Je krijgt niet eens te zien/horen of je ze goed of fout hebt.Arm1n schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:34:
[...]
Die tellen nu niet mee, paar vrienden van me hadden week terug theorie gedaan en die vragen telden niet mee.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je krijgt niet eens te zien/horen of je ze goed of fout hebt.Arm1n schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:34:
[...]
Die tellen nu niet mee, paar vrienden van me hadden week terug theorie gedaan en die vragen telden niet mee.
Anoniem: 146163
Ah gelukkig. Ik had namelijk iets opgevangen van dat ze vanaf april mee zouden tellen oid. Maar gelukkig is dat dan niet het gevalArm1n schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:34:
[...]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 252438
Oww wat zuuurb00ster schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:14:
Gezakt, ingreep...
Bromfiets stopte helemaal terwijl hij voorrang had,
Auto liet ik uitrollen, maar gezien het feit dat hij stopte dacht dat ik dus voorang had
(waarom stopte hij anders?)
Heb het nu echt even gehad met het CBR!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 252438 op 14-04-2008 11:39 ]
Anoniem: 83328
Omdat je pas door mag rijden als die brommer je duidelijk voorrang geeft. Stilstaan is niet genoeg, die brommer moet op z'n minst zwaaien dat je voor mag.Anoniem: 252438 schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:28:
[...]
Oww wat zuuur.
Jij hebt noch jezelf noch het verkeer(in dit geval de bromfiets) in gevaar gebracht dus waarom grijpt die idoot in.
Da's ook precies de reden dat mijn instructeur me op 't hart blijft drukken dat ALS ik voorrang heb ik niet te intentie moet wekken dat ik iemand anders voor zou laten. Dus niet (overdreven) afremmen. Als je voorrang hebt heb je voorrang, klaar. Zo niet, dan voorrang verlenen.Anoniem: 83328 schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:57:
[...]
Omdat je pas door mag rijden als die brommer je duidelijk voorrang geeft. Stilstaan is niet genoeg, die brommer moet op z'n minst zwaaien dat je voor mag.
Lullig, maar 't is zo.
Dat snappen sommige mensen met rijbewijs kennelijk nietAnoniem: 37526 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:45:
De kortste bocht, ofwel de bocht naar rechts. En rechts gaat altijd voor.
Anoniem: 37526
OMG, waar gaat het heen met deze wereldGluten Parody schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:42:
Had net om 14 uur examen. Het ging behoorlijk dramatisch: motor af laten slaan bij bijzondere verrichting, voetganger bij zebra geen voorrang gegeven (ingreep), regelmatig in te lage versnelling gereden en nog wat knulligheden. Na die ingreep reden we meteen terug naar het CBR, dus ik wist wel hoe laat het was: gezakt als een baksteen.
Terug bij het CBR: '...maar verder reed je prima! Gefeliciteerd.' Ik:![]()
![]()
[ Voor 60% gewijzigd door Gluten Parody op 14-04-2008 17:46 ]
Ok, maar dat wist je daarna pas.Gluten Parody schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:56:
Tja, ik zei al tegen die examinator: 'Ik ben 't er niet mee eens, maar ik ben er wel blij mee.' Overigens was er niemand op het zebrapad, alleen een meneer die aan de rand stond. Ik merkte 'm niet op omdat hij omgekeerd stond; hij wilde ook helemaal niet oversteken, bleek toen. Geen idee wat ie daar deed. De examinator vond het wel een reden om te remmen, maar niet om mij te zakken.
Dat is waarschijnlijk de Fonteinkerk, Robert Kochstraat 4, 3817 JM Amersfoort. Zie ook CBR Coördinatiepuntenlijst.Anoniem: 37526 schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:29:
Weet iemand welke kerk het orientatiepunt van Leusden is?
Dat denk je nu nogAnoniem: 252438 schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:01:
[...]
Ok, maar dat wist je daarna pas.
Als je iemand bij het zebrapad ziet staan dan moet je ervan uit gaan dat hij oversteekt.
Je kan nooit weten of iemand wel of niet gaat oversteken daarom moet je de zebrapad op zo'n situatie langzaam naderen.
Dat zal jij denk ik niet hebben gedaan, anders had die examinator niet ingegrepen.
Maar goed, je hebt geluk gehad met die examinator
Ja, zo'n gestapopasfoto, dus niet lachen, geen reflectie in je bril, je oren op gelijke hoogte etc.Razor.Timo schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:58:
Wat moet je eigenlijk meenemen naar je theorie examen? Ik heb hem online aangevraagd, maar verder staat er niet bij dat je iets moet meenemen? Op de CBR site staat pasfoto en ID. Moet ik dan een pasfoto zonder te lachen? Of is dat niet zo streng bij theorie?
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik had alleen een ID en een foto bij me. Wel een officiele pasfoto. Zou ook geen probleem moeten zijn om er eentje te laten maken lijkt me, voor je uiteindelijke rijbewijs heb je er ook eentje nodig ;-)Razor.Timo schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:58:
Wat moet je eigenlijk meenemen naar je theorie examen? Ik heb hem online aangevraagd, maar verder staat er niet bij dat je iets moet meenemen? Op de CBR site staat pasfoto en ID. Moet ik dan een pasfoto zonder te lachen? Of is dat niet zo streng bij theorie?
Officiele foto meenemen! Zit je altijd goedRazor.Timo schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:58:
[ Voor 3% gewijzigd door WhizzCat op 14-04-2008 19:06 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Bij mij waren ze niet zo streng bij het CBR, een pasfoto waar ik breed grijzend op stond was geen probleem.Razor.Timo schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:58:
Bij het online reserveren moet je ook betalen en alles invullenArsenius schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:11:
Wat ik moest meenemen is: pasfoto, id-kaart en bankpasje.
Even door de sleuf halen daaro, volgens mij kun je tegenwoordig niet meer contant betalen.
En bij ons was het vrij druk, te weinig pennen enzo. Pen altijd handig om je formulier in te vullen en je burgerservice nummer.. Sofinummer dus.
En vergeet je brains niet. Good luck
[ Voor 36% gewijzigd door aerofreak op 14-04-2008 19:14 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Nog even over die pasfoto. Als je hem niet meeneemt moet je hem een keertje later komen brengen en dan maken ze je certifaat klaar. Vergeten is dus geen probleem...Wat moet je eigenlijk meenemen naar je theorie examen?
[ Voor 26% gewijzigd door Cadezo op 15-04-2008 09:16 ]
Wow, het klassieke moment op elk theorie examen. Mazzel dat je vriendin er naast zat...Trouwens gister bijna mijn eerste ongeluk (alweer). Ik reed in de bebouwde kom. Rechterkant geparkeerde autos en huizenrij. Links was het open en braakliggend terrein alwaar een Golf type 2 aan het driften was. Mijn aandacht glijdt erheen en opeens roept mijn vriendin: kijk uit! Ik vol in de rem en kijk voor me. Vijf meter verderop een bal en een klein kind die tussen de autos vandaan schieten. Goddamn.. je zou jezelf bijna niet meer vertrouwen. Afleiding is echt killing.
Anoniem: 9106
Ehm, dat is hier wel anders?cdezoete schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:59:
[...]
Nog even over die pasfoto. Als je hem niet meeneemt moet je hem een keertje later komen brengen en dan maken ze je certifaat klaar. Vergeten is dus geen probleem...
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik was hem ook vergetenAnoniem: 9106 schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:24:
[...]
Ehm, dat is hier wel anders?
2 meiden waren hun pasfoto vergeten toen ik theorie ging doen, nou die konden dus mooi nog even naar het station racen voor een pasfoto anders ging het hele feest niet door.
Nu begint de hell pas jongenRazor.Timo schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:50:
En geslaagd! Had 1 foutDuurde wel lang man dat wachten op de uitslag, zat hem toch even te knijpen
Nu op naar de praktijk!
leoaq.fm // Jeune Loop
Of je gaat zelf naar een grote autorijschoolAnoniem: 252438 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:32:
Btw, ik w8 nog steeds op een herexamen.
Maar er zijn geen plekken vrij gezien alle grote autorijschoolen veel hebben gekocht.
Nu moet ik de komende weken maar afwachten of er een plek vrijkomt en dan kan het zo zijn dat ik meteen de dag nadat ik het hoor moet afrijden:S.
cbr, ze moeten eens een x alles fatsoenlijk regelen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dan hebben de grote rijscholen alleen maar meer examens om in te kopenGluten Parody schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:33:
Het CBR moet eens stoppen met die debiele TTT, de examinators
zijn hard nodig voor echte examens. TTT kan net zo goed worden
afgenomen door een instructeur van andere rijschool, of door je
eigen instructeur (ik heb wel 8 TTT's gedaan als je het zo bekijkt).
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Jah, dat heeft nu geen zin meer.Angeloonie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:27:
[...]
Of je gaat zelf naar een grote autorijschool
Als ik ergens van walg....Angeloonie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:27:
[...]
Of je gaat zelf naar een grote autorijschool
Die 20 minuten is nog vrij lang voor een examen vind ikMaksvr schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:56:
Ik heb wel een TTT gedaan, en ik moet zeggen dat dat echt heel veel scheelt. Voor de TTT was ik echt nerveus, ik had eigenlijk niet echt een idee wat ik allemaal kon verwachten. Nadat ik de TTT had gedaan (en het ging goed, vrijstelling) reed ik een stuk zelfverzekerder. Een week later ben ik op examen gegaan en had de zelfde examinator die ik ook voor mijn TTT had. Even een stukje gereden naar zo'n coördinatiepunt en gelijk weer terug gegaan (zonder situatiebevraging of wat dan ook). Heb denk ik net 20 minuten gereden want hij vond wel 'dat ik het goed kon'.
Nu al 1 maand trotse rijbewijsbezitter
iPod Touch?ScottB schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:01:
Raad eens wat ik zo op het gemeentehuis op ga halen ?![]()
Ik heb 55 minuten gereden tijdens m'n examen (de examinatrice was ook bijna te laat voor de volgende kandidaatkrietjur schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:15:
[...]
Die 20 minuten is nog vrij lang voor een examen vind ik![]()
Ik heb zelf trouwens ook een TTT gedaan, vond het ook wel prettig eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 16-04-2008 16:46 ]
Anoniem: 168490
Anoniem: 151099
Volgens de regels ja.Anoniem: 151099 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:38:
mij rit duurde 45 minuten, volgens mijn instructuer mag een examen maar 35 minuten duren vanaf het moment dat je naar buiten loopt en de examinator vraagt om een nummerplaat te lezen. het mag alleen langer duren als er file is.
[ Voor 53% gewijzigd door Gluten Parody op 17-04-2008 11:26 ]
Precies!!!!! Want die mannen zijn geprogrameerd om mensen te pesten!! Want ze hebben allemaal het slechtste met je voor!!!! Het gaat ze niet om het goed beoordelen van beginnende bestuurders of om de algemene veiligheid in het verkeer........NEE!Anoniem: 252438 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:52:
[...]
Hebben ze zin dan laten ze je langer rijden of willen ze je laten zakken dan laten ze je zeker langer rijden zodat je fouten gaat maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Theimon op 17-04-2008 11:38 ]
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Wat zijn we weer grappig, heb ik gezegd dat ze allemaal slecht zijn?Theimon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:35:
[...]
Precies!!!!! Want die mannen zijn geprogrameerd om mensen te pesten!! Want ze hebben allemaal het slechtste met je voor!!!! Het gaat ze niet om het goed beoordelen van beginnende bestuurders of om de algemene veiligheid in het verkeer........NEE!
Zakken zal je!!!! En hard ook!!! En hoe langer je rijdt, hoe verder die hoorntjes uit het voorhoofd van de examinator groeien!
Met andere woorden, normaal kan je wel een rijles van 1 uur of soms wel langer doen, maar met je examen 10 minuutjes meer en het is een schande. Hou toch op! Jij kan toch rijden? Als je het niet kan.......wtf doe je dan op examen?!
Hoe langer het examen duurt hoe meer tijd je hebt om een eventueel klein foutje weg te werken door te laten zien dat je wel goed kan kijken.Anoniem: 252438 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:50:
Jawel, de tijd die je rijdt tijdens een examen maakt wel degenlijk uit!
Want de meesten( let op ik zeg Meesten en niet Allemaal) zijn dan gestrest tijdens de praktijkexamen waardoor die 10 minuten wel degenlijk uit maken.
Is helemaal niet een raar verhaalGluten Parody schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:24:
Hoezo? Een rijles van 1 a 1,5 uur is toch ook geen probleem? Als je een half uur goed kunt rijden, kun je ook een uur goed rijden. Bovendien houdt een examinator echt wel in de gaten dat hij op tijd terug is, anders heeft hij te weinig tijd voor het volgende examen. Raar verhaal ook wat Johnnyv vertelt, als een examinator daar gewoonte van maakt krijgt ie echt wel op z'n flikker van het CBR.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 17-04-2008 14:01 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Dat moeten is dus onzin volgens mijn instructeurAnoniem: 252438 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:50:
Kom nu maar eens met argumenten die mij het tegendeel kunnen bewijzen, maar die heb je niet.
Als het Cbr het zo goed met ons voorheeft, waarom moeten er elke maand een x aantal mensen zakken.
Is dat eerlijk, denkt het niet
Weet je dat ik daar helemaal niks van geloof? Waarschijnlijk was er wel meer aan de hand dan slechts het laten afslaan. Want dat hij afslaat is in principe nog nooit iemand voor gezakt, want dat kan iedereen gebeuren, het gaat er alleen om hoe je daarmee omgaat.Anoniem: 252438 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:54:
Is helemaal niet een raar verhaal, een kennis van mij heeft zelf een x een examen gehad van 50 min. Ze reed perfect maar de examinator wou haar laten zakken, vandaar dat hij zo lang doorging.
Ze heeft daarna een kleine fout gemaakt, ze liet de auto 1 x afslaan.
En raad maar, gezakt omdat ze naar mening van de examinator anderen in gevaar bracht doordat haar auto uitging.
Dit zijn van die flutredenen die sommige examinators opgeven
Dit moet ik aannemen op basis van? Je blauwe ogen?Gluten Parody schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:08:
[...]
Als je zakt ligt dat aan je rijgedrag en niet aan de bui van de examinator.
[...]
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 3% gewijzigd door Gluten Parody op 17-04-2008 15:02 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Hahaha inderdaadleokennis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:07:
Haha die is makkelijk...wat dat betreft bestaat 80% van dit forum uit dat 'gemiep' van je.
[ Voor 42% gewijzigd door Gluten Parody op 17-04-2008 15:16 ]
Nu vraag ik me tog wel sirieus af:Gluten Parody schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:14:
Precies! 80% van de mensen kan niet verkroppen dat een examinator beter kan beoordelen hoe je rijdt dan dat je dat zelf kan.
leoaq.fm // Jeune Loop
Euhm k heb het al een stuk of 4 x uitgelegd.
Bij mij is op het examen ook 4x de auto afgeslagen(trillende linkervoetAnoniem: 252438 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:54:
Ze reed perfect maar de examinator wou haar laten zakken, vandaar dat hij zo lang doorging.
Ze heeft daarna een kleine fout gemaakt, ze liet de auto 1 x afslaan.
En raad maar, gezakt omdat ze naar mening van de examinator anderen in gevaar bracht doordat haar auto uitging.
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Snap jij niet dat niet alle examinators even aardig zijn.vleesjus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:35:
[...]
Bij mij is op het examen ook 4x de auto afgeslagen, en ik heb mn rijbewijs ook in een keer gehaald. Dus laten zakken op afslaan vind ik wel de grootste onzin die ik ooit gehoord heb
Je kan wel protest tekenen maar dat heeft niet zoveel zin.Gluten Parody schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:34:
Als de examinator zich professioneel gedraagt mag zijn humeur geen rol spelen. Wanneer je daar aan twijfelt is het een kwestie van meteen aan de bel trekken. Zeker als je instructeur meegereden is en ook vindt dat je onterecht bent gezakt. Dat veel mensen dat niet doen, doet mij vermoeden dat het dan ook een *klein* beetje aan de rijkwaliteiten van de kandidaat heeft gelegen. Maar dat ga je natuurlijk niet toegeven op GoT, dan is de examinator de boeman. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...
leoaq.fm // Jeune Loop
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 21% gewijzigd door Gluten Parody op 17-04-2008 22:07 ]
[ Voor 79% gewijzigd door sjaakaq op 17-04-2008 23:22 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Gelukkig is mijn instructeur ook streng.leokennis schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:53:
Laat ik het zo zeggen: in Nijmegen is er bijvoorbeeld een examinator die beduidend strenger is (» meer mensen laat zakken) dan de anderen. Dat betekent dat of de andere examinatoren fouten en slecht rijgedrag over het hoofd zien, of dat die instructeur andere normen heeft dan zijn andere collega's en in feite te streng optreedt ergo, het maakt ongeacht je rijvaardigheid wel degelijk uit welke examinator je krijgt tenzij je 100% perfect rijdt, maar dat doet niemand.
Akkoord, maar goed dan kom je wel weer terecht in het wereldje van de zenuwenJ.J.K. schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:05:
[...]
En als de examinator dan ook nog eens sjaggie is wordt de grens om te zakken misschien iets ruimer, maar je moet ook pas examen doen als je goed kan rijden, niet als het net wel/net niet kan.
leoaq.fm // Jeune Loop
Mijn punt is dan, wat gebeurt er met die mensen wanneer ze in hun eentje in gevaarlijke/spannende verkeerssituaties terecht komen. Het zal niet voor iedereen gelden, maar als je op je examen je zenuwen niet de baas kan,kun je dat in het dagelijks verkeer mijns inziens vaak genoeg ook niet.leokennis schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:18:
[...]
Akkoord, maar goed dan kom je wel weer terecht in het wereldje van de zenuwenIk denk dat van alle examen kandidaten meer dan 75% goed genoeg kan rijden, maar dat bij veel mensen de zenuwen tijdens het examen dit helaas in de weg staan (waarbij die zenuwen dan dus de oorzaak zijn van fouten en slecht rijgedrag).
[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 18-04-2008 09:24 ]
Eerste alineaatje: tja...ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk. Tijdens rijlessen rijdt ik (vind ik...johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:21:
[...]
Mijn punt is dan, wat gebeurt er met die mensen wanneer ze in hun eentje in gevaarlijke/spannende verkeerssituaties terecht komen. Het zal niet voor iedereen gelden, maar als je op je examen je zenuwen niet de baas kan,kun je dat in het dagelijks verkeer mijns inziens vaak genoeg ook niet.
[...]
Enfin, het examen is maar een momentopname en zegt natuurlijk niet alles over je kunnen, maar ik denk toch dat de meeste examinatoren een aardig goede indruk van je rijvaardigheid krijgen.
leoaq.fm // Jeune Loop
Als je eenmaal je rijbewijs hebt komt dat vanzelf. Toen ik nog aan het lessen was heb ik eigenlijk nooit zonder zenuwen rondgereden. Maar na je examen schud je dat zo van je afGluten Parody schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:27:
In het verkeer is het juist van belang dat je óf rustig blijft onder druk, óf ook met zenuwen goed kunt rijden.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 146163 op 18-04-2008 12:17 . Reden: Reactie op posts boven me ]
Is dat niet een speciale strook voor van die Smart autootjes?johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:35:
Over het fiets gevoel een leuke anekdote.
We hebben hier regelmatig Italiaanse consultants van Siemens over de vloer. Zegt een van die consultants (die hier in z'n huurauto rond kart) vandeweek: "Waarom hebben jullie eigenlijk overal twee wegen naast elkaar liggen, een gewone en zo'n rode?"
Een examinator moet inderdaad aangeven dat je bent gezakt, maar weet je wat voor flutredenen hij kan opgeven:Anoniem: 146163 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:14:
Ik ben zelf van mening dat mensen zich niet te druk moeten maken om hun examen. Zoals hierboven al gezegd, als je ECHT goed kunt rijden (wat een goede instructeur ook moet kunnen inschatten) zou het geen probleem moeten zijn.
Een examinator moet ook kunnen aangeven waarom je gezakt bent vind ik. Je moet je fouten immers wel weten wil je er wat aan kunnen doen.
[ Voor 2% gewijzigd door Fisico op 21-04-2008 21:55 ]
Wie zegt dat dat flutredenen zijn? Hij/zij kan toch ook door je te observeren de conclusie trekken dat je niet genoeg kijkt, of dat je te hard rijdt of te langzaam...Anoniem: 252438 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:54:
.
[...]
Een examinator moet inderdaad aangeven dat je bent gezakt, maar weet je wat voor flutredenen hij kan opgeven:
1. Niet goed gekeken
2. Te veel gekeken.
3. Te langzaam gereden.
4. Te snel gereden.
Meestal gebruiken ze de eerste en klaar is kees.
Je kan klagen wat je wil maar de examinator heeft volgens het cbr bijna Altijd gelijk [insert ongewenste smiley].
Inderdaad; dat formulier dat je krijgt is niet bepaald nuttig nee. Ik was voor 90% gezakt op één situatie, maar op het formulier stond onder andere dat ik de auto niet kon besturen en dat mijn bijzondere verrichtingen slecht waren, terwijl ik op beide punten 'complimenten' had gekregen van de examinator (geen schakelfouten oid, en parkeren en keren ging 100% oké)... Ik snap dat je iets moet invullen maar goed...de waarde van het formulier is gering volgens mij. Daarom ook altijd je instructeur laten meerijden.Anoniem: 252438 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:54:
.
[...]
Een examinator moet inderdaad aangeven dat je bent gezakt, maar weet je wat voor flutredenen hij kan opgeven:
1. Niet goed gekeken
2. Te veel gekeken.
3. Te langzaam gereden.
4. Te snel gereden.
Meestal gebruiken ze de eerste en klaar is kees.
Je kan klagen wat je wil maar de examinator heeft volgens het cbr bijna Altijd gelijk.
leoaq.fm // Jeune Loop
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq