scherm in korten ?
je kan hem op zijn kop doen (zoals ik gedaan heb :) )
origineel:
http://www.kawasaki.co.uk/Objects/w320h240_000003404959E008.jpg

Maar dan nog levert het vrij weinig bescherming op hoge snelheden.. het givi scherm is wat breder zodat ook je armen wat bescherming hebben..
http://i21.ebayimg.com/04/i/000/b7/9b/a700_1.JPG

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:46:
[...]

zonder rbw, zonder verzekering, en zonder kenteken.. wat een maloot
staat dat ook ergens online?

• Tylen

Tylen

Hiero: http://www.youtube.com/watch?v=4JvFUAVE6z8

Erg domme actie van die gozer.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

idd erg domme actie..
dat je een wheelie doet ala.. maar doe het dan wel op een wat betere plek..
En rijden zonder rijbewijs/kenteken/verzekering is natuurlijk te stom voor woorden...

btw de nachtmerrie van ome Koos:
http://www.youtube.com/wa...I9pw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/wa...rrUc&mode=related&search=

[Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 24-09-2007 12:25]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:17:
[...]

idd erg domme actie..
dat je een wheelie doet ala.. maar doe het dan wel op een wat betere plek..
En rijden zonder rijbewijs/kenteken/verzekering is natuurlijk te stom voor woorden...

btw de nachtmerrie van ome Koos:
http://www.youtube.com/wa...I9pw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/wa...rrUc&mode=related&search=
ja, idd.. wheelies ed boeit me niet zo veel.. maar dat je onverzekerd rondrijd is gewoon dom.

No signature required.

• Capo
  • Niet online
Ik maak er geen woorden meer aan vuil, hoop dat men hem goed aanpakt.
Tylen schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:43:

Het is niet enkel veilig voor RBW wat de klok slaat ;)

Sowieso is het geen pure SM, ook grotendeels een naked. Beetje er tussen in.

Laatste periode zijn mij een boel dingen gaan tegenstaan aan het supersport rijden in het algemeen en mis bijv. ook het toeren samen met vriendin en andere.
Doordat zij een bandit 1200 rijd met als voorkeur een toer rijstijl is het gewoon niet te doen.Ze kan wel door rijden, tijdens gsxr1000 meeting waren er aantal die haar niet konden bijbenen... _/-\o_
Maar ze vind dat gerace gewoon niet leuk om continue te doen. Stoplicht sprintjes daarin tegen ;)

Toeren op een GSXR1000 gaat sowieso harder, dan nog de houding die zwaar is op lage snelheden en mij ook steeds meer begint tegen te staan etc.

Afgelopen week op de bandit woon-werk gedaan, heerlijke gooi/smijt fiets. Bochten nu met 100 en een brede grijns ipv met 150/160 en brede grijns.

Wheelies trekken is met meeste fietsen wel te doen. Maar wil een rechtere houding, lekker sturen, maar ook eens relaxed kunnen tuffen en beetje links en rechts zitten kijken.

Met vrienden rijden is ook niet meer te doen, niet om stoer te doen maar hun houden het niet bij. 1000 is licht, snel en dankzij de aangepaste vering subliem. Overal kneedownen, op 1 wiel de bocht uit komen, etc. het kan (en gebeurd) allemaal. Daar is met zx9r en zx12r niet tegen op te boksen.
Ga je rijden met andere die "beter" rijden en harder rijden, gelijkwaardige motors etc. zit je continue tussen de 150km/h en 250km/h .. en daar heb ik geen zin meer in.. ( hoe kicken het op dat moment ook is )

Schuldig voelen naar thuis toe ivm de risico's die worden genomen ( ook al is dat flink afgenomen maar toch )

En dan iedere rit weer als je stopt of er niet een auto achter je stopt of dat je niet geflitst bent etc.

Woon-werk is er niet mee te doen... te kostbaar, weinig overzicht op verkeer, file rijden met al die pk's..., etc. etc.

Ben het gewoon op veel fronten beu :)

Met circuitfiets dan op circuit rijden is dan een betere optie om echt "los" te gaan
(hoewel daar ook steeds meer mensen rijden die kort hun rijbewijs hebben heb ik de indruk en zich nog wel eens flink verremmen, etc. etc )
Tylen schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:47:
Lompe actie ja...

Terecht dat hij aan het janken was :P
Volgens MF had de bestuurder een snotneus... helaas >:)

Ook al gehoord van insiders dat diegene totaal niet kan rijden. Rechtdoor en wat wheelien maar dat bochten nogal :O was en zichzelf daarmee nogal in gevaar bracht tijdens meetings.

[Voor 135% gewijzigd door Capo op 24-09-2007 13:17]

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

• Grolsch
@steffie, welke ernstige uitspraken stonden daar van mij dat ze weggemod worden :?

• Capo
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:01:
@steffie, welke ernstige uitspraken stonden daar van mij dat ze weggemod worden :?
chevy is een "verboden" gespreksonderwerp als het aankomt op wel/niet aanwezig zijn etc ;)

• Grolsch
Capo schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:15:
[...]

chevy is een "verboden" gespreksonderwerp als het aankomt op wel/niet aanwezig zijn etc ;)
oh, nu je het zegt, daar had ik het inderdaad over in mijn post :D
Ik was al vergeten wat ik er ingezet had, en vroeg me alweer af wat er zo schokkend was.

een typisch GoT regeltje dus weer, ik zal het nooooooooit meer over *dat onderwerp* hebben, excuses moi :X :X :X

verder afgelopen weekend nog een klein stukje gereden, maar geen boeiende dingen te vertellen eigenlijk :+

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Capo schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:15:
[...]

volderchev bedoel je >:) ;) he-who-most-not-be-named ;) :P :*)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

• Capo
  • Niet online
zit te grinniken om de laatste paar reply's ... collega's snappen der weer es niks van :+

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee