Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

HolyCorn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Lekker makkelijk om het zo even af te schuiven op 'bagger ontwikkelaars'. Ik kan me niet herinneren dat ik voor het laatst om een vage reden ben gedisced, dus om het meteen op blizz af te schuiven slaat nergens op natuurlijk.
Bagger testen dan en te vroeg releasen. Het is toch echt als volgt:
alles werkt naar behoren, 's avonds pc uit->PC opstarten en patch->random disconnects binnen 10 minuten. Er is op de PC maar één ding gewijzigd en dat is WoW. Verder heeft geen enkel ander programma problemen! Componenten in de PC zijn allemaal standaard gangbare componenten, geen exotische of budget hardware.

Zelfde geld ook voor de andere persoon in kwestie. Enige wat beide gemeenschappelijk hebben is dat na de laatste patch ze disconnecten.

Heb zelf een paar patches terug een week lang elende gehad voor dat een minipatch het oploste. Een andere guilde had na de vorige patch gigantische texture problemen. Bleek een probleem met nVidia hardware te zijn, toch iets waarmee je test zou je zeggen aangezien 13 in een dozijn spul.

Ik kan nog wel even doorgaan met bijvoorbeeld problemen die guildies hadden met lag en glitches en crashes die volgens blizzard aan hun lagen, maar op mysterieuse wijze de volgende patch weer verdwenen, zonder dat er iets over in de patchnotes stond.

Dus wellicht best wel goede ontwikkelaars, maar dan toch minstens slecht testen. (reported bugs op de ptr, die lang na de rapport toch live gaan anyone)

Ik zet mn geld op een fout van blizzard, gewoon de beste win kansen om aan te sluiten op de discussie die hier over kansen loopt.

Oh en de kans dat je een item in karazhan nooit van je leven meer ziet droppen vanaf nu <> nul !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
De boel ligt eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
http://www.youtube.com/watch?v=066_q4DIeqk

hihi.. waar de dansjes vandaan komen..

Female nightelf-> alizee O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Hehe, iemand die totaal doorslaat op ventrillo :)
http://www.youtube.com/watch?v=jm3lPRnEISA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 142494 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:18:
Tuurlijk kan je dat wel, in theorie uiteraard.

Moet je eerst weten hoe de random() functie dat in php doet.
Stel dat het een alchoritme op een timestam los laat kan je theoretish precies opdezelfde tijd nog een script er naast draaien wat precies hetzelfde geeft.

/edit
en btw,
Ja tomvandeburg, je hoeft niet te verwachten dat wij hier even alles voor je op gaan zoeken. :P

jk
Een stukje van Wikipedia:
Such library functions often have poor statistical properties and some will repeat patterns after only tens of thousands of trials. They are often initialized using a computer's real time clock as the seed. These functions may provide enough randomness for certain tasks (for example simple video games) but are unsuitable where high-quality randomness is required, such as in cryptographic applications, statistics or numerical analysis. Much higher quality random number sources are available on most operating systems; for example /dev/random on various BSD flavors, Linux, Mac OS X, IRIX, and Solaris, or CryptGenRandom for Microsoft Windows.
Naast het feit dat er dus (zoals daar staat) betere functies zijn, geven de slechtste soms al een patroon na tienduizenden pogingen. Laten we dat even terug projecteren op WoW. Als je Wikipedia mag geloven (en dat doe ik in dit geval wel) is er dus - wanneer een simpel random functie gebruikt wordt - een patroon te ontdekken na laten we zeggen 20'000 keer. Ik denk dat weinig mensen al zovaak die instances gedaan hebben. ;)

En je opmerking over als je het script 2x tegelijk draait; ja misschien is dat wel zo. Maar ook hier weer, we hebben het over loottables in WoW. Niemand kan op het zelfde moment 3x de zelfde instance doen...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:18:
[...]

Bagger testen dan en te vroeg releasen.
Je kan zoveel mensen opnoemen als je wilt, feit blijft dat het een minderheid is van de 8 miljoen gebruikers die blizzard heeft. Waarschijnlijk testen ze dus op hardware/software combinaties die geldig is voor het grootste gedeelte van die 8 miljoen, en fixen ze problemen voor de minderheid met patches erna. Prima strategie tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11710

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:28:Naast het feit dat er dus (zoals daar staat) betere functies zijn, geven de slechtste soms al een patroon na tienduizenden pogingen. Laten we dat even terug projecteren op WoW. Als je Wikipedia mag geloven (en dat doe ik in dit geval wel) is er dus - wanneer een simpel random functie gebruikt wordt - een patroon te ontdekken na laten we zeggen 20'000 keer. Ik denk dat weinig mensen al zovaak die instances gedaan hebben.
Je hebt geen eigen random generator voor jezelf, ik denk dat de random generator van wow door alles gebruikt wordt. Dus ook voor elke loot van een farmer, elke hit, heal, etc. Alles wat kan varieren. Er zullen ongetwijfeld vele honderden randoms per seconde opgevraagd worden door de server omdat iedereen wel ergens bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:28:
Naast het feit dat er dus (zoals daar staat) betere functies zijn, geven de slechtste soms al een patroon na tienduizenden pogingen. Laten we dat even terug projecteren op WoW. Als je Wikipedia mag geloven (en dat doe ik in dit geval wel) is er dus - wanneer een simpel random functie gebruikt wordt - een patroon te ontdekken na laten we zeggen 20'000 keer. Ik denk dat weinig mensen al zovaak die instances gedaan hebben. ;)

En je opmerking over als je het script 2x tegelijk draait; ja misschien is dat wel zo. Maar ook hier weer, we hebben het over loottables in WoW. Niemand kan op het zelfde moment 3x de zelfde instance doen...
Iedereen kan lullen wat die wilt, maar als ik al 5 weken lang telkens dezelfde opera event heb (niet zelfde als loottable maar toch) en dat er maar 3 events zijn, vind ik het op zijn minst nogal ERG apart als je dat nog random durft te noemen. Enige wat niet is veranderd aan die raid is de raidleader zelf en de persoon die dus de raid opzet.

Ik vermoed, en ik denk wel meerdere, dat de/het/een (voor de taalpuristennazi's) RaidID/PlayerID een belangrijke rol spelen in het Random Number Generator™ ding van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dus 5x de keuze tussen 1 2 of 3.
Das nog niet zo extreem als 3 bosses precies dezelfde loot de dag erna. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 11710 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:41:
Je hebt geen eigen random generator voor jezelf, [...]
Een patroon willekeurig verdeeld over 20 verschillende situaties, is alsnog ransom, als je het mij vraagt. ;)
RaseriaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:41:
Ik vermoed, en ik denk wel meerdere, dat de/het/een (voor de taalpuristennazi's) RaidID/PlayerID een belangrijke rol spelen in het Random Number Generator™ ding van Blizzard.
Ik weet het niet.. Wat ik probeerde aan te geven, is dat random() generators wel random genoeg zijn. Of WoW (Blizzard) een bepaald RaidID/PlayerID gebruikt, het lijkt mij sterk, maar wil ik niet ontkennen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
[...]

Iedereen kan lullen wat die wilt, maar als ik al 5 weken lang telkens dezelfde opera event heb (niet zelfde als loottable maar toch) en dat er maar 3 events zijn, vind ik het op zijn minst nogal ERG apart als je dat nog random durft te noemen. Enige wat niet is veranderd aan die raid is de raidleader zelf en de persoon die dus de raid opzet.

Er zijn honderduizende random numbers voor Attack/Skill/Heal events en jij denkt dat de RaidID/PlayerID daar iets meet te maken heeft?

Er was laatst een player met de naam Devil en hij deed elke keer 666 damage yeah!

ps. Met een gigantisch spel als WOW en een user base die zo groot is kan niet alles getest worden. Ze maken af ten toe grote fouten in het patchen van wow maar om nou te zeggen dat er echt veel mis gaat, niet echt.

[ Voor 16% gewijzigd door barfieldmv op 28-06-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Je kan zoveel mensen opnoemen als je wilt, feit blijft dat het een minderheid is van de 8 miljoen gebruikers die blizzard heeft. Waarschijnlijk testen ze dus op hardware/software combinaties die geldig is voor het grootste gedeelte van die 8 miljoen, en fixen ze problemen voor de minderheid met patches erna. Prima strategie tbh.
Dan negeer je even wat ik ook noem: Gerapporteerde bugs die iedereen treffen op de PTR erin laten zitten en releasen! Dan blijf ik bij mijn standpunt dat ze bagger testen en te vroeg releasen.

Wellicht voor het probleem wat ik nu schetste wat minder van toepassing - dat wil ik best toegeven - alhoewel je als je online een beetje zoekt op de verschillende forums genoeg mensen ziet met het probleem, dat het in ieder geval geen uitzondering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11710

Dat is maar een kans van 4 * 33% (het eerste event telt niet mee, je telt de kans dat de volgende 4 hetzelfde zijn als de eerste) en dat is een kans van 1 op 81. Dus meer dan een procent kans, als een hoop guilds op een server karazhan doen is het heel goed mogelijk dat dat gebeurt.

Loot is random, maar de meeste mensen zijn niet in staat om random te begrijpen. Random is juist niet dat als je een 6 gooit dat je de volgende keer een 1-5 gaat gooien, random is juist dat 3x een 6 gooien achter elkaar ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Dan negeer je even wat ik ook noem: Gerapporteerde bugs die iedereen treffen op de PTR erin laten zitten en releasen! Dan blijf ik bij mijn standpunt dat ze bagger testen en te vroeg releasen.

Wellicht voor het probleem wat ik nu schetste wat minder van toepassing - dat wil ik best toegeven - alhoewel je als je online een beetje zoekt op de verschillende forums genoeg mensen ziet met het probleem, dat het in ieder geval geen uitzondering is.
reken even uit.

8 miljoen spelers.. hoe groot/klein is de kans dat er een paar klagen..? precies. heel groot.. tis altijd wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

barfieldmv schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:49:

Er zijn honderduizende random numbers voor Attack/Skill/Heal events en jij denkt dat de RaidID/PlayerID daar iets meet te maken heeft?
Goed lezen, ik heb het over een raidencounter en niet over die events van jou.
Die zijn van een ander soort kaliber (vind ik) dan de generators voor raidencounters en loot.
Die worden ook berekend via vaste/bekende waardes zoals hit,crit,defense,parry,block,resilience en nog veel meer variabelen en vaste nummers. Waarom zou dat niet zo zijn met loot/encounters?
Er was laatst een player met de naam Devil en hij deed elke keer 666 damage yeah!
Je bent echt de leukste thuis is het niet? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RaseriaN op 28-06-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Als een bug niet als 'show-stopper' aangemerkt wordt zie ik geen reden om dat perse te moeten fixen voor een release. Iedere release heeft in principe bekende bugs, dat heeft niks met testen te maken. Anders kun je voortaan een jaar wachten op elke patch.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
[...]

Laatste keren dat ik Kara raidde was ook met dezelfde RL, en we hebben gevarieerd tussen met name Oz en Big Bad Wolf. Er werd in de MC tijd al vaak geopperd dat PID invloed zou hebben op de drops. Mensen die na een wisseling van RL plots andere drops krijgen. Ik heb MC gecleared met twee verschillende guilds en in totaal vijf, zes RL's, maar nooit zo'n patroon gezien. Ene avond stikte het van de pala loot en de dag erna dropte er niets voor pala's. Enige waar we wel een overschot aan hadden, en dat was eigenlijk elke run met elke RL, was lock/druid spul. Druid alts die in drie weken full T1 hadden enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was in een week half tier1. :)
En ik was nog nooit scholomance ofzo ingegaan, net 60 geworden.

MC was alleen maar druid spul. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Dus uit een enorme pool van 3 vindt je het 'erg apart' dat je 5x achter elkaar dezelfde krijgt? :P

Daar is dus statistisch gezien helemaal niks vreemds aan. Neem de beste random number generator die er is en laat die met een pool van 3 een reeks van een miljoen uitpoepen. En kijk dan eens hoeveel streaks je tegenkomt van 1 van de 3 ;) Daar kan makkelijk een streak van 50 tussenzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 10:12
iemand problemen met connecten naar WOW?
ik krijg continu unable to connect
ik zit via Tele2 en zit op Thunderhorn.
volgens https://www.wow-europe.com/en/serverstatus (als de pagina geladen wordt) is hij ook down
maar een vriend van me heeft net die server toegevoegd in wow en dat werkt gewoon. (ook Tele2)
Hij heeft ook het probleem dat die https://www.wow-europe.com/en/serverstatus slecht bereikbaar is bij hem. Zou het aan DNS kunnen liggen?
Zo ja, iemand alternatieve DNS'sen?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:53:
[...]
reken even uit.

8 miljoen spelers.. hoe groot/klein is de kans dat er een paar klagen..? precies. heel groot.. tis altijd wat
Ach je kan er natuurlijk heel makkelijk over doen. Maar feit is dat als het mij zou overkomen ik net zo pissig zou worden als mn guildies. Waarom? M'n gametime loopt door he, want bij Blizzard is alles in orde. Dat ik niet kan spelen veranderd daar niets aan.

Kan me nog een patch herinneren, waarna ik een week niet heb kunnen spelen, heb daar precies 1 dag free gametime voor teruggekregen. Dus ja dan ga je zeuren en volkomen terecht. Als jij een auto huurt voor een maand en die is een week lang kapot nadater een nieuwe radio is ingezet ofzo, betaal je dan ook zonder klagen voor een maand?

Dat ze het niet meteen op kunnen lossen ok, maar bied dan de optie om je nog uitstaande gametime te suspenden tot het weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:07:
Dus uit een enorme pool van 3 vindt je het 'erg apart' dat je 5x achter elkaar dezelfde krijgt? :P

Daar is dus statistisch gezien helemaal niks vreemds aan. Neem de beste random number generator die er is en laat die met een pool van 3 een reeks van een miljoen uitpoepen. En kijk dan eens hoeveel streaks je tegenkomt van 1 van de 3 ;) Daar kan makkelijk een streak van 50 tussenzitten.
Mensen zijn hier altijd zo goed met zout leggen op alle slakken he ;)
Ik noem het als voorbeeld en het is inderdaad een kleine pool maar of je nou een grote of kleine pool neemt, veel meer mensen valt het op (of althans hebben het idee) dat er een patroon of een andere soort van formule word gebruikt voor het berekenen van deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:08:
[...]

Ach je kan er natuurlijk heel makkelijk over doen. Maar feit is dat als het mij zou overkomen ik net zo pissig zou worden als mn guildies. Waarom? M'n gametime loopt door he, want bij Blizzard is alles in orde. Dat ik niet kan spelen veranderd daar niets aan.

Kan me nog een patch herinneren, waarna ik een week niet heb kunnen spelen, heb daar precies 1 dag free gametime voor teruggekregen. Dus ja dan ga je zeuren en volkomen terecht. Als jij een auto huurt voor een maand en die is een week lang kapot nadater een nieuwe radio is ingezet ofzo, betaal je dan ook zonder klagen voor een maand?

Dat ze het niet meteen op kunnen lossen ok, maar bied dan de optie om je nog uitstaande gametime te suspenden tot het weer werkt.
ik begrijp je punt.. heb je byzonderheden in je systeem.? loop fora na en zoek de fout op. mijne is niet belangrijk, dus ga ik em ook niet proberen te verhelpen..

punt is alleen, dat vanuit de optiek van blizzard 1 persoon minder belangrijk is dan de halve community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Als ik samen met 1000 andere mensen een auto huur, in alle 1000 wordt de zelfde nieuwe radio gezet, en dan doet mijn auto het niet meer. Ja dan zou ik dat niet leuk vinden. Als ik dan naar dat bedrijf terug ga, en ze vertellen mij dat hun niets vreemds kunnen vinden, tsja, dan is dat balen, maar kan ik twee dingen doen: 1. nooit meer een auto huren bij dat bedrijf, 2. het bedrijf aanklagen (in vergelijking met gametime terug willen hebben). Lijkt me sterk dat ik gelijk ga krijgen bij optie 2, dus lijkt me het antwoord duidelijk. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 28-06-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-12-2023
Blizzard dat bagger test en vroeg released ? Je hebt niet echt veel kennis van zaken als je zoeits gaat roepen.

Als je een complex software product echt 100% volledig goed functionerend getest wil hebben kan je het na 100 jaar nog niet releasen, er komen altijd wel bugs boven water, vooral met een userbase van 8 miljoen mensen.

En ik durf te wedden dat 75% van alle problemen met crashes en disconnecten gewoon te maken heeft met een slecht geconfigureerde windows installatie ( updates, drivers, spyware, etc ) of brakke ISP.

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:14:
[...]
Als ik samen met 1000 andere mensen een auto huur, in alle 1000 wordt de zelfde nieuwe radio gezet, en dan doet mijn auto het niet meer. Ja dan zou ik dat niet leuk vinden. Als ik dan naar dat bedrijg terug ga, en ze vertellen mij dat hun niets vreemds kunnen vinden, tsja, dan is dat balen, maar kan ik twee dingen doen: 1. nooit meer een auto huren bij dat bedrijf, 2. het bedrijf aanklagen. Lijkt me sterk dat ik gelijk ga krijgen bij optie 2, dus lijkt me het antwoord duidelijk. ;)
Was mijn vraag niet. Of er nu 1 auto het niet deed of alle duizend, als jij die auto niet werkend van ze krijgt en dat duurt een week betaal jij dan voor die week auto huur?
Vertel me niet dat het voor jou een verschil maakt of jouw auto de enige is die het niet doet.
En bij die auto als ze moeilijk doen zeg je nog volgende keer een andere verhuurdem, zeg jij eens bij wie je nog meer WoW kunt spelen? Dus bij Wow is je enige optie je account (tijdelijk) stopzetten.

En om antwoord op jouw vraag te geven. Als het probleem niet deze week opgelost is, dan zet mijn broer zn betalingen stop idd en speelt niet meer tot het is opgelost. Het gaat nu om de gametime waar je al voor betaald hebt. Lezen is moeilijk, ik weet het. Misschien kunnen we het beter over warlock builds hebben.

quote]m9nossie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:16:
Blizzard dat bagger test en vroeg released ? Je hebt niet echt veel kennis van zaken als je zoeits gaat roepen.

Als je een complex software product echt 100% volledig goed functionerend getest wil hebben kan je het na 100 jaar nog niet releasen, er komen altijd wel bugs boven water, vooral met een userbase van 8 miljoen mensen.

En ik durf te wedden dat 75% van alle problemen met crashes en disconnecten gewoon te maken heeft met een slecht geconfigureerde windows installatie ( updates, drivers, spyware, etc ) of brakke ISP.
[/quote]
Ik weet genoeg van software ontwikkeling om te weten dat complexe software niet fout vrij is. Maar bij WoW releasen met class talents die niet werken, sorry dat is echt te vroeg releasen. De basisfunctionaliteit moet het gewoon doen, dat er randgevallen zijn waar het fout gaat ok. Een deel van de service is dan weer hoe je omgaat met die randgevallen.

Om een voorbeeld te noemen. Digitenne moet volgend KPN bij mij werken, door de geboouwen om me heen heb ik echter geen ontvangst, bovenste verdieping heeft prima ontvangst. Ik krijg van KPN mn geld terug.

Blizzard doet niets, zegt niets en neemt je geld. Dat is geen service. Zoals gezegd, minimaal kunnen ze je aanbieden je account te suspenden tot de volgende patch als je al hun tips uit de FAQ's en fresh installs al hebt geprobeerd. En nu gaan er vast weer mensen roepen dat iedereen die eenpaar dagen weggaat dan suspend? Dan zorg je ervoor dat weer beginnen niet voor de volgende patch dag kan.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-06-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dorkie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:07:
iemand problemen met connecten naar WOW?
ik krijg continu unable to connect
ik zit via Tele2 en zit op Thunderhorn.
volgens https://www.wow-europe.com/en/serverstatus (als de pagina geladen wordt) is hij ook down
maar een vriend van me heeft net die server toegevoegd in wow en dat werkt gewoon. (ook Tele2)
Hij heeft ook het probleem dat die https://www.wow-europe.com/en/serverstatus slecht bereikbaar is bij hem. Zou het aan DNS kunnen liggen?
Zo ja, iemand alternatieve DNS'sen?
Ik kan niks testen hier, op me werk. Maar maat van me zegt dat je je IP statish moet maken. Schijnt voor hem te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82568

dit is ook wat! << clickie (8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:21:
Was mijn vraag niet. Of er nu 1 auto het niet deed of alle duizend, als jij die auto niet werkend van ze krijgt en dat duurt een week betaal jij dan voor die week auto huur?
Vertel me niet dat het voor jou een verschil maakt of jouw auto de enige is die het niet doet.
En bij die auto als ze moeilijk doen zeg je nog volgende keer een andere verhuurdem, zeg jij eens bij wie je nog meer WoW kunt spelen? Dus bij Wow is je enige optie je account (tijdelijk) stopzetten.

En om antwoord op jouw vraag te geven. Als het probleem niet deze week opgelost is, dan zet mijn broer zn betalingen stop idd en speelt niet meer tot het is opgelost. Het gaat nu om de gametime waar je al voor betaald hebt. Lezen is moeilijk, ik weet het. Misschien kunnen we het beter over warlock builds hebben.
Of je kan ook gewoon gaan zeuren in plaats van een beetje werk steken in het zoeken van een oplossing.

Het ligt aan WoW dat kan, maar dan moet het toch met iets conflicteren met iets in je computer/windows installatie anders zouden alle mensen van de immense playerbase het moeten hebben of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:16:
[...]

Tuurlijk kan je niet exacte weten wat het volgende getal is. Anders wil ik wel even een PHP scriptje maken die een random getal (tussen de 1 en 10) laat zien. Ik durf wel te wedden dat jij mij niet met zekerheid kan vertellen welke getal in beeld gaat komen.
Nou met een simpel php scriptje is het nog het makkelijkst. Het wordt inderdaad lastiger als het op basis van ruis of tijd oid gaat (raids zijn meestal rond dezelfde tijd trouwens, 7-11), maar nog steeds moet de computer iets berekenen. Deze is by design niet in staat een random trekking uit te voeren. Een mens is dat eigenlijk ook niet trouwens (en waarschijnlijk nog slechter dan een computer), maar dat is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:21:
[...]

Het maakt uit of het alleen mijn auto is, of alle auto's. Niet voor mij, maar wanneer alle auto's het niet meer doen, kan het (bijna) geen pech meer zijn. Dan is de kans wel heel groot dat er toch echt iets mis is gegaan bij het inbouwen van de radio.

Overgens is de vergelijking met een auto behoorlijk scheef, maar goed, ik denk dat je niet veel keus hebt als betalen. En nadat je betaald hebt, kan je klagen en je geld (of gelijk) proberen (terug) te krijgen.

En de vergelijking met naar een andere autoverhoorder, bedoelde ik: Als je problemen hebt met de Blizzard manier van patchen/problemen oplossen/etc. dan moet je misschien een andere MMO gaan spelen.
Oh en lezen is niet lastig. Een - in mijn ogen - kromme vergelijking proberen te verklaren/verdedigen, dat vind ik inderdaad moeilijk. ;)

De gametime ben je kwijt, jammer. Blizzard probeert het zo goed mogelijk te regelen, maar dat lukt niet altijd 100% voor iedereen; is het een probleem waarvan duidelijk is dat hun de oorzaak zijn, dan krijg je een dag terug.

Als jou internet er uit ligt, dan kan je ook geen WoW spelen. Ga je dan aan je ISP ook geld vragen omdat je geen WoW hebt kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Of je kan ook gewoon gaan zeuren in plaats van een beetje werk steken in het zoeken van een oplossing.

Het ligt aan WoW dat kan, maar dan moet het toch met iets conflicteren met iets in je computer/windows installatie anders zouden alle mensen van de immense playerbase het moeten hebben of niet dan?
Eens, was eigenlijk ook niet van plan er zoveel tijd aan discussie te besteden. Oorspronkelijke vraag was geloof ik of meedere mensen hier last van hebben/hadden. Hoopte dat iemand een oplossing wist. Anders dan alle - niet werkende - opties die blizzard aandraagt.

En het moet inderdaad ergens een conflict zijn, maar waar hebben we het over:

Asus A8v Deluxe
Athlon 64
Asus Geforce 6800GT
1GB geheugen
Twee harddisks en DVD brander
Soundblaster live
Bijzondere software staat er ook al niet op.

Meer zit er niet in in die bak, allemaal gangbare spullen vrij vreemd dus dat het (alleen bij WoW) niet werkt.
Overal al nieuwe drivers voor geinstalleerd, voorzover die er al niet opstonden.

Zoals gezegd vanmiddag als mn broer thuis is nog 40MB patches binnen halen en we weten of een verse install wel werkt. Zo niet dan brand ik mijn werkende install op een DL dvd en gooien we die op zijn pc, kijken of die dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 09-05 16:53

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zoals ik al had aangedragen plaats even een losse nic van een ander merk als dat mogelijk is en kijk eens of hij dan werkt. Dat heeft bij mij al eerder een dergelijk probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:07
RaseriaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:10:
[...]

Mensen zijn hier altijd zo goed met zout leggen op alle slakken he ;)
Ik noem het als voorbeeld en het is inderdaad een kleine pool maar of je nou een grote of kleine pool neemt, veel meer mensen valt het op (of althans hebben het idee) dat er een patroon of een andere soort van formule word gebruikt voor het berekenen van deze dingen.
Idd daar gaat het om. Niet het ene minuscule slechte voorbeeldje dat statistisch totaal van de tafel te vegen is, maar 2-2.5 jaar (hoelang raiden we al in WoW?) raiden waarbij echt duidelijke patronen in loottables lijken te verschijnen. Natuurlijk bestaat de kans dat we het mis hebben, maar intussen ben ik ervan overtuigd dat Blizz bij de berekening van random numbers factoren include die (te vaak) hetzelfde zijn, en dus te vaak dezelfde patronen genereert.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:30:
[...]
Als jou internet er uit ligt, dan kan je ook geen WoW spelen. Ga je dan aan je ISP ook geld vragen omdat je geen WoW hebt kunnen spelen?
Nope, want die zijn geen partij inzake WoW ;) Maar aan de andere kant, ik ken wel iemand die een week lang storing had op zijn internet aansluiting. ISP kon geen fout vinden, maar constateerde wel dat verbinding opbouwen fout ging. Op een ander adres bouwde dezelfde PC wel een verbinding op op een ander account. Aansluiten direct bij binnenkomst in het huis, werkte ook niet? ISP heeft een week abonnementskosten in mindering gebracht op de volgende rekening! Na die week werkte het overigens spontaan weer!

Ik ben dus niet de enige met scheve vergelijkingen ;)

Overigens heb ik nog 4 maanden WoW vooruitbetaald, ik zou dus wel degelijk wat meer achter mn geld an gaan als mn broer die per maand betaalt. Mits ik niet kan spelen natuurlijk, maar ik heb 3 PC's die WoW kunnen draaien, zou wel heel toevallig zijn als zo'n conflict op alle drie optrad :P

(Misschien m'n broer tijdelijk PC-2 lenen dan kan hij zn maand in ieder geval uitspelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
Het slechtste acteerwerk dat ik ooit heb gezien, en dat is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 04-05 20:50
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:39:
[...]

Asus A8v Deluxe
Athlon 64
Asus Geforce 6800GT
1GB geheugen
Twee harddisks en DVD brander
Soundblaster live
Bijzondere software staat er ook al niet op.

Meer zit er niet in in die bak, allemaal gangbare spullen vrij vreemd dus dat het (alleen bij WoW) niet werkt.
Heb je het ook al geprobeerd met minimale hardware in de pc? Gooi die brander/1hd/geluidskaart er ff uit en probeer dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
SouLmaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:04:
[...]

Gooi die brander/1hd/geluidskaart er ff uit en probeer dan nog eens.
Ik stel voor om de onderdelen gewoon rustig neer te leggen, dan heb je een grotere kans dat het bij terugzetten nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Lijkt me eerder een kwestie van windows opnieuw installeren dan iets anders. Tijdje geleden had ik ook zo iets, nu en dan een spontane reboot. Geen BSOD, niks. Windows er opnieuw op, al twee weken niks aan het handje.

Onderschat niet wat windows allemaal kan verklooien, je hardware mag nog zo compatible zijn :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 28-06-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:04:
[...]

Heb je het ook al geprobeerd met minimale hardware in de pc? Gooi die brander/1hd/geluidskaart er ff uit en probeer dan nog eens.
Hmmm is een optie, maar dan nog. Als het dan wel werkt gaat mn broer echt geen prima hardware vervangen omdat één spel er niet tegen kan. In ieder geval weet je dan wel waar het aan ligt natuurlijk en kan je dat in iedergeval Tech support melden.

Overigens probeer ik het als die hele verse install niet werkt eerst wel even met een kopie van mijn werkende install op zijn PC. Kunnen we in ieder geval corrupte bestanden uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:09:
Lijkt me eerder een kwestie van windows opnieuw installeren dan iets anders. Tijdje geleden had ik ook zo iets, nu en dan een spontane reboot. Geen BSOD, niks. Windows er opnieuw op, al twee weken niks aan het handje.
Die windows install is amper twee maanden oud en is in de tussentijd geen nieuwe software bij gezet :( Maar ja het blijft windows, dus je mag het niet uitsluiten :'(

@SMulTiE: Ik het gooien niet letterlijk hoor :9 dat doe ik pas als het na dagen proberen nog niet werkt :+

Weet wel dat als het daar op aankomt ik direct na de install een image trek, walchelijke bezigheid is dat windows installeren. Linux installeren is tegenwoordig makkelijker en sneller als je allemaal standaard hardware in je PC hebt.

@QuarK hieronder: De drivers zijn inmiddels allemaal up to date, en een IRQ conflict dat opgelost zou worden door wat omsteekwerk lijkt me sterk, aangezien het altijd heeft gewerkt. Maar ik zal het niet uitsluiten. Ik vrees echter dat het wel weer neer zal komen op windows installeren als wow opnieuw installeren niet werkt.

@kaat hieronder: Super stabiel en zonder problemen? Echt niet altijd hoor, alhoewel recentelijk wel heel veel beter! Kan men og herinneren dat looten op The Venture Co en Sunstrider minimaal 30 seconde duurde en mail openen 5 minuten. Heeft toen een server upgrade en twee minor patches geduurd voor het opgelosd was. Al met al meer dan een maadn onspeelbaar.

Vraag verder Nihilum maar eens hoe goed de nieuwe encounters allemaal werkten, of beter kijk even op hun website.

Ook ga je er blijkbaar vanuit dat ik meteen begin te zeuren als het een keer niet werkt. Het is echter niet een keer, verschillende guildies hebben dat soort problemen in het verleden na patches ook al gehad.

Probleem wordt vast wel opgelost, of verdwijnt magisch na een patch weer.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-06-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:10:
[...]

Hmmm is een optie, maar dan nog. Als het dan wel werkt gaat mn broer echt geen prima hardware vervangen omdat één spel er niet tegen kan. In ieder geval weet je dan wel waar het aan ligt natuurlijk en kan je dat in iedergeval Tech support melden.

Overigens probeer ik het als die hele verse install niet werkt eerst wel even met een kopie van mijn werkende install op zijn PC. Kunnen we in ieder geval corrupte bestanden uitsluiten.
Denken aan vervangen van hardware kun je later overwegen, eerst achterhalen wat er fout gaat.
Vaak hoeft hardware niet eens vervangen te worden, maar is een aanpassing van settings / driver update voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Anoniem: 27963 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:28:
[...]
(raids zijn meestal rond dezelfde tijd trouwens, 7-11)
klopt maar een beetje normale number generator pakt niet de tijd in 24 uur maar de systeemtijd in miliseconde en gerekend van 1 januarie 1900 (datum is onder voorbehoud)

wat DizzyWeb dus zegt 1970

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 28-06-2007 16:24 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

Toch blijf ik me ontzettend verbazen over hoe slecht de WoW community eigenlijk is. Als ik die whine van Omega lees en bijvoorbeeld de World of Warcraft forums dan vraag ik me echt af wat voor soort mensen dit spel spelen.

Die whine van Omega is gewoon superovertrokken, er zijn honderden / duizenden mensen die dit forum volgen en hier berichten plaatsen en er zijn nauwelijks berichten van mensen die zeggen dat ze last hebben van slechte performance. Als je dan problemen hebt los ze op in plaats van hier te zeiken op Blizzard, ga wat nuttigs doen ofzo.Tuurlijk is er wel eens onverwachte downtime door bugs die komen door patches of andere zaken en tuurlijk bugt er wel eens een encounter ergens. Ik zie alleen niet de noodzaak om dit continue te benadrukken op forums. En over het algemeen is World of Warcraft gewoon super stabiel en zijn er nauwelijks grote problemen.

Ergens op wow europe forum staat een topic genaamd 'I did something nice', dit is nu eigenlijk waar wow om zo moeten gaan. Het plezier hebben met elkaar tijdens het spelen van het spel. Helaas zie ik dit veel te weinig en is het gewoon een wedloop geworden van mensen die continue wow en blizzard aan het afzeiken zijn om al hetgene wat ze maar kunnen vinden.

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 23:59

DizzyWeb

Ondertiteld

M1lamb3r schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:21:
[...]

klopt maar een beetje normale number generator pakt niet de tijd in 24 uur maar de systeemtijd in miliseconde en gerekend van 1 januarie 1900 (datum is onder voorbehoud)
1 januari 1970 bedoel je denk ik, de unix timestamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Wat is de beste manier om mensen mee te krijgen om de vancleef quest te doen? Dat is toch de quest met die grote steen bij de ingang van de deathmines? Ik als Mage kan weinig betekenen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:25:
Wat is de beste manier om mensen mee te krijgen om de vancleef quest te doen? Dat is toch de quest met die grote steen bij de ingang van de deathmines? Ik als Mage kan weinig betekenen daar :)
Waarom niet? Je bent water machine en je kan mobs sheepen. Ik zou je wel meewillen naar DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:27:
[...]

Waarom niet? Je bent water machine en je kan mobs sheepen. Ik zou je wel meewillen naar DM.
Wat is een water machine :) Mobs sheepen kan ik idd. Maar in m'n uppie trek ik 't uiteraard niet. Ik bedoel meer dat het lijkt alsof het animo om naar de DM etc laag is.

Maar die vancleef quest is toch niet in de DM, maar naast de ingang met die steen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het begint er naast misschien, moet je van die deviate killen etc, en uiteindelijk de traitor begeleiden naar de mijn waar DM is. Dan heb je een 5 mans groep nodig om die instance te doen en VanCleef te killen. Is laatste boss daar.

Lees dit maar is door: http://www.wow-pro.com/node/578

btw, water machine omdat je water en eten kan conjuren en aan party members kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:34:
Het begint er naast misschien, moet je van die deviate killen etc, en uiteindelijk de traitor begeleiden naar de mijn waar DM is. Dan heb je een 5 mans groep nodig om die instance te doen en VanCleef te killen. Is laatste boss daar.

Lees dit maar is door: http://www.wow-pro.com/node/578

btw, water machine omdat je water en eten kan conjuren en aan party members kan geven.
Ik wist niet dat ik dat eten en water ook weg kon geven :)

Ik kan nu btw niet inloggen @ trollbane :( meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:28:
[...]

Wat is een water machine :) Mobs sheepen kan ik idd. Maar in m'n uppie trek ik 't uiteraard niet. Ik bedoel meer dat het lijkt alsof het animo om naar de DM etc laag is.

Maar die vancleef quest is toch niet in de DM, maar naast de ingang met die steen?
Welke naam heeft de quest, want de enige die me bij staat is aan het eind in de instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:39:
[...]

Welke naam heeft de quest, want de enige die me bij staat is aan het eind in de instance.
Het gaat om deze quest± http://www.thottbot.com/q166

mooie beloning is die staff :D Vandaar de interesse in die quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:44:
[...]

Het gaat om deze quest± http://www.thottbot.com/q166

mooie beloning is die staff :D Vandaar de interesse in die quest ;)
Die is helemaal aan het eind van de instance. Gewoon met een groep naar de deamines gaan en alle bosses doen, dan doe je deze ook meteen.

Of als je een kennis hebt die wat hoger level is vragen om je een boost te geven als je het de makkelijke manier wil doen. Ik laat dit doen voor mijn warlock, simpelweg omdat het mn zoveelste character is en ik al een level 58 lock heb op een andere server en dus in ieder geval niet meer hoef te leren spelen met die lock in groepen.

Als het je eerste character is gewoon met een normale groep doen. Is veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Carnagy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:36:
[...]

Ik wist niet dat ik dat eten en water ook weg kon geven :)
Dat zal je op hogere levels meer moeten doen dan je lief is ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:51:
[...]

Die is helemaal aan het eind van de instance. Gewoon met een groep naar de deamines gaan en alle bosses doen, dan doe je deze ook meteen.

Of als je een kennis hebt die wat hoger level is vragen om je een boost te geven als je het de makkelijke manier wil doen. Ik laat dit doen voor mijn warlock, simpelweg omdat het mn zoveelste character is en ik al een level 58 lock heb op een andere server en dus in ieder geval niet meer hoef te leren spelen met die lock in groepen.

Als het je eerste character is gewoon met een normale groep doen. Is veel leuker!
Vorige keer stopte m'n group bij zo'n grote zaagrobot uit WC3. is dat het einde? Dat was namelijk een goblin beestje niet vancleef toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 12:25
VanCleef zit boven op een groot piratenschip een stuk verder nog de instance in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Carnagy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:53:
[...]

Vorige keer stopte m'n group bij zo'n grote zaagrobot uit WC3. is dat het einde? Dat was namelijk een goblin beestje niet vancleef toch?
Nee, dat is de 2e boss ofzo. Je kan nog een heel stuk verder daarna. Nieuwe groep zoeken en nog 's proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DizzyWeb schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:23:
[...]

1 januari 1970 bedoel je denk ik, de unix timestamp.
(Unix) epoch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

In DM kan er ook een erg nice staf dropen
http://www.wowhead.com/?item=5201

je kunt geen betere krijgen tot level 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:28:
In DM kan er ook een erg nice staf dropen
http://www.wowhead.com/?item=5201

je kunt geen betere krijgen tot level 34
Inderdaad, die had mijn lock, tot ik de illusionary rod kreeg :)
http://www.wowhead.com/?item=7713
En die is level 34 van Archivist Doan, dus ongetwijfeld doelde jij daar op.

Overigens twijfel ik of ik die net als bij mijn priest ga vervangen door Resurgence rod.
http://www.wowhead.com/?item=7713
Denk het wel, ondanks dat ik +sta inlever. Ik gebruik tegenwoordig toch meer dark pact dan life tap. En als je daar aan toe bent, dat is een quest in Maraudon, één van mijn favoriete instances, maar ik schijn daar alleen in te staan :P
Of ik moet mazzel hebben dat een level 70 guildy me wil helpeb deze: http://www.wowhead.com/?item=18082 te farmen. Dan heb je meteen ook kans op http://www.wowhead.com/?item=18083.

En pak je ook meteen Sezz'ziz mee voor http://www.wowhead.com/?item=9470

Horde kunnen BTW deze beauty krijgen: http://www.wowhead.com/?item=6505
Quest item in de WC!

En deze kan je ook van de AH halen http://www.wowhead.com/?item=890

Als je van PVP/BG's houdt: http://www.wowhead.com/?item=19573#00z

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-06-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:31
Damn...dit het meest trieste filmpje wat ik ooit heb gezien 8)7 :'( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 17:46
Hooli-gan schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:31:
[...]

Damn...dit het meest trieste filmpje wat ik ooit heb gezien 8)7 :'( :X
je bent nog vergeten om toe te voegen dat t nogal slecht acteerwerk is GVD dat soort mensen zijn juist levenloos, ze hebben niks te doen dus gaan ze maar anderen afkraken gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:04:
Ik heb nog nooit of te nimmer last gehad van bugs in wow, tenzij door een addon, of na een pc-crash waarbij ik beschadigde bestanden had.

Dus bagger ontwikkelaars vindt ik wat sterk.
Ach gisteren op the maelstrom was heel kalimdor aan het staken
Alle npc's , monsters, critters & nodes (mine etc) waren verdwenen, de boot vaarde niet (hoewel tot het scherm dat er geladen moet worden , boot foetsie en terug zwemmen maar) , zeps ook niet en portals & HS werkte ook niet.
(eastern kingdom , outland , instances werkte allemaal wel btw )
duurde ruim 2 uur voor het weer werkte , er waren opeens wel veel AQ groepen in de tijd dat het niet werkte , was wel weer leuk om daar weer eens heen te gaan met een all lvl70 raid , easy ;)
Ook wel grappig op die boot dat 2 dwergen afk waren blijkbaar en gewoon verzopen toen de boot verdween :D

edit : ZG = AQ toen kalimdor gedisc. was :+ , gisteren hadden we ook nog ZG meegepakt :) door elkaar gehaalt ....

[ Voor 7% gewijzigd door dontcare op 28-06-2007 21:59 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik ga nu richting Hydros met de guild en aangezien ik een druid ben die daar gaat tanken heb ik items nodig met frost / nature resistance. Maar.. de GM zei dat juist die niet crafteble zijn, op AH staat ook niets, en geen idee waar ze droppen..

Iemand een idee hoe ik eraan kan komen? Alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Ze zijn craftable, je haalt ze van de AH, en ze droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 169084 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:54:
Ze zijn craftable, je haalt ze van de AH, en ze droppen.
Probeer jij nou grappig te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
frost gear: craftable spul via kara rep?
nature: ik gok sporeggar (zelf geen crafter)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

DefLite

Why so serious?

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:38:
Ik ga nu richting Hydros met de guild en aangezien ik een druid ben die daar gaat tanken heb ik items nodig met frost / nature resistance. Maar.. de GM zei dat juist die niet crafteble zijn, op AH staat ook niets, en geen idee waar ze droppen..

Een guild op mijn server heeft naxxramas gedaan voor frost gear :X
en je kan ook een recipe kopen als je honored bent met Violet Eye

Ik weet alleen niet zeker of de patterns in violet eye alleen voor plate is of ook leather

[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 29-06-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:28
Moeilijk moeilijk moeilijk...
Ik had onlangs nog deze post geplaatst over de moeilijke situatie in onze guild atm:
cls in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

Nu hebben we 3 dagen geleden eindelijk Lurker gedowned en er lijkt weer een beetje leven in te zitten ondanks dat er nog een hoop problemen intern zijn. Maar ik werd net dus gewhispered door de beste guild op de server (The Alterac Deviants - SSC Clear, Eye bijna clear) met zoiets van "als het even kan inviten we je vandaag nog".. Maar het voelt echt bijzonder kut (backstabben?) om nu mijn guild te verlaten waar ik al een hele tijd in zit en een hoop mee heb meegemaakt.
Toch wil ik graag verder komen in PvE en ik sta nu dus voor een bijzonder moeilijke keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

DefLite

Why so serious?

cls schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:58:
Ik had onlangs nog deze post geplaatst over de moeilijke situatie in onze guild atm:

Nu hebben we 3 dagen geleden eindelijk Lurker gedowned en er lijkt weer een beetje leven in te zitten ondanks dat er nog een hoop problemen intern zijn. Maar ik werd net dus gewhispered door de beste guild op de server (The Alterac Deviants - SSC Clear, Eye bijna clear) met zoiets van "als het even kan inviten we je vandaag nog".. Maar het voelt echt bijzonder kut (backstabben?) om nu mijn guild te verlaten waar ik al een hele tijd in zit en een hoop mee heb meegemaakt.
Toch wil ik graag verder komen in PvE en ik sta nu dus voor een bijzonder moeilijke keus :P
Ik heb je verhaal gelezen ik zou of leaven en "The Alterac Deviants" joined of een eigen guild maken en dan proberen de core members mee te krijgen .
Als je guildleader niks wil veranderen dan is er niks aan te doen.

[ Voor 162% gewijzigd door DefLite op 29-06-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
blouweKip schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:42:
frost gear: craftable spul via kara rep?
nature: ik gok sporeggar (zelf geen crafter)
cenarion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 08-05 17:46

Waarom leaven als je zelf een officer bent en er zelf ook wat aan KAN doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 13:57

Leather:
frost: http://www.wowhead.com/?i...filter=cr=28;crs=1;crv=20
nature: http://www.wowhead.com/?i...filter=cr=27;crs=1;crv=20

Cloth
frost: http://www.wowhead.com/?i...filter=cr=28;crs=1;crv=20
nature: http://www.wowhead.com/?i...filter=cr=27;crs=1;crv=20

en natuurlijk items op de AH met xxx of nature resistance/frost restance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Zo net naar deze WoW video gekeken. Echt een aanrader.

http://forums.wow-europe....l?topicId=298941554&sid=1

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik ziet een beetje in een strik :S

Ik ben al een tijdje bezig met mijn rogue en die is nu level 55 .

Alleen ben ik sinds vandaag op mijn allereerste char , namelijk een mage gegaan .

En nadat ik een paar mooie filmpjes had gekeken van mings tegenstaders ( rogue vs mage )
heb ik beetje gezien hoe je een mage moet spelen .

En hoe leuk een mage eigenlijk wel is .

Nu kan ik niet kiezen tussen mijn level 30 mage , en mijn level 56 rogue :S

Hebben jullie een paar argumenten waardoor de keuze makkelijker is ?

En ik hou zowel van afstand spelen , als van close combat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 03:30:
Ik ziet een beetje in een strik :S

Ik ben al een tijdje bezig met mijn rogue en die is nu level 55 .

Alleen ben ik sinds vandaag op mijn allereerste char , namelijk een mage gegaan .

En nadat ik een paar mooie filmpjes had gekeken van mings tegenstaders ( rogue vs mage )
heb ik beetje gezien hoe je een mage moet spelen .

En hoe leuk een mage eigenlijk wel is .

Nu kan ik niet kiezen tussen mijn level 30 mage , en mijn level 56 rogue :S

Hebben jullie een paar argumenten waardoor de keuze makkelijker is ?

En ik hou zowel van afstand spelen , als van close combat 8)7
toon volledige bericht
Beide levelen? Als jouw serverr een beetje als de doorsnee server is vind je sneller een groep met je mage. Zonde om die rogue te stoppen als je het leuk bvindt.

Kies gewoon 1 main en speel met de andere 1 keer per week je rested bonus op (wel seeds in een inn zetten dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 210042 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:23:
Ergens op wow europe forum staat een topic genaamd 'I did something nice' .....
Je zou er spontaan /emo van worden. Maar een mooi verhaal _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is wel een gedeelte craftable.

Probeer iig 2 ringen te krijgen namelijk:
The Natural Ward http://www.thottbot.com/i31399
The Frozen Eye http://www.thottbot.com/i31398
Allebei de resistances 35 rating.

Verder moet je gewoon AH regelmatig controleren op lvl 68-70 leather green gear met nature of frost protection. Volgens mij hebben onze druids allebei 175 NR/175 FR zo ongeveer.

Oja, ook een aanrader:
Syrannis' Mystic Sheen uit botanica
gooi daar dan +7 to all resistance op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om er toch even een eind aan te maken, in ieder geval kan mijn broer weer spelen.

Alle blizzard repair tools en suggesties om je WTF/WTB/ROFL/Interface directories leeg te maken ten spijt, ondanks alle nieuwe drivers, bleef hij disconnecten.

Wat wel werkte:
Installeer WoW classic van de CD's
Installeer WoW TBC
Download en installeerd alle patches

Het lijkt er verdacht veel op dat de laatste patch niet goed geapplied is. Achteraf iets wat ik overigens zelf al een keer had meegemaakt. Gelukkig maak ik altijd een kopie van de WoW directory op mijn PC voor patches, dan hoef je alleen de laatste patch opnieuw te doen. M'n broer gaat nu hetzelfde doen, vanaf scratch installeren duurt namelijk vrij lang met patches van 400MB er tussen ;)

Zal die andere guildie ook nog even suggereren een fresh install te doen, kijken of het bij hem dan ook weer goed loopt.

En wat betreft 'I did something nice...' Helaas komt het vaker voor dat spelers zo slecht behandeld worden en niet altijd is er iemand zo vriendelijk om te helpen. Heb zelf al een keer gehad dat ik in slecht (maar dan ook heel slecht) engels werd gevraagd door iemand die gekicked was uit een Deadmines groep en geen groep meer kon vinden. Werd in General uitgemaakt voor ninja looter. Bleek een nederlander te zijn van een jaar of 9-10. Z'n engels was slecht en was zn eerste keer in een groep. Hij deed niet anders als hij altijd (alleen) had gedaan, hij stond bij een kist en loote die.

Ik heb hem even snel uitgelegd hoe en waarom ze zo deden en vervolgens in general de situatie uitgelegd. Genoeg mensen met een bord voor hun kop, maar gelukkig ook mensen die wel nog enig begrip voor anderen tonen.

Ben met een alt van me en hem een groep gevormd en heb alsnog DM met hem gedaan, ondertussen een paar tips aan hem gegeven. Heb hem daarna nooit meer online gezien, ik hoop niet dat één groep ensen hem om zijn onwetendheid heeft weggejaagd.

Met andere woorden als in general een level<20 speler voor ninja looter wordt uitgemaakt, bedenk dan dat er iets anders aan de hand kan zijn. Heeft een speler eenmaal een level bereikt dat je niet in 1 dag doet wordt het weer een ander verhaal, maar ook dan moet je uitkijken. (Was als shadow priest lang geleden als healer mee met een groep. Er dropte +dmg cloth en ik need, werd door de mage die erbij was meteen voor ninja looter uitgemaakt. Ik had ze gezegd dat ik shadow priest was en liever dps deed - hoe dingen kunnen veranderen - , we konden echter geen andere healer vinden. Ik werd wel in general voor ninja looter uitgemaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
van de week toch maar besloten me rogue weer wat te gaan gearen
afgelopen paar dagen weer begonnen met demon grind voor aldor rep voor zwaard
paar questjes gedaan en flink wat tijd geinvesteerd om engi weer wat te levellen, voor de goggles :P

nu op engi op lvl 333

High Warlord wapens beginnen toch wat outdated te worden denk ik :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:55:
van de week toch maar besloten me rogue weer wat te gaan gearen
afgelopen paar dagen weer begonnen met demon grind voor aldor rep voor zwaard
paar questjes gedaan en flink wat tijd geinvesteerd om engi weer wat te levellen, voor de goggles :P

nu op engi op lvl 333

High Warlord wapens beginnen toch wat outdated te worden denk ik :+
maak white smoke flairs.. honored @ cenarion expedition.. die kan je levelen tot lvl 350.. kost een poedertje en een netherweave.. el cheapo levelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:30:
[...]

maak white smoke flairs.. honored @ cenarion expedition.. die kan je levelen tot lvl 350.. kost een poedertje en een netherweave.. el cheapo levelen..
i know ^^ maar die kan ik pas maken op 335 ^^ moet dus nog 2 skillpoints
en dan inderdaad gewoon die crap maken tot 350, dan wat benodigde parts maken en dan de imba goggles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:17
/signed
Nog steeds last na wat ge'ALT-TAB't te hebben.

Erg vervelend, maar goed, dan maar even uitloggen, pc opnieuw starten en weer inloggen, het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Zjanzjak schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
/signed

Erg vervelend, maar goed, dan maar even uitloggen, pc opnieuw starten en weer inloggen, het zij zo.
Mijn Wow installatie had hetzelfde met de Xperl addon, zonder addon heb ik geen problemen meer (en echt een asociaal veel hogere framerate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

/signed

bij mij kan ik gewoon weer opnieuw inloggen. no probs.

betreft engi goggles.. die zijn idd erg imbaness.. heb al de 4 fel iron stabelisers (ofzo) en de knothide leather heb ik ook wel. nu alleen nog de primal nether, khorium rommel en een paar gems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

/signed

Wat ik doe is windowed spelen, maar wel window grootte maximaal. Lijkt net fullscreen, maar alt-tabben gaat een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:
[...]

bij mij kan ik gewoon weer opnieuw inloggen. no probs.

betreft engi goggles.. die zijn idd erg imbaness.. heb al de 4 fel iron stabelisers (ofzo) en de knothide leather heb ik ook wel. nu alleen nog de primal nether, khorium rommel en een paar gems..
heb alle mats al zowat, enige wat ik tekort kom/kwam is fel iron om te levellen ^^
maar ben er nu bijna.

enige waar ik tegenop zie is de repgrind voor de insstances voor heroic keys, maarja wel nodig, heroics zjin wel grappig om te doen ook zjin ze generfed

gisteren op een gewone Sethekk halls run (need shoulders) de nether gewonnen :) dus dat was meteen een meevaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:55

Eigenlijk ben je nu al te laat als je binnenkort Hydross gaat doen. Ik ben al 2-3 maanden bezig om mijn nature en frost res voor mekaar te krijgen. Zo af en toe zul je groen spul op ah tegen komen. Maakt neit uit of het cloth of leather is, je hebt toch geen armor nodig bij dat gevecht. Zorg dat je de twee jewelcrafting ringen laat maken, 1 frost, 1 nature. Neem de jewelcrafting nechlace voor ofwel frost ofwel nature. En voor de rest alles gewoon groen van ah. Vul dat aan met +8 nature res en +8 frost res kits van leatherworkers.

Probeer unbuffed ongeveer 200+ res van beide types tegelijk te krijgen. Het enige wat interessant is in dat gevecht, is res en stam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Och, zoveel resistance heb je niet nodig als add-tanker om eerlijk te zijn. Eén van onze tanks komt net aan de 100 FR en heeft nauwelijks NR, en problemen heeft 'ie verder niet qua tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Er is natuurlijk een verschil tussen voor het eerst met je guild naar Hydross, en hem later tanken, als je hem afk aan het farmen bent. Met een goeie FR NR set, zorg je gewoon dat je niet onnodig op je healers hoeft te leunen. Hierdoor kunnen zij meer tijd besteden aan de tanks en aoe-ers. Tuurlijk, je kunt ze ook naakt gaan tanken als de healing maar goed genoeg is. Maar het zal je in dank afgenomen worden als je als OT gewoon je verantwoordelijkheid neemt bij nieuwe encounters, en goed voorbereid bent.

Het is net als met curator. Toen je die begon te leren trok je melee ook gewoon goeie arcane res aan. Nu hij op farm is doe je dat niet meer omdat je dan 3 evocations ipv 2 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 09-05 16:53

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben deze week respecced naar Shadow Priest weer eens aangezien wij omkomen in de healers..
Kan zo bij allerlei andere guilds aan de slag als holy/disc priest maar vind deze guild (compleet NL) te gezellig om zo weg te gaan. Nu kan ik dus op elke run naar instances mee en hoef alleen nog revered te worden met Honor Hold. Verder snel even wat Shadow(dmg) gear geloot en dat was in mijn geval de oblivion set pre heroics. Binnenkort maar eens starten met de heroics voor een wapen aangezien mijne nog steeds een green dagger is. Zit nu op circa 530+ dmg wat volgens mij best aardig is ? De shadowweave set kan ik niet meer maken aangezien ik een Mooncloth tailor ben en mijn complete mooncloth set al heb. Weet er iemand nog simpel op te pikken upgrades voor mijn dmg gear ? Zat zelf te denken om paar instances te runnen voor een staff want vind 250G voor een 'Bringer of Death' wel veel... Of is deze het echt waard om pre heroics op te pikken ? Hoopte zelf vooral op een drop van Warbringer O'mrogg in Shattered Halls voor de +dmg dagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 13:57
Arcane resistance bij curator? Sinds wanneer : D

**edit@hierboven**

Als je gold over hebt kan je mooncloth tailor respeccen naar shadowweave tailor

[ Voor 53% gewijzigd door ImdaMned op 29-06-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireAge schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:06:
Er is natuurlijk een verschil tussen voor het eerst met je guild naar Hydross, en hem later tanken, als je hem afk aan het farmen bent. Met een goeie FR NR set, zorg je gewoon dat je niet onnodig op je healers hoeft te leunen. Hierdoor kunnen zij meer tijd besteden aan de tanks en aoe-ers. Tuurlijk, je kunt ze ook naakt gaan tanken als de healing maar goed genoeg is. Maar het zal je in dank afgenomen worden als je als OT gewoon je verantwoordelijkheid neemt bij nieuwe encounters, en goed voorbereid bent.

Het is net als met curator. Toen je die begon te leren trok je melee ook gewoon goeie arcane res aan. Nu hij op farm is doe je dat niet meer omdat je dan 3 evocations ipv 2 nodig hebt.
Van de allereerste try tot de allerlaatste farm heeft er bij ons nog nooit iemand arcane res aangehad bij curator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireAge schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:06:

Ik heb het over de eerste pogingen. ;) Niet dat z'n gear nu veel beter is, maar als dat niet nodig is maken we ons daar niet zo druk meer om. We deded Hydross eerste kill met acht healers en we hadden niet extreem veel moeite met het up houden van een MT, drie OT's en de water tomb mensen. DPS pakt muv de locks eigenlijk vrij weinig damage. Gear werd bij ons door de hele guild geregeld trouwens. Bij Curator hebben we ook nooit arcane res gear gehad, zelfs de soaker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08

Normaal gesproken ben ik een groot voorstander van blijven en proberen de boel op orde te krijgen.
Wat echter uit jouw verhaal naar voren kwam was dat de conflicten met de GM (loot distro, recruitment etc) te groot zijn om nog mee te werken.
Als een GM niet luistert naar issues van officers dan kun je maar 1 ding concluderen: hij heeft jou niet nodig.

Ik zou in zo'n situatie gewoon weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:13:
[...]
Van de allereerste try tot de allerlaatste farm heeft er bij ons nog nooit iemand arcane res aangehad bij curator.
Ik denk dat het maar net is met wat voor gear je zo'n encounter begint te leren. In het begin waren onze healers gewoon niet in staat, zelfs niet met 4 om iedereen levend te houden zonder dat de melee arcane res gear aan deed. Met 150+ res hier neem je als meleen toch al snel 50-75% minder arcane damage, dus dat was voor ons de oplossing. Tegenwoordig ga ik bij deze boss als ik hem niet tank gewoon in kitty met 300+ arcane res en 12k + health alleen de boss dps-en. Op die manier eet ik alle hatefull bolts, en gaat hij altijd tijdens de tweede evoc neer, terwijl we maar 2 healers nodig hebben (en spriest ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:02

Osxy

Holy crap on a cracker

TiMMieJ schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:12:
Ik ben deze week respecced naar Shadow Priest weer eens aangezien wij omkomen in de healers..
Kan zo bij allerlei andere guilds aan de slag als holy/disc priest maar vind deze guild (compleet NL) te gezellig om zo weg te gaan. Nu kan ik dus op elke run naar instances mee en hoef alleen nog revered te worden met Honor Hold. Verder snel even wat Shadow(dmg) gear geloot en dat was in mijn geval de oblivion set pre heroics. Binnenkort maar eens starten met de heroics voor een wapen aangezien mijne nog steeds een green dagger is. Zit nu op circa 530+ dmg wat volgens mij best aardig is ? De shadowweave set kan ik niet meer maken aangezien ik een Mooncloth tailor ben en mijn complete mooncloth set al heb. Weet er iemand nog simpel op te pikken upgrades voor mijn dmg gear ? Zat zelf te denken om paar instances te runnen voor een staff want vind 250G voor een 'Bringer of Death' wel veel... Of is deze het echt waard om pre heroics op te pikken ? Hoopte zelf vooral op een drop van Warbringer O'mrogg in Shattered Halls voor de +dmg dagger.
Beste keus, respec tailoring. Het kost zeker wat goud maar het is het dubbel en dwars waard.
Ik loop inmiddels zelf op 1015+ shadow(unbuffed :9 ), maar dat is dan in bijna full epic met arena 2 dagger+offhand.

Zou niets van AH kopen, op misschien spellstrike of battlecast sets na.

* Osxy houd van zijn shadow priestje :) _/-\o_

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens deze week ook tailoring gepowerleveled en de volledige Shadoweave set gecraft. +9 dmg gems er in enzo. Kom nu op 992 + shadow damage met fel armor, maar ik moet nog wat trinkets vervangen en heb nog een blauwe waist en head die nog epic moeten worden.

Vette upgrade, koste me wel meer dan 5k gold om tailoring te powerlevelen en de mats voor de shadoweave items te kopen, maar lijkt me wel dat dat het waard was :)
Gisteren in kara iets van 1.2 miljoen damage gedaan, terwijl de nr 2 net 900k had (ok, we hadden newbie dps mee, maar toch :p )

Ben best tevreden. Als je't geld kan missen, zeker een aanrader :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.