Active Standby Balk?
Ja die jaAnoniem: 111246 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:32:
Active Standby Balk?
Anoniem: 111246
je bedoeld die voor SMS, Agenda, Adresboek, Muziek, Internet, Media?
Kun je die aanpassen dan? heb ik niet kunnen vinden in m'n phone.
Die in-ear dopjes zijn zo slecht...geef mij maar een DS-23_Christiaan_ schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:21:
Volgens mij krijg je geen in-ear dopjes bij de N73ME hoor. Op onderstaande plaatje zie ik ook gewoon 'normale' dopjes:
[afbeelding]
Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Standby-modus -> Toep. actief standbyAnoniem: 111246 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:39:
[ Voor 30% gewijzigd door MrJames op 29-06-2007 15:54 ]
menu -> tools -> settings -> phone -> standby mode ->active standby apps.Anoniem: 111246 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:39:
[ Voor 62% gewijzigd door Wyckse_witte op 29-06-2007 15:42 ]
Anoniem: 220030
1 minuutje maar, wel goed idee!!!Wyckse_witte schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:26:
Waarom zet je BT niet in de active standby balk?
edit: te laat...
Anoniem: 215679
op de nokia site staat het wel
zoek anders eens op google naar Nokia+mac
dan vind je het wel
zoek anders eens op google naar Nokia+mac
dan vind je het wel
Ik ben er achter waarom mijn n73 niet wil syncen met mijn mac...
Ik krijg de aller aller nieuwste versie van iSync niet op de mac...
Nokia Connecting people... Not with a mac!
Net te laat jaMrJames schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:41:
[...]
Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Standby-modus -> Toep. actief standby
EDIT: net te laat
@ LinArt: goed idee hè
zoek naar de nokia software voor mac. deze is net uitgebracht!Anoniem: 220030 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:50:
Ik ben er achter waarom mijn n73 niet wil syncen met mijn mac...
werkt perfect, komt gewoon in je balk boven in het scherm te staan en werkt prima en snel(ook via blauwtand) met 120 kb/sec versturen en ontvangen (mist normale afstand en geen muren etc..)
Een beetje een stomme vraag misschien maar ik zie in de handleiding niet hoe ik een geheugenkaartje in de telefoon kan plaatsen? Hoe doe ik zoiets? Ik ben nog heel zuinig omdat ik 'm sinds zaterdag heb.
Klepje voorzichtig eraf halen/even opzij buigen. Memory kaartje met contacten naar boven naar binnen duwen, als het lijkt alsof ie niet verder wil; met je nagel verder duwen totdat je een soort klikje hoort. Klepje weer terug op z'n plaats doen. Let wel op dat klepje want waarmee die vast zit is niet zo heel stevig...DelTorro schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:54:
Een beetje een stomme vraag misschien maar ik zie in de handleiding niet hoe ik een geheugenkaartje in de telefoon kan plaatsen? Hoe doe ik zoiets? Ik ben nog heel zuinig omdat ik 'm sinds zaterdag heb.
Misschien een handige tip, dat klepje alleen naar de zijkant toebuigen, NIET naar boven of beneden ten opzichte van je telefoon, want dat zal dat stripje niet prettig vinden.
om hem eruit te halen doe je min of meer hetzelfde, klepje los; duwen tegen je memory stick, je hoort dan een klik en hij zal vanzelf naar buiten komen. Daarna kan je em eruit trekken zonder problemen.
[ Voor 9% gewijzigd door DirkT op 29-06-2007 17:06 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Anoniem: 212606
Het begint steeds meer op een helpdesk te lijken.
De vragen die hier gesteld worden staan volgens mij toch echt gewoon in de handleiding van je telefoon.
Mensen, zoek eerst a.u.b. in je handleiding (en dan bedoel ik niet doorbladeren,,nee, geen plaatje van gezien,,hup, naar tweakers). Er staat een hele handige index in.
Dat moest ik ff kwijt
De vragen die hier gesteld worden staan volgens mij toch echt gewoon in de handleiding van je telefoon.
Mensen, zoek eerst a.u.b. in je handleiding (en dan bedoel ik niet doorbladeren,,nee, geen plaatje van gezien,,hup, naar tweakers). Er staat een hele handige index in.
Dat moest ik ff kwijt
Anoniem: 224746
Ik heb een probleem met mijn n73. Als ik een foto wil maken en de cameraklep open zegt hij: kan geen toegang krijgen tot geheugenkaart. Telefoon geheugen wordt gebruikt. Opzich is dat geen probleem want ik druk dan op ok en kan ik alsnog fotos en videos maken.
Alleen ik wil muziek overzetten van me pc naar de n73 en heb een 2gb micro sd kaart erin zitten. Alleen als ik met nokia music manager muziek wil overbrengen ziet hij mijn geheugenkaart om een of andere reden niet.Dit is nogal irritant want wil graag muziek erop zetten. Mijn vraag is waarom ziet hij mijn 2gb kaartje niet?.
En alleen mijn telefoongeheugen. Want daar kan maar voor 40 mb op.Daarom lukt dat muziek overbrengen ook niet denk ik. Weet iemand waar je kunt bepalen of je geheugen via je mirco kaartje verbruiken. Of heeft dit met instellingen te maken?
Alleen ik wil muziek overzetten van me pc naar de n73 en heb een 2gb micro sd kaart erin zitten. Alleen als ik met nokia music manager muziek wil overbrengen ziet hij mijn geheugenkaart om een of andere reden niet.Dit is nogal irritant want wil graag muziek erop zetten. Mijn vraag is waarom ziet hij mijn 2gb kaartje niet?.
En alleen mijn telefoongeheugen. Want daar kan maar voor 40 mb op.Daarom lukt dat muziek overbrengen ook niet denk ik. Weet iemand waar je kunt bepalen of je geheugen via je mirco kaartje verbruiken. Of heeft dit met instellingen te maken?
Laatste keer dat ik keek gebruikte de N73 Mini-SD en geen Micro-SD, maar misschien is dat recentelijk veranderd
Als ik jou was zou ik het betreffende kaartje eens opnieuw door de telefoon laten formatteren.
En om even in te haken op Sw0Op hierboven: formatteren --> zie handleiding
Anoniem: 212606 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:23:
Het begint steeds meer op een helpdesk te lijken.
Dat moest ik ff kwijt
Voor de luie mensen onder ons ONLINE NL N73 Handleiding
Ik heb nog eens gekeken en het betreft een mini sd kaart. Mijn vraag is je kunt zelf toch bepalen via welk geheugen( telefoon of extern) je gebruikt om afbeeldingen en videos etc op te slaan? waar kun je dat doen in de n73 menu?Wyckse_witte schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:07:
Laatste keer dat ik keek gebruikte de N73 Mini-SD en geen Micro-SD, maar misschien is dat recentelijk veranderdAls ik jou was zou ik het betreffende kaartje eens opnieuw door de telefoon laten formatteren.
Via extern geheugen heb ik plaats genoeg(2gb) nl. telefoon is maar 40 ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 224746 op 29-06-2007 19:12 ]
Je kan bestanden opslaan in je geheugenkaart maar als ik een bestand van 50 MB via BT stuurt lukt het niet omdat de N73 maar 30/40 MB vrij geheugen heeft!!!Anoniem: 224746 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:09:
[...]
Ik heb nog eens gekeken en het betreft een mini sd kaart. Mijn vraag is je kunt zelf toch bepalen via welk geheugen( telefoon of extern) je gebruikt om afbeeldingen en videos etc op te slaan? waar kun je dat doen in de n73 menu?
je bleutooth bestande kome via een sms binnen miss heb je ingesteld dat smsjes worde op geslage op je telefoon en dat je daardoor geen 50mb bestand kan ontvangeMrJames schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:12:
[...]
Je kan bestanden opslaan in je geheugenkaart maar als ik een bestand van 50 MB via BT stuurt lukt het niet omdat de N73 maar 30/40 MB vrij geheugen heeft!!!
50 MB via BT? Jeez dat moet je gewoon niet eens willenMrJames schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:12:
[...]
Je kan bestanden opslaan in je geheugenkaart maar als ik een bestand van 50 MB via BT stuurt lukt het niet omdat de N73 maar 30/40 MB vrij geheugen heeft!!!
Wat hij (jij dus, psvrulezzz) volgens mij bedoelt regel je via menu -> applications -> camera -> options -> settings -> memory in use en daar dan kiezen voor memory card in plaats van voor phone memory
[ Voor 3% gewijzigd door Wyckse_witte op 29-06-2007 19:21 ]
Kan je het instellenDenthis schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:15:
[...]
je bleutooth bestande kome via een sms binnen miss heb je ingesteld dat smsjes worde op geslage op je telefoon en dat je daardoor geen 50mb bestand kan ontvange
Uhm... Sommige dingen moet en kun je gewoon echt ZELF opzoeken!
Het staat echt gewoon in de handleiding...
Sorry hoor, maar dit is te makkelijk...
Sorry hoor maar Nokia heeft echt die menu verkeerd inmekaar gezet...Ik heb me rot gezocht...Anoniem: 220030 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:20:
Uhm... Sommige dingen moet en kun je gewoon echt ZELF opzoeken!
Ik heb dus gevonden bij Berichten maar dat staat dus echt op een domme plek...!!!
ennuh ik heb hem gervaagd of je dat kan instellen maar niet gevraagd waar ik dat kan instellen
[ Voor 10% gewijzigd door MrJames op 29-06-2007 19:26 ]
Jaah, geef Nokia maar weer de schuldMrJames schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:25:
[...]
Sorry hoor maar Nokia heeft echt die menu verkeerd inmekaar gezet...Ik heb me rot gezocht...
Ik heb dus gevonden bij Berichten maar dat staat dus echt op een domme plek...!!!
ennuh ik heb hem gervaagd of je dat kan instellen maar niet gevraagd waar ik dat kan instellen
Ik heb geprobeert maar hier geeft hij ook al aan de kaart niet beschikbaar isWyckse_witte schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:17:
[...]
50 MB via BT? Jeez dat moet je gewoon niet eens willen
Wat hij (jij dus, psvrulezzz) volgens mij bedoelt regel je via menu -> applications -> camera -> options -> settings -> memory in use en daar dan kiezen voor memory card in plaats van voor phone memory

Ik zal dat sd kaartje eens formatteren en kijk daarna of de telefoon hem dan wel ziet.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 224746 op 29-06-2007 19:51 ]
Wat een top telefoon...
Ik mijn vandaag binnen gekomen N73 updaten. Staat er in eens dat ik de batterij en de netvoeding moet verwijderen. Ik netjes gedaan.... En ja je raad het al... Hij gat niet meer aan. Ik heb al gelezen dat de mensen die het zelfde hebben gehad naar het NSC moesten, dus ik ook. Lang leven nokia

Ik probeerde net me sd kaart te formatteren maar de pc ziet hem ook niet. Het probleem ligt hem dus bij het kaartje. Morgen mar naar de winkel en ermee terug want het is een bijna nieuwe!
[ Voor 50% gewijzigd door Ginz op 29-06-2007 21:59 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Huh? Accu en adapter moeten er juist in blijven!MOL-20.000 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:52:
Wat een top telefoon...Ik mijn vandaag binnen gekomen N73 updaten. Staat er in eens dat ik de batterij en de netvoeding moet verwijderen. Ik netjes gedaan.... En ja je raad het al... Hij gat niet meer aan. Ik heb al gelezen dat de mensen die het zelfde hebben gehad naar het NSC moesten, dus ik ook. Lang leven nokia
Enniewee, heb vandaag ook eindelijk mijn N73 mogen ontvangen. Ben echt onder de indruk, is echt een superfijn telefoontje. Had bij gsmtrack een N73 black besteld en een N73 ME ontvangen, beetje vreemd. Had een los toestel besteld maar toch branded firmware! Maar dat is ondertussen ook opgelost en draai nu fijn met de nieuwste firmware.
Anoniem: 158152
Ik krijg hopelijk morgen ook mijn N73 ME
Maar hoe update je, je firmware dan?
Want daar kom ik niet uit na het lezen van de OP
Anoniem: 216252
lees het dan nog maar eens goed door....!Anoniem: 158152 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:11:
Gouden tip! voordat je afgekraakt wordt hier;)
Vandaag ben ik naar de stad gegaan...bij de MM 30 euro, bij de phone house 10 euro...dus meteen gekocht.Luuk-Online schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:55:
[...]
Merk en type weet ik niet, het was de enige zwanenhals die ze hadden bij The Phone House. Hij zit echt enorm stevig, is nog nooit losgekomen bij mij. Toch is ie gemakkelijk weer los te halen. De onderkant is vrij, dus je kunt je N73 gewoon opladen.
Anoniem: 164478
Hier kan je alles vinden.Anoniem: 158152 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:11:
Suc6
http://europe.nokia.com/A4176089
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 164478 op 30-06-2007 19:06 ]
Zijn er mensen hier die met een 4GB kaartje problemen hebben gehad?
Ik ga er zo een van eBay halen en vroeg het me af...
Ik ga er zo een van eBay halen en vroeg het me af...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb gelezen dat 4 GB kaartjes in de toekomst pas ondersteund gaan worden. Ik heb het gelezen, ik weet niet wat de realiteit is.
NOSIG
Na een update is mijne dus gebrickt, is dat te te herstellen, ook al hij niet meer aan gaat?
Maar even op zoek naar een NSC in Hilversum of Utrecht.
Maar even op zoek naar een NSC in Hilversum of Utrecht.
Ik las ook dat mensen soms problemen hadden, vastlopers en zo.
Stond alleen nergens bij met welke frimware dat was.
Enne, toekomst... als in v4?
Stond alleen nergens bij met welke frimware dat was.
Enne, toekomst... als in v4?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 179526
Ik download wel eens van die custom themes voor mn mobieltje.
Sommige zijn vet mooi, het enige wat ik dan minder vind is dat je de naam niet kunt aanpassen!
Voor zover ik weet dan, het verkloot het thema menu gewoon al die lelijke namen!
Sommige zijn vet mooi, het enige wat ik dan minder vind is dat je de naam niet kunt aanpassen!
Voor zover ik weet dan, het verkloot het thema menu gewoon al die lelijke namen!
Dat wel,, bij de themas die ik gebruikt staan cijfersAnoniem: 179526 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:03:
Ik download wel eens van die custom themes voor mn mobieltje.
Anoniem: 224882
Ik heb vorige week zonder problemen gebruik gemaakt van Windows Live Messenger maar als ik me nu probeer aan te melden krijg ik steeds de melding:
'Web: Type inhoud niet ondersteund'
Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?
Anoniem: 224888
Ik heb een probleem met mijn n73.
Er blijft constant een headset teken in beeld. Ook als de headset net ingeplugged is. Als ik dus gebeld wordt merk ik dat niet en ook al zou ik het merken dan kan ik niet bellen zonder headset.
Hebben jullie hier een oplossing voor?
Er blijft constant een headset teken in beeld. Ook als de headset net ingeplugged is. Als ik dus gebeld wordt merk ik dat niet en ook al zou ik het merken dan kan ik niet bellen zonder headset.
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 01-07-2007 17:40 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]
De headset aansluiten gelijkmatig dus linker en rechter contact gelijk in de pop poort.Anoniem: 224888 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:18:
Ik heb een probleem met mijn n73.
Dan er weer uit halen eerst de ene kant en dan de ander links/rechts of rechts/links.
Let wel op dat je niet te schuin gaat!!!
Als goed is moet het headsetteken weggaan, zoniet dan is het toch iets met het toestel aan de hand suc6.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Mijn hemel, ik probeer voor het eerst de radio van de N73 (Visual Radio, wat dat visual dan ook mag betekenen).
Mag ik even
Wat een ongelooflijke k*tradio zeg!
Deze telefoon valt mij steeds meer tegen. Het joystickje werkt ook al niet meer lekker. Daarnaast mis ik allerlei simpele opties die elke cheapass telefoon tegenwoordig standaard heeft en waarvoor je op de Nseries aparte (betaalde) software moet installeren.
Nokia, ga je schamen! Dit is een duur toestel, dan mag je ook wat verwachten!
Mag ik even

- Ik kan niet zoeken naar zenders. Als ik handmatig naar een zender wil, dan moet ik de frequentie weten en invoeren.
- Het ding ontvangt geen RDS. Ik moet dus alle stations handmatig een naam geven.
- De radio is niet te starten vanuit het muziekmenu. Lijkt mij toch een logische plaats.
Deze telefoon valt mij steeds meer tegen. Het joystickje werkt ook al niet meer lekker. Daarnaast mis ik allerlei simpele opties die elke cheapass telefoon tegenwoordig standaard heeft en waarvoor je op de Nseries aparte (betaalde) software moet installeren.
Ben ik helemaal met je eens.... Vooral het feit dat je niet langs alle frequenties kunt skippen is erg irritant! Je moet dus al weten wat de zender frequenties zijn en kunt dus niet zoekenPhilipsFan schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:54:
Mijn hemel, ik probeer voor het eerst de radio van de N73 (Visual Radio, wat dat visual dan ook mag betekenen).
Mag ik even![]()
![]()
[list]
• Ik kan niet zoeken naar zenders. Als ik handmatig naar een zender wil, dan moet ik de frequentie weten en invoeren.
• Het ding ontvangt geen RDS. Ik moet dus alle stations handmatig een naam geven.

Dat hij geen RDS ontvangt vind ik overigens een minder groot gebrek....
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Mag ik vragen welke versie je hebt die het wél doet dan? Als het kan inclusief de linkAnoniem: 224882 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:25:
Ik heb vorige week zonder problemen gebruik gemaakt van Windows Live Messenger maar als ik me nu probeer aan te melden krijg ik steeds de melding:
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Anoniem: 224882
Ik gebruik een Live Messenger site die tussen een aantal standaard links zit (mobiele opstart site?), ik weet niet of dat iets van Hi is of dat iedereen dat heeft maar ik heb in ieder geval geen idee wat precies de link is. Ik heb trouwens nooit een andere versie gebruikt, ik vond deze goed maar werkt nu dus niet meer?thomaskroon schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:37:
[...]
Mag ik vragen welke versie je hebt die het wél doet dan? Als het kan inclusief de link
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 224882 op 02-07-2007 00:07 ]
Ik krijg het niet voor elkaar een profiel te maken waarbij er totaal geen geluid wordt gemaakt, maar dat er alleen een trilsignaal is.
Ik heb beltoontype op stil, en het volume op laag. Toetsenbordgeluid op uit net zoals waarschuwingstonen. En trillen staat op 'aan'.
Maar toch gaat er niets trillen bij een bericht of gesprek ?! Bij profiel algemeen werkt het trouwens wel dus het tril-veroorzaak-apparaat is niet stuk
Ik heb beltoontype op stil, en het volume op laag. Toetsenbordgeluid op uit net zoals waarschuwingstonen. En trillen staat op 'aan'.
Maar toch gaat er niets trillen bij een bericht of gesprek ?! Bij profiel algemeen werkt het trouwens wel dus het tril-veroorzaak-apparaat is niet stuk
Net geprobeerd, maar bij mij lukte het wel...Razr schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:21:
Ik krijg het niet voor elkaar een profiel te maken waarbij er totaal geen geluid wordt gemaakt, maar dat er alleen een trilsignaal is.
Alles op uit gezet en alleen tril signaal op aan, en bij een beller of sms heb ik dan geen geluid, maar wel een tril.
Succes.
Anoniem: 32279
Ik had bij een vorige Nokia toetsblokkering en als je die wilde opheffen moest je het wachtwoord van de SIM kaart invoeren, maar dat krijg ik niet werkende bij de N73?
Ik heb wel het programma'tje erop staan om automatische toetsblokkering aan te zetten (werkt perfect), maar hoe krijg ik de telefoon nu zover dat hij bij het weghalen van de toetsblokkering om het wachtwoord vraagt? Iemand een idee?
Ik heb wel het programma'tje erop staan om automatische toetsblokkering aan te zetten (werkt perfect), maar hoe krijg ik de telefoon nu zover dat hij bij het weghalen van de toetsblokkering om het wachtwoord vraagt? Iemand een idee?
Anoniem: 179526
Ik wil mijn FW upgraden, ik heb een N73 ME.
Zwaar asociaa is het volgende..l.
http://www.t-mobile.nl/software
Hier zijn echt genoeg updates te vinden voor verschillende toestellen.. maar 3x raden welke ontbreekt.
V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)
Zit ik nu een jaar lang met de originele firmware versie opgescheept?
Of is er nog hoop en kan ik wél langs een NSP om een upgrade te krijgen ?
Zwaar asociaa is het volgende..l.
Hier zijn echt genoeg updates te vinden voor verschillende toestellen.. maar 3x raden welke ontbreekt.
V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)
Zit ik nu een jaar lang met de originele firmware versie opgescheept?
Anoniem: 173646
Ik heb net een update uitgevoerd voor mijn n73. Via pcsuite. Maar nu kan ik ineens niet meer sms-en. Iemand die dat eerder heeft gehad?
Heb het centralenr al gecontroleerd dat is gewoon goed. De nr's van de mensen die ik geprobeerd heb is ook niks mis mee.
Ik krijg dus een bericht dat het telefoonnummer of berichtencentralenummer niet goed is.
Edit: Bellen lukt ook niet. Ik krijg dan dat het nr in gesprek is.
Heb het centralenr al gecontroleerd dat is gewoon goed. De nr's van de mensen die ik geprobeerd heb is ook niks mis mee.
Ik krijg dus een bericht dat het telefoonnummer of berichtencentralenummer niet goed is.
Edit: Bellen lukt ook niet. Ik krijg dan dat het nr in gesprek is.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 173646 op 02-07-2007 16:11 ]
zojuist mijn n73 weer opgehaald.
vanmiddag om 14 uur afgegeven bij nsp in rijssen voor een ombouw naar zwarte editie.
supersnel en supergaaf.
goede service daar.
hebben ze meteen ff de firmware gecontroleerd en bijgewerkt.
de prijs viel mij erg mee: 50 euro.
zelf kan het natuurlijk altijd goedkoper maar dan heb je geen bonnetje als garantiebewijs. (mochten er andere problemen optreden en ze het daar op af willen schuiven
)
misschien dat iemand die twijfelt hier iets aan heeft.
verder super telefoon.
vanmiddag om 14 uur afgegeven bij nsp in rijssen voor een ombouw naar zwarte editie.
supersnel en supergaaf.
goede service daar.
hebben ze meteen ff de firmware gecontroleerd en bijgewerkt.
de prijs viel mij erg mee: 50 euro.
zelf kan het natuurlijk altijd goedkoper maar dan heb je geen bonnetje als garantiebewijs. (mochten er andere problemen optreden en ze het daar op af willen schuiven
misschien dat iemand die twijfelt hier iets aan heeft.
verder super telefoon.
En dan vraag ik mij weer het volgende af: waarom?firefighter2 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:04:
zojuist mijn n73 weer opgehaald.
Had je dan niet beter meteen die zwarte (ik neem aan dat je de ME bedoeld) kunnen nemen?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Livia schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:09:
[...]
En dan vraag ik mij weer het volgende af: waarom?![]()
Had je dan niet beter meteen die zwarte (ik neem aan dat je de ME bedoeld) kunnen nemen?
Anoniem: 124186
Ik heb ingesteld dat er elke 30minuten op nieuwe mail (gmail) wordt gecontroleerd op mijn N73. Maar hij blijft elke 30 minuten weergeven "Deze site heeft een niet-vertrouwd cetificaat verzonden. Toch doorgaan?". Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dit niet steeds vraagt. Ook kan ik het ophaalinterval op hoogstens 30minuten instellen, ik zal hem graag op 5min hebben staan ofsow.
Dude, dit is al vaak genoeg langsgekomen. Ga naar een Nokia ServicePoint en laat daar je N73 updaten.Anoniem: 179526 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:19:
Ik wil mijn FW upgraden, ik heb een N73 ME.
Zwaar asociaa is het volgende..l.![]()
V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)
Zit ik nu een jaar lang met de originele firmware versie opgescheept?![]()
NOSIG
een zwarte editie was destijds 150 euro duurderLivia schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:09:
[...]
En dan vraag ik mij weer het volgende af: waarom?![]()
Anoniem: 124186
Dit probleem inmiddels opgelost door pop.gmail.com te veranderen naar pop.googlemail.com, hetzelfde voor smtp, maar weet nog niet hoe ik hem vaker dat 1x per 30min kan laten controleren. Wie helpt?Anoniem: 124186 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:28:
Ik heb ingesteld dat er elke 30minuten op nieuwe mail (gmail) wordt gecontroleerd op mijn N73. Maar hij blijft elke 30 minuten weergeven "Deze site heeft een niet-vertrouwd cetificaat verzonden. Toch doorgaan?". Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dit niet steeds vraagt. Ook kan ik het ophaalinterval op hoogstens 30minuten instellen, ik zal hem graag op 5min hebben staan ofsow.
PhilipsFan schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:54:
Mag ik even![]()
![]()
Vergelijk met de SE W710i (die stukken goedkoper is): een perfecte radio, snel stations zoeken, RDS ontvangst, stereo aanduiding bij dito zender, het kan dus wel goed.
- Ik kan niet zoeken naar zenders. Als ik handmatig naar een zender wil, dan moet ik de frequentie weten en invoeren.
- Het ding ontvangt geen RDS. Ik moet dus alle stations handmatig een naam geven.
- De radio is niet te starten vanuit het muziekmenu. Lijkt mij toch een logische plaats.
- Zoeken naar zenders kan idd niet, maar wat wel kan (en wat ik duizend maar fijner vind dan zoeken) is Opties > Zender overzicht > ff je locatie kiezen, en huppa, alle zenders die je (goed) kan ontvangen op je locatie! Maar idd wel gebruik van internet, maar de hele foon hangt om internet heen vind ik...
- RDS vind ik ook wel beetje stom dat dat er niet in zit, kleine moeite toch? Al mis ik het persoonlijk niet eigenlijk...
- Muziekmenu? Huh? En je kan toch alle menutjes en dingetjes aanpassen?
Anoniem: 11489
HandyLock.... buy it and use it... perfecte app (ook snel toesten)Anoniem: 32279 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:48:
Ik had bij een vorige Nokia toetsblokkering en als je die wilde opheffen moest je het wachtwoord van de SIM kaart invoeren, maar dat krijg ik niet werkende bij de N73?
N73-new firmware
4.0726.2.0.1
Nog geen problemen ondervonden, behalve dat ik mijn Mac er helemaal voor moest rebooten..
4.0726.2.0.1
Nog geen problemen ondervonden, behalve dat ik mijn Mac er helemaal voor moest rebooten..

Lekker!
nou bij mij geeft hij niet aan dat er een nieuwere versie is. (unbranded phone)Napsju schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:26:
N73-new firmware
4.0726.2.0.1
bij mij gisteravond ook niet... ben benieuwd waar 'ie dat vandaar tovert..firefighter2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
[...]
nou bij mij geeft hij niet aan dat er een nieuwere versie is. (unbranded phone)
misschien wel uit het land van ooit
Gisteravond geupdate naar 4.0726.2.0.1 (had 4.0723.2.0.1) en de camera lijkt weer in orde (had opeens problemen met de camera). Ook de musicplayer is nog steeds die van de ME versie. FOTA is nog aanwezig en A2DP ook (heb ik gelezen, weet niet hoe ik dat zelf kan zien).firefighter2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
[...]
nou bij mij geeft hij niet aan dat er een nieuwere versie is. (unbranded phone)
Bluetooth GPS werkte met de 4.0723 versie bij mij gewoon goed (was een van de gelukkigen) dus kan niet zeggen of daar iets veranderd is. Maar verder een prima firmware weer
N73 (02) versie....
Allemaal Beta uitgaven... N73 Firmware op Nokia forumsAnoniem: 215679 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:36:
[...]
bij mij gisteravond ook niet... ben benieuwd waar 'ie dat vandaar tovert..
misschien wel uit het land van ooit
De versie is van het net gehaald door Nokia en vrijwel onvindbaar op het moment
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 03-07-2007 08:51 ]
Dat gaat over de v4.0723 versie... die is idd vrij snel van de NSU afgehaald maar sinds gisteren staat er een v4.0726 op en dat is geen beta. Tenmisnte, voor zover bekendAnoniem: 11489 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:45:
[...]
Allemaal Beta uitgaven... N73 Firmware op Nokia forums
De versie is van het net gehaald door Nokia en vrijwel onvindbaar op het moment
Haal je die los dan?m0ridin schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:13:
[...]
Dat gaat over de v4.0723 versie... die is idd vrij snel van de NSU afgehaald maar sinds gisteren staat er een v4.0726 op en dat is geen beta. Tenmisnte, voor zover bekend
Want ik krijg met nokia update niks te zien met een originele unbranded foon.
EDIT: zal wel weer komen omdat ik een music edition black heb denk ik zo

[ Voor 9% gewijzigd door fragcompany op 03-07-2007 10:05 ]
Ik heb hem gevonden...dus meteen updatenfragcompany schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:33:
[...]
Haal je die los dan?
Probeer nog eens...
[ Voor 7% gewijzigd door MrJames op 03-07-2007 10:00 ]
Anoniem: 32279
ik kom er niet uit, waar kan ik deze optie vinden? Ik had een programma geinstalleerd uit de openingspost om automatische toetsblokkering in te stellen , maar ik zie nergens de optie wachtwoord?Anoniem: 221499 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:39:
Er zit een automatische toetsenblokkade op, dan vraagt ie wel om een wachtwoord.
Dat programma had ik gedownload volgens mij in een zipje met veel meer tools, ik ga er vanavond naar kijken, maar van user ZniV begrijp ik dat het ook zonder dit tooltje kan?Anoniem: 11489 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:58:
[...]
HandyLock.... buy it and use it... perfecte app (ook snel toesten)
Ik vind deze beveiliging wel fijn, anders kan iemand mijn gsm pakken van bijv. mijn bureau en er vrolijk mee gaan bellen en krijg ik een hoge rekening.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-07-2007 10:04 ]
Menu > Instellingen > Beveiliging > Telefoon en Sim > Periode autom.blok.
Dit is een toetsenblok met wachtwoord.
succes ermee!!!
succes ermee!!!
Ja maar die kan je instellen vanaf een minuut... 0.1 gaat nietAnoniem: 220030 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:04:
succes ermee!!!
Hij is klaar
Hij is mooier
Weet iemand waar de niet geinstalleerde .sis bestanden ligt? Heb gezocht maar ze staan er niet in:s
In toepasing beheer kan ik ze niet verwijderen. Elke keer als ik me N73 opstart krijg ik in het begin "Bezig met installatie"
[ Voor 39% gewijzigd door MrJames op 03-07-2007 10:36 ]
Klopt, update is voor de standard edition... Music Edition is een andere firmware.fragcompany schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:33:
[...]
Haal je die los dan?
EDIT: zal wel weer komen omdat ik een music edition black heb denk ik zo
hmmm met mijn standaard edition nog steeds geen update kunnen vinden.m0ridin schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:11:
[...]
Klopt, update is voor de standard edition... Music Edition is een andere firmware.
waar hebben jullie hem vandaan??
via de officiele weg met het update programma van nokia???
ik vind hem gewoon via nsufirefighter2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:35:
[...]
hmmm met mijn standaard edition nog steeds geen update kunnen vinden.
ik heb een gewone n73
enige verschil tot nu is de mediaplayer
En helaas werkt gps bij mij nog steeds niet, TT blijft aangeven: verbinding met GPS wordt gemaakt..Denthis schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:42:
[...]
ik vind hem gewoon via nsu
ik heb een gewone n73
enige verschil tot nu is de mediaplayer
Bij mij werkt het wel....Welke versie TT heb je en wat voor GPS ontvanger??Bulltje schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:47:
[...]
En helaas werkt gps bij mij nog steeds niet, TT blijft aangeven: verbinding met GPS wordt gemaakt..
Anoniem: 218309
Gisteren heb ik mijn N73 weggebracht naar NSP in Schiedam. Ik hoop dat zij er nog wat van gemaakt krijgen
. De toetsen "4" en "7" deden het niet meer, er zat een lading stof achter het beeldscherm, en hij viel aan de lopende band uit. Het is echt een heel kwetsbaar toestel, jammer hoor. Vind hem verder qua mogelijkheden (Symbian) helemaal top
, maar de behuizing en stabiliteit valt me wel erg tegen
.

Anoniem: 168299
Ik ga de n73 vanavond update naar firmware 4.0726.2.0.1
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 03-07-2007 11:17 ]
TT versie 6.020 (8300), Bluetooth GPS-BT74S (Mediamarkt, Wonde Proud Technology Co)MrJames schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:49:
[...]
Bij mij werkt het wel....Welke versie TT heb je en wat voor GPS ontvanger??
Edit: Ook met TT versie 6.010 kan ie hier geen verbinding maken, helaas..
[ Voor 11% gewijzigd door Bulltje op 03-07-2007 11:37 ]
Dat niet alleen...van mij mogen ze een andere poortje maken voor de oordopjes etc!Anoniem: 218309 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:52:
Gisteren heb ik mijn N73 weggebracht naar NSP in Schiedam. Ik hoop dat zij er nog wat van gemaakt krijgen. De toetsen "4" en "7" deden het niet meer, er zat een lading stof achter het beeldscherm, en hij viel aan de lopende band uit. Het is echt een heel kwetsbaar toestel, jammer hoor. Vind hem verder qua mogelijkheden (Symbian) helemaal top
, maar de behuizing en stabiliteit valt me wel erg tegen
.
Ik heb ook eens gehad dat als ik hem aansluit dat ie ging crashen
Anoniem: 168299 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:55:
Ik ga de n73 vanavond update naar fimware 4.0726.2.0.1
Op het Nokia forum had men wel wat commentaar over de nieuwe non-ME firmware.
Bugs i've noticed in this new version:
(I updated from 3.0713.1.0.2 to this one)
- There is a cursor blinking in the pop-up baloon
when getting\dialing a call
- Camera viewfinder quality is worse, also i think
that the final image compression is worse
(pictures come out smaller in size (kb) than before)
- The focus sound (when the viewfinder becomes green)
is late by a second.. also the camera sound is late
Bugs i've noticed in this new version:
is late by a second.. also the camera sound is late
ik heb ook tomtom 6.020 (8300)Bulltje schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:57:
[...]
TT versie 6.020 (8300), Bluetooth GPS-BT74S (Mediamarkt, Wonde Proud Technology Co)
die werkt goed samen met een
Adapt ad300
Qtrek Q810 en de Q818
Ibleu 737
als je een andere gps probeerd moet je wel ff in de instelling van tomtom dat aangeven, was bij mij ook zo anders werkt hij niet
daar zie ik niets vanTijgert schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
Op het Nokia forum had men wel wat commentaar over de nieuwe non-ME firmware.
[small]Bugs i've noticed in this new version:
nog niet nagekekenTijgert schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
ik hoor geen geluid als ik scherp stel of foto maak of zo iets weet niet waar hij het over heeftTijgert schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:
is late by a second.. also the camera sound is late[/small]
Dus klopt het dat Nokia nu weer de toegankelijkheid via de NSU heeft uitgeschakeld om een N73ME te voorzien van de SU van de gewone... de mijne vind enkel de 3.7...firefighter2 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:35:
[...]
hmmm met mijn standaard edition nog steeds geen update kunnen vinden.
Vaag dat het met die andere merken wel werkt, doen die het ook met de 4.0726 en de 4.0723? Daarvoor werkte bij mij alles perfect namelijk, totdat ik op die firmwares over ging..Denthis schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:39:
[...]
ik heb ook tomtom 6.020 (8300)
die werkt goed samen met een
Adapt ad300
Qtrek Q810 en de Q818
Ibleu 737
als je een andere gps probeerd moet je wel ff in de instelling van tomtom dat aangeven, was bij mij ook zo anders werkt hij niet

Zipje met veel meer tools? die hint is al niet goedgekeurd om hier te roepenAnoniem: 32279 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:01:
[...]
ik kom er niet uit, waar kan ik deze optie vinden? Ik had een programma geinstalleerd uit de openingspost om automatische toetsblokkering in te stellen , maar ik zie nergens de optie wachtwoord?
[...]
Dat programma had ik gedownload volgens mij in een zipje met veel meer tools, ik ga er vanavond naar kijken, maar van user ZniV begrijp ik dat het ook zonder dit tooltje kan?
Ik vind deze beveiliging wel fijn, anders kan iemand mijn gsm pakken van bijv. mijn bureau en er vrolijk mee gaan bellen en krijg ik een hoge rekening.
Ik weet trouwens niet of die versie een password beveiliging heeft.. ik gebruik de 'small version' , gewoon om een sneltoets combi te hebben (pen+star) om te locken
als anderen met JOUW telefoon bellen, dan zou ik persoonlijk die ANDEREN LOCKEN ipv je telefoon
wat een vrienden heb jij om je heen zeg!
Anoniem: 225095
ik was eerst ook even verward over het black/me verhaal. Maar volgens mij zit het gewoon zo:
In amerika (en misschien meer landen) verkopen ze een me met alles erbij (geheugenkaarten en headset enzo)
maar in europa verkopen ze alleen de black edition. Dit is gewoon een volledige music edition telefoon maar dan zonder het geheugenkaartje en headset.
En dan nu nog een vraag:
In dit topic stond ergens het programmatje RotateMe en leek me heel handig maar er is alleen een unsigned versie. Dus ik proberen het te signen (via een tutorial) maar nu is dit sinds kort volgens mij niet meer mogelijk op de site van mysymbiansigned. Weet iemand hier meer van?
Ook staat er dat een signed versie van RotateMe zou komen maar die kan ik ook nog nergens vinden.
Wie kan mij helpen aan een signed RotateMe?
In amerika (en misschien meer landen) verkopen ze een me met alles erbij (geheugenkaarten en headset enzo)
maar in europa verkopen ze alleen de black edition. Dit is gewoon een volledige music edition telefoon maar dan zonder het geheugenkaartje en headset.
En dan nu nog een vraag:
In dit topic stond ergens het programmatje RotateMe en leek me heel handig maar er is alleen een unsigned versie. Dus ik proberen het te signen (via een tutorial) maar nu is dit sinds kort volgens mij niet meer mogelijk op de site van mysymbiansigned. Weet iemand hier meer van?
Ook staat er dat een signed versie van RotateMe zou komen maar die kan ik ook nog nergens vinden.
Wie kan mij helpen aan een signed RotateMe?
Weet iemand of het programma rotate me al uit is voor de N73. Het was wachten op de certificering dacht ik.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 3
Ik heb TomTom Sirf III en het werkt perfect.Bulltje schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:25:
[...]
Vaag dat het met die andere merken wel werkt, doen die het ook met de 4.0726 en de 4.0723? Daarvoor werkte bij mij alles perfect namelijk, totdat ik op die firmwares over ging..
Tjek dit en dan voornamelijk de link met this guide.Arjan81 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:45:
Weet iemand of het programma rotate me al uit is voor de N73. Het was wachten op de certificering dacht ik.
weet iemand waar je een programma kan krijge om thema's te maken of aan te passen
Anoniem: 218309
Yep, er is al veel over gezegd, maar wat een bagger aansluiting zeg...MrJames schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:58:
[...]
Dat niet alleen...van mij mogen ze een andere poortje maken voor de oordopjes etc!
Ik heb ook eens gehad dat als ik hem aansluit dat ie ging crashen

Die zag ik ook staan!Anoniem: 220030 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:04:
succes ermee!!!
Leek me wel handig, maar om te activeren/in te stellen, oid moest ik een code invoeren.
Dus ik voer dezelfde beveiligingscode in als met opstarten van m'n foon, werkt niet.
Iemand een idee wat voor code dit moet zijn? Standaard 0000 ofzo?
Misschien 12345..Livia schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:25:
[...]
Die zag ik ook staan!
Leek me wel handig, maar om te activeren/in te stellen, oid moest ik een code invoeren.
Dus ik voer dezelfde beveiligingscode in als met opstarten van m'n foon, werkt niet.
Iemand een idee wat voor code dit moet zijn? Standaard 0000 ofzo?
thema's maken doe je metDenthis schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:21:
weet iemand waar je een programma kan krijge om thema's te maken of aan te passen
Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1
Dit topic is gesloten.
Let op:
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!
Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.
Reminder: Gathering of Tweakers is géén helpdesk!
Lees je boekje goed door, probeer het eerst zelf, lees voorgaande posts/pagina's, zoek op Google, zoek met de zoekfunctie van dit forum en is je vraag dan nog niet beantwoord? Post dan je vraag, maar vertel ons ook wat je zelf al heb gedaan en hoe.