Zelfde principe anders. Er wordt een grote groep mensen benadeeld omdat er een kleine groep mensen loopt te zieken/zeiken.DinX schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:58:
Een circuit met een nieuwbouwwijk <> een dijk waar net 2 auto's naast elkaar door kunnen die in verloop van tijd tot race-circuit uitgeroepen is door motards ...
Hoeveel motorrijders denk je dat er op zo'n dag over die dijk komen die wel netjes rijden met normale pijpen en lekker van het uitzicht genieten.. laat daar dan 1 of 2 bij zitten die iets harder rijden met open pijpen
Ik hoor mijn buren anders nooit klagen als ik weer terug ben. Kinderen in de buurt vinden het prachtig dat geluid.Zullen we maar allemaal in groep door een woonwijk rijden aan 14k rpm met open dempers in het vervolg dan ?
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik hoop dat je ook begrijpt wat ik bedoel. iedereen heeft wel eens last van andere mensen. Dat is nou eenmaal zo in een dicht bevolkt land. Maar om dan zo ver door te slaan in verboden enzo.. Dat is gewoon pesten.Ik bedoel ermee dat ik al last heb van 1 zo'n mongool, zelfs als ik wakker ben. Laat staan als je bij het minste zonnetje (jah, als het regent komen ze niet hè ) de godsganse dag van die mongolen voor je deur hebt rijden.
Maarja, ik ga (er) niet meer met jou (over) discussiëren. Heeft toch geen zin.
Naar de Noordkaap op de motor!
Noordkaap? Mag je daar wel met open pijpen 160 rijden dan?
[ Voor 28% gewijzigd door FragDaddy op 25-07-2007 14:04 ]
Have a wheelie good weekend!