Ja ik ben nog steeds ontevreden, niet zo zeer over de kaart maar eerder de drivers en vooral de codec ondersteuning. Ik had voorheen geen AnyDVD nodig om alle legale DVD's af te spelen, nu wel (had eerst een ATi x1600). Daarnaast blijf ik missende pixels zien opkomen in Vista MediaCenter (witte pixels die random oplichten), niet in de videos maar in het menu van Vista MC.winwiz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:36:
[...]
En vind je het nu nog steeds een K*T kaart..... Zonder gekheid blij dat je het gevonden hebt.
Ik snap dat de kaart redelijk wat power aan boord heeft, maar de passive cooling optie zorgt er helaas ook voor dat het koelblok buitensporig heet wordt.
Wat betreft de pluspunten: op alle fronten wordt mijn CPU wel minder belast wat betreft video-codecs. Wat me wel het meeste opvalt is dat zelfs x.264 minder CPU trekt dan voorheen (720p trekt nu 30% ipv de 66 tot 78% die het eerst trok).
Met wat beter support van ATi wat betreft de drivers is dit wel een zeer mooi kaartje voor in je HTPC, maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat een kaart die eigenlijk voor Vista MediaCenter gebouwt is ook de juiste ondersteuning hiervoor zou geven.
p.s.: mijn excuses voor de belachelijke replies hierboven.