Ik heb een tijdje geleden nieuwe sliders gekocht. Ik was even samen met een vriend bij een motorzaak. Aangezien hij met de auto was en mijn oude sliders echt op waren heb ik meteen de nieuwe erop gezet en de oude met hem mee gegeven. Dit in de veronderstelling dat ik daarna meteen weg zou rijden. Maar hij wilde nog even uitgebreid wat motoren bekijken. Dus wij weer terug die zaak in..
Ja, dan heb ik wel het idee dat iedereen naar me kijkt met een zwart pak aan en hagelnieuwe glimmend witte titanium kneesliders.. wat een p0ser moeten een hoop mensen gedacht hebben...
eerste de beste bocht bij die motorzaak natuurlijk even getest (met die vriend in de auto achter me aan) of er ook echt vonken van die titanium kneesliders af komen. Anders natuurlijk meteen terug om te ruilen (defect product).
aan de andere kant valt het me ook gigantisch op hoeveel mensen er in zo'n zaak rondlopen met een pak met kneesliders waarbij de sliders echt nog nooit de grond hebben gezien (ook allemaal nieuwe sliders heren/dames!?). Haal ze er dan af, als je ze toch niet gebruikt.. Het staat zo ontzettend "Ik wil wel, maar ik durf niet". Terwijl het toch echt alleen een stom truukje is dat je echt makkelijk aan kunt leren.
Hier leuk verhaaltje wat ik van ander forum heb afgehaald. gozer is semi prof racer en woont in korea.
Mij ook een paar keer gevraagd jah. Maar ik ga dus echt niet op andermans nagelnieuwe motor even serieuze hellingshoeken maken.. Straks gaat er iets mis. Ik ben ook geen Rossi.
Aan de andere kant.. Als er nog mensen zijn die hun nieuwe kneesliders in willen ruilen tegen een setje mooi versleten sliders zodat ze ook kunnen laten zien dat ze het truukje beheersen.. Dan kun je me altijd mailen.

Alsof je om het hele oppervlak van je banden te gebruiken tot de grens van je banden moet gaan.
Ik rij mijn band al keurig schoon zonder echt hard te gaan hoor.
Nou ik weet niet wat voor banden jij gebruikt, maar vooral mijn voorband.. dan moet ik echt HEEL ONTZETTEND plat gaan. Echt zo ver dat de rullen van de achterband op de wangen van de band geplakt zitten zeg maar. Dat lukt me echt alleen bij circuitgebruik (of een uur op een rustig klaverblad bij warm weer).
bij 'gewoon' straatgebruik (voor zover dat gewoon genoemd kan worden) heb ik nog wel een paar millimeter over op de rand van de voorband. Maargoed.
[
Voor 36% gewijzigd door
FragDaddy op 13-09-2007 10:43
]