snars schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:35:
Ik zag dit topic:
Dijkafsluiting Nijmegen ongegrond verklaard!.
Wat vinden jullie daar nou van? Ik woon in Nijmegen en ken de omgeving: mooi, uitgestrekt polderlandschap met goed geasfalteerde slingerende dijkwegen. Je kunt er lekker uitwaaien, wandelen, hardlopen, skaten en fietsen. Het is vlak bij de stad, en toch echt "buiten". Eigenlijk geef ik de mensen die motorverkeer daar willen uitbannen tijdens de zomermaanden groot gelijk. Opzouten met die lawaaifietsen, ga maar ergens anders bochten zoeken.
Yea, fuck you to!
Als iedere motorrijder nou z'n verantwoordelijkheid nam om zo min mogelijk geluid en overlast te veroorzaken....maar de werkelijkheid is anders. Er is altijd wel een malloot die er in slaagt om met 180km/h en vol blerende open pijp de zaak te verpesten. En dan nog...ook rustig bereden motoren veroorzaken overlast op een plek waar verder alleen windgeruis klinkt.
Nee, die skeelers die de hele weg nodig hebben om hun benen uit te slaan of die fietser die met zijn 4en naast elkaar fietsen met een paar slingerende koters erbij die eigenlijk nog zijwieltjes nodig hebben.. dat is NIET irritant?
flikker op.. Ik betaal wegenbelasting en ik heb als motorrijder net zo veel recht om daar te rijden als andere weggebruikers. Als je ergens wilt fietsen waar je geen last hebt van gemotoriseerd vervoer, dan zoek je maar een fucking FIETSpad. Ze zouden die fietsers van een normale doorgaande weg moeten halen. stelletje idioten. En als er een paar azijnzeikers langs die dijk wonen.. vette pech dan moet je niet aan een doorgaande weg gaan wonen, maar ergens in een hutje op de hei.. zelfde verhaal voor die mensen die klagen over Schiphol, Assen of Zandvoort..
Het is toch niet te geloven dat die mensen serieus genomen worden.. pak een paar oordopjes en donder een eind op!
Je hoort mij toch ook niet over geluidsoverlast zeiken.. ik ga ook niet aan een doorgaande 80km weg wonen.. oh wacht.. 60 tegenwoordig omdat die azijnzeikers het voor elkaar gekregen hebben de snelheid te drukken... stelletje halve zolen. en stelletje slapende ambtenaren die dat mogelijk hebben gemaakt. flikker toch allemaal op!
Als (aankomend) motorrijder snap ik wel weer heel goed dat je daar lekker kan rijden. Sterker nog, ik hoop binnenkort zelf over de dijk naar m'n opleiding in Arnhem te kunnen rijden.
Als vervoersmiddel is de motor prima, en een goed alternatief voor de auto.
SAAAAAAAAAI man! Daar rij ik geen motor voor.
Voor motorrijden als hobby en vrijetijdsbesteding is Nederland volgens mij al snel te klein: je kunt niet lukraak gaan toeren zonder overlast te veroorzaken. Wat vinden jullie?

Donder op man. beetje mijn hobby verpesten. Toevallig afgelopen donderdag nog speciaal een dag vrij genomen om 200km over de dijk te rijden. Alleen maar dijk..
Voor dat soort mensen die overal over zeiken is Nederland te klein. De regering zou ze gelijk een handje moeten helpen. Paspoort door de papiervernietiger en op het vliegtuig zetten naar Canada, Australie of Rusland. Daar ergens in niemandsland droppen. vinden ze vast heerlijk rustig.
Zo'n beetje alles veroorzaakt overlast, niet alleen motorrijders. Dat geldt ook voor fietsers, wandelaars, zeilers, speedboten, vliegers, sport-vliegtuigjes, brommertjes, 45km invalidewagentjes, aanhangers, vrachtwagens, de buren, de tuin van de buren, de auto van de buren, de kinderen van de buren en de huisdieren van de buren...
Lekker belangrijk. wil je geen overlast.. hutje op de hei en een grote waakhond om alles en iedereen minstens 1km uit de buurt te houden.
Oja...ik ben al gewaarschuwd dat ik hier totaal anders over ga denken als ik zelf een motor heb
Oja...ik ben al gewaarschuwd dat ik hier totaal anders over ga denken als ik zelf een motor heb 
Daar moet je niet alleen je motorrijbewijs voor hebben, maar ook je geitenwollen sokken uittrekken en ritueel verbranden met veel benzine!
En dan had je vorige week ook nog die geestelijk gestoorde wandelaars die heel die regio nijmegen vier dagen onbereikbaar maken...Die moeten ze zo allemaal van de dijk de rivier in laten marceren.. ga een hobby zoeken in plaats van een rondje collectief mensen in de weg lopen. don't even get me started.
Dat wordt gewoon georganiseerd door de fucking gemeente.. dat zie ik ze niet doen voor een zooi motorrijders hoor.. ff die dijk VIER dagen afsluiten en dan alleen motorrijders eroverheen laten blazen!
Nee, het zijn altijd de motorrijders die aangepakt worden en waar 'iedereen' last van heeft.. echt..
trouwens.. WAAROM doe je zo'n post in een motor-topic!? Ik ga me toch ook niet voordoen als satanist en op een forum voor zwaar christelijke mensen rotzooi posten?
Wat verwacht je voor reactie? iets in de trand van.. oh sure. je hebt helemaal gelijk, zo had ik het nooit bekeken.. ik zet mijn standaard pijp er weer op en ga voortaan gewoon lekker woon-werk verkeer doen en achteraansluiten in de fucking file!
[
Voor 19% gewijzigd door
FragDaddy op 25-07-2007 13:48
]