Het was ook flink stom, m'n instructeur heeft maar 2 keer ingegrepen tijdens de lessen, en dat het nou net bij het examen weer moet gebeuren. Ik weet ook niet waarom ik niet keek, het is gewoon de basis van oversteken...En typerend was het volgens mij niet voor m'n kijkgedrag, nja ik zal de volgende keer maar overdrevender elke keer kijken, en rijden als een oud vrouwtje. En dan zul je zien zak je weer omdat je te veel keek en te langzaam reedXander schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:43:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar als dat typerend is voor je kijkgedrag kan ik snappen dat je daar ook een opmerking over kreeg.
Maar balen. Hopelijk volgende keer beter.
Had me dan meteen terug laten gaan, dan had ik er nog een leuk verhaal aan overgehouden, dat ik het kortste examen ooit hadjohnnyv.nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:54:
[...]
Waarschijnlijk zei ze dat ze het niet mee liet tellen om je alert te houden en niet het gevoel te geven van "ben toch al gezakt, dan kan ik best nóg slordiger gaan rijden"
Idd, hopelijk ook niet meer als ik zelf de weg op moet.Maar in ieder geval veel geluk over twee weken, deze fout zul je in ieder geval niet snel meer maken
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk