Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACCU LEVENSDUUR
Wie weet nou ECHT hoe je deze BP-6M accu netjes moet behandelen?
Ik snap wel dat ze maar 25 euro kosten maar toch........... je zal zien dat hij net op vakantie stuk gaat.....

quote:
alexannyw schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:38:
hi, ik weet niet of dit de juiste plek is, maar hoe zit het nou met de batterij? Ik dacht zelf altijd dat het beter is voor de foon om je batterij helemaal leeg te laten gaan en nu hoorde ik weer dat dat eigenlijk helemaal niet goed is. Wie kan mij hiermee helpen, wat is waar?
Grtz

Sw0Op schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:19:
[...]

Dit is volgens mij inderdaad niet helemaal de juiste plek voor deze vraag.
Maar naar mijn weten is het beter om alleen de eerste paar keer de batterij helemaal leeg te laten lopen.
Direct van Wikipedia:
Guidelines for prolonging Li-ion battery life
* Unlike Ni-Cd batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However....

Leuk verhaal, maar helaas heeft de N73 geen Lithium Ion accu maar een Lithium Ion Polymer accu ofwel Lithium Polymer. Moet die hetzelfde of wil die wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:36:
[...]

Nee hoor, ik had je vraag nog niet eens gelezen, ik was deel 1 tm 8 aan het doorlezen en postte effe snel iets handigs
Jouw probleem klinkt nogal ingewikkeld en zeldzaam, denk dat je alleen op dit forum succes hebt als het vaker is voorgekomen en je dan ook nog die persoon treft.
Over garantie: je moet het zeker gaan proberen om daar te gaan staan eisen....... maar verplicht zijn ze het niet helaas. Want hij doet het nu toch en dus geen defect en dus ook geen schade die ze zouden moeten vergoeden. En dan tevens: je moet aantonen dat zij de schuldige zijn.
Je kan het laten zitten als je er verder geen last van hebt.
Heb je er wel last van: eerst via andere Nokia shops uitzoeken of het een bekend probleem is... en dan gewapend met die info je dealer te lijf gaan. Evt wachten tot het weer gebeurt en dan gaan... Succes.

PS: ik zal straks die offline versie van de routeplanner gaan posten. Je wet wel: STRATENBOEK. De belangstelling viel me echter zwaar tegen, slechts 2 man die het willen...pffffff.....
hmm oke, maar het vage is wel dat voordat de telefoon bij NCP is geweest geen last er van had.
Maar nu wel dus. Ja en zo makkelijk kan ik helaas niet bij die NCP's langs gaan. Aangezien de NCP in Heerenveen gesloten is en in Groningen zelf niet 1 zit, moet ik helemaal vanuit Groningen naar Emmen toe reizen. Dat doe je natuurlijk ook niet elke dag, al is het maar 1 uurtje met de bus.
Eventueel wachten is naar mijn inszien geen optie, ik ga over 2 weken op vakantie en het zou het lullig zijn als je net op vakantie mee maakt dat hij het helemaal begeeft.
Voordat je die offline versie post, ik weet niet of het tegen de regels van dit forum is.
of is de software compleet legaal en is het overal te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een speciale beltoon te laten klinken als er een onbekende belt?
Dus iemand die niet in je adresboek zit?
(dus niet een anonieme beller maar gewoon een onbekende).

Via standaard N73 mogelijkheden, want dat er progjes voor te koop zijn dat snap ik .....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:36:
[...]

PS: ik zal straks die offline versie van de routeplanner gaan posten. Je wet wel: STRATENBOEK. De belangstelling viel me echter zwaar tegen, slechts 2 man die het willen...pffffff.....
Was het weekeind niet online, maar als dit een legale versie is dan zie ik die graag! (anders mag je hem hier niet posten natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met een RSS reader.
Ik kwam de software: doHeadlines tegen.

Maar dat is betaalde software misschien weet iemand een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS2K1 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:08:
[...]

Was het weekeind niet online, maar als dit een legale versie is dan zie ik die graag! (anders mag je hem hier niet posten natuurlijk ;))
Het is 100% legaal en 100% freeware. Alleen is het wel (half)een uurtje werk voor iedereen helaas.
Plus ik moet nu uittypen hoe het moet voor slechts 2, herstel 3 personen die er interesse in hebben.......pfffffffffffff.............. en dan nog geen Tweakers T-shirt krijgen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:00:
Is het mogelijk om een speciale beltoon te laten klinken als er een onbekende belt?
Dus iemand die niet in je adresboek zit?
(dus niet een anonieme beller maar gewoon een onbekende).

Via standaard N73 mogelijkheden, want dat er progjes voor te koop zijn dat snap ik .....
Dit is niet de meest handige optie, maar je kan de speciale beltoon als standaard beltoon instellen en vervolgens voor al je contacten een andere beltoon instellen. Ik weet niet of je dat bij al je contacten in 1 keer kan instellen, anders word het nog een behoorlijke klus.
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:25:
[...]

Het is 100% legaal en 100% freeware. Alleen is het wel (half)een uurtje werk voor iedereen helaas.
Plus ik moet nu uittypen hoe het moet voor slechts 2, herstel 3 personen die er interesse in hebben.......pfffffffffffff.............. en dan nog geen Tweakers T-shirt krijgen.........
Ik denk dat als je em post, dat er dan wel meer mensen je stratenboek mee zullen nemen. Maar verder hebben natuurlijk al veel mensen TomTom of iets dergelijks.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOEKEN
Is er een mog om een zoekopdracht te doen door de hele telefoon heen?
Want ik heb via iR een .txt bestandje opgehaals van mn PC, via de inbox opgeslagen in ''mijn mappen'' (je kon niks anders kiezen helaas) maar nu kan ik die Mijn mappen en die .txt niet vinden!!

Ik weet wel dat ik via Bestandsbeheer een zoek kan doen in Tel geheugen en in Geheugenkaart, maar dan vindt hij ze niet. Dus hij koekeloert niet door het HELE te geheugen heen, alleen het toegankelijke deel...?

Dus: hoe doe je een ''zoek'' door HEEL de telefoon heen?
Evt iemand een progje daarvoor?
Ik voorzie in de nabije toekomst vele vele vragen hierover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:39:
[...]

Dit is niet de meest handige optie, maar je kan de speciale beltoon als standaard beltoon instellen en vervolgens voor al je contacten een andere beltoon instellen. Ik weet niet of je dat bij al je contacten in 1 keer kan instellen, anders word het nog een behoorlijke klus.
Dat wel... maar niet als ik alleen de 30 meest-bellende vrienden markeer op die manier. Da's te doen!
Bedankt!

En tevens had ik uitgevonden dat je de naam kan laten uitspreken door een klein Fins mannetje die in je gsm leeft :+ :+
Via Profielen - Naam beller uitspreken. Het mannetje heeft wel een behoorlijk bizar accent, maar ja ..... ik geef hem ook nooit te eten ....... :+ :+
(hij mag trouwens wel snachts alle spelletjes spelen die er op staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:39:
[...]

Dat wel... maar niet als ik alleen de 30 meest-bellende vrienden markeer op die manier. Da's te doen!
Bedankt!

En tevens had ik uitgevonden dat je de naam kan laten uitspreken door een klein Fins mannetje die in je gsm leeft :+ :+
Via Profielen - Naam beller uitspreken. Het mannetje heeft wel een behoorlijk bizar accent, maar ja ..... ik geef hem ook nooit te eten ....... :+ :+
(hij mag trouwens wel snachts alle spelletjes spelen die er op staan)
je kan ook de toets voor de klokingedrukt houden
dan geeft hij aan wanneer je de naam van je contact kan inspreken
en als hij het heeft opgezocht in het woordenboek dan belt hij die persoon voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn N73 met de computer verbind via bluetooth of de kabel krijg ik een pop-up met: Nieuwe hardware gevonden - Nokia Windows Portable Device Driver en daarna een met Nokia N73.
Deze blijven maar achter elkaar opkomen. Ik word er gek van! Ook wanneer ik de verbinding verbroken heb, blijven ze komen.
Hebben meerderen hier problemen mee, of weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de ECHTE TWEAKERS:
Je gsm gejat? Ga hem terug halen!! Zet er wel even dit op voordat je hem laat jatten:
Proggie zit verborgen, uninstall protection kan vrijwel niet de-installeerd worden, hard-reset protection overleeft zelfs harde reset, autostart bij elke koude start vd gsm, autohide niet te vinden, en ... FREEWARE _/-\o_ _/-\o_
http://symbian-toys.com/guardian.aspx

Van de site:
Guardian is the new antitheft system for Symbian Series 60 devices.
Every time you switch on your mobile telephone, Guardian proceeds with authentication of the inserted sim card; if authentication fails, Guardian send a notification sms message to a previously set telephone number.
In addition, the system features remote control functions, i.e. deleting your photographs/phone book/text messages/video/audio data in case of loss or theft of your mobile phone (see Plugins section).

Please NOTE that all the sms sent / received by Guardian will not notified in any way to the user, no icons, no lights, no sounds, no vibro, nothing visibile in inbox/sent/outbox messages folder, and of course, no traces left in logs.

Klinkt erg James Bond 8) 8) 8) Ikzelf ga er even paar maanden mee wachten tot ik gehoord heb of er spyware in zit, iemand die zoiets kan programmeren die kan echt ALLES van jouw uitvinden als hij wil...... denk aan je verbindingen met internet en je emails en smsjes..... Ik moet er wel even bij zeggen dat ik zwaar paranoide ben op dit gebied. Jij niet? laat hier even horen of het werkte (even een testen met je reserve sim erin en hopla ......

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook de toets voor de klokingedrukt houden
dan geeft hij aan wanneer je de naam van je contact kan inspreken
en als hij het heeft opgezocht in het woordenboek dan belt hij die persoon voor je
Da's voor uitgaand bellen (ze noemen dat ''naambellen'' of ''spraaklabels'') via de knop rechtsboven inderdaad. Werkt overigens ERG LEKKER met headset op: houd de anneem-knop ingedrukt en het inspreekmenu gaat draaien, naam inspreken, en hij gaat hem vanzelf bellen.... HEERLIJK! Met dank aan dat klein Finse mannetje in onze N73 :+
En je hoeft helemaal geen labels vooraf in te spreken, hij converteert zelf je stem naar letters en kijkt in je contacten. Wel even oefenen want het werkt niet vlekkeloos en je moet enkele namen evt hernoemen in je adresboek.

Maarja... ik had het hier boven over inkomende belletjes :)
Evengoed bedankt ennuh......... gewoon blijven doorposten hoor :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:21:
Wanneer ik mijn N73 met de computer verbind via bluetooth of de kabel krijg ik een pop-up met: Nieuwe hardware gevonden - Nokia Windows Portable Device Driver en daarna een met Nokia N73.
Deze blijven maar achter elkaar opkomen. Ik word er gek van! Ook wanneer ik de verbinding verbroken heb, blijven ze komen.
Hebben meerderen hier problemen mee, of weet iemand hier een oplossing voor?
Lees de vorige delen, lees de vorige delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hip Tooltje! bedankt voo de tip, zeker een plaatsje in de startpost waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:47:
[...]

Hip Tooltje! bedankt voo de tip, zeker een plaatsje in de startpost waard.
Graag gedaan. Ik heb zelf erg veel geleerd op dit forum en doe dan graag iets terug _/-\o_
Bij-de-weg: als je het gebruikt en hij wordt gejat dan krijg je dus een smsje van je gejatte tel met als afzender HET TEL NR VAN DE DIEF (of van de heler) :9
Stel je nou eens voor ....... je belt hem en zegt dat je zijn nummer en zijn naam en adres hebt van een van zn vrienden die niet wil dat hij met gejat spul rondloopt. Hij schrikt zich rot! Dan hem natuurlijk niet te zeer afschrikken want dan hang hij op.... dus niet boos worden maar bedank hem vriendelijk!! voor het vinden van je gsm en hij gaat 50E beloning van je krijgen maar dan wel alleen vandaag nog.... zie hem zo ver te krijgen dat hij zegt waar hij is. Spreek met hem af en ............
Het gaat er om dat je hem echt laat geloven dat je ook zjn naam en adres hebt dus!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
euh de n73 staat er niet bij op die site? van dat tooltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Ik heb meerdere forums doorgekeken, maar vind niet zo 1 2 3 de juiste oplossing... Ik heb geen zeeën van tijd om alle 8 de delen door te lezen, dus als het al eerder gevraagd is, mijn excuses hiervoor, of blame de zoekfunctie van GoT ;).

Ik ben op zoek naar de oplossing om bepaalde bestanden op mijn gsm te beveiligen met een wachtwoord, dit omdat niet iedereen die bv. foto's wilt kijken op mijn N73 iets hiermee te maken heeft...

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb nu een Vodafone Zorgenloos internet BLOX erbij.

De Gmail app geïnstalleerd, werkt perfect ik ben alleen opzoek naar de volgende functies:
- wanneer een Gmail bericht binnen komt wil ik een notificatie ontvangen.
- Dit kan door de pop account te activeren, maar dan loopt mijn mailbox niet synchroon met Gmail.
Als ik dan een mail gelezen heb op mijn Nokia blijft deze in mijn mailbox nog ongelezen.

Ik wil dus eigenlijk een soort "blackberry" oplossing voor mijn Gmail, weten mensen hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:29:
[...]

Da's voor uitgaand bellen (ze noemen dat ''naambellen'' of ''spraaklabels'') via de knop rechtsboven inderdaad. Werkt overigens ERG LEKKER met headset op: houd de anneem-knop ingedrukt en het inspreekmenu gaat draaien, naam inspreken, en hij gaat hem vanzelf bellen.... HEERLIJK! Met dank aan dat klein Finse mannetje in onze N73 :+
En je hoeft helemaal geen labels vooraf in te spreken, hij converteert zelf je stem naar letters en kijkt in je contacten. Wel even oefenen want het werkt niet vlekkeloos en je moet enkele namen evt hernoemen in je adresboek.
ik vind die optie erg slecht werken, ik krijg bijna altijd "keen item kevond'n" ... :/

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:18:
euh de n73 staat er niet bij op die site? van dat tooltje
Tering, je hebt gelijk! |:(
Ik werd er naar doorgelinkt door een aanbieder die zeer stellig schreef dat het voor de N73 was!
Je hebt een goed punt ....... en streker nog........... het gaat niet komen ook.........

Van de site na even zoeken):
- Will you create a Guardian version compatibile with 3rd Edition Phones?
At this time, it's not planned, due to heavy restrictions introduced in the 3rd Edition Phones

En ik zag me al met al m'n maten die dief omsingelen .... 8)7
Kennelijk wordt ik wat moe na in 24uur 50+ progjes via internet geprobeerd te hebben..... O-)

Graag iets minder smillies... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 16-07-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz das jammer, ik heb dat wel op mijn MacBook Pro, die maakt dan foto's en stuurt ze op.
Zou mooi zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan de beloofde details mbt het GRATIS GSM-STRATENBOEK voor je N73:

Doel is ''poor-man's navigation'' dus zonder gps en zonder dataverbruik.
Gewoon offline via je PC een enorme berg kaarten binnenhengelen en van via USB op je N73 pompen. En dan gebruiken als een 100.000-stratenboek.
Dus voor als je wel weet hoe je naar Groningen rijdt en dan naar de markt, maar niet hoe je de Fierljepsteeg nummer 13 kan vinden.

Dit wordt ook wel genoemd ''offline navigation''. Of ''offline maps''.
Bij de onderstaande leverancier werkt het, geruchten zijn dat het bij TomTom Mobile ook kan (offline dus). Bij Route66 Mobile in elk geval niet (zelf getest, eerst werkt het maar later toch rare zaken).

KORTE HOW-TO::
Het heet Nokia-Maps, en daarin kun je offline kiezen zonder problemen te krijgen.
Het lijkt op de Nokia site te staan maar daar staat het niet, alleen maar de helft (tot op heden tenminste). Waar dan wel: Op de site van Nokia-dochter Way2go en het heet Smart2go.
Site: www.smart2go.com en dan in 2 stappen downloaden.
Op nokia.com vindt je alleen stap 2, dus (nog) niet het progje voor op je gsm.

UITGEBREIDE HOW-TO:
Je gaat dus op eerst op www.smart2go.com 2 stappen downloaden:

A]
Eerst downen (en minstens 1x draaien!!! op je gsm): http://www.smart2go.com/en/download/
File: NOKIA_Maps_1_0_S60_30.SIS
File size: 3.95 MB (dit is dus het programma voor op je gsm)

B]
Daarna downen en op PC installeren http://www.smart2go.com/en/help/maploader
File: Nokia_Map_Loader_1_1g_Setup.exe
File size: 5.32 MB (dit is dus het programma voor op je PC)

Let op, tijdens installatie op je PC gaat hij eisen dat je
Microsoft .NET Framework 1.1 en 20. en 3.0 hebt. Hij kan het zelf voor je ophalen maar het
is 400 MB. Ik denk trouwens dat je .NET er achteraf wel weer (deels) af kan kiepen, 100 mb per deel x4. Maar je hebt het af en toe wel eens voor andere zaken nodig -bv voor als je later een andere kaart er op wil - dus laten staan mag ook.

Vanwege die 400 MB duurt het een uurtje, maar de rest gaat gewoon soepeltjes.
Je zet A] op je gsm en draait het even. Dan zet je B] op je PC en gaat even naar de kroeg.
Als je het PC progr draait kun je makkelijk allerlei landen kiezen en kaarten aanklikken die je gratis wil meepakken. Heel de wereld is geloof ik maar een paar honderd GB :+ :+
Ik pakte heel NL a 50MB en heel BE a 30MB plus Andalusie vanwege de vakantie a 50MB.
Even overpompen via USB en draaien maar!

Getest, werkt perfect, tik een straat en stad (en land) in en hij toont hem op de kaart. Zefs in kleine gehuchtjes. Is freeware maar wel ong 50 MB op je gsm geheugenkaartje + 30 - 100 MB per kaart (je kan elke regio van Europa apart opslaan hoe je wil. Alleen kan je het niet meer makkelijk wijzigen. Dan moet je alles van je gsm af pleuren en de gewenste kaarten (niet die .NET!) even opnieuw ophalen, no problem (blijft het gratis??!!).

Geef tijdens de 1e opstart aan dat je offline wilt, dwz geen gebruik van gps.
Tik straatnaam in en stad en hij toont zoekresultaten in een lijstje.
Dan kun je daaruit kiezen en op de kaart laten tonen.
In en uit zoomen met * en #. tot op straatniveau, je ziet wel alle straten lopen maar
niet steeds alle straatnamen (wel als je meer inzoomt) want dat zou te veel rommel op je scherm geven.
Ik zou zeggn als stratenboek een cijfer 8 uit 10!!

Hetzelfde kun je op vakantie gaan doen, maar erg klijne dorpjes in Spanje zitten niet in de lijsten. In NL wel!!! maar NL is ook heel wat kleiner?

Het zoekvenstertje werkt erg fijn.
Het scrollen werkt erg fijn (itt Route66)
In en uitzoomen redelijk.

Tsja... het is geen landkaart maar het werkt net zou ik zeggen.
Indien u wilt klagen: kijk eerst even op uw kassabon... juist ja :+ :+

En een goede tip van een mede-poster: niet je gsm vasthouden tijdens het rijden: 140 Euro :( :(

Plezier!

Unclebob

PS:
a- Betaal-gedeeldte is in combinatie met gps de navigatie doen dwz kaartdetails downloaden terwijl je de route rijdt en (spraak) instructies geven. Niet getest. Je kan betalen per maand (paar euro), dus geen aankoop van 100 E zoals bij TomTom.
b- Ben benieuwd of het gratis blijft om alle kaarten de downen. Maar ik moet zeggen dat je er buiten je Nokia niet veel mee kan doen. Het zijn geen makkelijke losse bestanden per land maar een zootje mappen met codenummers zonder veel logica. Even een paar landen ophalen en op je
PC zetten om ergens anders voor te gebruiken is er ook niet bij want alles gaat meteen naar je gsm. Ik kon op m'n PC die kaarten echt niet vinden :'(
Je kan ook niet 1 land van je gsm af gooien, dan moet je alles wissen en dan de landen downloaden die je wel wilt hebben, en dat wil je niet te vaak doen.
Dus dat bevordert het wel dat het gratis kan blijven bedoel ik hier mee.
c-Andere merken:
Ik heb ook Route66 Mobile op offline getest, maar die raakt in de war zonder gps aangesloten. Gaat dan raar verspringen enzo. Tevens erg irritantL het scrollen over het scherm, is bij Nokiamaps beter.
Helaas toont Nokiamps geen afritnummers, Route66 wel.
TomTom Mobile schijnt wel netjes offline te kunnen werken via menu offline maar die heb ik niet liggen dus niet getest.
Wil daar wel eens iemand anders over horen... iemand..??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Wil alleen even toevoegen dat tomtom inderdaad ook prima zonder gps ding kan werken... wordt dan gewoon gebruikt als routeplanner (dus plan route van A naar B ) zonder navigatie. Heb het een tijdje op die manier gebruikt terwijl ik wachtte op mn gps ontvanger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Supermooi! d:)b Ik ben nog ff bezig met installeren enzo, maar iig bedankt voor de moeite.

En voor de luiaards:
programma A] is http://www.smart2go.com/en/download/
programma B] is http://www.smart2go.com/en/help/maploader

:)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:24:
Voor de ECHTE TWEAKERS:
Je gsm gejat? Ga hem terug halen!! Zet er wel even dit op voordat je hem laat jatten:
Proggie zit verborgen, uninstall protection kan vrijwel niet de-installeerd worden, hard-reset protection overleeft zelfs harde reset, autostart bij elke koude start vd gsm, autohide niet te vinden, en ... FREEWARE _/-\o_ _/-\o_
http://symbian-toys.com/guardian.aspx

Van de site:
Guardian is the new antitheft system for Symbian Series 60 devices.
Every time you switch on your mobile telephone, Guardian proceeds with authentication of the inserted sim card; if authentication fails, Guardian send a notification sms message to a previously set telephone number.
In addition, the system features remote control functions, i.e. deleting your photographs/phone book/text messages/video/audio data in case of loss or theft of your mobile phone (see Plugins section).

Please NOTE that all the sms sent / received by Guardian will not notified in any way to the user, no icons, no lights, no sounds, no vibro, nothing visibile in inbox/sent/outbox messages folder, and of course, no traces left in logs.

Klinkt erg James Bond 8) 8) 8) Ikzelf ga er even paar maanden mee wachten tot ik gehoord heb of er spyware in zit, iemand die zoiets kan programmeren die kan echt ALLES van jouw uitvinden als hij wil...... denk aan je verbindingen met internet en je emails en smsjes..... Ik moet er wel even bij zeggen dat ik zwaar paranoide ben op dit gebied. Jij niet? laat hier even horen of het werkte (even een testen met je reserve sim erin en hopla ......
Tja je bent overgeleverd aan je vertrouwen. Zoek op internet en je zult het vinden. Negatieve en of positieve reacties zullen er vast wel staan. Daarnaast zullen verstuurde gegevens via het gsm netwerk altijd terug komen op jouw gespecificeerde rekening ;) (en ja, ook op diegene die het gestolen mobieltje heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ik heb een vraag, ik heb een verlenging genomen van mijn abbo maar dan via een andere aanbieder (vodafone naar hi) echter gaat mijn abbonoment van hi pas over 3 maanden in, ik wil nu de juiste instellingen maken voor het netwerk maakt het daarbij nog uit of ik kies voor GSM/UTMS of GSM qua kosten of is dat gelijk bij vodafone (gaat alleen om bel verkeer ik internet er dus niet mee!!)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:46:
Wil alleen even toevoegen dat tomtom inderdaad ook prima zonder gps ding kan werken... wordt dan gewoon gebruikt als routeplanner (dus plan route van A naar B ) zonder navigatie. Heb het een tijdje op die manier gebruikt terwijl ik wachtte op mn gps ontvanger...
Zeer interessant!
1-Welke TomTom versie is dat precies?
2-Kies je dan ook 1x voor offline en dan geen gezeur steeds van waar is nou de GPS?
3-Kun je ook ipv route van A naar B gewoontjes een straat en stad intikken en dan ''toon op de kaart''?
(omdat dit een stratenboek zou simuleren, die route kun je denk ik toch niet volgen zonder gps omdat je dan steeds moet bedenken waar in de route je nou zit).
4-Je had je gps uit, maar had je wel dataverkeer? Want dat is bij Nokiamaps-offline echt nul!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op maandag 16 juli 2007 @ 17:07:
[...]

Supermooi! d:)b Ik ben nog ff bezig met installeren enzo, maar iig bedankt voor de moeite.

En voor de luiaards:
programma A] is http://www.smart2go.com/en/download/
programma B] is http://www.smart2go.com/en/help/maploader

:)
Dit is niet nieuw... heeft ook al eens in een vorig deel (4?) gestaan hier. Maar toch goed dat het weer genoemd wordt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:28:
Dit is niet nieuw... heeft ook al eens in een vorig deel (4?) gestaan hier. Maar toch goed dat het weer genoemd wordt 8)
Wellicht een idee voor de openingspost? Ik had een paar delen doorgelezen, maar dit niet gezien in een vorig deel? Werkt wel super. Je moet je N73 na het connecten met de pc op mass storage zetten (en niet pc suite) om landkaarten te updaten).

Ik ben zo blij met deze gratis routeplanner, ik heb geen gps nodig omdat ik zelf geen auto heb, maar afgelopen zaterdag heb ik wel een uur zitten zoeken in groningen naar een adres en als ik dit toen al gehad had... heel hartelijk dank _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:09:
[...]

Zeer interessant!
1-Welke TomTom versie is dat precies?
2-Kies je dan ook 1x voor offline en dan geen gezeur steeds van waar is nou de GPS?
3-Kun je ook ipv route van A naar B gewoontjes een straat en stad intikken en dan ''toon op de kaart''?
(omdat dit een stratenboek zou simuleren, die route kun je denk ik toch niet volgen zonder gps omdat je dan steeds moet bedenken waar in de route je nou zit).
4-Je had je gps uit, maar had je wel dataverkeer? Want dat is bij Nokiamaps-offline echt nul!
Ik heb hetzelfde gedaan terwijl ik nog geen GPS ontvanger had, het werkt dan gewoon als een routeplanner. Je kunt dan via afbeeldingen (overzicht van het kruispunt of afrit bijvoorbeeeld) zien welke weg je moet nemen, of eventueel via tekst.

1- TomTom Navigator 6.010
2- Er wordt niet gevraagd om de GPS, als je deze niet opgeeft of hebt gebeurt er gewoon niks.
3- Ja, het werkt dus gewoon als 'n routeplanner maar dan (uiteraard) zonder real-time updates van je lokatie.
4- Als je je Bluetooth uitschakelt lijkt het me dat je geen dataverkeer hebt, in ieder geval geen GPRS/UMTS verkeer als je dat niet wil (snap niet precies wat je onder dataverkeer verstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Binnenkort ga ik op vakantie en ben dus op zoek naar een manier om ervoor te zorgen dat mijn Internetverbinding op mijn N73 niet aangaat.

Na zoeken in de telefoon kan ik me alleen maar bedenken om de verbindingen weg te gooien.

Iemand anders een beter idee?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davhor schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:57:
Binnenkort ga ik op vakantie en ben dus op zoek naar een manier om ervoor te zorgen dat mijn Internetverbinding op mijn N73 niet aangaat.

Na zoeken in de telefoon kan ik me alleen maar bedenken om de verbindingen weg te gooien.

Iemand anders een beter idee?
umts uitschakelen wellicht? Of denk ik nu te simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:21:
[...]

umts uitschakelen wellicht? Of denk ik nu te simpel?
Je kunt ook internetten zonder UMTS verbinding ....

Ik zou het antwoord ook graag willen weten, zeer irritant dat als je per ongeluk op "startpagina"klikt dat je dan gelijk verbinding krijgt, en moet betalen.

Zelf heb ik nog een heel andere vraag. Weet iemand hoe je dat blauwe knipperende ledje aan de bovenkant uitkrijgt? Zeer irritant, 's nachts vergeet ik steeds de telefoon om te draaien, en dan lijkt het wel een disco in de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:01:
[...]

Je kunt ook internetten zonder UMTS verbinding ....

Ik zou het antwoord ook graag willen weten, zeer irritant dat als je per ongeluk op "startpagina"klikt dat je dan gelijk verbinding krijgt, en moet betalen.

Zelf heb ik nog een heel andere vraag. Weet iemand hoe je dat blauwe knipperende ledje aan de bovenkant uitkrijgt? Zeer irritant, 's nachts vergeet ik steeds de telefoon om te draaien, en dan lijkt het wel een disco in de slaapkamer.
Dat ledje is vrij simpel:
Menu > instrum > instell. > telefoon> Weergave > slaapstand (uitzetten en de led knipperd niet meer)

Wat betreft internet, ik zou de verbinding gewoon even weggooien.
Als je Vodafone hebt, heb je alle instellingen met 1 smsje terug via: http://www.vodafone.nl/pr...ice/toestel/instellingen/

Dit zal ook wel bestaan voor andere providers.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:54:
[...]

Dat ledje is vrij simpel:
Menu > instrum > instell. > telefoon> Weergave > slaapstand (uitzetten en de led knipperd niet meer)

Wat betreft internet, ik zou de verbinding gewoon even weggooien.
Als je Vodafone hebt, heb je alle instellingen met 1 smsje terug via: http://www.vodafone.nl/pr...ice/toestel/instellingen/

Dit zal ook wel bestaan voor andere providers.
Dit is er inderdaad ook voor andere providers, maar dat is weer onhandig als je niet achter een computer zit en je wilt toch even op internet met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:20:
Ook handig om in het topic tezetten een complete nieuwe cover voor de n73

zie hier http://cgi.ebay.nl/NEW-NO...4QQtcZphotoQQcmdZViewItem

[afbeelding]

met gereedshap erbij
[afbeelding]
[afbeelding]

wel handig voor de mensen die de kleur zwart gaaf vinden of al zoveel beschadigingen hebben op hun cover

wel makkelijk om dit in de start post tezetten bij hardware!!!
Deze link doet het niet meer... :(

Weet iemand hoe is alsnog aan zo'n schroevendraaier kan komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Flipmo2K schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:56:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan terwijl ik nog geen GPS ontvanger had, het werkt dan gewoon als een routeplanner. Je kunt dan via afbeeldingen (overzicht van het kruispunt of afrit bijvoorbeeeld) zien welke weg je moet nemen, of eventueel via tekst.

1- TomTom Navigator 6.010
2- Er wordt niet gevraagd om de GPS, als je deze niet opgeeft of hebt gebeurt er gewoon niks.
3- Ja, het werkt dus gewoon als 'n routeplanner maar dan (uiteraard) zonder real-time updates van je lokatie.
4- Als je je Bluetooth uitschakelt lijkt het me dat je geen dataverkeer hebt, in ieder geval geen GPRS/UMTS verkeer als je dat niet wil (snap niet precies wat je onder dataverkeer verstaat).
En even een toevoeging:

1. Zowel tomtom 5 als tomtom 6 kunnen dat (heb nu 6.020)
2. Bij starten van tomtom vraagt hij (als bluetooth uit staat) of bluetooth aan moet. Zeg je nee dan houdt ie verder op met zeuren. Als je hem wel aanzet kijkt hij op de achtergrond wel of er een gps ontvanger te vinden is maar daar merk je niets van. Ondertussen kun je gewoon zonder verder werken...
3. Ja, je kunt ook gewoon een straat zoeken op de kaart.
4. Geen dataverkeer... de kaarten van tomtom staan gewoon op je telefoon. Volgens mij zou je alleen dataverkeer hebben als je weer- en verkeerinformatie en dat soort ongein wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
Djerique schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:
[...]

http://cgi.ebay.nl/NOKIA-...12427QQrdZ1QQcmdZViewItem

;) . Hier heb ik wel eens vaker covers gekocht, en zo te zien linken de afbeeldingen naar dezelfde website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:38:
[...]

Lees de vorige delen, lees de vorige delen..
Nou die registervermelding werkt ook niet bij mij. Waar moet je zo'n .reg dan opslaan?
Dit is wat ik doe -->
http://discussions.europe...te/14301/1/DisableWPD.reg
--> Uitvoeren en dan ja..

Ik krijg nu ook geen contact meer met de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
die smart2go laat mijn telefoon elke keer hard crashen, daarom gebruik ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Jeroenz18 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:30:
[...]

http://cgi.ebay.nl/NOKIA-...12427QQrdZ1QQcmdZViewItem

;) . Hier heb ik wel eens vaker covers gekocht, en zo te zien linken de afbeeldingen naar dezelfde website.
bij een officiele nsp heb je het voor 50 euro voor elkaar.
originele behuizing (perfecte pasvorm) en behoud van volledige garantie.
je kunt er gewoon op wachten.
100% service en super gaaf.

is dat geen beter idee?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:58:
die smart2go laat mijn telefoon elke keer hard crashen, daarom gebruik ik hem niet meer.
ik heb hier geen last van? Bij welke acties in het programma gebeurd dit bij jou? Dan kan ik even testen of dat hier ook zo is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:45:
[...]

Nou die registervermelding werkt ook niet bij mij. Waar moet je zo'n .reg dan opslaan?
Dit is wat ik doe -->
http://discussions.europe...te/14301/1/DisableWPD.reg
--> Uitvoeren en dan ja..

Ik krijg nu ook geen contact meer met de kabel.
'

.reg opslaan?? Volgens mij doe je iets heel anders. Probeer dit: Uitvoeren-> Regedit -> zoek naar map HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PC Connectivity Solution\Configurations\Nokia -> bestand WPDEnabled -> Dubbel klikken -> Grondtal is Hexadecimaal -> Verander Waardegegevens naar 0 -> opslaan -> Pc opnieuw opstarten en als het goed is werkt het, heb het zelf wel zo gedaan, van iemand anders hier op deze topic gelezen die hetzelfde probleem had. Succes, lukt het niet, dan horen wij het wel...

[ Voor 4% gewijzigd door S_Chief op 19-07-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
He,

is het mogelijk om in het standaard scherm je taken weer te geven, maar dan niet zo '6 taken niet uitgevoerd'. Ik bedoel dus net zoals memo's, dat ze netjes onder elkaar staan. Ik sla nu alles op met memo's, maar taken zou prettiger werken, maar dan alleen als ik ze in een oogopslag kan zien!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:
[...]

ik heb hier geen last van? Bij welke acties in het programma gebeurd dit bij jou? Dan kan ik even testen of dat hier ook zo is.
tijdens de installatie bij het voortgangsbalkje, heb het meerdere malen geprobeerd, maar telkens crashte hij weer. heb software versie 3.0649001, wil hem niet updaten omdat versie 4.0 buggy is met gps ontvangers. en de versies na 3.0649 hebben minimale veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:
[...]

Ik heb dit programma ook gehad, opzich heel aardig programma 8). Alleen werden de fotos die op mijn geheugencard door dit programma onbruikbaar. Ik kon ze niet meer openen, zelfs niet op de pc. Ze waren forever damaged :?

(zeg aub niet dat dit onmogelijk is want het is gewoon zo bij mijn telefoon. Voor de tijd nergens last van gehad en nadat ik dat programma had verwijderd nergens meer last van gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
he ik kan sinds vanmiddag mijn n73 updaten via de officiele weg naar versie 4.0726.2.0.1

dit kon ik tot vanmiddag nog niet. ik heb niets veranderd aan mijn telefoon. (productcode enzo)

weet iemand of dit een aangepaste versie is.

de onofficiele weg gaf veel problemen met gps muizen en tom tom.

daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
hahaha

iemand meer info??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
firefighter2 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:23:
he ik kan sinds vanmiddag mijn n73 updaten via de officiele weg naar versie 4.0726.2.0.1

dit kon ik tot vanmiddag nog niet. ik heb niets veranderd aan mijn telefoon. (productcode enzo)

weet iemand of dit een aangepaste versie is.

de onofficiele weg gaf veel problemen met gps muizen en tom tom.

daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
hahaha

iemand meer info??
Ik kan het nu ook ineens, maar ik ga het niet proberen voordat ik weet dat de problemen met gps zijn opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:33:
[...]

Ik kan het nu ook ineens, maar ik ga het niet proberen voordat ik weet dat de problemen met gps zijn opgelost..
Bij welke provider zitten jullie dan?
Want ik zit bij t-mobile, maar heb een N73 Music Edition gekregen inplaats van een gewone. Dus ik ga er niet vanuit dat ik gewoon zou kunnen updaten, aangezien ik dus ook een productcode van de ME heb.
Nou heb ik natuurlijk via de onofficiele weg geupdate, omdat ik het een beetje zat was dat ik niet kon updaten :P Maar ben toch benieuwd via welke provider dat is. Misschien een idee om mijn volgende abbonement daar maar es te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Djerique schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:
[...]

Dat is gewoon een torx schroevendraaier nr. 6. gewoon bij een doehetzelf te krijgen.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Atlas software voor in Noord Amerika zodat je positie kan bepalen, via de GPS
Ikzelf heb dit gevonden ziet er wel aardig uit:
http://my-symbian.com/s60...ons.php?faq=8&fldAuto=117

Is hier nog gelijkbaar software van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:46:
[...]

Want ik zit bij t-mobile, maar heb een N73 Music Edition gekregen inplaats van een gewone. Dus ik ga er niet vanuit dat ik gewoon zou kunnen updaten, aangezien ik dus ook een productcode van de ME heb.
Nou heb ik natuurlijk via de onofficiele weg geupdate, omdat ik het een beetje zat was dat ik niet kon updaten :P Maar ben toch benieuwd via welke provider dat is. Misschien een idee om mijn volgende abbonement daar maar es te nemen ;)
Bij Hi, maar dat zegt nog niet zo heel veel. Laatst mn toestel omgeruild en kreeg een 57.01 terug namelijk, ipv een (02) die wel gelijk al te updaten was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Bij Hi, maar dat zegt nog niet zo heel veel. Laatst mn toestel omgeruild en kreeg een 57.01 terug namelijk, ipv een (02) die wel gelijk al te updaten was..
Dus als ik het goed begrijp is er nog geen provider die zich bezig houdt met nieuwe firmware voor de N73,,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Providers doen volgens mij niet veel anders dan gewoon een 'standaard' firmware (van Nokia) voorzien van hun eigen logo en evt. wat kleine cosmetische aanpassingen. Ze zullen dit zeker niet voor elke versie doen die uitkomt omdat het waarschijnlijk ondoenlijk is, misschien overweegt 'n provider 't bij een major release zoals 4.x maar dat is een pure gok...

Ik kwam overigens straks Nokia Sports Tracker tegen, een zéér handig (en gratis!) programmaatje dat diverse statistieken bijhoudt over een afgelegde route. Zoals de naam al zegt is het voornamelijk voor sporten als rennen, fietsen en lopen zodat je precies weet waar je hebt gerend, hoe lang dat duurde en wat je gemiddelde snelheid is/was. Je kunt de gegevens exporteren naar Google Earth/Maps, zoals bijvoorbeeld hier is gedaan. Ik heb het meteen zelf geprobeerd tijdens een rondje rennen en het werkt erg goed moet ik zeggen!

Misschien handig voor in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
[...]

kun je gerust doen.
ik heb het ook geprobeerd.
alles werkt super.
lekker snel in de menu's
trillen bij opstarten
ook gps muis werkt naar behoren.
musicplayer ala n73 me
en het belabngrijkste: blauwe waas is weg bij camera!!!!!!!
alles in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo2K schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:52:
Providers doen volgens mij niet veel anders dan gewoon een 'standaard' firmware (van Nokia) voorzien van hun eigen logo en evt. wat kleine cosmetische aanpassingen. Ze zullen dit zeker niet voor elke versie doen die uitkomt omdat het waarschijnlijk ondoenlijk is, misschien overweegt 'n provider 't bij een major release zoals 4.x maar dat is een pure gok...
Ik heb een tijdje terug contact opgenomen met t-mobile en kreeg het volgende antwoord:
"U vraagt of er een update is van de firmware voor uw Nokia N73. Helaas heeft T-Mobile deze niet. Wij kunnen helaas niet aangeven of en wanneer er een update beschikbaar komt voor dit toestel."

En ik denk dat ik dat eigenlijk gewoon kan opvatten dat er geen nieuwe firmware beschikbaar komt via t-mobile. Na dit bericht heb ik dus ook maar even mijn vriend google gevraagd over hoe ik zelf nieuwe firmware erop kon zetten :P En in tegenstelling tot t-mobile, wist google wel raad met mijn probleem ;)
firefighter2 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:40:
[...]

kun je gerust doen.
alles werkt super.
lekker snel in de menu's
trillen bij opstarten
musicplayer ala n73 me
alles in orde
Heb nog steeds de Music Edition (wel met nieuwere firmware) maar zit er toch wel over te denken om er maar een gewone N73 van te maken. Aangezien eigenlijk het enige voordeel de musicplayer was, maar nu deze ook in de normale versie zit verwerkt, zie ik geen nadelen meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden.. ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist GooSync geinstalleerd.
En ik moet zeggen dit is meer dan relaxt!

Mij Google Calendar wordt dus gesynct met mijn N73.
Alleen vraag ik me af of die niet automatisch kan, of dat je kan instellen dat hij 4 keer per dag ofzo synct.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
Ik heb een Parrot 3200LS bluetooth carkit.
Mijn vraag is als ik de N73 pair met de Parrot, en de navigatie op de n73 gebruik samen met de GPS muis er problemen kunnen onstaan met oa. 2 BT verbindingen tegelijk maken, maar ook dat tijdens het navigeren de telefoon gaat, wat er dan gebeurd met het geluid/applicatie van de tomtom?
Misschien heeft iemand hier ervaringen mee?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
[...]

Ik zit gewoon bij Orange. Telefoon is unbranded maar wel bij hun gekocht. De verkoopster zei nog tegen me dat de meeste Nokia's bij Orange unbranded zijn *gelukkig*.
Oh ja, nog mijn ervaring met T-Mobile, zelf eerst daar een N73 gekocht (via de website), telefoon netjes 2 dagen later thuis, abo liet ik op 1 jun. ingaan, telefoon had ik al een paar dagen ervoor. Telefoon ging kapot (Softwareshit..), naar T-Mobile gebeld. Hun zeiden, over 2 dagen sturen we een nieuwe, de ouwe geef je mee. Oké, maar 2 dagen later komt die koerrier met een gebruikte N73 zonder doos (alleen de telefoon) en niet eens een batterij, wij hebben geweigerd. Naar T-Mobile gebeld, (helaas moest het) mondig gepraat, en telefoon opgestuurd en contract verbroken. Wat een *(&^&^% bedrijf zeg! (ik weet dat je hier niet een ervaring met een provider moet posten, maar ik wou het toch graag kwijt aangezien ik veel meer mensen zie (niet hier) die gewoon ook zulke vervelende problemen hebben met T-Mobile. Naar Orange gegaan, telefoon gekozen, ff 30 min winkelen ivm nummer overzetten, en je verlaat de winkel met een unbranded telefoon.. _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door S_Chief op 19-07-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik wil misschien ook maar eens gaan updaten, maar dat kan met mijn productcode niet. Dus ik ga m'n productcode veranderen.

Ik lees dat er wordt overgeschakeld naar productcode 0529602, en die is van Euro 2. Waarom deze? Kan je ook die van Euro 1 gebruiken?

Ik heb nu trouwens de Benelux CV code. (57.01)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
_Christiaan_ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:08:
Ik wil misschien ook maar eens gaan updaten, maar dat kan met mijn productcode niet. Dus ik ga m'n productcode veranderen.

Ik lees dat er wordt overgeschakeld naar productcode 0529602, en die is van Euro 2. Waarom deze? Kan je ook die van Euro 1 gebruiken?

Euro 1 bevat niet de nederlandse taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:08:

Dat is inderdaad de productcode van de normale N73 Euro 2 en 0539239 is de productcode voor de ME versie. Deze wordt gebruikt omdat deze de nederlandse taal bevat :P

Edit: iemand was me al voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Many thanks :)

Hopelijk gaat het updaten wel goed. Van 2 naar 3 ging bij mij wel goed. Toen las ik verhalen over mislukte updates enzo, en over het feit dat de NSU aangaf dat de batterij verwijderd moest worden... Vandaag ben ik erachter gekomen dat m'n telefoon af en toe spontaan uitvalt, ook al is de batterij vol.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:40:
[...]

kun je gerust doen.
alles werkt super.
lekker snel in de menu's
trillen bij opstarten
musicplayer ala n73 me
alles in orde
ik heb me telefoon nu ook ge-update
alles lijkt naar behoren te verlopen.menu's zijn supersnel
maar 1 ding snap ik niet, wanneer je bij de menu knop ingedrukt houdt
zie je 3 applicaties standaard lopen, de standby-modus, zoekopdrachten en musicplayer
hoe kan je deze afsluiten? want het lijkt mij dat deze nu veel geheugen gebruikt van de telefoon...
en helaas lukt het niet om verbinding te maken met tomtom
Ik hoop dat er snel een fix voor komt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:22:
[...]

zie je 3 applicaties standaard lopen, de standby-modus, zoekopdrachten en musicplayer
hoe kan je deze afsluiten? want het lijkt mij dat deze nu veel geheugen gebruikt van de telefoon...
google eens op handy taskmanager O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Oh laat trouwens maar dat product-code veranderen. Ik probeerde NSU net en eindelijk is voor mijn productcode een nieuwe versie beschikbaar :*)

Het is versie 4.0726.2.0.1.
Ik heb productcode 0539338, dit schijnt dus de Benelux CV (country version?) te zijn.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:22:
[...]

tomtom geeft hier geen problemen.
alleen ff de backup terug zetten die je voor het updaten gemaakt hebt.
wat werkt er bij jou niet van tomtom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm oke ik zal het eens proberen
tomtom blijft hangen bij wachten op bruikbaar gps signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Ook ik kon vandaag updaten naar V4.0726.2.01 datum 26-6-2007
Totaal geen problemen,zelfs TomTom werkte direkt(met gps receiver i-Blue737 )
Daarna back-up teruggezet,werkt ook allemaal perfect
Alleen alle spelletjes zijn niet teruggezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:29
turbootje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:25:
En welke product code heb jij ik heb een N73ME 0539239 maar voor mij nog steeds geen update........zucht :( :'(

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Ik heb dit programma ook gehad, opzich heel aardig programma 8). Alleen werden de fotos die op mijn geheugencard door dit programma onbruikbaar. Ik kon ze niet meer openen, zelfs niet op de pc. Ze waren forever damaged :?

(zeg aub niet dat dit onmogelijk is want het is gewoon zo bij mijn telefoon. Voor de tijd nergens last van gehad en nadat ik dat programma had verwijderd nergens meer last van gehad).
Ik denk niet dat het door Nokiamaps komt!

Ik snap het probleem van de ''beschadigde'' mp3 bestanden wel want ik heb het net ook gehad tijdens het testen van de standaard mediaplayer met mp3's.
Ik denk dat het echter niks met Nokiamaps te maken had.
Ik had dat er op gezet (plus nog veel meer progjes) en erna kreeg ik het probleem met de mp3's (maar niet DIRECT erna), maar dat bewijst geen verband.
Ik heb uitgevonden dat als ik gewoon ''bijwerken muziekbibliotheek'' kies, alle ''beschadigede'' mp3's opeens weer leesbaar worden.

Ik had daarna nog eens dat ze allemaal beschadigd waren (en niks gedaan met Nokiamaps toen) en toen heb ik opnieuw bijwerken gedaan, opgelost.
De reden ken ik nog niet... wat meer uitzoekwerk voor nodig.
Maar de connectie met Nokiamaps kan ik zeker uitsluiten!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nog geen mogelijke update.

Ik heb een N73-1 (Music Edition without Mini-SD pakket)
Code: 0539239 / RM-133

Ik zou nou wel best eens een update willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Dit is er inderdaad ook voor andere providers, maar dat is weer onhandig als je niet achter een computer zit en je wilt toch even op internet met je telefoon.
Ik weet natuurlijk niet of dat bij elke N73 zo is, maar bij mijn N73 ME heb ik de optie:
Menu -> Instrumenten -> Instelwizard

Als ik dit doe, haalt hij alle instellingen (MMS, GPRS/UMTS, Streaming, EMAIL) binnen van de provider van het geplaatste simkaartje...

Misschien dat dit een optie is...

MVG Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:59:
[...]

En welke product code heb jij ik heb een N73ME 0539239 maar voor mij nog steeds geen update........zucht :( :'(
Voor de N73 ME is er (nog?) geen v4 firmware beschikbaar. Er is alleen een v4 firmware update voor de gewone N73. Deze bevat dezelfde musicplayer als de ME, dus als je zo nodig een update wil naar v4, dan moet je er een gewone N73 van maken.
bthefirst schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:07:
[...]

Ik weet natuurlijk niet of dat bij elke N73 zo is, maar bij mijn N73 ME heb ik de optie:
Menu -> Instrumenten -> Instelwizard

Als ik dit doe, haalt hij alle instellingen (MMS, GPRS/UMTS, Streaming, EMAIL) binnen van de provider van het geplaatste simkaartje...

Misschien dat dit een optie is...

MVG Bjorn
Dat is inderdaad een erg goeie oplossing. En ga er wel vanuit dat het bij de gewone N73 ook zo is, aangezien het enige grote verschil de musicplayer is.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:11:
Voor de N73 ME is er (nog?) geen v4 firmware beschikbaar. Er is alleen een v4 firmware update voor de gewone N73. Deze bevat dezelfde musicplayer als de ME, dus als je zo nodig een update wil naar v4, dan moet je er een gewone N73 van maken.
Als de normale nu dezelfde musicplayer bevat als de ME, wat is dan momenteel het verschil tussen de 2 versies?

Anders maak ik van mijn ME ook een normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProGo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:52:
[...]

Als de normale nu dezelfde musicplayer bevat als de ME, wat is dan momenteel het verschil tussen de 2 versies?

Anders maak ik van mijn ME ook een normale.
Ik denk dat je alleen de thema's van de ME kwijt bent en het liedje van Moby :P
Maar ik ga er zo ook maar even een normale N73 van maken aangezien die thema's vast wel ergens te downloaden zijn en dat liedje van Moby hoeft er ook niet echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik heb nu zelf een 8 maanden oude N73 in perfecte staat. Heeft iemand een idee hoeveel ik er voor zou kunnen krijgen als ik hem nu verkoop?

offtopic:
Van dat geld + bijgelegde geld koop ik de HTC kaiser :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een update beschikbaar; ben nou bezig,alleen het maken van een back-up duurt al meer dan 10 min. !! Is dat bij jullie ook, of is dit abnormaal ? Onderbreken durf ik eigenlijk niet
turbootje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:25:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb er nu een gewone N73 van gemaakt en v4.0726.2.01 er op gezet. Alleen heb ik het idee dat er minder voorgeprogrammeerde equalizer settings staan. Iemand enig idee of dit klopt? Heb er nu 6, inclusief Standaard.
Verder is het volgens mij allemaal hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:17:
Zo, ik heb er nu een gewone N73 van gemaakt en v4.0726.2.01 er op gezet. Alleen heb ik het idee dat er minder voorgeprogrammeerde equalizer settings staan. Iemand enig idee of dit klopt? Heb er nu 6, inclusief Standaard.
Verder is het volgens mij allemaal hetzelfde!
Standaard
Basversterking
Klassiek
Jazz
Pop
Rock

Originele ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:40:
[...]

Standaard
Basversterking
Klassiek
Jazz
Pop
Rock

Originele ME
Okay, dan klopt het wel. Het leken er eerst alleen meer door me eigen gemaakte instellingen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
dag heren,

ik heb sinds een paar dagen een N73 en nou zit ik met een paar vragen waar ik geen antwoord op kan vinden.

Ik heb geen umts ontvangst, ook al zit ik 100% in het dekkingsgebied (postcode 1816) Ik weet zeker dat ik van de week het 3G symbooltje heb zien staan in mijn telefoon (wat zou betekenen umts ontvangst) maar het lijkt wel dat sinds de update naar versie V4. ik geen ontvangst meer heb. Ook heb ik een aantal smsjes gehad van Hi KPN met de juiste instellingen voor internet,mms en streaming, welke ik ook geinstalleerd heb. (misschien dit de boosdoener?)

volgens het boekje zou er ook een standaard internet browser op moeten zitten met functies als inzoomen en uitzoemen, maar op de plek waar de internetbrowser zou moeten staan staat niks (al staat er in het boekje wel netwerkdienst, betekend dit dan gewoon dat HI KPN dit niet ondersteund? al heb ik gewoon een simlock vrije telefoon, met dezelfde simkaart erin als ongeveer 7 jaar geleden)

zou Opera Browser een oplossing voor mij zijn? En zo ja, ondersteund die ook landscape modus en in en uitzoemen?

Het irritantste vind ik zowiezo dat ik geen umts signaal ontvang (zelfs met de telefoon ingesteld op UMTS en buiten op me balkon neergelegd voor ontvangst krijg ik geen netwerk) Zou dit aan een instelling kunnen liggen, of het feit dat me kpn eindeloos abbo nog niet ingegaan is? (ik weet echt zeker dat ik het symbooltje eerder deze week heb gezien..)

Nokia N73 laatste firmware update V4.?
Hi 30
Hi Eindeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLAYLIST MAKEN OP DE PC
Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik op mn PC een playlist kan maken en die op de N73 krijgen.
Want hoe het op de N73 zelf moet weten we denk ik wel ondertussen, maar dat is nogal veel geklik als je 200 nrs hebt.

Maar ik vraag me af of iemand weet hoe je het op een MAKKELIJKE manier op de PC kan doen?

Want de enige manier die ik vond via de PC is moeilijk helaas.
Via Nokia Suite en dan kiezen voor Nokia Music Manager. Maar dat prog kan helaas niet gewoonweg aangeklikte mp3-tjes in een playlist omzetten en dan de hele meuk via USB op de N73 pompen.

Ik krijg wel al die nummers naar mn nokia, maar allemaal bijeen in 1 grote groep. Ik wil ze in aparte mappen en dan vanuit die map ''alles selecteren'' en dan ''maak playlist''.
Maar helaas .....

En wat ook niet lijkt te gaan: Alle mp3's naar de N73 zenden en dan later op de PC van DIEZELFDE nummers een playlist maken .m3u en dan dat losse playlist bestandje op de N73 zetten... helaas ongeldige playlist...... kennelijk is de locatie van de bestanden belangrijk en zit in die playlist verborgen. Ik hoopte dat de muziekplayer wel via de bestandsnaam alle nrs kon vinden....

Die ingewikkelde manier die ik vond kost me een uur om op te schrijven en is erg gebruikers-onviendelijk in het gebruik dus die bewaren we voor als er echt niemand met iets beters komt.

Dus: iemand een tip hoe je makkelijk op de PC een playlist kan maken voor de N73?
Mag met .mp3 of .aac of .m4p files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:44:
PLAYLIST MAKEN OP DE PC
Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik op mn PC een playlist kan maken en die op de N73 krijgen.
Want hoe het op de N73 zelf moet weten we denk ik wel ondertussen, maar dat is nogal veel geklik als je 200 nrs hebt.

Maar ik vraag me af of iemand weet hoe je het op een MAKKELIJKE manier op de PC kan doen?

Want de enige manier die ik vond via de PC is moeilijk helaas.
Via Nokia Suite en dan kiezen voor Nokia Music Manager. Maar dat prog kan helaas niet gewoonweg aangeklikte mp3-tjes in een playlist omzetten en dan de hele meuk via USB op de N73 pompen.

Ik krijg wel al die nummers naar mn nokia, maar allemaal bijeen in 1 grote groep. Ik wil ze in aparte mappen en dan vanuit die map ''alles selecteren'' en dan ''maak playlist''.
Maar helaas .....

En wat ook niet lijkt te gaan: Alle mp3's naar de N73 zenden en dan later op de PC van DIEZELFDE nummers een playlist maken .m3u en dan dat losse playlist bestandje op de N73 zetten... helaas ongeldige playlist...... kennelijk is de locatie van de bestanden belangrijk en zit in die playlist verborgen. Ik hoopte dat de muziekplayer wel via de bestandsnaam alle nrs kon vinden....

Die ingewikkelde manier die ik vond kost me een uur om op te schrijven en is erg gebruikers-onviendelijk in het gebruik dus die bewaren we voor als er echt niemand met iets beters komt.

Dus: iemand een tip hoe je makkelijk op de PC een playlist kan maken voor de N73?
Mag met .mp3 of .aac of .m4p files.
Ik snap eigenlijk niet waarom je het niet via Nokia Music Manager kan doen.
Ik kan prima m'n mp3-tjes aanvinken en er vervolgens een playlist van maken die dan op m'n telefoon word gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
MillZ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:35:
Mijn vraag is als ik de N73 pair met de Parrot, en de navigatie op de n73 gebruik samen met de GPS muis er problemen kunnen onstaan met oa. 2 BT verbindingen tegelijk maken, maar ook dat tijdens het navigeren de telefoon gaat, wat er dan gebeurd met het geluid/applicatie van de tomtom?
Niemand?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:02:
[...]

Ik kan prima m'n mp3-tjes aanvinken en er vervolgens een playlist van maken die dan op m'n telefoon word gezet.
Dat vind ik ook het grote nadeel van deze telefoon. Als je nou gewoon een playlist kon maken van alle nummers in een directory zou alles opgelost zijn.

Die groene ME skin is zeker beschikbaar voor de gewone editie. Hier kun je een freeware versie downloaden. Als je op gallery9.com zoekt tussen de n73 skin zullen de andere er misschien ook bij staan.

Maar nogmaals: ik zou mij garantie er niet voor riskeren.

ps. genoemde site bevat alleen freeware symbian software. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:23:
[...]

tomtom geeft hier geen problemen.
alleen ff de backup terug zetten die je voor het updaten gemaakt hebt.
wat werkt er bij jou niet van tomtom???
oke ik heb de backup terug gezet, maar helaas werkt het niet
en wat niet werkte was dat hij steeds wacht op een bruikbaar signaal
het vreemde was dat ik vanmiddag ook ff sportstracker van nokia gebruikte en hij daar steeds vroeg om een bluetooth gps muis te selecteren....
Dit terwijl ik me muis al gepaired heb met de telefoon....
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
(heb de nieuwste firmware erop 4.0726.2.0.1.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PLAYLIST MAKEN OP N73
<knip>

Nou, ik niet. GSM aangesloten via USB pc-suite mode, ik klik 10 nummers aan, kan wel een playlist maken, maar als ik dan deze als enige aanklik en kies het menu bestand/naar tel kopieren dan gaat hij 10min kopieren en staan alle nummers op de telefoon.
Maar helaas NIET de playlist! Terwijl ik juist die als enige had aangevinkt om te kopieren!
En de playlist is ook verdwenen van de PC daarna (ik heb uitgevinkt ''kopie opslaan op PC'' maar het menu heet toch kopieren naat telefoon niet verplaatsen, en waar is hij nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:29
quote:
MillZ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:35:

Niemand?
[/quote]

Dit geeft geen probelemen, het geluid van de parrot loopt over mijn front speakers(via een mute box), op het moment dat ik gebeld word zie ik wie er belt, gesprek neem ik aan, telefoon gaat dan terug naar de navigatie
maar zonder geluid je ziet dus wel de aanwijzingen op je scherm maar je hoort dan niet de gesproken instructie's.
Zodra het gesprek klaar is heb je weer geluid bij je navigatie (ook weer over de front speakers)
Werkt prima :)

[ Voor 30% gewijzigd door Megapaul op 21-07-2007 09:47 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVER MP3 PLAYLISTS MAKEN
Dat vind ik ook het grote nadeel van deze telefoon. Als je nou gewoon een playlist kon maken van alle nummers in een directory zou alles opgelost zijn.
Ik had er genoeg van en heb nu een losse mp3 player er op gezet.
Na wat proberen voor deze gegaan: LCG Jukebox v2.02.zip

-Kun je (in dit programma dus!!) naar een map bladeren op je miniSD via een erg goede !! verkenner en dan ''PLAY FOLDER'' en hij maakt een soort eenmalige playlist van de hele inhoud
En die kan je ook nog evt makkelijk saven hoe en waar je wil!
-Binnen een playlist editen zoals move up en down en tracks toevoegen via die lekkere verkenner opslaan waar je wil.
-Gaat bij opstarten verder waar hij gebleven was mat playlist en instellingen en al
-Op de achtergrond spelen redelijk.
-Mooie bonus: heeft een SLEEP TIMER kun hem vanzelf laten stopppen na max 60 min later (tel blijft op standy maar je kan de tel vooraf op profiel offline zetten).
-Hij is shareware, je kan een trial downloadenen hij kost uiteindelijk 25$ en ik kreeg hem zelfs als een zeer speciale aanbieding!
-Dit is de site van de maker http://lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox maar ik heb hem ergens anders gehaald.
-Helaas ziet de skin er nogal DOS-1.0 uit maar er schijnt een art-downloader in te zitten.

Mijn playlist probleem is opgelost, gewoon via je PC via massaopslag bladeren op je miniSD en mappen er op pleuren met je mp3's zoals je wil en makkelijk. En dan via de LCG Jukebox playlists er van maken binnen een minuutje! :9

Hoor graag van de mp3-freaks onder jullie wat je er van vindt, dan kan ik beslissen of deze het definitief gaat worden! :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvds
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:03
Heb ook een N73 ME, met productcode 0539239 (zelf gedaan :+ ) Heb iig de nieuwste versie 3 firmware, ik wacht v4 lekker rustig af.. hij doet het iig beter dan uit de doos met die T-Mobile firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Heeft er eigelijk ooit iemand problemen met Rout66 na een update?
TomTom gaat lekker in de problemen bij een heleboel........
misschien bij aanschaf van navigatie een tip om voor Route66 te kiezen.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:49
Oxellaar schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:04:
Heeft er eigelijk ooit iemand problemen met Rout66 na een update?
TomTom gaat lekker in de problemen bij een heleboel........
misschien bij aanschaf van navigatie een tip om voor Route66 te kiezen.
In heb net ook geupdate en bij mij kan TomTom de gps ontvanger niet meer vinden :( Hopelijk komt er snel een fix anders ga ik terug naar de ME firmware of anders Route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:52:
OVER MP3 PLAYLISTS MAKEN

[...]

Ik had er genoeg van en heb nu een losse mp3 player er op gezet.
Na wat proberen voor deze gegaan: LCG Jukebox v2.02.zip

-Kun je (in dit programma dus!!) naar een map bladeren op je miniSD via een erg goede !! verkenner en dan ''PLAY FOLDER'' en hij maakt een soort eenmalige playlist van de hele inhoud
En die kan je ook nog evt makkelijk saven hoe en waar je wil!
-Binnen een playlist editen zoals move up en down en tracks toevoegen via die lekkere verkenner opslaan waar je wil.
-Gaat bij opstarten verder waar hij gebleven was mat playlist en instellingen en al
-Op de achtergrond spelen redelijk.
-Mooie bonus: heeft een SLEEP TIMER kun hem vanzelf laten stopppen na max 60 min later (tel blijft op standy maar je kan de tel vooraf op profiel offline zetten).
-Hij is shareware, je kan een trial downloadenen hij kost uiteindelijk 25$ en ik kreeg hem zelfs als een zeer speciale aanbieding!
-Dit is de site van de maker http://lonelycatgames.com/?app=lcgjukebox maar ik heb hem ergens anders gehaald.
-Helaas ziet de skin er nogal DOS-1.0 uit maar er schijnt een art-downloader in te zitten.

Mijn playlist probleem is opgelost, gewoon via je PC via massaopslag bladeren op je miniSD en mappen er op pleuren met je mp3's zoals je wil en makkelijk. En dan via de LCG Jukebox playlists er van maken binnen een minuutje! :9

Hoor graag van de mp3-freaks onder jullie wat je er van vindt, dan kan ik beslissen of deze het definitief gaat worden! :) :) :) :)
Dit is inderdaad wel een van de betere musicplayers die er te krijgen zijn. Hij heeft een uitgebreide equalizer wat altijd wel handig is en de volume kan ook wat preciezer worden afgesteld in tegenstelling tot de standaard musicplayer. Maar om daar nou $25 voor te gaan betalen vind ik een beetje overdreven, maar nu vraag ik me wel af waar je em als speciale aanbieding gevonden hebt :P Heb er zelf trouwens ook geen $25 voor betaald ;)
De musicplayer komt trouwens ook in je standby scherm te staan, als je die optie aan zet. Niet zoals de standaard speler, maar hij komt er in ieder geval wel te staan in tegenstelling tot vele andere spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Volgens mij is het al wel eens langsgekomen, maar is er ook een soort van bootmanager om programma's zoals autolock en totalrecall automatisch te starten tijdens het booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:27:
Volgens mij is het al wel eens langsgekomen, maar is er ook een soort van bootmanager om programma's zoals autolock en totalrecall automatisch te starten tijdens het booten?
Dat is inderdaad al eens langsgekomen, volgens mij in deel 7. Weet zo niet meer hoe dat programma heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarschijnlijk hele stomme vraag, maar kan het zo niet in topic terugvinden. Heb mijn telefoon gisteren geupdate en ik vroeg mij af hoe ik de weergave van mijn sms-inbox zo wijzig dat er alleen een lijst van afzenders staat en niet afzender + eerste regel.

Daarnaast vroeg ik me af waar je lettertype kunt kiezen, dus dat je een kleiner slag lettertype neemt, of is en was dat nooit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:07:
Waarschijnlijk hele stomme vraag, maar kan het zo niet in topic terugvinden. Heb mijn telefoon gisteren geupdate en ik vroeg mij af hoe ik de weergave van mijn sms-inbox zo wijzig dat er alleen een lijst van afzenders staat en niet afzender + eerste regel.

Daarnaast vroeg ik me af waar je lettertype kunt kiezen, dus dat je een kleiner slag lettertype neemt, of is en was dat nooit mogelijk?
Weet niet of je dit bedoeld, maar Berichten -> Opties -> Instellingen -> Overige -> Mappenweergave en dan op 1 regel zetten.

Het is wel mogelijk om een ander lettertype te gebruiken, maar dit is niet zo in te stellen op je telefoon. Ik heb het zelf nooit geprobeerd (vind het een goed en duidelijk lettertype), maar als je even zoekt op google zul je wel wat vinden over het veranderen van de fonts op je telefoon. Het veranderen van het korps weet ik niet of dat wel mogelijk is. Je kan natuurlijk gewoon een kleiner font zoeken :P
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.