Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
DaveD1109 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:
[...]

Hebben ze de covers op voorraad denk je?
ja een aantal weken geleden wel.
gewoon ff bellen dan weet je het zeker

hier zijn de gegevens

Teunis Automotive BV
Galvanistraat 3
7461JC Rijssen
Tel: 0548 537700

vragen naar afdeling telecom

succes

gr firefighter2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:43:
[...]

Klik
Of kijk even op de eerste pagina van dit topic.
En hoe moet ik dat dan installeren op mijn mobiel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:30:
[...]

En hoe moet ik dat dan installeren op mijn mobiel???
Ongelofelijk: RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik iets vraag hoor, ik wil het graag gewoon goed doen. Ik ben hier sinds gisteren nieuw..

RTFM????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

Sorry dat ik iets vraag hoor, ik wil het graag gewoon goed doen. Ik ben hier sinds gisteren nieuw..

RTFM????????
volgens mij wordt er bedoeld dat je de gebruikshandleiding van je telefoon moet lezen voor je dit soort vragen stelt...met behulp van Nokia Suite kun je programma's installeren...succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

volgens mij wordt er bedoeld dat je de gebruikshandleiding van je telefoon moet lezen voor je dit soort vragen stelt...met behulp van Nokia Suite kun je programma's installeren...succes ;)
Bedankt, daar heb ik tenminste wat aan. Ik ben nu al nokia suite aan het dowmloaden op mijn pc. Wat ik al zei, ik heb al overal gezocht maar kon duidelijk iets vinden over het hoe en wat. maar goed, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

Bedankt, daar heb ik tenminste wat aan. Ik ben nu al nokia suite aan het dowmloaden op mijn pc. Wat ik al zei, ik heb al overal gezocht maar kon duidelijk iets vinden over het hoe en wat. maar goed, bedankt!
Blijkbaar niet goed genoeg, bekijk voor de lol deze zoek opdracht maar eens. En heb je al gekeken wat er staat boven de quick reply?

Btw:
Welkom op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:27:
[...]

Blijkbaar niet goed genoeg, bekijk voor de lol deze zoek opdracht maar eens. En heb je al gekeken wat er staat boven de quick reply?

Btw:
Welkom op GoT
Sjonge waar gaat het nou helemaal over..... Als je me geen antwoord wilt geven dan doe je dat toch lekker niet? Geen probleem hoor. Ik dacht dat je hier met vragen terecht kon maar als je dan iets vraag en je wordt er op afgerekend.....beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

Sjonge waar gaat het nou helemaal over..... Als je me geen antwoord wilt geven dan doe je dat toch lekker niet? Geen probleem hoor. Ik dacht dat je hier met vragen terecht kon maar als je dan iets vraag en je wordt er op afgerekend.....beetje jammer.
Nee, helemaal niet beetje jammer.. Je hebt dat rode kadertje waar heel groot WAARSCHUWING boven staat zeker nog niet gezien? Volgende keer dat je wat post toch dat stukje blauwe tekst even lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit forum is niet echt bedoeld voor een leek. Tuurlijk kan je hier je vraag wel stellen, maar het is niet de bedoeling dat je hier dingen gaat vragen die of in de handleiding staan, of al eerder langs zijn gekomen in dit topic. We verwachten dus dat je zelf wel wat moeite doet en dit forum niet gebruikt als helpdesk.

ps: google is je grootste vriend! ;)

edit: zie ook post hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
[...]

Ja je kan hier met vragen terecht, geen probleem. Glad to answer them, maar ik(en GoT) verwacht wel dat je zelf werk verricht. Jouw vraag is ver beneden het niveau van wat er van je verwacht wordt:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Dus, als je de volgende keer aanklopt met een vraag, zorg dan dat je deskresearch van kwaliteit is. En zeg nou zelf, hoeveel moeite is het om de handleiding te raadplegen in verhouding tot je vraag deponeren en afwachten? Ik bedoel, als je het zelf uit had gezocht dan was je eerder klaar geweest.

Gezien je reactie kan ik zien dat je echt nieuw bent hier. Ondanks dat ik vijandig lijk, is het bedoelt als een positieve schop onder de kont om je eigen grijze massa aan het werk te zetten. We zijn geen helpdesk en onnodige vragen zorgt voor vervuiling van het topic. Een beetje niveau in een topic is echt prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

RTFM????????
Read The Fucking Manual...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de reacties op Junadase nogal kinderachtig waarom kan het niet bij 1 op 1 reactie blijven en moeten anderen er zich ook mee bemoeien...het gaat mij er dus niet om of je gelijk hebt maar om de manier waarop er gereageerd wordt...erg onvriendelijk...dat kan volgens mij ook anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Zelf net geupdate naar V4. Dit in verband met een sync probleem. Als de agenda met Outlook wil synchroniseren geeft hij een systeemfout. Nog altijd is het probleem niet opgelost. Het enige wat helpt is alles van mijn telefoon verwijderen (dus sync prioriteit aan Outlook en alles op de telefoon nieuw). Maar als ik vervolgens een agenda item toevoeg, geeft hij een systeemfout bij het syncen.

Iemand die een soortgelijk probleem heeft ervaren? Het is bij mij begonnen na het gebruik van een bluetooth stick, maar ook met usb geeft hij inmiddels de zelfde foutmelding.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:35:
ik vind de reacties op Junadase nogal kinderachtig waarom kan het niet bij 1 op 1 reactie blijven en moeten anderen er zich ook mee bemoeien...
Omdat dit een Forum is en er hier blijkbaar nogal wat mensen zijn die zich aan posts van dit niveau storen. Je hebt het over vorm: ik denk dat je die maar moet beschouwen als lichte uitingen van frustratie behorende bij de reactie "oh nee, niet alwéér".

**stelt voor weer over N73's verder te gaan**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds januari een N73. Bevalt goed.
Heb vorige week een UMTS kaart erin en heb ook gelijk de telefoon geupdate via de software van Nokia. Na dit gedaan te hebben kan ik niet meer op internet (Orange World). Ik krijg iedere keer dezelfde error:

Packet-ggvns:
Packet-gegevensverbinding niet beschikbaar.

Ik heb de data via Nokia, Orange, belcompany en handmatig proberen in te voeren, niks helpt. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn en veel belangrijker, een oplossing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U4EA
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08 17:25
Is er iemand die de firmware update al heeft getest met een Adapt AD-500 GPS?

Heb geprobeerd te achterhalen welke BT versie daardoor wordt gebruikt, maar heb tot nu toe niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Vraagje, weet iemand of het mogelijk is om de dictafoon voor langer dan een minuut te gebruiken?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:43:
[...]

Klik
Of kijk even op de eerste pagina van dit topic.
Ok ik ben nu echt flink op zoek gegaan maar loop helemaal vast. Ik heb op de bovenstaande link gedrukt en heb MSN op mijn mobiel geinstalleerd. Krijg ik een melding dat het programma niet werkt buiten japan/korea enz. Ben wezen zoeken op google voor een andere mogelijkheid maar ik loop vast. (aangezien ik geen chinees kan lezen) Heb toen AgileMessenger erop gezet maar deze doet het maar voor 7 dagen en dan moet ik betalen? Heb gevonden dat er een gratis versie is (3.76) maar deze is nergens te donwloaden......ZUCHT! Zit al de hele middag achter de PC en ik wordt langzaam gek! Help.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le-BenZ schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

Zijn er meer mensen met de 'blinking cursor' na de update naar de laatste firmware versie voor de normale N73? Of ben ik 'one of the happy few?'
ik heb ook een blinkende cursor :p

ik hoop echt dat nokia snel met een nieuwe firmware komt .. nu moet ik steeds de muis van mn pa lenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

Ok ik ben nu echt flink op zoek gegaan maar loop helemaal vast. Ik heb op de bovenstaande link gedrukt en heb MSN op mijn mobiel geinstalleerd. Krijg ik een melding dat het programma niet werkt buiten japan/korea enz. Ben wezen zoeken op google voor een andere mogelijkheid maar ik loop vast. (aangezien ik geen chinees kan lezen) Heb toen AgileMessenger erop gezet maar deze doet het maar voor 7 dagen en dan moet ik betalen? Heb gevonden dat er een gratis versie is (3.76) maar deze is nergens te donwloaden......ZUCHT! Zit al de hele middag achter de PC en ik wordt langzaam gek! Help.............
klikkerdeklik

http://blog.isquare.nl/?p=316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier de originele : http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect

werkt ook op mijn N73 perfect , wel via UMTS-- dat kost dus dataverkeer !!
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
2x precies hetzelfde dus --> v1.0.6141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb deze versie gedownload........maar hij doet NIKS!!!!! De installatie verliep goed, het ikoontje staan onder "toepassingen" maar als ik er op klik....niets! het de originele ook nog eens geprobeert maar daar krijg ik steeds een melding van "beschadigd bestand" Ik za zo maar slapen........heb ondertussen vierkante oogjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIJ DOET T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moest nog even een ander bestandje downloaden en nu doet ie t!!!!!!! Voor iedereen die me op weg gehoplen heeft BEDANKT!!! Voor ik weer vragen ga stellen zal ik eerst zelf alles uit de kast halen om achter antwoorden te komen! Ik snap jullie reactie ook wel. In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Laatst online: 20-03 13:24
Pas op met internetten op je mobiel. Telfort heeft me 3 euro berekend voor maar 700kb aan dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik had ook ineens problemen met een uitvallende phone.
Nu ben ik de beroerdste niet, dus ff een dun reepje papier
wat dubbel gevouwen en onder mijn battery gedaan (tussen
de battery en de SIM/Geh krt. Nu drukt de battery strakker
tegen de contactpuntjes aan. Nadien geen last meer gehad van
uitvallers. Het is Tweaker-onwaardig. Maar bekijk het zo : ik
heb mijn phone gemod en het werkt weer. :+)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
D!ablo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:20:
Pas op met internetten op je mobiel. Telfort heeft me 3 euro berekend voor maar 700kb aan dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Probleempje:

Gisteravond wilde ik aan een aantal mensen tegelijk een sms sturen. Dat mapje met pijltje (teken dat hij berichtjes aan het versturen was) bleef heel lang in beeld staan, zeker een paar uur. Een van de ontvangers stond op "onderweg" en bij de rest van de ontvangers stond in de outbox "uitgesteld". Die heb ik dus maar verwijderd (vervolgens ging het mapje met het pijltje ook weg) en nadat ik vanmiddag een keer de telefoon aan en uit heb gezet, kwam het sms'je dat nog altijd op "onderweg" stond ook aan. Nu blijkt dat twee verschillende mensen mij vannacht hebben gesms't en dat ik beide berichtjes & een gemist telefoontje (na aan en uit zetten telefoon wel sms van voicemail) niet heb gekregen en nu die berichtjes nog steeds niet binnenkomen.

Ik heb het vermoeden dat dit misschien te maken heeft met het feit dat hij die sms'jes vanacht niet wilde/kon versturen en nou de boel een beetje op de hobbel is.

Heeft iemand dit probleem ook meegemaakt? Is hier een oplossing voor? Of handig om even langs een NSP te gaan?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Net naar de NSP in Schiedam geweest voor het telefoon-uitval-probleem. Ze hebben de software opnieuw erop gezet. Als ik nu *#0000# intyp zie ik "© Nokia N73 (02)". Volgens mij stond daar eerst iets met 5x.02 ofzo of 5x.01 (getal van de x weet ik niet meer). Het lijkt mij sterk dat je het uitvallen van de telefoon bij de lichtste schok oplost met nieuwe SW, maarja we zullen zien.

Verder moest ik het een paar dagen proberen zonder geheugenkaart. Ze zeiden dat er wel eens meer iemand was geweest met zo'n probleem, en bij hem lag het aan de geheugenkaart.

Ik heb nu al meerdere oorzaken gehoord van het probleem:
-de batterij zelf;
-het aanhechtingspunt tussen batterij en telefoon;
-de geheugenkaart.

Volgens de dame kon het ook liggen aan corrupte/foute bestandjes op de geheugenkaart.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 12:42
Ik heb er nu 2 geheugenkaartjes ingehad. Eerst 1 van apacer, met die kaart noooit problemen gehad met mn telefoon. Dit geheugenkaartje ging kapot (Kon niet meer gelezen/geformateerd worden etc.) Daarna 1 van SanDisk erin gepropt. Nu egt veeel meer problemen met mn mobieltje, als ik het kaartje eruit haal wordt dit een stuk minder. Egt heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Aahhh... echt.. super! Had al een tijdje niet meer gekeken hier, had ff niks te doen en kom ik meteen een echt per-fecte versie van MSN tegen! Heb ongeveer al alle versies die er bestaan uitgeprobeerd maar vond niks echt lekker werken, behalve de officiële.. en deze is gewoon nóg beter dan die al was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

xIngmarx schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:50:
Ik heb er nu 2 geheugenkaartjes ingehad. Eerst 1 van apacer, met die kaart noooit problemen gehad met mn telefoon. Dit geheugenkaartje ging kapot (Kon niet meer gelezen/geformateerd worden etc.) Daarna 1 van SanDisk erin gepropt. Nu egt veeel meer problemen met mn mobieltje, als ik het kaartje eruit haal wordt dit een stuk minder. Egt heel vreemd.
Ik heb er ook eentje van Sandisk. Morgen ga ik em weer eens plaatsen, ik ben benieuwd of het probleem weer begint. Zo ja --> geen Sandisk meer voor mij.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben vd week naar een NSP geweest om de Vodafone software eraf te knikkeren.
Als ik nu mijn tel wil updaten naar de laatste FM wil ik uiteraard wel eerst een backup maken.
Nu loopt dit proces dus steevast vast. De ene keer op 15%, dan weer op 80%, maar doorlopen ho maar.
Meer mensen problemen met het back-uppen via de Nokia software?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die een msx emulator draaiende heeft gekregen op zijn/haar N73?

Zie ook nieuws: MSX-emulator voor mobiele telefoons onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtheun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Voor de mensen met een N73 met FM versie 4.0X en die graag Tom Tom willen gebruiken en problemen ervaren met hun GPS muis. Had al een tijdje de Adapt Ad850 op het oog, maar na alle verhalen hier op het forum te hebben gelezen, toch wat twijfel of dit wel zou werken. naar de winkel gegaan en gevraagd of ik eerst even mocht testen voordat ik hem kocht, meteen nadat ik TomTom gestart had zei hij zoeken naar GPS signaal :) . Deze muis dus toch aangeschaft en navigeer en al enkele dagen heel plezierig mee. Doe er je voordeel mee. Overigens de Adapt Ad 300 700 en 750 werkten bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N73ME Software versie 4

Opmerkelijk genoeg leek de software versie 4 voor de Music Edition zijn werk te doen, maar ik kreeg toch twijfels...

Ik werd een aantal maal geergerd door tijdens een gesprek de verbinding weg te horen vallen (men hoort mij niet meer, of ik hoor hen niet meer) terwijl de antenne indicator vol bereik aangaf. ik dacht nog, zal wel een netwerk schommeling zijn, ik rijd tenslotte rondjes in de auto.

Het bleef echter gebeuren sinds ik de versie 4 erop had gezet. Ik heb nu de DUAL MODE uitgeschakeld en terug geschakeld naar GSM functie (reboot required)

Nog even testen en ondertussen even kijken of RicomRepairs in Schiedam (Official Nokia Point of Interest for those with a shitload of stress) de laatste versie 3 nog heeft voor een eventuele flashback.

Ik heb nog geen UITVALLENDE telefoon gehad, puur verbinding probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

RaDKiLL schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:35:
Ben vd week naar een NSP geweest om de Vodafone software eraf te knikkeren.
Als ik nu mijn tel wil updaten naar de laatste FM wil ik uiteraard wel eerst een backup maken.
Nu loopt dit proces dus steevast vast. De ene keer op 15%, dan weer op 80%, maar doorlopen ho maar.
Meer mensen problemen met het back-uppen via de Nokia software?
Volgens mij moet je gewoon veel geduld hebben bij het backuppen. Ik dacht eerst ook dat hij was vastgelopen, maar na een uurtje ofzo was hij toch opeens voltooid.

@Mad_Cookie, dat verbindingsprobleem kwam ook met vorige FW-versies voor. Ik ken iemand die het probleem ook heeft en hij heeft FW 3. En voordat FW 4 uit was heb ik dat probleem ook al langs zien komen hier.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

@Mad_Cookie, dat verbindingsprobleem kwam ook met vorige FW-versies voor. Ik ken iemand die het probleem ook heeft en hij heeft FW 3. En voordat FW 4 uit was heb ik dat probleem ook al langs zien komen hier.
Dat zag ik ook in de reviews van de vorige edities van dit topic, maar ik vond het op zijn minst opmerkelijk dat het bij mij pas voorkwam na de update naar 4., vandaar de mededeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wat het gezichtje betekent wat naast elk telefoonnummer in je contactenlijst staat? Het lijkt op een pacman smiley. Ik kan het nergens vinden op de nokia-site, maar ik was benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ja hoor, bingo... mijn GPS muis werkt ook niet meer na een update. godverdegodver...

Morgen maar naar een NSP gaan en vragen om te downgraden...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:50:
Weet iemand misschien wat het gezichtje betekent wat naast elk telefoonnummer in je contactenlijst staat? Het lijkt op een pacman smiley. Ik kan het nergens vinden op de nokia-site, maar ik was benieuwd.
spraakherkenning voor die naam is standaart ingesproken doet de foon uitzichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:54:
Ja hoor, bingo... mijn GPS muis werkt ook niet meer na een update. godverdegodver...

Morgen maar naar een NSP gaan en vragen om te downgraden...
wat ik hoor en zie, is er geen downgrade optie mogelijk !
dus we zijn overgeleverd aan de NOKIA.
Het is te hopen dat ze met een fix of update komen voor de bluetooht problemen.

Ik heb ook gebeld naar nokia, maar kreeg niet echt het gevoel dat ze er mee zaten dat er mischien honderden zo niet duizenden geduperden zouden zijn met dit probleem.
Wat de custumer care vertelde dat er misschien een internet protocol was veranderd....huh :?

bij mij doet tevens mijn jabra headset het niet meer, voor de update nog wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Kan je niet naar de NSP gaan met het GPS probleem? Misschien kunnen ze hem daar wel downgraden of een nieuw exemplaar geven.

Je kan immers bijna wel stellen dat je telefoon stuk is onder de garantie. Je Bluetooth is gewoon kapot.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik ga ook niet naar een Nokia winkel, maar een andere telecom zaak waar ik al eerder ben geweest. Als die de oudere firmware nog hebben kunnen ze die er vast wel opzetten. Waren ook heel vriendelijk toen ik ze wees op een nieuwe 6680 firmware, meteen voor me zoeken en zo.

Ik laat wel weten of het me lukt, voor als anderen het ook willen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
_Christiaan_ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:49:
Kan je niet naar de NSP gaan met het GPS probleem? Misschien kunnen ze hem daar wel downgraden of een nieuw exemplaar geven.

Je kan immers bijna wel stellen dat je telefoon stuk is onder de garantie. Je Bluetooth is gewoon kapot.
Is dat alleen het geval bij GPS muizen? of is heel je bluetooth "stuk"(werkt niet meer correct)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
he mense een vraagje

ik heb een opel antara
Met bleutooth carkit standaard erin.
Maar ik moet elke keer dat ik in de auto stop op accepteren klikken voor verbinding met de auto.
Kan dat niet op automatisch worden gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

n0vaaa schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:23:
[...]

Is dat alleen het geval bij GPS muizen? of is heel je bluetooth "stuk"(werkt niet meer correct)?
Nee eigenlijk is het niet kapot. Maar je kan wel stellen dat je BT niet meer 100% correct werkt.

Als je iPod bijv. niet meer via Firewire kan connecten maar nog wel via USB, terwijl hij dat volgens de specs nog wel zou moeten kunnen, zou je je iPod ook terugsturen voor de garantie.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Denthis schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:10:
he mense een vraagje

ik heb een opel antara
Met bleutooth carkit standaard erin.
Maar ik moet elke keer dat ik in de auto stop op accepteren klikken voor verbinding met de auto.
Kan dat niet op automatisch worden gezet ?
volgens mij moet de bij je bluetooth apparaten je carkit autoriseren.

oftewel toestemming geven dat er ongevraagd verbinding gemaakt mag worden.

bluetooth --> mijn apparaten --> het apparaat selecteren en dan bij opties kijken.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Not my lucky day... eerst is de NSP die vast wel wou downgraden verhuist naar eh.. ergens, dan kom ik er achter dat ook ik een knipperende cursor heb aan de rechterkant van een 'incoming call' ballon.

Wat ik ook nog merkte: ik heb mijn firmware van V3 naar V4 geupgrade en hij kan ruim driekwart van de progsels op de geheugen kaart niet meer laden. Geeft telken 'bezig installeren' aan met daarna een fail message.
Maar... ik upgrade wel met de kaart er UIT, zou dat nog wat uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Ik heb na het upgraden gewoon maar het kaartje weer leeggegooid (met wat er op uit de "fabriek" op stond), en ben daarna alles wat nodig was weer opnieuw erop gaan zetten. Zo is alles weer helemaal 'schoon'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:32
Ik heb sinds kort een N73.

Ik gebruikt hiervoor een qtek8020 met windows mobile, ik heb daar een tooltje op draaien waar mee ik kan zien hoeveel geheugen gebruikt wordt zowel intern als extern en een batterij-indicator die ik toch wat fijner vind dan de streepje/blokjes die standaard boven in de balk staan.
De tool is van omega-one en heet 'Battery Pack Pro' helaas maken zij alleen tools voor windows mobile.

Is er een soort gelijke tool voor mijn nokia??

Het zal vast al eens gevraagd zijn maar om alle 8 de delen door te spitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdagavond heb ik ook een N73, mooi ding. :) Het is alleen even zoeken naar waar alles zit...best uitgebreid. 8)

Alleen nog 2 vraagjes; is er ook een verloopstekkertje naar een gewone jackplug-stekker te krijgen? Ik wil hem graag als MP3speler gebruiken, maar niet met de poep oordopjes die er standaard bij zitten, ik heb zelf veel betere.

En is de flitser die achterop de camera ook als lamp te gebruiken? Gewoon dat hij aan staat zo lang je wilt, niet alleen als hij echt moet flitsen. Ik dacht dat ik in het topic over de k800i zo'n soort tooltje had zien staan, dat je die flitser gewoon als zaklamp kunt gebruiken. Weet iemand of dat ook op de N73 kan, of dat daar een dergelijk tooltje voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:03:
Sinds vrijdagavond heb ik ook een N73, mooi ding. :) Het is alleen even zoeken naar waar alles zit...best uitgebreid. 8)

Alleen nog 2 vraagjes; is er ook een verloopstekkertje naar een gewone jackplug-stekker te krijgen? Ik wil hem graag als MP3speler gebruiken, maar niet met de poep oordopjes die er standaard bij zitten, ik heb zelf veel betere.

En is de flitser die achterop de camera ook als lamp te gebruiken? Gewoon dat hij aan staat zo lang je wilt, niet alleen als hij echt moet flitsen. Ik dacht dat ik in het topic over de k800i zo'n soort tooltje had zien staan, dat je die flitser gewoon als zaklamp kunt gebruiken. Weet iemand of dat ook op de N73 kan, of dat daar een dergelijk tooltje voor is?
Dat eerste weet ik niet. Toen ik een 6230 had, heb ik zelf een plug eraan gemod.
Die flitser is idd als lamp te gebruiken i.c.m. een gratis programma. Zie http://www.outbank.de/index.php?id=29

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
firefighter2 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

bluetooth --> mijn apparaten --> het apparaat selecteren en dan bij opties kijken.

succes
ja klopt het werkt nu
ik dacht dat hij al op autoriseren stond, omdat het in het lijstje erbij stond maar je moet het nog aanklikken dan komt er niet autoriseren te staan, en dan is hij toch geautoriseerd.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:09:
[...]

Dat eerste weet ik niet. Toen ik een 6230 had, heb ik zelf een plug eraan gemod.
Die flitser is idd als lamp te gebruiken i.c.m. een gratis programma. Zie http://www.outbank.de/index.php?id=29
Mooi, dankje! Weliswaar geeft de flitser niet zoveel licht als bij het flitsen bij een foto, maargoed. :)

Weten andere mensen misschien of er een verloopstekkertje naar een jackplug uitgang te krijgen is? Of of dat zelf te maken is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Weten andere mensen misschien of er een verloopstekkertje naar een jackplug uitgang te krijgen is? Of of dat zelf te maken is :o
Ja hoor, google maar eens op "Nokia N73 audio adapter" (ofzo....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaanBitch schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:55:

De tool is van omega-one en heet 'Battery Pack Pro' helaas maken zij alleen tools voor windows mobile.

Is er een soort gelijke tool voor mijn nokia??

Het zal vast al eens gevraagd zijn maar om alle 8 de delen door te spitten....
Klik ---> http://www.allaboutsymbia...tware/9/nsysinfo_1_16.sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is trouwens een waardeloos proggie. Ik kan zelf ook wel berekenen dat er 7 (toch) streepjes zijn als de batterij vol is en er vervolgens ongeveer 14% van de batterijspanning afgaat als er een streepje af is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanleyvc
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
En helaas ook bij mij werkt de GPS niet meer na de internet update (V 4.0726.2.0.1) , niet met TT en ook niet met R66.

TT blijft bezig met: "Verbinding met GPS word gemaakt..."

Bij Ricom Schiedam laten flashen, ook geen resultaat.

Ik heb de N73 (02) / RM-133

Ook gemeld bij Nokia Benelux, nu maar wachten waneer die Finnen komen met een oplossing ???
Hopenlijk SNEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Laat maar, ik had de reden voor het uitvallen van de telefoon, maar ik las even terug, en toen kwam ik hetzelfde antwoord tegen :/ Dus was overbodig!

[ Voor 75% gewijzigd door TKroon op 06-08-2007 12:50 . Reden: dubbel antwoord ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Weet er iemand inmiddels hoe je bestanden kunt signen buiten die symbiansite om? Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
je kan alweer signen icm symbiansite. Was een korte tijd stopgezet.

Voor mensen met de GPS probleem na updaten; Verkoop je gps op marktplaats en koop een nieuwe tomtom gps bij pdashop.nl (80 eurie. gratis verzending). Bovendien heb je ook gelijk een goeie gps ontvanger.

voor een verloopstekkertje naar een gewone jackplug-stekker heb je dit nodig: Nokia ad-41
Afbeeldingslocatie: http://nareshjain.files.wordpress.com/2007/02/b142852.jpg

ik geloof dat ie standaard wordt geleverd met de N73ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Okee dankjewel, ik zal nog eens kijken! En mocht het nog niet duidelijk zijn, er zit een STANDAARD headset bij de N73ME, niet zoeen, en ook GEEN geheugenkaart!

[ Voor 25% gewijzigd door TKroon op 06-08-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
hmm ok dan moet de startpost veranderd worden want er staat nog steeds bij verschil tussen ME en de gewone: Geleverde headset: AD-41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Laatst online: 23-07 20:06
thomaskroon schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:35:
Okee dankjewel, ik zal nog eens kijken! En mocht het nog niet duidelijk zijn, er zit een STANDAARD headset bij de N73ME, niet zoeen, en ook GEEN geheugenkaart!
ligt aan het verkooppunt,de 1 wel de ander niet,ook ik heb die overigens er niet bij en geheugen al helemaal niet.
Ps: heb het toestel overigens los gekocht zonder dergelijk abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanleyvc
  • Laatst online: 25-07-2024
O, ja voor iedereen met een N73 en de GPS problemen met de nieuwe firmware, downgrade is NIET mogenlijk.....
<Balen> :'( <Balen> :X <Balen>

We zijn overgeleferd aan de Finnen.
Zal het opgelost worden en op welk termijn }:O ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:31:
[...]
Mooi, dankje! Weliswaar geeft de flitser niet zoveel licht als bij het flitsen bij een foto, maargoed. :)

Heb er een keertje een op Ebay gekocht, kost echt maar 1 of 2 euro maximaal. Gewoon een heel kort en simpel stekkertje van de POP port naar een jack uitgang, altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:16

casemodder

--->

Ik heb sinds kort een nokia N73 met een vodafone abbo (nog 2 maanden kpn), nu ben ik alleen al heel de middag bezig om msn erop aan de gang te krijgen. Ik heb volgens deze site http://blog.isquare.nl/?p=316 het nokia contact centre progamma geinstalleerd. Vervolgens msn Dus ik ga proberen in te loggen krijg ik de keuze uit verschillende acces points: KPN internet, KPN MMS, KPN MMS01, KPN streaming, mobiele startsite en mobiele startsite01. Ik heb ze allemaal een keer geprobeerd maar bij de helft krijg ik de melding dat ie de server niet kan vinden en bij de andere helft dat het alleen in azie beschikbaar is

Wat kan hier mis zijn? Mobiel internet werkt wel via mobiele startsite verbinding dus daar ligt het niet aan.

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:14
casemodder schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:16:
Ik heb sinds kort een nokia N73 met een vodafone abbo (nog 2 maanden kpn), nu ben ik alleen al heel de middag bezig om msn erop aan de gang te krijgen. Ik heb volgens deze site http://blog.isquare.nl/?p=316 het nokia contact centre progamma geinstalleerd. Vervolgens msn Dus ik ga proberen in te loggen krijg ik de keuze uit verschillende acces points: KPN internet, KPN MMS, KPN MMS01, KPN streaming, mobiele startsite en mobiele startsite01. Ik heb ze allemaal een keer geprobeerd maar bij de helft krijg ik de melding dat ie de server niet kan vinden en bij de andere helft dat het alleen in azie beschikbaar is

Wat kan hier mis zijn? Mobiel internet werkt wel via mobiele startsite verbinding dus daar ligt het niet aan.
Ik kon vandaag ook een keertje niet inloggen, ik kreeg al binnen een seconde een foutmelding dat er iets mis zou zijn met m'n verbinding... Bij mij hielp een restart, dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem met mn nokia n73, als ik de camera aanzet om fotos te maken zit er elke keer op dezelfde plek een zwarte vlek, het gaat maar niet weg, die vlekje is er alleen maar als ik de camera aan heb, als ik door de menus heen ga of iets anders doe dan heb ik er geen last van.

Dus dan denk ik dat het aan de cameralens moet liggen, ik ga sowieso even bellen, maar als jullie wat te zeggen hebben zou ook fijn zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder

casemodder

--->

HendrikN schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:21:
[...]

Ik kon vandaag ook een keertje niet inloggen, ik kreeg al binnen een seconde een foutmelding dat er iets mis zou zijn met m'n verbinding... Bij mij hielp een restart, dat al geprobeerd?
nee helpt ook niet, hij blijft aangeven dat ie de server niet kan vinden.

mja mischien werkt het straks met mn vodafone abbo wel :o

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
casemodder schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:16:
en bij de andere helft dat het alleen in azie beschikbaar is
Dan moet je eens beginnen met de juiste MSN variant te downloaden want zo te zien heb je die brakke China versie geïnstalleerd.. Paar posts hiervoor staan 2 linkjes naar de werkende versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,
Als ik foto's of video's maak met de N73 zet die ze keurig op de 2 GB geheugenkaart. Het probleem is echter dat als ik ze terug wil zien in de gallerij ik ze niet zie. Daarin staan alleen de foto's die op mijn telefoongeheugen staan. Weet iemand hoe ik het zo kan instellen dat ik ook de foto's en video's van de geheugenkaart zie.
Alvast bedankt!
AJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:21:
Ik heb een vraagje,
Als ik foto's of video's maak met de N73 zet die ze keurig op de 2 GB geheugenkaart. Het probleem is echter dat als ik ze terug wil zien in de gallerij ik ze niet zie. Daarin staan alleen de foto's die op mijn telefoongeheugen staan. Weet iemand hoe ik het zo kan instellen dat ik ook de foto's en video's van de geheugenkaart zie.
Alvast bedankt!
AJ
Bij mij was dit tot voor kort ook altijd zo. Heb niet kunnen ontdekken waar het door kwam. Heb nu V4 geinstalleerd, en nu doet 'tie het prima. Dus dat zou je kunnen proberen (mits je deze teminste nog niet hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Sinds vrijdag heb ik een n73 (plum silver variant) en ben er zeer over te spreken.

Wat me wel wat tegenvalt is de mediaplayer. Ik heb wat muziek op mijn miniSD kaartje staan en daarnaast wat ringtones op het telefoongeheugen. Vervelend is dat de mediaplayer de muziek en de ringtones door elkaar zet in de medialibrary. Is daar niet wat aan te doen? Ik zou graag alleen muziek in de medialibrary willen hebben zonder de ringtones ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ik heb inmiddels ook een n73 de zwarte music edition ik ben er zeer over te spreken heeft een weekje renesse overleefd en geen kras te bekennen, echter het pookje voelt steeds losser aan ik ben benieuwd of meer mensen daar last van hebben? Kom ik bij de 2e vraag ik heb een bluesoleil bluetooth dongel (geïntegreerd) en deze werkt ook alleen met de bluesoleil stack nu ben ik op zoek naar software om mijn n73 als afstandsbediening voor de laptop te gebruiken (zoomplayer/winamp/wat andere meuk) heeft iemand tips qua software?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
zoek eens op control freak 2

http://mtvoid.com/overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ziet er ontzettend veelbelovend uit echter de n73 is uitgerust met "Operatingsystem Symbian OS (Versie 9.1) S60 3rd Edition" welke niet wordt ondersteund door control freak :(

Vanuit control freak 2 kwam ik uit op BEMUSED echter deze werkt ook niet met symbian 3 8)7

Salling Clicker was uiteindelijk mijn redding, geniaal stukje software en highly customizable (just the way I like it ;)).

[ Voor 24% gewijzigd door Alternativ op 07-08-2007 19:38 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
firefighter2 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:25:
[...]

succes
De optie die je moet hebben heet in het engels Set as Authorised...
Tijgert schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:59:
Not my lucky day... eerst is de NSP die vast wel wou downgraden verhuist naar eh.. ergens, dan kom ik er achter dat ook ik een knipperende cursor heb aan de rechterkant van een 'incoming call' ballon.

Wat ik ook nog merkte: ik heb mijn firmware van V3 naar V4 geupgrade en hij kan ruim driekwart van de progsels op de geheugen kaart niet meer laden. Geeft telken 'bezig installeren' aan met daarna een fail message.
Ik hoor hier heel veel mensen die problemen hebben met GPS-muizen en dergelijke. Zelf heb ik nu de Nokia LD-3W te leen van iemand; die werkt perfect, en ook de Adapt AD-750 en AD-850 die ik eerder leende werkten met V4 perfect voor mij... Heb een 57.01-model met product code 0539338. Kweenie of dat nog iets uitmaakt :? Overigens werkt A2DP (Bluetooth Stereo Headset) ook perfect hiero. En die blinking cursor is mij ook opgevallen, maar zo'n erreur cosmetique interesseert me nooit zo erg, als de functionaliteit er maar niet onder te lijden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ik heb ook versie v4 en krijg als ik een sms he gekregen de naam niet te zien van wie de sms is maar enkel alleen het nummer. Is dit te veranderen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 17:29
Tijgert schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 22:59:

Dit komt omadt je geen backup heb gemaakt voor de update of alleen een backup van het teflefoongeheugen.
Als je je telefoon opstart geeft hij aan installing en dan geeft hij een foutmelding.
als je vervolgens naar menu gaat dan naar instrumenten en vervolgens naar toepassingsbeheer, daar zie je dan een aantal bestanden staan en je ziet precies wat wel en niet geinstalleerd is.

NB het kan even duren eer je de bestanden ziet, dit komt door het laden van de bestanden.
Dan een bestand selecteren wat nog niet geinstalled is en installeer deze.
Nadat je dit gedaan heb heb je niet meer last van de installing message en daarna die foutmelding.
suc6

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het misschien ook mogelijk is om in-ear dopjes te gebruiken i.c.m. bluetooth?

Ik gebruik de N73 als navigatie op m'n motor. Daar heb ik Koss the Plug dopjes bij, die kunnen als één van de weinige in m'n oren, met helm op. Wat ik nu eigenlijk wil is deze dopjes inpluggen in een bleutooth apparaatje wat verbinding legt met m'n N73. Zodat ik dus geen draad meer heb lopen van m'n helm naar m'n telefoon. Iemand enig idee of zoiets bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
DaveD1109 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
Ik heb ook versie v4 en krijg als ik een sms he gekregen de naam niet te zien van wie de sms is maar enkel alleen het nummer. Is dit te veranderen?
ik heb dat probleem ook gehad
maar dat lag bij niet aan versie 4 maar de backup

ik had de telefoon nummers 2 keer in me lijst staan en zodoende wist me gsm niet welke naam hij moest weergeven en gaf hij alleen het nummer weer.
Toen ik de dubbele namen had verwijderd werkte het wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig nog een (gratis) remote desktop tooltje om via gprs naar je pc/server te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:37:
weet iemand toevallig nog een (gratis) remote desktop tooltje om via gprs naar je pc/server te verbinden?
http://vnc-for-symbian.en.softonic.com/symbian

zoiets als dit??

Edit: heb deze snel even geprobeerd maar krijg deze nog niet werkend :(

[ Voor 10% gewijzigd door kenicky op 08-08-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Heb fring.nl op mijn N73 geprobeerd! Werkt echt fantastisch!!!!

Gratis MSN, Google Talk, Skype, ICQ en Voip voor Symbian. Kan gewoon via Skype-out of een gratis Voip bellen met mijn PIT-abbo.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenicky schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:27:
[...]

http://vnc-for-symbian.en.softonic.com/symbian

zoiets als dit??

Edit: heb deze snel even geprobeerd maar krijg deze nog niet werkend :(
Ja, zoiets bedoel ik :) ik zal hem thuis downloaden en installeren, en dan laat ik mijn bevindingen wel weten
davhor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:06:
Heb fring.nl op mijn N73 geprobeerd! Werkt echt fantastisch!!!!

Gratis MSN, Google Talk, Skype, ICQ en Voip voor Symbian. Kan gewoon via Skype-out of een gratis Voip bellen met mijn PIT-abbo.
Misschien een domme vraag, maar houd dat dus in dat je je sip voipbuster instellingen kan toepassen om te bellen :?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Misschien een domme vraag, maar houd dat dus in dat je je sip voipbuster instellingen kan toepassen om te bellen :?
Geen domme vraag. Klopt, dat kan! Heb hier het bewijs! :)

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :Y) Gisteren even rondgekeken voor een abonnement met leuke telefoon, en uiteindelijk 2 jaar Orange €25 geworden met de N73 Black :) Mooi telefoontje en schijnt goed geluid te geven.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
Uiteindelijk kom je wel erg duur uit. 25 eruo x 24 maanden = 600 euro
ik heb mn N73ME voor 220 euro gekocht op marktplaats + 7 euro p/m telfort abbo (1jaar sim only) voor 200 belminuten p/m. Je hebt dan wel een nieuwe phone maar om daarvoor 300 euro extra te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Niet iedereen wil een tweedehands phone van Marktplaats. De meeste mensen weten ook niet dat ze zo goedkoop via Marktplaats een telefoon+abo kunnen regelen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Ritel is 'ie nu gratis bij een abbonnement van 14,50 p/m met 150 belminuten. Gratis thuisbezorgd en inclusief 1 Gb SD kaart.

(en ik heb 'm daar een week geleden nog voor 15,50 p/m gehaald :( )

Overigens ben ik ook druk bezig geweest met programma's installeren enzo en helaas dit topic te laat gezien dus firmware 4.27... en inderdaad, geen TomTom meer. Ik vind het een interessante feature van de telefoon en baal ervan dat ie stuk is, maar om er nou 80 euro aan uit te geven voor een nieuwe GPS muis en m'n oude te gaan verkopen.. nee. En dan zul je met mijn mazzel altijd zien dat ze de dag nadat ik m'n nieuwe GPS ding heb een nieuwe firmware uitbrengen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder

casemodder

--->

Wyckse_witte schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:50:
[...]

Dan moet je eens beginnen met de juiste MSN variant te downloaden want zo te zien heb je die brakke China versie geïnstalleerd.. Paar posts hiervoor staan 2 linkjes naar de werkende versie..
Dank u voor deze tip _/-\o_ het werkt nu >:) nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik blijf het toch enigszins weird vinden dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met GPS-muisjes... Ik heb er nu 3 geprobeerd (Nokia, Adapt [meerdere modellen] en Kilmo) sinds de nieuwe firmware (V4.27.x.x.x) en allen deden het perfect.Da'seen voordeel als je zelf nog geen GPS-muis bezit; dan kun je allerlei types proberen... Natuurlijk blijft het balen voor de mensen die er problemen mee hebben. Maareh... Hoe uiten zich die problemen eigenlijk? Is er helemaal geen herkenning, of is de verbinding super brak (zoals met 2.0628.0.0.1)? Ik hoor mensen genoeg met klachten, maar ik ben benieuwd naar wat voor klachten er zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds een tijd na een reparatie van mijn gsm krijg ik in de meeste gevallen geen nummerherkenning meer. Bij de meeste mensen die bellen zie ik dus alleen een nummer verschijnen terwijl het nummer wel als contact in mijn telefoonboek is opgeslagen. Weet iemand waar dit aan ligt?

Bedankt, gr Wetfart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:44:
Hallo,

Sinds een tijd na een reparatie van mijn gsm krijg ik in de meeste gevallen geen nummerherkenning meer. Bij de meeste mensen die bellen zie ik dus alleen een nummer verschijnen terwijl het nummer wel als contact in mijn telefoonboek is opgeslagen. Weet iemand waar dit aan ligt?

Bedankt, gr Wetfart.
Dan staan de nummers er dubbel in... dus hetzelfde nummer bij 2 contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
csteelooper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:33:
Ik blijf het toch enigszins weird vinden dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met GPS-muisjes... Ik heb er nu 3 geprobeerd (Nokia, Adapt [meerdere modellen] en Kilmo) sinds de nieuwe firmware (V4.27.x.x.x) en allen deden het perfect.Da'seen voordeel als je zelf nog geen GPS-muis bezit; dan kun je allerlei types proberen... Natuurlijk blijft het balen voor de mensen die er problemen mee hebben. Maareh... Hoe uiten zich die problemen eigenlijk? Is er helemaal geen herkenning, of is de verbinding super brak (zoals met 2.0628.0.0.1)? Ik hoor mensen genoeg met klachten, maar ik ben benieuwd naar wat voor klachten er zijn...
Dat staat nou werkelijk tot in de kleinste details beschreven in weet ik hoeveel posts hierboven.. Maar goed, zal de ellende even voor je samenvatten:

Pairen met gps gaat prima, TomTom starten gaat ook prima. TomTom start zelfs nog de BT functie van je N73 maar blijft vervolgens hangen op "verbinding met gps wordt gemaakt" of woorden van die strekking. That's it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Na veel ellende vandaag naar de Nokia Service Point afgereist. Helaas 'slechts' met advies naar huis gekomen. Graag jullie mening hierover. Symptomen:

+ Ongelooflijk trage telefoon
+ Opstarttijd, zo'n 35 seconden voor belklaar
+ Foto's inladen duurt heel lang
+ Contactlijst inladen duurt heel lang
+ Telefoon loopt af en toe vast
+ Soms zijn oproepen niet toegestaan en kan ik niet gebeld worden (tenzij ik de telefoon op GSM zet, ipv DUAL MODE)
+ Sinds laatste upgrade geeft mijn telefoon een hele kleine, korte trilling (vanuit de trilmotor volgens mij) elke keer dat ik de telefoon aanzet.

Ik heb de allernieuwste firmware. Pas geleden de telefoon en geheugenkaart geheel geformateerd en de telefoon zo leeg als mogelijk in gebruik genomen, maar de oorspronkelijk snelheid zoals de telefoon was toen ik deze kocht kreeg ik niet terug.

De man van NSP zei dat de oorzaak van mijn problemen als volgt was:

+ Ik heb Bluetooth aanstaan, dat maakt de telefoon traag en kan hem laten vastlopen.
+ Ik gebruik Orange UMTS, waardoor ik van het ene in andere momenten in ongedekte gebieden sta, waardoor het oproepen niet altijd werkt. Hierdoor kan ook de telefoon vastlopen.
+ Ik heb teveel programma's open staan (lees: standby en muziekspeler,.. laatst genoemde start automatisch op als ik de telefoon aanzet, zwaar irritant).
+ Ik moet mijn contactlijst netter beheren en indexeren, zodat deze sneller is (ik begrijp hier geen snars van).

Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U4EA
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08 17:25
csteelooper schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:33:
Ik blijf het toch enigszins weird vinden dat er zoveel mensen zijn die problemen hebben met GPS-muisjes... Ik heb er nu 3 geprobeerd (Nokia, Adapt [meerdere modellen] en Kilmo) sinds de nieuwe firmware (V4.27.x.x.x) en allen deden het perfect.
Heb je ook een Adapt AD-500 geprobeerd? Als die werkt zou dat geweldig zijn en ga ik vanavond nog updaten!
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.