Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
Thnx MegaPaul, dat is het antwoord waarop ik hoopte.
Ik ga voor de N73, en ga bij deel1 beginnen

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:29:
[...]

Weet niet of je dit bedoeld, maar Berichten -> Opties -> Instellingen -> Overige -> Mappenweergave en dan op 1 regel zetten.
Thnx, dat was precies wat ik bedoelde :)

Maar ligt het nu aan mij of is de menustructuur van Symbian echt zwaar onoverzichtelijk? Bij WM5 had ik vrijwel nooit problemen met het vinden van opties, maar hier staan ze altijd op plekken waar ik het niet verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:07:
Waarschijnlijk hele stomme vraag, maar kan het zo niet in topic terugvinden. Heb mijn telefoon gisteren geupdate en ik vroeg mij af hoe ik de weergave van mijn sms-inbox zo wijzig dat er alleen een lijst van afzenders staat en niet afzender + eerste regel.

Daarnaast vroeg ik me af waar je lettertype kunt kiezen, dus dat je een kleiner slag lettertype neemt, of is en was dat nooit mogelijk?
Ik was even aan het kijken naar programma's voor m'n telefoon en toen kwam ik ook een programma tegen waarmee je je korps groter en kleiner kon maken. Het heet 'Psiloc Font Magnifier'.
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:46:
[...]

Maar ligt het nu aan mij of is de menustructuur van Symbian echt zwaar onoverzichtelijk? Bij WM5 had ik vrijwel nooit problemen met het vinden van opties, maar hier staan ze altijd op plekken waar ik het niet verwacht....
Ik heb in ieder geval geen probleem met het vinden van opties in Symbian. Misschien is het iets waaraan je moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

De Psiloc Font enlarger kan fonts van meerdere apps aanpassen, verkleinen EN vergroten.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is kort het verschil tussen Nokia maps en tomtom afgezien van het feit dat Nokia maps maar rond de 55 mb is en tomtom bijna 1 gig?

Ik wil beoordelen of het de moeite waard is om een groter geheugen kaartje te kopen voor mijn N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 09:32:
Wat is kort het verschil tussen Nokia maps en tomtom afgezien van het feit dat Nokia maps maar rond de 55 mb is en tomtom bijna 1 gig?

Ik wil beoordelen of het de moeite waard is om een groter geheugen kaartje te kopen voor mijn N73.
Wat al eerder is vermeld is dat je Nokia-Maps meer moet zien als een digitale stratenboek. En TomTom is een navigatiesysteem. En de grootte van je TomTom hangt helemaal af van hoeveel kaarten je er op hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:46:
[...]

Idd het lijkt allemaal wat onoverzichtelijk in het begin. Maar het is gewoon wennen. Geef wel toe, het is niet logisch opgesteld. Je kan ook alles verplaatsen, dus ja wat is logisch?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProGo schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:13:
[...]

In heb net ook geupdate en bij mij kan TomTom de gps ontvanger niet meer vinden :( Hopelijk komt er snel een fix anders ga ik terug naar de ME firmware of anders Route66
Kijk dat heb ik ook
mijn tomtom is steeds bezig met : " wacht op bruikbaar gps signaal"

Op de officiele site van tomtom staat dit :

My TomTom device can’t find a GPS signal – the Driving View stays grey.
Answer

To pinpoint your location, you need to get signals from at least 4 satellites. If you receive signals from less than 4 satellites or the signals are not strong enough, the Driving View stays grey and one of the following messages is shown in the bottom right corner of the Driving View:

* Waiting for a valid GPS signal…
* The GPS signal was lost … sec ago

Note: In previous versions of the TomTom application the message may vary.

If you see any of these messages, try the following:

Finding a GPS signal

In the following cases it can take up to 5 minutes to find your current position:

1. You start your TomTom device or GPS receiver for the first time.
2. You start your TomTom device or GPS receiver after not using it for a longer time.
3. You start your TomTom device or GPS receiver after it has been relocated without using it (e.g. after travelling by plane or train).

If it takes longer than 5 minutes, make sure that you are in an open place without tall buildings or trees around you.

Once your TomTom device has located your current position, the Driving View is shown in full colour and shows your position on the map.

Nou weet ik niet of dit ook geld voor de mobiele versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hallo, zijn er mensen die het Nokia SU-8W Wireless Keyboard hebben? Werkt het goed? Of is er nog ergens een goedkopere versie die niet draadloos is.. Want ik vind 115 euro aan de dure kant, dus dan wil ik wel zeker weten dat het perfect werkt!

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 23-07-2007 20:06 . Reden: Groeten niet nodig ]

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik heb nu zelf een 8 maanden oude N73 in perfecte staat. Heeft iemand een idee hoeveel ik er voor zou kunnen krijgen als ik hem nu verkoop?

offtopic:
Van dat geld + bijgelegde geld koop ik de HTC kaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
kijk dan ff op marktplaats en je ziet de gemiddelde prijzen wel. Ik heb onlangs een godfather editie gekocht voor 225 euro. 3 maanden oud. Voor die prijs kun je hem makkelijk kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door D!ablo op 22-07-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag hoor, maar kan ik de usb-kabel kabel (met telefoon die is verbonden aan de pc) gewoon zomaar uit mijn pc ontkoppelen als ik ermee klaar ben?
normaal verwijder ik alle opslagmedia's via hardware veilig verwijderen, maar in dit geval staat hij er niet bij.
de verbinding met mijn pc is overigens prima. kan alles verzenden enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:47:
misschien een stomme vraag hoor, maar kan ik de usb-kabel kabel (met telefoon die is verbonden aan de pc) gewoon zomaar uit mijn pc ontkoppelen als ik ermee klaar ben?
normaal verwijder ik alle opslagmedia's via hardware veilig verwijderen, maar in dit geval staat hij er niet bij.
de verbinding met mijn pc is overigens prima. kan alles verzenden enzovoort.
Hardware kan je veilig verwijderen om te voorkomen dat er data geschreven wordt terwijl je het apparaat verwijdert, dit kan funest zijn voor de desbetreffende hardware.

Als jij je telefoon via de pc suite connect dan is pc suite verantwoordelijk voor de connectie en niet windows, dit wordt anders wanneer je voor massaopslag kiest. Pc suite biedt niet de optie om je telefoon veilig te ontkoppelen en dat is ook niet nodig. Blijkbaar heeft pc suite gauw genoeg door wanneer de telefoon weg is, of de telefoon heeft dat zelf door, waardoor corruptie niet kan ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:34:
[...]

Hardware kan je veilig verwijderen om te voorkomen dat er data geschreven wordt terwijl je het apparaat verwijdert, dit kan funest zijn voor de desbetreffende hardware.

Als jij je telefoon via de pc suite connect dan is pc suite verantwoordelijk voor de connectie en niet windows, dit wordt anders wanneer je voor massaopslag kiest. Pc suite biedt niet de optie om je telefoon veilig te ontkoppelen en dat is ook niet nodig. Blijkbaar heeft pc suite gauw genoeg door wanneer de telefoon weg is, of de telefoon heeft dat zelf door, waardoor corruptie niet kan ontstaan.
ok gelukkig. dan ligt het iig niet aan mij en hoe ik het heb geinstalleerd. dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Ik heb mijn N73 met firmware versie 3.0638.0.0.1 en wil er navigatie op slingeren. Zit nu het topic door te lezen maar merk dat er mensen zijn met problemen bij nieuwe firmware vs. navigatie... naar welke fw versie kan ik het beste updaten? (Aangezien in de startpost staat dat hij pas vanaf fw versie 4 goed werkt?).

Ik ga een Adapt AD-300 GPS ontvanger gebruiken. Ben er nog niet uit of ik TomTom of Route66 neem, waarschijnlijk de TomTom.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
adapt werkt gewoon goed met tomtom en n73. ook met oude firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Heb gisteren TomTom 6 erop gezet om te proberen. Heb Route66 er ook op staan, kan ik s vergelijken. :*) :*) tomtom geeft bij mij totaal geen problemen met v 4......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ok bedankt, ga ik het gewoon proberen met deze firmware als het spul binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb dit nog niet kunnen vinden in de vorige delen:

Iemand een idee hoe ik de "screensaver" met datum en tijd langer kan laten staan? Bijv. instellen op een uur voordat hij overgaat op slaapfunctie? Is dit überhaupt mogelijk?
En als ik de slaapfunctie uit zet, blijft hij dan op de datum en tijd staan? Vind het namelijk wel makkelijk omdat je dan meteen kan zien of je gemiste oproepen/sms'jes hebt. Bij de slaapfunctie kun je dat niet zien en (moet ik dan ;) ) eerst toetsenbord vergrendeling er af halen voordat je wat ziet....
Thanks!

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:25:
Ik heb dit nog niet kunnen vinden in de vorige delen:

Iemand een idee hoe ik de "screensaver" met datum en tijd langer kan laten staan? Bijv. instellen op een uur voordat hij overgaat op slaapfunctie? Is dit überhaupt mogelijk?
En als ik de slaapfunctie uit zet, blijft hij dan op de datum en tijd staan? Vind het namelijk wel makkelijk omdat je dan meteen kan zien of je gemiste oproepen/sms'jes hebt. Bij de slaapfunctie kun je dat niet zien en (moet ik dan ;) ) eerst toetsenbord vergrendeling er af halen voordat je wat ziet....
Thanks!
Ja, je kan slaapfunctie gewoon uitzetten en dan blijft de tijd en datum gewoon staan. Ook kan je gewoon even op de uitknop drukken, en dan word het scherm ook verlicht en hoef je dus niet eerst toetsenblokkering eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iK 3 plugins op mn internet browser n73 om gammes te doen dat kan vodafone niet wel internet voor 9.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:10:
Had iK 3 plugins op mn internet brouser n73 om gammes te doen dat kan vodafone niet wel internet voor 9.95
Kan je misschien werken met punten en komma's, want ik snap er echt helemaal niks van. Kan zijn dat het aan mij ligt hoor, maar misschien is het een idee om je zin nog even een keertje te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd dat mijn N73ME de tijd en datum steeds weer vraagt als ik heb heb uitgezet en dan weer aan zet had hier in het begin geen last van iemand een idee hoe dit kan??

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 23-07-2007 20:06 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjuh van mijn kant: ik heb dit probleem:
Mijn rooie knopje (telefoon opleggen o.a.) werkt niet meer. iemand idee wat dit kan zijn ?

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 23-07-2007 20:05 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Ondertussen is voor de N73ME ook een nieuwe firmware uit! namelijk 4.0727.2.2.1

changelog:
New features:
- FOTA (Flashing Over The Air)
- Bluetooth Stereo
- A2DP Support
- Dial-up over IR
- Lifetimer Reset for reflashed phones
- Vibra Boot notification
- Configurable Flash setting function for Camera
- Secure Formatter with TCB and All-Files capabilities
- N Series Music Player replaces S60 Music Player
- Online Album included
- Active Standby + UI Grid layout + application locations changed in-line
with Pre-Space UI layout.

Removed features:
- Snakes

Improvements:
- Weather Deck wording alignement
- Spurious “Out of Memory” indications
- Icons and text in Application Shell
- Icon in “Catalogs”
- Folder validity updates
- Alarm clock function, when handset is turned off
- Active Standby Shortcut 6 function
- Quick Office “Save” options
- Bluetooth search “Searching for Devices”
- Camera can not be launched if RAM is low.
- Music player - Indicator appears on the idle state background, after
saving a music track
- Phone reboots if wrong memory card password is entered
- Memory card details are not read correctly if the card is locked by DUV
- Tutorial – Occasional malfunction
- Music player starts when BT stereo headset is switched OFF
- Unable to create FOTA Server profile
- "System Error" occurs when trying to synchronize after restoring the
backed up info.
- "App. Closed: Device manager" is detected after exiting from New
server profile view.
- Gallery crashes or phone reboots when moving rocker after making a
new album in gallery
- Long name for messaging settings makes messaging unusable
- Online Print improvement.
- Streaming improment for H3G
Nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
EINDELIJK!!! Dat werd tijd zeg.. Zometeen maar eens even upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:09:
Ik heb nu zelf een 8 maanden oude N73 in perfecte staat. Heeft iemand een idee hoeveel ik er voor zou kunnen krijgen als ik hem nu verkoop?

offtopic:
Van dat geld + bijgelegde geld koop ik de HTC kaiser.
ik zal kijk wat ze op markplaats kost zo heb een richt prijs
gr rikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik dit nu zien mijn Engels is niet zo best

Lifetimer Reset for reflashed phones

En waarom halen ze eigenlijk Snake weg jammer :'(

Straks toch maar weer een gewonne n73 van maken als de muziek speler nu toch het zelfde is.
Of heeft de gewonne ook geen snake meer?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30
Jaguar645 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:18:
Ondertussen is voor de N73ME ook een nieuwe firmware uit! namelijk 4.0727.2.2.1

changelog:

Nice! :)
Mooizo! Hopelijk werk TomTom ook weer met mijn Adapt GPS, ik hou jullie op de hoogte.
Doh, voor de ME versie. :(

[ Voor 5% gewijzigd door ProGo op 23-07-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:33:
Hoe moet ik dit nu zien mijn Engels is niet zo best

Lifetimer Reset for reflashed phones

En waarom halen ze eigenlijk Snake weg jammer :'(

Straks toch maar weer een gewonne n73 van maken als de muziek speler nu toch het zelfde is.
Of heeft de gewonne ook geen snake meer?
Snake kun je bij nokia downloaden, is al eens vaker gezegd. En de gewone n73 heeft ook geen snake meer! btw, deed jij wel eens snake? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:02:
[...]

btw, deed jij wel eens snake? :|
Ja soms.Is best vet. Ik weet nog hoe dat op die oude nokia's ging

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
net mijn me naar de nieuwe geflasht,(had eerst de me origineel naar gewone n73 geflasht) en nu dus weer terug naar me versie.
toestel werkt nog gelukkig,zo eens kijken of de tomtom nog werkt met de tomtom gps muis }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:26:
net mijn me naar de nieuwe geflasht,(had eerst de me origineel naar gewone n73 geflasht) en nu dus weer terug naar me versie.
toestel werkt nog gelukkig,zo eens kijken of de tomtom nog werkt met de tomtom gps muis }:O
waarvoor had je hem naar een gewonne N73 geflasht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:09:
[...]

Ja soms.Is best vet. Ik weet nog hoe dat op die oude nokia's ging
Daar kon je hem zelfs uitspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon-ehv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 00:55
Ook bij deze nieuwe ME versie werkt gps niet meer na het updaten, denk goed na dus of je ooit gps wil gebruiken! Ik heb het net getest met zowel TomTom als Route66. Na het updaten kun je nog wel pairen met de gps ontvanger, maar bijv. TomTom blijft "verbinding met gps wordt gemaakt" aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
leon-ehv schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:08:
Ook bij deze nieuwe ME versie werkt gps niet meer na het updaten, denk goed na dus of je ooit gps wil gebruiken! Ik heb het net getest met zowel TomTom als Route66. Na het updaten kun je nog wel pairen met de gps ontvanger, maar bijv. TomTom blijft "verbinding met gps wordt gemaakt" aangeven.
Net de update gedaan en helaas moet ik mij bij deze treurige conclusie aansluiten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 18:07:
[...]

Ja, je kan slaapfunctie gewoon uitzetten en dan blijft de tijd en datum gewoon staan. Ook kan je gewoon even op de uitknop drukken, en dan word het scherm ook verlicht en hoef je dus niet eerst toetsenblokkering eraf te halen.
Dankje! 8)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:30
Wyckse_witte schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:11:
[...]
Net de update gedaan en helaas moet ik mij bij deze treurige conclusie aansluiten :|
Ik zit ook met dit probleem, is het ook mogelijk om terug te gaan naar een oudere firmware? Dan kan ik in ieder geval weer thuis komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Nee, dat kan niet zomaar voor zover ik begrepen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Geloof dat naar een oudere firmware alleen mogelijk is tegen betaling bij een service centre...

Toch wel matig, het leek erop dat de v4 'beta' werd teruggehaald wegens deze GPS problemen maar de nieuwe updates hebben het ook nog steeds. Ikzelf heb geluk dat mijn GPS nog steeds prima werkt (Holux GPSlim 240) maar navigatie was juist een belangrijke reden om voor smartphones te gaan...

Hopen voor de andere mensen dat dit snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
nicceee ik wachtte al een tijdje hierop. Is nu aan het updaten. :9
ben benieuwd of ie nog sneller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de Nokia N73 Music Edition heeft weer een nieuwe firmware V4.0727.2.2.1. :P
De vorige firmware was V 3.0705.1.0.31 En heeft iemand al de nieuwe firmware ge-update ??
Wat zijn jullie vindingen daar van......

Groetjes Mysterie.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:04:
Hmm, de Nokia N73 Music Edition heeft weer een nieuwe firmware V4.0727.2.2.1. :P
De vorige firmware was V 3.0705.1.0.31 En heeft iemand al de nieuwe firmware ge-update ??

Groetjes Mysterie.
Volgens mij enkele posts hierboven ook al geplaatst .. .maar goed:

Changelog V4.0727.2.2.1

New features:
- FOTA (Flashing Over The Air)
- Bluetooth Stereo
- A2DP Support
- Dial-up over IR
- Lifetimer Reset for reflashed phones
- Vibra Boot notification
- Configurable Flash setting function for Camera
- Secure Formatter with TCB and All-Files capabilities
- N Series Music Player replaces S60 Music Player
- Online Album included
- Active Standby + UI Grid layout + application locations changed in-line
with Pre-Space UI layout.

Removed features:
- Snakes

Improvements:
- Weather Deck wording alignement
- Spurious “Out of Memory” indications
- Icons and text in Application Shell
- Icon in “Catalogs”
- Folder validity updates
- Alarm clock function, when handset is turned off
- Active Standby Shortcut 6 function
- Quick Office “Save” options
- Bluetooth search “Searching for Devices”
- Camera can not be launched if RAM is low.
- Music player - Indicator appears on the idle state background, after
saving a music track
- Phone reboots if wrong memory card password is entered
- Memory card details are not read correctly if the card is locked by DUV
- Tutorial – Occasional malfunction
- Music player starts when BT stereo headset is switched OFF
- Unable to create FOTA Server profile
- "System Error" occurs when trying to synchronize after restoring the
backed up info.
- "App. Closed: Device manager" is detected after exiting from New
server profile view.
- Gallery crashes or phone reboots when moving rocker after making a
new album in gallery
- Long name for messaging settings makes messaging unusable
- Online Print improvement.
- Streaming improment for H3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte

Groetjes Mysterie.
Misschien moet je eens een paar posts hierboven doorlezen (stuk of 17) edit: te laat..

Heb ik nog een tip voor je: als je nu een werkende tomtom met gps hebt zou ik NIET upgraden naar die nieuwe versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Wyckse_witte op 24-07-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
m0ridin schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:10:
Ikzelf heb geluk dat mijn GPS nog steeds prima werkt (Holux GPSlim 240)
Vraag me af of het dan toch een kwestie is van de juiste bluetooth versie..

Die Holux is een bluetooth v1.2 device en ik lees dat vooral de oudere, dus bluetooth v1.1 receivers (waaronder ook mijn eigen Adapt) dienst weigeren in combinatie met firmware v4

Zijn er nog meer mensen met een werkende TomTom + GPS en firmware v4 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leon-ehv schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:08:
Ik heb dit 3 pagina's terug ook al geconcludeerd. (Ikzelf heb een adapt 750)
Nu zit ik zelf met de gebakken peren aangezien ik hem wou gebruiken voor me roadtripje :( |:(
Zit er sterk aan te denken om ff snel een Mio C320 te kopen
Schenk ik hem later aan me ouders zodra tomtom weer gefixxed is

Is er geen mogelijkheid te bedenken dat dit snel opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Iedereen is aan het updaten,updaten en updaten! Ben ik dan nog de enige met
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02) ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21

Groetjes Mysterie.
Ik heb anders 3.0713.1.0.2 draaien, die tov van 705 iets ander battery indicatie geeft, lijkt erop dat er iets minder standby in zit. Zou wel willen weeten of V4 daar wat anders in is.
Zitten wel aardige dingen in, maar of ik mijn GPS TT met holux 236 moet opgeven, dan weet ik het niet.
Volgende keer geen PC meer nodig!! FOTA (Flashing Over The Air)

[ Voor 4% gewijzigd door hbt68 op 24-07-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik dat prepaid een beetje beu ben en eigenlijk gewoon een nieuwe telefoon wil (heb nu een SE k510i) denk ik erover om de N73 te kopen. Het enige wat mij nog tegenhoudt is dat ik op internet las dat de toetsen (het keypad) een beetje glad is, en niet echt handig voor mensen met dikke vingers.

Hoe ervaren jullie dat? Is dat ook echt een minpunt, of valt het allemaal wel mee? Hier in het topic lees ik er in ieder geval vrij weinig over...
En hoe zit dat met die joystick? Ook daarover las ik dat die een beetje glad is. Is die dan nog gewoon goed te gebruiken of is dat niet zo makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:20:
[...]

waarvoor had je hem naar een gewonne N73 geflasht???
Omdat er destijds nog steeds geen update was voor de music edition,daarom had ik hem 'gewoon' gemaakt (leesde op andere fora dat de telefoon merkbaar sneller wordt,wat mijn ervaring dus ook is,tomtom reageerd ook veeelll sneller met opstarten etc etc)
Dus nu terug naar de music edition geflasht 4.0727.2.2.1 en hier totaal geen problemen met tomtom versie 6.02 icm met de originele tomtom gps muis gelukkig _/-\o_
Kortom ik heb met deze update veel meer plezier,browsen in menu's van de telefoon aanzienlijk sneller als versie 3 firmware die ik eerst had,tomtom reageerd beter,en natuurlijk stereo bluetooth support als ik het goed begrijp }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Wyckse_witte schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:43:
[...]

Zijn er nog meer mensen met een werkende TomTom + GPS en firmware v4 ??
Die van mij werkt nog prima, nooit problemen gehad na een update btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:53:
[...]

Die van mij werkt nog prima, nooit problemen gehad na een update btw
Welke GPS ontvanger heb jij al ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
tomtom gps ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi las het net eerder ook al, want ik wou morgen een GPS ontvanger halen dan gaan we maar voor de TOMTOM. Welke software versie heb jij. Ik heb 6.010 .fragcompany werkt met 6.02 en hier schijnt ie dus te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand toevallig nog de standaard n73 ME productcode?

indien mogelijk graag mailen naar moikowolfert@hotmail.com

bvd Moiko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rooie knopje (telefoon opleggen o.a.) werkt niet meer. iemand idee wat dit kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:38:

bvd Moiko
Deze staat al meerdere keren vermeld in dit topic, even zoeken dus.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:40:
Nou, ik denk dat 'ie dus gewoon kapot is. Even terug gaan dus. Neem aan dat je nog wel garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:38:

bvd Moiko
Staat ie niet ook gewoon aan de binnenkant van de telefoon waar de accu zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is een andere code voor zover ik weet...

ik bedoel de software code, dat je hem Music edition maakt of weer gewoon..

maar dan spit ik vanavond het forum nog eens even door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Hmm, sinds ik net mijn ME geupdate heb naar v4 krijg ik met opstarten Wachtwoord geuheugenkaart? in beeld? geen idee wat ik moet invullen (0000 werkt niet) en nu doet m'n kaartje en alles wat erop stond het dus niet meer. iemand enig idee?

Updat: hmm, m'n gewone pin dus, alleen nu die iritante melding nog uitzetten

[ Voor 14% gewijzigd door GG85 op 24-07-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb een Oasis Bluetooth GPS ontvanger. Ja die van 66 euro op pdashop.nl.

Als ik mijn N73 update naar V4, zal ik dan mijn gps ontvanger niet meer kunnen gebruiken in samenwerking met tomtom 6.01?

MvG,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:05:
Wel ik heb hem toch maar geflasht en moet zeggen het werkt goed,telefoon lijkt veel sneller te reageren in menu's,kan aan mij liggen?
Ook tom tom werkt gelukkig nog icm met een originele tom tom gps muis.
Tot nu toe meer plezier met de normale n73 firmware als de me edition.
1 ding valt mij wel op,eerst had ik ongeveer 42mb ram vrij (telefoon geheugen) nu +- 32.
Maarja dat mag geen probleem zijn,de rest installeer ik toch op de 2gb kaart.

EDIT: origineel was de mijne overigens een 0539239
die code moet/ kan ik dus gebruiken om hetm terug te zetten en dan alsnog te updaten naar de laatste versie voor ME..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:31:
[...]

die code moet/ kan ik dus gebruiken om hetm terug te zetten en dan alsnog te updaten naar de laatste versie voor ME..?
Dat is inderdaad de Euro 2 code voor de N73 ME. Ik heb em vandaag ook terug gezet naar de ME en werkt tot nu toe perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wat men meer zou moeten willen weten is of de mensen die hun GPS niet meer konden gebruiken met de oude 'nieuwe' firmware het met de nieuwe wel weer kunnen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:49:
[...]

Dat is inderdaad de Euro 2 code voor de N73 ME. Ik heb em vandaag ook terug gezet naar de ME en werkt tot nu toe perfect. :)
beter, thnx 4 reply... en mijn vriendin heeft een Non ME

die heeft uiteraard de pink uitvoering, Roze dus..

kan ik die ME code daar ook voor gebruiken en die van haar ook updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:31:
[...]

ja geen probleem }:O
---------------------------------------
beter, thnx 4 reply... en mijn vriendin heeft een Non ME

die heeft uiteraard de pink uitvoering, Roze dus..

kan ik die ME code daar ook voor gebruiken en die van haar ook updaten?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ook geen probleem
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En voor tomtom met gps problemen:
Ik denk/heb sterk de indruk dat dat aan de gps muis ligt van sommige merken,ik heb bij geen enkele update van me en non me problemen gehad met de originele gps muis van tomtom merk.

[ Voor 61% gewijzigd door fragcompany op 24-07-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimp :)

hoop dat meer mensen hier wat aan hebben, ik ga vanavond ff lekker bezig en zal laten wetene wat mijn ervaringen zijn met de update, en ook voor de gewone versie als ME natuurlijk ;-)

hoe zit het nu met de muziekspeler op ME? is die weer goed? ik kon hem nooit fatsoenlijk afsluiten en dat was de grootste reden voor mij om terug te flashen en alsnog up te daten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:08:
Pimp :)

hoop dat meer mensen hier wat aan hebben, ik ga vanavond ff lekker bezig en zal laten wetene wat mijn ervaringen zijn met de update, en ook voor de gewone versie als ME natuurlijk ;-)

hoe zit het nu met de muziekspeler op ME? is die weer goed? ik kon hem nooit fatsoenlijk afsluiten en dat was de grootste reden voor mij om terug te flashen en alsnog up te daten
Ja, de muziekspeler is gewoon goed af te sluiten. Je hoeft dus niet meer eerst naar equalizer om em af te sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
woeps was voor een andere topic bedoeld.

[ Voor 93% gewijzigd door Perzikvrucht op 24-07-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:14:
[...]

Ja, de muziekspeler is gewoon goed af te sluiten. Je hoeft dus niet meer eerst naar equalizer om em af te sluiten :P
eindelijk gefixt. :)

soms he.. dan had ik zo graag zelf een softwarebouwer willen zijn.. als je ziet hoeveel domme fouten er wel niet zijn in telefoons en dat soort shit...

dan denk ik echt van.. heb je het wel getest?
ik vind ook dat nokia hier maar heeeel traag op in hapt, en T-mobile die laat helemaal van niks weten wat ik nog veel erger vind.

er zou een wet moeten komen dat er niet met software op telefoon geknoeid mag worden in het voordeel van de consument.

simlock oke.., maar software locken nee.... dat vind ik niet meer kunnen tegenwoordig.

handtekeningenactie voor de 2e kamer misschien?

belgie doet hier ook al aan mee..:) maar daar gaat het nog beter zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:45:
Ik heb de laatste tijd dat mijn N73ME de tijd en datum steeds weer vraagt als ik heb heb uitgezet en dan weer aan zet had hier in het begin geen last van iemand een idee hoe dit kan??
Niemand een idee waar dit aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:31:
woeps was voor een andere topic bedoeld.
zelf heb ik de MDA compact gehad (een HTC toestel), deze is tot 4 keer toe vervangen voor een andere... daarna heb ik geeist dat ik een nieuwer(foutlozer) toestel kreeg...

dat werd de MDA Vario(ook HTC) deze is tot 3 keer toe terug geweest, probleem met beeldscherm en batterij problemen..

toen heb ik mijn abbo maar verlengd op de N73, en tot nu toe vind ik het nog steeds beter werken..

ik ben dus zelf heel erg anti HTC geworden, want er gaat gewoon TE veel kapot. en met die policy regels van ze had ik er al 3 keer op afgehaakt...

ik zie er nog steeds van af, ook al hebben ze een mooie functionaliteit tov de N73..

ik ga nooit meer terug.. ik neem hierna de i-Phone... dat is tenminste kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
fragcompany schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:06:
[...]
Ik denk/heb sterk de indruk dat dat aan de gps muis ligt van sommige merken,ik heb bij geen enkele update van me en non me problemen gehad met de originele gps muis van tomtom merk.
Nee daar ligt het zeer zeker niet aan! Dit ligt gewoon voor de volle 100% aan Nokia. Er wordt geklooid met Bluetooth (om AD2P ondersteund te krijgen ofzo) en plotseling werken allerlei 3rd party GPS receivers niet meer die het daarvoor altijd prima hebben gedaan.. Allemaal een GPS receivertje met "Nokia" erop kopen danmaar hè.. Heb zo'n vermoeden dat DIE het namelijk allemaal prima doen.

ik BAAL hier van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:06:

en zo heb ik met de adapt A-300 nog nooit problemen gehad, altijd volop bereik met satelieten en de batterij(nokia) houdt het ook belachelijk lang vol!

prima apparaatje:)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wyckse_witte schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:48:
[...]

Nee daar ligt het zeer zeker niet aan! Dit ligt gewoon voor de volle 100% aan Nokia. Er wordt geklooid met Bluetooth (om AD2P ondersteund te krijgen ofzo) en plotseling werken allerlei 3rd party GPS receivers niet meer die het daarvoor altijd prima hebben gedaan.. Allemaal een GPS receivertje met "Nokia" erop kopen danmaar hè.. Heb zo'n vermoeden dat DIE het namelijk allemaal prima doen.

ik BAAL hier van!!
biertje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:38:
[...]

Niemand een idee waar dit aan ligt
Heb je de nieuwste firmware erop staan? Anders misschien even updaten, misschien dat dat helpt. Anders zou je nog kunnen proberen om je telefoon te resetten. Verder zou ik zo geen oplossing kunnen verzinnen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:41:
[...]

zelf heb ik de MDA compact gehad (een HTC toestel), deze is tot 4 keer toe vervangen voor een andere... daarna heb ik geeist dat ik een nieuwer(foutlozer) toestel kreeg...

dat werd de MDA Vario(ook HTC) deze is tot 3 keer toe terug geweest, probleem met beeldscherm en batterij problemen..

toen heb ik mijn abbo maar verlengd op de N73, en tot nu toe vind ik het nog steeds beter werken..

ik ben dus zelf heel erg anti HTC geworden, want er gaat gewoon TE veel kapot. en met die policy regels van ze had ik er al 3 keer op afgehaakt...

ik zie er nog steeds van af, ook al hebben ze een mooie functionaliteit tov de N73..

ik ga nooit meer terug.. ik neem hierna de i-Phone... dat is tenminste kwaliteit!
Offtopic: Hoezo iPhone kwaliteit? Jij vindt zeker de iPod ook kwaliteit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Ja lekker :9 maar ben bang dat m'n N73 v4 dan wel onder in t glas eindigt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:51:
[...]

en zo heb ik met de adapt A-300 nog nooit problemen gehad, altijd volop bereik met satelieten en de batterij(nokia) houdt het ook belachelijk lang vol!

bedoel je niet de AD-300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die bedoel ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
badluckboy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:23:

Als ik mijn N73 update naar V4, zal ik dan mijn gps ontvanger niet meer kunnen gebruiken in samenwerking met tomtom 6.01?

MvG,
nee dus. heb ook een oasis (zelfde als adapt) gps muis. na updaten doet ie het ook niet meer :(
kut nokia. meer dan 1/3 van mijn telefoongeheugen is ook weg. Voortaan nooit meer een goed werkend apparaat updaten.

als ik nu hard reset doe komt de oude firmware weer derop? of misschien een andere manier om te downgraden tot er een fix komt?!. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
D!ablo schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:51:
[...]

nee dus. heb ook een oasis (zelfde als adapt) gps muis. na updaten doet ie het ook niet meer :(
kut nokia. meer dan 1/3 van mijn telefoongeheugen is ook weg. Voortaan nooit meer een goed werkend apparaat updaten.

als ik nu hard reset doe komt de oude firmware weer derop? of misschien een andere manier om te downgraden tot er een fix komt?!. :/
lullig om te zeggen,maar downgraden gaat helaas niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
badluckboy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:23:

MvG,]:[/b]
[...]

Ik neem aan dat je een "gewone" N73 heb? je meest recente softwareversie is nu 4.0726.2.0.1?
Als dit zo is dan moet je wachten tot versie 4.0726.2.0.3, (gelezen in een ander forum)
hierin zijn een aantal bugs opgelost waaronder bluetooth gps probleem.
Ik heb alleen geen idee wanneer deze beschikbaar komt.

Wat je wel evt kan doen is je productcode veranderen naar de Me versie 0539239 en dan updaten naar versie V4 dan krijg je software versie 4.0727.2.2.1.

Ik heb zelf een orginele N73me en geupdate naar bovenstaande versie ik heb geen bluetooth problemen, niet met me Parrot 3200 en met m'n Holux gpslim 236 gps muis.
Alles werkt zoals het moet en ik heb nu ook A2DP :) :) (vandaag ff getest op me werk.)

Ben blij dat er een update was voor de ME versie heb hier namelijk iets van 5 maanden op gewacht.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
Megapaul schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:06:
[...]
Wat je wel evt kan doen is je productcode veranderen naar de Me versie 0539239 en dan updaten naar versie V4 dan krijg je software versie 4.0727.2.2.1.
Dat is dus precies wat ik hier heb (origineel), maar die Adapt kun je dan wel vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
ik heb een N73ME. ik baal er echt van dat ik mn navigatie niet meer kan gebruiken

ik lees op het support forum van nokia dat alleen gps muzien met bluetooth versie 2.0 goed werken met de nieuwe firmware.

[ Voor 43% gewijzigd door D!ablo op 24-07-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
D!ablo schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:13:
ik heb een N73ME. ik bal er echt van dat ik mn navigatie niet meer kan gebruiken
Helemaal mee eens..
om mezelf maar even te quoten:
D!ablo schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:13:
ik lees op het support forum van nokia dat alleen gps muzien met bluetooth versie 2.0 goed werken met de nieuwe firmware.
Ja, hoewel er blijkbaar ook een aantal bluetooth 1.2 receivers zijn die werken..

[ Voor 29% gewijzigd door Wyckse_witte op 24-07-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:51:
[...]

Heb gisteren die AD-300 zelf ook besteld. Hoelang gaat de accu van de N73 mee als je hem als navigatie gebruikt i.c.m. deze GPS adapter? Zit nml. nog te twijfelen of ik er niet een autolader bij moet nemen. Ik heb hem zo'n 5 a 6uur per dag nodig.

[ Voor 0% gewijzigd door B-Buster op 24-07-2007 21:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
als je gaat navigeren met tomtom gaat de accu van de N73 ongeveer 3-6 uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop die autolader maar, beetje internetten, smsen, bellen en dat ding is gewoon sneller leeg dan je er erg in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:33:
Aangezien ik dat prepaid een beetje beu ben en eigenlijk gewoon een nieuwe telefoon wil (heb nu een SE k510i) denk ik erover om de N73 te kopen. Het enige wat mij nog tegenhoudt is dat ik op internet las dat de toetsen (het keypad) een beetje glad is, en niet echt handig voor mensen met dikke vingers.

Hoe ervaren jullie dat? Is dat ook echt een minpunt, of valt het allemaal wel mee? Hier in het topic lees ik er in ieder geval vrij weinig over...
En hoe zit dat met die joystick? Ook daarover las ik dat die een beetje glad is. Is die dan nog gewoon goed te gebruiken of is dat niet zo makkelijk?
Allemaal leuk een aardig hoor, over dat GPS, maar kan iemand ook nog even bedenken wat hij of zij van de keypad vindt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:57:
[...]
Allemaal leuk een aardig hoor, over dat GPS, maar kan iemand ook nog even bedenken wat hij of zij van de keypad vindt? :+
Het keypad is misschien voor een aantal mensen net aan de wat kleine kant maar ik heb er zelf
helemaal geen last van, niet te glad oid.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Kan je de N73 ook opladen via de bijgeleverde USB kabel? Bij mij lukt het niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Djerique schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:32:
Kan je de N73 ook opladen via de bijgeleverde USB kabel? Bij mij lukt het niet... :(
Kan ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Djerique schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:32:
Is al eens eerder genoemd in dit topic, dit is niet mogelijk! Koop een CA-100 of een CA-70 deze leveren beide voeding voor je telefoon via usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
thomaskroon schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:51:
Hallo, zijn er mensen die het Nokia SU-8W Wireless Keyboard hebben? Werkt het goed? Of is er nog ergens een goedkopere versie die niet draadloos is.. Want ik vind 115 euro aan de dure kant, dus dan wil ik wel zeker weten dat het perfect werkt!
Heeft er echt niemand een (draadloos) toetsenbord bij zijn N73? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net de gok gewaagd de software versie 4.0727.2.2.1 te updaten.
Mijn bluetooth GPS is ook versie 2.0 en heb Tomtom opnieuw moeten installeren naar de fimware update. En ja hoor, gelukkig werkt tomtom 100% met de BT 359S GPS, dus als jou bluetooth GPS ook versie V2.0 is kan je zonder probleem navigeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Checkeys schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:21:
[...]

Heeft er echt niemand een (draadloos) toetsenbord bij zijn N73? Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd!
Er is een programmaatje waarmee je volgens mij met elk willekeurig bluetooth toetsenbord kan pairen. Dat heb ik tenminste op m'n telefoon staan. Heb het alleen nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:38:
[...]

Heb ik ook last van, zomaar spontaan... 8)7 Heb nog niet kunnen ontdekken waar het door komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heb m'n Adapt AD-300 binnengekregen vandaag. Meteen geprobeerd uiteraard, maar het wilt niet lukken. TomTom blijft aangeven "wacht op bruikbaar GPS-signaal".

Ik gebruik TomTom versie 6.010 (7640) met GPS-stuurprogramma v1.20
Firmware op n73 is versie 3.0638.0.0.1

Via de computer heb ik een sleutel aan de GPS ontvanger toegewezen en hem daarmee vervolgens aan de n73 gehangen. Hij staat netjes bij bluetooth devices dus tot zover lijkt het me in orde.

Na het opstarten van TomTom navigator zegt ie eerst "geen GPS apparaat", daarna "verbinding met GPS wordt gemaakt" en vervolgens blijft ie steken bij "wacht op bruikbaar GPS-signaal...".

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Adapt AD-300 (BT) een V2.0 bluetooth versie is, of een 1.2?
Dan weet ik tenminste of het verstandig is om te gaan updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:22:
Heb m'n Adapt AD-300 binnengekregen vandaag. Meteen geprobeerd uiteraard, maar het wilt niet lukken. TomTom blijft aangeven "wacht op bruikbaar GPS-signaal".

Ik gebruik TomTom versie 6.010 (7640) met GPS-stuurprogramma v1.20
Firmware op n73 is versie 3.0638.0.0.1

Via de computer heb ik een sleutel aan de GPS ontvanger toegewezen en hem daarmee vervolgens aan de n73 gehangen. Hij staat netjes bij bluetooth devices dus tot zover lijkt het me in orde.

Na het opstarten van TomTom navigator zegt ie eerst "geen GPS apparaat", daarna "verbinding met GPS wordt gemaakt" en vervolgens blijft ie steken bij "wacht op bruikbaar GPS-signaal...".

Iemand tips?
Ik heb dezelfde firmware versie en gps ontvanger. En bij mij doet deze het prima. Alleen ik moet wel echt buiten staan, binnen doet 'tie het niet. Probeer dat anders eens...
(de eerste keer kan het trouwens wel eens wat langer duren.)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.