Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 29.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-02 13:24
Kan iemand deze blasfemische foto's even verwijderen!! ;)

edit: dank u

[ Voor 12% gewijzigd door Wyckse_witte op 19-08-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34
Vögel schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:47:
Ik lees hier dat veel mensen merken dat hun toestel sneller wordt als 4.xxx versie op is gezet.
Nu heb ik V 4.0726.2.0.1 maar ik heb alles behalve het gevoel dat mijn toestel sneller is geworden.
Vooral als ie op slaapstand staat, dan duurt het gewoon echt een paar seconde. Dat duurt gewoon te lang. Iemand enig idee waar het nog meer aan kan liggen? Tis ook niet zo dat mijn geheugenkaart bomvol staat ofzo....
Ook geeft ie de laatste tijd af en toe aan dat ik een sms niet kan verzenden. Na 1/2 x opnieuw proberen worden de berichten in ene wel verzonden..
SMS Accelerator heb je er toch hopelijk wel opgezet? Te downloaden via 'Downloaden' op je N73 of vanaf de officiele Nokia site:
http://www.nokia.com/A4162158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:16
Ik wil heel graag bluetooth remote control-en maar het lukt maar niet:

Ik heb gezocht en kwam toen op het programma "bluetooth remote control'. Daarvoor moet je iets installeren op je computer en iets op je telefoon. Dat heb ik gedaan maar dat gaat via COM-porten.

Alleen als ik dan via Bluesoleil(mijn bluetooth software voor de pc) klik op mijn n73, dan kan ik uit 3 opties kiezen:

- Bluetooth dail-up services
- File tranfser
- Object push service(dit blijkt een visite kaartje te zijn kwam ik zonet achter).

COM-port staat wel in het rijtje van BlueSoleil alleen kan ik hem niet aanklikken voor mijn N73. Hoe moet ik dit nou doen?

Of is er ook een andere programma voor remote control? of voor mijn bluetooth stikje(simpel stikje), die wel met de n73 COM-porten kan activeren?

Bedankt _/-\o_

EDIT: heb het al gevonden. Bleek toch wel aan te staan op COM 9

[ Voor 3% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-08-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:14
Wyckse_witte schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:26:
Kan iemand deze blasfemische foto's even verwijderen!! ;)

edit: dank u
Graag gedaan, ben toch van mening veranderd, niet dat ik een N73 neem maar heb een andere
Nokia in gedachten, de Nokia 6120 Classic zit ook op wat ik nodig en is een stuk lichter met 89 gr ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.physorg.com/newman/gfx/news/nokia6120cla.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 20-08-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
[quote]Mich schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Niet echt waar, paar weken geleden 2 weken lang in engeland gefietst met de tomtom, werkt echt prima gewoon.

[...]

het gaat niet om de tomtom maar over de rest van de telefoon.
Een mda of pda met gsm functie werkt veel beter dan een n73.
Ik vind het maar een lommel. Er zijn zoveel van die kleinde dingen waar ik van denk had nokia daar niet beter over kunnen nadenken. want dat had mijn sonyericsson 2 jaar gelede wel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik heb Vodafone met internet en heb nu een 3G verbinding en wil terug naar GSM.
Heeft het zin; 3G blijft te zien in spelletjes.
Moet ik de netwerkverbinding opnieuw opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik Kom een aantal mensen tegen met afgebroken losgelaten joystick. Bij mij was ook het stokje dat in de telefoon zit losgeraakt en verloren gegaan. Ik heb toen een compleet nieuwe module besteld en het stokje daarvan gebruikt. Helaas doet het indrukken het nu niet meer. Waarschijnlijk omdat het niet een orgineel onderdeel maar een replica is.
Zijn er mensen die de telefoon hebben laten repareren en zo ja waar? En wat zijn de kosten voor het laten vervangen van de joystick?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:20
Wilfred schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:12:
Ik Kom een aantal mensen tegen met afgebroken losgelaten joystick. Bij mij was ook het stokje dat in de telefoon zit losgeraakt en verloren gegaan. Ik heb toen een compleet nieuwe module besteld en het stokje daarvan gebruikt. Helaas doet het indrukken het nu niet meer. Waarschijnlijk omdat het niet een orgineel onderdeel maar een replica is.
Zijn er mensen die de telefoon hebben laten repareren en zo ja waar? En wat zijn de kosten voor het laten vervangen van de joystick?
ajj dat is flink balen.
daar ben ik dus ook bang voor.
ik had die module al wel gezien op telecomtelecom.nl maar werkt dat niet dan?.
Gelukkig werkt die van mij nog wel goed.. maar ik ken er al 2 waarvan die joystick afgebroken is.

Ohw.. om mijn computer te besturen via de N73 gebruik ik trouwens Salling Clicker werkt ook perfect :). Vond dat toen fijner dan bluetooth remote control. Hij stopt zelfs de muziek op de computer als je gebeld wordt ;).. en je ziet het nummer op het scherm.
Verder zijn er veel plugins.. voor Winamp, Media Player, Powerdvd.. dat soort zaken en je kunt de muis op het scherm bedienen. Erg handig als je een filmpje in bed kijkt ;)

Weet iemand toevallig als je dat a2dp ook aan de gang kunt krijgen met een bluetooth 2.0 module (toshiba) in de laptop. Of moet die module dat echt ondersteunen net zoals de telefoon?. Was dus zelf al wel opzoek geweest maar kon het zo niet vinden

[ Voor 29% gewijzigd door thespeed op 20-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uhm... had je `m niet gewoon onder garantie kunnen laten repareren? Dat is kosteloos.

Misschien dat je met je eigen 'reparatie' de garantie van het toestel wel hebt laten verlopen. :| Toch zou ik maar even een NSP gaan, of je toestel laten versturen door jouw leverancier....

Zelf knutselen binnen de garantietermijn is niet verstandig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
Heb van 2 personen al gehoord dat Nokia dat niet kosteloos repareert.
Vind ik ook nogal slecht aangezien het bij best veel mensen gebeurd.
Vind toch niet dat zoiets zo snel mag afknappen.
Ben er nu ook al best bang voor ;) aangezien ik nogal vaak sms en hem altijd in de broekzak heb
Ginz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Uhm... had je `m niet gewoon onder garantie kunnen laten repareren? Dat is kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ginz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Misschien dat je met je eigen 'reparatie' de garantie van het toestel wel hebt laten verlopen. :| Toch zou ik maar even een NSP gaan, of je toestel laten versturen door jouw leverancier....

Zelf knutselen binnen de garantietermijn is niet verstandig.
Klopt maar ik heb het toestel zelf laten vallen. Waardoor de garantie niet van toepassing is.
Er is nog niets verziekt aan de telefoon want het is een plastic pinnetje wat je er in steekt.
Ik ga wel even langs om te zien wat ze voor me kunnen doen.
Heeft er iemand een prijsopgaaf? de module zelf kost 15 euro.. maar het is best een gepriegel met die kleine soldeerpuntjes.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:16
thespeed schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Ohw.. om mijn computer te besturen via de N73 gebruik ik trouwens Salling Clicker werkt ook perfect :). Vond dat toen fijner dan bluetooth remote control. Hij stopt zelfs de muziek op de computer als je gebeld wordt ;).. en je ziet het nummer op het scherm.
Verder zijn er veel plugins.. voor Winamp, Media Player, Powerdvd.. dat soort zaken en je kunt de muis op het scherm bedienen. Erg handig als je een filmpje in bed kijkt ;)
Hele erg bedankt voor dit programmatje. Vind dit velen malen beter werken dan bluetooth remote control, en ook veel duidelijker. Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
thespeed schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:30:
Heb van 2 personen al gehoord dat Nokia dat niet kosteloos repareert.
Vind ik ook nogal slecht aangezien het bij best veel mensen gebeurd.
Vind toch niet dat zoiets zo snel mag afknappen.
Ben er nu ook al best bang voor ;) aangezien ik nogal vaak sms en hem altijd in de broekzak heb

[...]
Joystick is bij mij kosteloos en ter plekke gerepareerd? Moet ik wel zeggen, enkel het knopje was eraf. Maarrr, het stokje leek helemaal dood te zijn, aangezien ik ook met mijn vinger dat ding niet meer kon bedienen. Omhoog lukte niet meer, en indrukken ook niet. Even langsgeweest, nieuw knopje erop, en hij was weer als nieuw. En ja, ik zeg je eerlijk, ik heb hem ook laten vallen, en sindsdien was hij los...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

FabianNL schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:12:
[...]

SMS Accelerator heb je er toch hopelijk wel opgezet? Te downloaden via 'Downloaden' op je N73 of vanaf de officiele Nokia site:
http://www.nokia.com/A4162158
deze heb ik nu net ook gedownload via downloaden in het internet menu op n73... maar echt een functionaliteit merk ik er niet van... gaat niet sneller ofzo, en ontvangstbevestiging is ook meteen pleite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
barzi schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:24:
[...]

Hele erg bedankt voor dit programmatje. Vind dit velen malen beter werken dan bluetooth remote control, en ook veel duidelijker. Bedankt _/-\o_
Graag gedaan.. ik heb dus eerst die bluetooth remote control ook gehad.
Vond dat toen niet zo fantastisch ;)

Heeft er iemand nog een programma waarmee je de mobiel als ir
afstandsbediening kunt gebruiken?
altijd handig als je bij iemand anders bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220862

Hallo Allen,
Waarschijnlijk kom ik al met een oude vraag maar ik zag hem zo 1 2 3 niet in een andere topic.
Maar is er een programmaatje die ervoor zorgt dat het geluid harder kan als ik iemand aan de lijn heb. Ja sorry ik ben ook geen 18 meer maar soms versta ik er helemaal niks van..
WIE HELPT MIJ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb een probleem met de muisaanwijzer in de browser. Deze is opeens verdwenen en ik kan alleen nog met het pookje van het toestel naar beneden scrollen, maar de muisaanwijzer zelf zie ik nergens meer. Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
rhepius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:47:
Ik heb een probleem met de muisaanwijzer in de browser. Deze is opeens verdwenen en ik kan alleen nog met het pookje van het toestel naar beneden scrollen, maar de muisaanwijzer zelf zie ik nergens meer. Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Bij voorbaat dank :)
Probeer Opera mini eens, zit geen muis in :*) en werkt stukken sneller als de originele nokia browser

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Weet je zeker dat het joystickje overal goed contact maakt? Ik heb er ooit ook 1 bij iemand vervangen (besteld in China, koste 3€ :P ) die deed het eerst ook niet. nog een keer goed op z'n plaatst gedrukt toen deed ie het wel. Maar zo niet, denk dat t ook geen vermogen kost als je het buiten de garantie laat repareren bij een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-06 23:25
Albert020 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:58:
[...]

Graag gedaan, ben toch van mening veranderd, niet dat ik een N73 neem maar heb een andere
Nokia in gedachten, de Nokia 6120 Classic zit ook op wat ik nodig en is een stuk lichter met 89 gr ;)

[afbeelding]
Zeer goed plan om de nokia 6120 classic te kopen. :) Ik heb beide gsms in mijn bezit. :P Maar de nokia 6120 classic is supersnel met een 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, foto's en mp3 erop. Daar kan mijn nokia N73 met dezelfde applicaties en 2Gb mini sd geheugenkaart niet tegen op qua snelheid!!! >:)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
pinokkia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:59:
[...]

Zeer goed plan om de nokia 6120 classic te kopen. :) Ik heb beide gsms in mijn bezit. :P Maar de nokia 6120 classic is supersnel met een 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, foto's en mp3 erop. Daar kan mijn nokia N73 met dezelfde applicaties en 2Gb mini sd geheugenkaart niet tegen op qua snelheid!!! >:)
Hoe is de letter grote op de 6120? Hetzelfde als de n73 of kleiner?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230454

dag allemaal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goed en ietwat geavanceerd rekenprogramma die werkt op mijn N73. liefst zou ik er ook statische bewerkingen (vanuit xls) meedoen. maar goed, dat is misschien wat te veel. in ieder geval log e.d.

iemand een tip?!

PS. liefst freeware maar ik als het moet betaal ik er ook voor.
PPS. ben zelf ook echt veel aan het zoeken maar het wil niet echt vlotten- vandaar mn vraag op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
[b][Hoe is de letter grote op de 6120? Hetzelfde als de n73 of kleiner?
De lettergrootte bij sms-en en bellen is hetzelfde als bij de N73. Maar als je wilt internetten. Weet ik niet of het dezelfde grootte is. Ik meen hier ergens te lezen. Dat bij internetten de tekst klein/normaal of groot kan instellen. In het menu staat nml ook zo iets. Maar ben er nog niet achter voor welke functie dat is. (misschien is dat wel de functie daarvan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187845

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar mijn telefoon reageert nergens meer op, dood!
Ik was aan het updaten (zelfde versie reinstalleren), toen kwam er de melding dat de verbinding verloren was en dat ik de batterij en de oplader er even uit moest doen, er in doen en een paar seconden de aan/uit schakelaar moest inhouden. Dat heb ik dus gedaan, maar er is geen leven meer in te krijgen, heb het meerdere keren geprobeerd. Misschien dat ik even moet wachten en dat'ie het dan weer doet.. Ik hoop het, anders iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Anoniem: 230454 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:03:
dag allemaal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goed en ietwat geavanceerd rekenprogramma die werkt op mijn N73. liefst zou ik er ook statische bewerkingen (vanuit xls) meedoen. maar goed, dat is misschien wat te veel. in ieder geval log e.d.

iemand een tip?!

PS. liefst freeware maar ik als het moet betaal ik er ook voor.
PPS. ben zelf ook echt veel aan het zoeken maar het wil niet echt vlotten- vandaar mn vraag op tweakers.net
ik heb hier een calculator voor je ... freeware.
weet niet of deze uitgebreider is dan de normale,, dat zou je even moeten proberen

http://gallery.mobile9.com/d/35813/

edit: op deze site staat een hele uitgebreide!

http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cCalc.html

helemaal onderaan de pagina kun je hem downloaden voor Symbian 3rd Edition,

dit is de link naar de .sis file:

http://home.pacific.net.sg/~welic/cCalc_S60_3rd_110.sis

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 127558 op 21-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3979

In de nokia pcsuite staat een tabblad VERBINDING MAKEN MET HET INTERNET.
Maar maakt de pc dan gebruik van de internetverbinding van de phone? OF maakt de phone gebruik van je pc internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Computer maakt gebruik van de internetverbinding van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 19-05 18:21
gisteren ook maar geriskeerd om van fw 3 naar 4 te gaan en ja hoor, men bt gps werkt niet meer

ook autolock 1.1 werkt niet meer, heb het al verschillende keren geherinstalleerd, iemand een tip hieromtrent?

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3979

Wyckse_witte schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:46:
Computer maakt gebruik van de internetverbinding van de telefoon.
Hmm dat sucks:) ok bedankt man:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Je kan ook via bleutooth met je n73 internetten via de vaste lijn van de pc, maar dat is een heel gedoe, daar kan je even op googlen mocht je dat willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik ben voor een nieuwe website een pagina aan het maken over de Nokia N73. Ik ben hiervoor wat ervaringen aan het verzamelen van mensen met dit toestel.

Zou iemand die dit toestel heeft zijn ervaring willen intikken?
knip, zo is dit gewoon spam

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:54 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Laatst online: 29-04 22:41
cdgrit schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:43:
Ik ben voor een nieuwe website een pagina aan het maken over de Nokia N73. Ik ben hiervoor wat ervaringen aan het verzamelen van mensen met dit toestel.

quote dan ook niet
Lijkt mij dat er in dit forum genoeg reviews staan.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

spaceboy

Op grote hoogte

cdgrit schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:43:

quote dan ook niet
Dit heet spam. Opflikkeren daarmee.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:55 . Reden: trouwens aub ook liever topicreport dan dergelijke taal :* ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

ook autolock 1.1 werkt niet meer, heb het al verschillende keren geherinstalleerd, iemand een tip hieromtrent?
hey! Het ligt dus niet aan mij! Ik heb het ook...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Tijgert schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:
[...]

hey! Het ligt dus niet aan mij! Ik heb het ook...
Er zijn nog andere keylockers in overvloed te vinden op het web. Gewoon ff op Google zoeken.
Ik gebruik zelf Best keylocker, is nog wat uitgebreider als Autolock ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Oxellaar schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:03:
[...]

Er zijn nog andere keylockers in overvloed te vinden op het web. Gewoon ff op Google zoeken.
Ik gebruik zelf Best keylocker, is nog wat uitgebreider als Autolock ook.
wtf... Wat moet er uitgebreider zijn aan een keylocker?? Lijkt me dat het genoeg is om gewoon de toetsen te blokkeren en verder nix. Een algehele telefoonblokkade is sowieso al automatisch te realiseren, dus lijkt me niet echt nodig om extra functies in te bouwen in een keylock app. Ok, misschien een optie als "Lock keys only when in standby" ofzow, maar daar had je het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

csteelooper schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:22:
[...]

wtf... Wat moet er uitgebreider zijn aan een keylocker?? Lijkt me dat het genoeg is om gewoon de toetsen te blokkeren en verder nix. Een algehele telefoonblokkade is sowieso al automatisch te realiseren, dus lijkt me niet echt nodig om extra functies in te bouwen in een keylock app. Ok, misschien een optie als "Lock keys only when in standby" ofzow, maar daar had je het ook wel mee.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb 'm zo ingesteld (met de standaard opties kan dat gewoon) dat 'ie na een uur niet gebruikt te zijn in de lock springt. En je kunt natuurlijk altijd gewoon met de aan/uit knop "blokeer toestel" kiezen. Wat heb je nog meer nodig? Statistieken? Dynamische inlogpagina's? * spaceboy is confused...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Oxellaar
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb 'm zo ingesteld (met de standaard opties kan dat gewoon) dat 'ie na een uur niet gebruikt te zijn in de lock springt. En je kunt natuurlijk altijd gewoon met de aan/uit knop "blokeer toestel" kiezen. Wat heb je nog meer nodig? Statistieken? Dynamische inlogpagina's? * spaceboy is confused...
Nou je kan kiezen bij welke applicatie hij wel of niet locked, is wel makkelijk.
zeker als je aant navigeren bent Route 66 en je lock gaat er op :|
Maar goed als jullie liever een niet werkende autolock willen gebruiken, doe dat dan vooral |:(

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 12:00
Heeft iemand enig idee wat de changelog is van firmware versie V 4.0726.2.0.1 ?

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Oxellaar schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:20:
[...]

Nou je kan kiezen bij welke applicatie hij wel of niet locked, is wel makkelijk.
zeker als je aant navigeren bent Route 66 en je lock gaat er op :|
Maar goed als jullie liever een niet werkende autolock willen gebruiken, doe dat dan vooral |:(
True... Idem voor TomTom hier... Da's idd wel makkelijker. Mja, waarom de ene keylocker dan beter is dan de andere? Ik bedoel, op één na bieden alle keylockers die ik ken een optie waarmee zoiets te bereiken is. Ik neem wel aan dat deze gratis is? Sommige van de andere keylockers die ik ken vragen na een aantal dagen betaling...

Anoniem: 111246

Waar kun je die MS Live pack downloaden?

• Oxellaar
  • Niet online
csteelooper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:17:
[...]

True... Idem voor TomTom hier... Da's idd wel makkelijker. Mja, waarom de ene keylocker dan beter is dan de andere? Ik bedoel, op één na bieden alle keylockers die ik ken een optie waarmee zoiets te bereiken is. Ik neem wel aan dat deze gratis is? Sommige van de andere keylockers die ik ken vragen na een aantal dagen betaling...
Best keylocker is in principe niet gratis, maja er zijn wel manieren om m gratis te krijgen. O-) Google maar s ff.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik gebruikte altijd lifeblog om mijn foto's en video's etc. over te kopieren. Nu heb ik een nieuwe laptop dus ook lifeblog opnieuw geinstalleerd. Wanneer ik nu klik op dat 'Alle nieuwe items van telefoon kopieren" krijg ik dus alleen items ná de laatste synchronisatie op mijn oude laptop.

Graag zou ik alles weer willen, kan ik dus ergens die laatste synch. gegevens resetten ofzo? Ik heb al gezocht op google en in de handleiding ofcourse maar kon het niet vinden.

ik wordt een beetje gek van mijn n73!

elke keer valt deze uit sinds de V4 software, ik heb ook al een stukje papier tussen de batterij gedaan, indien de telefoon uitvalt kan deze nieteens meer aan, alleen gaat deze dan weer aan als ik de batterij eruit heb gehaald.

ik word helemaal scheitziek va ndie telefoon, en zal dit eens bij t-mobile laten wetem, en nee terugsturen is geen optie :P

wat een gedoe altijd joh met die telefoons, waarom werkt dat niet eens gewoon..

staat niks op de telefoon, wil ik een smsje sturen, duurt dat 20 seconden voordta ik dta uberhaubt op het scherm heb... dat is toch niet best meer?

stink nokia :P (disconnecting people)

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 20:14
Vraagje,

Bij de muziek speler moet je toch gewoon het volume kunnen wijzigen door middel van het zoom in en uit knopje. En dat zelfde geldt een telefoongesprek toch.

Dat doet ie dus niet.

Knopje werkt wel zoom in en uit werkt perfect.

Software V4

15x330 SW38

Centauriprime schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:02:
Vraagje,

Bij de muziek speler moet je toch gewoon het volume kunnen wijzigen door middel van het zoom in en uit knopje. En dat zelfde geldt een telefoongesprek toch.

Dat doet ie dus niet.

Knopje werkt wel zoom in en uit werkt perfect.

Software V4
dit heb ik ook een tijd gehad! vooral met bellen op de luidspreker en onder gewoon bellen. Dat was ook met V4 btw... maar toen werkte het in en uitzoomen wel weer, waarna het ook tijdens het bellen gewoon werktte. (ik had de camera pas paar dagen later geprobeerd omdat ik dacht dat het knopje kapot was) dit bleek dus uiteindelijk niet het geval, maar een echte oplossing heb ik niet kunnen vinden...

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 14:02

Kortfragje

......

Ik heb nu een tweetal keren geprobeerd de live messenger te downloaden maar het lukt me niet... :S

Ik heb geen download! folder en als ik de diensten browser open via menu->instrumenten->toepass. beheer --> toep. downloads vraagt ie op de homepage in te stellen.

Ik heb een N73 van t-mobile, waar oh waar kan ik de live messenger vinden?

http://www.gjpvanwesten.nl

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb al twee keer dat de Live messenger zegt dat de MSN service niet werkt. Alleen uninstallen en er weer opnieuw opzetten werkt dan.

IM+ blijft gewoon werken...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Nimkoble
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11-2023
Kortfragje schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:41:
Ik heb nu een tweetal keren geprobeerd de live messenger te downloaden maar het lukt me niet... :S

Ik heb geen download! folder en als ik de diensten browser open via menu->instrumenten->toepass. beheer --> toep. downloads vraagt ie op de homepage in te stellen.

Ik heb een N73 van t-mobile, waar oh waar kan ik de live messenger vinden?
Ik heb een N73 van Vodafone en deze mist inderdaad ook de toepassing Download! van Nokia. De unbranded N73 van mijn broertje heeft deze toepassing wel. Het lijkt er dus op dat de providers deze toepassing hebben verwijderd uit het menu van de N73. (Beetje jammer)

Wat ik ook erg irritant vind is dat de nieuwe firmware voor de branded toestellen niet beschikbaar is. Daarvoor moet eerst weer een branded versie voor worden vrij gegeven en dan is het pas mogelijk om via de legale weg de telefoon te voorzien van de nieuwste firmware. Dat kan dus nog wel even duren...

Volgende keer weer een unbranded toestel voor mij iig.

Anoniem: 87137

Ik had een vraagje.

Ik heb sinds vandaag een Nokia N73 maar wat een ingewikkeld ding zeg.
Meeste heb ik nu gevonden alleen ik vroeg me af hoe je een sms kan laten herhalen dat als je een smsje binnen hebt dat die na zoveel minuten weer gaat trillen of continue gaat trillen ??

• PhilipsFan
  • Laatst online: 09:25
Cappie81 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:11:
[...]Wat ik ook erg irritant vind is dat de nieuwe firmware voor de branded toestellen niet beschikbaar is. Daarvoor moet eerst weer een branded versie voor worden vrij gegeven en dan is het pas mogelijk om via de legale weg de telefoon te voorzien van de nieuwste firmware. Dat kan dus nog wel even duren...

Volgende keer weer een unbranded toestel voor mij iig.
Je kunt toch gewoon de produktcode wijzigen en dan zelf updaten?

• thepriestVN
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-03-2023
People,

Als ik mijn N73, met laatste N73ME firmware, laat verbinden met de ingebouwde carcit van mijn auto (307SW) gaat bellen perfect. Maar als ik Tom Tom of een muziekje aanzet, gaat deze audio niet over de carkit en hoor je helemaal niets.

Het lijkt erop dat als ik ga bellen de carkit eerst "geactiveerd" wordt. Kan ik dit op de een of andere manier forceren om ook bijvoorbeeld MP3's over mijn carkit te luisteren?

thx,

thepriest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 20:14
Anoniem: 215679 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:20:
[...]

dit heb ik ook een tijd gehad! vooral met bellen op de luidspreker en onder gewoon bellen. Dat was ook met V4 btw... maar toen werkte het in en uitzoomen wel weer, waarna het ook tijdens het bellen gewoon werktte. (ik had de camera pas paar dagen later geprobeerd omdat ik dacht dat het knopje kapot was) dit bleek dus uiteindelijk niet het geval, maar een echte oplossing heb ik niet kunnen vinden...
Echt stom is dat. Het heeft een keer gewerkt idd. Ook via de afstandbediening werkt het niet meer.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 19-05 18:21
oplossing voor autolock v1.1 probleem bij mij, niet installeren in phone memory maar op sd kaartje

nu nog de bluetooth gps aan de praat krijgen, krijg hem wel gepaired maar TomTom vind em niet verdorie :-(

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Centauriprime schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:26:
[...]

Echt stom is dat. Het heeft een keer gewerkt idd. Ook via de afstandbediening werkt het niet meer.
oow dat heb ik niet getest... maar heb er ook geen last meer van, alleen dat me toestel soms ineens uitvalt zonder reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 87137 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:22:
Ik had een vraagje.

Ik heb sinds vandaag een Nokia N73 maar wat een ingewikkeld ding zeg.
Meeste heb ik nu gevonden alleen ik vroeg me af hoe je een sms kan laten herhalen dat als je een smsje binnen hebt dat die na zoveel minuten weer gaat trillen of continue gaat trillen ??
Helaas, wordt niet ondersteund op de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Oxellaar schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

Helaas, wordt niet ondersteund op de N73.
Wel als je even goed zoekt:
Tool 1
Tool 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Laatst online: 01-06 22:52
Ik heb nu leuk progammatje genaamd fring

Hiermee kun je Msnen,skype,googletalk,ICQ,SIP,twitter

als het goed is freeware (voorzover ik weet)

misschien mooi voor startpost

download link

Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/4799-57564655227c3bca16dcopy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
willyfreak schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:18:
Ik heb nu leuk progammatje genaamd fring

Hiermee kun je Msnen,skype,googletalk,ICQ,SIP,twitter

als het goed is freeware (voorzover ik weet)

misschien mooi voor startpost

download link

[afbeelding]
Is hier (en in andere topics over andere telefoons) al vaak langsgeweest. Fring is voor de meeste eigenaren van smartphones niet zo heel interessant, omdat het gebruik maakt van een tussenstation (de fring server). Dit heeft enkele voordelen (connecten via de goedkoopste verbinding) maar ook veel nadelen: Reactietijd, fring kan meelezen, afhankelijk van werkende server.

Ikzelf geef de voorkeur aan een 'echte' standalone client voor IM zoals IM+. Deze laatste krijg ik niet goed aan de gang (gekraakt) en 30 euro is van de zotte voor alleen maar chatten op je gsm.

Die prijzen snap ik sowieso niet, neem nou die remind-me tooltjes uit de vorige reactie. Hele leuke tooltjes als je zo'n functie zoekt, maar kom op, wie gaat er nou een tientje betalen om zo'n eenvoudige feature aan je telefoon toe te voegen? Wordt wel een duur toestel op die manier... Tel es op: Handy Taskman, Best Profiles, Autolock, Handy Clock, Handy Zip, als je het allemaal koopt ben je een kapitaal kwijt! En dan moet je nog maar afwachten of alles ook werkt als je het volgend jaar installeert (certificaten!) of op een volgend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 20:33
Ja, maar het mooie van fring is natuurlijk dat je via SIP (bv voipstunt in mijn geval) ook gratis/voor 1 cent per minuut) naar vaste lijnen kan bellen (met name naar het buitenland is interessant). Dit geldt natuurlijk alleen als je een onbeperkte data bundel hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Dacht het niet mee te mogen maken, maar vndg is ook mijn joystickje eraf gegaan :( Heb hem er weer opgeklikt, maar weet niet hoe lang dit blijft zitten. Hoe lang is de garantie hiervoor? Heb niet zo'n zin om met seconde lijm te gaan proberen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72310

Hallo iedereen,

Heb zoals zovelen hier ook een N73, maar loop toch een klein probleempje aan waar ik tot nu toe nog geen antwoord in de N73 topic heb kunnen vinden. Heb op verschillende zoek termen gezocht, heb nu dan toch maar besloten om een bericht achter te laten in de hoop dat iemand een oplossing heeft.

Als ik iemand bel hoor ik mijzelf geregeld praten, een soort van echo, en nee dit is niet via een carkit of headset, maar gewoon als ik normaal gebruik maak van de telefoon. Dacht dat ik ooit wel is in een van de andere N73 topic delen had gelezen dat dit iets zou zijn met 3D-Tonen ofzo, maar die staan uit bij mij, Galm staat ook uit. Zou het anders ook aan diegene die mij belt kunnen liggen?

Ik weet het nu niet meer, hoop dat iemand een oplossing heeft.

En trouwens nog iets heel anders wat mij opviel bij de Tijds instellingen dat de Tijdzone op GMT +2:00 Amsterdam staat, maar bij mijn weten zou dit toch +1 moeten zijn dit is toch bij Computer ook zo. De tijd is overigens wel juist, maar kwam dit tegen dus dacht misschien heeft iemand hier een opmerking op te plaatsten ofzo...

Mvg,
SViS

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 72310 op 25-08-2007 10:11 . Reden: deels beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 72310 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:42:
Hallo iedereen,

Heb zoals zovelen hier ook een N73, maar loop toch een klein probleempje aan waar ik tot nu toe nog geen antwoord in de N73 topic heb kunnen vinden. Heb op verschillende zoek termen gezocht, heb nu dan toch maar besloten om een bericht achter te laten in de hoop dat iemand een oplossing heeft.

Als ik iemand bel hoor ik mijzelf geregeld praten, een soort van echo, en nee dit is niet via een carkit of headset, maar gewoon als ik normaal gebruik maak van de telefoon. Dacht dat ik ooit wel is in een van de andere N73 topic delen had gelezen dat dit iets zou zijn met 3D-Tonen ofzo, maar die staan uit bij mij, Galm staat ook uit. Zou het anders ook aan diegene die mij belt kunnen liggen?

Ik weet het nu niet meer, hoop dat iemand een oplossing heeft.

En trouwens nog iets heel anders wat mij opviel bij de Tijds instellingen dat de Tijdzone op GMT +2:00 Amsterdam staat, maar bij mijn weten zou dit toch +1 moeten zijn dit is toch bij Computer ook zo. De tijd is overigens wel juist, maar kwam dit tegen dus dacht misschien heeft iemand hier een opmerking op te plaatsten ofzo...

Mvg,
SViS
De +2 is omdat het nu zomertijd is. In de winter is het weer normaal gmt +1 :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134983

Gedurende mijn orientatie voor een nieuwe geschikte smartphone bij de N73 voorlopig uitgekomen, echter las ik zojuist ergens een bericht over stof achter het scherm. Als SPV C500 eigenaar ben ik helemaal panisch geworden wat betreft stof achter m'n scherm, ik kan serieus de helft van mijn scherm niet meer fatsoenlijk lezen vanwege de buslading stof die er voor zit. Kan iemand dit dus bevestigen of de N73 hier daadwerkelijk erg gevoelig voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87137

Sorry maar ze doen het allebei niet op de Nokia N73 maar iig bedankt

EDIT: sorry is algelukt

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87137 op 24-08-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 215679 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:20:
[...]

Heb hier ook af en toe last van, de telefoon ff uit en aanzetten lost het eigenlijk altijd direct op. Wel beetje vreemd maar is volgens mij gewoon ergens dan een software foutje (ligt idd niet aan het knopje bij mij ook aangezien zoomen of volume in de muziek speler het dan nog wel perfect deden).

Tevens heb ik ook pas sinds ik hem heb laten 'unbranden' een Download menutje. Had eerst T-Mobile software alleen toen had ik hem nog niet, ff naar een NSP gegaan en nu netjes de 'normale, echte' software erop. Kan je tenminste zelf updaten en heb je (bijv) ook het Download menutje, stukke beter dus!

[ Voor 15% gewijzigd door FabianNL op 24-08-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 87137 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:07:
[...]

Sorry maar ze doen het allebei niet op de Nokia N73 maar iig bedankt

EDIT: sorry is algelukt
Zijn dit beide programmatjes die constant op de achtergrond moet draaien of niet? Daar heb ik namelijk een hekel aan...

/edit: nee sorry, kan het zo snel ff niet zelf testen aangezien m'n kabel hier niet is

[ Voor 10% gewijzigd door FabianNL op 24-08-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ja idd, nog nooit gemist. dus ook nooit naar gezocht. Ga ze toch ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231005

Kan het antwoord op deze vraag niet vinden. Ik kan de N73 van vodafone krijgen bij een nieuw abonnement. Ik vroeg me af of op deze versie ook TomTom e.d. geinstalleerd kunnen worden, zonder schade aan het toestel te veroorzaken zodat de garantie vervalt.
Weet iemand of deze bediening het zelfde is als de origenel versie? Al vast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 231005 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:25:
Kan het antwoord op deze vraag niet vinden. Ik kan de N73 van vodafone krijgen bij een nieuw abonnement. Ik vroeg me af of op deze versie ook TomTom e.d. geinstalleerd kunnen worden, zonder schade aan het toestel te veroorzaken zodat de garantie vervalt.
Weet iemand of deze bediening het zelfde is als de origenel versie? Al vast bedankt voor het antwoord.
Antwoord = ja. Ik heb ook een N73 van Vodafone gekregen (2 weken geleden ofzo). Je hebt wel een andere versie van TomTom nodig (de Mobile versie, die is veel kleiner, inclusief kaarten Benelux volgens mij nog geen 200mb, dus aan een 1gb kaartje heb je veel te veel). :-) Bediening is praktisch hetzelfde, al heb je natuurlijk geen touchscreen (menu's werken dus met cijfers of met de cursor, ik vind het zelf, na jaren de originele TomTom te hebben gebruikt op 'n PDA minstens zo lekker werken op de N73).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253

Hallo iedereen,

Op dit moment heb ik de Nokia 6680 met TT Mobile in. Straks overweeg ik tussen N73 en N95.
Maar Er is veel negatiefs over N95 gereageerd, zoals slider-probleem en accu-probleem en GPS-probleem.

Dus De N73 is meer kans dat ik neem...
Ik las dit topic een hele tijdje... Pompom, wat veel gelezen.

Aangezien ik de TomTom Mobile nog heb, is mijn vraag:
Werkt N73 wel met de TomTom Mobile?

Gr Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 158253 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:58:
Hallo iedereen,

Op dit moment heb ik de Nokia 6680 met TT Mobile in. Straks overweeg ik tussen N73 en N95.
Maar Er is veel negatiefs over N95 gereageerd, zoals slider-probleem en accu-probleem en GPS-probleem.

Dus De N73 is meer kans dat ik neem...

Aangezien ik de TomTom Mobile nog heb, is mijn vraag:

Gr Rainai
Of je leest even mijn bericht (notabene het laatste bericht)... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Anoniem: 158253 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:58:
<...>
Ja, vast héél veel gelezen.. |:(

**mompelt iets over auto-ban**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Anoniem: 134983 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:11:
Gedurende mijn orientatie voor een nieuwe geschikte smartphone bij de N73 voorlopig uitgekomen, echter las ik zojuist ergens een bericht over stof achter het scherm. Als SPV C500 eigenaar ben ik helemaal panisch geworden wat betreft stof achter m'n scherm, ik kan serieus de helft van mijn scherm niet meer fatsoenlijk lezen vanwege de buslading stof die er voor zit. Kan iemand dit dus bevestigen of de N73 hier daadwerkelijk erg gevoelig voor is?
Ik heb mijn N73 vanaf half juni en bij mij is er nog geen stofje te bekennen achter het scherm :)
Hij zit vaak in mijn tas of broekzak. Ik heb overigens wel de screen protection er op laten zitten, voor zover dit invloed kan hebben.
Bovendien was het bij de (oude) Nokia's altijd zo dat je ze vrij gemakkelijk uit elkaar kon halen om zo het stof weg te poetsen. Ik weet trouwens niet of dat bij de N73 ook zo gemakkelijk gaat... :?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Anoniem: 134983 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:11:
Gedurende mijn orientatie voor een nieuwe geschikte smartphone bij de N73 voorlopig uitgekomen, echter las ik zojuist ergens een bericht over stof achter het scherm. <...>Kan iemand dit dus bevestigen of de N73 hier daadwerkelijk erg gevoelig voor is?
Hiero een N73 vanaf februari in broekzak. Nagenoeg geen stof achter het scherm. Lijkt erop dat Nokia z'n werk goed gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Hmz ik heb um altijd netjes in een tasje,maar ik heb er wel stof achter zitten helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Livia schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:05:
[...]

I
Bovendien was het bij de (oude) Nokia's altijd zo dat je ze vrij gemakkelijk uit elkaar kon halen om zo het stof weg te poetsen. Ik weet trouwens niet of dat bij de N73 ook zo gemakkelijk gaat... :?
De cover gaat er niet meer zo makkelijk af als bij bijv. een 6230, maar als je even "remove cover N73" op google intikt kom je een eind veder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231230

Ik hoor vaak dat de N73 traag is.
Is dat inmiddels al verholpen door software-updates. Of is het al verholpen als je een high (ultra 2) speed SD kaartje erinstopt?

Ik ben namelijk aant het twijfelen tussen de N73 of de 6120...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Traag is nogal een relatief begrip.. Ik vind de N73 niet storend traag tijdens normaal gebruik (okee, camera laden kan soms even duren, maar verder..) Heb zelf ook een Sandisk Ultra 2 miniSD kaartje in gebruik, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat erg veel uitmaakt. Die kaartjes zijn eigenlijk alleen maar "snel" als het er om gaat ze in zo kort mogelijke tijd vol te proppen in een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 231230 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:06:
Ik hoor vaak dat de N73 traag is.
Is dat inmiddels al verholpen door software-updates. Of is het al verholpen als je een high (ultra 2) speed SD kaartje erinstopt?

Ik ben namelijk aant het twijfelen tussen de N73 of de 6120...
Ik heb beide toestellen in mijn bezit. Ik moet 1 ding bekennen: De nokia N73 is wel erg traag tegenover de 6120. Ik heb dan in mijn nokia 6120 Classic een Sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, mp3 en foto`s en is zelfs supersnel.

TIP
Ga je voor snelheid. Neem de nokia 6120 classic
Ga je voor mooie foto`s maken. Dus voor de camara en een perfect geluid tijdens bellen. Ga voor de nokia N73, want het geluid bij de nokia 6120 classic. Vind ik (persoonlijk) minder duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

pinokkia schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:35:
[...]

Ik heb beide toestellen in mijn bezit. Ik moet 1 ding bekennen: De nokia N73 is wel erg traag tegenover de 6120. Ik heb dan in mijn nokia 6120 Classic een Sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, mp3 en foto`s en is zelfs supersnel.

TIP
Ga je voor mooie foto`s maken. Dus voor de camara en een perfect geluid tijdens bellen. Ga voor de nokia N73, want het geluid bij de nokia 6120 classic. Vind ik (persoonlijk) minder duidelijk.
Grappige interpunctie. ;) (maar zal er geen grappen over maken, wellicht kun je er niets aan doen)

Maar ontopic: ik vind de N73 redelijk traag. Soms zelfs tergend. Maar uiteindelijk, als 'ie eenmaal aanstaat... dan werkt 't prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
[b] Spaceboy

Grappige interpunctie. ;) (maar zal er geen grappen over maken, wellicht kun je er niets aan doen)

Maar ontopic: ik vind de N73 redelijk traag. Soms zelfs tergend. Maar uiteindelijk, als 'ie eenmaal aanstaat... dan werkt 't prima.
Vraagje: heb jij dan een eventuele betere suggestie. ;) En bezit jij toevallig beide gsm toestellen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

pinokkia schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:59:
[...]

Vraagje: heb jij dan een eventuele betere suggestie. ;) En bezit jij toevallig beide gsm toestellen? >:)
Nee, ik kan wel vergelijken met de Nokia 6680. Mijn ouwe toestel. Maar die was ongeveer net zo traag. Zeer vergelijkbaar qua snelheid. Maar mijn punt was eigenlijk: die N73 is niet snel, maar voor normaal gebruik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231005

@space cowboy, bedankt voor je snelle reactie. Dan ga ik deze week het toestel maar eens halen. Nu nog even zoek waar ik TT kan downloaden en hoe te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 12:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wyckse_witte schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:54:
Traag is nogal een relatief begrip.. Ik vind de N73 niet storend traag tijdens normaal gebruik..
Je leest nooit een sms? Of je opent nooit de lijst van mensen die je belt of je gebruikt nooit je menu? Ik vind de telefoon echt zeer storend traag, zeker bij normaal gebruik. Ik weet niet hoe Nokia dat voor elkaar heeft gekregen, maar ik vind het wel een prestatie dat een telefoon die 2 jaar nieuwer is dan mijn vorige smartphone (HTC WM5), zoveel trager kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Je leest nooit een sms? Of je opent nooit de lijst van mensen die je belt of je gebruikt nooit je menu? Ik vind de telefoon echt zeer storend traag, zeker bij normaal gebruik. Ik weet niet hoe Nokia dat voor elkaar heeft gekregen, maar ik vind het wel een prestatie dat een telefoon die 2 jaar nieuwer is dan mijn vorige smartphone (HTC WM5), zoveel trager kan zijn.
De telefoon is vrij snel maar wel afhankelijk welke software versie je hebt. Ik heb de Music Edition en die is echt retesnel (ook met sms!) terwijl mijn vriendin de "normale" versie heeft die regelmatig vastloopt en supertraag is. Zij wilt ervanaf, terwijl ik het een van de betere toestellen vind

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 28-08-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb de meest recente versie en de niet ME versie. Maar de telfoons zijn volgens mij identiek, dus waarom laat Nokia de normale versie dan zo traag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Le0032 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:00:
[...]

De telefoon is vrij snel maar wel afhankelijk welke software versie je hebt. Ik heb de Music Edition en die is echt retesnel (ook met sms!) terwijl mijn vriendin de "normale" versie heeft die regelmatig vastloopt en supertraag is. Zij wilt ervanaf, terwijl ik het een van de betere toestellen vind
Beide toestellen (N73 gewone en N73 ME) zijn echt wel hetzelfde. :) Maar het menu is iets anders ingedeeld en de N73ME heeft een betere music player ingebouwd. Beide N73 zijn gewoon traag. Door de software updates zijn ze iets sneller geworden. Maar het blijft gewoon een traag toestel tegenover een nokia 6120 classic!! de Nokia 6120 classic is pas echt supersnel. Ik sta er steeds weer van te kijken. Hoe snel die is met opstarten en door het menu heen scrollen. Dan zie ik pas hoe traag mijn nokia N73 Music Edition is. Terwijl ik het voor de rest de N73ME een super gsm is

[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 28-08-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Geloof het of niet, maar die dingen doe ik daadwerkelijk allemaal met mijn N73ME, alleen heb ik geen last van al die vertragingen die jij noemt. Enige waar ik me nog wel eens aan stoor is de wachttijd tussen het openen van de camera-schuif en het moment waarop je daadwerkelijk met de camera aan de slag kunt. Verder heb ik echt geen problemen met de snelheid van het ding.

Kan je waarschijnlijk wel uitleggen waarom die HTC met WM5 sneller was: N73 heeft een 200MHz CPU. Kan me niet voorstellen dat dat ook voor die HTC gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de actieve Brodit houder voor de N73 icm CK-7W?

Hier staat een beschrijving met een paar foto's: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27162480 , maar verderop kan ik nergens vinden wat hij er nu daadwerkelijk van vind.

Mij lijkt het zo op het oog ook niet zo'n geweldig systeem, hij word nl niet op die pinnetjes geklemd of wel? Als je elke keer dat je over een drempel rijd je telefoon weer naar beneden moet duwen op die pinnetjes is het natuurlijk niet erg geweldig bijv.

Iemand die zijn/haar ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
pinokkia schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Beide toestellen (N73 gewone en N73 ME) zijn echt wel hetzelfde. :) Maar het menu is iets anders ingedeeld en de N73ME heeft een betere music player ingebouwd. Beide N73 zijn gewoon traag. Door de software updates zijn ze iets sneller geworden. [/b]
Je zegt het zelf al, ze zijn echt wel hetzelfde maar het menu is anders ingedeeld en de N73ME heeft een betere musicplayer ingebouwd. Dan zijn ze toch niet precies hetzelfde? ;)
Nee maar je hebt wel gelijk, in essentie zijn ze wel gelijk, maar het is gewoon afhankelijk van de software versie die je hebt en als je mijn post leest, zeg ik niet dat de N73 normaal en de N73ME anders zijn, alleen afhankelijk van de softwareversie hoe snel het toestel is :)

[ Voor 20% gewijzigd door Le0032 op 28-08-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Le0032 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Je zegt het zelf al, ze zijn echt wel hetzelfde maar het menu is anders ingedeeld en de N73ME heeft een betere musicplayer ingebouwd. Dan zijn ze toch niet hetzelfde? ;)
Sorry. Foutje. Bijna hetzelfde. Er is nml maar 1 groot verschil: de N73ME heeft een betere musicplayer. En betreft het menu. Die kan je naar eigen smaak en makkelijkheid indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wyckse_witte schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:10:
Kan je waarschijnlijk wel uitleggen waarom die HTC met WM5 sneller was: N73 heeft een 200MHz CPU. Kan me niet voorstellen dat dat ook voor die HTC gold.
Misschien omdat de Orange SPV c500 ook een 200Mhz proc had en WM5 beter in elkaar zit dan dat brakke Symbian? Verder heeft iemand mij ooit verteld (of het waar is of hoe het precies zit weet ik niet) dat de HTC telefoons een aparte proc heeft die de ´telefoonfuncties´op zich neemt. Maar enniehoe, beide telefoons starten traag op, maar de c500 was een stuk sneller in gebruik en had ook een sms-functie die lichtjaren voorligt op wat Nokia heeft (als in zelf woorden cq zinnen leren en onthouden welk woord je vaak gebruikt, bv het woord jou gebruik ik vaker dan lot). Waarom ik toch de N73 gebruik zul je je natuurlijk afvragen. Omdat ik de betere camera rlx vind en ik ook graag radio luister.

@Le0032: Welke software versie is dan wel snel? Ik heb hem namelijk heel recent geupdate en hij is nog steeds zo traag als stront als je een sms opent.

[ Voor 7% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-08-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hier_ben_ik schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:15:
Heeft er iemand ervaring met de actieve Brodit houder voor de N73 icm CK-7W?

Hier staat een beschrijving met een paar foto's: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27162480 , maar verderop kan ik nergens vinden wat hij er nu daadwerkelijk van vind.

Mij lijkt het zo op het oog ook niet zo'n geweldig systeem, hij word nl niet op die pinnetjes geklemd of wel? Als je elke keer dat je over een drempel rijd je telefoon weer naar beneden moet duwen op die pinnetjes is het natuurlijk niet erg geweldig bijv.

Iemand die zijn/haar ervaringen wil delen?
ik heb de brodit houder, hij klemt fijn vast
Waar je hem in schuift is van soort rubber (zacht plasitc) waar hij dus niet uit schuift.
Hij zit goed vast erin geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

ik heb een hele riks smsje's uit een andere nokia (6680) ooit 's overgezet naar m'n pc (in het nokia smsformaat), maar wil ze graag terugzetten naar m'n phone, maar dat kan niet met de pc suite, wel exporteren, niet importeren. Is er een andere oplossing voor dit by any chance?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231230

pinokkia schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:35:
[...]

TIP
Jah is voor mij een moeilijke keuze.. Ik vind ze alle belangrijk namelijk camera en snelheid.
Bij veel winkels kunnen ze nog niet veel zeggen over de 6120.. Is nog te nieuw. Sommige zeggen
dat je er zelfs geen navigatie op kan draaien.
Hoe werkt dat bij jouw de navigatie... Hoe werkt de FM-radio? Heb je misschien wat Pics van menu`s enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Had niet eens door dat dit topic al lang vol zat :D

Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Daar verder aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.