Dinx , leuk dat "vrienden en liefdestopic" eind van het liedje heeft ie nog niet genaait geloof ik

goede tijden slechte tijden "k ken der al 2 weken"

FragDaddy schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:45:
[...]
Ok. en je hebt natuurlijk altijd de afstand tot de eerst volgende afslag in beeld, en als die afstand 10km is, is het nog niet zo interessant of je over 10 km nu rechtsaf of linksaf moet neem ik aan?
Dus jij mist dat pijltje niet? en je gebruikt geen oordopjes?
Is er ook een optie om te zeggen 'zoek het dichstbijzijnde tankstation' ? Dat heeft de 2820 namelijk wel en laten we heel eerlijk zijn.. die supersports waar wij mee rijden hebben niet vreselijk veel reserve.
Ik kan dichtsbijzijnde alles vinden

van tankstation tot parkeer garage tot centrum etc. etc. etc..
Geen pinautomaat... die moet je even handmatig uploaden (is te downloaden)
Dichtsbijzijnde pinautomaat is van mij thuis uit in England..iemand uit NL wilde niet meewerken..Dat zal de 2820 ook hebben (same shit , different package)
Dat pijltje was wel makkelijker geweest denk ik maar echt missen, nee niet echt. Je hebt idd de afstand staan voor hoever je rechtdoor moet en dat is regelmatig 5km of meer. (record is 340km rechtdoor in Frankrijk)
Pijltje zou anders zijn als het gewoon de direktie aan geeft waar je eind bestemming ligt, zo kun je fout rijden en toch de goede kant op rijden snappie ?
Oordopjes is prima te gebruiken , mits zumo stroom heeft. Zonder stroom geen audio. Ik gebruik ze niet maar ik ga ze denk ik wel gebruiken.
Stroom aanleggen is peanuts. De orignele kabel word vast geschroef op de accu en op de houder van het navigatie systeem (ivm waterdicht)
Ik heb die kabel doorgeknipt op een bepaalde punt, 2 waterdichte stekkers aan gezet en 2 kabels gemaakt van accu naar kroonplaat met daar de connector.
We kunnen nu dus de navi-houder losmaken, stroom los klikken en direkt op andere motor klikken.
[
Voor 3% gewijzigd door
Capo op 09-08-2007 13:26
]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?