Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.788 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:16
Laat de tank anders gewoon bij het binnengaan van p2 een cooldown gebruiken. Ik gebruik zelf altijd mijn Badge of Tenacity en Moroes Lucky Pocket watch na 2 hits. Geeft me 75% dodge, waardoor de healers even kunnen wennen aan de overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
Bokkie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:43:
[...]

probleem is dat assasins gloves beter zijn dan dexterous manipulation als je daarme je 2 set bonus haald :(

naja speel me rogue toch niet meer actief :P
setbonus is waardeloos in raids, dus dan is manipulation nog wel beter :p met gems zijn ze ook iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

FireAge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:
Laat de tank anders gewoon bij het binnengaan van p2 een cooldown gebruiken. Ik gebruik zelf altijd mijn Badge of Tenacity en Moroes Lucky Pocket watch na 2 hits. Geeft me 75% dodge, waardoor de healers even kunnen wennen aan de overgang.
grrrrrr gief badge of tenacity!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Potame schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:43:
Gisteren voor 't eerst met de guild the Prince geprobeerd. Onze 2e try kregen we hem op 1%! pfff wat een pech... we zaten op 4% compleet ingesloten door elementals, dus iedereen moest in z'n AoE range gaan staan, op 3% shadow nova > halve raid dood op 2% MT dood en toen whipe op 1% :( Nog 5 tries gehad, maar elke keer als hij in z'n "enrage" phase komt ging onze MT neer, doordat hij in 1.5 sec zo'n 11-13k damage tepakken kreeg. Best idioot om te zien, tank op 100% 2 seconden later > dood. Onze healers op TS zo van "WTF?"
Iemand nog tips voor deze boss? Wij hebben alle DPS op een kluitje rond de RL en blijven zo bij elkaar staan.
begin in het midden.. en kies snel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Ik neem op de prince vlak voor phase2 zelf altijd een ironshield potion. Gebruikt wel de cooldown van healing pots, maar het geeft de healers net iets meer ademruimte.
Potame schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:43:
"enrage" phase komt ging onze MT neer, doordat hij in 1.5 sec zo'n 11-13k damage tepakken kreeg. Best idioot om te zien, tank op 100% 2 seconden later > dood. Onze healers op TS zo van "WTF?"
Iemand nog tips voor deze boss? Wij hebben alle DPS op een kluitje rond de RL en blijven zo bij elkaar staan.
Wat voor class is je MT, en geef eens een armory link? Voor de prince kan het nuttig zijn om wat meer avoidance gear aan te trekken om te voorkomen dat je in phase2 een crushing blow krijgt doordat ie door je shield block heen ramt (indien warrior)

Overigens beginnen wij aan de korte rand waar ie patrolled, tank staat in de hoek en raid staat in de andere hoek. Als je ingesloten wordt moet je idd even voorzichtig maneuvreren, maar puur statistisch gezien is de kans dat je daar ingesloten wordt EN er last van hebt doordat er een elemental op je dropt nihiel.

[ Voor 82% gewijzigd door Hmzaniac op 27-06-2007 10:25 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Hmzaniac schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:22:

Wat voor class is je MT, en geef eens een armory link? Voor de prince kan het nuttig zijn om wat meer avoidance gear aan te trekken om te voorkomen dat je in phase2 een crushing blow krijgt doordat ie door je shield block heen ramt (indien warrior)
MT is een warrior http://armory.wow-europe....ml?r=Aerie+Peak&n=Omalleh(die darkmoon trinket heeft hij normaal niet equipped tijdens een raid)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft genoeg life en defense imo.

Gewoon goede focus van de healers in phase2. En snel doorheen dps' en naar phase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Armour/health zien er idd goed uit, zorg ervoor dat ie in phase1 zo hard mogelijk threat bouwt (prince slaat dan toch als een mietje), dan kan dps in phase2 gelijk hard nuken.

In phase2 constant shield block op houden en zn migitation trinkets (moroes pocketwatch etc) aan het begin aan te donderen. Indien nodig een ironshield pot nemen om de inkomende dps wat te verminderen.

En vertel hem eens dat ie een grotemannenenchant op zn sun eater moet zetten, dat ding is het waard :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
beter wachten op kings defender ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

ramon1984 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:58:
beter wachten op kings defender ;p
Ze zijn beiden goed, king's defender is beter voor threat, sun eater is beter voor migitation. Dat je een king's defender hebt betekent niet dat je die sun eater maar moet sharden :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:04
dubbel post sorry

[ Voor 94% gewijzigd door Dennism op 27-06-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Gister Voidreaver down op de 2de dag van tries!

SS or it didn't happen: ;) http://members.home.nl/d.meijer/voidreaver.jpg

drops waren defender en hero T5 en Cowl of the master engineer oid leuk warlock/mage hoedje iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wij hadden Void gister op 4%. 1e avond met pogingen.
Het is dat we respawns kregen anders was hij zeker neer gegaan. (Trash 1e keer is nog best tricky)
Volgende keer 1 shot denk ik :p

Kreeg wel een beetje Broodlord gevoel met die knockback/threat reductions.
Op 70% had ik nog steeds aggro (na een 5 tal knockbacks :o)
(Broodlord kon ik in mn 1ntje tanken)

[ Voor 32% gewijzigd door Cyberia404 op 27-06-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wij hadden gisteren defender-night. Eerst tries op Lurker Below, kregen 'm tot 50% ish, niet het meest ingewikkelde gevecht moet ik zeggen. Toen we daar respawns hadden was 't bijna elf uur, dus besloten om maar even Maggy/Gruul te gaan doen. Hadden we nog niet gedaan deze week.

Magtheridon geoneshotted: 2x defender chest. Daarna wipe op Maulgar. :X Geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, maar de shaman en mage die Kiggler tankten raakten allebei aggro kwijt. (terwijl er maar één tegelijk gefrogged kan zijn) Die vloog dus op de MT af, die 'm verder nog met geen vinger aangeraakt had. MT gewoon op Maulgar verder tanken, werd gefrogged dus wipe. Daarna neer, 2x defender shoulders. Daarna Gruul nog even gedaan, kwamen wat DPS tekort dus liep ik op het laatst in m'n healing gear met Gorehowl te zwaaien. :P Neer: 1x defender legs, 1x hero legs. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Wij kwamen gisteren op 8% en door wat pech mistten we dps. Eerste avond erop en sommige mensen snapten gewoon niet dat ze de bolt moeten ontwijken en niet de persoon waar die heengaat... Hierdoor mistten we dus wat dps en ging hij op 12% enragen... Donderdag weer Karazhan en Gruul doen en daarna VoidReaver maar platleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister de video van Nihilum vs. Illidan Stormrage zitten kijken, toch wel mooi vind ik, om dat soort gevechten te zien. Op zo'n moment wil ik toch ook wel graag zulke gevechten doen. Meer mensen toevallig de video gezien? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
hmm 3 avonden achter elkaar op Kael'Thas gezeten en als we in phase4 komen verliezen we snel de controle :( Meest irritante was dat we gisteren eigenlijk weinig voortgang gemaakt hebben, iets waar onze raidleader niet echt blij mee was. Het is soms net of bepaalde mensen eerst wakker geschud moeten worden voordat ze uit die "wipe mood" komen, en het spel een beetje fatsoenlijk spelen.
Gelukkig blijft het spelen met legendary's altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
SouLmaN schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:16:
hmm 3 avonden achter elkaar op Kael'Thas gezeten en als we in phase4 komen verliezen we snel de controle :( Meest irritante was dat we gisteren eigenlijk weinig voortgang gemaakt hebben, iets waar onze raidleader niet echt blij mee was. Het is soms net of bepaalde mensen eerst wakker geschud moeten worden voordat ze uit die "wipe mood" komen, en het spel een beetje fatsoenlijk spelen.
<3 tk legendary's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:02:
Gister Voidreaver down op de 2de dag van tries!

SS or it didn't happen: ;) http://members.home.nl/d.meijer/voidreaver.jpg

drops waren defender en hero T5 en Cowl of the master engineer oid leuk warlock/mage hoedje iig
Jullie rogue zijn niet echt geweldig.

Of is het normaal op level 70 dat shadow priests top dps'rs zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:22:
[...]

Die blauwe bovenin zijn mages, die paarse er tussen is een lock, er onder staat 1 rogue. de SP staat vrijwel onderaan. Wat is precies je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17-09 20:49
Je hebt de fight uberhaupt een keer gedaan of..?
Als je <3 tk legendaries typt, dan mag ik aannemen dat je weet waar je het over hebt.. Natuurlijk zijn die legendaries cool en vet gaaf enzo, maar als je ziet wat er bij komt kijken dan alleen usen dan is het toch een stuk pittiger... Ik haat ze eerder dan dat ik ze lief heb. :P
Er zit een prioritiet aan die dingen, het is niet zo makkelijk als je zou denken. Looten, equippen, staff usen. Dit geldt ook voor de andere legendaries, maar sommige moeten echt goed gebruikt worden. En als ook maar 1 iemand van dat failed, dan whipe je.

Hoevaak dat we niet gewhiped zijn omdat persoon X zijn legendary niet gebruikt heeft, sigh :z
Kael'thas is de moeilijkste baas ingame tot nu toe, ik zou zeker zeggen op archimonde en de laatste 3/4 BT bosses na.
Het is echt alles behalve simpel.. Phase 1 is cake, phase 5 ook, maar de rest >.>

@dennism, lol@dmgmeter? :P
Waarom, WAAROM zou je 7 mages meenemen..? als ze pro dps doen dan oke, maar als de nr 8 maar 50% dmg doet van nummer 1(4.2%, en de ander 8.4%) dan fail je echt... Natuurlijk is het per encounter verschillend hoe mages eindigen, maar je zou toch zeggen dat alle mages ongeveer bij elkaar in de buurt moeten liggen..

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 27-06-2007 11:37 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:24:
[...]

Die blauwe bovenin zijn mages, die paarse er tussen is een lock, er onder staat 1 rogue. de SP staat vrijwel onderaan. Wat is precies je punt?
Vraag me eerder af wat alles onder pak 'm beet de hunter gedaan heeft. :P Rogues en ferals ok, die moeten constant rennen voor pounding, maar er zitten wel hele grote verschillen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Ten eerste is onze SP op plaatst 15 een respecte holy priest omdat onze vaste SP's beide niet konden. Ten 2de de blauwe zijn idd mages en geen priests. Ten 3de dit gevecht is niet leuk voor rogues/dps warriors/Feraldruids aangezien ze iedere 10 seconden voor een paar seconden bij de boss weg moeten lopen. hierdoor doen ze "standaard" al minder dps dan ranged die minder rond hoeven te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
SouLmaN schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:16:
Zelfde probleem hier maar dan met 2 avonden aan tries, de weapons gaan leuk down entering next pahse met shield bijna dood en axe offtanked, maar idd controle verliezen we daarna, de warrior die de bloodknight tanked zit in de weapons phase of het schild waardoor die dus ineens 2 targets heeft waarvon er 1 feared, al een paar keer gezegd dat het schild naar een adere tank moet maar zonder resultaat atm ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
eendje schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:08:
[...]

grrrrrr gief badge of tenacity!
Die badge is nice, heb hem voor 500g buyout van ah geplukt. Stond er voor 50g-500g op, kerel had blijkbaar geen idee wat ie had gevonden. Ik had er zo 2k voor neergelegd. Alleen krijg ik nu /whine messages van alle druids die mij inspecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
jarnotjuh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:30:
[...]

@dennism, lol@dmgmeter? :P
Waarom, WAAROM zou je 7 mages meenemen..? als ze pro dps doen dan oke, maar als de nr 8 maar 50% dmg doet van nummer 1(4.2%, en de ander 8.4%) dan fail je echt... Natuurlijk is het per encounter verschillend hoe mages eindigen, maar je zou toch zeggen dat alle mages ongeveer bij elkaar in de buurt moeten liggen..
Het plan was qua signups om met 4 locks, 5 mages te gaan. Echter 2 locks lieten verstek gaan. Dus we hadden een mage en een rogue in laten vallen. Daarna kreeg echter de rogue na een tijd D/C problemen waardoor die vervangen is door de mage op plaats 8 (die eigenlijk niet ingeschreven was voor de raid en ook niet goed prepared was qua consumables) de mage op plaats 12 was halverwege het gevecht doodgegaan en niet direct geressed dus heeft daar redelijk wat dps gemist. Voordat ie doodging zat ie ook in de top 8.

Tevens zijn niet al onze mages dezelfde spec, en hebben ze niet allemaal dezelfde gear progression meegemaakt waardoor er een paar qua gear boven de anderen uitsteken. Paar raiden bijv al vanaf eind feb, waar anderen pas vanaf april/mei raiden.

Maarja, ik zelf kon ook niet mijn normale dps doen aangezien ik door het wegvallen van de 2 locks curse/imp duty had en door de imp duty niet in mijn vaste groep zat met de boomkin druid en de SP. Normaal zit ik in die group om imp SB zoveel mogelijk up te houden tussen het refreshen van de dots aangezien ik met de moonkin aura 27% crit heb. Waar onze meeste andere locks tussen de 12-17% crit hebben. Door dat ik dan met de extra crit wat meer procs heb hebben we dan imp SB bijna 100% up als we met een lock or 3-4 zijn. wat toch weer 20% extra dmg is voor iedere shadow user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18
[...]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Exitium schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:13:
Wij hadden gisteren defender-night. Eerst tries op Lurker Below, kregen 'm tot 50% ish, niet het meest ingewikkelde gevecht moet ik zeggen. Toen we daar respawns hadden was 't bijna elf uur, dus besloten om maar even Maggy/Gruul te gaan doen. Hadden we nog niet gedaan deze week.

Magtheridon geoneshotted: 2x defender chest. Daarna wipe op Maulgar. :X Geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, maar de shaman en mage die Kiggler tankten raakten allebei aggro kwijt. (terwijl er maar één tegelijk gefrogged kan zijn) Die vloog dus op de MT af, die 'm verder nog met geen vinger aangeraakt had. MT gewoon op Maulgar verder tanken, werd gefrogged dus wipe. Daarna neer, 2x defender shoulders. Daarna Gruul nog even gedaan, kwamen wat DPS tekort dus liep ik op het laatst in m'n healing gear met Gorehowl te zwaaien. :P Neer: 1x defender legs, 1x hero legs. |:(
Wij hebben gisteren eerst 4 keer gewiped op Maulgar, (mage tank healer kreeg lag x2, Moonfire pull op warlock resist, shaman die totem te dichtbij plaatste), vervolgens gruul 1 shot, en lurker 3 shot. Is toch wel lachen aan Maulgar, ook al heb je hem al maanden op farm, klein foutje en je kunt toch weer richting uitgang rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Exitium schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:35:
[...]

Vraag me eerder af wat alles onder pak 'm beet de hunter gedaan heeft. :P Rogues en ferals ok, die moeten constant rennen voor pounding, maar er zitten wel hele grote verschillen tussen.
Rogues mogen op voidreaver blij zijn als ze 60% van hun damage halen. Ik zou trouwens locks hoger verwachten dan mages omdat die dots wel doortikken terwijl je aan het weg rennen bent voor zo'n globe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17-09 20:49
FireAge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:56:
[...]

Rogues mogen op voidreaver blij zijn als ze 60% van hun damage halen. Ik zou trouwens locks hoger verwachten dan mages omdat die dots wel doortikken terwijl je aan het weg rennen bent voor zo'n globe.
Yep, want ook elke warlock is affliction specced1!1!!1oneone

@dennis, ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Dat scheelt redelijk wat in DPS ja.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
FireAge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:56:
[...]

Klopt, dat is normaal ook zo. echter als je 2 van je 5 dots niet kan gebruiken wordt het verschil toch wel kleiner dan je op eerste gezicht zou denken. De eerste avond dat we erheen gingen stond ik alle tries die ik van begin tot het einde overleefde eerste (toen had ik geen imp/curse duty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

jarnotjuh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:01:
[...]

Ja, laten we het over warlock specs hebben :+

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
jarnotjuh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:01:
[...]

@dennis, ah, dat verklaart een hoop inderdaad. Dat scheelt redelijk wat in DPS ja.
Nee je hebt gelijk, alleen de pro locks zijn affliction spec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Gisteren was echt een rotdag qua raiden, om 7 uur naar SSC om eerst Karatresh even om te leggen en daarna Leothras te proberen. Na wat pech met een tank die geen imp had en door een windfury van de shaman plat ging ging Karatresh uiteindelijk toch plat. Terug gelopen naar Leothras om daar even de laatste trashmobs om te leggen, we hadden nog pakweg 25 minuten voordat de rest weer zou respawnen, zou mooi 2-3 pogingen zijn. Helaas waren de mages niet aan het opletten en werden de healers geoneshot door trashmobs :( Toen maar besloten om terug te lopen en trash opnieuw te clearen. Trash gecleared, 1e poging op Leothras, en onze enige holy priest gaat dood door z'n demon en direct daarna offline. We hadden verder geen healers online dus dat was daarmee ook het einde van de raidavond. /gkick voor die gast, voor niets trash lopen clearen plus 25 flasks weggegooid :( Als je weg moet, prima, kan gebeuren, maar *(@#$(*@&# zeg dan even in /ra of op ventrilo dat je weg moet ipv gewoon alt+f4...

Vandaag was een stuk beter, van 7 tot 1 geraid. Begonnen met Gruul (2-shot), toen naar Magtherdion (3-shot) en als laatste Void Reaver (4-shot). Goh, zouden we slechter spelen naar mate het later wordt op de avond? :+

Bij ons blijft melee gewoon dpsen bij Void Reaver. 2 shamans + 1 resto druid op melee healing gooien en ze kunnen prima blijven dpsen, heb je 'm makkelijk 3 minuten voor de enrage plat :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nvidiot schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:25:
Trash gecleared, 1e poging op Leothras, en onze enige holy priest gaat dood door z'n demon en direct daarna offline. We hadden verder geen healers online dus dat was daarmee ook het einde van de raidavond. /gkick voor die gast, voor niets trash lopen clearen plus 25 flasks weggegooid :( Als je weg moet, prima, kan gebeuren, maar *(@#$(*@&# zeg dan even in /ra of op ventrilo dat je weg moet ipv gewoon alt+f4...
Misschien was zn internet verbinding of computer er mee opgehouden?

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Eerst ff maulgar en gruul gedowned in totaal 20 of 25 minuten. Daarna naar SSC.

Lurker down below down \o/

Bij lurker heb je eigenlijk 2 fases.

Fase 1: Retarded fase (nubs gaan dood aan sprout, ik ook :))
Fase 2: Normal fase, mensen vinden de 500 dmg per tick niet eng en springen in het water. Resultaat: lurker down.

http://www.wowhead.com/?item=30064 dropte (en nog een melee crap item) en is met overtuigend veel dkp naar een lock gegaan : )

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 27-06-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hoop voor je dat die gozer niet gewoon internetproblemen had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Bosmonster schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:28:
[...]

Misschien was zn internet verbinding of computer er mee opgehouden?
Nope, raidleader kent die gast dus had 'm gebeld toen ie offline was. Had geen probleem met internet maar had gewoon geen zin meer. Fijn.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh
Ik dacht dat die blauwe priests waren :X

En zo te zien zijn meele dps'rs niet echt goed bij dat boss.

Daarom vroeg ik het ook :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hmzaniac schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:55:
Armour/health zien er idd goed uit, zorg ervoor dat ie in phase1 zo hard mogelijk threat bouwt (prince slaat dan toch als een mietje), dan kan dps in phase2 gelijk hard nuken.

In phase2 constant shield block op houden en zn migitation trinkets (moroes pocketwatch etc) aan het begin aan te donderen. Indien nodig een ironshield pot nemen om de inkomende dps wat te verminderen.

En vertel hem eens dat ie een grotemannenenchant op zn sun eater moet zetten, dat ding is het waard :P
in fase 2 reset hij aggro als ik mij niet vergis (fase 3 ook)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

thewizard2006 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:35:
[...]

in fase 2 reset hij aggro als ik mij niet vergis (fase 3 ook)
Nee hoor. Ik heb het hem iig nooit zien doen, anders zouden er al echt wel een paar dps'ers omgevallen zijn aan het begin van phase2 (al was het maar omdat de eerste dingen die ik doe shield block + trinkets + ironshield pots zijn)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:34:
Ooh

bij VoidReaver is melee pretty fucked en daarom zal je er ook niet snel veel zien..

elke 12sec doet hij een pounding die 3sec duurt en elke sec dat je geraakt wordt is dat 2100dmg.
de range is 18yards dus basicly ben je 8sec dps aan het doen en 2x2sec weglopen/teruglopen als melee..

en jah, een goede SP topt dps charts regelmatig, gelukkig hebben wij er zo een en is hij mateloos populair bij onze ranged mana slurpers.
Combineer SP+elemental shams en 3locks/mages/hunters en pewpewpew dmg ftw..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hmzaniac schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:41:
[...]

Nee hoor. Ik heb het hem iig nooit zien doen, anders zouden er al echt wel een paar dps'ers omgevallen zijn aan het begin van phase2 (al was het maar omdat de eerste dingen die ik doe shield block + trinkets + ironshield pots zijn)
Dan vraag ik mij af waarom hij opeens heel boos naar mij toe kwam rennen toen mijn fireball procte terwijl hij net in fase 2 overging en ik toch aanzienlijk minder aggro dan de tank had :)

kan er ff niets over vinden. Nog maar is afstemmen met de tanks van de guild dan :) to be continued

Wij gaan voidreaver als volgt doen: Alle melee dps zo dicht mogelijk tegen void reaver aan en daar blijven. Die 12sec spell van hem doet amper dmg en is goed bij te healen. (melee wel wat resistance hebben als het kan) En dan kunnen ze doorblijven dpsen. Als de melee wegrent dan schiet hij nl zown bal naar ze toe en dan gaan ze wel dood. En eventueel de eerst tick van pounding.
Ook leuk is bij ons dat de melee + shaman te zieke dmg hebben. Daar kan geen mage/SP of warlock tegen op.
naja niet de meeste, misschien http://armory.wow-europe....sheet.xml?r=Emeriss&n=Puk of http://armory.wow-europe....sheet.xml?r=Emeriss&n=Wok maar dan houd het wel op. Onze beste Hunter die altijd boven aan staat is BM en als zijn pet gehealed word kan die ook aardige dmg doen http://armory.wow-europe....t.xml?r=Emeriss&n=Delight
nu nog ff kijken of we ranged in bijv groepjes gaan neerzetten van 2/3/4/5 personen

[ Voor 48% gewijzigd door thewizard2006 op 27-06-2007 12:55 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:34:
Ooh

die boss en nee ideaal gezien zou je helemaal geen melee dps bij hem willen

je melee gaat het niet overleven om in die ground pound crap te staan.. je hebt 4 tanks, die allemaal heals nodig hebben.. 1 MT, mensen die geraakt worden door die lightning ballen.. je melee moet moven. sim-pel.

[ Voor 24% gewijzigd door Bezulba op 27-06-2007 12:55 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, wij hebben maandag de voidreaver omgelegd met 3 rogues, 1 cat en 1 dps war. Hadden een tree druid en een resto shammy die de melee omhoog hielden. Op het eind was er maar 1 dood dus dat was best goed gegaan. Melee moest gewoon continue dps blijven doen zodat ze geen bombs kregen maar alleen pounding. We hadden 3 tries vorige week wat allemaal niet lekker liep omdat melee ook bombs kreeg bij het weglopen.

Ons grootste probleem waren de ranged mensen die gewoon niet opletten. We hebben hem nog van 15 naar 0 gekregen met maar 3 healers in leven. Het is wel jammer dat we door ons lock tekort nu eerst void reaver neerhebben i.p.v. Maggy. Hebben hem met 2 locks wel naar 70% gekregen maar meer locks maakt dat gevecht toch wel makkelijker :)

Heeft iemand trouwens ervaring met Wow en 64bits vista? Ik heb wat nieuwe onderdelen besteld en gelijk maar vista home premium 64bit erbij. Een E6600 met een asus p5b, 4gb geheugen en een 8800gts 640m. Maar ik kwam posts tegen dat Blizzard niet echt ondersteuning geeft op 64 bits vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

en je kan ony ook neerleggen met 15 priests.

tuurlijk kan het met melee's, maar die pound is gewoon kut. En als ze net buiten de range staan krijgen ze geen bombs

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Routed schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:41:
[...]

bij VoidReaver is melee pretty fucked en daarom zal je er ook niet snel veel zien..

elke 12sec doet hij een pounding die 3sec duurt en elke sec dat je geraakt wordt is dat 2100dmg.
de range is 18yards dus basicly ben je 8sec dps aan het doen en 2x2sec weglopen/teruglopen als melee..
In dat geval 5 sec DPS, 2x2 sec moven, 3 sec pounding. ;) Hitbox van VR is gelukkig vrij groot, dus je kan al een redelijk eindje weg zijn van pounding impact point waardoor je minder lang hoeft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:54:
Heeft iemand trouwens ervaring met Wow en 64bits vista?
Ja, werkt prima... welke vorm van support heb je nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Wij hadden vandaag 4 rogues, 1 enhancement shaman, 4 warriors en 1 feral druid bij Void Reaver. Geen probleem, chainheal shamans + lifebloom > pounding.

Wij lieten melee ook weglopen maar die kregen regelmatig orbs op zich die de tanks ook meepakten, en ik heal toch echt liever een pounding die ie nog aankondigt ook dan een random orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Onze standaard raidgroup bestaat uit, 3 warrior Tanks, 2 Ferolnubs, 1 holy priest, 2 shadow priests, 2 resto shamans, 3 paladins, 1 resto druid, 3 mages, 3 locks, 1 BM hunter, 1 SV hunter, 3 rogues.

Ook op Voidreaver :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 02:16:
Nouja, we hadden vroeger niet zo heel vaak melee mee en die packs voor shade of aran waren pre-patch echt een ramp (mana feeders)... Die immune zijn voor magic damage. Dus wij hadden al op een avond waar we prince zouden killen al gegrapt dat er geen rogue in de raid was en dat we dus net zo goed die dagger aan casters zouden kunnen geven als hij dan toch zou droppen...

Daarna 2 maanden dat ding niet meer gezien, of er zat een rogue in de raid... Weekje geleden oid dropte hij ineens en de rogue in de raid had hem al. Maar nu die packs toch al generfed zijn voor Aran gebruik ik het gewoon om voor Aldor's bank te staan en een beetje rogues te vragen of ze mijn nieuwe dagger al gezien hebben :D
Wheheh, dat is zeker wel grappig :')
stijnislike schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:24:
[...]

Malachazeen en Netherblade Mask is leuk, maar die gloves zijn echt te crap, er zijn blauwe craftable gloves die beter zijn. Felleather gloves ofzo.
Ik weet dat er idd betere gloves zijn, maar deze waren beter dan mijn D3 handgloves. Die blauwe felleather gloves zijn zeker niet beter. Die heb ik heel lang geleden al vervangen voor die D3 piece.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Maranno schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:03:
Onze standaard raidgroup bestaat uit, 3 warrior Tanks, 2 Ferolnubs, 1 holy priest, 2 shadow priests, 2 resto shamans, 3 paladins, 1 resto druid, 3 mages, 3 locks, 1 BM hunter, 1 SV hunter, 3 rogues.

Ook op Voidreaver :p
Ok, maar jullie zijn natuurlijk ook al een stuk verder in de content dat dat de guilds zijn die voidreaver nu proberen/net neer hebben. Dit zijn veelal guild die voidreaver/maggy/Hydross nu alle 3 proberen, en dus ws wat minder geared zijn dan jouw raidgroup. Ik denk bijv niet dat onze healers al zover gegeared zijn dat ze met 6 healers 3 tanks, de melee dps en de orbs kunnen healen voor 10 min lang zonder oom te gaan. Vandaar dat wij ervoor gekozen hebben meer ranged dps mee te nemen en wat minder melee dan normaal en de melee gewoon uit de pounding te laten lopen. Wat misschien in de toekomst zal veranderen naarmate we beter gegeared raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Op veel fights is idd meer ranged zeker in het begin wel makkelijk, maar als wij dat doen whinen de rogues zo ;)

wel frappant, nadat de attunement verwijderd is hebben iets van 6 of 7 guild LootReaver platgelegd 2 zelfs voor Magtheridon of SSC bosses, toont maar weer aan dat de moeilijkheids verhouding in SSC/TK compleet zoek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Maranno schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:43:
Op veel fights is idd meer ranged zeker in het begin wel makkelijk, maar als wij dat doen whinen de rogues zo ;)

wel frappant, nadat de attunement verwijderd is hebben iets van 6 of 7 guild LootReaver platgelegd 2 zelfs voor Magtheridon of SSC bosses, toont maar weer aan dat de moeilijkheids verhouding in SSC/TK compleet zoek is.
En toch is het slim om het te doen het is een dikke gear improvement en hij is makkelijker dan Maggy.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ErwienO schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:56:
[...]

En toch is het slim om het te doen het is een dikke gear improvement en hij is makkelijker dan Maggy.
't probleem met maggy/hydross is dat 1 iemand de hele try kan verneuken maar bij voidreaver ga je alleen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:58:
[...]

't probleem met maggy/hydross is dat 1 iemand de hele try kan verneuken maar bij voidreaver ga je alleen dood.
Ja maar.... klikken is moeilijk hooor!!!!1!1!1! :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed server met veel nederlanders, korte wachttijden BG (horde) en waar je redelijk snel een groep vind voor een instance?

Heb namelijk wat problemen op mn eigen server, allemaal polen/turken die vaag doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:09:
Weet iemand een goed server met veel nederlanders, korte wachttijden BG (horde) en waar je redelijk snel een groep vind voor een instance?

Heb namelijk wat problemen op mn eigen server, allemaal polen/turken die vaag doen..
Hoe voelt dat nu? tot een minderheid behoren en niet geintegreerd zijn?

Nu wil je opeens naar allemaal nederlanders toe. Je weet dat je dan ghetto vorming krijgt he : P

Best humor dat gedrag in warcraft real life simuleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Maar goed, je zoekt denk ik Trollbane ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:11:
[...]

Nu wil je opeens naar allemaal nederlanders toe. Je weet dat je dan ghetto vorming krijgt he : P

jonge je weet zelf hoe irri het is als in /1/2/4 in non englisch gelult word... ik ga altijd meteen flamen ^^ hoort erbij :D in het nederlands uiteraard :>

jammer genoeg kent bijna iedereen me al... want krijg steeds meer <3<3<3 /whisps als i kbegin met flamen :p they keep givin me to much luv ;<

[ Voor 12% gewijzigd door ramon1984 op 27-06-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Ja, werkt prima... welke vorm van support heb je nodig dan?
Naja las over problemen die mensen hadden met vastlopers in wow en dat blizz gewoon zegt dat ze 32 bits moest draaien :). Was benieuwd of er hier mensen waren met positieve ervaringen met 64 bits vista en wow. Zodat ik in ieder geval weet dat het probleemloos moet kunnen werken. Namelijk weinig zin om een dual boot te gaan bouwen. Doe toch niks anders met die pc dan Office gebruiken en wow spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:20:
[...]

Naja las over problemen die mensen hadden met vastlopers in wow en dat blizz gewoon zegt dat ze 32 bits moest draaien :). Was benieuwd of er hier mensen waren met positieve ervaringen met 64 bits vista en wow. Zodat ik in ieder geval weet dat het probleemloos moet kunnen werken. Namelijk weinig zin om een dual boot te gaan bouwen. Doe toch niks anders met die pc dan Office gebruiken en wow spelen.
Waarom draai je dan uberhaupt 64bits? ;)

Doet me beetje denken aan mensen die Windows server 2003 draaiden ofzo en zich afvragen waarom de helft van de games niet werkt...

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik draai al een half jaar zonder problemen XP 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:36:
Ik draai al een half jaar zonder problemen XP 64.
Tjah, jij hebt gnomes in je guild... Je weet hoe het gaat met gnomish engineering he. Tijdje lang gaat het goed en opeens BOOOM !!!

gefrituurde boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Iemand die WoW in combinatie met een Logitech G15 speelt?

Ik snap maar niet hoe ik de G knoppen geprogrammeerd krijgt, en enige hulp is zeer wenselijk :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:40:
[...]

Tjah, jij hebt gnomes in je guild... Je weet hoe het gaat met gnomish engineering he. Tijdje lang gaat het goed en opeens BOOOM !!!

gefrituurde boomUIL
kkthx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Snuffel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:45:
Iemand die WoW in combinatie met een Logitech G15 speelt?

Ik snap maar niet hoe ik de G knoppen geprogrammeerd krijgt, en enige hulp is zeer wenselijk :)
Dit hoort meer thuis in het G15 topic hierzo: Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Maar wat snap je er niet aan? Je drukt de MR knop in om een macro te recorden ramt de toetsen in die je wilt macroen eventueel met de delay erbij,en als je klaar bent druk je weer op de MR toets? Als je bedoeld of er ingame support of zit, nee, dat zit er niet. De G15 simuleert gewoon toetsen drukken.

Ik zou er wel mee oppassen, er zijn mensen mee gebanned door dingen te automatiseren.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:40:
[...]

gefrituurde boom
sorry, we hebben geprobeerd ze buiten de deur te houden maar ze zijn zo klein dat ze door de keiren komen.
En nu de GM zelf een gnoem is worden ze nog voorgetrokken ook ;)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Wiebbe schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:48:
[...]

Dit hoort meer thuis in het G15 topic hierzo: Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Maar wat snap je er niet aan? Je drukt de MR knop in om een macro te recorden ramt de toetsen in die je wilt macroen eventueel met de delay erbij,en als je klaar bent druk je weer op de MR toets? Als je bedoeld of er ingame support of zit, nee, dat zit er niet. De G15 simuleert gewoon toetsen drukken.

Ik zou er wel mee oppassen, er zijn mensen mee gebanned door dingen te automatiseren.
Dat is er maar één voor zover ik heb kunnen achterhalen, maar dat terzijde.

Ik snap dat ik op de MR knop moet drukken om een macro op te nemen. Maar hij ziet mijn macro's als acties is /s dus ropet ie ze allemaal maar :D
Leuk om te zien, niet de bedoeling....
Ik heb de laatste versie SW van Logitech zelf, maar dat recorden...

Maar moet het recorden in WoW, of moet dat buiten WoW worden gedaan? Of kan het beide?
En hoe zet ik de delay erbij?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Snuffel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Dat is er maar één voor zover ik heb kunnen achterhalen, maar dat terzijde.

Ik snap dat ik op de MR knop moet drukken om een macro op te nemen. Maar hij ziet mijn macro's als acties is /s dus ropet ie ze allemaal maar :D
Leuk om te zien, niet de bedoeling....
Ik heb de laatste versie SW van Logitech zelf, maar dat recorden...

Maar moet het recorden in WoW, of moet dat buiten WoW worden gedaan? Of kan het beide?
En hoe zet ik de delay erbij?
hoe je de delay erbij zet weet ik niet,
maar je beukt gewoon MR , dan 1 van de G knoppen. en dan bijvoorbeeld:
<enter>
/target negal <enter>
f
en de MR knop, op dit moment assist ik de tank zijn target.

of de raid warnings.
MR + 1 Gknop
<enter>
/rw Boom, shields up take cover!<enter>
MR
Voor bij die gastjes in kara die zichzelf opblazen wanneer ze dood gaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 27-06-2007 15:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
SMulTiE schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:01:
[...]

Ja maar.... klikken is moeilijk hooor!!!!1!1!1! :s
Ja klikken is best moeilijk. Soms klikt 1 persoon net voor de ground begint te shaken, en 4 derna, result is whipe. In het begin is de groundshake altijd voor het klikken, op een bepaald moment bijna tegelijk, en weer wat later gebeurt het erna. Er is dus altijd 1 moment waarop klikken gewoon lastig is. Vooral voor mensen die het nog niet eerder gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Crap, ben vegetarier, had anders wel wat bamboe gelust : /

maar ontopic: morgen hopelijk ff voidreaver downen en tier 5 looten. Leuk upgrade van http://www.wowhead.com/?item=30925 naar http://www.wowhead.com/?item=30210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:04:
Voor bij die gastjes in kara die zichzelf opblazen wanneer ze dood gaan :)
Die elementals tussen Curator en Aran, groepjes met één grote en een paar kleinere elementals? Als je ze op het juiste moment stunt terwijl ze groeien, doen ze die AoE niet. Vereist even wat oefening maar maakt het wel érg makkelijk.
FireAge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:06:
[...]

Ja klikken is best moeilijk. Soms klikt 1 persoon net voor de ground begint te shaken, en 4 derna, result is whipe. In het begin is de groundshake altijd voor het klikken, op een bepaald moment bijna tegelijk, en weer wat later gebeurt het erna. Er is dus altijd 1 moment waarop klikken gewoon lastig is. Vooral voor mensen die het nog niet eerder gedaan hebben.
Dat ligt aan je personen. Je krijgt een megaraidwarning in je scherm en je kan wachten op Maggy's castbar, dus te vroeg klikken zou niet voor mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:16:
[...]

Crap, ben vegetarier, had anders wel wat bamboe gelust : /

maar ontopic: morgen hopelijk ff voidreaver downen en tier 5 looten. Leuk upgrade van http://www.wowhead.com/?item=30925 naar http://www.wowhead.com/?item=30210
Hey die spaulders heb ik ook nog steeds. Giev T4 of T5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
SMulTiE schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:22:
[...]

Hey die spaulders heb ik ook nog steeds. Giev T4 of T5..
mjah deze week geen T4 voor jouw aangezien Hk vanvond wel plat gaat.
Heb zelf een nieuw set nodig, dus ik tel me dkp wel ff:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Routed schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:29:
[...]

mjah deze week geen T4 voor jouw aangezien Hk vanvond wel plat gaat.
Heb zelf een nieuw set nodig, dus ik tel me dkp wel ff:)
Zoals ik al zei: T5 mag ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:30:
[...]

Zoals ik al zei: T5 mag ook ;)
Lol, je had echt een mage moeten worden, 0.0 leather aan : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:45:
[...]

Lol, je had echt een mage moeten worden, 0.0 leather aan : D
Leer zuigt ! ;)
En geen tijd om te rerollen. Tot ik verplicht resto moet, blijf ik wel de 5% crit trinket voor de firemages (en ondertussen doe ik zeker geen slechte dmg ..... Oo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:22:
[...]

Die elementals tussen Curator en Aran, groepjes met één grote en een paar kleinere elementals? Als je ze op het juiste moment stunt terwijl ze groeien, doen ze die AoE niet. Vereist even wat oefening maar maakt het wel érg makkelijk.

[...]

Dat ligt aan je personen. Je krijgt een megaraidwarning in je scherm en je kan wachten op Maggy's castbar, dus te vroeg klikken zou niet voor mogen komen.
yep die ach nog maar 1x curator neer.
als los gaat raken ze je ook niet. en met mana shield oerleef ik het ook :)
maar wel bedankt voor de tip :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand heeft net speciaal voor mij een alliance char aangemaakt en mij verteld dat ik ' rude' was omdat ik zijn fishing node gestolen had :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dat is toch wel een hele eer. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:59:
iemand heeft net speciaal voor mij een alliance char aangemaakt en mij verteld dat ik ' rude' was omdat ik zijn fishing node gestolen had :O
Tjah... had hij maar een pvp server moeten rollen. Dan was dit probleem er niet geweest en was je dood : )

*edit*

hmmm, wacht, je bent een warlock.... nvm. PvP does not apply

flame intended 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:13:
[...]

Tjah... had hij maar een pvp server moeten rollen. Dan was dit probleem er niet geweest en was je dood : )

*edit*

hmmm, wacht, je bent een warlock.... nvm. PvP does not apply

flame intended 8)
_/-\o_ tja.. hij gewoon beetje naief. in het begin viste ik ook nooit in 'andermans' pools. Helaas ga je dat vrijsnel weldoen als iedereen wel bij jou komt vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat even te kijken op wikipedia en zag deze GUI,

http://upload.wikimedia.o...ed_WoW_User_Interface.jpg

komt iemand deze bekent voor, en zo ja, welke is het en eventueel waar kan ik hem downloaden? Of misschien een GUI die hier op lijkt.

~ Schoorsteen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:19:
[...]
jonge je weet zelf hoe irri het is als in /1/2/4 in non englisch gelult word... ik ga altijd meteen flamen ^^ hoort erbij :D in het nederlands uiteraard :>
Als je als reactie precies hetzelfde doet, moet je misschien niet zo janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
ik jank niet ik flame..

pls quote mij waar ik zei dat ik aan het janken was omdat ik het verschikkelijk vind... pls do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:22:
[...]

Fear doet hetzelfde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:31:
Ik zat even te kijken op wikipedia en zag deze GUI,

http://upload.wikimedia.o...ed_WoW_User_Interface.jpg

komt iemand deze bekent voor, en zo ja, welke is het en eventueel waar kan ik hem downloaden? Of misschien een GUI die hier op lijkt.

~ Schoorsteen
Bartender3 Bars, Pitbull UnitFrames, FuBar/Panel bovenin, Prat, KTM ThreatMeter, SimpleMiniMap en SimpleCombatLog zie ik sowieso al op deze screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allright, thanks, ik ga t eens proberen te installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand op PCT komen? Pagina blijft constant herladen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 01:02:
Zo, net terug van Kara. Wel wat meer geluk dan zondag :D
-
Al met al een geslaagde raidavond :9
Gratz Nawa :)

Als je nog 8 spirit shards hebt btw haal dan die Swift Windfire Diamond, altijd lekker totdat je een andere metagem hebt: +20 Attack Power and Minor Run Speed Increase, http://www.wowhead.com/?item=28556

Even wat anders, ik heb nog nooit de Mongoose enchant zien droppen van Moroes na 'm toch al erg vaak neergelegd te hebben. Nu is het pattern voor enchanting lvl 375, ik ben pas lvl 356, maar het is toch niet zo dat die niet dropt als ik het benodigde lvl niet heb :?

Het volgende is ook wel interessant (uit de comments bij de Mongoose enchant op wowhead):
While a non-enchanter Master Looter can see this in the loot window and dispense it, there is an issue. If the Master Looter gives away all non-tradeskill bop items and then closes the window, he will be unable to reopen the window unless he has the needed profession.

Happened tonight to me. Nightmare.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 22:13
ImdaMned schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:11:
[...]

je wilt niet weten hoe erg het is op stonemaul AKA rusland realm.
Pas een nieuw horde char gerolled op stonemaul mja blijkt een overvolle realm vol met russen :+
ik zie alleen maar dit in /1 : ))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
MaTr1x schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:41:
Even wat anders, ik heb nog nooit de Mongoose enchant zien droppen van Moroes na 'm toch al erg vaak neergelegd te hebben. Nu is het pattern voor enchanting lvl 375, ik ben pas lvl 356, maar het is toch niet zo dat die niet dropt als ik het benodigde lvl niet heb :?
Dat is inderdaad niet zo. Bij ons in de guild heeft ook iemand het recipe onlangs ontvangen, terwijl hij enchanting op slechts 335 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:22:
[...]

Waarom draai je dan uberhaupt 64bits? ;)

Doet me beetje denken aan mensen die Windows server 2003 draaiden ofzo en zich afvragen waarom de helft van de games niet werkt...
Simpelweg omdat ik m'n geheugen maar gelijk wilde opkrikken en vista 32 bit met 4gb ram niet echt samengaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Damned wil ik sinds 2 weken weer eens WoWen ligt de server waar ik op speel eruit :( Alonsus. Naja dan maar wachten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:31:
[...]

Simpelweg omdat ik m'n geheugen maar gelijk wilde opkrikken en vista 32 bit met 4gb ram niet echt samengaat :)
Met de 64 bits versie anders ook niet tenzij je met een omweg werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:41:
[...]

Gratz Nawa :)

Als je nog 8 spirit shards hebt btw haal dan die Swift Windfire Diamond, altijd lekker totdat je een andere metagem hebt: +20 Attack Power and Minor Run Speed Increase, http://www.wowhead.com/?item=28556

Het volgende is ook wel interessant (uit de comments bij de Mongoose enchant op wowhead):

[...]
Aah thx man :)

Inmiddels heb ik al een gem kunnen vinden. Die 24ap and minor speedincrease :) Nu even sparen voor Mongoose, ben wel redelijk blut na het kopen van die gems en enchants hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:43:
[...]

Met de 64 bits versie anders ook niet tenzij je met een omweg werkt...
Mwah weet wel dat er een patch voor is. Maar 32 bits kan niet meer dan 4gb adresseren. En aangezien je videokaart dus meetelt in je geheugen ga je over de 4gb. Windows kan het niet meer adresseren en dan krijg je bsods. Aangezien 64 bits dus 128gb kan adresseren ben je hier dus al een stuk verder mee. Dat microsoft dan nog een fout maakt in z'n software is weer wat anders :)

Het 4gb probleem heb ik al eerder gehad bij een vriend namelijk die vista ultimate 32bit had en de bsods kreeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:43
Hey ff vraagje over de tier 4 en tier 5 set. (just dinged 70 ;))
Als je in Karazhan bijvoorbeeld The Curator verslaat, dropt er dan voor iedereen in je raid een "gloves of the fallen *****" of dropt er maar eentje en wordt die gerolled?

[ Voor 4% gewijzigd door MilaNL op 27-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Alle tier4/5/6 tokens droppen maar met 1 of 2 tegelijk. En dan zijn er nog 3 varianten, dus je kan nog steeds pech hebben.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.