Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Thrills33ka schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:13:
[...]

een fps limiet van 30 vind ik ook vrij vreemd...waarom niet gewoon fps limit op 60/100 zetten?
Die FPS limiet van 30 is er online niet.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
psychoclown schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:54:

Zodra ik de cmd, om de cap weg te halen, weer weet zal ik hem uiteraard posten :)

-Edit-

Command om fps cap weg te halen:

com_unlock_maxfps 120
Hoe krijg je de console dan geopend? de tilde toets waar 99% van de spellen mee werken doet het niet :/

*laat maar ik ben scheel je had het al gepost :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 10-09-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Wat ik ook wel grappig vind om te zien is dat deze demo maar 1 cpu gebruikt :X
40-44% CPU usage ondangs de tamtam van de ontwikkelaars.
Is dit bij andere mensen beter?
Ook het zetten van "r_useSMP 1" helpt niks, ik hoop dat dit in de volledige versie toch beter is (ik heb hem al gepreordered).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
als fanatieke bf2 speler is deze game na 1 uur spelen weer van me hd verwijderd..
het spel is te geforceerd als een teamspel en als je daar niet aan meedoet blijft er niet veel spannends over van het spel.

daar is mijn mening bf2 wel in geslaagd en tot de dag van vandaag een winner.

maar ff on topic weer ;) nee deze game kan me niet behagen. te chaotisch en te veel namen in beeld. is mischien wel vroeg maar mijn standaard qua graphics en gameplay is bf2 en bioshock..
alles beneden die 2 zijn voor mij niet bestemd.

helaas pindakaas voor deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
innerchild schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:49:
als fanatieke bf2 speler is deze game na 1 uur spelen weer van me hd verwijderd..
het spel is te geforceerd als een teamspel en als je daar niet aan meedoet blijft er niet veel spannends over van het spel.

daar is mijn mening bf2 wel in geslaagd en tot de dag van vandaag een winner.

maar ff on topic weer ;) nee deze game kan me niet behagen. te chaotisch en te veel namen in beeld. is mischien wel vroeg maar mijn standaard qua graphics en gameplay is bf2 en bioshock..
alles beneden die 2 zijn voor mij niet bestemd.

helaas pindakaas voor deze game...
Whoo hoo, en wat is jou nickname van BF2? Met jou wil ik wel eens teamplayen ;) (ik heb er al bijna 1000 uur op zitten als BF2 speler online). Ik ben het eens met wat je zegt, het draait allemaal soepel, maar ziet er niet uit. En de gameplay is gewoon niks voor mij, chaotisch en weet ik wat. *Klik* delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Laatst online: 24-08 10:47
mdcobra schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:47:
Ook het zetten van "r_useSMP 1" helpt niks, ik hoop dat dit in de volledige versie toch beter is (ik heb hem al gepreordered).
Bij mij gebruikt de demo alle 4 cores van mn Q6600 zegt rivatuner. Zitten allemaal rond de 40-60% tijdens spelen. Dit was met Bioshock ook het geval.
Ik heb het idee dat de nieuwe games toch meer dan 2 cores ondersteunen. (of er zijn 2 wat anders aan het doen maar ik zou niet weten wat..)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdcobra schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:47:
CPU usage is nooit 100%. Gooi de resolutie eens op 640x480 en laat je videokaart uit zn neus vreten :).

Ik ga toch maar even de demo checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Thrills33ka schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:01:
Jezus christus....ik heb dat spel 3 minuten gespeeld...
ten 1e hoe kun je de graphics instellen? Niet?
ten 2e waarom is de fps gelimiteerd aan 30...
waarom zijn de graphics nog slechter dan Battlefield 2, dat al 2,5 jaar oud is?
waarom wordt er nergens uitgelegd met welke knop je in een vehicle stapt, je kunt ook nergens de knoppen/instellingen etc. nachecken...
thx :+

grafisch valt het iig vies tegen, dit is dus NIET waarvoor je een geforce 8800 of hd 2900 gaat kopen!
Settings

Dan heb je een aantal tabjes, controls, en instellingen voor de graphics etc. Er is ook een tutorial bijgesloten. Misschien die even doorlezen?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

* PoweRoy adds QW to his buylist

damn dit is enorm gaaf spel. Ziet er goed uit en speelt heel erg lekker. Vind alleen dat de tips iets te kort worden weergegeven (maar gelukkig niet zolang als bij bf2). Veel met cyclops en engineer liggen slopen. Ook die unit (observer oid) lekker een plasma artillery planten en lekker spotten. Ook goed over nagedacht dat je de home base niet kan aanvallen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Battlefield 2 gaat bij mij straks de kast in!

Ik had eerst wat mijn bedenkingen over het "spacy theme", maar tot nu toe heb ik alleen nog maar Strogg gespeeld. Die XP punten werken ook fantastisch. In BF 2 zat ik toch altijd wat angstig mijn kill/death ratio in de gaten te houden, maar hier hoeft dat niet.

Vond het eerst ook wat chaotisch allemaal, maar toen ik het eenmaal doorhad (vooral hoe je een anti-tank granaat kunt locken) was ik verkocht.

Ik vind alleen de performance wat slecht. Bioshock bijvoorbeeld draait bij mij aardig wat beter en ziet er ook nog eens veel mooier uit. Maarja, je kunt blijkbaar niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de demo gespeeld. Nog steeds hopeloos kwa feel. Volgens mij draait alles 30fps server side ofzo, want het is echt niet te harden. Mijn fps varieert tussen de 33 en 90, gemiddeld 50 ofzo. 1680x1050 8aa/16af alles max. Maar het is gewoon NIET soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:20

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik heb al veel over dit spel gelezen en het lijkt me echt een supergoed spel te zijn. Nu is het enigste probleem dat ik linux draai en ik de beta/demo niet even kan uitproberen om te zien of het wat voor me is. De demo werkt volgens winehq wel onder wine, maar ik heb het niet direct pratend gekregen (je moet wine patchen enzo).

Nu vraag ik me af, ik heb al hier en daar wat gelezen dat dit game linux (gaat?) ondersteunen ? Kloppen deze geruchten en kan ik wanneer het spel uitkomt direct naar de winkel lopen of komt de linux client er pas na een bepaalde periode ? (zo ja, kan ik dan denken aan een termijn van weken/maanden of pas tegen kerstmis ofzo ?). Iemand die me wat zekerheid kan verschaffen over dit game && linux ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
peakaboo schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:53:
[...]

Whoo hoo, en wat is jou nickname van BF2? Met jou wil ik wel eens teamplayen ;) (ik heb er al bijna 1000 uur op zitten als BF2 speler online). Ik ben het eens met wat je zegt, het draait allemaal soepel, maar ziet er niet uit. En de gameplay is gewoon niks voor mij, chaotisch en weet ik wat. *Klik* delete.
ff offtopic..

nick : innerchilD -> http://bf2s.com/player/43359310/
tijd in game : Total 1765:40:55

[ Voor 4% gewijzigd door innerchild op 11-09-2007 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij speelt het soepeler dan de beta's... maar toch nog nét niet soepel genoeg (zoals koetje ook al zegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Ik had trouwens af en toe dat het beeld stil bleef staan waarna (1-2 seconden) alles even op de juiste plaats glitchte. Dat andere spelers dit online doen ken ik wel, maar bij jezelf? Dat had ik nog nooit gezien.

Denk dat dit trouwens een coole game is als je in een team zit dat elkaar kent, weet wat de objectives zijn, een tactiek bespeekt e.d. Maar zoals ik gisteren in een hub zat waarbij iedereen zn eigen ding doet is het eigenlijk weinig aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
cheiron schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:23:
Ik had trouwens af en toe dat het beeld stil bleef staan waarna (1-2 seconden) alles even op de juiste plaats glitchte. Dat andere spelers dit online doen ken ik wel, maar bij jezelf? Dat had ik nog nooit gezien.

Denk dat dit trouwens een coole game is als je in een team zit dat elkaar kent, weet wat de objectives zijn, een tactiek bespeekt e.d. Maar zoals ik gisteren in een hub zat waarbij iedereen zn eigen ding doet is het eigenlijk weinig aan.
toch wordt je dmv missions en objectives een stuk meer geforceerd samen te werken als bij bvb battlefield.

in BF2 gaat het erom dat je zoveel mogenlijk kills maakt, en zoveel mogenlijk points captured. dus gaat op de publics iedereen of met een snel voertuig van vlag naar vlag racen. Of de heavy armor spawns campen om veel kills te halen..

in QW krijg je jusit de meeste punten door het bereiken van goals waar je team iets aan heeft.
als engineer bvb krijg je punten als je disabled defence turrets repareerd. zelf een defence turret neerzet, mijnen neerlegt als die er nog niet liggen.
Maar ook voor het halen van objectives. Ik zag bvb in 30 seconden mezelf 3 promoties krijgen, omdat ik 3 mijnen op de weg had liggen, en aan het eind van de weg een AV turret. en die domme humans repareerden gewoon steeds hun MCV ipv dat ze eerst de defences opruimden.
*you disabled the mcv*you have been promoted*you disabled the mcv*you have been promoted*you disabled the mcv*you have been promoted** :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik wil gewoon knallen en beloont worden voor mijn kills door eerste te staan. Een game zwaar op teamplay gericht maken vereist mensen die ook echt willen/gaan teamplayen en mijn ervaring op pubs is dat dit maar zelden gebeurt.

Heb Bf2 al een tijd niet meer gespeelt maar heb persoonlijk eerder de neiging deze weer te installeren dan dat ik quake wars installeer, lees meer negatief erover dan positief.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

vind ET:QW eindelijk weer een leuk oorlogsspel sinds bf42. BF2 vond ik echt te DC achtig (vliegtuig pakken, vliegen, en bail out) en dat met alle voertuigen. Totaal geen teamplay, gewoon knallen. Als je dit in clan verband doet dan heb je wel teamverband alla.

QW is lekker tactisch al op een public, en dat was bij ET ookal!

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Even een paar punten op basis van mijn (korte) spelervaring gisteren en wat hiervoor gezegd is:

1) Graphische kwaliteit kan drastisch verbeterd worden door de juiste instellingen in het menu te maken en via de console eea te configureren. Sla de vele CVAR guides er eens op na om de instellingen op te zoeken.
2) Hetzelfde geldt voor een verslechtering, dit kan flink wat extra fps opleveren. Zo haal ik met mijn 3500+, 1GB & 6600GT meestal 40-50 fps. Low fps configs zullen binnenkort wel te downloaden zijn. Hou hiervoor ook de journals op xfire.be in de gaten.
3) Knikky ( ;) ) heeft natuurlijk gelijk. Wie nu al teamplay verwacht is een tikkeltje naief. Het duurt dagen voordat de meeste spelers voldoende vaardigheden en kennis hebben opgebouwd om door te krijgen waar ze uberhaupt mee bezig zijn. Als ik terugdenk aan mijn eerste stappen in "Oasis" in ET, liep ik gisteren als precies hetzelfde onthoofd gevolgte rond.
4) Vehicles... :X Blijf ET'er en vrees dat de gevechtsvoertuigen teveel impact zullen hebben en teamplay negatief beinvloeden. Transportvoertuigen daarentuigen lijken mij wel een verrijking.

Komende tijd zal de manier waarop de demo gespeeld wordt snel veranderen, dus ik blijf het voorlopig zeker eens kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zal het vanavond nog even spelen maar tot nu toe valt het tegen.

Grafisch is het niet super, oke me PC is wat outdated maar BF2 ziet er dan beter uit en loopt veel soepeler. Ook bewegen de poppetjes allemaal erg houterig en als je meerdere tegenstanders neerschiet liggen ze allemaal hetzelfde, zit er geen ragdoll in ofzo?

Ook het scherm is erg druk en als je de resolutie hoger zet worden de letters niet kleiner dus de chaos blijft hetzelfde.

Qua gameplay kan ik niet echt veel zeggen omdat ik daarvoor te kort heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu een tijdje gespeeld, en het wordt steeds leuker. Van mij mogen de voortuigen er ook wel uit, behalve die buggy's enzo waarmee je snel op locatie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
RocketKoen schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:43:
[...]

toch wordt je dmv missions en objectives een stuk meer geforceerd samen te werken als bij bvb battlefield.

in BF2 gaat het erom dat je zoveel mogenlijk kills maakt, en zoveel mogenlijk points captured. dus gaat op de publics iedereen of met een snel voertuig van vlag naar vlag racen. Of de heavy armor spawns campen om veel kills te halen..

in QW krijg je jusit de meeste punten door het bereiken van goals waar je team iets aan heeft.
als engineer bvb krijg je punten als je disabled defence turrets repareerd. zelf een defence turret neerzet, mijnen neerlegt als die er nog niet liggen.
Maar ook voor het halen van objectives. Ik zag bvb in 30 seconden mezelf 3 promoties krijgen, omdat ik 3 mijnen op de weg had liggen, en aan het eind van de weg een AV turret. en die domme humans repareerden gewoon steeds hun MCV ipv dat ze eerst de defences opruimden.
*you disabled the mcv*you have been promoted*you disabled the mcv*you have been promoted*you disabled the mcv*you have been promoted** :)
Snap ik, maar de objectives waren mij compleet onduidelijk, en volgens mij de rest van het team ook :P Ik zag iedereen eigenlijk als een kip zonder kop rondrennen, en dat is niet echt bijster interessant.

Een deel is ook absoluut "leren" van de game. Ik hoorde namelijk steeds wel dat er een nieuwe missie was, maar weet bijvoorbeeld niet waar de omschrijving te vinden is. Zo zag ik ook best vaak langskomen "i need a pilot", maar geen idee waar dan naar toe te gaan :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
evilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:04:
Ik wil gewoon knallen en beloont worden voor mijn kills door eerste te staan. Een game zwaar op teamplay gericht maken vereist mensen die ook echt willen/gaan teamplayen en mijn ervaring op pubs is dat dit maar zelden gebeurt.

Heb Bf2 al een tijd niet meer gespeelt maar heb persoonlijk eerder de neiging deze weer te installeren dan dat ik quake wars installeer, lees meer negatief erover dan positief.
Mooi zo, lone gunners hebben we namelijk ook niet nodig in dit spel ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon knallen en beloont worden voor mijn kills door eerste te staan.
Installeer alsjeblieft Battlefield2 weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren de demo even geprobeerd, binnen 3 potjes was ik 27 keer gepromoveerd en had ruim 500 XP, door Lone Ranger Engineer te spelen. Hielp ook mee dat er bijna geen beta2 ervaren spelers op de server zaten en de paar die connecten (3 van 1 clan) waren vrij vlot weer weg.

Als je dit spel wilt spelen, is mijn idee dat je dit echt in clanverband moet gaan doen, anders is het leuke er zo vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 20-08 07:55
Dit spel is volgens mij ook speciaal gemaakt voor spelen in team c.q. clan verband.

Mensen die nu al genoeg van de game hebben gezien, en geen moeite doen om keysettings of videosettings uit te zoeken zijn denk ik zelfs de makers van deze game liever kwijt dan rijk.

Feit blijft dat je in deze game moet samenwerken om het spel leuk te spelen. Ga je in je eentje overleef je het in ieder geval niet lang, misschien nu nog wel, maar zodra er enige teamplay komt, zoals dat ook bij de beta gebeurde, red je dat gewoon niet.

Dom schieten voor punten en bovenaanstaan, daar zijn al genoeg games die dat hebben. En graphics, die zijn er ook (je kunt altijd nog bij de landmacht;)).

Ik ben overtuigt eigenlijk, en ga deze game zeker kopen

owja, en voor de battlefield dudes die een harde krijgen van minuten, ik denk dat ik RTCW en ET alles bijelkaar misschien wel 5000 uur heb gespeeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jezus wat een gare gameplay, dig het wel dat je lekker quake style kan strafen en schieten, mannetjes gaan ook wel snel genoeg neer. Zonder al te veel moeite leg je al springend en strafend 4 man neer maar het speelt gewoon gaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Heerlijke gameplay, super veel aandacht voor het spelen in teamverband.
In dit spel is geen plaats voor "lone gunners" die enkel willen knallen (net zoals dat in RTCW:ET ook niet de bedoeling is).
Ik koop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

phobosdeimos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:38:
Heerlijke gameplay, super veel aandacht voor het spelen in teamverband.
In dit spel is geen plaats voor "lone gunners" die enkel willen knallen (net zoals dat in RTCW:ET ook niet de bedoeling is).
Ik koop het.
Ik vind het echt geniaal. Echt. Na jaren gamen eindelijk weer een Multiplayer game waarmee ik me tot midden in de nacht mee kan vermaken. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
FoggyFreek schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:51:
[...]

Ik vind het echt geniaal. Echt. Na jaren gamen eindelijk weer een Multiplayer game waarmee ik me tot midden in de nacht mee kan vermaken. Heerlijk!
Eesch! Gisteren ook de demo gedowned, en het draait redelijk op mijn toch redelijk oud systeempje.
Ik vond het in het begin vrij rommelig, maar dat was meer omdat ik eigenlijk niet wist wat ik moest doen, en hoe de toetsen geconfigureerd waren..

Na verloop van tijd ontdek je hoe je kunt rijden in een tank, hoe je je positie erin veranderd, en hoe je bijvoorbeeld moet vliegen met zo'n icarus :)

Ik vind de promotions die je kunt halen ook echt vet, en de skillupgrades die je bijvoorbeeld sneller een voertuig laten 'locken', met een rocketlauncher bevallen me prima.

Al met al een gaaf snel spel, met veel actie, leuke graphics en toffe gameplay. Ik geef het een 8,5 op de schaal van 1 tot 10.

Ik ben benieuwd naar het spel, en welke levels het met zich mee brengt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Het is al langer aangekondigt dat dit spel zwaar op teamplay leunt / gebaseerd is. en je kan ook prima knallen, en dan eerste staan, maar dan zal je toch beter je best moeten doen blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

Zo te lezen heb je het zelf nog niet gespeeld?
Inmiddels gespeeld zo te zien.
En tuurlijk hoor je meer negativiteit dan positiviteit omdat de zeikers gelijk brullen en degene die het prachtig vinden geen tijd hebben om iets te posten :P :>

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 20-08 07:55
[b]En tuurlijk hoor je meer negativiteit dan positiviteit omdat de zeikers gelijk brullen en degene die het prachtig vinden geen tijd hebben om iets te posten :P :>
Hahahah, het is maar goed dat ik overdag moet werken en af en toe dit topic kan lezen, en dus ook ff tijd heb om een reply te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Nu online
Het leuke is dat er echt een goed evenwicht is tussen alle classes en zelfs de voertuigen.
Die grote cyclops bijvoorbeeld zijn erg krachtig, maar een soldier met een rocket launcher kan hem redelijk snel platleggen omdat hij zo traag en log is.
Snipers zijn erg handig tegen voetvolk, maar zijn dan weer nutteloos als er helikopters aan te pas komen.
En ga zo maar door.
Als je wil winnen, moet je van elke klasse goeie spelers hebben, die zich elk met andere aspecten van de doelstellingen bezig houden.
Teamwork!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
phobosdeimos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:18:
Het leuke is dat er echt een goed evenwicht is tussen alle classes en zelfs de voertuigen.
Die grote cyclops bijvoorbeeld zijn erg krachtig, maar een soldier met een rocket launcher kan hem redelijk snel platleggen omdat hij zo traag en log is.
Snipers zijn erg handig tegen voetvolk, maar zijn dan weer nutteloos als er helikopters aan te pas komen.
En ga zo maar door.
Als je wil winnen, moet je van elke klasse goeie spelers hebben, die zich elk met andere aspecten van de doelstellingen bezig houden.
Teamwork!
Gisteren was er nota bene een sniper die de twee rechter wielen van Hog eraf schoot :( Toen kon ik dus geen vaart meer maken om fatsoenlijk een ander voertuig te rammen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:18:
Snipers kunnen juist makkelijk die heli's neerkrijgen... een paar schoten met je sniper rifle en die dingen zijn kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor die hitsounds niet altijd even goed. Of ik raak niets, of ik moet mijn volume hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023

nee al dat egoistische gekut is juist uiterst vervelend...
altijd maar ownen ownen ownen en door door, soms sta ik 25-0 en ga ik 1 keer dood en zit ik nog te janken....ik bedoel serieus heb je hier lol aan? ik toch niet...
het puntensysteem van BF2 is gewoon niet leuk, medics krijgen 10 x zoveel punten dan engineers etc.
Nee BF2 is verre van perfect...
ik had vanmorgen ff gespeeld QW, voor de grap met alles op High op een E6400 met een XFX 6800 GS...nou dat is dus echt een dia show...met alles op Normal en AA op 2 is het volgens mij wel goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:24:
jezus wat een gare gameplay, dig het wel dat je lekker quake style kan strafen en schieten, mannetjes gaan ook wel snel genoeg neer. Zonder al te veel moeite leg je al springend en strafend 4 man neer maar het speelt gewoon gaar :(
Dat is een hele vreemde argumentatie... :/

+ Quake Style
+ Mannetjes gaan snel genoeg neer
+ Easy chainkills

- Toch speelt het gaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

innerchild schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 06:00:
[...]

ff offtopic..

nick : innerchilD -> http://bf2s.com/player/43359310/
tijd in game : Total 1765:40:55
offtopic:
1765 uur.... Dat is een heel jaar lang elke dag bijna 5 uur BF2 spelen... verder alles goed met je? :+

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Toch wel een zeer aardig spel moet ik zeggen. Teen ik het gisteren voor het eerst speelde zat iedereen maar een beetje te kutten en was het een chaos. Vandaag wist iedereen hoe alles werkte en zelfs op de pub servers wordt er netjes samengewerkt en is de chaos gecontroleerd. De teamplay gerichte actie is echt supervet. Ben erg benieuwd naar de fulll, de campaigns en maps ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er op 1024x768 op low ook maar 4 fps uit poepen, ik zag dat iemand anders met het probleem net als mij 2 monitoren heeft, zou het daar aan kunnen liggen?

//edit

En ja hoor, met scherm 2 uit loopt hij vrij redelijk op high. Apart.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:32:
Ik kan er op 1024x768 op low ook maar 4 fps uit poepen, ik zag dat iemand anders met het probleem net als mij 2 monitoren heeft, zou het daar aan kunnen liggen?
ff uitschakelen en je merkt het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je in de demo ook de gfx aanpassen,kan het even niet vinden :?

het wordt wel een super game hoor,dat weet ik nu al :9

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:51:
kun je in de demo ook de gfx aanpassen,kan het even niet vinden :?

het wordt wel een super game hoor,dat weet ik nu al :9
Options --> Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook last van die lage fps.

Me systeem:
3,4 ghz pentium D
2 GB ram
ge-force 8800GTS 640mb
Windows vista

Resolutie:
1024x768

Tijdens gamen 30-35 fps op high settings (auto detect).
Zijn er veel spelers op zelfde plek begint het beeld gewoon te haperen.

Op low settings is het wat beter 20-50fps (beetje onstabiel) maar nog bagger iemand anders ook last van dit probleem?

Gameplay is super vooral als iedereen als team gaat spelen.

EDIT:

Probleem gevonden in spel heb nu dik 100fps.

Ik heb de volgende dingen ingevoerd in console.

seta com_unlockFPS 1
seta com_unlock_timingMethod 0
seta com_unlock_maxFPS 110

Meer info:
http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=2042

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lage frams valt hier wel mee e6420 2gb 8800gts 320mb, maar ik merk wel dat het niet vlekkenloos loopt ,wat schokkerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Mensen die verbeteringen sinds Beat2 in performance hebben gezien? Ben benieuwd of mn laptopje nu wel stable 60 FPS kan halen....

Over BF players die er niks aan vinden:
Oordelen mag pas na 1 week spelen

En dit is echt serieus, ET spelers hebben wat meer ervaring in dit team-based work en zie er weer naar uit om in een leuke community te gamen. Clans trekken me op dit moment niet echt, maar een vaste server doet al wonderen public.

Maar de game mag je pas oordelen na een week spelen, er is zoveel mogelijk en je moet eerst al een uur bezig met het leren van de hele map.. Hoe meer kennis je in de game hebt hoe beter je strategie wordt en je teamwork en daarmee ok de lol in de game*

*) Of uiteindelijk toch niet, maar oordeel nie tna een uurtje, dat is veels te kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Nu online
Die laptop 60fps stable?
Ja op 1024*768 @ LOW ;)
mr_evil: bij jou klopt er iets niet hoor, ik heb half zoveel RAM en een videokaart die 1/5e zoveel kost als de jouwe, en ik haal 35fps stabiel op een veel hogere resolutie (1680x1050) @ high.

Spijtig genoeg heeft ETQW direct ook al last van 14 jarige pubers:
* personen die zich van het hele teamplay gebeuren niets aantrekken en gewoon de hele dag liggen te campen/snipen voor de easy kills
* personen die bij elke teamkill een klacht indienen, ook al was het eenmalig en heel duidelijk zonder opzet, en dan achteraf zelf met opzet achter je aan komen schieten

[ Voor 44% gewijzigd door phobosdeimos op 11-09-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:04:
Die laptop 60fps stable?
Ja op 1024*768 @ LOW ;)
mr_evil: bij jou klopt er iets niet hoor, ik heb half zoveel RAM en een videokaart die 1/5e zoveel kost als de jouwe, en ik haal 35fps stabiel op een veel hogere resolutie (1680x1050) @ high.
met hoeveel spelers server speel jij.

De echte lag begint bij mij als er veel spelers zijn 20+ spelers

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:08:
[...]

in hoe grote server speel jij?
Ik speel op 32 slot servers.
1680*1050 @ normal haal ik 46fps gemiddeld, 1680*1050 @ high haal ik 34fps gemiddeld.
Dit op een Athlon64 @ 2.4ghz met 1gb ram en een 7600GT.
Als ik het op 1024*768 @ high zet zoals jij haal ik 75fps gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als Battlefield speler vind het geweldig en heb een krap uurtje gespeeld. Natuurlijk ken ik de boel nog bij lange na niet maar het gaat om de kleine dingen in eerste oogopslag, afwerking van het menu bijvoorbeeld, kunnen scrollen met je wieltje van de muis in de menu, heleboel instellingsmogelijkheden (vergeleken met bf) waaronder de crosshair type. De engine zelf die gewoon goed is en niet bugged aan voelt zoals bf2.

Het is allemaal even wennen, spawn menu komt ook een beetje druk over maar zal een kwestie van wennen zijn. Het selecteren gaat iig beter en vlotter dan met bf2. Reloaden van de map duurt ook maar enkele seconden bijvoorbeeld waar bf de hele boel opnieuw gaat inladen. Nee QW is veel beter afgewerkt en het heeft meer een gevoel van een product dat met het 'hart' is gemaakt i.p.v. rushen voor de deadline en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
nogsteeds het probleem dat ik mijn 2de scherm moet disabled om een lekkere fps te halen, wat ik in de beta ook al ha.

erg slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Zo, na een paar uur spelen begin ik echt plezier te krijgen in QW.
De eerste matches heb je geen flauw idee waar je mee bezig bent, maar langzaamaan wordt duidelijk hoe de map in elkaar steekt en welke objectives er te behalen zijn.

Beetje vervelend alleen dat ik telkens m'n dualscreen setup moet terugzetten naar singlescreen voor ik quakewars begin. Doe ik dat niet, heb ik enorme mouselag en 2 FPS. Als dat en de physics (voertuigen vooral) nog aangepast worden koop ik zeker de full game.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Draait opzich goed hoor, rond de 50 fps alles op highest en AAx4. Dit met een E6400 + 7900GTO@GTX, 2gig ram. Moet wel toegeven dat je constant het gevoel hebt dat het niet vlekkeloos loopt ; dit schijnt de Engine te zijn, als je een tijdje speelt raak je er aan gewend en heb je echt een toffe game. Ik vond het de 1e paar keer niks maar nu na 2 uurtjes spelen vind ik het echt een cool spel. Je kunt het beste niet die commands gebruiken om meer fps te krijgen. Als je NL singleplayer speelt locked hij hem op 30 FPS, speel je online locked hij hem op 60 FPS, maak je hier vervolgens 120 van dan begint je fps nogmeer te flippen.. telkens had ik 40-70, 40-70, 40-70...nu heb ik hem lekkerop 60 staan en heb ik vaak 60 constant.. totdat de echte actie begint en dan dropped ie wel wat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:04:
Spijtig genoeg heeft ETQW direct ook al last van 14 jarige pubers:
* personen die zich van het hele teamplay gebeuren niets aantrekken en gewoon de hele dag liggen te campen/snipen voor de easy kills
* personen die bij elke teamkill een klacht indienen, ook al was het eenmalig en heel duidelijk zonder opzet, en dan achteraf zelf met opzet achter je aan komen schieten
Ja. Ik ben gisteren nog door zo eentje uitgescholden voor f****** n00b nadat hij mij met 1 vs 1 had ingemaakt. Was hem waarschijnlijk nog niet opgevallen dat de demo net een paar uurtjes uit was, en dat de beta niet voor iedereen beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Laatst online: 14-09 16:11
hebben jullie al gezien dat er in de user guide informatie staat over alle 12 maps. Mij lijkt slipgate echt vet. Eerst in de woestijn en dan naar antarctica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Dit spel lijkt rechtstreeks uit 1998 te komen.. voelt heel lomp aan en ziet er lomp uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
gebruikershaes schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:09:
Dit spel lijkt rechtstreeks uit 1998 te komen.. voelt heel lomp aan en ziet er lomp uit
Serieus je moet het echt ff een uurtje spelen..ik had precies hetzelfde gevoel erbij.
Je wordt ergens neer gedonderd en dan moet je het maar uitzoeken.. maar echt na een tijd spelen is het echt cool... en ff met de settings kloten.. btw 163.67 driver van 10-09, draait m echt lekker :D.. en dan gewoon op "application controlled" in je nvidia control panel.. ik had iig weer 10 fps ofzo erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik was tot voor kort erg sceptisch t.o.v. sci-fi shooters (te lang UT99 gespeeld), maar ik moet zeggen dat de demo van ET:QW mij 100% meevalt. _/-\o_

Het valt mij ook erg mee dat ET:QW engine erg lief is voor oude systeempjes
P4 3,0Ghz, X1950Pro op een reso van 1024x768@high settings met 4AA en 8AF is goed speelbaar.

Bovendien voelt de Gameplay erg lekker en vormt ET:QW een aangename afwisseling na een paar jaartjes BF2(-mods) te hebben gespeeld.

offtopic:
Wél frapant: in ET:QW speel ik vaak dezelfde klasse als in BF2, namelijk AT-er

[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 11-09-2007 21:36 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Net even een paar potjes gespeeld nu dat ik de objectives ook snapte (strogg), maar dat was eigenlijk best leuk. Jammer van de campersniper achter onze spawn, maar toch leuk. Maar damn, wat vliegt het vliegtuigje van de strogg moeilijk zeg!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
leuk spel!, jammer dat het niet echt draaid hier, terwijl doom 3 en quake 4 prima draaien (6600GT, xp2700+) tot nu toe vind ik de game wel spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Hoop dat het spel bij mij een beetje op een redelijke resolutie en instellingen wil gaan draaien.

Asus SLI Delux
AMD X2 6000+
XFX Geforce 8600GT 2x SLI (Clock rate: 620Mhz, Memory Clock: 1,6Ghz, Shader Clock: 1355Mhz, DDR3)
4096 RAM

Ben in ieder geval het spel aan te schaffen zodra ik het in de winkels tegen kom. Want heb Wolfenstein Enemy Territory echt helemaal grijs gespeeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:43:
Net even een paar potjes gespeeld nu dat ik de objectives ook snapte (strogg), maar dat was eigenlijk best leuk. Jammer van de campersniper achter onze spawn, maar toch leuk. Maar damn, wat vliegt het vliegtuigje van de strogg moeilijk zeg!
Vliegtuigje (Tormentor) is leuk. Duurt ff en dan kun je aardig mikken. Ik vlieg altijd de tunnel in. Heeft niet veel nut, maar is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

evert_ schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 01:56:
Ik heb al veel over dit spel gelezen en het lijkt me echt een supergoed spel te zijn. Nu is het enigste probleem dat ik linux draai en ik de beta/demo niet even kan uitproberen om te zien of het wat voor me is. De demo werkt volgens winehq wel onder wine, maar ik heb het niet direct pratend gekregen (je moet wine patchen enzo).

Nu vraag ik me af, ik heb al hier en daar wat gelezen dat dit game linux (gaat?) ondersteunen ? Kloppen deze geruchten en kan ik wanneer het spel uitkomt direct naar de winkel lopen of komt de linux client er pas na een bepaalde periode ? (zo ja, kan ik dan denken aan een termijn van weken/maanden of pas tegen kerstmis ofzo ?). Iemand die me wat zekerheid kan verschaffen over dit game && linux ?
Heb sinds mijn vraag alles goed gelezen maar niemand die me antwoordde, dus even mezelf gequote om de vraag opnieuw te stellen. Er moet toch iemand zijn die dit weet ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Nu online
De linux binaries komen niet op de retail versie dvd te staan.
Die zal je een tijdje later kunnen downloaden (dagen of weken, momenteel nog niet geweten).
Ze werken er aan "tot het af is".
Maar linux compatibiliteit komt er 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock

DeadLock

Ok, dus normaal gezien kan ik enkele weken nadat het spel uit is de officiele dvd kopen, dan een linux installer downloaden ervoor en het spel normaal installeren én spelen ? Dat zou wel erg leuk zijn, dat is zover ik weet het enigste recente 'groot' spel met linux support _/-\o_ .

Ik hoop er echt op :).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Zojuist even met arie kont geschopt for de strogg >:) hij zat lekker rondjes te vliegen in de hovercraft/heli thingie en ik liep lekker rond proximity mines rond de shield generator te planten en turrets neer te gooien en dan met de walker aarsch te schoppen.

Ik vind het wel een lachen spel om even te spelen :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Nu online
evert_: alles wat uit de id software fabriek komt heeft perfecte linux ondersteuning (Quake, Doom, RTCW, RTCW:ET, ET:QW, ...)
Omdat zij ongeveer als enige slim genoeg zijn om voor OpenGL te kiezen, en niet voor het technologisch-inferieure imperium van Microschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Laatst online: 14-09 16:11
Ik was even flink aan het pwnen en toen wilde ik mijn cpu gebruik even zien. Dus drukte ik op het ronde knopje op mijn g15 keyboard, en wat blijkt:
quake wars heeft ook een plugin gemaakt waar je in het menu het qw logo zien en tijdens het gamen vier plaatjes (kruis, geweer, stuur, een een soort badge) met balkjes voor de stats.
Of zat dit ook al in de beta? Toen had ik mijn g15 namelijk nog niet.

Verwijderd

Ik speel nu al 2 dagen en het wordt steeds beter.

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 23:39

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Een prima mirror voor de mensen die nog willen downen...
Ik haalde zo'n 800 kb/s.

http://4players.de/4playe...CDROM/Download/46362.html
bron: http://www.splashdamage.com/

[ Voor 18% gewijzigd door Cmdr_Satan op 12-09-2007 08:28 ]

System specs

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Wow, wat een vette game.... die ga ik zeker kopen als hij in de winkels ligt!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:16
Heb het spel gister met 6 gasten uit m'n clan gespeeld en het wordt steeds leuker naarmate je langer speelt.
Ik moet nog leren hoe en wat elke klasse moet doen enzo maar heb me gister maar op het killen geconcetreerd en dat ging erg goed, echt goede gameplay.
Ik vind het alleen vaag met die ranks, dan ben je rank 12 en dan de volgende map moet je weer opnieuw beginnen, werkt het rank systeem nog niet ofzo?

• Morax
Butz0rs schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:47:
Ik was even flink aan het pwnen en toen wilde ik mijn cpu gebruik even zien. Dus drukte ik op het ronde knopje op mijn g15 keyboard, en wat blijkt:
quake wars heeft ook een plugin gemaakt waar je in het menu het qw logo zien en tijdens het gamen vier plaatjes (kruis, geweer, stuur, een een soort badge) met balkjes voor de stats.
Of zat dit ook al in de beta? Toen had ik mijn g15 namelijk nog niet.
Jep, beta1 en beta2 hadden dit ook al :)
JJFS schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:50:
Heb het spel gister met 6 gasten uit m'n clan gespeeld en het wordt steeds leuker naarmate je langer speelt.
Ik moet nog leren hoe en wat elke klasse moet doen enzo maar heb me gister maar op het killen geconcetreerd en dat ging erg goed, echt goede gameplay.
Ik vind het alleen vaag met die ranks, dan ben je rank 12 en dan de volgende map moet je weer opnieuw beginnen, werkt het rank systeem nog niet ofzo?
Het ranksysteem is volledig uitgeschakeld, dus daar zal het wel een gevolg van zijn :)

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Leuk spel, voor nog toe dan, misschien iets wat tegen vallende graphics maar dat zal wel goed komen. Verder vindt ik het echt super goed dat ik met mijn old timer vga kaart, een jaja, 9800 PRO 128MB het spel vloeiend kan laten lopen. Settings allen op medium. Nog geen vast lopers gehad, speeld lekker door, geen hangers of iets dan ook. Verdere specs waar ik mee speel: AMD 2800 en 1,5GB intern geheugen (DDR333). 20" breedbeeld 1680*1050. Drivers: OMEGA 3.8.330.

Gisteren een tweetal uurtjes gespeeld, alles beetje bekeken en tjah, van samenwerking is nog weinig te merken..maar naar mate ik langer in het spel zat werd het beter. Vanavond ga ik eens de game control`s bekijken en juist instellen. Want het stomme puntje van m`n wapen wordt je gek van, dat moet gewoon standaard eigenlijk ingesteld staan zodat je beter kunt zien waar je schiet.

Verder leuke game, maar nog veel te verbeteren t.o.z. van BF.

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

• cheiron
2 vraagjes over dingen die ik nog echt niet snap:
- Hoe zet je die turrets neer? Ik heb als engineer gespeeld, maar kon alleen fixen
- Ik heb van die spikes (wapen nr 6 geloof ik), de omschrijving klink spannend, maar ik heb nog geen enkele plek gevonden waar ik ze kan gebruiken. iemand een idee?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Morax
cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:44:
2 vraagjes over dingen die ik nog echt niet snap:
- Hoe zet je die turrets neer? Ik heb als engineer gespeeld, maar kon alleen fixen
- Ik heb van die spikes (wapen nr 6 geloof ik), de omschrijving klink spannend, maar ik heb nog geen enkele plek gevonden waar ik ze kan gebruiken. iemand een idee?
Turrets zet je neer met behulp van de "Deploy tool". Dat is een apart 'wapen' :)

En de spike is het gewoon het mes van de strogg :P

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:13:
Ik als Battlefield speler vind het geweldig en heb een krap uurtje gespeeld. Natuurlijk ken ik de boel nog bij lange na niet maar het gaat om de kleine dingen in eerste oogopslag, afwerking van het menu bijvoorbeeld, kunnen scrollen met je wieltje van de muis in de menu, heleboel instellingsmogelijkheden (vergeleken met bf) waaronder de crosshair type. De engine zelf die gewoon goed is en niet bugged aan voelt zoals bf2.

Het is allemaal even wennen, spawn menu komt ook een beetje druk over maar zal een kwestie van wennen zijn. Het selecteren gaat iig beter en vlotter dan met bf2. Reloaden van de map duurt ook maar enkele seconden bijvoorbeeld waar bf de hele boel opnieuw gaat inladen. Nee QW is veel beter afgewerkt en het heeft meer een gevoel van een product dat met het 'hart' is gemaakt i.p.v. rushen voor de deadline en geld.
Mijn ervaring met bf2 is dat het een van de beste online shooters ooit is en ik heb zon beetje alle online shooters goed gespeeld. Bugged engine? Soms mis je wel eens terwijl je hem gewoon duidelijk in je vizier had, maar kwa "smoothness" is bf2 tig keer beter. QW mist gewoon de smooth feel, waarschijnlijk ligt aan de lage fps die gelocked is terwijl BF2 gewoon stdy op 100+ fps draait.

De voertuigen zijn zover ik gechecked hebt (alle human voertuigen gebruikt) behoorlijk poep en besturen niet echt lekker.

Ik heb juist het omgedraaide gevoel dat QW slecht afgewerkt is, maar goed ieder ze ding .
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:41:
[...]

Dat is een hele vreemde argumentatie... :/

+ Quake Style
+ Mannetjes gaan snel genoeg neer
+ Easy chainkills

- Toch speelt het gaar...
Engine draait niet soepel :z

Het is wel een vermakelijk spel, maar had echt een spel verwacht wat aan zou voelen als ehhh quake. Maar het is nu meer alleen de quake settings.

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 12-09-2007 09:50 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Gisteren even voor het eerst de demo gespeeld. Slechts een half uurtje, eerste impressie is positief. Hoewel de setting niet mijn ding is, oogt de gameplay redelijk goed. Vind bijvoorbeeld tov BF2 wel leuk die objectives, brengt veel meer spanning een teamplay in de game. Dat miste ik vaak bij BF2.

Heb het nog niet helemaal door, maar door kom ik nog wel uit. Viel me op dat in de SP de fps is gelocked op 30. Maar dat schijnt te kloppen. Grafisch ziet het er wel okay uit. Had daar wel iets meer van verwacht, maar goed.

PSN ID Binloading_nl

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Nou ik heb dus bekeken 'what the fuss is all about' maar dit spel is dus echt niks voor mij, veel te chaotisch helaas. Voor de mensen die hem geweldig vinden: succes met spelen! :)

• cheiron
Morax schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:47:
[...]

Turrets zet je neer met behulp van de "Deploy tool". Dat is een apart 'wapen' :)

En de spike is het gewoon het mes van de strogg :P
1e vraag: bedankt
2e vraag: dat is niet die ik bedoel, dat is namelijk wapen nr 1. Ik bedoel het wapen achterin je arsenaal.

Flickr PSN ID= cheironnl

• pica
cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:00:
[...]

1e vraag: bedankt
2e vraag: dat is niet die ik bedoel, dat is namelijk wapen nr 1. Ik bedoel het wapen achterin je arsenaal.
Hoe heet het?

Steam

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Mochten mensen het nou lastig vinden om te spelen. We kunnen we even een lege server pakken en jullie stap voor stap uitleggen wat er moet gebeuren :) Teamspeak aan ofzo. Ik vertel het jullie graag!

• cheiron
Iets met spike geloof ik. Maar ik zit op het werk dus kan de game even niet opstarten. Als ik een strogg "missle" mannetje was had ik:
- Mesding
- Electroding
- Granaten
- Rocketlauncher
- "Dingendieikbedoel" :P
FoggyFreek schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:10:
Mochten mensen het nou lastig vinden om te spelen. We kunnen we even een lege server pakken en jullie stap voor stap uitleggen wat er moet gebeuren :) Teamspeak aan ofzo. Ik vertel het jullie graag!
Lijkt me wel leuk om een keer met een paar Got - QW newbs te spelen eigenlijk. Maar vanavond voetbal ;)

[ Voor 36% gewijzigd door cheiron op 12-09-2007 10:13 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• pica
cheiron schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:12:
[...]

Iets met spike geloof ik. Maar ik zit op het werk dus kan de game even niet opstarten. Als ik een strogg "missle" mannetje was had ik:
- Mesding
- Electroding
- Granaten
- Rocketlauncher
- "Dingendieikbedoel" :P
Ah, met dat ding kan je objectives opblazen geloof ik, ik geloof dat je die op hun MCV(ding dat humans moeten escorteren en strogg tegen houden) plakken, als humans kan je daarmee de ingang tot de sewers opblazen, en natuurlijk de water 'zuiverings' fabriek thingie.

Maar de echt precieze werking ervan weet ik ook nog niet, zat er gister pas mee te experimenteren.

[ Voor 7% gewijzigd door pica op 12-09-2007 10:16 ]

Steam

• Morax
Waar jullie het over hebben is de "Plasma Charge", de tegenhanger van de "Explosive Charge" van de GDF Soldier. De Strogg zullen hem hier alleen niet gebruiken, omdat dit geen map is waar de Strogg een objective op moet blazen ;)
Oguz286 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:53:
Nou ik heb dus bekeken 'what the fuss is all about' maar dit spel is dus echt niks voor mij, veel te chaotisch helaas. Voor de mensen die hem geweldig vinden: succes met spelen! :)
Zoals al meerdere malen is gezegd: In het begin is het spel inderdaad chaotisch. Het duurt gewoon echt een tijdje voordat je door hebt wat er allemaal is, wat er allemaal kan en wat nou eigenlijk de bedoeling is. Zodra je dat een beetje door hebt weet je hoe het spel werkt, en is het meteen niet zo chaotisch meer. Je moet er alleen even doorheen prikken :)

Edit:
Als jullie met zijn allen even op een lege server willen spelen, kan ik eventueel vanavond wel even een wachtwoord gooien op 1 van de quakewarsleague servers :)

[ Voor 72% gewijzigd door Morax op 12-09-2007 10:23 ]

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Rudyyy schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:48:
leuk spel!, jammer dat het niet echt draaid hier, terwijl doom 3 en quake 4 prima draaien (6600GT, xp2700+) tot nu toe vind ik de game wel spannend
Mijn sys is bijna gelijk en ik zet alles op low en speel op reso 1024x768. En gaat prima zo. Niks lag. En dan ziet het er nog niet slecht uit, vind ik. Het moet vooral vlot spelen.

• eldeegee
W.Wezz schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:30:
Leuk spel, voor nog toe dan, misschien iets wat tegen vallende graphics maar dat zal wel goed komen. Verder vindt ik het echt super goed dat ik met mijn old timer vga kaart, een jaja, 9800 PRO 128MB het spel vloeiend kan laten lopen. Settings allen op medium. Nog geen vast lopers gehad, speeld lekker door, geen hangers of iets dan ook. Verdere specs waar ik mee speel: AMD 2800 en 1,5GB intern geheugen (DDR333). 20" breedbeeld 1680*1050. Drivers: OMEGA 3.8.330.

Gisteren een tweetal uurtjes gespeeld, alles beetje bekeken en tjah, van samenwerking is nog weinig te merken..maar naar mate ik langer in het spel zat werd het beter. Vanavond ga ik eens de game control`s bekijken en juist instellen. Want het stomme puntje van m`n wapen wordt je gek van, dat moet gewoon standaard eigenlijk ingesteld staan zodat je beter kunt zien waar je schiet.

Verder leuke game, maar nog veel te verbeteren t.o.z. van BF.
Dat de grapics tegenvallen dat ligt werkelijk waar aan jou en je systeem.
Die kaart van je is ver veroudert en laat echt niet het pracht en praal van deze game zien, vandaar dat je het nog "vloeiend kan laten lopen".
Hier ziet het er echt prachtig uit. En denk bij meer mensen met een up 2 date computer..

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Spel loopt super hier, 1680x1050 en de rest heb ik op autodetect geklikt.

Het was wel even puzzelen hoe je als engineer moet spelen hoor. Ik zat maar op de use knop te rammen maar geen turret :p. Blijkt er een bouw en een repair wapen te zijn :)
Kan je trouwens ergens jezelf weer opladen na het bouwen? Ik heb als ik 1 turret neerzet ik moet wachten voor de 2e omdat mn "charge" te laag is..

Ook ben ik er ook nog niet echt achter waar mn objectives zich bevinden op de map (naast de main objective voor iedereen, dat is een mega groot icoon). Je kan namelijk een mission selecteren maar dan.. :)

Oh en die skill upgrades die krijg je automatisch neem ik aan? Kon er namelijk niet op klikken tijdens het spelen (oefen nu tegen bots eerst).

• Hurtebise
Waartoe dient dat 'walkietalkie'-wapen van de GDF soldier?

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
eldeegee schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:41:
[...]

Dat de grapics tegenvallen dat ligt werkelijk waar aan jou en je systeem.
Die kaart van je is ver veroudert en laat echt niet het pracht en praal van deze game zien, vandaar dat je het nog "vloeiend kan laten lopen".
Hier ziet het er echt prachtig uit. En denk bij meer mensen met een up 2 date computer..
Dat is ook inderdaad correct wat je zegt, het is ook niet "lelijk" te noemen, maar ook niet "mooi" te noemen. En eind van de maand komt eindelijk m`n nieuwe, lang verwachte nieuwe systeem. Met een Q6600, 2GB PC8500, en een nieuwe VGA kaart (1950~Pro) zal ik nog eens bekijken hoe het is. Zal zeker een wereld van verschil zijn!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Verwijderd

imo graphics zien er prima uit en moet je zeker niet als het belangrijkste bij deze game tellen. De gameplay is superb :P MOHA:A en bioshock heb ik aan de kant laten liggen iig

• Hurtebise
Ik vind de omvang van de map zeer goed meevallen. Voertuigen kan je perfect aan de kant laten om er te geraken. Dienen eerder om stevig door en verderf te zaaien. Niet zoals bij BF waar je zo vaak denkt als weer iemand alleen met een voertuig ervandoor gaat: Damn, moet ik weer dat hele rotend lopen.

Ander vraagje: wat is het nut als je als medic een vijandelijk lijk met je revive-wapen tot spawnpointer (of iets dergelijks, ben exacte naam vergeten) maakt?

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Heb hem gisteren ook gespeeld en was idd redelijk de weg kwijt in alle snelheid waarin de game gaat...
Maar zal nog wel even proberen en eens kijken of ik het een beetje onder de knie kan krijgen...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Verwijderd

Even een paar antwoorden op eerdere vragen.

- De Strogg kunnen de plasma charge ook gebruiken om bijvoorbeeld een tank op te blazen. Op deze map "Valley" gebruikt de GDF de HE Charge om de objectives op te blazen, en je kan hem bijvoorbeeld ook op de Cyclops plakken.
- De zogenaamde "walkie-talkie" van de GDF is het aparaat waarmee je de HE Charge scherp stelt.

Ik heb zelf ook nog een vraag, waartoe dienen de Radar en PSI Radar, en wie kan deze plaatsen?

Verwijderd

Het spel is super. Het bevalt me zeker. Alleen hij wil niet altijd lekker draaien bij mij. Alhoewel ik toch een aardig systeempje heb.

Specs:

Intel Core 2 Duo E6300
1024 Ram
Asus 7600 GT

Laden gaat echt traag, geen idee waarom. Nadat de entities zijn geladen moet ik minimaal een minuut of twee wachten voordat ik eindelijk mijn ploeg kan kiezen. Op low wil het spel voor geen enkel meter spelen, frameskips en geluid is niet in orde. En als ik alles op high zet op een resolutie van 1280x 1024 (Geen AA), dan speel ik op 50/60 FPS ofzo. Maar dan is mijn geluid nog steeds bagger. Het gaat dan teveel haperen. Misschien dat iemand mij kan helpen ofzo met dit probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:30:
Even een paar antwoorden op eerdere vragen.

- De Strogg kunnen de plasma charge ook gebruiken om bijvoorbeeld een tank op te blazen. Op deze map "Valley" gebruikt de GDF de HE Charge om de objectives op te blazen, en je kan hem bijvoorbeeld ook op de Cyclops plakken.
- De zogenaamde "walkie-talkie" van de GDF is het aparaat waarmee je de HE Charge scherp stelt.

Ik heb zelf ook nog een vraag, waartoe dienen de Radar en PSI Radar, en wie kan deze plaatsen?
Met een (Psi) Radar krijg je alle vijanden binnen bereik van het ding op de kaart te zien. Hetzelfde effect als de UAV in Battlefield 2. Volgens mij kunnen engineers ze plaatsen. Covert Ops kunnen ze plaatsen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 11:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:34:
Het spel is super. Het bevalt me zeker. Alleen hij wil niet altijd lekker draaien bij mij. Alhoewel ik toch een aardig systeempje heb.

Specs:

Intel Core 2 Duo E6300
1024 Ram
Asus 7600 GT

Laden gaat echt traag, geen idee waarom. Nadat de entities zijn geladen moet ik minimaal een minuut of twee wachten voordat ik eindelijk mijn ploeg kan kiezen. Op low wil het spel voor geen enkel meter spelen, frameskips en geluid is niet in orde. En als ik alles op high zet op een resolutie van 1280x 1024 (Geen AA), dan speel ik op 50/60 FPS ofzo. Maar dan is mijn geluid nog steeds bagger. Het gaat dan teveel haperen. Misschien dat iemand mij kan helpen ofzo met dit probleem?
Vreemd, ik heb vrijwel dezelfde specs (6300, 2gib ram, BFG 7600GT), draait prima, maar ik speel op 1024x768, alleen medium tot high. Probeer eens nieuwe drivers voor je grafische kaart te installeren, en eventueel voor je geluidskaart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:38:
[...]

Met een (Psi) Radar krijg je alle vijanden binnen bereik van het ding op de kaart te zien. Hetzelfde effect als de UAV in Battlefield 2. Volgens mij kunnen engineers ze plaatsen.
Ok, dus een beetje zoals de covert ops in Wolf:ET als ie door z'n scope kijkt zie je alle vijanden in zijn blikveld.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.