ja een aantal weken geleden wel.
gewoon ff bellen dan weet je het zeker
hier zijn de gegevens
Teunis Automotive BV
Galvanistraat 3
7461JC Rijssen
Tel: 0548 537700
vragen naar afdeling telecom
succes
gr firefighter2
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja een aantal weken geleden wel.
Verwijderd
En hoe moet ik dat dan installeren op mijn mobiel???DJ MoRpHeus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:43:
[...]
Klik
Of kijk even op de eerste pagina van dit topic.
Ongelofelijk: RTFM!Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:30:
[...]
En hoe moet ik dat dan installeren op mijn mobiel???
Verwijderd
Sorry dat ik iets vraag hoor, ik wil het graag gewoon goed doen. Ik ben hier sinds gisteren nieuw..
Verwijderd
volgens mij wordt er bedoeld dat je de gebruikshandleiding van je telefoon moet lezen voor je dit soort vragen stelt...met behulp van Nokia Suite kun je programma's installeren...succesVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:41:
[...]
Sorry dat ik iets vraag hoor, ik wil het graag gewoon goed doen. Ik ben hier sinds gisteren nieuw..
RTFM????????
Verwijderd
Bedankt, daar heb ik tenminste wat aan. Ik ben nu al nokia suite aan het dowmloaden op mijn pc. Wat ik al zei, ik heb al overal gezocht maar kon duidelijk iets vinden over het hoe en wat. maar goed, bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:54:
[...]
volgens mij wordt er bedoeld dat je de gebruikshandleiding van je telefoon moet lezen voor je dit soort vragen stelt...met behulp van Nokia Suite kun je programma's installeren...succes
Blijkbaar niet goed genoeg, bekijk voor de lol deze zoek opdracht maar eens. En heb je al gekeken wat er staat boven de quick reply?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:01:
[...]
Bedankt, daar heb ik tenminste wat aan. Ik ben nu al nokia suite aan het dowmloaden op mijn pc. Wat ik al zei, ik heb al overal gezocht maar kon duidelijk iets vinden over het hoe en wat. maar goed, bedankt!
Verwijderd
Sjonge waar gaat het nou helemaal over..... Als je me geen antwoord wilt geven dan doe je dat toch lekker niet? Geen probleem hoor. Ik dacht dat je hier met vragen terecht kon maar als je dan iets vraag en je wordt er op afgerekend.....beetje jammer.EnsconcE schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:27:
[...]
Blijkbaar niet goed genoeg, bekijk voor de lol deze zoek opdracht maar eens. En heb je al gekeken wat er staat boven de quick reply?
Btw:
Welkom op GoT
Nee, helemaal niet beetje jammer.. Je hebt dat rode kadertje waar heel groot WAARSCHUWING boven staat zeker nog niet gezien? Volgende keer dat je wat post toch dat stukje blauwe tekst even lezen..Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:26:
[...]
Sjonge waar gaat het nou helemaal over..... Als je me geen antwoord wilt geven dan doe je dat toch lekker niet? Geen probleem hoor. Ik dacht dat je hier met vragen terecht kon maar als je dan iets vraag en je wordt er op afgerekend.....beetje jammer.
Verwijderd
Dit forum is niet echt bedoeld voor een leek. Tuurlijk kan je hier je vraag wel stellen, maar het is niet de bedoeling dat je hier dingen gaat vragen die of in de handleiding staan, of al eerder langs zijn gekomen in dit topic. We verwachten dus dat je zelf wel wat moeite doet en dit forum niet gebruikt als helpdesk.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:26:
[...]
Sjonge waar gaat het nou helemaal over..... Als je me geen antwoord wilt geven dan doe je dat toch lekker niet? Geen probleem hoor. Ik dacht dat je hier met vragen terecht kon maar als je dan iets vraag en je wordt er op afgerekend.....beetje jammer.
Ja je kan hier met vragen terecht, geen probleem. Glad to answer them, maar ik(en GoT) verwacht wel dat je zelf werk verricht. Jouw vraag is ver beneden het niveau van wat er van je verwacht wordt:Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:26:
[...]
Dus, als je de volgende keer aanklopt met een vraag, zorg dan dat je deskresearch van kwaliteit is. En zeg nou zelf, hoeveel moeite is het om de handleiding te raadplegen in verhouding tot je vraag deponeren en afwachten? Ik bedoel, als je het zelf uit had gezocht dan was je eerder klaar geweest.GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Verwijderd
Read The Fucking Manual...?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:41:
[...]
RTFM????????
Verwijderd
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Omdat dit een Forum is en er hier blijkbaar nogal wat mensen zijn die zich aan posts van dit niveau storen. Je hebt het over vorm: ik denk dat je die maar moet beschouwen als lichte uitingen van frustratie behorende bij de reactie "oh nee, niet alwéér".Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:35:
ik vind de reacties op Junadase nogal kinderachtig waarom kan het niet bij 1 op 1 reactie blijven en moeten anderen er zich ook mee bemoeien...
Verwijderd
Bladiebla!
Verwijderd
Ok ik ben nu echt flink op zoek gegaan maar loop helemaal vast. Ik heb op de bovenstaande link gedrukt en heb MSN op mijn mobiel geinstalleerd. Krijg ik een melding dat het programma niet werkt buiten japan/korea enz. Ben wezen zoeken op google voor een andere mogelijkheid maar ik loop vast. (aangezien ik geen chinees kan lezen) Heb toen AgileMessenger erop gezet maar deze doet het maar voor 7 dagen en dan moet ik betalen? Heb gevonden dat er een gratis versie is (3.76) maar deze is nergens te donwloaden......ZUCHT! Zit al de hele middag achter de PC en ik wordt langzaam gek! Help.............DJ MoRpHeus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:43:
[...]
Klik
Of kijk even op de eerste pagina van dit topic.
Verwijderd
ik heb ook een blinkende cursorLe-BenZ schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:35:
[...]
Zijn er meer mensen met de 'blinking cursor' na de update naar de laatste firmware versie voor de normale N73? Of ben ik 'one of the happy few?'
Verwijderd
klikkerdeklikVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:17:
[...]
Ok ik ben nu echt flink op zoek gegaan maar loop helemaal vast. Ik heb op de bovenstaande link gedrukt en heb MSN op mijn mobiel geinstalleerd. Krijg ik een melding dat het programma niet werkt buiten japan/korea enz. Ben wezen zoeken op google voor een andere mogelijkheid maar ik loop vast. (aangezien ik geen chinees kan lezen) Heb toen AgileMessenger erop gezet maar deze doet het maar voor 7 dagen en dan moet ik betalen? Heb gevonden dat er een gratis versie is (3.76) maar deze is nergens te donwloaden......ZUCHT! Zit al de hele middag achter de PC en ik wordt langzaam gek! Help.............
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:17:
[...]
Ok ik ben nu echt flink op zoek gegaan maar loop helemaal vast. Ik heb op de bovenstaande link gedrukt en heb MSN op mijn mobiel geinstalleerd. Krijg ik een melding dat het programma niet werkt buiten japan/korea enz. Ben wezen zoeken op google voor een andere mogelijkheid maar ik loop vast. (aangezien ik geen chinees kan lezen) Heb toen AgileMessenger erop gezet maar deze doet het maar voor 7 dagen en dan moet ik betalen? Heb gevonden dat er een gratis versie is (3.76) maar deze is nergens te donwloaden......ZUCHT! Zit al de hele middag achter de PC en ik wordt langzaam gek! Help.............
Verwijderd
Oke, ik heb deze versie gedownload........maar hij doet NIKS!!!!! De installatie verliep goed, het ikoontje staan onder "toepassingen" maar als ik er op klik....niets! het de originele ook nog eens geprobeert maar daar krijg ik steeds een melding van "beschadigd bestand" Ik za zo maar slapen........heb ondertussen vierkante oogjes....Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:59:
[...]
klikkerdeklik
http://blog.isquare.nl/?p=316
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
D!ablo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:20:
Pas op met internetten op je mobiel. Telfort heeft me 3 euro berekend voor maar 700kb aan dataverkeer.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
NOSIG
Aahhh... echt.. super! Had al een tijdje niet meer gekeken hier, had ff niks te doen en kom ik meteen een echt per-fecte versie van MSN tegen! Heb ongeveer al alle versies die er bestaan uitgeprobeerd maar vond niks echt lekker werken, behalve de officiële.. en deze is gewoon nóg beter dan die al wasVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:59:
[...]
klikkerdeklik
http://blog.isquare.nl/?p=316
Ik heb er ook eentje van Sandisk. Morgen ga ik em weer eens plaatsen, ik ben benieuwd of het probleem weer begint. Zo ja --> geen Sandisk meer voor mij.xIngmarx schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:50:
Ik heb er nu 2 geheugenkaartjes ingehad. Eerst 1 van apacer, met die kaart noooit problemen gehad met mn telefoon. Dit geheugenkaartje ging kapot (Kon niet meer gelezen/geformateerd worden etc.) Daarna 1 van SanDisk erin gepropt. Nu egt veeel meer problemen met mn mobieltje, als ik het kaartje eruit haal wordt dit een stuk minder. Egt heel vreemd.
NOSIG
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij moet je gewoon veel geduld hebben bij het backuppen. Ik dacht eerst ook dat hij was vastgelopen, maar na een uurtje ofzo was hij toch opeens voltooid.RaDKiLL schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:35:
Ben vd week naar een NSP geweest om de Vodafone software eraf te knikkeren.
Als ik nu mijn tel wil updaten naar de laatste FM wil ik uiteraard wel eerst een backup maken.
Nu loopt dit proces dus steevast vast. De ene keer op 15%, dan weer op 80%, maar doorlopen ho maar.
Meer mensen problemen met het back-uppen via de Nokia software?
NOSIG
Verwijderd
Dat zag ik ook in de reviews van de vorige edities van dit topic, maar ik vond het op zijn minst opmerkelijk dat het bij mij pas voorkwam na de update naar 4., vandaar de mededeling_Christiaan_ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:17:
[...]
@Mad_Cookie, dat verbindingsprobleem kwam ook met vorige FW-versies voor. Ik ken iemand die het probleem ook heeft en hij heeft FW 3. En voordat FW 4 uit was heb ik dat probleem ook al langs zien komen hier.
Verwijderd
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
spraakherkenning voor die naam is standaart ingesproken doet de foon uitzichzelfVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:50:
Weet iemand misschien wat het gezichtje betekent wat naast elk telefoonnummer in je contactenlijst staat? Het lijkt op een pacman smiley. Ik kan het nergens vinden op de nokia-site, maar ik was benieuwd.
Verwijderd
wat ik hoor en zie, is er geen downgrade optie mogelijk !Tijgert schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:54:
Ja hoor, bingo... mijn GPS muis werkt ook niet meer na een update. godverdegodver...
Morgen maar naar een NSP gaan en vragen om te downgraden...
NOSIG
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Is dat alleen het geval bij GPS muizen? of is heel je bluetooth "stuk"(werkt niet meer correct)?_Christiaan_ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:49:
Kan je niet naar de NSP gaan met het GPS probleem? Misschien kunnen ze hem daar wel downgraden of een nieuw exemplaar geven.
Je kan immers bijna wel stellen dat je telefoon stuk is onder de garantie. Je Bluetooth is gewoon kapot.
Nee eigenlijk is het niet kapot. Maar je kan wel stellen dat je BT niet meer 100% correct werkt.n0vaaa schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:23:
[...]
Is dat alleen het geval bij GPS muizen? of is heel je bluetooth "stuk"(werkt niet meer correct)?
NOSIG
volgens mij moet de bij je bluetooth apparaten je carkit autoriseren.Denthis schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:10:
he mense een vraagje
ik heb een opel antara
Met bleutooth carkit standaard erin.
Maar ik moet elke keer dat ik in de auto stop op accepteren klikken voor verbinding met de auto.
Kan dat niet op automatisch worden gezet ?
Verwijderd
Dat eerste weet ik niet. Toen ik een 6230 had, heb ik zelf een plug eraan gemod.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:03:
Sinds vrijdagavond heb ik ook een N73, mooi ding.Het is alleen even zoeken naar waar alles zit...best uitgebreid.
Alleen nog 2 vraagjes; is er ook een verloopstekkertje naar een gewone jackplug-stekker te krijgen? Ik wil hem graag als MP3speler gebruiken, maar niet met de poep oordopjes die er standaard bij zitten, ik heb zelf veel betere.
En is de flitser die achterop de camera ook als lamp te gebruiken? Gewoon dat hij aan staat zo lang je wilt, niet alleen als hij echt moet flitsen. Ik dacht dat ik in het topic over de k800i zo'n soort tooltje had zien staan, dat je die flitser gewoon als zaklamp kunt gebruiken. Weet iemand of dat ook op de N73 kan, of dat daar een dergelijk tooltje voor is?
NOSIG
ja klopt het werkt nufirefighter2 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:25:
[...]
volgens mij moet de bij je bluetooth apparaten je carkit autoriseren.
oftewel toestemming geven dat er ongevraagd verbinding gemaakt mag worden.
bluetooth --> mijn apparaten --> het apparaat selecteren en dan bij opties kijken.
succes
Verwijderd
Mooi, dankje! Weliswaar geeft de flitser niet zoveel licht als bij het flitsen bij een foto, maargoed._Christiaan_ schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:09:
[...]
Dat eerste weet ik niet. Toen ik een 6230 had, heb ik zelf een plug eraan gemod.
Die flitser is idd als lamp te gebruiken i.c.m. een gratis programma. Zie http://www.outbank.de/index.php?id=29
Verwijderd
Ja hoor, google maar eens op "Nokia N73 audio adapter" (ofzo....)Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:31:
[...]
Weten andere mensen misschien of er een verloopstekkertje naar een jackplug uitgang te krijgen is? Of of dat zelf te maken is
Verwijderd
Klik ---> http://www.allaboutsymbia...tware/9/nsysinfo_1_16.sisSaanBitch schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:55:
De tool is van omega-one en heet 'Battery Pack Pro' helaas maken zij alleen tools voor windows mobile.
Is er een soort gelijke tool voor mijn nokia??
Het zal vast al eens gevraagd zijn maar om alle 8 de delen door te spitten....
Verwijderd
Dat is trouwens een waardeloos proggie. Ik kan zelf ook wel berekenen dat er 7 (toch) streepjes zijn als de batterij vol is en er vervolgens ongeveer 14% van de batterijspanning afgaat als er een streepje af is..
[ Voor 75% gewijzigd door TKroon op 06-08-2007 12:50 . Reden: dubbel antwoord ]
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
[ Voor 25% gewijzigd door TKroon op 06-08-2007 16:37 ]
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
ligt aan het verkooppunt,de 1 wel de ander niet,ook ik heb die overigens er niet bij en geheugen al helemaal niet.thomaskroon schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:35:
Okee dankjewel, ik zal nog eens kijken! En mocht het nog niet duidelijk zijn, er zit een STANDAARD headset bij de N73ME, niet zoeen, en ook GEEN geheugenkaart!
Heb er een keertje een op Ebay gekocht, kost echt maar 1 of 2 euro maximaal. Gewoon een heel kort en simpel stekkertje van de POP port naar een jack uitgang, altijd handig!Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:31:
[...]
Mooi, dankje! Weliswaar geeft de flitser niet zoveel licht als bij het flitsen bij een foto, maargoed.
Weten andere mensen misschien of er een verloopstekkertje naar een jackplug uitgang te krijgen is? Of of dat zelf te maken is
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Ik kon vandaag ook een keertje niet inloggen, ik kreeg al binnen een seconde een foutmelding dat er iets mis zou zijn met m'n verbinding... Bij mij hielp een restart, dat al geprobeerd?casemodder schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:16:
Ik heb sinds kort een nokia N73 met een vodafone abbo (nog 2 maanden kpn), nu ben ik alleen al heel de middag bezig om msn erop aan de gang te krijgen. Ik heb volgens deze site http://blog.isquare.nl/?p=316 het nokia contact centre progamma geinstalleerd. Vervolgens msn Dus ik ga proberen in te loggen krijg ik de keuze uit verschillende acces points: KPN internet, KPN MMS, KPN MMS01, KPN streaming, mobiele startsite en mobiele startsite01. Ik heb ze allemaal een keer geprobeerd maar bij de helft krijg ik de melding dat ie de server niet kan vinden en bij de andere helft dat het alleen in azie beschikbaar is
Wat kan hier mis zijn? Mobiel internet werkt wel via mobiele startsite verbinding dus daar ligt het niet aan.
nee helpt ook niet, hij blijft aangeven dat ie de server niet kan vinden.HendrikN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:21:
[...]
Ik kon vandaag ook een keertje niet inloggen, ik kreeg al binnen een seconde een foutmelding dat er iets mis zou zijn met m'n verbinding... Bij mij hielp een restart, dat al geprobeerd?
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Dan moet je eens beginnen met de juiste MSN variant te downloaden want zo te zien heb je die brakke China versie geïnstalleerd.. Paar posts hiervoor staan 2 linkjes naar de werkende versie..casemodder schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:16:
en bij de andere helft dat het alleen in azie beschikbaar is
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij was dit tot voor kort ook altijd zo. Heb niet kunnen ontdekken waar het door kwam. Heb nu V4 geinstalleerd, en nu doet 'tie het prima. Dus dat zou je kunnen proberen (mits je deze teminste nog niet hebt).Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:21:
Ik heb een vraagje,
Als ik foto's of video's maak met de N73 zet die ze keurig op de 2 GB geheugenkaart. Het probleem is echter dat als ik ze terug wil zien in de gallerij ik ze niet zie. Daarin staan alleen de foto's die op mijn telefoongeheugen staan. Weet iemand hoe ik het zo kan instellen dat ik ook de foto's en video's van de geheugenkaart zie.
Alvast bedankt!
AJ
alternativ
Ziet er ontzettend veelbelovend uit echter de n73 is uitgerust met "Operatingsystem Symbian OS (Versie 9.1) S60 3rd Edition" welke niet wordt ondersteund door control freakD!ablo schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:59:
zoek eens op control freak 2
http://mtvoid.com/overview.html
[ Voor 24% gewijzigd door Alternativ op 07-08-2007 19:38 ]
alternativ
De optie die je moet hebben heet in het engels Set as Authorised...firefighter2 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:25:
[...]
volgens mij moet de bij je bluetooth apparaten je carkit autoriseren.
oftewel toestemming geven dat er ongevraagd verbinding gemaakt mag worden.
bluetooth --> mijn apparaten --> het apparaat selecteren en dan bij opties kijken.
succes
Ik hoor hier heel veel mensen die problemen hebben met GPS-muizen en dergelijke. Zelf heb ik nu de Nokia LD-3W te leen van iemand; die werkt perfect, en ook de Adapt AD-750 en AD-850 die ik eerder leende werkten met V4 perfect voor mij... Heb een 57.01-model met product code 0539338. Kweenie of dat nog iets uitmaaktTijgert schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:59:
Not my lucky day... eerst is de NSP die vast wel wou downgraden verhuist naar eh.. ergens, dan kom ik er achter dat ook ik een knipperende cursor heb aan de rechterkant van een 'incoming call' ballon.
Wat ik ook nog merkte: ik heb mijn firmware van V3 naar V4 geupgrade en hij kan ruim driekwart van de progsels op de geheugen kaart niet meer laden. Geeft telken 'bezig installeren' aan met daarna een fail message.
Maar... ik upgrade wel met de kaart er UIT, zou dat nog wat uitmaken?
DaveD
Dit komt omadt je geen backup heb gemaakt voor de update of alleen een backup van het teflefoongeheugen.Tijgert schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:59:
Not my lucky day... eerst is de NSP die vast wel wou downgraden verhuist naar eh.. ergens, dan kom ik er achter dat ook ik een knipperende cursor heb aan de rechterkant van een 'incoming call' ballon.
Wat ik ook nog merkte: ik heb mijn firmware van V3 naar V4 geupgrade en hij kan ruim driekwart van de progsels op de geheugen kaart niet meer laden. Geeft telken 'bezig installeren' aan met daarna een fail message.
Maar... ik upgrade wel met de kaart er UIT, zou dat nog wat uitmaken?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
ik heb dat probleem ook gehadDaveD1109 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
Ik heb ook versie v4 en krijg als ik een sms he gekregen de naam niet te zien van wie de sms is maar enkel alleen het nummer. Is dit te veranderen?
Verwijderd
http://vnc-for-symbian.en.softonic.com/symbianVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:37:
weet iemand toevallig nog een (gratis) remote desktop tooltje om via gprs naar je pc/server te verbinden?
[ Voor 10% gewijzigd door kenicky op 08-08-2007 14:40 ]
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Verwijderd
Ja, zoiets bedoel ikkenicky schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:27:
[...]
http://vnc-for-symbian.en.softonic.com/symbian
zoiets als dit??
Edit: heb deze snel even geprobeerd maar krijg deze nog niet werkend
Misschien een domme vraag, maar houd dat dus in dat je je sip voipbuster instellingen kan toepassen om te bellendavhor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:06:
Heb fring.nl op mijn N73 geprobeerd! Werkt echt fantastisch!!!!
Gratis MSN, Google Talk, Skype, ICQ en Voip voor Symbian. Kan gewoon via Skype-out of een gratis Voip bellen met mijn PIT-abbo.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 15:13 ]
Geen domme vraag. Klopt, dat kan! Heb hier het bewijs!Misschien een domme vraag, maar houd dat dus in dat je je sip voipbuster instellingen kan toepassen om te bellen
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
NOSIG
Verwijderd
Dank u voor deze tipWyckse_witte schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:50:
[...]
Dan moet je eens beginnen met de juiste MSN variant te downloaden want zo te zien heb je die brakke China versie geïnstalleerd.. Paar posts hiervoor staan 2 linkjes naar de werkende versie..
Verwijderd
Dan staan de nummers er dubbel in... dus hetzelfde nummer bij 2 contacten!Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:44:
Hallo,
Sinds een tijd na een reparatie van mijn gsm krijg ik in de meeste gevallen geen nummerherkenning meer. Bij de meeste mensen die bellen zie ik dus alleen een nummer verschijnen terwijl het nummer wel als contact in mijn telefoonboek is opgeslagen. Weet iemand waar dit aan ligt?
Bedankt, gr Wetfart.
Dat staat nou werkelijk tot in de kleinste details beschreven in weet ik hoeveel posts hierboven.. Maar goed, zal de ellende even voor je samenvatten:csteelooper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:33:
Ik blijf het toch enigszins weird vinden dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met GPS-muisjes... Ik heb er nu 3 geprobeerd (Nokia, Adapt [meerdere modellen] en Kilmo) sinds de nieuwe firmware (V4.27.x.x.x) en allen deden het perfect.Da'seen voordeel als je zelf nog geen GPS-muis bezit; dan kun je allerlei types proberen... Natuurlijk blijft het balen voor de mensen die er problemen mee hebben. Maareh... Hoe uiten zich die problemen eigenlijk? Is er helemaal geen herkenning, of is de verbinding super brak (zoals met 2.0628.0.0.1)? Ik hoor mensen genoeg met klachten, maar ik ben benieuwd naar wat voor klachten er zijn...
Heb je ook een Adapt AD-500 geprobeerd? Als die werkt zou dat geweldig zijn en ga ik vanavond nog updaten!csteelooper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:33:
Ik blijf het toch enigszins weird vinden dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met GPS-muisjes... Ik heb er nu 3 geprobeerd (Nokia, Adapt [meerdere modellen] en Kilmo) sinds de nieuwe firmware (V4.27.x.x.x) en allen deden het perfect.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq