Ja.
Intake kost wat geld, dan wordt in de simulator bepaald hoe goed je rijdt en dus hoelang je er over gaat doen. Je krijgt dan een prijs aangekoppeld.
10 dagen bestaat uit TTT en het is heel verstandig om je theorie daarvoor al gehaald te hebben, aangezien de examens per direct worden aangevraagd, of een slot bezet wordt voor je.
Eerste dag is simulator (of was het al de 1e dag rijden? Weet niet meer), 2e dag de weg op, en simulator is na 4 dagen afgelopen, steeds minder uur. In de simulator oefen je wat technische handelingen, schakalen, optrekken, remmen, kijken e.d.
10e dag afrijden, was wel 's ochtends vroeg, dus eigenlijk 9 dagen gereden.
Officieel halve dagen zelf rijden, halve dagen met een andere leerling mee, om van elkaar te leren. Ik kon niet omdat ik ook nog full time werkte, dus halve dagen werken en halve dagen rijden gedaan.
Totaal kwijt: 2000,- plus examengarantie 500,- is 2500,-. Ik was een niet zo snelle leerling.
Examengarantie kan je 4x 'gratis' zakken, elke keer 5 uur rijden er bij. Je speelt gelijk als je 1x zakt, 2e keer haalt. Dat heb ik dus gedaan
Kwa slagingspercentages hangt het dacht ik rond de 50% bij de eerste keer, maar pin me er niet op vast.