Bagger testen dan en te vroeg releasen. Het is toch echt als volgt:HolyCorn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Lekker makkelijk om het zo even af te schuiven op 'bagger ontwikkelaars'. Ik kan me niet herinneren dat ik voor het laatst om een vage reden ben gedisced, dus om het meteen op blizz af te schuiven slaat nergens op natuurlijk.
alles werkt naar behoren, 's avonds pc uit->PC opstarten en patch->random disconnects binnen 10 minuten. Er is op de PC maar één ding gewijzigd en dat is WoW. Verder heeft geen enkel ander programma problemen! Componenten in de PC zijn allemaal standaard gangbare componenten, geen exotische of budget hardware.
Zelfde geld ook voor de andere persoon in kwestie. Enige wat beide gemeenschappelijk hebben is dat na de laatste patch ze disconnecten.
Heb zelf een paar patches terug een week lang elende gehad voor dat een minipatch het oploste. Een andere guilde had na de vorige patch gigantische texture problemen. Bleek een probleem met nVidia hardware te zijn, toch iets waarmee je test zou je zeggen aangezien 13 in een dozijn spul.
Ik kan nog wel even doorgaan met bijvoorbeeld problemen die guildies hadden met lag en glitches en crashes die volgens blizzard aan hun lagen, maar op mysterieuse wijze de volgende patch weer verdwenen, zonder dat er iets over in de patchnotes stond.
Dus wellicht best wel goede ontwikkelaars, maar dan toch minstens slecht testen. (reported bugs op de ptr, die lang na de rapport toch live gaan anyone)
Ik zet mn geld op een fout van blizzard, gewoon de beste win kansen om aan te sluiten op de discussie die hier over kansen loopt.
Oh en de kans dat je een item in karazhan nooit van je leven meer ziet droppen vanaf nu <> nul !