EDIT: onbeleefd van me, eerst wat C&C's want het is hier rustig geweest...
@CashMoney:
Beetje een vervreemdend effect dat de voorgrond niet helemaal scherp is. Ik zou bij zo'n object gaan voor een iets diepere DoF, hoewel de achtergrond wel weer heel mooi zacht is. Misschien een keer een wat diepere focus stack proberen op zoiets?
@Kevinneke:
Mooi spul, hoewel de plaat erg druk is. Ik zou persoonlijk iets meer van de rustige macros, maar in de vrije natuur heb je dat geluk meestal niet.
@Sargonaut:
Die 4e is echt prachtig. Doet me eraan herinneren dat ik er dit weekend ook nog een keer vroeg uit moet om op zoek te gaan naar wat ochtendfoto's. Erg goed!
@Gerjannn:
Niet echt onder de indruk van de IQ eerlijk gezegd. Had ik voor dat geld ook niet verwacht, maar je weet nooit. De raynox adaptertjes zijn ook véél beter dan ik ooit dacht voor dat geld.
Vanmiddag een wespje (flinke unit) tegengekomen. Ik denk dat het een hornaar is.
Gelukkig had ik mijn G7 in m'n jas zitten. Vaak heb ik er dan ook nog een mini statiefje bij, maar voor macro zou ik eens iets anders als ultra/mini statief moeten hebben. Misschien een gorillapod, maar ook dat staat te ver van de grond...
Hope dan ook: pica (op f/2.8, iso 800). Helaas te slordig geweest en niet naar iso 400 teruggeschakeld. Op klein formaat gaat 't nog. Thuis (waar is photoshop heb) nog maar eens kijken naar de ruisreductie.
[
Voor 44% gewijzigd door
TweakMDS op 29-10-2011 14:42
]