Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ik heb net een update gedaan naar de laatste versie.
Sinsdien start elke keer mijn camera spontaan ook als het klepje dicht is.
Zijn er meer mensen met dit probleem??
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
EnsconcE schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:02:
[...]

Welk thema heb je dan?
Altijd leuk om te weten wat andere mensen verstaan onder een fijn thema :Y)
turtle

volgens mij van nokia zelf het stond in het mapje van nokia thema installer ofzo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16

Padvinder

doet z'n best

Ik vroeg me af of er geen andere oplossing is voor het probleem met de massaopslag. Als ik massaopslag wil activeren krijg ik de melding dat het niet kan, omdat chatberichten op de geheugenkaart worden opgeslagen. Ten eerste chat ik niet met m'n telefoon, ten tweede zijn het de sms berichten. Maar waarom kan dat niet? Moet ik persé m'n sms op het telefoongeheugen opslaan om met massaopslag te werken? Heb alle N73 topics al doorgespit, en er is maar 1x dezelfde vraag gesteld, maar er is geen antwoord op volgens mij.

M'n contacts versturen via Bluetooth vind ik prima, maar een hele zooi foto's schiet niet op. En ik wil m'n telefoon gewoon kunnen benaderen als extra schijf.

Verder doet m'n internet het niet, maar dat ligt aan Telfort. Ik krijg elke keer als ik een verbinding wil maken een smsje dat m'n beltegoed op is. Dat klopt ook wel, want ik heb een abonement... ;) Maar goed, ik heb de klantenservice al gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:58:
[...]zelf heb ik de gewone n73 met firmware versie 4.0726.2.0.1...
Dacht dat "V3.0705.1.0.3" de laatste was ( staat ook op 1e pagina van deze topic ) ? !
Heb ik wat gemist of........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je je N73 downgraden naar de vorige software versie?
Vanmorgen die 4.0 firmware geinstalleerd en nu doet m'n TomTom het dus niet meer. Mooi balen!
Backup die ik gemaakt had van m'n phone doet geen rollback, enkel m'n contacts, etc worden terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
Tuzla schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:00:
Is het mogelijk om prive nummers te weren met de n73 wanneer je annoniem word gebeld ?

Hoorde dat dat wel kon bij sommige telefoons.
Of iets anders om de ano bellers te blocken..
Je hebt er software voor, moet je even zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:10:
Vanmorgen die 4.0 firmware geinstalleerd en nu doet m'n TomTom het dus niet meer. Mooi balen!
Backup die ik gemaakt had van m'n phone doet geen rollback, enkel m'n contacts, etc worden terug gezet.
Dat kan dus niet helaas, misschien via een NSP.. Ik had hetzelfde probleem, alleen ging vlak erna mn middelste knopje kapot en kreeg ik een nieuw toestel met V3 firmware, dus bij mij is het zo opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net alle NSP's uit het lijstje van de nokia site gebeld, maar die geven aan dat ze em enkel kunnen opsturen naar een externe reparateur en dat ik m'n toestel dan een maand kwijt ben. :/
+ de bijbehorende kosten.

Achterlijk, Nokia maakt een foute update en dan moet ik dokken? No way!
Nou ja, hopelijk komen ze snel met een fix of komt er een TT6 update, of binnenkort TT7 dan.
Wel zonde van 2 weken geleden dat allemaal gekocht voor m'n N73 en nu heb ik er dus niks (meer) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:59:
[...]

Dacht dat "V3.0705.1.0.3" de laatste was ( staat ook op 1e pagina van deze topic ) ? !
Heb ik wat gemist of........
ja, je hebt duidelijk iets gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:10:
...met een productcode van een branded versie want die zijn niet up to date :?
of heb je je geheugenkaart tijdens de update er in laten zitten misschien hoef je dan TT alleen opnieuw te installeren...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:48:
Net alle NSP's uit het lijstje van de nokia site gebeld, maar die geven aan dat ze em enkel kunnen opsturen naar een externe reparateur en dat ik m'n toestel dan een maand kwijt ben. :/
+ de bijbehorende kosten.

Achterlijk, Nokia maakt een foute update en dan moet ik dokken? No way!
Nou ja, hopelijk komen ze snel met een fix of komt er een TT6 update, of binnenkort TT7 dan.
Wel zonde van 2 weken geleden dat allemaal gekocht voor m'n N73 en nu heb ik er dus niks (meer) aan.
bij mij werkt tomtom gewoon op versie 4 geen enkel probleem gehad met v4
dus weet niet of het aan nokia ligt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:39:
[...]

of heb je je geheugenkaart tijdens de update er in laten zitten misschien hoef je dan TT alleen opnieuw te installeren...
Tomtom moet je altijd opnieuw installeren na een update, met een backup word tomtom er niet op nieuw op geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:39:
[...]

Tijdens het updaten laat ik mijn geheugenkaart in zitten....de update heeft niets met de geheugenkaart te maken ;)

TomTom werkt prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Jeroenz18 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:20:
[...]

Je hebt er software voor, moet je even zoeken ;)
Ik heb me suf ge-googled maar vind niks :(
Word al dagen door iemand gestalkt die grappig denkt te zijn :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Tuzla schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:11:
[...]

Het kan met Advanced Call Manager, kost je wel 16.35 EUR maar bevat een berg aan leuke feautures... Op de site valt ook een trial te downen, kan je kijken of t wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Tuzla schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:11:
[...]

Modbreak:Dat jullie onderling programma's uitwisselen is geen probleem, maar zet de communicatie niet op via dit (of een ander) topic. Het uitwisselen van emailadressen, het vragen of iemand jou even een mailtje stuurt, of andere manieren zijn hier dan ook niet toegestaan...

Dus, wil je dan toch echt zo graag warez wilt verspreiden, doe compleet buiten GoT om

[ Voor 39% gewijzigd door Ginz op 08-07-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Zit er standaard bij een N73 plastic over het beeldscherm? Of heb je gelijk het beeldscherm.
Ik kan namelijk een goedkope N73 krijgen maar die heeft wel wat krassen. Daarvan ook een paar op het beeldscherm. Ik dacht toen: ik koop gewoon een nieuwe cover op ebay oid, en dan ben ik daar van af. Klopt dit(als de krassen op het beeldscherm zelf zitten klopt het dus niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
barzi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:31:
Zit er standaard bij een N73 plastic over het beeldscherm? Of heb je gelijk het beeldscherm.
Ik kan namelijk een goedkope N73 krijgen maar die heeft wel wat krassen. Daarvan ook een paar op het beeldscherm. Ik dacht toen: ik koop gewoon een nieuwe cover op ebay oid, en dan ben ik daar van af. Klopt dit(als de krassen op het beeldscherm zelf zitten klopt het dus niet)?
bij mij zat er een screenprotector van nokia zefl bij
ik heb zelf nog 1 gekocht van te voren van brando bij gpsplaza.nl
is een super fijne 8 euro incl. verzendkoste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag aan mijn versie TomTom, ik had TomTom-Navigator_S60_3_0_v_6_0_1_7640_PA en die deed het niet.
versie 6.010 doet het nu wel. :)
6.02 werkt overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
barzi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:31:
Volgens mij zit er altijd een scherm in de cover, en daar nog het echte scherm onder, dus met een nieuwe covertje is ie weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:19:
Lag aan mijn versie TomTom, ik had TomTom-Navigator_S60_3_0_v_6_0_1_7640_PA en die deed het niet.
versie 6.010 doet het nu wel. :)
6.02 werkt overigens niet.
ik heb tomtom 6.020 (8300) en die werkt gewoon bij mij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
StanTheMan schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:30:
[...]

Volgens mij zit er altijd een scherm in de cover, en daar nog het echte scherm onder, dus met een nieuwe covertje is ie weer als nieuw.
complete cover kost 55 dollar ongeveer plus 5 dollar verzend kosten
www.cnn.cn heb ik ook al een keer van besteld 7 a 10 dagen heb je het binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had post eerst in N95 gepost 8)7 nu maar hier dan op goede plaats: :+

Even een vraagje. Heb zojuist mijn N73 terug gekregen van reparatie.
Had een echo in de telefoon (welke ze niet konden vinden :? ) en had ook gelijk aangegeven van de blauwe waas in de camera.
Ze hadden geen van beide problemen gevonden en er alleen de nieuwe software op gezet (3.0704.1.0.1)
Nu mijn vraag, die blauwe waas, wordt die opgelost met Firmware versie 4??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:49:

Had een echo in de telefoon (welke ze niet konden vinden :? ) en had ook gelijk aangegeven van de blauwe waas in de camera.
Ze hadden geen van beide problemen gevonden en er alleen de nieuwe software op gezet (3.0704.1.0.1)
die blauwe waas is volgens mij ook telefoon afhankelijk.
Ik heb een paar foto's van een vriend die heeft een blauwe waas.
ik heb net foto's gekeke van me zelf met de laatste versie 3 en heb er geen, en ik zie er nu ook geen met v4, het miss iets te maken met het hoeveel licht er opdat moment is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik heb een vraagje

Als ik een backup wil maken krijg ik geen melding dat me gsm geen multimedia berichten ondersteund en dus ook geen back up van kan maken.
Ik heb mms helemaal nog niet gebruikt en dus ook geen bestande in de mms map staan.
Waar kan die melding dan vandaag komen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Denthis schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:47:
Ik heb een vraagje

Als ik een backup wil maken krijg ik geen melding dat me gsm geen multimedia berichten ondersteund en dus ook geen back up van kan maken.
Ik heb mms helemaal nog niet gebruikt en dus ook geen bestande in de mms map staan.
Waar kan die melding dan vandaag komen ??
Dan mis je het programma MMSync op je mobiel, deze wordt normaal gesproken tijdens de eerste verbinding met de PC suite meegezonden, maar bij was dat dus ook niet. Ik kreeg het pakket pas weer door opnieuw de "Verbinding Wizard" te doorlopen (had hierbij toen wel gekozen voor bluetooth). Vervolgens verschijnt op je mobiel de vraag of je MMSync wilt installeren en je bent klaar.

Opnieuw de PC Suite installeren en vervolgens die wizard doorlopen zou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:49:

Heb je wel de juiste instellingen? Die blauwe waas kan misschien wel opgelost worden met het aanpassen van de witbalans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
Voor de mensen die veel navigeren met de n73:

wacht even met updaten naar 4.0726.2.0.1 !!! omdat een aantal gps muizen niet meer werken met tomtom. De tomtom gps en holux zouden wel werken.
Ik heb dit probleem nu ook en ik heb een Adapt Nemerix gps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die 4.0 firmware he, is bij jullie Snakes ook weg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even een stukje terug leest op het forum zie je dat Snakes inderdaad weg is in firmware v4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Maurizio schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:58:
Voor de mensen die veel navigeren met de n73:

wacht even met updaten naar 4.0726.2.0.1 !!! omdat een aantal gps muizen niet meer werken met tomtom. De tomtom gps en holux zouden wel werken.
Ik heb dit probleem nu ook en ik heb een Adapt Nemerix gps...
ik heb een adapat ad 300
en een vriend een Qstarz q818 en die werke beide op v4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
XiniX88 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:14:
[...]

Dan mis je het programma MMSync op je mobiel, deze wordt normaal gesproken tijdens de eerste verbinding met de PC suite meegezonden, maar bij was dat dus ook niet. Ik kreeg het pakket pas weer door opnieuw de "Verbinding Wizard" te doorlopen (had hierbij toen wel gekozen voor bluetooth). Vervolgens verschijnt op je mobiel de vraag of je MMSync wilt installeren en je bent klaar.

Opnieuw de PC Suite installeren en vervolgens die wizard doorlopen zou ook moeten werken.
ja super dankje wel

het werkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:40:
[...]

Heb je wel de juiste instellingen? Die blauwe waas kan misschien wel opgelost worden met het aanpassen van de witbalans.
Ja ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd. Is van het begin af aan al zo geweest.
Maar gisteravond nog even goed geprobeerd in het donker, het is gewoon niet goed.
En bij Dynafix vinden ze het wel goed. (waarschijnlijk gewoon niet getest) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 09:10:
Met die 4.0 firmware he, is bij jullie Snakes ook weg???
Hij valt gewoon van nokia te downloaden. Werd volgensmij al eerder verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
PearlPumpkin schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:40:
[...]

Ja met instellingen kun je wel iets verbetering krijgen. Maar het blijven gewoon vreselijk wazige fotos in het donker. geloof ook niet dat dit ooit verholpen wordt door Nokia. Telefoon zelf is geweldig, camera is 3x niks.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Oxellaar schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:37:
[...]

Ja met instellingen kun je wel iets verbetering krijgen. Maar het blijven gewoon vreselijk wazige fotos in het donker. geloof ook niet dat dit ooit verholpen wordt door Nokia. Telefoon zelf is geweldig, camera is 3x niks.
Wat? Ik vind de camera juist een groot pluspunt van deze telefoon. Het was voor mij iig een reden om de N73 aan te schaffen (en niet te wachten op de iPhone). :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
_Christiaan_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:46:
[...]

Wat? Ik vind de camera juist een groot pluspunt van deze telefoon. Het was voor mij iig een reden om de N73 aan te schaffen (en niet te wachten op de iPhone). :)
Zeker van de mobiele telefoons heeft de N73 één van de ebste camera's. Je moet niet verwachten dat je een olympus van €400 in handen hebt. De belichten wordt softwarematig aangepast. De sluitertijd is niet te wijzigen, maar goeie foto's kun je zeker schieten. Het is denk ook meer voor de snelle foto dan voor de goede nachtfoto. Er is laatst overigens wel een ontwikkeling geweest op het gebied van verbetering van de belichting. Toch heb je die olympus niet in handen ;). Net als dat je geen computer in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Als je zelf dingen wilt instellen e.d. kan je beter een goedkopere mobiel met een redelijk/goede compact cam nemen...

Maar dan komen we weer terug op de altijdgaande discussie (mobiel met ingebouwde camera OF mobiel incombinatie met een compact cam?)

De N73 kan gewoon prachtige foto's maken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die firmware 4 voor n73me vinden, loop er al dagen naar te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:07:
Waar kan ik die firmware 4 voor n73me vinden, loop er al dagen naar te zoeken
Dan kan je lang blijven zoeken.

Doe eerst maar eens wat research voordat je je vraag hier neerplempt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:32:
[...]

Dan kan je lang blijven zoeken.

Doe eerst maar eens wat research voordat je je vraag hier neerplempt.
Heb ik weinig aan zo,n antwoord,
Heb zat sites gelezen, vele hebben die firmware maar niemand steld het beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:00:
[...]

Heb zat sites gelezen, vele hebben die firmware maar niemand steld het beschikbaar
Dan moet je eerst maar eens gaan bedenken of jij die vele mensen gaat geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat gewoon via Nokia zelf... Plug je Nokia aan je pc (met kabel) open PC suite en selecteer de software updater... Lees de aanwijzingen die gaan komen en je kunt je telefoon hoogstwaarschijnlijk gaan updaten, mits hij unbranded is :) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:15:
Het gaat gewoon via Nokia zelf... Plug je Nokia aan je pc (met kabel) open PC suite en selecteer de software updater... Lees de aanwijzingen die gaan komen en je kunt je telefoon hoogstwaarschijnlijk gaan updaten, mits hij unbranded is :) succes
En mits er een firmware v4 voor de N73 ME bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:46:
[...]

En mits er een firmware v4 voor de N73 ME bestaat :P
Oh dat weet ik niet, heb een gewone N73 :P (maar het is wel de manier om te checken of je nieuwe kan krijgen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:00:
[...]
Ik heb vannacht ook versie 4.0726.2.0.1 gedownload, maar dit heeft mij meer problemen opgeleverd dan opgelost. Bluetooth werkt totaal brak, waardoor m'n Nokia CK-7W carkit en Oasis Media GPS muis niet meer samenwerken met m'n N73... Ook krijg ik verschillende keren; 'Trek eerst kabel van toebehoren los.' en ben ik hiernaast niet meer te verstaan voor anderen (speaker kapot ?)

Na terugzetten van fabrieksinstellingen, krijg ik direct; 'Toebehoren wordt niet ondersteund.' Ook wordt de mediaspeler automatisch opgestart. Het lijkt dus om meerdere bugs te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door NokiaFan op 08-07-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
NokiaFan schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:18:
[...]

Ik heb vannacht ook versie 4.0726.2.0.1 gedownload, maar dit heeft mij meer problemen opgeleverd dan opgelost. Bluetooth werkt totaal brak, waardoor m'n Nokia CK-7W carkit en Oasis Media GPS muis niet meer samenwerken met m'n N73... Ook krijg ik verschillende keren; 'Trek eerst kabel van toebehoren los.' en ben ik hiernaast niet meer te verstaan voor anderen (speaker kapot ?)

Na terugzetten van fabrieksinstellingen, krijg ik direct; 'Toebehoren wordt niet ondersteund.' Ook wordt de mediaspeler automatisch opgestart. Het lijkt dus om meerdere bugs te gaan.
Dat de mediaspeler automatisch opstart is geen bug maar een feature, dit was namelijk ook al zo bij de ME's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de nieuwe software sinds vanmiddag en heb nergens last van...... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:06:
Heb ook de nieuwe software sinds vanmiddag en heb nergens last van...... 8)
Dus nogmaals waar kan ik het downloaden, zoveel geheimzinnigheid, lijkt wel of het illegale software beteft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:22:
Dus nogmaals waar kan ik het downloaden, zoveel geheimzinnigheid, lijkt wel of het illegale software beteft
Niks geen geheimzinnigheid.... maar er wordt wel van je verwacht dat je zelf ook een beetje moeite doet om een antwoord/oplossing te vinden. Wat niet echt moeilijk is ;)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:28:
[...]

Niks geen geheimzinnigheid.... maar er wordt wel van je verwacht dat je zelf ook een beetje moeite doet om een antwoord/oplossing te vinden. Wat niet echt moeilijk is ;)
Als ik geen moeite had gedaan om het te vinden zou ik het ook niet hebben gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:22:
[...]

Lees het forum maar eens goed. Het is zelfs nog eens speciaal voor je uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:32:
[...]

Lees het forum maar eens goed. Het is zelfs nog eens speciaal voor je uitgelegd.
Laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:29:
[...]

Zeker van de mobiele telefoons heeft de N73 één van de ebste camera's. Je moet niet verwachten dat je een olympus van €400 in handen hebt. De belichten wordt softwarematig aangepast. De sluitertijd is niet te wijzigen, maar goeie foto's kun je zeker schieten. Het is denk ook meer voor de snelle foto dan voor de goede nachtfoto. Er is laatst overigens wel een ontwikkeling geweest op het gebied van verbetering van de belichting. Toch heb je die olympus niet in handen ;). Net als dat je geen computer in handen hebt.
Okay prima, dat vind ik ook van een compact camera kopen :)
Maar over de N73, overdag schiet hij mooie foto's maar 's nachts is het echt een drama.
Zelfs mijn SE K750i was beter...

Zie de volgende link.
Lijkt mij toch echt niet goed...

Klik hier om te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:37:
[...]

Maar over de N73, overdag schiet hij mooie foto's maar 's nachts is het echt een drama.

Zie de volgende link.

Klik hier om te bekijken
Niet helemaal waar, een compact camera schiet echt wel wat beter dan elke willekeurige mobiel. Nokia heeft op elke camera een bepaalde waas, daaraan kun je herkennen dat het van een mobiel komt(op jouw foto kun je dat heel duidelijk zien). Een olympus van 3mp van begin 2000 doet het nog altijd beter dan de n73. Aan de andere kant, in de n73 zit ietsje pietsje meer aan mogelijkheden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Ik heb gister de fabrieksinstellingen hersteld en de backup weer teruggezet en alle programma's staan er weer via backup op (een paar moest ik handmatig weer installeren). Nu krijg ik echter elke keer dat ik de telefoon opstart een scherm met bezig met installeren, waarna hij aangeeft dat de installatie is mislukt en dat ik naar toep. beheer moet gaan om verder te installeren. Dat werkt ook niet en de telefoon geeft aan dat het om TomTom Navigator gaat. Nu heb ik TomTom Mobile al geïnstalleerd, maar hoe krijg ik dit nou weg?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Oxellaar schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:37:
[...]

ik heb een K750i gehad vond die gsm beter dan de n73
kwa software en ook camera en mediaplayer en zo, en dan te bedenken dat die gsm al bijna 3 jaar oud is.
zo geweldig vind ik de n73 niet

[ Voor 6% gewijzigd door Denthis op 09-07-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemorgen iedereen,

Ik heb een vraagje over de backup functie van Nokia Nsync.De eerste keer dat ik deze functie gebruikte had ik geen enkel probleem hiermee. Hij maakte mooi een backup van alles wat ik geselecteerd had.
Nu probeerde ik het laatst weer, maar nu geeft hij bij 99% aan dat een ander programma al gebruik maakt van de n73 en daarom niet een backup kan maken.
Heeft 1 van jullie dit ook al eens meegemaakt?
Zo ja, hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Laatst online: 12:04
HendrikN schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:46:
[...]Dat de mediaspeler automatisch opstart is geen bug maar een feature, dit was namelijk ook al zo bij de ME's.
Ok en hoe zit het met de andere Bluetooth problemen?
Ben ik de enige die hinder ondervind van een niet werkende GPS muis en een Nokia carkit CK-7W ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet iedereen toch moeilijk over die blauwe waas...
Een beetje foto fopper gebruikt even photoshop of picasa (welke je gratis kan downloaden).
Hup en weg is die blauwe waas over je foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:58:
Wat doet iedereen toch moeilijk over die blauwe waas...
Een beetje foto fopper gebruikt even photoshop of picasa (welke je gratis kan downloaden).
Hup en weg is die blauwe waas over je foto...
Zijn er ook mensen die GEEN last hebben van die blauwe waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:43:
[...]

ja ik zoals ik al eerder vermelde in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:50:
[...]

ja ik zoals ik al eerder vermelde in dit topic
In dat geval zal Nokia er toch iets aan moeten doen om dit probleem op te lossen bij de mensen die er wel last van hebben.
Ik was zelf een van de eerste mensen die zo'n telefoon had en vind het gewoon vervelend dat als je zoveel geld betaald voor een telefoon dat ze het nog niet eens goed kunnen maken.
Ik weet dat je niet teveel moet verwachten van een camera in een telefoon, maar waarom plaatst Nokia deze dan op de markt als Cameratelefoon? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:49:
[...]

In dat geval zal Nokia er toch iets aan moeten doen om dit probleem op te lossen bij de mensen die er wel last van hebben.
Ik was zelf een van de eerste mensen die zo'n telefoon had en vind het gewoon vervelend dat als je zoveel geld betaald voor een telefoon dat ze het nog niet eens goed kunnen maken.
Ik weet dat je niet teveel moet verwachten van een camera in een telefoon, maar waarom plaatst Nokia deze dan op de markt als Cameratelefoon? :(
Omdat het een telefoon is met een camera,,? 8)7
Persoonlijk vind ik dat iedereen veel te veel eisen steld aan de camera en muziekspeler op z'n telefoon.
Het zijn allemaal leuke extra's, maar een telefoon is toch echt bedoeld om te bellen.
Voor muziek luisteren en foto's maken heb ik een aparte media-player en fototoetsel, waar ik kwaliteit van kan verwachten en ook kwaliteit voor krijg in de dingen waar ze voor gemaakt zijn.
Maarja, ieder z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:32:
[...]

Als ik geen moeite had gedaan om het te vinden zou ik het ook niet hebben gevraagt.
Ga 8 posts naar boven vanaf deze die je gequote hebt, en daar staat het haarfijn uitgelegd... Makkelijker kunnen we het je niet maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik ben van plan morgen een abbo te nemen met de Nokia N73

Alleen was mijn vraag als ik een abbo neem met internet erbij (bij vodaphone blox) kan ik dan ook via de pc internetten?

Dus ik heb internet op me mobiel en als ik mobiel dan aansluit op pc en via nokia PC suite op internet ga?

Kan dan (vanwege vakantie is dit wel handige manier van internet in auto en op vakantieplek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ja, dat kan. Ik weet alleen niet of Vodafone het toestaat, maar ik denk het wel. Sommige telefoonproviders zetten namelijk regeltjes op voor UMTS-gebruik.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
willyfreak schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:27:
Ik ben van plan morgen een abbo te nemen met de Nokia N73

Alleen was mijn vraag als ik een abbo neem met internet erbij (bij vodaphone blox) kan ik dan ook via de pc internetten?

Dus ik heb internet op me mobiel en als ik mobiel dan aansluit op pc en via nokia PC suite op internet ga?

Kan dan (vanwege vakantie is dit wel handige manier van internet in auto en op vakantieplek)
Dat kan zeker ja, maar (ken de tarieven van vodaphone niet) wordt dat niet schofterig duur? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:01:
[...]

Ga 8 posts naar boven vanaf deze die je gequote hebt, en daar staat het haarfijn uitgelegd... Makkelijker kunnen we het je niet maken |:(
Dat weet ik ook, als hij bij nokia te vinden was had ik de vraag niet gesteld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Wyckse_witte schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:05:
[...]

Dat kan zeker ja, maar (ken de tarieven van vodaphone niet) wordt dat niet schofterig duur? :?
Is volgensmij voor 9,50,- een verbinding van 1800kbps zonder datalimit maar zal alles nog ff nalezen voordat ik het aanschaf.

en ik denk dat je die 1800kbps ook wel met een korreltje zout mag nemen ;)

edit/

hier op deze link vind je informatie over het vodaphone blox internet
http://www.vodafone.nl/pr...ob_int_wat_mob_int_kosten

Verder staat er nergens dat er een datalimit op zit maar ga ik nog ff verder uitzoeken

/edit

edit2/

Na actie van de Consumentenbond heeft Vodafone de informatie op haar website over mobiel internet aangepast. De uitdrukkingen “onbeperkt” en “zoveel je maar wilt” zijn geschrapt.

Want onbeperkt is het mobiel internet bij Vodafone niet. Wie de kleine lettertjes leest, komt er achter dat Vodafone werkt met een ‘fair use policy’ van 50 MB, waar je met bijvoorbeeld radio luisteren, laat staan filmpjes kijken, al snel aan zit volgens de bond. Bovendien mag je het niet gebruiken om te bellen via mobiel internet (VOIP). Ook mag je je toestel met mobiel internet niet gebruiken als modem voor je laptop of pc.

Zorgeloos niet eindeloos onbeperkt
Die beperkende voorwaarden zijn op Bellen.com in het nieuwsbericht 'Vodafone met supersnel internet voor mobiel' al toegelicht. Er is toen aandacht besteed aan het feit dat Vodafone onder 'Zorgeloos Mobiel Internet' niet 'onbeperkt' verstaat. En dat er naast de “normaal gebruik”-clausule nog een paar regels aan verbonden zijn. Oftewel Bellen.com heeft de addertjes, zoals te doen gebruikelijk, transparant gemaakt.

Onbeperkt of harde datalimiet
Uiteraard mogen ook andere bedrijven die reclame maken voor mobiel internet niet suggereren dat het onbeperkt is als dat in werkelijkheid niet zo is, aldus de bond. Overigens geeft alleen T-Mobile met Web 'n' Walk aan dat het gebruik onbeperkt is. KPN, Hi, Orange, Telfort en Rabo Mobiel communiceren een harde datalimiet of spreken van een 'fair use policy'.

BRON: http://www.bellen.com/fra...&land=nl&taal=nl&reload=1

/edit2

[ Voor 146% gewijzigd door willyfreak op 09-07-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Modbreak:Kicken binnen 24 uur is not_done.

[ Voor 92% gewijzigd door Ginz op 09-07-2007 19:58 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Amiet01 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:23:
Ik heb gister de fabrieksinstellingen hersteld en de backup weer teruggezet en alle programma's staan er weer via backup op (een paar moest ik handmatig weer installeren). Nu krijg ik echter elke keer dat ik de telefoon opstart een scherm met bezig met installeren, waarna hij aangeeft dat de installatie is mislukt en dat ik naar toep. beheer moet gaan om verder te installeren. Dat werkt ook niet en de telefoon geeft aan dat het om TomTom Navigator gaat. Nu heb ik TomTom Mobile al geïnstalleerd, maar hoe krijg ik dit nou weg?
Kan je denk ik wegkrijgen door de Nokia Software Updater te gebruiken (firmware dus opnieuw installeren). Al je installaties zijn dan natuurlijk ook weg. Maar dan heb je iig niet meer steeds die vervelende melding bij het aanzetten.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:43:
:Y) Meldt..
Al diverse foto's geschoten in de kroeg (s'avonds) en nog steeds geen blauwe waas te bekennen :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:13:
[...]

Al diverse foto's geschoten in de kroeg (s'avonds) en nog steeds geen blauwe waas te bekennen :)
dan ga ik hem maar weer voor garantie opsturen...
Is bij mij wel erg overdreven met die waas.
En photoshop haalt ook niet alles weg en dan nog is het een lelijke foto!
K750i is beter en deze was toch heel wat duurder dan mn k750i.

Ik ben het wel met sommige van jullie eens dat je niet teveel moet verwachten van een cameraphone.
Maar dan moet Nokia hier niet gaan adverteren met als een van de belangrijkste doelen van deze phone dat dat de camera is :)
Of zie ik dit nou verkeerd? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:46:
[...]

Sorry luitjes, heb de N73 iets te veel beledigd zie ik! 8)7 was niet helemaal duidelijk misschien.
Bedoelde dat de foto's in het donker echt 3x niks zijn, overdag zijn ze echt goed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Livia schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:13:
[...]

Kun je zo'n foto ff posten? gewoon uit intresse om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Oxellaar schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:36:
[...]

Ben ik ook wel in geintresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Ieder keer als ik mijn 73 opstart/restart of geheugenkaart in doe, dan komt er na enkele seconden een installation balk tevoorschijn. Na een (lange) tijd dan komt er "Unable to install........." te staan.
In "Application Manager" staan een aantal bestanden die nog niet geinstalleerd zijn, hoe die daar komen weet ik niet. Heeft het daarmee te maken?
Weet iemand in welke bestanden/map op de geheugenkaart ik moet kijken om de niet geinstalleerde bestanden in "Application Manager" te verwijderen? De niet geinstalleerde bestanden kan ik namelijk niet uit de lijst halen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Newtequser schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:42:
Ieder keer als ik mijn 73 opstart/restart of geheugenkaart in doe, dan komt er na enkele seconden een installation balk tevoorschijn. Na een (lange) tijd dan komt er "Unable to install........." te staan.
In "Application Manager" staan een aantal bestanden die nog niet geinstalleerd zijn, hoe die daar komen weet ik niet. Heeft het daarmee te maken?
Weet iemand in welke bestanden/map op de geheugenkaart ik moet kijken om de niet geinstalleerde bestanden in "Application Manager" te verwijderen? De niet geinstalleerde bestanden kan ik namelijk niet uit de lijst halen.
Bedankt!
Na eventjes zoeken heb ik zelf het antwoord al gevonden. Ik zet dit bericht erbij zodat anderen die dat probleem ook hebben, zelf kunnen oplossen.
De niet geinstalleerde bestanden staan in een genummerde map, in de map "Private" op de geheugenkaart. Vervolgens zelf de bestanden wissen, de namen komen overeen met wat er in de Application Manager staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al de nieuwste firmwareupdate geprobeert?
Ik heb een paar dagen niet gekeken, dus weet niet hoelang deze er al staat, maar het lijkt me een kleine update.

Is toch vrij snel na de v4 update dat ze deze uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:07:
[...]

Dat weet ik ook, als hij bij nokia te vinden was had ik de vraag niet gesteld |:(
jonge jonge

dat ding is bij nokia te krijgen.

download je nsu en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:09:
Heeft er iemand al de nieuwste firmwareupdate geprobeert?
Ik heb een paar dagen niet gekeken, dus weet niet hoelang deze er al staat, maar het lijkt me een kleine update.

ff dit topic leze dan kun je de reacties zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:37:
[...]

Zie de volgende link.

Klik hier om te bekijken
Hahaha wow, volgens mij hebben wij dezelfde telefoon.
Ik baal ook echt ontzettend dat ik s'nachts een bagger camera heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond een foto gemaakt.
En zoals jullie kunnen zien, geen blauwe waas...

Klik hier

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Oxellaar schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:36:
:$ Hahaha.....
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f125/Locusta83/15062007036.jpg
..... je wilt het niet weten :')

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f125/Locusta83/ThomasBergeinErm.jpg

Edit:Oke, nu moet ik mijzelf misschien een klein beetje tegenspreken... er zit iets van een waas over, maar ik vind het enorm meevallen t.o.v. andere foto's die ik heb gezien. Ook niet echt storend trouwens....

[ Voor 22% gewijzigd door Livia op 10-07-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
Iemand ervaring met Mail for Exchange op de N73? Ik ben benieuwd of de huidige versie niet meer de beperking heeft van versie 1.3.0 (namelijk geen notification op de homescreen bij nieuwe email). Nu de N73 officieel ondersteund wordt zou dit toch ook moeten werken (net als op de E61).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 06:52:
[...]

ff dit topic leze dan kun je de reacties zien
Gast, lees ff mijn reply.
Zoals ik al zei had ik de v4 update al, maar is er nu dus weer een nieuwe. Daar lees ik helemaal niets over in de vorige topics. Wil graag weten of er mensen problemen mee hebben ofdat alleen de foutjes van de eerste v4 eruit zijn gehaald en deze verder perfect werkt.

/edit
Zie nu dat de nieuwste update 4.0276.2.0.1 is. Staat idd al wel iets over in de vorige topics (niet wat ik zocht).
Nevermind, ben nu toch al aan het updaten.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak stel je deze vraag?? Gewoon updaten dan weet je het.......
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 00:09:
Heeft er iemand al de nieuwste firmwareupdate geprobeert? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Hoe vaak stel je deze vraag?? Gewoon updaten dan weet je het.......
[...]
1x dus, en Nokia kennende is het niet onverstandig van te voren even op te zoeken hoe de upgrade bij andere is gegaan, voordat je een totaal verneukte firmware krijgt, zoals dit met de N80 ook is gebeurt!.
Hadden die mensen met zo'n ouder tomtom gps dit gedaan had hun tomtom dus ook nog gewerkt.

Maar goed, heb het dus geprobeert en kreeg een foutmelding op het begin 'interne module error'.

Ik vind het wel triest worden hier zo. Alle vragen waar al ooit in 1 van de voorgaande edities een antwoord op is gegeven mag je niet stellen, en dit soort vragen over een nieuwe update, aangezien er nog niet voldoende info over in de voorgaande topics stond, wordt dus ook niet op prijs gesteld.
Het enige wat je wel altijd mag hier is een reactie geven van: "Lees de vorige topics door" of "probeer het gewoon uit." Mij lijken dat nou juist de reacties waar helemaal niemand iets aan heeft, tenzij het echt een al heel veel gestelde vraag is, zoals mbt het updaten van firmware op branded phones ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:02:
[...]

1x dus, en Nokia kennende is het niet onverstandig van te voren even op te zoeken hoe de upgrade bij andere is gegaan, voordat je een totaal verneukte firmware krijgt, zoals dit met de N80 ook is gebeurt!.
Hadden die mensen met zo'n ouder tomtom gps dit gedaan had hun tomtom dus ook nog gewerkt.

Maar goed, heb het dus geprobeert en kreeg een foutmelding op het begin 'interne module error'.

Ik vind het wel triest worden hier zo. Alle vragen waar al ooit in 1 van de voorgaande edities een antwoord op is gegeven mag je niet stellen, en dit soort vragen over een nieuwe update, aangezien er nog niet voldoende info over in de voorgaande topics stond, wordt dus ook niet op prijs gesteld.
Het enige wat je wel altijd mag hier is een reactie geven van: "Lees de vorige topics door" of "probeer het gewoon uit." Mij lijken dat nou juist de reacties waar helemaal niemand iets aan heeft, tenzij het echt een al heel veel gestelde vraag is, zoals mbt het updaten van firmware op branded phones ofzo.
ik kan me nog goed herinnere dat jij daar over bezig was, mense die niet zochten over hun problemen enzo die hun probleem direct hier stelde. En dat daarom zo'n antwoord erop gegeven werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:41:
[...]

ik kan me nog goed herinnere dat jij daar over bezig was, mense die niet zochten over hun problemen enzo die hun probleem direct hier stelde. En dat daarom zo'n antwoord erop gegeven werd.
Dat viel wel mee, ik heb wel iets gezegt over dat iemand hier een hele textfile postte van 1000 regels lang ofzo, maar niet echt veel over domme vragen en zeker al niet als iemand zoiets vroeg als ik deed.

Maar goed, het is het verneuken van dit topic ook niet waard, dus terug on topic stel ik maar voor.

Mijn update is (via een andere pc) nu wel gelukt, de interne modulefout zat hem dus in de NSU op de pc, mochten andere mensen dit ook ooit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ok hodgepodge

Update v4:

Ik heb wel het soms het idee dat het ontvangst bereik minder is geworden.
ik woon namelijk langs de grens met België, en had voorheen altijd goed onvanst en soms niet meer.
De mediaplayer vind ik nog altijd niets dit miss omdat ik de K750i gewend ben (kun je mappe toevoegen aan de mediaplayer, niet alleende geheugen kaart).
Voor de rest zie ik niet direct een verandering aan de gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Oké ik heb iets vaags... NSU kan mijn telefoon niet vinden, terwijl PC Suite dat wel doet. Ik kan ook alle functies in PC Suite gebruiken, alleen NSU dus niet!
Ik heb beide programmas van mijn PC afgehaald, PC Suite Cleaner gebruikt, alles opnieuw geinstalleerd en nog werkt het niet. Ik heb ook die .reg file geprobeerd die je in je register moet zetten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:39:
Ik heb gisteravond een foto gemaakt.
En zoals jullie kunnen zien, geen blauwe waas...

Klik hier
Jemig! foto is echt goed, snap daar geen bal van. Dezelfde telefoon, verschillenden kwaliteit.

[ Voor 24% gewijzigd door Oxellaar op 10-07-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:19:
[...]

Gast, lees ff mijn reply.
Zoals ik al zei had ik de v4 update al, maar is er nu dus weer een nieuwe. Daar lees ik helemaal niets over in de vorige topics. Wil graag weten of er mensen problemen mee hebben ofdat alleen de foutjes van de eerste v4 eruit zijn gehaald en deze verder perfect werkt.

/edit
Zie nu dat de nieuwste update 4.0276.2.0.1 is. Staat idd al wel iets over in de vorige topics (niet wat ik zocht).
Nevermind, ben nu toch al aan het updaten.
ik snap het niet helemaal meer.
als ik mijn n73 aan de updater hang geeft het programma aan dat ik de nieuwste update al heb.

kan iemand mij uitleggen hoe dit kan???
n73 is unbranded en een gewone editie.

zie link:
Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/6908/updatebj1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
firefighter2 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:46:
[...]

als ik mijn n73 aan de updater hang geeft het programma aan dat ik de nieuwste update al heb.

*Plaatje*
Heb ik ook, sinds ik een N73 heb met (57.01). En zo heel blij met die nieuwe firmware zou ik niet zijn, ik ben blij dat ik weer terug op V 3.0704.1.0.1 zit ipv. V4 ivm. een hoop tomtom problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:10:
[...]

:$ Hahaha.....
[afbeelding]
..... je wilt het niet weten :')

[afbeelding]

Edit:Oke, nu moet ik mijzelf misschien een klein beetje tegenspreken... er zit iets van een waas over, maar ik vind het enorm meevallen t.o.v. andere foto's die ik heb gezien. Ook niet echt storend trouwens....
Om het even duidelijk uit te leggen komt het erop neer dat de lens langer open blijft staan als het erg donker is. Daarom moet je dus je toestel echt stil houden, anders krijg je bewegingsonscherpte. Dit is bij beide foto's het geval. Bij de tweede foto klopt de belichting verder niet, omdat hij waarschijnlijk met flitser genomen is, maar binnen het flitsbereik niks te zien is (het onderwerp staat te ver weg).

Het is waar dat foto's die binnen genomen zijn ietswat tegen vallen, maar als je het toestel probeert stabieler te houden en niet flitst als het onderwerp zich niet binnen enkele meters bevind (3-4 ofzo), kun je er nog best acceptabele binnenfoto's mee maken.

Hij kan in ieder geval beter dan die foto's, maar foto's op stap zijn toch altijd een stuk lastiger natuurlijk. Het licht verandert dan continu en je hebt niet genoeg tijd om er rustig een mooi plaatje van te maken met de beste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

firefighter2 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:46:
[...]

zie link:
[afbeelding]
Sommige exemplaren van de N73 kunnen wel v4 laden, anderen niet. De mijne kan het ook niet (gelukkig?).

edit: niet echt een gezellig sfeertje in dit topic :P Als iemand een veelvoorkomende vraag stelt lijkt me 1 reactie daarop voldoende. Een discussie daarover verder kan je misschien beter via DirectMessage afhandelen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-07-2007 20:57 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:01
Het heeft niets te maken met je toestel. Alleen met de productcode van het toestel. Deze is nogal makkelijk om te zetten naar de Euro 2: 0529602. Hoe je dit kunt doen mag hier echter niet besproken worden. Google is je vriend!

Edit: Euro 2 bevat de Nederlandse taal.

[ Voor 8% gewijzigd door Napsju op 10-07-2007 22:01 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Bulltje schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:16:
[...]

Heb ik ook, sinds ik een N73 heb met (57.01). En zo heel blij met die nieuwe firmware zou ik niet zijn, ik ben blij dat ik weer terug op V 3.0704.1.0.1 zit ipv. V4 ivm. een hoop tomtom problemen.
Je moet je n73 non branded maken dit wil zeggen dat hij branded is (57.01).
Ik heb namelijk (02) dus non branded en kan hem update
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.