Nadat mijn telefoon helaas gesneuveld is deze zomer door een lekke binnentent, ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Na altijd een prepaid te hebben gebruikt is het volgens mij maar eens tijd voor een abbo. Mijn oog is nu gevallen op zowel de N73 en de N80. Maar ik ben nu in dubio:
De N73, een prachtige telefoon. In recensies geprezen om de erg goede kwaliteit van de foto's. Ook is de batterijduur van deze telefoon vrij goed. En tegenwoordig niet al te duur (17,50 p/mnd voor eerste 9 maanden met gratis toestel, daarna 20 p/mnd). Wat ik dan zo ontzettend jammer vind aan de N73 is dat deze geen WiFi heeft. Want genoeg draadloze netwerken op werk, school etc. om even mail te checken etc. Want € 9,50 per maand voor het onbeperkt internetten pakket vind ik ook weer een beetje overdreven.
En dan de N80. Wederom een erg mooie telefoon, die ook nog eens WiFi ondersteund. Abbonement is iets duurder, maar daar gaat het me niet zo om. Dat zijn een paar euro's per maand. Maar als ik op internet kijk hoor ik veel verhalen over een slechte batterijduur, fotokwaliteit die minder is dan de N70 en over de kwaliteit van de filmpjes is men ook niet altijd even te spreken.
Nu weet ik dat ik in een N73 topic ben, dus waarschijnlijk zijn hier veel voorstanders van de N73. Maar toch wilde ik nog even vragen wat jullie van de door mij aangekaarte punten vinden. Ik ga morgen namelijk even de stad in, om de telefoon toch even persoonlijk uit te testen, maar voordat ik ga wil ik me toch zo goed mogelijk orienteren en informeren.
En waarom moet ik natuurlijk kiezen voor de N73, ipv de N80.
Ik kijk uit naar jullie reacties