@gzfan: mnee nie echt bijster boeiend. Enige wat ik nog enigsinds grappig vind aan de foto is de vreemde overgang die je nu lijkt te hebben tussen linker en rechterzijde van de foto (lijkt net 2 aan elkaar geplakte foto's te zijn, wat wel cool is), maar ik mis een onderwerp erin
@jwfx: wat meer dof dat je het hele eerste bloempje / kelkje mee had zou hem beter gemaakt hebben. Als ik jou was zou ik wel nog een paar pogingen wagen op dit plantje, vind het er grappig uitzien, dus moet wat mee te doen zijn !
@3daniel: of een statief

Vind hem al leuk zo, grotere dof zou hem veel beter gemaakt hebben, maar je kunt niet alles hebben in het leven

In ieder geval al zwaar de moeite om te kijken.
En weer een eigen reeksje. Eergisteren mezelf om 05:00 uit het bed gegooid en naar een park in de buurt gewandeld (ik dacht, ik ga toch eens mezelf overwinnen en vroege foto's proberen). Ben erg tevreden over de eerste resultaten al is het nog best crappy werken met zoeen plaatje op je statief, zonder een kop

Moet nu met statief mikken door de poten hoger / lager te zetten (of 1 poot hoger / lager al naargelang de situatie en of de lens wat moet kiepen of niet).
1. is nog niet helemaal zo scherp als het moet zijn. Het waaide af en toe helaas een tikkeltje waardoor de grasspriet wat begon te bewegen

Maar ik vind hem wat hebben, met name omdat het beestje me vol interesse bleef bekijken / volgen wat ik aan het doen was allemaal.
2. een of andere wants. Bleef netjes zitten poseren, alleen balen dat de bovenkant nog een tikkeltje overbelichte stukjes heeft (en steken dat die krengen doen >.< Camera kiepte me voorover, meneer / mevrouw wants besloot zich dan maar stevig aan mijn lens vast te houden. Ik proberen hem voorzichtig van die lens weg te halen en vlam

)
3. en mijn persoonlijke favoriet van de set