Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 29.232 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:26:
[...]

Een aparte ringtone in te stellen voor zowel SMS als gesprekken? Ehm... da's toch heel standaard, dat dat kan? Of bedoel je dat niet (zie "profielen -> aanpassen")
Ha gevonden. Bedankt.

Ja sorry. Dit is m'n eerste telefoon die in het rijtje 'nieuw' valt :P dus voor mij is alles nieuw en een verbetering ;)

Nu heb ik nog niet een manier gevonden om een MP3'tje die ik gekopierd heb naar mijn telefoon te gebruiken als ringtone. Want bij de tones die je kan kiezen voor MSN staan alleen .midi en .aac bestanden.

Moet ik de MP3 converteren via de Nokia software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik heb een probleempje met de super converter. in t begin werkte 't goed, maar had laatst geformateert dus de instellingen waren weg. Ik heb t nu zo staan als op de screen, maar hij speelt 'm niet helemaal lekker af. De telefoon heeft moeite met het beeld, het staat regelmatig ff stil omdat ie het niet aan kan. Wat moet ik veranderen? want de reso staat wel zoals voor de format en high quality had ik ook aangevinkt.

Afbeeldingslocatie: http://img184.imageshack.us/img184/4726/untitled1nk7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Afgelopen Woensdag heb ik mijn N73 binnen gehad van T-Mobile :) Ik had een normale zwarte besteld. Maar er staat firmware versie V 3.0638.0.0.30 op. Die is van de Music Edition. Heb ik nu de Music Edition dan :?

Ik wil graag updaten naar V4xxx, de problemen met gps muis is voor mij niet erg, want heb er nog geen en kan ik dus gelijk een v2.0 aanschaffen. Kan je een T-Mobile N73 wel flashen zonder problemen? Heeft dit nu wel of geen invloed op de garantie? Het is toch gewoon originele Nokia software? Ook biedt Nokia de mogelijkheid om te updaten met de Nokia PC-Suite.

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het vraag aangezien er al meerdere keren over gesproken word, maar is het toestel nog steeds zo traag na de "nieuwere" updates? Ik hoor namelijk van veel mensen dat de phone ontzettend traag is en regelmatig uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:23
Eric-B schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:39:
Afgelopen Woensdag heb ik mijn N73 binnen gehad van T-Mobile :) Ik had een normale zwarte besteld. Maar er staat firmware versie V 3.0638.0.0.30 op. Die is van de Music Edition. Heb ik nu de Music Edition dan :?

Ik wil graag updaten naar V4xxx, de problemen met gps muis is voor mij niet erg, want heb er nog geen en kan ik dus gelijk een v2.0 aanschaffen. Kan je een T-Mobile N73 wel flashen zonder problemen? Heeft dit nu wel of geen invloed op de garantie? Het is toch gewoon originele Nokia software? Ook biedt Nokia de mogelijkheid om te updaten met de Nokia PC-Suite.
De zwarte is er alleen als zijnde "music edition" er zijn echter 2 versie's van de zwarte in omloop
de telefoon is hetzelfde alleen bij de ene versie ziet een luxere koptelefoon en een 2 gb mini sd bij,
bij de andere versie (de meest verkochte) ziet een standaard koptelefoontje bij geleverd en geen geheugenkaart.

ik heb de laatste unbranded versie van de N73me :) ,
V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
© Nokia N73 (02)

Als je ook (02) heb staan kan kan je zelf upgraden staat er bv 57.01 dan heb je een branded versie.
En kan je dus niet zelf updaten of je zou je product code moeten veranderen, deze zou dan 0539239
moeten zijn, anders naar een nokia servicepoint gaan om te updaten (neem wel je bon mee).

Wat betreft de bluetooth problemen ik heb zelf een Holux gpslim 236 met bluetooth versie 1,2 en die werkt prima met de N73. Maar met een 2.0 muis loop je geen risico ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:52:
Sorry dat ik het vraag aangezien er al meerdere keren over gesproken word, maar is het toestel nog steeds zo traag na de "nieuwere" updates? Ik hoor namelijk van veel mensen dat de phone ontzettend traag is en regelmatig uitvalt
Ik persoonlijk vind de telefoon niet zo heel traag hij is ook niet snel, maar heb ook veel tragere telefoons meegemaakt. Maar meeste mensen in dit topic zeggen dat hij met de nieuwe firmware V 4xxx een stuk sneller is.

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Eric-B schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Ik persoonlijk vind de telefoon niet zo heel traag hij is ook niet snel, maar heb ook veel tragere telefoons meegemaakt. Maar meeste mensen in dit topic zeggen dat hij met de nieuwe firmware V 4xxx een stuk sneller is.
De firmware 4.xxxxx is inderdaad sneller werkt prettig kan nu ook eindelijk op een normale manier mijn music player afsluiten.
En heb nu ook A2DP (stereo bluetooth) thx Nokia
Dit werkt trouwens er goed icm de parrot boombox (draadloze bluetooth speaker)

Het enige nadeel is dat niet alle bluetooth gps muizen goed met de nieuwe V 4.xxx firmware werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Megapaul schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:07:
[...]

De zwarte is er alleen als zijnde "music edition" er zijn echter 2 versie's van de zwarte in omloop
de telefoon is hetzelfde alleen bij de ene versie ziet een luxere koptelefoon en een 2 gb mini sd bij,
bij de andere versie (de meest verkochte) ziet een standaard koptelefoontje bij geleverd en geen geheugenkaart.

V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
© Nokia N73 (02)

Als je ook (02) heb staan kan kan je zelf upgraden staat er bv 57.01 dan heb je een branded versie.
En kan je dus niet zelf updaten of je zou je product code moeten veranderen, deze zou dan 0539239
moeten zijn, anders naar een nokia servicepoint gaan om te updaten (neem wel je bon mee).

Wat betreft de bluetooth problemen ik heb zelf een Holux gpslim 236 met bluetooth versie 1,2 en die werkt prima met de N73. Maar met een 2.0 muis loop je geen risico ;)
Bij mij staat er Nokia N73 (W2.01) deze is dus branded :'(
Na het veranderen van de product code is de gartantie natuurlijk weg........ Is het makkelijk om product code te veranderen? Staat er ergens een tutorial? Kan je product code ook weer terug veranderen na het flashen ofzo? Waar kan ik mijn huidige product code vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eric-B schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Ok dan ben ik bang dat ik de gok ga wagen:D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb deze week ook de n73 gekocht en meteen de laatse FW erin gezet,
Maar… nu wil ik de welbekende GPS muis kopen: http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Zal dit gaan werken met de FW versie: 4.0726.2.0.1?
Iemand ervaring met deze combinatie??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Eric-B schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:16:
[...]

Bij mij staat er Nokia N73 (W2.01) deze is dus branded :'(
Na het veranderen van de product code is de gartantie natuurlijk weg........ Is het makkelijk om product code te veranderen? Staat er ergens een tutorial? Kan je product code ook weer terug veranderen na het flashen ofzo? Waar kan ik mijn huidige product code vinden?
Het kan met het programma nemesis dit is gewoon te downloaden, maar je verliest wel je garantie,
tenzij je de boel weer terug zet. ikzelf zou dit niet doen zonde van je garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 21:18
Damn ondersteund hij A2DP? :D
was laatst bij de mediamarkt voor zo'n stereo headset maar daar zeiden ze dat, dat protocol niet werd ondersteund. Naja kon het zelf zo ook niet vinden ;)

edit heb het gevonden
http://www.urbanpuddle.co...19/new-nokia-n73-firmware

ik heb van vodafone.nl ook de unbranded :)
hoorde nadat ik hem besteld had al verhalen van een simlock en dergelijke maar die van mij is gelukkig helemaal vrij van dat spul. Op de black (Music edition) zit trouwens ook geen vodafone logo
Megapaul schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

De firmware 4.xxxxx is inderdaad sneller werkt prettig kan nu ook eindelijk op een normale manier mijn music player afsluiten.
En heb nu ook A2DP (stereo bluetooth) thx Nokia
Dit werkt trouwens er goed icm de parrot boombox (draadloze bluetooth speaker)

Het enige nadeel is dat niet alle bluetooth gps muizen goed met de nieuwe V 4.xxx firmware werken

[ Voor 4% gewijzigd door thespeed op 17-08-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Megapaul schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Het kan met het programma nemesis dit is gewoon te downloaden, maar je verliest wel je garantie,
tenzij je de boel weer terug zet. ikzelf zou dit niet doen zonde van je garantie...
Als ik het bij een Nokia-Service-Point laat doen, behoud ik dan wel de garantie?
Als ik op de Nokia site kijk bij "nokia in je buurt" dan is het voor mij het dichtsbijzijnde om naar Finntax Telecom in Raamsdonksveer te gaan. Doen ze dat daar echt? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Eric-B schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

Als ik het bij een Nokia-Service-Point laat doen, behoud ik dan wel de garantie?
Als ik op de Nokia site kijk bij "nokia in je buurt" dan is het voor mij het dichtsbijzijnde om naar Finntax Telecom in Raamsdonksveer te gaan. Doen ze dat daar echt? Iemand ervaring mee?
Als je de laatste update die beschikbaar is voor jou branded N73 erop laat zetten dan hou je gewoon
je garantie, als je de unbranded versie erop wil niet (lijkt mij) ff bellen en vragen hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je met een branded t-mobile toestel naar een nokia shop gaat voor nokia software (undbranded)blijft je t-mobile garantie gewoon bestaan.

hiervoor heb ik contact gehad met t-mobile va nde technische desk.. hier heb ik die vraag ook gesteld, die man zei dat ze zoveel geflashte telefoontjes binnen kregen dat ze er nauwelijks nara keken...

ik had toen mijn mda vario ook gekraakt en gedaan, en ook gewoon nog garantie..

even ter duidelijkheid voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Megapaul schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:07:
[...]

V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
© Nokia N73 (02)

Weet je zeker dat het 0539239 moet zijn? Die is voor de "normale" n73 bij de music edition moet het toch andere zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:51:
als je met een branded t-mobile toestel naar een nokia shop gaat voor nokia software (undbranded)blijft je t-mobile garantie gewoon bestaan.

hiervoor heb ik contact gehad met t-mobile va nde technische desk.. hier heb ik die vraag ook gesteld, die man zei dat ze zoveel geflashte telefoontjes binnen kregen dat ze er nauwelijks nara keken...

ik had toen mijn mda vario ook gekraakt en gedaan, en ook gewoon nog garantie..

even ter duidelijkheid voor iedereen
tnx! toch wel het verstandigst om het via servicepoint te doen dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Net servicepoint hier in de buurt gebeld (Finntax Raamsdonksveer), die willen hem niet flashen als nokia geen branded t-mobile update heeft uitgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
-RazieL- schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:54:
Ik heb een probleempje met de super converter. in t begin werkte 't goed, maar had laatst geformateert dus de instellingen waren weg. Ik heb t nu zo staan als op de screen, maar hij speelt 'm niet helemaal lekker af. De telefoon heeft moeite met het beeld, het staat regelmatig ff stil omdat ie het niet aan kan. Wat moet ik veranderen? want de reso staat wel zoals voor de format en high quality had ik ook aangevinkt.

[afbeelding]
Uit de OP
http://gathering.tweakers..._message/27671624?limit=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 01:05
Zo, het was even spannend, maar ik heb daarnet de update naar v4 gedaan. Ik ben van de ME naar de reguliere N73 gegaan via de produktcode-truc. Nu de ME-produktcode weer teruggezet (ik moet om m'n garantie denken ;) ) en de NSU geeft aan dat er een update is, ik kan dus desnoods weer terug naar de ME...

Bevindingen:
  • Het is waar! A2DP werkt! Ik kan nu eindelijk stereo naar muziek luisteren via mijn Plantronics Pulsar 590 headset.
  • Tomtom werkt nog met de Tomtom SirfIII Mk2 gps-ontvanger (al moest ik de applicatie opnieuw installeren)
  • Thema's 'Staves' en 'Waveform' zijn verdwenen. Duh, ik heb ook geen ME meer. Maar deze kan ik vast wel ergens op internet opduiken.
  • Snakes is inderdaad weg. Vind ik ook wel weer ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Het volgende,

Ik heb de afbeeldingen van de flitspalen in mijn mobiel staan zodat tomtom mij lekker laat zien tot welke snelheid ik moet afremmen :+, echter deze staan nu ook in de gallery is er een manier om die afbeeldingen te verstoppen voor de gallery of moet ik er maar mee leren leven?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Alternativ schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:20:
Het volgende,

Ik heb de afbeeldingen van de flitspalen in mijn mobiel staan zodat tomtom mij lekker laat zien tot welke snelheid ik moet afremmen :+, echter deze staan nu ook in de gallery is er een manier om die afbeeldingen te verstoppen voor de gallery of moet ik er maar mee leren leven?
simpele oplossing voor je:
sluit je telefoon aan op de pc met kabel,massaopslag kiezen,al je plaatjes van de flitspalen rechtse muisknop erop,en dan eigenschappen,de files hidden maken.
Hierdoor komen ze niet meer in je gallerij,staan nog wel in je tom tom afgebeeld.
Aub,werkt nl perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

fragcompany schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

simpele oplossing voor je:
sluit je telefoon aan op de pc met kabel,massaopslag kiezen,al je plaatjes van de flitspalen rechtse muisknop erop,en dan eigenschappen,de files hidden maken.
Hierdoor komen ze niet meer in je gallerij,staan nog wel in je tom tom afgebeeld.
Aub,werkt nl perfect.
Dat is echt de oplossing, zou nog makkelijk zijn als dat ook te fixen is vanuit bluetooth maar goed.. Dan nog een ding, bij de active standby bij de nokia 6233 is het mogelijk om meer dan 6 applicaties te definiëren, ik wil er graag nog een of twee bij waardoor ik een soort van scrollbar krijg net als bij de 6233 iemand nog tips?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Alternativ schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

Dan nog een ding, bij de active standby bij de nokia 6233 is het mogelijk om meer dan 6 applicaties te definiëren, ik wil er graag nog een of twee bij waardoor ik een soort van scrollbar krijg net als bij de 6233 iemand nog tips?
Dat kan helaas niet. Alternatieven:
  • De Multimedia-key bij de 'normale' (niet-ME) editie. Hier heb je nog eens 4 vrij te kiezen shortcuts. Helaas is het door die knullige animatie vantevoren niet echt snel.
  • De gewone menu's. Je kunt de volgorde van het hoofdmenu zelf bepalen. Zet je vaak gebruikte applicaties bovenaan en roep ze dan aan door 'menu' plus een cijfer. Lijkt omslachtig maar het went snel (en slechts 2 toetsaanslagen). Nog een voordeel is dat het vanuit elke applicatie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:48:
Hoi,

Ik heb deze week ook de n73 gekocht en meteen de laatse FW erin gezet,
Maar… nu wil ik de welbekende GPS muis kopen: http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Zal dit gaan werken met de FW versie: 4.0726.2.0.1?
Iemand ervaring met deze combinatie??

Alvast bedankt!
Ik heb deze GPS ontvanger en ook FW versie 4.0726.2.0.1.
werkt nog altijd prima, maar dat zegt niks.
Of je nu BT 1.2 of 2.0 heb, bij de ene doet ie het nog wel, bij de andere doet hij het niet.
De BT versie doet er niet toe.
Ik denk dat zelfs Nokia het niet eens weet waar dit probleem vandaan komt! ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Oxellaar schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:38:
[...]

Ik heb deze GPS ontvanger en ook FW versie 4.0726.2.0.1.
werkt nog altijd prima, maar dat zegt niks.
Of je nu BT 1.2 of 2.0 heb, bij de ene doet ie het nog wel, bij de andere doet hij het niet.
De BT versie doet er niet toe.
Ik denk dat zelfs Nokia het niet eens weet waar dit probleem vandaan komt! ;)
Laat ze dan maar weer snel met een nieuwe update komen.
Wel een apart probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog of de vraag al gesteld is, maar kan het zo nergens vinden.
Toen ik mijn menu opende kreeg ik de melding dat er te weinig geheugen was, ik probeerde het daarom nogmaals en toen duurde het wat langer, maar het kon gewoon weer.
Maar wel waren de extra icoontjes voor de mappen verdwenen.
Dus mij de instellingenmap is bijvoorbeeld de sleutel ervoor weg en bij de spelletjesmap een controller. Nu heb ik alleen overal dezelfde mapicoon.
Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier dat veel mensen merken dat hun toestel sneller wordt als 4.xxx versie op is gezet.
Nu heb ik V 4.0726.2.0.1 maar ik heb alles behalve het gevoel dat mijn toestel sneller is geworden.
Vooral als ie op slaapstand staat, dan duurt het gewoon echt een paar seconde. Dat duurt gewoon te lang. Iemand enig idee waar het nog meer aan kan liggen? Tis ook niet zo dat mijn geheugenkaart bomvol staat ofzo....
Ook geeft ie de laatste tijd af en toe aan dat ik een sms niet kan verzenden. Na 1/2 x opnieuw proberen worden de berichten in ene wel verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en tijdens de software-update, die ik zelf heb gedaan, is Snake van mijn telefoon verdwenen. Toch wel een beetje jammer :P Is dat spelletje nog ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vögel schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:50:
Oh en tijdens de software-update, die ik zelf heb gedaan, is Snake van mijn telefoon verdwenen. Toch wel een beetje jammer :P Is dat spelletje nog ergens te downloaden?
asjeblief,,, snakes en nog meer spellen gratis te downloaden :)

http://gallery.mobile9.co...oftware_352/1/?fi=43&st=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Wat is de coolste ringtone voor de N73? :P
Weet iemand misshcien een site waar je van die 3D ringtones kan downloaden? :) (natuurlijk gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Eric-B schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:18:
Wat is de coolste ringtone voor de N73? :P
Weet iemand misshcien een site waar je van die 3D ringtones kan downloaden? :) (natuurlijk gratis)
Na ruim een jaar de tune van Super Mario te hebben gehad vond ik het bij m'n N73 gepast voor iets serieuzer/blijvender. Dus het is geworden: de ringtone van de CTU Los Angeles (uit 24). Toen mijn phone vorige week op m'n werk ging hoorde ik uit de andere kamer "Hey, Jack Bauer, pak die telefoon 's op!". ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Coolste ringtone is natuurlijk de Bacardi Mojito theme 8)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
spaceboy schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:07:
[...]

Na ruim een jaar de tune van Super Mario te hebben gehad vond ik het bij m'n N73 gepast voor iets serieuzer/blijvender. Dus het is geworden: de ringtone van de CTU Los Angeles (uit 24). Toen mijn phone vorige week op m'n werk ging hoorde ik uit de andere kamer "Hey, Jack Bauer, pak die telefoon 's op!". ;)
Hehe cool die heb ik al een jaartje op m'n mda vario gehad zocht nou weer eens iets anders eigelijk, maarja beter ergens anders plaatsen is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een welke-ringtone-heb-jij topic wordt. Excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Eric-B schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

Hehe cool die heb ik al een jaartje op m'n mda vario gehad zocht nou weer eens iets anders eigelijk, maarja beter ergens anders plaatsen is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een welke-ringtone-heb-jij topic wordt. Excuus
helemaal mee eens, als iedereen dat gaat doen zou er hier niet veel meer te beleven zijn voor de N73 liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

fritsmaas16 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:18:
@ Madlive bij mij kwam de telefoongids terug toen ik naar het menutje zoeken ging en daar moest ik dan een land selecteren, waarna hij de telefoongids weer installeerde. Weet niet of het magic was op mijn telefoon of standaard ;)

Wat ik btw wel raar vind is dat je op je telefoon alleen naar lokale muziek kan searchen in Galerij --> Tracks en dan opties --> zoeken. Konden ze dit niet gewoon in de musiclibrary inbouwen? Of heeft iemand hier een handig trucje / progje voor?
Bedankt voor de nuttige tip. De n73 is inmiddels alweer richting repa. Zelfde probleem deed zich nog steeds voor. Krijg stiekem steeds meer spijt van het feit dat ik voor nokia heb gekozen :(

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
MaDLiVe schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:50:
[...]
Bedankt voor de nuttige tip. De n73 is inmiddels alweer richting repa. Zelfde probleem deed zich nog steeds voor. Krijg stiekem steeds meer spijt van het feit dat ik voor nokia heb gekozen :(
ja idd ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:57
Wowww, ik zit te twijfelen of ik een N73 ga nemen of een U700 van Samsung ???

[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:56:
Nou dan zou ik de keuze snel hebben gemaakt! Ga zoiezo maar voor nokia.
Ken verschillende samsung types, maar werken erg omslachtig.(koreaans 8)7 )
Het is geen verkeerd merk, maar het is het gewoon net niet.
En qua mogenlijkheden niet te vergelijken met een symbian toestel.
En ik ben niet voor slidephones, nogal kwestbaar.
Maar dat is een persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Oxellaar schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

Nou dan zou ik de keuze snel hebben gemaakt! Ga zoiezo maar voor nokia.
Ken verschillende samsung types, maar werken erg omslachtig.(koreaans 8)7 )
Het is geen verkeerd merk, maar het is het gewoon net niet.
En qua mogenlijkheden niet te vergelijken met een symbian toestel.
En ik ben niet voor slidephones, nogal kwestbaar.
Maar dat is een persoonlijke ervaring.
Voor de tomtom functie op de symbian toestellen hoef je het niet te doen kunnen je beter iets van een mda/ pda nemen werkt veel beter dan de n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:56:
Wat wil je er mee doen? N73 is leuk omdat het een smartphone is, maar helaas heeft Nokia er dusdanig brakke software in gedaan (symbian) met een te trage proc, dat de telefoon gewoon niet vooruit te branden is. Volgende keer zal ik niet zo snel meer een Nokia nemen als ik een smartphone wil, maar een HTC met WM, dat werkt logischer en is stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Denthis schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:03:
[...]

Voor de tomtom functie op de symbian toestellen hoef je het niet te doen kunnen je beter iets van een mda/ pda nemen werkt veel beter dan de n73.
Ja? Vertel 's... :)
Ik had hiervoor een PDA met WM2005 en TomTom 6. Nu heb ik een N73 met TomTom 6. Ik merk geen verschil. Alleen dat de stem op de N73 veel duidelijker/harder kan (handig als je hoge toeren draait in je auto).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Heb de nieuwste firmware erop gezet, 4.027.xxx ofzo, en nu kan hij men adapt gps ontvanger niet meer vinden in tomtom. Beetje jammer, maar ik las al meer reacties over zulke problemen.

Kheb wel het idee dat de firmware sneller is verder nog niet echt opvallende wijzegingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mich schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:23:
Heb de nieuwste firmware erop gezet, 4.027.xxx ofzo, en nu kan hij men adapt gps ontvanger niet meer vinden in tomtom. Beetje jammer, maar ik las al meer reacties over zulke problemen.

Kheb wel het idee dat de firmware sneller is verder nog niet echt opvallende wijzegingen gezien.
Welke adapt heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Voor de tomtom functie op de symbian toestellen hoef je het niet te doen kunnen je beter iets van een mda/ pda nemen werkt veel beter dan de n73
Niet naar luisteren, is grote onzin. Tomtom op de N73 is gewoon perfect.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:11:
[...]

Wat wil je er mee doen? N73 is leuk omdat het een smartphone is, maar helaas heeft Nokia er dusdanig brakke software in gedaan (symbian) met een te trage proc, dat de telefoon gewoon niet vooruit te branden is. Volgende keer zal ik niet zo snel meer een Nokia nemen als ik een smartphone wil, maar een HTC met WM, dat werkt logischer en is stukken sneller.
Kijk het gaat mij erom dat hij niet te dik en te zwaar is, en dat ik hem hem gewoon in me borst zakje kan doen, en er een camera op zit met minimaal 3,2 MP Navigatie gebruik ik al helemaal niet, maar het is ook zeer belangrijk dat er HSDPA op zit, en heb goed rond gekeken en dan kom ik toch echt op de Samsung U700 uit, de N73 is toch redelijk zwaar met zijn 116 gram ten opzichten van de U700 80 gram, maar zit nog in grote twijfel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 07:05
Denthis schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 14:03:
[...]

Niet echt waar, paar weken geleden 2 weken lang in engeland gefietst met de tomtom, werkt echt prima gewoon.
de 300

Dan heb ik nog een klein dingetje, als ik mijn geheugenkaart er uithaal, of als men telefoon opstart scant die telkens men geheugenkaart op software. Hij vind elke keer niet beveiligde software ofzo. Nu heb ik bij programma beheer al een paar rare .sis bestanden zien staan, maar die kan ik niet verwijderen en ook op men geheugenkaart zie ik die files niet staan.

Nu vraag ik me af wat ik moet doen om het te stoppen.

[ Voor 43% gewijzigd door Mich op 19-08-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Mich schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Niet echt waar, paar weken geleden 2 weken lang in engeland gefietst met de tomtom, werkt echt prima gewoon.
Mee eens. Tomtom werkt echt prima op de N73.
Dan heb ik nog een klein dingetje, als ik mijn geheugenkaart er uithaal, of als men telefoon opstart scant die telkens men geheugenkaart op software. Hij vind elke keer niet beveiligde software ofzo. Nu heb ik bij programma beheer al een paar rare .sis bestanden zien staan, maar die kan ik niet verwijderen en ook op men geheugenkaart zie ik die files niet staan.

Nu vraag ik me af wat ik moet doen om het te stoppen.
Dat heb ik ook gehad na het updaten van de firmware en terugzetten van een backup met Nokia Content Copier. De oplossing:
  • Ga op je telefoon naar application manager en noteer alle bestandsnamen (ze eindigen op .sis) die op 'not installed' staan en op je geheugenkaart (icoontje)
  • Sluit je telefoon aan op je pc met de kabel in 'mass storage' mode
  • Gebruik de explorer o.i.d. om de betreffende .sis bestanden op te sporen (ze staan in /private/nogiets)
  • Bestanden deleten
  • Probleem opgelost!
Eventueel kun je nog de andere bijbehorende troep verwijderen door in de 'installs' directory te kijken, weet niet meer precies waar. Er zit ergens een directory met logfiles waar voor elke applicatie de bijbehorende bestanden in staan. Opruimen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het doorlezen van de voorgaande topics heb ik eigenlijk nergens het volgende probleem kunnen vinden wat ik met mijn n73 heb. Sinds vorige week heb ik de n73 ME en heb daarbij een andere simkaart van t-mobile aangevraagd. Deze simkaart had ik nodig omdat ik nog steeds een oude BEN sim had en deze geen umts ondersteunde. Nu heb ik last dat af en toe gewoon spontaan het gsm signaal weg valt (ook tijdens het bellen) terwijl er wel gewoon bereik op die plaats is. Ook kan ik alleen maar een gprs sessie starten nadat ik eerst het profiel op offline heb gezet en daarna weer op general. Als vervolgens de telefoon in sleepmode is geweest krijg ik met geen mogelijkheid de gprs sessie weer aan de praat. Als ik dan bv de browser (WEB) opstart dan krijg je het verbinding maak schermpje maar schiet ie meteen door naar de browser welke vervolgens gewoon wit blijft (leeg scherm)

Samengevat:
Ik heb een n73 met laatste firmware en nieuwe simkaart van T-Mobile en soms valt spontaan het GSM signaal weg. Ook kan ik alleen een GPRS sessie opzetten nadat ik eerst het OFFLINE profiel heb gekozen en daarna weer GENERAL.
Als ik dat niet doe is het niet mogelijk een sessie op te zetten ook al is er gewoon GPRS dekking.

Mijn vraag nu.. Kan het aan de nieuwe simkaart liggen van t-mobile dat ik geen gprs sessies kan opbouwen of is mijn n73 gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:01:
Kijk het gaat mij erom dat hij niet te dik en te zwaar is, en dat ik hem hem gewoon in me borst zakje kan doen, en er een camera op zit met minimaal 3,2 MP Navigatie gebruik ik al helemaal niet, maar het is ook zeer belangrijk dat er HSDPA op zit, en heb goed rond gekeken en dan kom ik toch echt op de Samsung U700 uit, de N73 is toch redelijk zwaar met zijn 116 gram ten opzichten van de U700 80 gram, maar zit nog in grote twijfel !
Ken die 700 niet, maar de N73 is dan niet echt geschikt voor jou. De telefoon is namelijk wel vrij dik en zwaar, ik zou hem dus niet in een borstzakje ronddragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pingelmonster schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:27:
Sinds vrijdag heb ik een n73 (plum silver variant) en ben er zeer over te spreken.

Wat me wel wat tegenvalt is de mediaplayer. Ik heb wat muziek op mijn miniSD kaartje staan en daarnaast wat ringtones op het telefoongeheugen. Vervelend is dat de mediaplayer de muziek en de ringtones door elkaar zet in de medialibrary. Is daar niet wat aan te doen? Ik zou graag alleen muziek in de medialibrary willen hebben zonder de ringtones ertussen.
Na het googlen kom ik er zelf ook niet uit. Het bestandstype midi wordt niet gezien in de musicplayer :+

Weet iemand anders hier een antwoord op?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 18:03:
[...]

Ken die 700 niet, maar de N73 is dan niet echt geschikt voor jou. De telefoon is namelijk wel vrij dik en zwaar, ik zou hem dus niet in een borstzakje ronddragen.
Ja daarom ga ik dus ook voor de Samsung U700
Bedankt voor alle info, byee byee.

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 19-08-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Kan iemand deze blasfemische foto's even verwijderen!! ;)

edit: dank u

[ Voor 12% gewijzigd door Wyckse_witte op 19-08-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 07:18
Vögel schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:47:
Ik lees hier dat veel mensen merken dat hun toestel sneller wordt als 4.xxx versie op is gezet.
Nu heb ik V 4.0726.2.0.1 maar ik heb alles behalve het gevoel dat mijn toestel sneller is geworden.
Vooral als ie op slaapstand staat, dan duurt het gewoon echt een paar seconde. Dat duurt gewoon te lang. Iemand enig idee waar het nog meer aan kan liggen? Tis ook niet zo dat mijn geheugenkaart bomvol staat ofzo....
Ook geeft ie de laatste tijd af en toe aan dat ik een sms niet kan verzenden. Na 1/2 x opnieuw proberen worden de berichten in ene wel verzonden..
SMS Accelerator heb je er toch hopelijk wel opgezet? Te downloaden via 'Downloaden' op je N73 of vanaf de officiele Nokia site:
http://www.nokia.com/A4162158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik wil heel graag bluetooth remote control-en maar het lukt maar niet:

Ik heb gezocht en kwam toen op het programma "bluetooth remote control'. Daarvoor moet je iets installeren op je computer en iets op je telefoon. Dat heb ik gedaan maar dat gaat via COM-porten.

Alleen als ik dan via Bluesoleil(mijn bluetooth software voor de pc) klik op mijn n73, dan kan ik uit 3 opties kiezen:

- Bluetooth dail-up services
- File tranfser
- Object push service(dit blijkt een visite kaartje te zijn kwam ik zonet achter).

COM-port staat wel in het rijtje van BlueSoleil alleen kan ik hem niet aanklikken voor mijn N73. Hoe moet ik dit nou doen?

Of is er ook een andere programma voor remote control? of voor mijn bluetooth stikje(simpel stikje), die wel met de n73 COM-porten kan activeren?

Bedankt _/-\o_

EDIT: heb het al gevonden. Bleek toch wel aan te staan op COM 9

[ Voor 3% gewijzigd door Perzikvrucht op 20-08-2007 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wyckse_witte schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:26:
Kan iemand deze blasfemische foto's even verwijderen!! ;)

edit: dank u
Graag gedaan, ben toch van mening veranderd, niet dat ik een N73 neem maar heb een andere
Nokia in gedachten, de Nokia 6120 Classic zit ook op wat ik nodig en is een stuk lichter met 89 gr ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.physorg.com/newman/gfx/news/nokia6120cla.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 20-08-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
[quote]Mich schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

[...]

het gaat niet om de tomtom maar over de rest van de telefoon.
Een mda of pda met gsm functie werkt veel beter dan een n73.
Ik vind het maar een lommel. Er zijn zoveel van die kleinde dingen waar ik van denk had nokia daar niet beter over kunnen nadenken. want dat had mijn sonyericsson 2 jaar gelede wel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik heb Vodafone met internet en heb nu een 3G verbinding en wil terug naar GSM.
Heeft het zin; 3G blijft te zien in spelletjes.
Moet ik de netwerkverbinding opnieuw opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik Kom een aantal mensen tegen met afgebroken losgelaten joystick. Bij mij was ook het stokje dat in de telefoon zit losgeraakt en verloren gegaan. Ik heb toen een compleet nieuwe module besteld en het stokje daarvan gebruikt. Helaas doet het indrukken het nu niet meer. Waarschijnlijk omdat het niet een orgineel onderdeel maar een replica is.
Zijn er mensen die de telefoon hebben laten repareren en zo ja waar? En wat zijn de kosten voor het laten vervangen van de joystick?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
Wilfred schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:12:
Ik Kom een aantal mensen tegen met afgebroken losgelaten joystick. Bij mij was ook het stokje dat in de telefoon zit losgeraakt en verloren gegaan. Ik heb toen een compleet nieuwe module besteld en het stokje daarvan gebruikt. Helaas doet het indrukken het nu niet meer. Waarschijnlijk omdat het niet een orgineel onderdeel maar een replica is.
Zijn er mensen die de telefoon hebben laten repareren en zo ja waar? En wat zijn de kosten voor het laten vervangen van de joystick?
ajj dat is flink balen.
daar ben ik dus ook bang voor.
ik had die module al wel gezien op telecomtelecom.nl maar werkt dat niet dan?.
Gelukkig werkt die van mij nog wel goed.. maar ik ken er al 2 waarvan die joystick afgebroken is.

Ohw.. om mijn computer te besturen via de N73 gebruik ik trouwens Salling Clicker werkt ook perfect :). Vond dat toen fijner dan bluetooth remote control. Hij stopt zelfs de muziek op de computer als je gebeld wordt ;).. en je ziet het nummer op het scherm.
Verder zijn er veel plugins.. voor Winamp, Media Player, Powerdvd.. dat soort zaken en je kunt de muis op het scherm bedienen. Erg handig als je een filmpje in bed kijkt ;)

Weet iemand toevallig als je dat a2dp ook aan de gang kunt krijgen met een bluetooth 2.0 module (toshiba) in de laptop. Of moet die module dat echt ondersteunen net zoals de telefoon?. Was dus zelf al wel opzoek geweest maar kon het zo niet vinden

[ Voor 29% gewijzigd door thespeed op 20-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uhm... had je `m niet gewoon onder garantie kunnen laten repareren? Dat is kosteloos.

Misschien dat je met je eigen 'reparatie' de garantie van het toestel wel hebt laten verlopen. :| Toch zou ik maar even een NSP gaan, of je toestel laten versturen door jouw leverancier....

Zelf knutselen binnen de garantietermijn is niet verstandig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
Heb van 2 personen al gehoord dat Nokia dat niet kosteloos repareert.
Vind ik ook nogal slecht aangezien het bij best veel mensen gebeurd.
Vind toch niet dat zoiets zo snel mag afknappen.
Ben er nu ook al best bang voor ;) aangezien ik nogal vaak sms en hem altijd in de broekzak heb
Ginz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Uhm... had je `m niet gewoon onder garantie kunnen laten repareren? Dat is kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ginz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

Misschien dat je met je eigen 'reparatie' de garantie van het toestel wel hebt laten verlopen. :| Toch zou ik maar even een NSP gaan, of je toestel laten versturen door jouw leverancier....

Zelf knutselen binnen de garantietermijn is niet verstandig.
Klopt maar ik heb het toestel zelf laten vallen. Waardoor de garantie niet van toepassing is.
Er is nog niets verziekt aan de telefoon want het is een plastic pinnetje wat je er in steekt.
Ik ga wel even langs om te zien wat ze voor me kunnen doen.
Heeft er iemand een prijsopgaaf? de module zelf kost 15 euro.. maar het is best een gepriegel met die kleine soldeerpuntjes.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
thespeed schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Ohw.. om mijn computer te besturen via de N73 gebruik ik trouwens Salling Clicker werkt ook perfect :). Vond dat toen fijner dan bluetooth remote control. Hij stopt zelfs de muziek op de computer als je gebeld wordt ;).. en je ziet het nummer op het scherm.
Verder zijn er veel plugins.. voor Winamp, Media Player, Powerdvd.. dat soort zaken en je kunt de muis op het scherm bedienen. Erg handig als je een filmpje in bed kijkt ;)
Hele erg bedankt voor dit programmatje. Vind dit velen malen beter werken dan bluetooth remote control, en ook veel duidelijker. Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
thespeed schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:30:
Heb van 2 personen al gehoord dat Nokia dat niet kosteloos repareert.
Vind ik ook nogal slecht aangezien het bij best veel mensen gebeurd.
Vind toch niet dat zoiets zo snel mag afknappen.
Ben er nu ook al best bang voor ;) aangezien ik nogal vaak sms en hem altijd in de broekzak heb

[...]
Joystick is bij mij kosteloos en ter plekke gerepareerd? Moet ik wel zeggen, enkel het knopje was eraf. Maarrr, het stokje leek helemaal dood te zijn, aangezien ik ook met mijn vinger dat ding niet meer kon bedienen. Omhoog lukte niet meer, en indrukken ook niet. Even langsgeweest, nieuw knopje erop, en hij was weer als nieuw. En ja, ik zeg je eerlijk, ik heb hem ook laten vallen, en sindsdien was hij los...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:12:
[...]

SMS Accelerator heb je er toch hopelijk wel opgezet? Te downloaden via 'Downloaden' op je N73 of vanaf de officiele Nokia site:
http://www.nokia.com/A4162158
deze heb ik nu net ook gedownload via downloaden in het internet menu op n73... maar echt een functionaliteit merk ik er niet van... gaat niet sneller ofzo, en ontvangstbevestiging is ook meteen pleite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
barzi schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:24:
[...]

Hele erg bedankt voor dit programmatje. Vind dit velen malen beter werken dan bluetooth remote control, en ook veel duidelijker. Bedankt _/-\o_
Graag gedaan.. ik heb dus eerst die bluetooth remote control ook gehad.
Vond dat toen niet zo fantastisch ;)

Heeft er iemand nog een programma waarmee je de mobiel als ir
afstandsbediening kunt gebruiken?
altijd handig als je bij iemand anders bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allen,
Waarschijnlijk kom ik al met een oude vraag maar ik zag hem zo 1 2 3 niet in een andere topic.
Maar is er een programmaatje die ervoor zorgt dat het geluid harder kan als ik iemand aan de lijn heb. Ja sorry ik ben ook geen 18 meer maar soms versta ik er helemaal niks van..
WIE HELPT MIJ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb een probleem met de muisaanwijzer in de browser. Deze is opeens verdwenen en ik kan alleen nog met het pookje van het toestel naar beneden scrollen, maar de muisaanwijzer zelf zie ik nergens meer. Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
rhepius schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:47:
Ik heb een probleem met de muisaanwijzer in de browser. Deze is opeens verdwenen en ik kan alleen nog met het pookje van het toestel naar beneden scrollen, maar de muisaanwijzer zelf zie ik nergens meer. Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Bij voorbaat dank :)
Probeer Opera mini eens, zit geen muis in :*) en werkt stukken sneller als de originele nokia browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Weet je zeker dat het joystickje overal goed contact maakt? Ik heb er ooit ook 1 bij iemand vervangen (besteld in China, koste 3€ :P ) die deed het eerst ook niet. nog een keer goed op z'n plaatst gedrukt toen deed ie het wel. Maar zo niet, denk dat t ook geen vermogen kost als je het buiten de garantie laat repareren bij een NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Albert020 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:58:
[...]

Graag gedaan, ben toch van mening veranderd, niet dat ik een N73 neem maar heb een andere
Nokia in gedachten, de Nokia 6120 Classic zit ook op wat ik nodig en is een stuk lichter met 89 gr ;)

[afbeelding]
Zeer goed plan om de nokia 6120 classic te kopen. :) Ik heb beide gsms in mijn bezit. :P Maar de nokia 6120 classic is supersnel met een 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, foto's en mp3 erop. Daar kan mijn nokia N73 met dezelfde applicaties en 2Gb mini sd geheugenkaart niet tegen op qua snelheid!!! >:)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
pinokkia schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:59:
[...]

Zeer goed plan om de nokia 6120 classic te kopen. :) Ik heb beide gsms in mijn bezit. :P Maar de nokia 6120 classic is supersnel met een 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa, foto's en mp3 erop. Daar kan mijn nokia N73 met dezelfde applicaties en 2Gb mini sd geheugenkaart niet tegen op qua snelheid!!! >:)
Hoe is de letter grote op de 6120? Hetzelfde als de n73 of kleiner?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag allemaal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goed en ietwat geavanceerd rekenprogramma die werkt op mijn N73. liefst zou ik er ook statische bewerkingen (vanuit xls) meedoen. maar goed, dat is misschien wat te veel. in ieder geval log e.d.

iemand een tip?!

PS. liefst freeware maar ik als het moet betaal ik er ook voor.
PPS. ben zelf ook echt veel aan het zoeken maar het wil niet echt vlotten- vandaar mn vraag op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11-09 21:00
[b][Hoe is de letter grote op de 6120? Hetzelfde als de n73 of kleiner?
De lettergrootte bij sms-en en bellen is hetzelfde als bij de N73. Maar als je wilt internetten. Weet ik niet of het dezelfde grootte is. Ik meen hier ergens te lezen. Dat bij internetten de tekst klein/normaal of groot kan instellen. In het menu staat nml ook zo iets. Maar ben er nog niet achter voor welke functie dat is. (misschien is dat wel de functie daarvan)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar mijn telefoon reageert nergens meer op, dood!
Ik was aan het updaten (zelfde versie reinstalleren), toen kwam er de melding dat de verbinding verloren was en dat ik de batterij en de oplader er even uit moest doen, er in doen en een paar seconden de aan/uit schakelaar moest inhouden. Dat heb ik dus gedaan, maar er is geen leven meer in te krijgen, heb het meerdere keren geprobeerd. Misschien dat ik even moet wachten en dat'ie het dan weer doet.. Ik hoop het, anders iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:03:
dag allemaal,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goed en ietwat geavanceerd rekenprogramma die werkt op mijn N73. liefst zou ik er ook statische bewerkingen (vanuit xls) meedoen. maar goed, dat is misschien wat te veel. in ieder geval log e.d.

iemand een tip?!

PS. liefst freeware maar ik als het moet betaal ik er ook voor.
PPS. ben zelf ook echt veel aan het zoeken maar het wil niet echt vlotten- vandaar mn vraag op tweakers.net
ik heb hier een calculator voor je ... freeware.
weet niet of deze uitgebreider is dan de normale,, dat zou je even moeten proberen

http://gallery.mobile9.com/d/35813/

edit: op deze site staat een hele uitgebreide!

http://pachome1.pacific.net.sg/~welic/cCalc.html

helemaal onderaan de pagina kun je hem downloaden voor Symbian 3rd Edition,

dit is de link naar de .sis file:

http://home.pacific.net.sg/~welic/cCalc_S60_3rd_110.sis

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de nokia pcsuite staat een tabblad VERBINDING MAKEN MET HET INTERNET.
Maar maakt de pc dan gebruik van de internetverbinding van de phone? OF maakt de phone gebruik van je pc internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Laatst online: 28-08 12:07
Computer maakt gebruik van de internetverbinding van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 05-08 22:22
gisteren ook maar geriskeerd om van fw 3 naar 4 te gaan en ja hoor, men bt gps werkt niet meer

ook autolock 1.1 werkt niet meer, heb het al verschillende keren geherinstalleerd, iemand een tip hieromtrent?

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wyckse_witte schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:46:
Computer maakt gebruik van de internetverbinding van de telefoon.
Hmm dat sucks:) ok bedankt man:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook via bleutooth met je n73 internetten via de vaste lijn van de pc, maar dat is een heel gedoe, daar kan je even op googlen mocht je dat willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik ben voor een nieuwe website een pagina aan het maken over de Nokia N73. Ik ben hiervoor wat ervaringen aan het verzamelen van mensen met dit toestel.

Zou iemand die dit toestel heeft zijn ervaring willen intikken?
knip, zo is dit gewoon spam

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:54 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Laatst online: 29-04 22:41
cdgrit schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:43:
Ik ben voor een nieuwe website een pagina aan het maken over de Nokia N73. Ik ben hiervoor wat ervaringen aan het verzamelen van mensen met dit toestel.

quote dan ook niet
Lijkt mij dat er in dit forum genoeg reviews staan.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

cdgrit schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:43:

quote dan ook niet
Dit heet spam. Opflikkeren daarmee.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2007 17:55 . Reden: trouwens aub ook liever topicreport dan dergelijke taal :* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

ook autolock 1.1 werkt niet meer, heb het al verschillende keren geherinstalleerd, iemand een tip hieromtrent?
hey! Het ligt dus niet aan mij! Ik heb het ook...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Tijgert schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:07:
[...]

hey! Het ligt dus niet aan mij! Ik heb het ook...
Er zijn nog andere keylockers in overvloed te vinden op het web. Gewoon ff op Google zoeken.
Ik gebruik zelf Best keylocker, is nog wat uitgebreider als Autolock ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Oxellaar schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:03:
[...]

Er zijn nog andere keylockers in overvloed te vinden op het web. Gewoon ff op Google zoeken.
Ik gebruik zelf Best keylocker, is nog wat uitgebreider als Autolock ook.
wtf... Wat moet er uitgebreider zijn aan een keylocker?? Lijkt me dat het genoeg is om gewoon de toetsen te blokkeren en verder nix. Een algehele telefoonblokkade is sowieso al automatisch te realiseren, dus lijkt me niet echt nodig om extra functies in te bouwen in een keylock app. Ok, misschien een optie als "Lock keys only when in standby" ofzow, maar daar had je het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

csteelooper schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:22:
[...]

wtf... Wat moet er uitgebreider zijn aan een keylocker?? Lijkt me dat het genoeg is om gewoon de toetsen te blokkeren en verder nix. Een algehele telefoonblokkade is sowieso al automatisch te realiseren, dus lijkt me niet echt nodig om extra functies in te bouwen in een keylock app. Ok, misschien een optie als "Lock keys only when in standby" ofzow, maar daar had je het ook wel mee.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb 'm zo ingesteld (met de standaard opties kan dat gewoon) dat 'ie na een uur niet gebruikt te zijn in de lock springt. En je kunt natuurlijk altijd gewoon met de aan/uit knop "blokeer toestel" kiezen. Wat heb je nog meer nodig? Statistieken? Dynamische inlogpagina's? * spaceboy is confused...

• Oxellaar
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb 'm zo ingesteld (met de standaard opties kan dat gewoon) dat 'ie na een uur niet gebruikt te zijn in de lock springt. En je kunt natuurlijk altijd gewoon met de aan/uit knop "blokeer toestel" kiezen. Wat heb je nog meer nodig? Statistieken? Dynamische inlogpagina's? * spaceboy is confused...
Nou je kan kiezen bij welke applicatie hij wel of niet locked, is wel makkelijk.
zeker als je aant navigeren bent Route 66 en je lock gaat er op :|
Maar goed als jullie liever een niet werkende autolock willen gebruiken, doe dat dan vooral |:(

• taz3d_nl
  • Laatst online: 05-09 21:17
Heeft iemand enig idee wat de changelog is van firmware versie V 4.0726.2.0.1 ?

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Oxellaar schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:20:
[...]

Nou je kan kiezen bij welke applicatie hij wel of niet locked, is wel makkelijk.
zeker als je aant navigeren bent Route 66 en je lock gaat er op :|
Maar goed als jullie liever een niet werkende autolock willen gebruiken, doe dat dan vooral |:(
True... Idem voor TomTom hier... Da's idd wel makkelijker. Mja, waarom de ene keylocker dan beter is dan de andere? Ik bedoel, op één na bieden alle keylockers die ik ken een optie waarmee zoiets te bereiken is. Ik neem wel aan dat deze gratis is? Sommige van de andere keylockers die ik ken vragen na een aantal dagen betaling...

Verwijderd

Waar kun je die MS Live pack downloaden?

• Oxellaar
  • Niet online
csteelooper schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:17:
[...]

True... Idem voor TomTom hier... Da's idd wel makkelijker. Mja, waarom de ene keylocker dan beter is dan de andere? Ik bedoel, op één na bieden alle keylockers die ik ken een optie waarmee zoiets te bereiken is. Ik neem wel aan dat deze gratis is? Sommige van de andere keylockers die ik ken vragen na een aantal dagen betaling...
Best keylocker is in principe niet gratis, maja er zijn wel manieren om m gratis te krijgen. O-) Google maar s ff.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik gebruikte altijd lifeblog om mijn foto's en video's etc. over te kopieren. Nu heb ik een nieuwe laptop dus ook lifeblog opnieuw geinstalleerd. Wanneer ik nu klik op dat 'Alle nieuwe items van telefoon kopieren" krijg ik dus alleen items ná de laatste synchronisatie op mijn oude laptop.

Graag zou ik alles weer willen, kan ik dus ergens die laatste synch. gegevens resetten ofzo? Ik heb al gezocht op google en in de handleiding ofcourse maar kon het niet vinden.

Verwijderd

ik wordt een beetje gek van mijn n73!

elke keer valt deze uit sinds de V4 software, ik heb ook al een stukje papier tussen de batterij gedaan, indien de telefoon uitvalt kan deze nieteens meer aan, alleen gaat deze dan weer aan als ik de batterij eruit heb gehaald.

ik word helemaal scheitziek va ndie telefoon, en zal dit eens bij t-mobile laten wetem, en nee terugsturen is geen optie :P

wat een gedoe altijd joh met die telefoons, waarom werkt dat niet eens gewoon..

staat niks op de telefoon, wil ik een smsje sturen, duurt dat 20 seconden voordta ik dta uberhaubt op het scherm heb... dat is toch niet best meer?

stink nokia :P (disconnecting people)

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:34
Vraagje,

Bij de muziek speler moet je toch gewoon het volume kunnen wijzigen door middel van het zoom in en uit knopje. En dat zelfde geldt een telefoongesprek toch.

Dat doet ie dus niet.

Knopje werkt wel zoom in en uit werkt perfect.

Software V4

15x330 SW38

Verwijderd

Centauriprime schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:02:
Vraagje,

Bij de muziek speler moet je toch gewoon het volume kunnen wijzigen door middel van het zoom in en uit knopje. En dat zelfde geldt een telefoongesprek toch.

Dat doet ie dus niet.

Knopje werkt wel zoom in en uit werkt perfect.

Software V4
dit heb ik ook een tijd gehad! vooral met bellen op de luidspreker en onder gewoon bellen. Dat was ook met V4 btw... maar toen werkte het in en uitzoomen wel weer, waarna het ook tijdens het bellen gewoon werktte. (ik had de camera pas paar dagen later geprobeerd omdat ik dacht dat het knopje kapot was) dit bleek dus uiteindelijk niet het geval, maar een echte oplossing heb ik niet kunnen vinden...

• Kortfragje
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

Ik heb nu een tweetal keren geprobeerd de live messenger te downloaden maar het lukt me niet... :S

Ik heb geen download! folder en als ik de diensten browser open via menu->instrumenten->toepass. beheer --> toep. downloads vraagt ie op de homepage in te stellen.

Ik heb een N73 van t-mobile, waar oh waar kan ik de live messenger vinden?

http://www.gjpvanwesten.nl

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.