Raar dat je dan een BSOD krijgt, als het goed is krijg je gewoon minder Ram beschikbaar (3,4gb ofzo).Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:29:
[...]
Mwah weet wel dat er een patch voor is. Maar 32 bits kan niet meer dan 4gb adresseren. En aangezien je videokaart dus meetelt in je geheugen ga je over de 4gb. Windows kan het niet meer adresseren en dan krijg je bsods. Aangezien 64 bits dus 128gb kan adresseren ben je hier dus al een stuk verder mee. Dat microsoft dan nog een fout maakt in z'n software is weer wat anders
Het 4gb probleem heb ik al eerder gehad bij een vriend namelijk die vista ultimate 32bit had en de bsods kreeg.
Verder draait bij mij Wow perfect onder Vista (intell dual core 1,83 ghz, 2gb ram) zolang ik de XPerl addon maar niet aanzet -> wow loopt dan vast.
En als ik maar de NVidia drivers gebruik dan loopt het systeem ook vast met een BSOD.
Gisteren heb ik voor mijn Rogue Shadowblade gekocht met fiery enchant en meteen maar de Stormshroud Armor. Vandaag heb ik voor mijn Rogue (lvl 52) de stormshroud pants en shoulders laten maken wat me wel lekker lvlen lijkt.
Momenteel vecht ik nu Combat Dagger met een 1,4 speed mainhand en een 1,3 offhand dagger. De damage voor skills is echt te slecht voor woorden maar de attack speed met S&D, Berserking en Blade Flurry is wel weer lachen (0,8 s per swing is fun).
Met procwatch zie ik nu de procs rondvliegen 6% fiery van mijn main, 6% Combat potency van mijn offhand en nog wat extra shadowbolts van mijn main weapon voor soms zieke burst damage. Een paar lucky crits en procs achter elkaar en de mob valt spontaan dood.