Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.558 views sinds 30-01-2008

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Gister even de demo gespeeld en wat mij als eerste opvalt is dat het nu een chaos is, iets wat tijdens de beta demo niet zo was, het valt mij ook op dat de strog nu erg vaak wint terwijl dat in de beta demo (in mijn mening) vrij gelijk op ging, ook wordt ik nu veeel vaker geteam killed dat tijdens de beta demo.

Maargoed dat zal wel met het aantal nieuwe spelers te maken hebben.

Het grootste probleem wat ik met het spel heb is de menu structuur en dan vooral die van de strog, de benaming van de wapens geeft vaak geen enkel idee wat het voor wapen is, ook kun je niet zien wat je als overige wapens meekrijgt als je iets kiest.
Ik was bv. laatst op zoek naar de "rocket launcher" en heb dus 5x kunnen respawnen voordat ik het juiste wapen gekozen had, dit vind ik bij bv. BF2 of BF2142 veel beter geregeld.

Verder vind ik de voertuigen vaag rijden, ik rij ook makkelijk ergens tegen aan terwijl ik dat bij overige games niet/veel minder heb.
Ook vind ik het raar dat als ik in dat vlieg ding van de strog zit ik er zomaar uitgeschoten kan worden door een sniper of dat mijn strog tank door een vijandelijke sniper in een schot of 8 vernietigt kan worden wat natuurlijk onzin is.

Hebben de heli's (en dat strog ding) eigenlijk geen flares ofzo aan boord..?
Ik word nu door een anti-air turrent in 1 schot uitgeschakeld nutteloos dus om nog in dat ding te stappen als er vijandelijk anti-air aanwezig is.

In mijn menig moet het spel nog flink aangepast worden want als de huidige demo goed weergeeft het het uiteindelijke spel gaat worden sla ik denk ik maar over, tot zover wat ik er tot nu toe van denk ik heb net nog wel een handige site gevonden met flink wat uitleg met foto's enz. misschien iets voor in de first post...

http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/index.php

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:30:

Ik heb zelf ook nog een vraag, waartoe dienen de Radar en PSI Radar, en wie kan deze plaatsen?
Covert-Ops kunnen volgens mij alleen radar plaatsen, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Leuk spel trouwens, brengt weer dat goeie RTCW: ET gevoel terug.
Ik vind trouwens wel dat de jetpack een beetje ''overpowered'' is in vergelijking met de quads die de humans krijgen, de jetpecks zijn ideal als covert ops met sniper rifle en met een quad is een dak op springen toch iets lastiger |:(

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hurtebise schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:54:
Waartoe dient dat 'walkietalkie'-wapen van de GDF soldier?
Dat is een HE charge. Die kun je op de Sewer grate plaatsen om toegang tot de shield generator via het sewer kanaal te krijgen en om de contaminator op te blazen in fase 4.

Je kunt hem daarnaast overal opplanten :)

-- Altijd blijven prutsen --

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:34:
Het spel is super. Het bevalt me zeker. Alleen hij wil niet altijd lekker draaien bij mij. Alhoewel ik toch een aardig systeempje heb.

Specs:

Intel Core 2 Duo E6300
1024 Ram
Asus 7600 GT

Laden gaat echt traag, geen idee waarom. Nadat de entities zijn geladen moet ik minimaal een minuut of twee wachten voordat ik eindelijk mijn ploeg kan kiezen. Op low wil het spel voor geen enkel meter spelen, frameskips en geluid is niet in orde. En als ik alles op high zet op een resolutie van 1280x 1024 (Geen AA), dan speel ik op 50/60 FPS ofzo. Maar dan is mijn geluid nog steeds bagger. Het gaat dan teveel haperen. Misschien dat iemand mij kan helpen ofzo met dit probleem?
dual screen setup? zoja moet je je 2de scherm eens uitzetten

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het grootste probleem wat ik met het spel heb is de menu structuur en dan vooral die van de strog, de benaming van de wapens geeft vaak geen enkel idee wat het voor wapen is, ook kun je niet zien wat je als overige wapens meekrijgt als je iets kiest.
Ik was bv. laatst op zoek naar de "rocket launcher" en heb dus 5x kunnen respawnen voordat ik het juiste wapen gekozen had, dit vind ik bij bv. BF2 of BF2142 veel beter geregeld.
Dat is een kwestie van de classes leren. De BF serie is simpel weg een spiegeling van weapons aan de andere kant. Bij Quake wars heb je echt allemaal verschillende guns..
Verder vind ik de voertuigen vaag rijden, ik rij ook makkelijk ergens tegen aan terwijl ik dat bij overige games niet/veel minder heb.
Ook vind ik het raar dat als ik in dat vlieg ding van de strog zit ik er zomaar uitgeschoten kan worden door een sniper of dat mijn strog tank door een vijandelijke sniper in een schot of 8 vernietigt kan worden wat natuurlijk onzin is.
het raam van de tormentor (strogg heli) is niet kogelvrij. Daarnaast 8 schoten van een sniper.. tsja, dat vind ik ook raar.
Ik word nu door een anti-air turrent in 1 schot uitgeschakeld nutteloos dus om nog in dat ding te stappen als er vijandelijk anti-air aanwezig is.
de '1'-knop is je vriend. Dit zijn je flares. Als je genoeg XP punten verdient krijg je nog betere flares.
In mijn menig moet het spel nog flink aangepast worden want als de huidige demo goed weergeeft het het uiteindelijke spel gaat worden sla ik denk ik maar over, tot zover wat ik er tot nu toe van denk ik heb net nog wel een handige site gevonden met flink wat uitleg met foto's enz. misschien iets voor in de first post...
Yep, 4newbies is echt een te gekke site!

Even doorzetten, je hebt deze game echt niet zo maar door. Zo kwam ik er vandaag achter dat ik in de tormentor ook achteruit kan vliegen waardoor hoveren een stuk eenvoudiger is geworden!

vergeet ook niet de Spawnhosts!
Zodra een GDF neergaat kan een GDF medic instant revive doen. Een strogg medic (technician ) kan dit niet. Een revive aan Strogg zijde duurt ongeveer 5 seconden. Wat de Strogg heeft is de mogelijkheid tot het maken van Spawn hosts. Een Strogg medic (technician) kan een dode GDF tot spawn host 'bewerken'. Hier kan iedereen eenmalig gebruik van maken. Gewoon klikken en de volgende keer spawn je uit het dode GDF lichaam. GDF medics kunnen spawnhosts kapot maken met hun revive pads.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:53
Heb beide beta's van ETQW gespeeld en het is erg nice om te zien dat er van alles is verbeterd sinds die tijd. Vind 't nog steeds een heerlijk spel en heb 'm nu gepre-orderd bij play.com voor slechts 28 (!) euro incl. bezorging (!). <- Da's dus een tip!

In ieder geval, kijk inderdaad op de 4newbies-site, luister naar die stem die wel eens zegt "Repair the MCP" en "We need an Engineer!", gebruik het missiesysteem (toets 'm') en ga naar het Limbo-menu (toets 'l') om te kijken welke klasse het team op dit moment het meest nodig heeft (die met een sterretje).

Als je een "Warning, Missile Locked On!" krijgt, ram op toets nummer '1' om Decoys af te vuren, werkt in de meeste voertuigen, behalve dat quadje van de GDF, de Husky.

Verder, onthoud, het gaat dus NIET om Deathmatch dit spel, maar om als team te doen wat je moet doen!

Yahoo! heeft trouwens een mooie trailer en informatie over de Slipgate map, die wel erg koel lijkt:
http://videogames.yahoo.c...quake-wars/preview-529595

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Hoe loopt de demo in vergelijking tot de Beta 2? Ondanks goede FPS speelde die gewoon niet lekker soepel ala Counterstrike bijvoorbeeld. Is dat verbeterd nu? Iemand :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:57:
[...]

dual screen setup? zoja moet je je 2de scherm eens uitzetten
Neej, ik heb geen Dual Screen setup. Anders had ik het al gedaan. Heb de voorgaande pagina's al gelezen. Maar alsnog bedankt.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:38:
[...]

Vreemd, ik heb vrijwel dezelfde specs (6300, 2gib ram, BFG 7600GT), draait prima, maar ik speel op 1024x768, alleen medium tot high. Probeer eens nieuwe drivers voor je grafische kaart te installeren, en eventueel voor je geluidskaart.
Ik vindt het wel redelijk goed draaien op High op 1280*1024. Maar ik ben er ook achter gekomen dat het niet in orde is met andere games, o.a. Anno 1701. Spel laadt veel trager op dan normaal. Ik zal wel nog een poging nemen om de drivers te updaten. Ik vindt het best wel raar, want ik had eergisteren de computer geformateerd en de driver gedownload van de website van Nvidia.

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 20:16
digital8 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:40:
Gister even de demo gespeeld en wat mij als eerste opvalt is dat het nu een chaos is, iets wat tijdens de beta demo niet zo was, het valt mij ook op dat de strog nu erg vaak wint terwijl dat in de beta demo (in mijn mening) vrij gelijk op ging, ook wordt ik nu veeel vaker geteam killed dat tijdens de beta demo.

Maargoed dat zal wel met het aantal nieuwe spelers te maken hebben.

En jij bent zeker zo'n piloot in BF2 die de hele map rond vliegt en alles plat bombardeerd, onraakbaar is en alle punten makkelijk binnenhaald hehe.
Het is juist beter dat je alles uit de lucht makkelijk neer kan schieten anders wordt het net zo oneerlijk als in BF2 (ze hebben nu ook infantry only serrvers dat weet ik maar dit was het eerste half jaar niet het geval)

Verwijderd

IceEyz schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:11:

Als je een "Warning, Missile Locked On!" krijgt, ram op toets nummer '1' om Decoys af te vuren, werkt in de meeste voertuigen, behalve dat quadje van de GDF, de Husky.
Dat quadje heeft ook decoys. Moet je ff je camera op third person zetten, dan zie je ze omhoog schieten.

Iemand zei dat je met de Tormentor achteruit kunt vliegen. Hoe gaat dit? Ik kan wel langzaam achteruit, als een helicopter zegmaar, of is er nog een andere manier?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 12:41 ]

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
FoggyFreek schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:01:
[...]

Dat is een kwestie van de classes leren. De BF serie is simpel weg een spiegeling van weapons aan de andere kant. Bij Quake wars heb je echt allemaal verschillende guns..
Klopt als je de klassen eenmaal kent maakt het niet uit, maar die spiegeling is juiste wat ik handig vindt, zeker met ET:QW omdat het alleen maar een demo is en iedereen die hem download meteen in het heetst van de strijd gegooit wordt zonder dat ze weten wat ieder karakter allemaal kan en kijkend vanuit dat oogpunt vind ik de BF manier beter.
FoggyFreek schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:01:
[...]

de '1'-knop is je vriend. Dit zijn je flares. Als je genoeg XP punten verdient krijg je nog betere flares.
Kijk weer wat geleerd... :)
JJFS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:29:
[...]

En jij bent zeker zo'n piloot in BF2 die de hele map rond vliegt en alles plat bombardeerd, onraakbaar is en alle punten makkelijk binnenhaald hehe.
Het is juist beter dat je alles uit de lucht makkelijk neer kan schieten anders wordt het net zo oneerlijk als in BF2 (ze hebben nu ook infantry only serrvers dat weet ik maar dit was het eerste half jaar niet het geval)
lol, nee in BF lukt mij het bombarderen niet echt ze vielen altijd net achter het doen, :X
daarintegen het uit de lucht schieten van andere jet's en heli's met raketten was wel een van mijn specialiteiten. >:)

Klopt dat dominantie vanuit de lucht het spel kan bederven, maar in dit geval schiet dat ding automatisch wanneer hij er eenmaal staat en ben je in een schot weg, en dat vind ik net ff te makkelijk, maargoed ik weet dan ook sinds een paar minuten dat je met 1 flares kan afwerpen dus misschien dat het vanavond beter gaat.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je prioriteit is dan ook van afstand de AVTurrets uitschakelen!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Net ge-download, ziet er mooi uit op m'n bescheiden 7300GT (wel Athlon 64 X2 4400+ en 2Gb mem) in 1024x768 (1280x1024 gaf iets minder fps).

Hoe switch je in voertuigen en die Platypus boot naar de gunner positie ?? Kan het ff niet vinden in de guide ... of kan dat alleen met z'n tweeen ?

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Druk eens op 'F' of Muisknop 4

[ Voor 3% gewijzigd door Tiny op 12-09-2007 16:51 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

'F' dus ... bedankt !!

Verwijderd

En de home key is de Third Person view, wat handiger is voor het besturen van het voertuig.

Verwijderd

Kan iemand uitleggen, liefst met een screenshotje als voorbeeld van hoe die actie/animatie eruit ziet, hoe dat hacken in zijn werk gaat. Telkens als ik in de buurt kom heb ik nauwelijks een idee of ik het goed doe en dan ben ik alweer dood :P

En als een speler bijvoorbeeld maar 1 seconde de kans heeft de boel te hacken wordt dat 'bewaard' en opgeteld zodra er een nieuwe speler komt? Dit is mij namelijk niet helemaal duidelijk.

Laatste objective om de boel op te blazen ben ik ook niet echt aan toe gekomen en ook geen idee hoe dat moet. Ik hou soms weleens van als een kip zonder kop naar de objective te lopen en het een kans te geven (waar anderen al schietend naar de objective lopen van hee hier ben ik schiet mij dood probeer ik alleen te schieten als de vijand mij gezien heeft), je verbaast je soms hoe makkelijk dat gaat op publics maar dan moet ik wel weten wat te doen :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 17:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:44:

En als een speler bijvoorbeeld maar 1 seconde de kans heeft de boel te hacken wordt dat 'bewaard' en opgeteld zodra er een nieuwe speler komt? Dit is mij namelijk niet helemaal duidelijk.
Ja, net als bij Wolf:ET (weet niet of je dat gespeeld hebt). Je kunt rechtsboven, vlak onder je radar zien hoever de schield generator gehacked is, of hoeveel de brug gebrouwd is. Na een bepaalde tijd gaat dit weer op 0 (lege balk) en moet je opnieuw beginnen. Bij de brug is het in 2 delen opgedeeld, als je deel 1 voltooid hebt gaat dat niet meer weg.

Bij Wolf:ET kon je de bruggen opblazen met dynamiet. Volgens mij kan dat hier niet; heb het in ieder geval nog niet geprobeerd of zien gebeuren.

• Rev!
  • Niet online
iemand een server waar ze wel aan teamwork doen?

nogal frustrerend dat je in je eentje die tank probeert te reparen en ondertussen heel strogg ook nog moet killen :')

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:23
Kan iemand uitleggen, liefst met een screenshotje als voorbeeld van hoe die actie/animatie eruit ziet, hoe dat hacken in zijn werk gaat. Telkens als ik in de buurt kom heb ik nauwelijks een idee of ik het goed doe en dan ben ik alweer dood :P

Laatste objective om de boel op te blazen ben ik ook niet echt aan toe gekomen en ook geen idee hoe dat moet. Ik hou soms weleens van als een kip zonder kop naar de objective te lopen en het een kans te geven (waar anderen al schietend naar de objective lopen van hee hier ben ik schiet mij dood probeer ik alleen te schieten als de vijand mij gezien heeft), je verbaast je soms hoe makkelijk dat gaat op publics maar dan moet ik wel weten wat te doen :P .
Gewoon oip de objective richten en blijven schieten zeg maar (dus de knop ingedrukt houden) en dan moet je dat cirkeltje krijgen dat opbouwt. Zoals hierboven, progress blijft voor een bepaalde tijd. Wordt er weer een stukje bij gehacked dan zal de timer weer resetten zeg maar.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mannn wat een toffe game zeg _/-\o_ ik begin er nu eindelijk een beetje in te komen en begrijp nu ook de objectives die gedaan moeten worden. Speel voornamelijk gdf engineer omdat ik van aanvallen houdt en een ontzettende objective whore ben :P (dit is/was in ET ook al het geval ;) )

Maar als er eenmaal wat teamwork is is het echt machtig om te zien en die deployables zijn in mijn ogen echt een aanvulling, wat me opviel was dat er ook nauwelijks mensen als 'medic' speelden. In deze game is de medic tenminste gemaakt voor wat ie moet doen > teammates ondersteunen/reviven iets wat bij ET totaaal niet het geval is.

Verder nog veel lol gehad als covert ops in combinatie met die 3rd eye camera;
We hadden dat ding gehacked, raket was afgevuurt en hoefden alleen nog die contaminator(?) op te blazen. Ik naar binnen, 3rd eye camera naast die contaminator gegooid, weggesneaked en de camera aan. Na een paar minuten kwamen daar nietsvermoedend een aantal Stroggs binnengewandeld > muisknop 1 en Klaabaaaamm zeg maar dag met je handje :w :D

Speel nu op 640*480 met alles op low omdat het anders 1 grote diashow is :') maar dat mag de pret niet drukken, ik ben allang blij dat het met mn kaart is te spelen.

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:44:
[...]

Gewoon oip de objective richten en blijven schieten zeg maar (dus de knop ingedrukt houden) en dan moet je dat cirkeltje krijgen dat opbouwt.
Niet schieten, maar met default instellingen F drukken (of mouse 4).

Verwijderd

Hallo allemaal,

Zalige game dat het is uiteraard, en wat het nog leuker maakt is teamplay met clan :).

Mensen die intresse hebben in clan (we zijn nu al met zn 3'en) kunnen me PMen op irc.

#wijownen (tijdelijke naam) @ irc.quakenet.org

Het ziet er namelijk naar uit dat een 5on5 en 6on6 war snel te regelen is op irc :).

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 18:04
weet iemand waar de je grafische instellingen in de demo kan veranderen

ik heb eeen half uur gezocht maar kan het niet vinden?

HD4Life @ Full-HD

Verwijderd

Het leuke van dit spel is dat ook mensen met een slechte aim goed kunnen spelen. In verband met RSI is het voor mij niet meer mogelijk om met Wolf:ET op niveau te blijven. Bij deze game is dat denk ik wat makkelijker omdat je met minder spelen toch goed kan presteren door jezelf een bepaalde strategie aan te leren.

Om de shield generator te hacken pak ik gewoon een vliegtuigje en spring met mijn parachute naar beneden en begin te hacken. Hiervoor heb je vrijwel geen oefening nodig. Dit werkt natuurlijk niet als iedereen eenmaal in de gaten heeft dat ze die generator moeten beschermen.

Als je echt niet kunt aimen pak je gewoon een tank ofzo; altijd raak, heb je geen headshots voor nodig. Dit is tegelijkertijd ook een beetje het jammere van het spel. Ik had liever geen tanks en raketten gezien. Bij Wolf:ET lag de nadruk wat meer op skills; (al had je wel panzerfausts en airstrikes die de sfeer om sommige servers aardig kon verpesten).

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Toch denk ik niet dat ik de game zou kopen tenzij ik een groep mensen tegen kom die in licht teamverband willen spelen

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:16:
Toch denk ik niet dat ik de game zou kopen tenzij ik een groep mensen tegen kom die in licht teamverband willen spelen
Demo is net 2 dagen uit.

• cheiron
Ja, en? Ik merk wel dat dit een game is waarin je echt moet samenwerken, en ik merk ook dat veel mensen toch voor eigen succes gaan en lak hebben aan de objectives. En om nou telkens gefrustreerd te raken omdat de helft van het team gekke dingen aan het doen is... tja. Ook een stukje communicatie zou ik wel leuk vinden: nu wordt er amper iets gezegd. Als je een groep mensen hebt die je wat beter kent heb je dat wel.

Dat heeft denk ik weinig te maken met hoelang de game uit is.

Flickr PSN ID= cheironnl

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Helaas is het grootste deel van de bevolking nu eenmaal dom en/of kinderachtig.
Vandaag speelde ik ook op een dergelijke server: GDF won elke game, aangezien zij met 16 waren en wij met 10.
Hoe vaak ik ook probeerde te stemmen voor een shuffle volgens XP, niemand gaf er om blijkbaar.
En als je dan 1x per ongeluk teamkilt, dan doet iedereen gewoon F1.
En oh ja, veel personen die opzettelijk teamkillen en dan probeer je ze te vote-kicken en dan stemt de helft tegen!
Echt triest.
Lijkt me zo'n heerlijk spel als je dit 10v10 kan spelen met mensen die een klein beetje verstand hebben (en liefst al uit de pubertijd zijn).

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
True en vooral die gasten die gelijk kiezen voor assault... staan ze met 10 man rond de bridge en niet 1 die een engineer is.. hatelijk hoor!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Daar heb ik gelukkig weinig last van op de server(s) waar ik speel. Iedere klasse is wel vertegenwoordigd. Al zijn de medics naar mijn idee af en toe wat ondervertegenwoordigd. Af en toe kan het teamwork beter, maar normaal gesproken gaat het vrij behoorlijk. Dus ik heb weinig te klagen. Behalve dat de Strogg me iets vaak winnen. :P

• cheiron
Nou, blij dat mn punt gesnapt wordt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• GENETX
Davidshadow13 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:59:
weet iemand waar de je grafische instellingen in de demo kan veranderen

ik heb eeen half uur gezocht maar kan het niet vinden?
Als je op options klikt zal het menu in de bevenste balk veranderen. Dan moet je back gebruiken om bovenin weer terug te komen naar het main menu. In die balk is dus als je in he toptions menu zit ook het deel voor je graphics te vinden ;)
cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:20:
[...]

Ja, en? Ik merk wel dat dit een game is waarin je echt moet samenwerken, en ik merk ook dat veel mensen toch voor eigen succes gaan en lak hebben aan de objectives. En om nou telkens gefrustreerd te raken omdat de helft van het team gekke dingen aan het doen is... tja. Ook een stukje communicatie zou ik wel leuk vinden: nu wordt er amper iets gezegd. Als je een groep mensen hebt die je wat beter kent heb je dat wel.

Dat heeft denk ik weinig te maken met hoelang de game uit is.
Tsja, jij hebt de Beta's gemist en weet dus niet wat het is om in teamverband te spelen. 90% is nu noob inc jij.. De ene heeft het wat sneller door dan de ander en de een zal het willen leren en de ander niet... Zoek eens wat clans op in de servers of clanservers die wat bezet zijn met clanmembers. Het niveau zal veel hoger liggen. De demo is zoals gezegd nu net uit en 90% kent het nog niet. Geef het een weekje en iedereen heeft zn weg wat gevonden of heeft zoals jij wss snel zult doen het spel weer van de PC geveegt...

Wat jij allemaal zegt is hoe de Beta speelde, mooi in een team en de chat die echt werd gebruikt om mensen te waarschuwen, just like good ol' ET :P

[ Voor 56% gewijzigd door GENETX op 12-09-2007 21:35 ]

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik denk als de game eenmaal te verkrijgen is in de winkel ,dat er veel beter gespeeld word met name teamplay.
Nu is het zo dat het een demo is en dat iedereen het kan/wil spelen/uitproberen,zonder dat je een legale spel(key) nodig hebt om online te kunnen spelen.

|2600k|Asus 290|

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:34:
Het spel is super. Het bevalt me zeker. Alleen hij wil niet altijd lekker draaien bij mij. Alhoewel ik toch een aardig systeempje heb.

Specs:

Intel Core 2 Duo E6300
1024 Ram
Asus 7600 GT

Laden gaat echt traag, geen idee waarom. Nadat de entities zijn geladen moet ik minimaal een minuut of twee wachten voordat ik eindelijk mijn ploeg kan kiezen. Op low wil het spel voor geen enkel meter spelen, frameskips en geluid is niet in orde. En als ik alles op high zet op een resolutie van 1280x 1024 (Geen AA), dan speel ik op 50/60 FPS ofzo. Maar dan is mijn geluid nog steeds bagger. Het gaat dan teveel haperen. Misschien dat iemand mij kan helpen ofzo met dit probleem?
Tip neem 1GB ram erbij, wereld van verschil trust me ;)
..knip..

..knip..
Als iemand hacked en niet kan afmaken heb je 1 min de tijd om hem af te maken.
Maar! als je hem alleen maar 'touched' (zo noemen wij dat) dan heb je weer 1 min waarmee je voorkomt dat het helemaal gereset wordt. Alleen het beste is nog om na het capturen van de spawnpoint met de MVC een cov-ops zo snel mogelijk te laten hacken en hopen dat je hem kunt finishen (wat makkelijk kan als GDF beetje slim speelt).

Verder helemaal eens met GENETX wat betreft teamplay in de beta, die was gewoon echt lekker meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 12-09-2007 22:27 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Het grote verschil, zit 'm in mensen die in de beta kwamen, na een sortement van selectieprocedure, en wisten wat ze moesten doen, in de demo daarentegen overheerst het deel dat het spelletje "even uitprobeert", en naar mijn ervaring al snel zoiets hebben dat het niks is vanwege de (of gebrek aan) teamplay.

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
Hoeveel ranks zijn er?
Niet om te boasten, het was namelijk 3 rounds, kwam ik als Strogg Oppressor tot rank 20, met iets meer dan 370xp, ok niet echt veel, maar voor mijn doen als ET nub wel :)
Too bad dat 't niet bewaard blijft..

[ Voor 14% gewijzigd door Phyc op 13-09-2007 00:16 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bullus schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:47:
Ik denk als de game eenmaal te verkrijgen is in de winkel ,dat er veel beter gespeeld word met name teamplay.
teamplayers zoeken elkaar toch wel op ... kijk maar naar bijv. CoD:UO op de 'base assault' servers, bijna alleen de teamplayers, die bunny-hoppers hebben daar niks te zoeken.

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Hmm das raar de demo speelt slechter op mijn PC dan de beta :X
Alleen het 'aim-gevoel' van de oude ET is er niet echt bij mischien komt het vanwege de vele wapens en de snellere gameplay.
Dat stukje van de MCV doet met trouwens sterk denken aan de W:ET Fueldump..

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:14:
Hmm das raar de demo speelt slechter op mijn PC dan de beta :X
Alleen het 'aim-gevoel' van de oude ET is er niet echt bij mischien komt het vanwege de vele wapens en de snellere gameplay.
Dat stukje van de MCV doet met trouwens sterk denken aan de W:ET Fueldump..
Ik vind Wolf:ET toch wat sneller.

De map Valley is inderdaad een kopie van fueldump, wat wel leuk is voor oud spelers. (brug-brug, MCP-Panther, tunnel-tunnel, base-command post, shield generator-die gate bij fueldump, contaminator-fueldump)

Edit: het "aim-gevoel" is inderdaad lekkerder en precieser in Wolf:ET, maar deze game heeft denk ik een iets algemenere doelgroep.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 01:52 ]

• eldeegee
Demo loopt perfect hier... heb alles op High, AAx4 en AAFx16, vaak rond de max van 60 fps..
E6400 @ 2.7ghz, 2gigddr, 7900GTO@GTX. Veel beter dan die waardeloze medal of honor airborne,... waar ik soms niet eens 20 fps uit haal.. is ook alweer van mn pc af.
Ik ga dit spel zeker kopen, in het begin vond ik het niks, maar ben er nu niet meer achter weg te slaan.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Heerlijk gister mijn eerste uurtjes gespeeld.... teamwork is inderdaad wel nodig.
Maar dat komt in clan verband ongetwijfeld wel goed....
BF2 en BF2142 zal ik niet veel meer spelen....

Verwijderd

Super game! Alleen 1 ding nog kun je met de sniper inzoomen? en vind dat je wel erg vaak iemand moet raken met de sniper voordat hij dood is.

Weet iemand nog een goede nederlandse server?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

De demo zit echt vol met mensen die vanalles uitproberen waardoor je moeilijk serieuze potjes kunt spelen. Voor iemand die de 1e en 2e BETA helemaal grijs heeft gespeeld wordt het hierdoor net iets te simpel...

Ik werp me nu maar op als 'carebear'. dwz, ik geeft hints en tips om de spelers wat wegwijs te maken in de chaos die QW:ET heet!

:)
Is het toegestaan een clan-adres op te geven? Zo nee, excuus en verwijder. Zo ja, Join!

NoW (No Obligations Whatsoever) clan zoekt nog leden voor de cup die a.s. maandag start!

NoW (registreren op de site en het forum om lid te worden.)

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Kan voor zover ik weet enkel met je sniper rifle > scrollwiel op je muis gebruiken, dit was in ET ook al t geval. Wat ik wel jammer vindt is dat je met je verrekijker (binoculars) niet meer kunt inzoomen, iig niet met je scrollwiel?

Ook vind ik de menu interface nogal slecht (of wennen), ik heb zelf ook tijden moeten zoeken voordat ik doorhad dat je daar bovenin je settings kunt veranderen. Iets anders wat me opviel nadat ik gister die trainings filmpjes nog eens zat te bekijken voor 'valley' was dat de limbo veel meer leek op die van ET > wapens groot weergegeven als echt 3d model in plaats van zo'n wireframe/outlined wapen. Ik snap niet waarom ze dat hebben verandert. :/

Scrollen door je voice commands werkt trouwens wel lekker maar t zijn er wel ontzettend veel zeg :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

eldeegee schreef op donderdag 13 september 2007 @ 07:24:
Veel beter dan die waardeloze medal of honor airborne,... waar ik soms niet eens 20 fps uit haal.. is ook alweer van mn pc af.
Eens ; ik moest in MOHA alle settings op z'n laagst zetten en kreeg toen hoofdpijn na een half uur spelen ... :(

Dit is m'n eerste Quake (alltijd WWII flightsims en shooters gedaan), maar ben er helemaal weg van. Gisteren als medic rond lopen hollen op 1 van de NL servers. Helaas kiezen de meeste spelers voor respawn en wachten niet op een medic.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Mis ik iets op het scherm, wanneer ik niet kan vinden wie er om hulp heeft gevraagd als medic?
Ik kan gewoon niet goed vinden waar er iemand ligt, of vraagt om medicijnen.

• cheiron
GENETX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:31:
[...]

Tsja, jij hebt de Beta's gemist en weet dus niet wat het is om in teamverband te spelen. 90% is nu noob inc jij..
Nou, dat vind ik wel een beetje jammer dat je het zo zegt. Zelfs nu probeer ik via teamchat mensen te waarschuwen voor snipers en er op aan te dringen dat mensen Engineer kiezen als de MPV kapot wordt geschoten, of rocketmannetjes als er een hoop AT dingen staan. Beetje vreemd om te zeggen dat ik niet weet wat teamplay is omdat ik de beta niet heb gespeeld.

Flickr PSN ID= cheironnl

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
IceEyz schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:11:
Heb beide beta's van ETQW gespeeld en het is erg nice om te zien dat er van alles is verbeterd sinds die tijd. Vind 't nog steeds een heerlijk spel en heb 'm nu gepre-orderd bij play.com voor slechts 28 (!) euro incl. bezorging (!). <- Da's dus een tip!

In ieder geval, kijk inderdaad op de 4newbies-site, luister naar die stem die wel eens zegt "Repair the MCP" en "We need an Engineer!", gebruik het missiesysteem (toets 'm') en ga naar het Limbo-menu (toets 'l') om te kijken welke klasse het team op dit moment het meest nodig heeft (die met een sterretje).

Verder, onthoud, het gaat dus NIET om Deathmatch dit spel, maar om als team te doen wat je moet doen!

Yahoo! heeft trouwens een mooie trailer en informatie over de Slipgate map, die wel erg koel lijkt:
http://videogames.yahoo.c...quake-wars/preview-529595
Weet niet hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen, maar ik krijg de melding dat het alleen in de UK afgeleverd kan worden..

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

eldeegee schreef op donderdag 13 september 2007 @ 07:24:
Demo loopt perfect hier... heb alles op High, AAx4 en AAFx16, vaak rond de max van 60 fps..
E6400 @ 2.7ghz, 2gigddr, 7900GTO@GTX. Veel beter dan die waardeloze medal of honor airborne,... waar ik soms niet eens 20 fps uit haal.. is ook alweer van mn pc af.
Ik ga dit spel zeker kopen, in het begin vond ik het niks, maar ben er nu niet meer achter weg te slaan.
Dan is er toch iets goed mis. Ik speel Medal Of Honor Airborne op 1440X900 met alles op high @ 10 FPS, en dat op een 6600GT , de rest van de specs staan in mijn sig :)
Ik ga ook maar eens de Quake Wars demo spelen

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Jaren ervaring heeft mij geleerd dat op publics heel weinig samen word gewerkt, dit gelde in counterstrike, alle battlefields, WoW, en ik durf te wedden dat dat hier ook niet word gedaan, dus kraak dit spel niet af vanwege de lack of teamplay, eerder de mensen die het spelen.
Ook de uitspraak dat het na de release serieuzer word is niet waar helaas, er zijn gewoon teveel debielen :p . Daarom moet je ook een clan joinen en daarmee spelen.

Steam

• JJFS
Hoe vraag je om extra ammo, heb al veel gehad dat m'n ammo op was em dan ga je naar zo'n gaar secundair wapen...

Verwijderd

JJFS schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:56:
Hoe vraag je om extra ammo, heb al veel gehad dat m'n ammo op was em dan ga je naar zo'n gaar secundair wapen...
Muis 3 indrukken en dan kan je voice commands uitvoeren. Lukt ook dmv "v" in te drukken.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pjotrik schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:29:
Mis ik iets op het scherm, wanneer ik niet kan vinden wie er om hulp heeft gevraagd als medic?
Ik kan gewoon niet goed vinden waar er iemand ligt, of vraagt om medicijnen.
Er verschijnt een 'ankh' symbool op de map waar de gewonde ligt ... maar helaas kiezen ze meestal voor respawn ipv te wachten op een medic.

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Goner schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:17:
[...]

Er verschijnt een 'ankh' symbool op de map waar de gewonde ligt ... maar helaas kiezen ze meestal voor respawn ipv te wachten op een medic.
Ah dat betekend dat dus, is er ook zon soort icoon voor als je bijv een voertuig moet repareren?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
De game wordt wel leuker als je hem vaker speelt.
Na wat tweaken liep de game is stuk soepeler, ik raakte gelijk een stuk meer.
Ik denk wel dat FPS skills beter van pas komen bij QW dan bij BF2.

En ach voor 28,- heb ik hem maar besteld :D

[ Voor 3% gewijzigd door Redje op 13-09-2007 13:36 ]

Verwijderd

waar heb je hem voor 28 euro besteld?

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Redje schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:35:
Inderdaad ... had eerst geen flauw benul wat er allemaal gebeurde. Heb gisteren wat als medic rondgesjouwd en snap nu een beetje wat die kan doen.

Wel heel fijn dat je - ondanks het feit dat overal geroepen wordt dat het ALLEEN on-line is - er een mooi off-line oefen-level is.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Redje schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:35:
Na wat tweaken liep de game is stuk soepeler, ik raakte gelijk een stuk meer.
Ik denk wel dat FPS skills beter van pas komen bij QW dan bij BF2.

En ach voor 28,- heb ik hem maar besteld :D
na wat tweaken?wat heb je getweakt dan? als ik maar 5 fps meer had..(A)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rudyyy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:04:
Ik heb de resolutie wat omlaag geschroefd ; had eerst 1280x1204 met zo'n 20 fps. Zit nu op 1152x? en dat levert 30-40 fps op ... ziet er nog steeds heel mooi uit.
Eenvoudig kaartje, 7300GT met 256Mb.

• GENETX
cheiron schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:32:
[...]

Nou, dat vind ik wel een beetje jammer dat je het zo zegt. Zelfs nu probeer ik via teamchat mensen te waarschuwen voor snipers en er op aan te dringen dat mensen Engineer kiezen als de MPV kapot wordt geschoten, of rocketmannetjes als er een hoop AT dingen staan. Beetje vreemd om te zeggen dat ik niet weet wat teamplay is omdat ik de beta niet heb gespeeld.
Nouja, jij zal het vast snel hebben opgepakt, maar ook jij hebt in die 3 dagen nog lang niet alles mee gemaakt. Je bent noob in de zin van newbie in de game. Je hebt wat ervaring, maar voordat je alles weet ben je iig wel een weekje verder...

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:40:
[...]

Nouja, jij zal het vast snel hebben opgepakt, maar ook jij hebt in die 3 dagen nog lang niet alles mee gemaakt. Je bent noob in de zin van newbie in de game. Je hebt wat ervaring, maar voordat je alles weet ben je iig wel een weekje verder...
Dat zal wel niet zo snel lopen. Zelfs na 1-2 jaar ontdekte ik af en toe nog dingen in Wolf:ET.

• Redje
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:56:
waar heb je hem voor 28 euro besteld?
Bij play.com... (iemand anders kwam al met deze tip)
Rudyyy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:04:
[...]

seta com_unlockFPS "1"
seta com_unlock_maxFPS "60"
seta r_displayRefresh "60"
seta com_unlock_timingMethod "2"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"

seta com_showFPS "1" (voor FPS meter)

Dit heb ik toegevoegd/aangepast in de etqwconfig.cfg.
Ik speel in 1024x768 met TFT op 60 herz (vandaar overal 60).
M'n videokaart is alleen niet echt up-to-date (6800GT) en heb alles vrij laag staan.
De fps is op zich niet hoog 30-50, maar het speelt beter, voorheen was het gewoon niet soepel.
Met seta com_unlock_timingMethod "0" haal je denk ik meer fps maar is het minder soepel.

[ Voor 8% gewijzigd door Redje op 13-09-2007 15:29 ]

Verwijderd

Is play.com betrouwbaar?

Verwijderd

Redje schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:22:
[...]

Bij play.com... (iemand anders kwam al met deze tip)

[...]

Dit heb ik toegevoegd/aangepast in de etqwconfig.cfg.
Bestand heb ik niet.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:06:
Super game! Alleen 1 ding nog kun je met de sniper inzoomen? en vind dat je wel erg vaak iemand moet raken met de sniper voordat hij dood is.

Weet iemand nog een goede nederlandse server?
Je kunt gewoon met je scrollwheel op je muis inzoomen, zowel met de railgun als met de sniperrifle
Verder is 1 schot dodelijk, maar je moet wel raak schieten :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Gisteren had ik iemand 5 x geraakt en nog niet dood, misschien ook omdat mijn xp nog maar 50 was?

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:48:
Gisteren had ik iemand 5 x geraakt en nog niet dood, misschien ook omdat mijn xp nog maar 50 was?
Nope, 1 schot is dodelijk, evt 2

Steam

• Redje
Die staat in "My Documents/id software/base" even uit m'n hoofd en niet in de install dir.

Verwijderd

Redje schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:52:
[...]

Die staat in "My Documents/id software/base" even uit m'n hoofd en niet in de install dir.
gevonden, dankje

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:13
Heb gisteren ook weer mijn stapjes gezet in de Quake wereld, alleen in de multiplayer map van de demo heb ik zelf meer het idee dat ik Battlefield 2142 aan het spelen ben.

Voor mijn gevoel kom ik alleen de Strogg als naam nog tegen, maar niet meer die demonische hellwerelden van Quake 3 e.d.

Of komen er in de full version wel dergelijke werelden?

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Nee, geen demonische werelden, helaasch..
is onze eigen aarde niet demonisch genoeg voor je?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zie te weinig screenies ;-) Kom op met die screenies please please please! :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Daar heb ik ook besteld, lijkt me toch geen verkeerde winkel.
Voor die 28 euro neem ik wel de gok. Beter dan het dubbele bedrag waarvoor deze bij Dynabyte te krijgen is.

Het speelt in ieder geval best lekker en je moet samenwerken.
De ene dag wint de Strogg veel en de andere dag weer de GDF, als je als team samenwerkt dan lukt het aardig.
Het spel helpt ook lekker door aan te geven van welke class er mensen nodig zijn om de doelen te halen.

[ Voor 30% gewijzigd door rvrbtcpt op 13-09-2007 16:55 ]

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Frijns.Net schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:53:
[...]
Daar heb ik ook besteld, lijkt me toch geen verkeerde winkel.
Voor die 28 euro neem ik wel de gok. Beter dan het dubbele bedrag waarvoor deze bij Dynabyte te krijgen is.
Play.com is prima qua betrouwbaarheid...
Heb er zelf eerder dit jaar Stalker besteld. Deze kwam keurig en op tijd in de bus...
Er zijn mensen die nog eens wat klagen over de levertijd en betrouwbaarheid van het op tijd leveren van pre-orders, maar had daar dus zelf geen probleem mee bij Stalker...

That's all I know

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• GENETX
Henkje.doc schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:07:
Heb gisteren ook weer mijn stapjes gezet in de Quake wereld, alleen in de multiplayer map van de demo heb ik zelf meer het idee dat ik Battlefield 2142 aan het spelen ben.

Voor mijn gevoel kom ik alleen de Strogg als naam nog tegen, maar niet meer die demonische hellwerelden van Quake 3 e.d.

Of komen er in de full version wel dergelijke werelden?
Nope, de GDF reist pas over een paar jaar naar Stroggos :+ Je zal nog 4 jaar oid moeten wachten op Enemy Territory: Strogg Wars moeten wachten oid :+

Je zult dus je eigen planeetje moeten beschermen of vernietigen, en niet die een paar lichtjaar verderop :+

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

rCk

Donnie schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:24:
Ik zie te weinig screenies ;-) Kom op met die screenies please please please! :)
Ik heb net de demo even gespeeld hier dan één screenshot voor jou :)
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/6083/etqwdemouk6.th.jpg
Naar mate je meer met dat wape schiet hoe meer 'warmte' eraf komt, die warmte straling zie je dan komen zeg maar.

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 13-09-2007 19:19 ]

• eldeegee
screens :

http://members.home.nl/famdegroot/quakewars/enemy.JPG
http://members.home.nl/famdegroot/quakewars/enemy2.bmp

gemaakt op een res van 1440x900 , alles op High, AAx4, AAFx12.. fps zo tussen de 40-60.

[ Voor 35% gewijzigd door eldeegee op 13-09-2007 20:04 ]

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hoe kan je van seat wisselen (in een voertuig) in de demo? Kan het nergens vinden... of ben ik nu... ;)

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
Use (standaard is dat F) indrukken.

The devil is in the details.

Verwijderd

ocdaan schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:19:
Hoe kan je van seat wisselen (in een voertuig) in de demo? Kan het nergens vinden... of ben ik nu... ;)
Op ''F'' drukken :P

Weet iemand trouwens of mijnen te disarmen zijn, en zo ja hoe ;)

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Jah idd met f, maar heb gister nieuw pc en dus nieuwe install gedaan en nu lukt dat niet meer hoe vaag het ook klinkt. Ik kan het ook niet terrug vinden in de settings/controls... kan het zijn dat'ie in de cfg mist ofzo?

edit - zit niet erg op te letten }:O

Haha, Thanx Hahn... use is het dus, stond beetje raar ingesteld. Hmm dom dus, maar goed, thanx again! want spelen zonder wisselen is ook maar irri ;)

[ Voor 30% gewijzigd door ocdaan op 13-09-2007 20:36 ]

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:24:
[...]

Weet iemand trouwens of mijnen te disarmen zijn, en zo ja hoe ;)
hetzelfde als je een mijn armed, kun je hem ook disarmen

[ Voor 63% gewijzigd door Bullus op 13-09-2007 20:43 ]

|2600k|Asus 290|

• Redje
Mag ik vragen was je pc specs zijn?
Dan weet ik ongeveer wat ik moet hebben als ik een nieuwe pc koop :+

Verwijderd

Bullus schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:41:
[...]

Maar als je in de buurt van die proximity mijnen komt dan zeggen ze toch boem?

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:56
Redje schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:50:
[...]

Mag ik vragen was je pc specs zijn?
Dan weet ik ongeveer wat ik moet hebben als ik een nieuwe pc koop :+
Je hoeft niet bang te zijn dat je deze game niet goed kan draaien. Ik heb een anderhalf jaar oude 7900gt en ik draai ook gewoon nog alles max met rond de 30/60 frames op 2xaa. Als ik 4x aa aanzet gaat het allemaal een stuk trager omdat ik maar 1gb geheugen heb, daarom dus op 2x. Ook maakt de proc in deze game bijna niet uit, want aan een 3500 @2.5ghz heb je zelfs nog genoeg.

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Omdat ik net het forum beetje vervuilt heb ( ;) thanx guys ) hierbij een paar screenshots:

shot 1
shot 2
shot 3
shot 4
shot 5
shot 6
shot 7
shot 8
shot 9
shot 10
shot 11
shot 12

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik snap niet hoe jullie het bij play.com kunnen bestellen want als ik het probeer krijg ik de melding dat die bestelling alleen voor UK inwoners is....

Al gevonden, moest even alles op euro's zetten ipv ponden.

edit:
Hebben jullie wel al je naam kunnen vastleggen voor QuakeWars? Want als je bij play.com pre orderd zou je ook een "Early username registration" krijgen. Heb wel bevestigingsmail van mn bestelling maar niets over username registratie.....

[ Voor 53% gewijzigd door 13art op 13-09-2007 21:58 ]

Verwijderd

Bullus schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:41:
[...]

Daar was ik ook al achter :o maar is het ook mogelijk om enemy mines te spotten & te disarmen zoals in RTCW ET.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:55:
[...]

Daar was ik ook al achter :o maar is het ook mogelijk om enemy mines te spotten & te disarmen zoals in RTCW ET.
Ja, maar alleen als engineer, dacht ik gelezen te hebben.

Net trouwens even m'n eerste potje gespeeld en het ging hartstikke fijn, ik had meteen diezelfde feel als bij ET te pakken, vette shit. Wel jammer dat het niet zo soepel draait, maar dat ligt aan mij, hehe.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

DjWannaB2002 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:51:
Ik snap niet hoe jullie het bij play.com kunnen bestellen want als ik het probeer krijg ik de melding dat die bestelling alleen voor UK inwoners is....

Al gevonden, moest even alles op euro's zetten ipv ponden.

edit:
Hebben jullie wel al je naam kunnen vastleggen voor QuakeWars? Want als je bij play.com pre orderd zou je ook een "Early username registration" krijgen. Heb wel bevestigingsmail van mn bestelling maar niets over username registratie.....
volgens mij was er al een tijd geleden zo'n sortement pre-order kit te koop waarmee je je naam ook kon reggen. lag iig bij de mediamarkt in zwolle voor 5 euro, maar weet het fijne er niet van.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
jeej, beetje door het level schieten met 23 tot 30 fps, vrijwel alles op low (6600GT, xp2700+) zijn er al tweaks verschenen?:D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:01:
[...]

Ja, maar alleen als engineer, dacht ik gelezen te hebben.

Net trouwens even m'n eerste potje gespeeld en het ging hartstikke fijn, ik had meteen diezelfde feel als bij ET te pakken, vette shit. Wel jammer dat het niet zo soepel draait, maar dat ligt aan mij, hehe.
Volgens mij kon je in de oorspronkelijke ET alleen met de CovOps mijnen spotten. Later, kon dat met alle klassen, door een patch of mod dacht ik.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nickbn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:16:
[...]

volgens mij was er al een tijd geleden zo'n sortement pre-order kit te koop waarmee je je naam ook kon reggen. lag iig bij de mediamarkt in zwolle voor 5 euro, maar weet het fijne er niet van.
Zoiets is er nu dus ook bij buy.com. Heb al een order neer gezet, maar nog niet de code voor het reserveren van je spelersnaam gekregen :(

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Zijn er al veel clans gevormd voor ETQW op GoT? Dit wordt echt een clangame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vanavond nog een heerlijke pot gespeeld. man o man wat een geniale MP game zeg. Met z'n 3en op TeamSpeak een beetje plannetjes bedenken. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Donnie schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:24:
Afbeeldingslocatie: http://www.insane-qualities.com/members/devious/images/shot00001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.insane-qualities.com/members/devious/images/shot00006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.insane-qualities.com/members/devious/images/shot00010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.insane-qualities.com/members/devious/images/shot00011.jpg

Niet de beste screens maar dit is wat ik had gemaakt tussendoor.
Tot op heden speel ik veelal voor de kills omdat ik dat gewend ben met de games die ik speel maar krijg de game steeds beter door zodat het teamwerk steeds beter wordt.

Maarja zoals Johan Cruijf zegt, de aanval is de beste verdediging dus rapen die handel dan kunnen ze ook niet in je basis komen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke video van de Tormentor in actie: http://www.youtube.com/watch?v=lNJR0cingqs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt voor de screenies mannen ;)

Ik heb het gister ook even een half uurtje gespeeld, en snap er (zoals ik van meerdere mensen lees) nog geen ene reet van haha. Nou was ik ook niet het menselijke ras en had ik dus allemaal rare wapens tot mijn beschikking. Ook waren de controls niet helemaal wat ik gewend ben, dat is natuurlijjk gewoon een kwestie van uitzoeken/goed instellen. De teambalance was ook niet helemaal goed, binnen nog geen 10 minuten hadden ze al de brug overgenomen de andere zooi gesloopt/gehacked, en ik had nog niemand gezien :P Dit terwijl ik BF1/2/2142 gespeeld heb, ik ben dus geen noob in dit genre zeg maar...

Teamplay is dus idd heel belangrijk, ik zat duidelijk in een team waar niemand het nog snapte en dus maar een beetje dom rond rende (net als ik :P )

Ik ga het zeker nog een xtje spelen, het ziet er goed uit, en speelt ook best fijn, en wss nog prettiger als je de controls kent, en snapt wat je moet doen :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Donnie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:27:
Dit terwijl ik BF1/2/2142 gespeeld heb, ik ben dus geen noob in dit genre zeg maar...
Zucht... Doet me denken aan die plaatje sop de SD site: "This is NOT BF!!!"

Ok, het is beide FPS met vehicles en daar houdt het op. Waar in BF meer ieder voor zich ging moet je hier SAMENWERKEN. Je kan zeggen dat je BF hebt gespeeld, maar als je daarbij geen ET hebt gedaan zul je er toch nog niet heel veel van door hebben. Je moet je medics bij de strogg aansporen tot spawnhosts bouwen, turrets laten plaatsen. Je fieldops het bouw gebied laten bombarderen met airstrikes ed. Als laatste nog wat snipers op de berg. Tormentor in de lucht om GDI turrets uit te schakelen en wat vehicles en klaar is kees. Zoalng ieder doet wat zn taak is en gebruik maakt van alles (en dus niet alleen je pistool) dan moet het niet zo moeilijk zijn lijkt me.... De demo is pas net uit dus 50% weet dit nog niet en dat komt wel in de komende week. Maar een beetje rondlopen en killen is gewoon niet genoeg. Je moet een strategie met je team maken, bij voorkeur in pub wat dingen via de chat uitleggen in de warmup!
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.