@ CLS,
Om eerlijk te zijn ik zou eruit stappen, tijd geleden eenzelfde probleem gehad, ik maakte deel uit van een guild die pre tbc op Stormrage 2e was in progression (op thaddius gstopt).
Na het uitkomen van TBC stopten er een aantal members met spelen etc. etc. je kent het wel, waar het op neerkwam is dat er ongeveer 30 members overbleven met 4 tanks totaal (2 warriors, 1 Feral, 1 Protadin), toen de MT besloot dat ie er wel genoeg van had, en eindeloze discussies op de officer boards over hoe we dat aan gingen pakken, maar weinig besluiten en acties ondanks de bult aan energie die ik en 1 andere officer (van de 7), viel de guild bijna op zijn gat, het moment dat de MT stopte met spelen zatten we op 40% Magtheridon en we vielen terug naar problemen met Maulgar

, anyway er werd ineens massaal gerecruit zonder te letten op ervaring en gear wat het dus ook niet ten goede kwam, na nog meer discussies daarover heb ik de eer maar aan mijzelf gehouden en ben overgestapt naar mijn huidige guild.
"moraal" WoW blijft een spel voor jezelf zelfs al zit je met vrienden in guild, je moet doen waar je zelf de meeste lol aan hebt.
---------------------------------
Lief dagboek,
Gisteren ging het nieuwe raidschema in wat betekend dat zondag een full SSC clear behelst, dus ik bepakt en bezakt (lees pots, food, ammo) om half zes bij de ingang van SSC, 6 uur pull perfect binnen no time voor Hydros merkt onze frosttank op dat ie zijn frostres gear is vergeten
Niet zo heel erg op zich ff portal en weer terug summonen, Hydross plat, trash naar Lurker plat, beginnen op Lurker, dezelfde tank (is onze 2e MT / 1e OT) gaat dood door een elite op het middenplatform wat blijkt .... hij was vergeten zijn gear te switchen ....... lekker is dat, maar goed FD ftw zeg maar
Lurker down blije Shaman met boots en guild een paar voids erbij, op naar Leotheras, trash is echt een eitje nu, na de nerf en de gear upgrades die mensen gehad hebben doen we er niet meer moeilijk over, dus Leo gevecht begint netjes -> Demon Phase -> Tank dood

die klungen was zijn Fire res gear OOK vergeten

gaat lekker zo, aan de andere wederom FD saves the day eeeuuuh repaircosts. volgende try Leo dead, champion en defender gloves

weer geen hero
Onto Karathress, perfecte executie, Hero en Defender yay, bieden maar 200 . . . 250 kut die mage heeft 400 dkp meer dan ik onbegonnen werk dus, pass, nog steeds geen T5 en die 2 piece setbonus is zooo goed voor een BM hunter. Tidewalker dan crap crap crap, MT dood 3 wipes, zodra de murlocs kwamen stopten alle healers met healen bahalve de murloc tankadin ...... minder healen ok zodat hij alle agro krijgt maar waarom stoppen, onze mense waren niet helemaal wakker, Tidewalker down, Mantle of the Tireless Tracker, kijk nou das een nette upgrade voor mijn t5 shoulders, ff kijken 3 hunters in de raid .. 1 met t5 shoulders een met 48 dkp, ff naar interesse vragen in hunter channel, is wel interesse maar hij wil wel wachtten ok bid 50, nice nieuwe schouders, ff snel hearten en een inscription erop, oude in bank dumpen en onto Vashj.
Vashj Phase 3 begint 2 striders en 1 elite up .... kom op mensen dit is niet zoals het hoort. MT1 dood shit gaat lekker zal we leen wipe worden, maar vast een plekje zoeken waar ik straks kan FD'en, hmm adds dood en MT2 heeft volle agro, voor de zekerheid maar een xtra MD eroverheen en dan TBW/BW trinkets en quick shots altijd lekker die extra damage, mana

no problem shadow priests ftw als BM, ze smullen van ferocious inspiration, Vashj dood, OMG 3e keer pas en na zo'n try die eigenlijk had moeten eindigen in een wipe.
Lightphatom Scepter, Krakken-Heart Chestplate, Defender en Hero tokens, hmm alsnog kans op mijn 1e part t5 200dkp maar ik heb hem

, he t'is pas half elf 5uur clear einde raid morgen Kael'Thas.