Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:28:
In DM kan er ook een erg nice staf dropen
http://www.wowhead.com/?item=5201

je kunt geen betere krijgen tot level 34
Net de eerste keer de DM doorlopen. Raad eens wat er op dat piratenschip dropte! Emberstone Staff!!!!!

Ik dus Need aangeklikt... Hij is van mij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Hey allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik ben bezig met het levelen van een bloodelf paladin. Maar ik ben niet zeker van mijn proffessions. Ik heb nu mining en blacksmithing. Maar op 70 zal ik gaan voor holy/ retri combinatie. 40/0/21. Daarnaast ga ik mij dan foucussen op +healing en +spelldmg. Is het dan wel verstandig om door te gaan met BS aangezien je daarmee niet heel veel +healing en +spelldmg items mee kan maken. Is het dan niet beter om naar JC te gaan zodat ik in ieder geval mijn eigen gems kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:11:
Ik heb trouwens deze week ook tailoring gepowerleveled en de volledige Shadoweave set gecraft. +9 dmg gems er in enzo. Kom nu op 992 + shadow damage met fel armor, maar ik moet nog wat trinkets vervangen en heb nog een blauwe waist en head die nog epic moeten worden.

Vette upgrade, koste me wel meer dan 5k gold om tailoring te powerlevelen en de mats voor de shadoweave items te kopen, maar lijkt me wel dat dat het waard was :)
Gisteren in kara iets van 1.2 miljoen damage gedaan, terwijl de nr 2 net 900k had (ok, we hadden newbie dps mee, maar toch :p )

Ben best tevreden. Als je't geld kan missen, zeker een aanrader :)
lage crit heb je voor een destro build btw imho

niet dat mijn gear echt uber is, maar je moet echt eens heroics gaan doen om inderdaad je trinkets te vervangen

Heroic Slavepens voor trinket van quagg (moet ik zelf ook nog) en Xi'ri's gift (revered met sha'tar)
of heroic badgs trinket
heroic underbog voor wand van black stalker

en spaar nog even voor girdle of ruination :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:42:
[...]

lage crit heb je voor een destro build btw imho

niet dat mijn gear echt uber is, maar je moet echt eens heroics gaan doen om inderdaad je trinkets te vervangen

Heroic Slavepens voor trinket van quagg (moet ik zelf ook nog) en Xi'ri's gift (revered met sha'tar)
of heroic badgs trinket
heroic underbog voor wand van black stalker

en spaar nog even voor girdle of ruination :P
Was inderdaad van plan om die items te halen die jij opnoemt :) Moet alleen nog ff revered worden met Cenarion expedition en Sha'tar.

Girdle of ruination laat ik ook wel craften, maar heb deze week al genoeg uitgegeven aan men shadoweave ^^

btw, reden dat ik destro ben is omdat ik affliction veel te lam vindt :p
Heb altijd het gevoel dat ik er maar wat bij sta en nu en dan es een dot gooi. Terwijl ik nu ook dots gooi en nog es vette damage doe met mijn shadowbolts ook (Ik kan best 4k+ crit halen zonder trinkets met improved shadowbolt up. Doe er een shadowpriest bij en trinket, pew pew 5.5k SB crits)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
KraveN schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:
Hey allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik ben bezig met het levelen van een bloodelf paladin. Maar ik ben niet zeker van mijn proffessions. Ik heb nu mining en blacksmithing. Maar op 70 zal ik gaan voor holy/ retri combinatie. 40/0/21. Daarnaast ga ik mij dan foucussen op +healing en +spelldmg. Is het dan wel verstandig om door te gaan met BS aangezien je daarmee niet heel veel +healing en +spelldmg items mee kan maken. Is het dan niet beter om naar JC te gaan zodat ik in ieder geval mijn eigen gems kan maken ?
Ik heb zelf jewelcrafting (trinkets en eigen gems craften) en enchanting. (ring enchants) Vooral dat laatste niet onderschatten, 2x 12 spelldmg of 2x 20 healing is erg lekker voor een pala. Het is alleen hel om deze twee samen te levelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:31
Heb nog steeds het idee (niet dat ik het zelf bij al mijn karakters doe, maar toch) dat als je puur voor het snel levelen van een toon gaat, dat je dan het best gewoon 2x een gathering professions kunt doen. Iets als herb/mining + skinning (komt toch veel beestjes tegen). Alles verkopen en als je 70 aantikt (en je waarschijnlijk flink wat centjes over hebt, naast je mount(s)) deze professions droppen en degene pakken welke je echt nodig hebt.

Eventueel 1 voor 1 droppen. Handig om mining te hebben als je JC levelt.
En als je dan je resultaten bewaard kun je daarna enchanting levelen door alles te dissen en de mats gebruiken om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren SSC gedaan. Nou ja we zijn binnengeweest en hebben trash gepwnd, niet veel meer dan dat :P

We zouden Maggie doen, maar met de vakantieperiode etc zijn er wat healers te weinig. dus gingen we naar ssc om even te kijken hoe dat eruit ziet. Trash is best pittig als je niet weet wat ze doen, maar het ging allemaal wel eigenlijk. Hydros overgeslagen omdat we geen NR/FR hebben. Lurker overgeslagen omdat ie vaak bugte (bullshit reden maar ja ik ben geen raidleader) en daarna maar Morogrim gedaan. Werkt ook niet echt optimaal met te weinig healers, alhoewel de fight er echt doable uitziet en ws binnen niet al te lange tijd ook neer gaat.

Loot van trash was wel irritant, 2x dezelfde pally boots (met maar 1 pally) en 2x hetzelfde pattern voor leatherboots waarvan pattern niet BOP is maar de boots wel. Nog wat van die nether vortex ofzo geloot voor upgrades en dat was het helaas. Geen druidstaff :( :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
eendje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:10:
Loot van trash was wel irritant, 2x dezelfde pally boots (met maar 1 pally) en 2x hetzelfde pattern voor leatherboots waarvan pattern niet BOP is maar de boots wel. Nog wat van die nether vortex ofzo geloot voor upgrades en dat was het helaas. Geen druidstaff :( :P
... we runnen al maanden SSC, en die boots zijn nog maar een keer gedropped voor ons.. ik neem aan dat je pally blij was, want die boots zijn de beste die je kan krijgen totdat je de BT / Hyjal binnengaat.

De rest van de epics en de patterns dissen we of verkopen we onderhand.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loot irritant? :P

We zijn al paar x een volle 3 uur geweest met gigantisch veel trash gecleared, en soms dropt er helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah dat het dubbel was bedoelde ik eigenlijk. Kijk 1x zo'n pattern is leuk, maar 2x niet meer :) maar ja, de leuke zooi komt nog wel denk ik

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
cannibal schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:01:
Heb nog steeds het idee (niet dat ik het zelf bij al mijn karakters doe, maar toch) dat als je puur voor het snel levelen van een toon gaat, dat je dan het best gewoon 2x een gathering professions kunt doen. Iets als herb/mining + skinning (komt toch veel beestjes tegen). Alles verkopen en als je 70 aantikt (en je waarschijnlijk flink wat centjes over hebt, naast je mount(s)) deze professions droppen en degene pakken welke je echt nodig hebt.

Eventueel 1 voor 1 droppen. Handig om mining te hebben als je JC levelt.
En als je dan je resultaten bewaard kun je daarna enchanting levelen door alles te dissen en de mats gebruiken om te levelen.
Mining/Enchanting is beter. Mining is big bucks per Node en Enchanting is makkelijk omdat je al je quest rewards kan dissen. Herbalism is de moeite niet waard en met skinning blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
barfieldmv schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:20:
[...]

Mining/Enchanting is beter. Mining is big bucks per Node en Enchanting is makkelijk omdat je al je quest rewards kan dissen. Herbalism is de moeite niet waard en met skinning blijf je bezig.
herbing en mining zijn om het even, met herbing kan je ook big bucks verdienen,
omdat het voorziet in mats voor consumables, ze blijven dus nodig, itt tot enchanting wat een hell kan zijn om te levellen,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:12
Kees schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
[...]

... we runnen al maanden SSC, en die boots zijn nog maar een keer gedropped voor ons.. ik neem aan dat je pally blij was, want die boots zijn de beste die je kan krijgen totdat je de BT / Hyjal binnengaat.

De rest van de epics en de patterns dissen we of verkopen we onderhand.
right..

SSC is toch nog niet zolang open..? of heb je geen sociaal leven? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ssc is al sinds het uitkomen van TBC beschikbaar. En de attunement was nou niet zo schokkend. Nightbane en Gruul. Dat is dus Karazhan clearen (niet zo ontzettend moeilijk) 1 iemand hebben die 2 heroics doet en daarna gruul neermeppen

[ Voor 34% gewijzigd door Bezulba op 29-06-2007 12:34 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
BootVluchteling schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:26:
[...]

right..

SSC is toch nog niet zolang open..? of heb je geen sociaal leven? :X
SSC is al bijna een half jaar open hoor, eerste guilds hadden in februari de eerste bosses al neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:16:
mwah dat het dubbel was bedoelde ik eigenlijk. Kijk 1x zo'n pattern is leuk, maar 2x niet meer :) maar ja, de leuke zooi komt nog wel denk ik
Beetje ondankbaar. Als die patterns niet BOP zijn maar de items wel, betekent dat dat je ze op de AH kan knallen. Dan zijn anderen die nog niet raiden daar blij mee, ze gaan niet verloren en het is toch 1000g per stuk dat naar de guildbank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:48
eendje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:10:
gisteren SSC gedaan. Nou ja we zijn binnengeweest en hebben trash gepwnd, niet veel meer dan dat :P

We zouden Maggie doen, maar met de vakantieperiode etc zijn er wat healers te weinig. dus gingen we naar ssc om even te kijken hoe dat eruit ziet. Trash is best pittig als je niet weet wat ze doen, maar het ging allemaal wel eigenlijk. Hydros overgeslagen omdat we geen NR/FR hebben. Lurker overgeslagen omdat ie vaak bugte (bullshit reden maar ja ik ben geen raidleader) en daarna maar Morogrim gedaan. Werkt ook niet echt optimaal met te weinig healers, alhoewel de fight er echt doable uitziet en ws binnen niet al te lange tijd ook neer gaat.

Wij hebben lurker al neer, maar moro nog niet, daar werken we nu aan. Lurker bugt volgens mij niet meer sinds de nieuwe patch, wij hebben hem nu twee maal gecleared, en geen enkele bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:46
Nieuwe deel:

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 123

Ik zag hier geloof ik een paar linkjes terugkomen die startpostwaardig waren, ik kan ze niet meer terugvinden eigenlijk. Nog komt het voor dat het in het topic geplaatst wordt, terwijl er goed in de OP staat dat je moet DM'en..

Ik check GoT ook niet 24/7(close tho..) dus ik wil ze wel eens missen..
Geldt ook voor de andere topicstarters denk ik.

Have fun!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.