OkkE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:14:
[...]
Als ik samen met 1000 andere mensen een auto huur, in alle 1000 wordt de zelfde nieuwe radio gezet, en dan doet mijn auto het niet meer. Ja dan zou ik dat niet leuk vinden. Als ik dan naar dat bedrijg terug ga, en ze vertellen mij dat hun niets vreemds kunnen vinden, tsja, dan is dat balen, maar kan ik twee dingen doen: 1. nooit meer een auto huren bij dat bedrijf, 2. het bedrijf aanklagen. Lijkt me sterk dat ik gelijk ga krijgen bij optie 2, dus lijkt me het antwoord duidelijk.

Was mijn vraag niet. Of er nu 1 auto het niet deed of alle duizend, als jij die auto niet werkend van ze krijgt en dat duurt een week betaal jij dan voor die week auto huur?
Vertel me niet dat het voor jou een verschil maakt of jouw auto de enige is die het niet doet.
En bij die auto als ze moeilijk doen zeg je nog volgende keer een andere verhuurdem, zeg jij eens bij wie je nog meer WoW kunt spelen? Dus bij Wow is je enige optie je account (tijdelijk) stopzetten.
En om antwoord op jouw vraag te geven. Als het probleem niet deze week opgelost is, dan zet mijn broer zn betalingen stop idd en speelt niet meer tot het is opgelost. Het gaat nu om de gametime waar je al voor betaald hebt. Lezen is moeilijk, ik weet het. Misschien kunnen we het beter over warlock builds hebben.
quote]
m9nossie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:16:
Blizzard dat bagger test en vroeg released ? Je hebt niet echt veel kennis van zaken als je zoeits gaat roepen.
Als je een complex software product echt 100% volledig goed functionerend getest wil hebben kan je het na 100 jaar nog niet releasen, er komen altijd wel bugs boven water, vooral met een userbase van 8 miljoen mensen.
En ik durf te wedden dat 75% van alle problemen met crashes en disconnecten gewoon te maken heeft met een slecht geconfigureerde windows installatie ( updates, drivers, spyware, etc ) of brakke ISP.
[/quote]
Ik weet genoeg van software ontwikkeling om te weten dat complexe software niet fout vrij is. Maar bij WoW releasen met class talents die niet werken, sorry dat is echt te vroeg releasen. De basisfunctionaliteit moet het gewoon doen, dat er randgevallen zijn waar het fout gaat ok. Een deel van de service is dan weer hoe je omgaat met die randgevallen.
Om een voorbeeld te noemen. Digitenne moet volgend KPN bij mij werken, door de geboouwen om me heen heb ik echter geen ontvangst, bovenste verdieping heeft prima ontvangst. Ik krijg van KPN mn geld terug.
Blizzard doet niets, zegt niets en neemt je geld. Dat is geen service. Zoals gezegd, minimaal kunnen ze je aanbieden je account te suspenden tot de volgende patch als je al hun tips uit de FAQ's en fresh installs al hebt geprobeerd. En nu gaan er vast weer mensen roepen dat iedereen die eenpaar dagen weggaat dan suspend? Dan zorg je ervoor dat weer beginnen niet voor de volgende patch dag kan.
[
Voor 36% gewijzigd door
Anoniem: 63072 op 28-06-2007 15:28
]