Het Nokia N73 Topic | Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 29.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:00

Padvinder

doet z'n best

Ik heb sinds een paar dagen nu m'n N73. Sinds gisteravond krijg ik elk half uur de melding dat er te weinig geheugen beschikbaar is voor het opslaan van SIM berichten. Maar ik heb nog bijna niets in het telefoongeheugen staan (ja, 100 contacten en 10 smsjes ofzo).

Wat is dit voor melding, en hoe gaat ie weer weg? Ik kon niets hierover vinden in de gebruiksaanwijzing of in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Het opslaan van SIM berichten? Bedoel je niet het opslaan van SMS berichten in het SIM geheugen?

Probeer eens:
menu -> Berichten -> Opties (da's de linker softbutton) -> Instellingen -> Overige -> Gebruikt geheugen. Bij mij staat-ie gewoon op telefoongeheugen. Ik kan em niet eens op SIM zetten, misschien dat dit in eerdere firmware's wel kon.

Heb je misschien je contacten allemaal op je SIMkaart opgeslagen, als dat überhaupt mogelijk is?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:00

Padvinder

doet z'n best

Nee, er staat echt SIM berichten. SMS en contacten staan allemaal op de SD kaart contacten kunnen niet eens op SD... die staan dus in het telefoongeheugen Op de SIM staat helemaal niks. Ik snap het bericht ook niet echt.

Ik heb er nu een andere SIM inzitten en nu krijg ik die melding niet, is dus echt gebonden aan SIMkaart. Misschien zijn het OTA berichten? Of toestelinstellingen?

[ Voor 18% gewijzigd door Padvinder op 03-07-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221499

Die moet je dus zelf instellen. Vijfcijferige code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225095

EnsconcE schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:56:
[...]

Tjek dit en dan voornamelijk de link met this guide.
Ja dus is afwachten wanneer hij door symbian wordt vrij gegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Anoniem: 168299 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:57:
[...]
thema's maken doe je met
Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1
is dat freeware?

heb hem zelf niet helaas heb een hoop programma's maar die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09-2023

Arjan81

Rotterdam

Anoniem: 225095 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:37:
[...]

Ja dus is afwachten wanneer hij door symbian wordt vrij gegeven :(
De berichten waren dat dit in februari zou gebeuren. Maar het is inmiddels juli en het schiet gewoon niet op. Dit is toch een programma wat Nokia anders zou moeten leveren. Dat hele certificeren werkt ook niet. :(

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Anoniem: 221499 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:24:
[...]

Die moet je dus zelf instellen. Vijfcijferige code
Ik dacht het niet, moet niet: het mag. Standaard is deze 12345.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:30
Ik heb m'n joystick gemold :(. Eerst was het dopje er af gevallen, een bekend probleem als ik zo even snel google. Nu had ik iets teveel secondelijm blijkbaar gebruikt om het dopje er op terug vast te zetten, waardoor hij nu nogal stroef werkt en vooral niet meer wil indrukken en ik m'n mobiel nu niet kan gebruiken. Hopelijk kan het vrij gemakkelijk gefixed worden door een repaircentrum.... *zucht*

[ Voor 10% gewijzigd door RemCOW op 04-07-2007 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

hahahah,
secondenlijm tussen een joystick dingetje, das ook niet echt slim volgens mij ofwel?

nu maar hopen dat de repair center het slikt dat je er per ongeluk wat secondelijm tussen heb gedonderd!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

ksi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:13:
hahahah,
secondenlijm tussen een joystick dingetje, das ook niet echt slim volgens mij ofwel?

nu maar hopen dat de repair center het slikt dat je er per ongeluk wat secondelijm tussen heb gedonderd!?
Leuk he :? :? :s

Ik heb het zelf ook gedaan en ging goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Ik heb voor de N73 ME een SE W800 gehad en voor de SE phones was er een programma om de flash aan te passen en andere bestanden te flashen in de phone. Nou vroeg ik me af of er ook zoiets bestaat voor de N73. Ik zit nog steeds met het lage volume probleem. Als ik in de trein zit en er is bijvoorbeeld iemand die lawaai maakt dan hoor ik gewoon echt alles erdoorheen, terwijl dat met mijn w800i en mijn oude mp3 speler niet zo was.

Ik heb zelfs Nokia gebeld en er is nu een mail gegaan naar Nokia Finland, zodat ze daar een soort van simulatie ofzo gaan doen en kijken hoe het zit met de volume van de N73 ME.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93421

Heeft iemand al ontdekt of het 'echo-probleem' van de N73 i.c.m. een bluetooth-device van derden, is opgelost met de nieuwe firmware???

Het blijft me irriteren dat ik m'n telefoon nog steeds niet probleemloos met m'n Pioneer-carkit kan gebruiken. Ik heb inmiddels al diverse telefoontjes gepleegd richting Nokia's customer-service en NokiaServicePoints, maar helaas allemaal zonder resultaat.....het enige 'advies' wat de support-medewerker van Nokia me kon geven was: een Nokia-carkit te kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
RowwenHèze schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:57:
Heeft iemand al ontdekt of het 'echo-probleem' van de N73 i.c.m. een bluetooth-device van derden, is opgelost met de nieuwe firmware???

Het blijft me irriteren dat ik m'n telefoon nog steeds niet probleemloos met m'n Pioneer-carkit kan gebruiken. Ik heb inmiddels al diverse telefoontjes gepleegd richting Nokia's customer-service en NokiaServicePoints, maar helaas allemaal zonder resultaat.....het enige 'advies' wat de support-medewerker van Nokia me kon geven was: een Nokia-carkit te kopen |:(
vraag dan een service point om een test carkit test je hem ff daar waar zij biij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denthis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:20:
[...]

vraag dan een service point om een test carkit test je hem ff daar waar zij biij zijn
Maar ik wil geen Nokia carkit, ik wil m'n telefoon gewoon met m'n pas aangeschafte Pioneer radio/carkit kunnen gebruiken.
En voordat ik de firmware (zelf) ga updaten zou ik graag horen of het bekende echo-probleem reeds is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
RowwenHèze schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:18:
[...]

Maar ik wil geen Nokia carkit, ik wil m'n telefoon gewoon met m'n pas aangeschafte Pioneer radio/carkit kunnen gebruiken.
En voordat ik de firmware (zelf) ga updaten zou ik graag horen of het bekende echo-probleem reeds is opgelost.
ff teste dan weet je wel waar het aan ligt hoef je niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Anoniem: 168299 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:57:
[...]
thema's maken doe je met
Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1
thema's zijn bij mij sis bestanden maar dat kan dat programma niet aan alleen tdf of zo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:30
Is het ook mogelijk om een wachtwoord op berichten te zetten zegt maar de dus niet alleen over inbox maar over alles dus gewoon de map berichten?

Of door eventueel een tool oid.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 23:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RowwenHèze schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:18:
[...]

Heb je ook gekeken waarmee je Pioneer compatibel is?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Weet iemand of het ook mogelijk is om alle standaard dinge eraf te gooie zoals ringtones en thema's en die zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Gait schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:59:
Is het ook mogelijk om een wachtwoord op berichten te zetten zegt maar de dus niet alleen over inbox maar over alles dus gewoon de map berichten?

Of door eventueel een tool oid.

Alvast bedankt
het staat ergens vrij aan het eind van deel 7 weet de naam niet meer hoe het programma heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Padvinder schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:21:
Nee, er staat echt SIM berichten. SMS en contacten staan allemaal op de SD kaart contacten kunnen niet eens op SD... die staan dus in het telefoongeheugen Op de SIM staat helemaal niks. Ik snap het bericht ook niet echt.

Ik heb er nu een andere SIM inzitten en nu krijg ik die melding niet, is dus echt gebonden aan SIMkaart. Misschien zijn het OTA berichten? Of toestelinstellingen?
Hmm vaag. Ws heb je een oude SIMkaart. Vroeger had ik een Nokia 3210 (die had geen eigen geheugen, dus alles ging op de SIM0 met een crappy kleine simkaart die ze toen hadden, toen kon ik maar 10 sms'jes ontvangen en dan moest ik alweer opruimen.

Misschien staat je simkaart nog vol ofzo met dingen. Probeer em eens in een oude telefoon te doen, en kijk eens of er nog veel rotzooi op staat.

Denthis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:02:
Weet iemand of het ook mogelijk is om alle standaard dinge eraf te gooie zoals ringtones en thema's en die zooi
Nee dat kan niet.

[ Voor 12% gewijzigd door _Christiaan_ op 04-07-2007 18:58 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225184

Goedemiddag allemaal,

Heb even een vraag over mijn nieuwe N73 (4 weken). De camera werkte in het begin prima en ik had mooie afbeeldingen en goede kleuren. Ineens had ik slechte kleuren als ik een foto wilde maken, beetje vaag alsof de kleur er grotendeels uit was. Wanneer ik de foto maak is de foto wel goed.
Bij filmen zelfde probleem maar dit blijft zo, ook wanneer ik daadwerkelijk aan het filmen ben.
Beeld is niet slecht alleen de kleur lijkt er grotendeels uit te zijn, dus niet meer levendig of fel.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen, en zo ja, wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis

[...]

Nee dat kan niet.
[/quote]

ik heb zo juist alles weg gegooid bij

toepassing beheer, mis wat dinge bij het menu en zo maar mis bij mijn gebruik van de gsm nog niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Denthis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:06:
[...]

het staat ergens vrij aan het eind van deel 7 weet de naam niet meer hoe het programma heet
Dankje heb het gevonden!

Advanced Device Locks

Alleen werkt die site voor geen meter als ik op buy klik gaat hij niet verder :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Denthis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:25:

[...]

ik heb zo juist alles weg gegooid bij

toepassing beheer, mis wat dinge bij het menu en zo maar mis bij mijn gebruik van de gsm nog niets
O my bad, bij mij staan bij toepassingbeheer alleen maar search-dingen en de settingwizard.
Anoniem: 225184 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:21:
Goedemiddag allemaal,

Heb even een vraag over mijn nieuwe N73 (4 weken). De camera werkte in het begin prima en ik had mooie afbeeldingen en goede kleuren. Ineens had ik slechte kleuren als ik een foto wilde maken, beetje vaag alsof de kleur er grotendeels uit was. Wanneer ik de foto maak is de foto wel goed.
Bij filmen zelfde probleem maar dit blijft zo, ook wanneer ik daadwerkelijk aan het filmen ben.
Beeld is niet slecht alleen de kleur lijkt er grotendeels uit te zijn, dus niet meer levendig of fel.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen, en zo ja, wat kan ik er aan doen?
Kijk of de camera-modi en effecten allemaal op normaal staan. Zo ja -> garantie -> ga naar winkel of service point.

[ Voor 57% gewijzigd door _Christiaan_ op 04-07-2007 19:07 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

sinds vanmiddag ook eigennaar van dit prachtige speeltje (naja speeltje is het niet meer!). De afgelopen twee jaar gewerkt met een W800i en de afgelope paar weken met een K750i... Vandaag mijn abonnement verlengt met 2 jaar en de N73 meegekregen voor nop :)...

Echt een prachtig apparaat! Morgen eerst een mobile sock en 1 of 2gb mini-sd halen...

Iemand nog wat "onmisbare tools" voor deze mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
De site werkt nu wel redelijk maar hoe moet ik dat betalen :S heb geen credit card oid. En is het veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Even een vraagje... Hoe krijg ik een plaatje als beeld vullende wallpaper? want nu zijn ze allemaal te klein terwijl de resolutie van de plaatjes gewoon 240*320 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

firefighter2 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:24:
een zwarte editie was destijds 150 euro duurder
Ahh... :) En dat terwijl er in de meeste gevallen niet eens een geheugenkaart en andere oordopjes bijzaten :X :')

Ohja, nog even een vraagje. Heb het zo snel niet kunnen vinden, maar iemand een idee hoe ik alle sms'jes in m'n inbox/verzonden berichten etc. in 1 keer kan verwijderen???
Kan het niet vinden in m'n telefoon ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Livia op 04-07-2007 20:43 ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Gait schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
De site werkt nu wel redelijk maar hoe moet ik dat betalen :S heb geen credit card oid. En is het veilig?
Kijk eens hier:
http://www.downloadpipe.c...0-3rd-edition-939517.html

Weet iemand een andere programma om te locken??

$11.90 voor een simpel programma :X

[ Voor 33% gewijzigd door MrJames op 04-07-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

had ik dus vanmiddag ;)... Maar maakt niet uit :) heb aardig wat korting kunnen ritsellen ondanks dat ik een "verlenger" was ipv "nieuwe klant"... kreeg iets van 75 euro korting op toestel (15 betaald ipv 90)... Dus ik haal het wel van die korting me geheugen kaartje en dopjes, ben ik nog goedkoper uit :P

Geheugenkaart: 2gb 30 euro
dopjes (ME dingen): 35

toaal: 65 :) ;)

Maar goed weet iemand hoe ik een wallpaper beeldvullend kan krijgen!! me plaatjes hebben zelfde res als schermpje en juiste verhoudingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Pat-Juh op 04-07-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36812

Misschien een hele domme vraag, maar heb net 2 dagen een N73 en is m'n eerste
"alles-kunner-telefoon".
Nu zie ik tomtom etc een aantal keren voorbij komen en is mijn vraag:
als ik tomtom installeer, moet ik dan daarna nog extra betalen om routes / kaarten te zien of is dat gratis. Ik heb alleen belminuten van telfort en geen internet-minuten.
Moet ik mij ook aanmelden voor internet of zo?
Ben maar een leek dat betreft dus wie o wie kan mij hiermee ff helpen.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 36812 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:36:
Misschien een hele domme vraag, maar heb net 2 dagen een N73 en is m'n eerste
"alles-kunner-telefoon".
Nu zie ik tomtom etc een aantal keren voorbij komen en is mijn vraag:
als ik tomtom installeer, moet ik dan daarna nog extra betalen om routes / kaarten te zien of is dat gratis. Ik heb alleen belminuten van telfort en geen internet-minuten.
Moet ik mij ook aanmelden voor internet of zo?
Ben maar een leek dat betreft dus wie o wie kan mij hiermee ff helpen.
Alvast bedankt
TomTom werkt via een GPS muis en kaarten die je op een SD hebt staan. Als je de software van TomTom koopt dan koop je ook kaarten waarmee je navigeert en daarvoor heb je internet niet nodig. Meer info kan je hier vinden: Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

[EDIT] Daan legt het uit boven mij.. [EDIT]

Ben nu zwaar geïrriteerd over die wallpapers :( |:(

[EDIT2] Na 15 min googlen ben ik er achter... S60 kan maar voor 80% een scherm vullen met een WP... je moet dus een theme maken met het plaatje van je keuze als "achtergrond" en als "banner"...

[ Voor 124% gewijzigd door Pat-Juh op 04-07-2007 21:35 . Reden: foute info, edit2: info gevonden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
[quote]_Christiaan_ schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:59:
[...]

O my bad, bij mij staan bij toepassingbeheer alleen maar search-dingen en de settingwizard.

die heb ik ook allemaal weg gegooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen, maar vraag het toch (als het niet mag verwijder het dan maar).

Ik heb een Wanadoo Livebox ADSL modem die ook bluetooth heeft. Nou kan je een laptop of PC via bluetooth het internet op krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar dit te doen met mijn N73 ME.
Nou vraag ik me dan af hoe ik een verbinding kan krijgen tussen mijn Livebox en N73, zodat ik lekker snel op het internet kan surfen zonder abbo.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Pat-Skim schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:37:
[EDIT] Daan legt het uit boven mij.. [EDIT]

Ben nu zwaar geïrriteerd over die wallpapers :( |:(

[EDIT2] Na 15 min googlen ben ik er achter... S60 kan maar voor 80% een scherm vullen met een WP... je moet dus een theme maken met het plaatje van je keuze als "achtergrond" en als "banner"...
Thema's binnen symbian zijn zo opgezet dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen het bovenste gedeelte, onderste gedeelte en het midden. Als je een wallpaper neemt is deze alleen voor het midden. Wil je een schermvullende wallpaper dan moet je een thema maken. En dat laatste kun je doen met Carbide.ui S60 Theme Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

ahh... eventjes 133mb voor een theme creator ;)... Gezien het feit dat ik op een oude computer zit moet ik eerst eventjes wat opschonen... Maar bedankt voor de tip :)... Heb momenteel al ene lekekre theme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

Amiet01 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:48:
Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen, maar vraag het toch (als het niet mag verwijder het dan maar).

Ik heb een Wanadoo Livebox ADSL modem die ook bluetooth heeft. Nou kan je een laptop of PC via bluetooth het internet op krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar dit te doen met mijn N73 ME.
Nou vraag ik me dan af hoe ik een verbinding kan krijgen tussen mijn Livebox en N73, zodat ik lekker snel op het internet kan surfen zonder abbo.
Is al ergens aan de orde geweest, het kan wel maar erg ingewikkeld als het al werkt.

http://www.techenclave.com/forums/accessing-internet-symbian-phone-over-bluetooth-10209.html
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1003702&page=1&pp=15
Links te danken aan hodgepodge (N73 deel 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:00:
[...]

Heb je ook gekeken waarmee je Pioneer compatibel is?
Uiteraard heb ik daar naar gekeken voordat ik de Pioneer kocht en die zou volledig compatible zijn met de N73.
Maar het is dus een probleem waar alle symbian-toestellen blijkbaar mee te maken hebben. En in de carkit werkt ie prima, maar zo gauw de BT-verbinding verbroken wordt, kan er niet meer 'normaal' mee gebeld worden (d.w.z. de gesprekspartner aan de andere kant van de lijn hoort zichzelf steeds met ca. 1 seconde vertraging). Maar goed dat probleem is inmiddels bekend, hier is ook al veel over gediscussieerd is div. fora, maar helaas nog geen oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Bulltje op 05-07-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220030

Livia schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:32:
[...]

...
Ohja, nog even een vraagje. Heb het zo snel niet kunnen vinden, maar iemand een idee hoe ik alle sms'jes in m'n inbox/verzonden berichten etc. in 1 keer kan verwijderen???
Kan het niet vinden in m'n telefoon ;(
Als je in je inbox bent en je houdt het knopje met het pennetje (links) ingedrukt terwijl je met de joystick naar beneden drukt, markeer je alle berichten.
Dan klik je op opties > verwijderen > wilt u ... berichten verwijderen?
klk op ok/ja en alles is weg.
Een andere manier heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

ksi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:52:
[...]

Is al ergens aan de orde geweest, het kan wel maar erg ingewikkeld als het al werkt.

http://www.techenclave.com/forums/accessing-internet-symbian-phone-over-bluetooth-10209.html
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1003702&page=1&pp=15
Links te danken aan hodgepodge (N73 deel 7).
Die laten alleen zien hoe je een internet connectie tot stand brengt tussen je PC en je N73. Ik heb dat progje GnuBox trouwens al wel gedownload voor S60v3.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:56
Anoniem: 220030 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 06:20:
[...]

Als je in je inbox bent en je houdt het knopje met het pennetje (links) ingedrukt terwijl je met de joystick naar beneden drukt, markeer je alle berichten.
In de inbox kies je opties -> Markeringen aan/uit -> Alle Markeren.

Dan worden alle berichten geselecteerd en kun je met de 'C' knop de berichten verwijderen (of idd via opties -> verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 23:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RowwenHèze schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:07:
[...]

Uiteraard heb ik daar naar gekeken voordat ik de Pioneer kocht en die zou volledig compatible zijn met de N73.
Maar het is dus een probleem waar alle symbian-toestellen blijkbaar mee te maken hebben. En in de carkit werkt ie prima, maar zo gauw de BT-verbinding verbroken wordt, kan er niet meer 'normaal' mee gebeld worden (d.w.z. de gesprekspartner aan de andere kant van de lijn hoort zichzelf steeds met ca. 1 seconde vertraging). Maar goed dat probleem is inmiddels bekend, hier is ook al veel over gediscussieerd is div. fora, maar helaas nog geen oplossing....
Nokia heeft al een fix geregeld bij de Nokia E50.

Maar toch blijf ik mij afvragen of dit probleem aan Nokia of aan al die andere merken ligt. Het is namelijk zo dat de Nokia toestellen perfect werken op Nokia en SonyEricsson carkits.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat Parrot, in jouw geval Pioneer, Becker en de rest de Bluetooth paramaters niet helemaal juist overgenomen hebben, zodat het niet 100% compatibel is. Het is namelijk bekend dat zowel SonyEricsson als Nokia zich het beste aan de echte Bluetooth standaard houden, wat te merken is aan de samenwerking met de carkits van die merken.

Ik weet trouwens niet welk lijstje van Pioneer jij hebt, maar op mijn lijstje staan de N73 niet. Dat is mogelijk omdat die van mij verouderd is. Als mogelijk zou ik dan ook jouw lijstje willen zien. Is dat mogelijk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225323

Hallo,

Ik heb sinds kort ook een n73. Ik heb alleen 1 probleem ik heb een mini SD van 2 mb en zet via de computer mp3 bestanden erop alleen de muziekbibliotheek "ziet"niet alle bestanden of is er een max van 100 tracks?????

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

misschien via de PC suite doen? Misschien dat dit helpt... Ik had ook zo'n soort probleem met mijn SE die ik hier voor had.. Als ik nummers via de PC deed zag deze ze niet ondanks dat ze in de goede mappen stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Anoniem: 225323 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:49:
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een n73. Ik heb alleen 1 probleem ik heb een mini SD van 2 mb en zet via de computer mp3 bestanden erop alleen de muziekbibliotheek "ziet"niet alle bestanden of is er een max van 100 tracks?????

Iemand enig idee??
Op een mini sd van 2 mb kun je moeilijk 1 nummer kwijt :Y) , er van uitgaande dat je een 2gb hebt: wanneer je in de muziekspeler zit dan moet je naar de bibliotheek gaan om vervolgens daar, door middel van de linker selectietoets, kiezen voor muziek bibliotheek updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees nu al een paar keer berichten over een slechte connectie met BT carkits.
Ik heb de Parrot CK 3100 en een N73.
Ook ik had een echo in mijn gesprekken en dat ik de mensen niet hoorde en andersom ook niet.
Nu heb ik een firmware updat van de carkit gedaan.
Ik ben gaan googlen en heb een update op mijn laptop opgeslagen.
Ben toen naar de auto gegaan, heb met mijn laptop contact gemaakt via BT met de Parrot.
Toen heb ik de firmware geïnstalleerd.
Naderhand heb ik nergens meer last van gehad.
Blijkbaar was de firmware die erop stond toen ik de carkit kocht, niet 100 % geschikt voor de N73.

Misschien dat iemand anders er ook wat aan heeft.
Succes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ EnskonsÈ

Ja maar als ik de 'nieuwe tracks' ga updaten in de muziekbibliotheek blijven de tellers op 0 staan dus hij ziet ze niet ofzo terwijl ik zeker weet dat ze op de 2gb sd kaart staan en dat het mp 3 is.

Of bestaan er misschien verschillende soorten mp3???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:46:
[...]

Nokia heeft al een fix geregeld bij de Nokia E50.

Maar toch blijf ik mij afvragen of dit probleem aan Nokia of aan al die andere merken ligt. Het is namelijk zo dat de Nokia toestellen perfect werken op Nokia en SonyEricsson carkits.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat Parrot, in jouw geval Pioneer, Becker en de rest de Bluetooth paramaters niet helemaal juist overgenomen hebben, zodat het niet 100% compatibel is. Het is namelijk bekend dat zowel SonyEricsson als Nokia zich het beste aan de echte Bluetooth standaard houden, wat te merken is aan de samenwerking met de carkits van die merken.

Ik weet trouwens niet welk lijstje van Pioneer jij hebt, maar op mijn lijstje staan de N73 niet. Dat is mogelijk omdat die van mij verouderd is. Als mogelijk zou ik dan ook jouw lijstje willen zien. Is dat mogelijk?
Ik heb het de Pioneer-dealer na laten kijken in hun systeem, maar er staat ook een lijst op de website van Pioneer: http://files.pioneer.eu/files/eur/Car/BluetoothCompatibilityGuide.pdf

Overigens heb ik inmiddels de laatste firmware op m'n N73 gezet (4.0726.2.0.1) en tot op heden lijkt het 'echo-probleem' te zijn verholpen!!

Ik loop echter nog wel tegen het volgende probleempje (weet niet of er meer gebruikers last van hebben):
Als ik in de auto via de carkit wil bellen kies ik een nummer, druk vervolgens op de knop om te gaan bellen, en dan blijft ie lange tijd de melding 'dialing' geven. Ik hoor de telefoon dat niet 'over gaan'. Vervolgens zie ik als er verbinding is dat de timer begint de lopen, maar ik hoor niets en de gesprekspartner hoort mij ook niet. Vervolgens, na ca. 8 seconden, kunnen we elkaar opeens wel horen. Dit probleem doet zich ook niet altijd voor maar wel ca. 9 van de 10 keer. Heb ook nog geen vast patroon kunnen ontdekken wanneer het zich wel en niet voor doet.

Iemand die dit probleem bekend voor komt???

Ik weet ook niet of dit aan Nokia of Pioneer ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Ik heb een vraagje:

Na een tijdje als de n73 niet gebruikt wordt verschijnt er een screensaver. Deze blijft een tijdje en daarna wordt het hele scherm zwart. Zodra het scherm zwart wordt (dus na de screensaver) begint het (status)lampje te knipperen op de voorkant van de telefoon.

1: Is dat lampje uit te schakelen
2: Is de lengte van de screensaver in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:27
Mr_Q schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:42:
Windows Live Messenger v1.0 voor S60v3, NEDERLANDS!

Nokia Contacts Service
http://www.mind-storm.nl/files/messenger_s60v3/dep.sisx

Windows Live Messenger
http://www.mind-storm.nl/...3_0_v_1_0_6141_Signed.SIS

Eerst de Nokia Contacts Manager instelleren daarna WLM.

Functies:
- Windows Live Mail support (komt bij Berichten erbij als inbox)
- Haalt schermafbeeldingen op.
- Ondersteund persoonlijke tekst
- Syncroniseerd lokale contactlijst met die op de server (minder traffic als volledig binnenhalen)
- Officiële MSN emoticons
- Veel meer....

Zelf getest op N80! (op Live Mail na, ik heb namelijk geen live of hotmail account!)

Bugs die ik heb opgemerkt:
- Geen geluid
- Jou getypte tekst gaat weg zodra contactpersoon iets zegt (erg irritant)

Eenmalig moet je akkoord gaan met de voorwaarden, daarna werkt het simpel en handig!
Volgensmij nog niet te downloaden via de officiële site!

[EDiT]
Zou ook moeten werken op N95.
Host is mijn eigen domein. Misschien dat ik van host change als ik hier teveel traffic op krijg.
Versie nummer aangepast! Deze is van Microsoft zelf volgensmij.
Deze werkt echt prachtig, hij blijft ook in de achtergrond staan en je krijgt een icoontje op je "bureaublad" wanneer iemand iets tegen je zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Anoniem: 127558 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:42:
Ik heb een vraagje:

Na een tijdje als de n73 niet gebruikt wordt verschijnt er een screensaver. Deze blijft een tijdje en daarna wordt het hele scherm zwart. Zodra het scherm zwart wordt (dus na de screensaver) begint het (status)lampje te knipperen op de voorkant van de telefoon.

1: Is dat lampje uit te schakelen
2: Is de lengte van de screensaver in te stellen
1. weet ik niet, zou ik zelf ook uit willen :P
2. menu > instrumenten > instellingen > telefoon > weergave. ik denk dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225323 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:18:
@ EnskonsÈ

Ja maar als ik de 'nieuwe tracks' ga updaten in de muziekbibliotheek blijven de tellers op 0 staan dus hij ziet ze niet ofzo terwijl ik zeker weet dat ze op de 2gb sd kaart staan en dat het mp 3 is.

Of bestaan er misschien verschillende soorten mp3???
Iemand nog een oplossing voor mijn probleem???

Modbreak:Kicken binnen 24 uur is niet toegestaan. Gathering of Tweakers is geen helpdesk waar je even je vraag kan neerdumpen en dan snel een antwoord kan krijgen...

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 05-07-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een Nokia N73 zwart.

Ik vind alleen dat het lampje naast de camers lens aan de voorzijde 's nachts te veel licht geeft.

In het donker is dir erg opvallend.

Is er een mogelijkheid om dit te kunnen uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Anoniem: 225323 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:38:
[...]

Iemand nog een oplossing voor mijn probleem???
Welke map staat je muziek? Mijn indeling is als volgt:

(ROOT)--> Sounds --> Digital --> Artiest --> Album naam --> mp3-bestand

Dan moet het gewoon lukken met de bibliotheek vernieuwen. Anders is er misschien iets defect met je toestel of software. Ff naar NSP gaan dan.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191325

lujo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:52:

Ik vind alleen dat het lampje naast de camers lens aan de voorzijde 's nachts te veel licht geeft.

Misschien ff zoeken in dit forum..... je vraag is al (te) vaak gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Amiet01 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:53:
[...]

Dan moet het gewoon lukken met de bibliotheek vernieuwen. Anders is er misschien iets defect met je toestel of software. Ff naar NSP gaan dan.
Of de firmware opnieuw erop gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
EnsconcE schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:02:
[...]

Thema's binnen symbian zijn zo opgezet dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen het bovenste gedeelte, onderste gedeelte en het midden. Als je een wallpaper neemt is deze alleen voor het midden. Wil je een schermvullende wallpaper dan moet je een thema maken. En dat laatste kun je doen met Carbide.ui S60 Theme Edition.
ik heb thema's die staat in sis bestanden en dat Carbide.ui S60 Theme Edition programma maakt tdf bestande aan en kan ook alleen tdf bestande bewerken zijn er nog andere programma's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

over dat lampje:

Menu -> instrumenten -> Instellingen -> telefoon -> weergave -> slaapstand -> uit

dacht ik :) slaapstand is dat het scherm helemaal uit gaat en dat het ledje gaat knipperen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

FF een vraagje over SmartMovie.
Ik heb de laatste versie zojuist geïnstalleerd, maar als ik een *.avi-file afspeel (The Tomb bijvoorbeeld, maar ik heb er meerderen geprobeerd!) dan vind ik het nogal schokkig weergegeven worden. Soms lijkt het net een versnelde slideshow.
Iemand al tegen dit probleem aangehobbeld of hier een oplossing voor?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219229

De all day events uit mijn Google Calendar komen niet als all day events (zonder tijdsaanduiding), maar als events van 00.00-23.59 op mijn nokia n73 te staan (wat erg irritant is aangezien het nu door alle andere afspraken heen komt te staan).

Ik gebruik Mac OS. Ik synchroniseer de Google Calendar eerst met iCal, en daarna zet ik de kalender via iSync (2.4) over op m'n telefoon. Afgezien van de all day events gaat dit allemaal goed. Ik heb in zowel Google Calendar, iCal als iSync gezocht naar oplossingen/oorzaken, maar kan deze niet vinden. Ook heb ik de beta van Nokia Media Transfer geinstalleerd.

Is dit een bekend probleem met de Mac (waar dus niks aan te doen valt)? Met mijn oude computer (met Outlook), ging alles wel goed. Weet iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amiet01 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:53:
[...]

Ik heb alles op de sd kaart staan in de map muziek, en hij kan 80% van de nummers vinden op een paar na.....dat is dus zo raar of kunnen er maar 100 tracks in de muziekbieb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Pat-Skim schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:30:
over dat lampje:

Menu -> instrumenten -> Instellingen -> telefoon -> weergave -> slaapstand -> uit

dacht ik :) slaapstand is dat het scherm helemaal uit gaat en dat het ledje gaat knipperen als ik het goed heb.
jep inderdaad dat is het thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Ja maar dan gaat ie dus ook niet in slaapstand.. dan verbruikt hij toch meer energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216639

hi, ik weet niet of dit de juiste plek is, maar hoe zit het nou met de batterij? Ik dacht zelf altijd dat het beter is voor de foon om je batterij helemaal leeg te laten gaan en nu hoorde ik weer dat dat eigenlijk helemaal niet goed is. Wie kan mij hiermee helpen, wat is waar?
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Denthis schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:10:
[...]

ik heb thema's die staat in sis bestanden en dat Carbide.ui S60 Theme Edition programma maakt tdf bestande aan en kan ook alleen tdf bestande bewerken zijn er nog andere programma's ?
Hoe moeilijk kan het zijn om in de help functie te zoeken op sis. Want als jij een thema installeert dan moet het toch echt een sis bestand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
EnsconcE schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:13:
[...]

Hoe moeilijk kan het zijn om in de help functie te zoeken op sis. Want als jij een thema installeert dan moet het toch echt een sis bestand zijn.
volgens mij snap jij mijn vraag niet

ik moet een programma hebben om .sis (thema's) bestanden aan te passen.
niet hoe ik het moet installeren of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 23:37
Anoniem: 220263 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:37:
[...]

Ja maar dan gaat ie dus ook niet in slaapstand.. dan verbruikt hij toch meer energie?
Idd zo is dat, maar dat is hier trouwens al (100x) gezegd :)

Hoe zit het met de firmware?

Het laatste wat er in de topic staat is:
"V 3.0704.1.0.1 19-01-2007
• Changelog zal nog volgen. :)"

[ Voor 162% gewijzigd door stoicz op 05-07-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

Anoniem: 216639 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:38:
hi, ik weet niet of dit de juiste plek is, maar hoe zit het nou met de batterij? Ik dacht zelf altijd dat het beter is voor de foon om je batterij helemaal leeg te laten gaan en nu hoorde ik weer dat dat eigenlijk helemaal niet goed is. Wie kan mij hiermee helpen, wat is waar?
Grtz
Dit is volgens mij inderdaad niet helemaal de juiste plek voor deze vraag.
Maar naar mijn weten is het beter om alleen de eerste paar keer de batterij helemaal leeg te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Anoniem: 212606 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:19:
[...]

Dit is volgens mij inderdaad niet helemaal de juiste plek voor deze vraag.
Maar naar mijn weten is het beter om alleen de eerste paar keer de batterij helemaal leeg te laten lopen.
Direct van Wikipedia:

Guidelines for prolonging Li-ion battery life

* Unlike Ni-Cd batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Lithium-ion batteries should never be "deep-cycled" like Ni-Cd batteries.[7]
* Lithium-ion batteries should never be depleted to below their minimum voltage, 2.4v to 3.0v.
* Li-ion batteries should be kept cool. Ideally they are stored in a refrigerator. Aging will take its toll much faster at high temperatures. The high temperatures found in cars cause lithium-ion batteries to degrade rapidly.
* According to one book,[12] lithium-ion batteries should not be frozen (should not be stored below -40 °C), because most lithium-ion battery electrolytes freeze at approximately −40 °C (this is much colder than the lowest temperature reached by household freezers, however).
* Li-ion batteries should be bought only when needed, because the aging process begins as soon as the battery is manufactured.[7]
* When using a notebook computer running from fixed line power over extended periods, the battery should be removed and stored in a cool place so that it is not affected by the heat produced by the computer.[7]

[EDIT] sommige voorbeelden lijken een beetje vergezocht maar toch 8)7 [EDIT]

[ Voor 2% gewijzigd door Pat-Juh op 05-07-2007 19:28 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:41

greatgonzo

schit-te-rend!

ik denk er sterk over de N73 aan te schaffen, maar heb nog wel de volgende vragen:

Het moet mijn Sony W800 vervangen, en belangrijk voor me zijn mp3 geluid en fotocamera. Zijn deze van de N73 superieur tov de W800?

Hoe staat het met de sluitertijd ed? Is dit in te stellen?

Kun je er fatsoenlijk partypics (lees, donkere omgeving) mee maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

lujo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:52:

Wat doet iedereen moeilijk met slaapstand uitzetten? Leg je telefoon ondersteboven. Probleem opgelost :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Ik kom ook van de W800i af (en een week de K750)

Ik moet zeggen het bevalt mij prima tot nu toe. Ik heb overigens de Music Edition van de N73.

De MP3 speler vind ik nog even een gedoe maar hier wen ik waarschijnlijk wel aan. Het indelen is lastiger dan met de W800i... maar hier tegenover staat dat het wel vlekkeloos werkt (tot nu toe). Kreeg ik bij de W800i geregeld een foutmelding alá "afspelen mislukt" heb ik dit tot nu toe nog niet gezien op mijn N73 (na een dag intensief MP3 speler gebruiken).

Ook heb je minder software gedoe. WMP11 kan de nummers ook voor je overzetten naar de N73 maar je kan het ook gewoon handmatig doen, integenstelling tot de W800i waar het met Disc2Phone moest...

de Camera kan ik nog niet al te veel over vertellen behalve dat deze in het daglicht mooiere foto's maakt dan de W800i. Partypics moet je eigenlijk over laten aan dSLR of dSLR-like-compacts ;), maar goed ik zal vanavond even een testje voor je doen in het locale uitgaansleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

_Christiaan_ schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:19:
[...]

Wat doet iedereen moeilijk met slaapstand uitzetten? Leg je telefoon ondersteboven. Probleem opgelost :P
Doe ik altijd... wel op een cleaning-doekje van me zonnenbril om krassen te voorkomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:41

greatgonzo

schit-te-rend!

Pat-Skim schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:34:
Ik kom ook van de W800i af (en een week de K750)

Ik moet zeggen het bevalt mij prima tot nu toe. Ik heb overigens de Music Edition van de N73.

De MP3 speler vind ik nog even een gedoe maar hier wen ik waarschijnlijk wel aan. Het indelen is lastiger dan met de W800i... maar hier tegenover staat dat het wel vlekkeloos werkt (tot nu toe). Kreeg ik bij de W800i geregeld een foutmelding alá "afspelen mislukt" heb ik dit tot nu toe nog niet gezien op mijn N73 (na een dag intensief MP3 speler gebruiken).

Ook heb je minder software gedoe. WMP11 kan de nummers ook voor je overzetten naar de N73 maar je kan het ook gewoon handmatig doen, integenstelling tot de W800i waar het met Disc2Phone moest...

de Camera kan ik nog niet al te veel over vertellen behalve dat deze in het daglicht mooiere foto's maakt dan de W800i. Partypics moet je eigenlijk over laten aan dSLR of dSLR-like-compacts ;), maar goed ik zal vanavond even een testje voor je doen in het locale uitgaansleven.
een dsl past niet in m'n broekzak :D

het ging me erom dat de W800 soms erg donkere foto's had, en wil graag weten of de N73 dat beter doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

hehe i know maar was ff tussen door lambal opmerking ;)

de N73 heeft iig een machtig felle flits... feller dan de W800i naar mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206375

ik probeer een .exe file te open maar krijg steeds een error..
Het is de tomtom.exe maar kan bestand niet openen geeft hij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 20:33
vreemd... Heb je er geen windows op gezet dan? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door StanTheMan op 06-07-2007 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Ik heb altijd het meegeleverde muziek programma van Nokia gebruikt om muziek op mijn mobiel te zetten.. niet al te gebruiksvriendelijk maar het programma verkleint de liedjes wel.

Nu ben ik erachter gekomen dat ik ook via winamp (muziek programma pc) muziek op mijn n73me kan zetten.. erg handig vind ik dat, veel gebruiksvriendelijk enzo.. maar volgens mij kan ik de liedjes niet verkleinen voordat ik ze erop zet. Heeft iemand hier ervaring mee? Verkleinde nummers erop zetten scheelt echt erg veel ruimte..

De muziekspeler van mijn n73me heeft echt een bagger shuffle functie!
Ben ik de enige die hier problemen mee heeft? Ik wil graag een nieuwe player kopen.. iemand nog aanraders ?

Alvast bedankt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

#1 bij WMP11 kan je dit volgens mij instellen. Moet je bij apparaten kijken *wel je N73 aangesloten hebben in media speler modus* en dan eigenschappen. Winamp zou ik het niet weten :(

#2 Geen problemen mee gehad, lekker random bij mij :)... Heb ook de N73ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

_Christiaan_ schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:19:
[...]Wat doet iedereen moeilijk met slaapstand uitzetten? Leg je telefoon ondersteboven. Probleem opgelost :P
Mijn Idee...

Vraagje ik heb zelf een ME versie, heel blij mee...
Mijn vriendin wilde graag een roze dus zij heeft de 'orginele' N73, maar nu heeft zij in haar gallerij al haar foto's dubbel :? (dus elke foto staat 2 x achter elkaar)
Ik heb al gekeken en het staat er echt niet dubbel op (alle foto's staan op 2gb mem card), ik heb eind mei haar firmware geupdate maar daarna was er niks geks, het probleem doet zich sinds 1,5 week voor. Verder doet de telefoon normaal, uit en aanzetten al geprobeerd, geheugenkaart eruit en erin ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 06-07-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Anoniem: 218559 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:42:
[...]

Mijn Idee...

Vraagje ik heb zelf een ME versie, heel blij mee...
Mijn vriendin wilde graag een roze dus zij heeft de 'orginele' N73, maar nu heeft zij in haar gallerij al haar foto's dubbel :? (dus elke foto staat 2 x achter elkaar)
Ik heb al gekeken en het staat er echt niet dubbel op (alle foto's staan op 2gb mem card), ik heb eind mei haar firmware geupdate maar daarna was er niks geks, het probleem doet zich sinds 1,5 week voor. Verder doet de telefoon normaal, uit en aanzetten al geprobeerd, geheugenkaart eruit en erin ook.
Kijk eens naar je camere instelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

toevoegen aan album ofzoiets misschien dat deze het 2 keer toevoegd... *heb zoiets ook met i-Tunes gehad maar dan met MP3*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat bij instellingen van camera: opslaan in map?
Bij mij staat die instelling op nee.
Misschien dat deze bij je vriendin op ja staat en dan staan de foto's er misschien 2 x in.
Moeite waard om te controleren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

edit: stomme vraag die ik in de handleiding kon vinden.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 06-07-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Denthis schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:23:
[...]

volgens mij snap jij mijn vraag niet

ik moet een programma hebben om .sis (thema's) bestanden aan te passen.
niet hoe ik het moet installeren of wat dan ook
Ik heb je idd verkeerd begrepen, misschien dat je hier wat mee kan:
http://jumpjack.altervista.org/SISRead.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Anoniem: 220030 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:17:
Er staat bij instellingen van camera: opslaan in map?
Bij mij staat die instelling op nee.
Misschien dat deze bij je vriendin op ja staat en dan staan de foto's er misschien 2 x in.
Moeite waard om te controleren lijkt me.
Hi,
Ik ga daar eens kijken, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
EnsconcE schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:42:
[...]

Ik heb je idd verkeerd begrepen, misschien dat je hier wat mee kan:
http://jumpjack.altervista.org/SISRead.html
bedankt
ik ga eens kijken

Ik heb namelijk een fijn thema, maar alleen bij sommige dinge kun je bijna niet leze wat je typt
bv bij vergadering, valuta omreken

Dat wil ik namelijk vernaderd hebben in dat thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Er is een nieuwe PC Suite versie:
meuktracker: Nokia PC Suite 6.84 release 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ja idd, deze werkt(bij mij) eindelijk direct zonder problemen zoals hardware popup enz...

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Denthis schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:31:
[...]

bedankt
ik ga eens kijken

Ik heb namelijk een fijn thema, maar alleen bij sommige dinge kun je bijna niet leze wat je typt
bv bij vergadering, valuta omreken

Dat wil ik namelijk vernaderd hebben in dat thema.
Welk thema heb je dan?
Altijd leuk om te weten wat andere mensen verstaan onder een fijn thema :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
MrJames schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Kijk eens hier:
http://www.downloadpipe.c...0-3rd-edition-939517.html

Weet iemand een andere programma om te locken??

$11.90 voor een simpel programma :X
Iemand?

Of weet iemand waarmee ik het .sis bestand mee kan openen want heb nu een trail mss kun je dan de dagen instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kstja0
  • Laatst online: 11-05-2022
Net mijn toestel terug van reparatie.... camera achterkant was kapot. Deze is nu gemaakt.... en de laatste software is erop gezet. Wilde Gmail weer configuren. Maar hoe en wat ik ook probeer..... krijg het niet meer voor elkaar. Voordat ik hem had weggebracht werkte dit nog prima.

De Gmail client werkt wel.... maar het liefst wil ik gmail via de berichte opties benaderen. Wel zo gemakkelijk als je een foto maakt en deze meteen wil mailen.

Heeft iemand dit probleem bij de laatste firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Is het mogelijk om prive nummers te weren met de n73 wanneer je annoniem word gebeld ?

Hoorde dat dat wel kon bij sommige telefoons.
Of iets anders om de ano bellers te blocken..

[ Voor 15% gewijzigd door FSXnoob op 06-07-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Anoniem: 220030 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 06:20:

Nice! Thanks :) Dat is dus echt weer iets wat je moet weten of per ongeluk achter moet komen... anders blijf je zoeken! :+
m0ridin schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:54:
In de inbox kies je opties -> Markeringen aan/uit -> Alle Markeren.

Dan worden alle berichten geselecteerd en kun je met de 'C' knop de berichten verwijderen (of idd via opties -> verwijderen)
Ook een handige manier, thanks! :>

[ Voor 24% gewijzigd door Livia op 06-07-2007 22:51 ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

kstja0 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:43:
Net mijn toestel terug van reparatie.... camera achterkant was kapot. Deze is nu gemaakt.... en de laatste software is erop gezet. Wilde Gmail weer configuren. Maar hoe en wat ik ook probeer..... krijg het niet meer voor elkaar. Voordat ik hem had weggebracht werkte dit nog prima.

De Gmail client werkt wel.... maar het liefst wil ik gmail via de berichte opties benaderen. Wel zo gemakkelijk als je een foto maakt en deze meteen wil mailen.

Heeft iemand dit probleem bij de laatste firmware update?
nee, heb ik geen last van, maar misschien wel handig dat je vermeldt welke firmversie je hebt en welke n73 versie. zelf heb ik de gewone n73 met firmware versie 4.0726.2.0.1...
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!

Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.