Heb een mooie N73 binnen gekregen. Gratis bij verlengen Tele2 abbo-tje. Zelfs gratis nog 2 GB erbij!
Meteen verliefd!
Heb hem vooral verkozen boven de K810i omdat deze N73 veel betere video filmpjes maakt.
Na wat uitzoeken bleek dat Sony sinds de K300 de videokwaliteit gelijk heeft gelaten t/m de huidige K810i. Pas op de K850 gaat het beter worden. Die gaat het helemaal maken ........ in 2008.
Heb eerst maar eens deze postings doorgewandeld, ben nu bij deel 5.... pfff... effe uitrusten.
Twee vraagjes (hoop niet dat ze net in deel 8 staan):
1- de radio werkt erg lekker. Ik zou echter graag er mee inslapen dwz ik zoek een timer die de radio na X minuten (30 of 5 of 60) vanzelf uitzet. Zoals je op draagbare tv's ook wel vindt voor in de slaapkamer.
Hij mag natuurlijk ook simpelweg het hele toestel uitzetten. Of desnoods alleen de MP3 player.
Kan het niet vinden... heeft iemand een idee of het er op zit?
Of dat er een proggie voor te downloaden is ergens?
2- Ik heb een hoop gelezen over dat updaten, dat iedereen dit tegenwoordig zelf moet doen. Behalve als je een ''branded'' firmware hebt van een provider. Dan schijnt het niet zelf mogelijk te zijn?
Zie ik dit goed?
Als ik op nokia.nl mijn toestelcode 0539337 intik geeft hij: updaten naar V 3.0704.1.0.1.
En ik blijk na *#0000# versie V 2.0628.0.0.1 te hebben.
Er staat bij: 10-07-2006 en RM-133 en Noka N73 (57.02).
Zie ik het goed dat ik GEEN branded versie heb en dus wel zelf kan updaten?
Of is deze juist wel branded?
Er staat een hoop over op pag1 maar (sorry) niet echt duidelijk.
Daar staat letterlijk ''Heb je een firmware met (.02) erachter, dan kan je deze niet zelf updaten.''.
Nou... ik heb niet (.02) er achter maar (.57.02) dus ........
Maar dan lees ik in postings weer dat je juist met (XX.02) NIET zelf kan updaten....
Pffffffffff... .... HELP PLEASE!
Meteen verliefd!
Heb hem vooral verkozen boven de K810i omdat deze N73 veel betere video filmpjes maakt.
Na wat uitzoeken bleek dat Sony sinds de K300 de videokwaliteit gelijk heeft gelaten t/m de huidige K810i. Pas op de K850 gaat het beter worden. Die gaat het helemaal maken ........ in 2008.
Heb eerst maar eens deze postings doorgewandeld, ben nu bij deel 5.... pfff... effe uitrusten.
Twee vraagjes (hoop niet dat ze net in deel 8 staan):
1- de radio werkt erg lekker. Ik zou echter graag er mee inslapen dwz ik zoek een timer die de radio na X minuten (30 of 5 of 60) vanzelf uitzet. Zoals je op draagbare tv's ook wel vindt voor in de slaapkamer.
Hij mag natuurlijk ook simpelweg het hele toestel uitzetten. Of desnoods alleen de MP3 player.
Kan het niet vinden... heeft iemand een idee of het er op zit?
Of dat er een proggie voor te downloaden is ergens?
2- Ik heb een hoop gelezen over dat updaten, dat iedereen dit tegenwoordig zelf moet doen. Behalve als je een ''branded'' firmware hebt van een provider. Dan schijnt het niet zelf mogelijk te zijn?
Zie ik dit goed?
Als ik op nokia.nl mijn toestelcode 0539337 intik geeft hij: updaten naar V 3.0704.1.0.1.
En ik blijk na *#0000# versie V 2.0628.0.0.1 te hebben.
Er staat bij: 10-07-2006 en RM-133 en Noka N73 (57.02).
Zie ik het goed dat ik GEEN branded versie heb en dus wel zelf kan updaten?
Of is deze juist wel branded?
Er staat een hoop over op pag1 maar (sorry) niet echt duidelijk.
Daar staat letterlijk ''Heb je een firmware met (.02) erachter, dan kan je deze niet zelf updaten.''.
Nou... ik heb niet (.02) er achter maar (.57.02) dus ........
Maar dan lees ik in postings weer dat je juist met (XX.02) NIET zelf kan updaten....
Pffffffffff... .... HELP PLEASE!