/me moet op 9 april om 3 uur afrijden, voor de derde keer. En ik moet het gewoon halen dit keer anders mag ik mijn theorie weer halen. En laten we eerlijk zijn voor iemand van 21 jaar, is 180 euro + 7 verplichte lessen hartstikke veel geld!
Hier zijn al genoeg topics over(heb het al gesearched), maar al die dingen die men zegt dat je moet doen, doe ik al

En mijn rij instructeur is ook al niet behulpzaam, want die is er heilig van overtuigd dat ik het dit keer makkelijk haal( was hij de afgelopen 2 keer ook al trouwens).
Ja kish, maak je geen zorgen, je haalt het makkelijk...
Hier wat tips die ik andere topics gevonden heb:
- Ontspannen zijn, ben ik ook! je zou denken dat ik gewoon met een bekende in de auto zit.
- Lekker praten met de examinator, doe ik..
- In de spiegel kijken, bij mijn laatste examen zei de examinator dat ik hartstikke goed keek.
- Ik let op zebrapaden, ik lach zelfs heel nep naar de mensen die oversteken!
- Ik rij niet te hard, ik zeg het zelfs hard op! Goh, ik rij al 50, ik zal maar niet harder gaan.
De eerste keer verdiende ik het gewoon om het niet te halen, er was een klein gozertje dat heel irritant achter me fietste, en ik had beter moeten reageren... want ik reed hem bijna aan(helaas niet gelukt..)
Maar de tweede keer! Had ik het gewoon moeten halen..
CBR vs Kishii: 2-0
February 1, 2008 | 10:31 pm
Na de afgelopen week minstens 3 a 4 keer in de week te lessen, mocht ik eindelijk afrijden. Eindelijk mijn rijbewijs ophalen en de rest van Den Haag onveilig maken.
1 Februari 2007 om 11.40 met tafelnummer 6.
Aangekomen op CBR keek ik vlug op het scherm om te zien wie ik als examinator had. Mvr. Wilderink zou met mij het examen afnemen en kijken of ik wel een rijbewijs waardig was. In mijn gedachten verwachten ik een 25 jarige vrouw, die om al mijn grappen in de auto zou lachen, die me zou complimenteren op mijn geweldige rijgedrag en tot slote zou eindigen met de zin “Je hebt het gehaald, je deed eigenlijk niks fout! Het was perfect!“.
Vol verwachting liepen we dan ook de examenzaal binnen, met mijn hoofd nog in de wolken. En tot mijn schrik zag ik daar helemaal geen 25 jarige vrouw zitten, ze zag er helemaal niet vrolijk uit… en ik vroeg me af of ze fysiek wel in staat was om te lachen. Yup, ik had een Verdonk achtige vrouw als examinator.
Het hele Examen gebeuren verliep vlekkeloos, geen grote fouten, het was goed! In de examenzaal terug gekomen te zijn zag ik haar voor het eerst lachen die dag. Sorry maar je hebt het niet gehaald, je stond daarzo verkeerd voorgesorteerd, je had ietsje meer naar de stoep moeten staan. Je kijkt wel goed, dus blijf zo door gaan. Maak het volgende keer maar af! Dag!
CBR vs Kishii : 2-0
Ik ben gewoon echt hartstikke bang dat ik het weer niet haal, en dat ik het dan nog een keer mag doen en het dan weer niet haal en gedoemd ben om de rest van mijn leven te fietsen..
Ik vind het gewoon niet eerlijk, mijn vriendin haalde hem in een keer.. terwijl de examinator(vrouwelijk) gewoon keihard op de rem trapte. En als we in de auto zitten, moet ik zeggen wanneer ze van baan enzo kan wisselen... like wth?
Dus iemand nog andere tips? Of goeie tips hoe ik iemand makkelijk kan omkopen ofzo?