Of stiekem in de tweede versnelling wegrijden.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 15:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 15:04 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Gefeliciteerd!Arm1n schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:48:
Geslaagd voor theorie![]()
2 foutjes dus dat vond ik wel netjes.
1 vraag waarvan ik vlak na de toets zeker van was dat ik die fout had, bleek juist wel goed te zijn![]()
Maar in de zaal had 25% ongeveer het maar gehaald het was echt erg
Gelukkig was ik een van die 25%. Van te voren nog een tentamen gedaan 7 fout![]()
Dus het was wel ff spannend.
Verwijderd
Verwijderd
Van de CBR website. Dus volgens mij veranderd er niet zoveel, alleen wat gevaarherkenning en een beetje verkeersinzicht na.Het theorie-examen
Het vernieuwde theorie-examen
Het theorie-examen bestaat vanaf 1 januari 2008 uit drie onderdelen:
* 40 vragen over wetten en verkeersregels;
* 10 vragen over verkeerinzicht en risico’s;
* 5 vragen over gevaarherkenning.
Verkeersinzicht
Bij de vragen over verkeersinzicht gaat het niet zozeer over wat in de wet geregeld is, maar vooral wat in een bepaalde situatie verstandig is om te doen. Het aantal vragen over verkeersinzicht en risico’s zal geleidelijk worden uitgebreid.
Gevaarherkenning
Het onderdeel gevaarherkenning is nieuw. En telt voorlopig niet mee voor de uitslag van je theorie-examen. Zo heeft iedereen de kans om aan dit nieuwe onderdeel te wennen.
Deze vragen beantwoord je door aan te geven wat je in deze situatie zou doen:
* remmen (dat wil zeggen flink snelheid verminderen of zelfs stoppen);
* gas loslaten (dat wil zeggen extra attent zijn en voorbereid zijn op een andere gedragskeuze);
* of niets (dat wil zeggen gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid).
Wanneer telt gevaarherkenning wél mee?
Vanaf medio 2008 wordt het onderdeel gevaarherkenning uitgebreid. Vanaf dat moment tellen de vragen mee voor de einduitslag. Het aantal vragen over wetten en regels neemt dan af.
Tot 1 april niets. Er waren 5 extra vragen, maar die waren voor het nieuwe examen en die hoefde je niet te doen. 40 verkeersregelsvragen 10 verkeersinzichtvragen (of iets dergelijks, waren vragen als in welke baan treedt spoorvorming op en wat te doen met gewonde slachtoffers etc).Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:04:
Arm1n, je hebt waarschijnlijk niks om het mee te vergelijken, maar kun je misschien vertellen wat aan het 2008 theorie-examen anders is? En had jij een theorie boek speciaal voor 2008?
[ Voor 3% gewijzigd door Arm1n op 07-01-2008 17:43 ]
Het is ook niet dat ik dat dus nu niet doe.Arm1n schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:43:
Mijn instructeur zei, dat je gerust in de bocht kan schakelen. Je kunt best met één hand sturen, en dus ook schakelen was zijn conclusie.
Om 3uur Theorie-examen spannend!
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Dat had ik inderdaad gelezen, alleen staat er heerlijk duidelijk of mijn oude theorieboek nog geldig is.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:34:
[...]
Van de CBR website. Dus volgens mij veranderd er niet zoveel, alleen wat gevaarherkenning en een beetje verkeersinzicht na.
Wat vreemdEn telt voorlopig niet mee voor de uitslag van je theorie-examen. Zo heeft iedereen de kans om aan dit nieuwe onderdeel te wennen.
Verwijderd
Ik denk dat ze aan het testen zijn of dit een goed systeem is, dat ze dat met "wennen" bedoelen.SyS_ErroR schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:13:
[...]
Wat vreemd.. Hoezo "moet je er aan wennen"?
je doet je theorie over het algemeen maar 1x (naja, je slaagt maar 1x), dan valt er toch niets te wennen?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
leoaq.fm // Jeune Loop
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zo, en ik heb een theoriecertificaatAngeloonie schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:13:
Morgen 10:30 Theorie-examenBen goed voorbereid en denk wel dat ik het ga halen.
Nu nog ff snel die feitjes omtrent afmetingen enzo er in stampen (gewicht aanhangwagens, lengtes auto+aanhangwagen etc.)
Angeloonie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:28:
[...]
Zo, en ik heb een theoriecertificaatHad er 3 fout, dus geslaagd (als 1 van de 12 uit de groep van 41)
![]()
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Je bent tochJoopieboy schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:40:
Gefeliciteerd allemaal die net geslaagd zijn en succes voor degene die nog op moeten.
Zelf al druk aan het voorbereiden voor over een goed half jaar, dan mag ik ook beginnen.
flo_ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:50:
[...]
Je bent toch
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Mooi Angeloonie!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Zo lang ze de benodigde vlaggetjes en lampen hebben welJazzper schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:34:
In Veka staat een foto waar ik mijn twijfels bij heb. Gaat over een militaire colonne die door rood licht rijdt (wat op zich mag als ze al bezig waren). Echter op de foto zie je legervoertuigen uit WO2. Type 'Keep em rolling' met yankee sterren erop enzo... Nu vraag ik me af of dat ook onder militaire colonne valt hehe
Voor twee blauwe vlaggen en een blauwe rechterkoplamp, tussen blauwe rechterkoplamp en blauwe vlag, achter een groene vlag rechts en een groene rechterkoplamp.Angeloonie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:42:
[...]
Zo lang ze de benodigde vlaggetjes en lampen hebben wel
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 36% gewijzigd door mace op 10-01-2008 01:03 ]
Jawel; iedereen heeft een vlagJazzper schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:46:
en altijd die fucking penny girls met hun verdomde knol... Laat ze serieuze dingen vragen aub...
en je beschrijving van colonne klopt volgens mij niet. Blauwe blaggen toch niet er tussenin?
hmm laat ik maar gaan slapen, morgen weer een dag, oh nee dan is het al.
leoaq.fm // Jeune Loop
prutsert
prutsert
leoaq.fm // Jeune Loop
Mag je dan ook geen paard meer rijden? In principe ben je dan namelijk ook een bestuurder...leokennis schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:41:
Theorie gehaald met één foutje. Als je rijbevoegdheid ontzegd is mag je alleen nog fietsen besturen; ik dacht ook nog snorfietsen maar achteraf gezien is dat natuurlijk fout![]()
Ze mogen in Nijmegen bij het CBR trouwens wel eens nieuwe schermen kopen die:
1 - Niet knipperen op 40 hertz ofzo
2 - Geen vage vlekken hebben
3 - Niet links en rechts stroken beeld missen
...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zou heel goed kunnen, al denk ik dat het niet zo ver gaat. Je mag immers met een paard alleen de weg op als je je ruiterbewijs hebt.Razor.Timo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:49:
[...]
Mag je dan ook geen paard meer rijden? In principe ben je dan namelijk ook een bestuurder...
Verwijderd
Verwijderd
Met je heftruck mag je sowieso niet echt de openbare weg op. Wat je daar buiten doet als je rijbewijs is ingevorderd boeit weinig. Ik zou zeggen: mag.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:19:
Wat ik me dan ook afvraag, mag je dan nog op een heftruck rijden, dat is immers ook een motorvoertuig.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Rijbewijs
Voor het besturen van een heftruck op de openbare weg zijn geen wettelijke vaardigheidseisen dan wel een rijbewijs verplicht. Van toepassing blijft art. 7.17c lid 1 van het Arbobesluit, namelijk de werkgever is er verantwoordelijk voor, dat de medewerker die met een heftruck op de openbare weg rijdt over specifieke deskundigheden beschikt.
:D! You're welcome en gefeliciteerd!Jazzper schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:14:
Zo net theorie gedaan. Gisteravond de boeken doorgelezen en paar online dingetjes bekeken. Ik dacht, dat doen we even. Tering viel dat tegen zeg. Ik had bij vraag 13 al het gevoel dat ik er 4 verkeerd had. Die laatste 10 inzichtvragen vond ik dan wel weer eitje. De 5 proefvragen waren grappig maar erg snel.
Gezakt dus? nee! tot mijn verbazing was ik bij het kleine groepje geslaagden met een luttele 2 fout, waarvan nog 1 dom ook![]()
Mag ik Angeloonie bedanken? Die vraag van de brede aquaplanning band en die van de invoegstroken had ik ook. Glimlachend de juiste antwoorden ingedrukt hehe.
Dat moet je nooit doen. Als ze het zien, dan kun je het vergeten. Daarnaast: alsof je buurvrouw alles goed heeft. Je wordt beïnvloedt door haar keuze (en van die beïnvloeding kom je nauwelijks af). Oftwel: je gaat kiezen wat zij kiest. Foute boel, ga op je eigen eerste keuze afJazzper schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:50:
thx maar ook voor leokennis he, die had zelfs maar 1 fout
veeel lui gezakt echt. Van de 52 waren er misschien 15 geslaagden ofzo. Ook wel mooi dat ik aan de arm van mijn buurvrouw kon zien (de uitzwaai van der elleboog) wat zij koos bij a/b/c en ja/nee
Bij mij ook...tweederde haast gezakt (trouwens: ook gefeliciteerdJazzper schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:50:
thx maar ook voor leokennis he, die had zelfs maar 1 fout
veeel lui gezakt echt. Van de 52 waren er misschien 15 geslaagden ofzo. Ook wel mooi dat ik aan de arm van mijn buurvrouw kon zien (de uitzwaai van der elleboog) wat zij koos bij a/b/c en ja/nee
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Techniek kun je idd vrijstelling voor krijgen, daarom heb ik dat vak dan ook als laatste gedaanTheimon schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 04:34:
[...]
Vrachtwagen is C he..........
Je kan als het goed is nu wel een gedeeltelijke vrijstelling krijgen voor CCV-B, toch zal je weer in de schoolbank moeten.
Verwijderd
Paarden zijn schrikdieren, altijd uiterst links gaan rijdenleokennis schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:12:
[...]
Jawel; iedereen heeft een vlag![]()
BTW, net weer een geinige:
[afbeelding]
Tja...dat zijn dus echt verneukeratieve vragen. Ik zou wel een heel klein stukje naar links gaan....maar weer niet te ver want dan zit je in de berm...dus ja wat antwoord je? In het theorieboek staat zo veel over oppassen voor bermen etc. dus ik kies "nee", maar het is dus ja, maar er staat wel doodleuk bij dat je niet in de berm terecht moet komen...
Anyway de laatste 5 oefenexamens allemaal <4 fout in de eerste 50 (=meetellende) vragen, dus hopelijk komt het goed
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 01:56 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 08:16:
Maandag naar het gemeentehuis om een rijbewijs aan te vragen, duurt 4/5 dagen geloof ik
Ben blij dat ik m gister heb gehaald, ga binnenkort verhuizen, dus kan nu een hoop zelf doen
Voor een snorfiets heb je ook geen rijbewijs nodig en daar mag je ook niet op rijden als je rijbevoegdheid is ontzegd...Xander schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:34:
[...]
Met je heftruck mag je sowieso niet echt de openbare weg op. Wat je daar buiten doet als je rijbewijs is ingevorderd boeit weinig. Ik zou zeggen: mag.
Paard rijden mag ook nog steeds. Net zo goed als fietsen? Je hebt voor beide geen rijbewijs nodig namelijk.
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 13-01-2008 00:47 ]
Verwijderd
Inderdaad, voor zowel de bromfiets als een snorfiets heb je rijbewijs AM danwel een bromfietscertificaat nodig.leokennis schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:30:
[...]
Voor een snorfiets heb je ook geen rijbewijs nodig en daar mag je ook niet op rijden als je rijbevoegdheid is ontzegd...
Verwijderd
Euh? Ik ben bezig met mijn rijbewijs (jaja, een van de weinige mensen hier die zowel in dit topic thuishoort als in de HK bejaardensoos terecht mag) en doe een versnelde cursus via Nelen in A'dam (heb net een nieuwe baan waarbij een auto toch wel erg handig is (en ik krijg dus ook een auto van de zaak)), en ik moest ook een intake doen (ik denk dat je dat bedoelde ipv intest?Angeloonie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:45:
Ik mag aanstaande donderdag langskomen bij het ANWB opleidingscentrum in Rijswijk om daar mijn intest te doen
Omdat ik verder geen rijervaring heb moet het in de simulator.
Het schakelen en remmen moet je echt even proberen om te weten hoe dat werkt - dat kunnen we hier wel uitleggen, maar dat zegt je toch weinig zonder dat je in een auto zit. Wat ik gedaan heb is samen met mijn vader even naar een industrieterrein gaan en gewoon even gereden, een uurtje of 2. Vooral het schakelen, koppelen, optrekken doorschakelen, neerschakelen en remmen leren. Ten eerste zit je dan zelfverzekerder in zo'n auto, ten tweede rij je hem zo weg.Nu is het zo dat je ingedeeld wordt op een niveau. Dit niveau loopt van A t/m F geloof ik, en afhankelijk van je niveau betaal/rij je meer
Er wordt vooral gekeken naar hoe snel je dingen oppakt en aanleert, heeft iemand daarom tips waar ik meteen al op moet letten? Bepaalde handelingen die je in het begin misschien nog niet doet maar pas later?
Verwijderd
ThanksGefeliciteerd.
Als je hem maandag aanvraagt kun je hem donderdag meestal wel afhalen, ookal beweren ze dat het pas 5 werkdagen later (dus maandag een week daarop) kan.
Gewoon langs gaan en vragen of die toevallig al klaar ligt, anders vrijdag nog een keer proberen.
Er zijn veel mensen die dit doen, ik heb het niet gedaan.Het schakelen en remmen moet je echt even proberen om te weten hoe dat werkt - dat kunnen we hier wel uitleggen, maar dat zegt je toch weinig zonder dat je in een auto zit. Wat ik gedaan heb is samen met mijn vader even naar een industrieterrein gaan en gewoon even gereden, een uurtje of 2. Vooral het schakelen, koppelen, optrekken doorschakelen, neerschakelen en remmen leren. Ten eerste zit je dan zelfverzekerder in zo'n auto, ten tweede rij je hem zo weg.
Oh jawel, rijbewijs AM?leokennis schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:30:
[...]
Voor een snorfiets heb je ook geen rijbewijs nodig en daar mag je ook niet op rijden als je rijbevoegdheid is ontzegd...
Verwijderd
Bron: Ministerie van Verkeer en Waterstaat http://www.verkeerenwater...en_antwoord/index.aspx#v8Mag je bij een ontzegging van de rijbevoegdheid op een bromfiets rijden?
Als u een ontzegging van de rijbevoegdheid voor de auto opgelegd heeft gekregen, mag u ook geen bromfiets besturen. De ontzegging geldt voor alle motorrijtuigen, dus ook voor een bromfiets.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 10:06 ]
Dat klopt.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:03:
En dan mag je net zo goed niet op een brommer stappen.
[ Voor 40% gewijzigd door Xander op 13-01-2008 10:07 ]
Verwijderd
Nou, goed dan: Succes.Jo-hannes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:33:
Ik ga morgenochtend voor de 2e keer
Wish me luck
Die rijsimulator is maar 1x om te testen hoor, daarna gewoon 10 dagen lessen in een autoJazzper schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:32:
Angeloonie, hoofdtip van mij is: niet alles in 1x willen doen. Dat is schier onmogelijk met geen ervaring. Ik zou vooral goed op de tips van de instructeur letten en die vlot oppikken. Dat laat zien dat je er goed in staat.
Misschien sta ik daar wat recalcitrant in trouwens, maar al die dingen als rijsimulator, afgesloten terrein, hele cursussen voor je theorie etc: ik vind het geldklopperij. Ik heb de theorieboeken de avond ervoor geleend van iemand en het zo ingekopt. Dat is misschien wat extreem, maar een x aantal zaterdagen in een klaslokaal les krijgen voor xxx euro...
Succes.Jo-hannes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:33:
Wish me luck
Good luck!Jo-hannes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:33:
Wish me luck
True, daarnaast leer je dat soort dingen door het echt veel te doen. Als je bijvoorbeeld iedere keer schakelt bij het optrekken met het welbekende koppelingsschokje zal je daar echt nooit op kunnen zakken in je examen. Net als met bijzondere verichtingen/manouvres, daar is het kijken een stuk belangrijker dan de technische uitvoeringVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 07:24:
[...]
Er zijn veel mensen die dit doen, ik heb het niet gedaan.
Voordat ik met mn eerste rijles ben begonnen, heb ik misschien max. 15 meter afgelegd in een auto.
Ik kon dus totaal niet rijden, schakelen, remmen ed.
Toen ik achter het stuur ging zitten, viel het allemaal erg mee.
Het optrekken, schakelen en remmen leer je erg snel (mijn ervaring).
prutsert
prutsert
Verwijderd
Zijn daar auto's van dan? Of je bedoelt zeker een motor?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:37:
Ik kan niet wachten om mijn eerste voertuig aan te schaffen. Al is het merk al wel duidelijk, Yamaha
[ Voor 25% gewijzigd door --WaaZaa-- op 15-01-2008 16:11 ]
prutsert
En welk type gaat het worden?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:37:
Ik kan niet wachten om mijn eerste voertuig aan te schaffen. Al is het merk al wel duidelijk, Yamaha
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Arm1n op 16-01-2008 11:58 ]
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
klopt zo iets zij mn rijinstructeur ook, in het begin deed ik naar rechts afslaan met koppeling ingedrukt, dat was weinig controle.Theimon schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:27:
Het idee daarachter is het volgende:
Een rotonde nemen in zn 2 brengt meer rust in de auto zodat je rustiger de situatie kan opnemen. Je moet een rotonde met je lessen op een dermate lage snelheid nemen dat ie in zn 3 op de stationair loop gaat sleuren. In zn 2 kan je m laten rollen = meer rust.
Dat ze snelheden met versnellingen associeren komt doordat de auto in die ene versnelling die ene snelheid het gunstigste handhaaft met de nodige rust in de auto. Dat verschilt per auto en zal je als je eenmaal je rijbewijs hebt zelf kunnen bepalen. Bijvoorbeeld 30 in zn 2 is tijdens lessen fijner dan 30 in zn 3 omdat je dan meer controle kan bewaren over de auto met je onervarenheid in je achterhoofd. Later kan je zelf beter bepalen wat een fijnere versnelling voor jou is om 30 te rijden.
Verwijderd
volgens mij wel. zonder koppeing ingedrukt voelt de auto zwaarder aan, tevens rem je ook nog af als je van 3 naar 2 gaat. Dan krijg ik vaak zo'n opdonder omdat de koppeling weer te snel omhoog gaatVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:49:
Rechts afslaan met de koppeling ingedrukt (tweede versnelling) doe ik nog wel eens op zeer krappe bochten op lage snelheid. Ik weet dat je dan geen tractie hebt, maar is dat dan zo heel erg slecht?
Het kan de examinator opvallen als het resulteert in zenuwachtig rijgedrag of slecht kijkgedrag door tijdgebrek. Door m in zn 3 te laten hangen gaat de auto vlotter dan "gepland" waardoor je minder tijd hebt om te anticiperen.Arm1n schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:41:
[...]
klopt zo iets zij mn rijinstructeur ook, in het begin deed ik naar rechts afslaan met koppeling ingedrukt, dat was weinig controle.
De vraag is let de examencoordinator daar ook op? Natuurlijk moet ik het tegen die tijd onder de knie hebben, maar als het kijken of op tijd schakelen wordt dan kies ik voor kijken als belangrijker.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 16:38 ]
Verwijderd
Ja, dat klinkt misschien heel gek, maar als je de oversteek van Marokko naar Spanje maakt kun je er haast van uit gaan dat er mensen onder je wagen proberen te kruipen. Heb eens een documentaire gezien over hoe kansarme Marokkanen, voornamelijk jeugd, de tocht naar Europa wagen. Kruipen in de wielkasten, op de assen, achter brandstoftanks of achter de bumper, ze probeerden zelfs in de bagageruimte van bussen te komen. Zag je zo'n buschauffeur met een stok tussen de tassen prikken tot er zo'n jochie al scheldend uit rent. Vroeger deden ze dat ook nog wel eens als je uit het Oostblok kwam. Helaas komen 99% van de kinderen slechter terecht als dat ze het hadden in Marokko, kinderen mogen in Spanje niet werken, dus komen ze in de criminaliteit terecht.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:36:
Wel apart trouwens, bij de inspectie buitenkant voertuig moet je kijken of er toevallig geen mensen in de wielkasten mee willen liften
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Vrijstelling
Tijdens de toets kun je vrijstelling verdienen voor het onderdeel bijzondere manoeuvres op het eerstvolgende auto-examen.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 19:34 ]
Verwijderd
Rustig opnieuw beginnen en dan kom je er welSterretje6 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:48:
Door die klote drukte bij het CBR ben ik dus niet voor mijn praktijk geslaagd. En voor mij is het dus afgelopen, ik ga er niet meer aan beginnen! NOOIT MEER! Je hebt maar 1 jaar een geldig theorie, ja dag!! IK kan er niks aan doen dat het zo druk is, en dat zij geen mannetjes/vrouwtjes genoeg hebben om iedereen binnen zoveel tijd op examen te laten gaan. Dan gaan ze maar werken op zaterdag en de avonden!!![]()
En ik had de vrijstelling van de TTT, en ik vind dat dat ook geldig moet blijven zolang als je examen doet, dat is gvd ook maar 1 examen geldig. Och ja, je zal maar snel slagen he, zijn zij hun centjes kwijt!
Ik ben de hele klerezooi gewoon spuugzat. Waarom ben ik ook bij die verrotte eikel gebleven, na wat ie me geflikt heeft...![]()
![]()
Zo dit moest ik ff kwijt.
Zolang je niet langs een basisschool rijdtArm1n schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:52:
11 februari rijexamen. Om 11.40 vond ik wel een rustige tijd, als ik zo naar buiten kijk dan zie ik bijna niemand
In z'n 2 heb je veel meer controle over de auto, en het wegrijden als je de rotonde afgaat gaat wat lekkerder (vlotter).Edit: oja, hoe belangrijk is het om voor een rotonde of kruispunt terug te schakelen van de 2 naar de 3? Dat wil ik nog wel eens vergeten en vind het soms irritant om overdreven vaak te schakelen (dus 3->2 rotonde 2->3 3->2 rotonde etc. (dan wil ik de stukjes er tussen nog wel eens stieken in de tweede 50 doen)
De 1e stap die jij moet doen is accepteren dat het CBR een k*t-instantie is en dat je er mee moet leren levenSterretje6 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:48:
Door die klote drukte bij het CBR ben ik dus niet voor mijn praktijk geslaagd. En voor mij is het dus afgelopen, ik ga er niet meer aan beginnen! NOOIT MEER! Je hebt maar 1 jaar een geldig theorie, ja dag!! IK kan er niks aan doen dat het zo druk is, en dat zij geen mannetjes/vrouwtjes genoeg hebben om iedereen binnen zoveel tijd op examen te laten gaan. Dan gaan ze maar werken op zaterdag en de avonden!!![]()
En ik had de vrijstelling van de TTT, en ik vind dat dat ook geldig moet blijven zolang als je examen doet, dat is gvd ook maar 1 examen geldig. Och ja, je zal maar snel slagen he, zijn zij hun centjes kwijt!
Ik ben de hele klerezooi gewoon spuugzat. Waarom ben ik ook bij die verrotte eikel gebleven, na wat ie me geflikt heeft...![]()
![]()
Zo dit moest ik ff kwijt.
Verwijderd
Lol
En zie daar: De reden dat de wachttijd bij kleinere rijscholen zo belachelijk groot is geworden?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:07:
[...]
Lol![]()
Wbt de wachttijd: ga lessen bij een grote rijschool. De meesten, en zeker de groten, kopen examens in grote aantallen en ook meer dan ze zullen gebruiken.
Die koters zitten toch van 8.30 tot 12.00 op school
Jep, so?Arm1n schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:59:
[...]
Die koters zitten toch van 8.30 tot 12.00 op school![]()
Tenminste, in mijn tijd wel zo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq