Lol, kan het nog trager, kan ik nog beter als beertje 10 mobs trekken en doodswipen, met thorns actief.Tranzity schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:25:
Haha, fantastisch!
Hoe kan je je daar nou druk over maken...
Paladin farming: http://files.filefront.com//;7814242;;/
hmm als ik een puur fire build zou nemen zou ik het volgende doen:ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Nope, ik zal ff een basic van de punten die je minimaal moet hebben om max raid dps te halen. http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgM0dcI0eRx0h
Heb je nog 6 punten over. (7 als je die ene punt in scorch ergens anders in wil zetten). Probeer die punten ergens in te stoppen waardoor je meer dmg doet. arc/fire/frost whatever. Die zijn er dus niet.
vandaar dat als filler de volgende punten worden ingevult: pyroblast (om blastwave te krijgen) blastwave en dragon's breath. Dan blijft er nog 1 puntje over.
@ chronus. We reageerden meer op smultie dan op jou : )
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgM0dcI0eRx0h
playing with fire is redelijk maar ik vind hem niet opwegen tegen de andere talents die ik heb gekozen.
Blazing speed, is leuk! komt best wel vaak handig uit, vooral bij AOE packs in instances, en in pvp.
tsja en die 2punten in flamstrike, ik had niet echt iets nuttigs voor die 2 punten. (menig ander zou die in Playing with fire kunnen gooien)
Nerf druids.FireAge schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:30:
[...]
Lol, kan het nog trager, kan ik nog beter als beertje 10 mobs trekken en doodswipen, met thorns actief.
Anyway, ik grind niet met m'n paladin. Daar hebben we de AH voor.
Je laat je kennen door zo non-argumenterend en generaliserend te discussiëren. Net alsof iedereen die een warlock rollt zo is, net alsof iemand die een <insert random class exclude warlock> rollt dat nooit zal doen.Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:21:
[...]
Ik laat mij kennen door warlocks te quoten, sorry maar als je dat niet snapt zal ik in het vervolg [quote/quote] gaan gebruiken. Dacht toch echt dat die aanhalingstekens genoeg waren.
[...]
Link je eigen build ff ipv die van mij copy pasteGohan-san schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:33:
[...]
hmm als ik een puur fire build zou nemen zou ik het volgende doen:
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgM0dcI0eRx0h
playing with fire is redelijk maar ik vind hem niet opwegen tegen de andere talents die ik heb gekozen.
Blazing speed, is leuk! komt best wel vaak handig uit, vooral bij AOE packs in instances, en in pvp.
tsja en die 2punten in flamstrike, ik had niet echt iets nuttigs voor die 2 punten. (menig ander zou die in Playing with fire kunnen gooien)
Ja, dat kun je, maar je kan er niet zoveel aan als een paladin, en ook niet zosnel. Granted, het gaat langzamer dan de meeste aoe classes, maar het is een stuk sneller dan single target grinden.FireAge schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:30:
[...]
Lol, kan het nog trager, kan ik nog beter als beertje 10 mobs trekken en doodswipen, met thorns actief.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Eensch, lang leve de chinezen, anders moest ik zelf die shit farmen. Nu kun je gewoon je geld verdienen met handelen. Soms denk ik haast dat ik het leuker vind om geld te verdienen in wow dan om te raidenTranzity schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:34:
[...]
Nerf druids.
Anyway, ik grind niet met m'n paladin. Daar hebben we de AH voor.

Anoniem: 222872
lol demo, /huil please of reroll een lock, ga niet zielig lopen doen van locks are imba, nerf plx!!!?!!
leer normaal grinden en je hebt geen problemen, het is de speelstijl van een lock, wij gaan ook niet janken omdat hunter/mages grotere range hebben?
leer normaal grinden en je hebt geen problemen, het is de speelstijl van een lock, wij gaan ook niet janken omdat hunter/mages grotere range hebben?
Anoniem: 200262
Ben totaal nieuwe in lock gedeelte
Ma hoe grinden locks dan
?
Voidwalker erop dots ,drain life ?
of bedoelen jullie voidwalker tankt 4 mobs , jij dot , en draint mana life totdat ze alle 4 dood zijn ?
Ik zou het best iri vinden als er iemand komt elke keer 4 mobs grinden terwijl ik ze nodig hebt voor een qeust ,meestal vraag ik of die in group wilt ofzo
als die dan niet wilt , ga ik wel andere plaats voor qeust
Ma hoe grinden locks dan
of bedoelen jullie voidwalker tankt 4 mobs , jij dot , en draint mana life totdat ze alle 4 dood zijn ?
Ik zou het best iri vinden als er iemand komt elke keer 4 mobs grinden terwijl ik ze nodig hebt voor een qeust ,meestal vraag ik of die in group wilt ofzo
als die dan niet wilt , ga ik wel andere plaats voor qeust
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 22-06-2007 15:15 ]
4/5 targets volgooien met dots en dan drain tanken. of 4/5 targets volgooien en dan howl of terrorAnoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:12:
Ben totaal nieuwe in lock gedeelte
Ma hoe grinden locks dan?
Grotere range? 41 yards vs 41 yards vs 41 yards bedoel je?Anoniem: 222872 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:06:
lol demo, /huil please of reroll een lock, ga niet zielig lopen doen van locks are imba, nerf plx!!!?!!
Oops, zit hier fout
Target mob1 -> Siphon Life, Corruption, Curse of Agony
Target mob2 -> idem
Target mob3 -> idem
Target mob4 -> idem + shadowbolt + Drain Soul
Alle 4 zijn nu dood, en loot ze alle 4, zelf heb je dan door de Siphon Lifes nog 100% health, alleen is je mana dan half weg, Dark Pacten of Life Tap tussendoor helpt het om het in evenwicht te houden
Target mob2 -> idem
Target mob3 -> idem
Alle 4 zijn nu dood, en loot ze alle 4, zelf heb je dan door de Siphon Lifes nog 100% health, alleen is je mana dan half weg, Dark Pacten of Life Tap tussendoor helpt het om het in evenwicht te houden
lool goed puntImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:43:
[...]
Link je eigen build ff ipv die van mij copy paste
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgMdfcIRxRt0h
hier dan
Anoniem: 208852
Oh sorry, ja ik dacht even niet na. Je "W" knop of beide muis knoppen 0.3 seconde langer inhouden om te kunnen instant casten is idd een drama. Eventjes naar blizzard mailen dat wij als warlocks weer een buff nodig hebben. brbAnoniem: 222872 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:06:

Edit: woops my bad
gast, ga lekker op het WoW forum jankenAnoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:30:
[...]
Oh sorry, ja ik dacht even niet na. Je "W" knop of beide muis knoppen 0.3 seconde langer inhouden om te kunnen instant casten is idd een drama. Eventjes naar blizzard mailen dat wij als warlocks weer een buff nodig hebben. brb

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Je laat 3 punten in pyromaniac liggen oftewel 3% crit en 3% mana besparing... daarvoor neem je improved flame strike die je maar zeeeeeer incidenteel gebruikt. Een boss voelt zelden flamestrikeGohan-san schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:26:
[...]
lool goed punt
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgMdfcIRxRt0h
hier danl2refresh wowhead
rofl! ben je nou zo'n loser om alleen locks te bashen? en waarom hebben wij een buff nodig? niet elke speler die een lock speeld is 14 jaar oud..Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:30:
[...]
Oh sorry, ja ik dacht even niet na. Je "W" knop of beide muis knoppen 0.3 seconde langer inhouden om te kunnen instant casten is idd een drama. Eventjes naar blizzard mailen dat wij als warlocks weer een buff nodig hebben. brb
dots zijn instant cast time ja, maar voordat ze daadwerkelijk taggen ben je 2-3 secs verder, een mage/hunter tagged dus veel sneller, of een andere class met insta spells, maar daar hoor je ons niet over of wel soms?
ik EIS een lvl70 warlock! ik betaal per maand zwaar veel geld verdomme!
blup
ow heb een foutje gemaakt, mijn 3 punten van playing with fire moeten juist in pyromaniac!ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:36:
[...]
Je laat 3 punten in pyromaniac liggen oftewel 3% crit en 3% mana besparing... daarvoor neem je improved flame strike die je maar zeeeeeer incidenteel gebruikt. Een boss voelt zelden flamestrike
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgMdfccReRt0h
misschien dat ik binnekort weer naar deze build ga, als je te vaak NIET respecced, voelt het ook weer zo raar
en ja die 2 punten in flamestrike zijn naar keuze in te delen.
[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 22-06-2007 15:42 ]
is er een maximum costs aan respeccen of blijft het maar duurder worden?
En dat is met talents, zonder is het maar 30. Locks range is standaard vrij laag.Anoniem: 222872 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:21:
36 yard for locks
Maar gaat jou voidwalker niet dood ?Buckwhead schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:21:
Target mob1 -> Siphon Life, Corruption, Curse of Agony
Target mob2 -> idem
Target mob3 -> idem
Anoniem: 208852
aaaai, een gevoelige snaar geraakt jongeman? Warlocks hebben geen buff nodig, ook geen debuff.. maar doordat menig locks daar toch om vraagt (de buff dan) maak ik er graag grapjes over. Als je die niet kan waarderen kan je net zo goed /camp in typen. Cya, dit onderwerp is niet leuk meer..Anoniem: 222872 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:38:
[...]
rofl! ben je nou zo'n loser om alleen locks te bashen? en waarom hebben wij een buff nodig? niet elke speler die een lock speeld is 14 jaar oud..
dots zijn instant cast time ja, maar voordat ze daadwerkelijk taggen ben je 2-3 secs verder, een mage/hunter tagged dus veel sneller, of een andere class met insta spells, maar daar hoor je ons niet over of wel soms?
*/me zoekt naar onderwerp om over over te whinen waardoor mensen gaan flamen*
Ik weet het!
Giev free riding(flying) skill voor als je de pvp draak hebt van arena! :< Unfair!
Je gebruikt geen void, wat ik heb gezien wordt er geen pet gebruikt, maar in dat geval kan je het beste een imp nemen voor de stamina buff.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 15:44 ]
lol je mag die van mij wel leneneendje schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:40:
ik EIS een lvl70 warlock! ik betaal per maand zwaar veel geld verdomme!

het was altijd 50g, en elke maand dat je niet respecced wordt het dacht ik 5g goedkoper, tot een minimum van 10gRMB schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:42:
is er een maximum costs aan respeccen of blijft het maar duurder worden?
Dit zegt genoeg over je kennis van locks. Ze gebruiken imp voor dark pact, anders zaten ze na iedere group oom.Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:43:
[...]
Je gebruikt geen void, wat ik heb gezien wordt er geen pet gebruikt, maar in dat geval kan je het beste een imp nemen voor de stamina buff.
ahhh... in dat geval kan ik wel eens gaan respeccen
Even een vraagje voor de mede shadow priests hier:
Wat is jullie spell cycle bij boss encounters? Mijne is VT, SW:P, VE, Mindblast, mindflay totdat VT DoT afgelopen is, VT, Mindblast. enz dus telkens wanneer een DoT afloopt vernieuw ik hem. SW:D gebruik ik practisch nooit, omdat m'n healers daar niet zo blij mee zijn
Met deze cycle zit ik vaak zo rond de 450 dps, echter heb ik 't idee dat er meer uit te halen valt. Is het bv verstandig om imp. mindblast te nemen? Dit betekend dat ik 2,5 sec eerder weer een mindblast kan gebruiken.
Wat is jullie spell cycle bij boss encounters? Mijne is VT, SW:P, VE, Mindblast, mindflay totdat VT DoT afgelopen is, VT, Mindblast. enz dus telkens wanneer een DoT afloopt vernieuw ik hem. SW:D gebruik ik practisch nooit, omdat m'n healers daar niet zo blij mee zijn
Met deze cycle zit ik vaak zo rond de 450 dps, echter heb ik 't idee dat er meer uit te halen valt. Is het bv verstandig om imp. mindblast te nemen? Dit betekend dat ik 2,5 sec eerder weer een mindblast kan gebruiken.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Ik doe precies hetzelfde met mijn frost mage. Grinden voor XP en later voor gold. Ga echt niet mobs 1 voor 1 killen als ik de mogelijkheid heb om er 10 tegelijk te farmen.
Zo was ik niet eens zo lang geleden in WP bezig voor XP en toevallig zijn daar 2 undead mages ook bezig. Ik dacht nog aardig te zijn en ging een stukje verder grinden zodat we geen last van elkaar hadden. Wat doen die gasten inene, ik pull 10 mobs op mijn mount en iceblock, casten die gasten inene FN en Blizzard op de groep die ik verzamelt had. Dat hebben ze dus uiteindelijk in 10-voud teruggekregen. Ik had geen haast dus bleef lekker bij die gasten rondhangen en heb ze tot vervelend toe terug gepakt. Heb in tijden niet zo'n lol gehad eerlijk gezegd.
Vind dat hele verhaal over "maar hij/zij kan meer mobs pakken dan ik" maar vette bullshit. Roll een andere class of ga lekker ergens anders farmen. Als ik zie dat ergens naar mijn idee al teveel mensen aan het grinden zijn, ga ik lekker ergens anders heen.
Zo was ik niet eens zo lang geleden in WP bezig voor XP en toevallig zijn daar 2 undead mages ook bezig. Ik dacht nog aardig te zijn en ging een stukje verder grinden zodat we geen last van elkaar hadden. Wat doen die gasten inene, ik pull 10 mobs op mijn mount en iceblock, casten die gasten inene FN en Blizzard op de groep die ik verzamelt had. Dat hebben ze dus uiteindelijk in 10-voud teruggekregen. Ik had geen haast dus bleef lekker bij die gasten rondhangen en heb ze tot vervelend toe terug gepakt. Heb in tijden niet zo'n lol gehad eerlijk gezegd.
Vind dat hele verhaal over "maar hij/zij kan meer mobs pakken dan ik" maar vette bullshit. Roll een andere class of ga lekker ergens anders farmen. Als ik zie dat ergens naar mijn idee al teveel mensen aan het grinden zijn, ga ik lekker ergens anders heen.
ach dit bewijst al genoeg..Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:43:
[...]
aaaai, een gevoelige snaar geraakt jongeman? Warlocks hebben geen buff nodig, ook geen debuff.. maar doordat menig locks daar toch om vraagt (de buff dan) maak ik er graag grapjes over. Als je die niet kan waarderen kan je net zo goed /camp in typen. Cya, dit onderwerp is niet leuk meer..
*/me zoekt naar onderwerp om over over te whinen waardoor mensen gaan flamen*
Ik weet het!
Giev free riding(flying) skill voor als je de pvp draak hebt van arena! :< Unfair!
[...]
als shadowpriest zou ik zoveel mogelijk de shadow tree uitmelken, daar zitten namelijk de dps talents in. Halve shadowpriests doen ook halve damagePotame schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:47:
Even een vraagje voor de mede shadow priests hier:
61 shadow ftw
Heb een hekel aan mijn voidwalker
Gebruik dus zelf vaak een succubus of mijn imp om mijn mana op peil te houden.
Het 'tank'-werk doe ik dus voornamelijk zelf, hence de Siphon Life's.
Als er sterkere mobs tussen zitten neem ik er minder tegelijk, en elites is voornamelijk dotten en fearen.
Je krijgt vanzelf een beetje feeling met hoeveel mobs je tegelijk aankan en hoeveel mobs net over de top is. Maar dan nog heb je healthstones/deathcoil/fear+lifedrain om je eigen hachje te redden
Ik denk dat ik toch mijn Lockje maar is verder ga levellen.
Het heeft me altijd al wel aangestaan, de manier van spelen van een Lock. Maar tot nu toe was ik eigenlijk altijd druk met mijn Druid. Maar die is nu 62, en ik ben eigenlijk heel even toe aan wat afwisseling.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
2 puntjes imp mindblast kan het waard zijn, dan kan je voor hoge dps situaties net iets meer mind blasts gebruiken. In de praktijk merk ik echter dat als ik imp mindblast zou hebben en ik hem op iedere cd zou gebruiken je binnen no time oom bent.
In de praktijk heb ik 2 rotaties:
voor bossfights die lang duren: ve, sw:p, vt, mf tot vt afloopt, ve renewen, sw:p renewen, sw:d als er een Prayer of Mending toevallig naar me springt.
voor bossfights waar veel burst dmg nodig is: ve, sw:p, vt, mb op cooldown, sw:d op cooldown, mf, vt renewen, sw:p renewen.
Voor de damage van sw:d hoef je niet bang te zijn, op alle bosses behalve waar je vanwege aoe/random abilities hoog wil blijven op je hp heal je die damage weer terug met ve. Vertel je healers gewoon dat als je een klap van 2-3k krijgt dat tenzij je heel laag bent ze je niet hoeven te healen, net als een lock met lifetap dat zelf wel weer bijdraint.
In de praktijk heb ik 2 rotaties:
voor bossfights die lang duren: ve, sw:p, vt, mf tot vt afloopt, ve renewen, sw:p renewen, sw:d als er een Prayer of Mending toevallig naar me springt.
voor bossfights waar veel burst dmg nodig is: ve, sw:p, vt, mb op cooldown, sw:d op cooldown, mf, vt renewen, sw:p renewen.
Voor de damage van sw:d hoef je niet bang te zijn, op alle bosses behalve waar je vanwege aoe/random abilities hoog wil blijven op je hp heal je die damage weer terug met ve. Vertel je healers gewoon dat als je een klap van 2-3k krijgt dat tenzij je heel laag bent ze je niet hoeven te healen, net als een lock met lifetap dat zelf wel weer bijdraint.
Ik heb een WOS-post!
Nu mis je nog steeds 3% dmg van playing with fire, op een beetje raid avond kan dat oplopen tot 60.000 dmg of meer. Flamestrike is echt puur voor AoE packs. Packs zijn 99% van de keren trash, en dps op trash is careGohan-san schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:41:
[...]
ow heb een foutje gemaakt, mijn 3 punten van playing with fire moeten juist in pyromaniac!
http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgMdfccReRt0h
misschien dat ik binnekort weer naar deze build ga, als je te vaak NIET respecced, voelt het ook weer zo raar
en ja die 2 punten in flamestrike zijn naar keuze in te delen.
imo dan he : P
Wat wel "raar" is is dat m'n lvl 67 green geared lock easier en sneller die basilisks in terokkar forest farmed voor 23 spelldmg food dan m'n uber gepimpte mage... Nee, AoE is geen optie omdat er niet genoeg bij elkaar in de buurt lopen.NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:55:
ik voel enige jaloezie in de lucht tov de locks...
humor dat mensen zich zo kunnen aanstellen, het NERF gehuil en daarnaast het BUFF gehuil.
locks ownen, net als alle andere classen, ja behalve de palas natuurlijk. (ey grapje he, ey, ey, snap je...)
[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2007 15:58 ]
humor dat mensen zich zo kunnen aanstellen, het NERF gehuil en daarnaast het BUFF gehuil.
locks ownen, net als alle andere classen, ja behalve de palas natuurlijk. (ey grapje he, ey, ey, snap je...)
This is the Way.
Pala's ownen healing-wise.NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:55:
nou ik moet zeggen dat is heel erg vervelend.ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:
Wat wel "raar" is is dat m'n lvl 67 green geared lock easier en sneller die basilisks farmed voor 23 spelldmg food dan m'n uber gepimpte mage... Nee, AoE is geen optie omdat er niet genoeg bij elkaar in de buurt lopen.
ik wil je niet meteen afkraken maar doe je niet wat fout dan? ik neem aan dat die mage lvl 70 is? dan zou deze in principe meer dmg moeten creeeren, toch?
maar wat kan je niet dan?
ik bedoel dat bij elkaar krijg is toch in principe een instant cast op een aantal mobs deze bij je laten komen dan zo AoE freezen en dan AoE dmgen of niet...
ik weet. palas kunnen heel nuttig zijn als men weet welke spell in te zetten. net als een rogue of een mage niet voor mij. ik vind palas ook een erg leuke class maar gewoon niet voor mij.
[ Voor 20% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-06-2007 16:04 ]
This is the Way.
weet ik maar ook meer dmg inkomend, het is ook niet een puur raid spec, ik zou er mee willen pvpen /grinde / low lvl instances leeghalen.ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:
[...]
Nu mis je nog steeds 3% dmg van playing with fire, op een beetje raid avond kan dat oplopen tot 60.000 dmg of meer. Flamestrike is echt puur voor AoE packs. Packs zijn 99% van de keren trash, en dps op trash is care
imo dan he : P
[...]
Wat wel "raar" is is dat m'n lvl 67 green geared lock easier en sneller die basilisks in terokkar forest farmed voor 23 spelldmg food dan m'n uber gepimpte mage... Nee, AoE is geen optie omdat er niet genoeg bij elkaar in de buurt lopen.
ik vind persoonlijk playing with fire the 3 punten niet waard
ach en voorlopig ben ik nog arc/fire, maar full fire is ook weleens weer leuk
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 22-06-2007 16:04 ]
Ik ben even nieuwsgierig hoe anderen hier Netherspite doen. Opzich is het gevecht me wel duidelijk (heb em ook al meerdere keren neergelegd) maar de laatste tijd (sinds 2.1?) lijkt het gevecht wat meer random te zijn.
Tijdens de banish fase was ik voorheen altijd gewend gewoon door te DPS-en (als rogue zijnde). Hij draaide zich wel vaak naar me om, maar een feint van mij of taunt door een tank (denk ik) en hij keek wel weer naar iemand anders en geen vuiltje aan de lucht. De laatste tijd doe ik echter maar geen DPS meer tijdens de banish fase want Netherspite draait zich geheid een keertje naar me om en geeft me een oplawaai waardoor ik of meteen dood ben of net niet. Te risky iig.
Is het gevecht in dit opzicht nou veranderd of overaggro ik nou gewoon telkens tijdens de banish fase waar ik dat vroeger niet deed? En in hoeverre valt Netherspite te tanken tijdens de banish fase?
Tijdens de banish fase was ik voorheen altijd gewend gewoon door te DPS-en (als rogue zijnde). Hij draaide zich wel vaak naar me om, maar een feint van mij of taunt door een tank (denk ik) en hij keek wel weer naar iemand anders en geen vuiltje aan de lucht. De laatste tijd doe ik echter maar geen DPS meer tijdens de banish fase want Netherspite draait zich geheid een keertje naar me om en geeft me een oplawaai waardoor ik of meteen dood ben of net niet. Te risky iig.
Is het gevecht in dit opzicht nou veranderd of overaggro ik nou gewoon telkens tijdens de banish fase waar ik dat vroeger niet deed? En in hoeverre valt Netherspite te tanken tijdens de banish fase?
De mobs liggen wat te ver uit elkaar om ze eerst te verzamelen en dan AoE te doen. Immers lopen ze weer terug naar hun spawnplek als ze even geen damage krijgen. Dit betekend dat je als mage iedere mob apart moet pakken. Dat betekend stilstaan en casten.NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:02:
[...]
nou ik moet zeggen dat is heel erg vervelend.
ik wil je niet meteen afkraken maar doe je niet wat fout dan? ik neem aan dat die mage lvl 70 is? dan zou deze in principe meer dmg moeten creeeren, toch?
ik bedoel dat bij elkaar krijg is toch in principe een instant cast op een aantal mobs deze bij je laten komen dan zo AoE freezen en dan AoE dmgen of niet...
[...]
ik weet. palas kunnen heel nuttig zijn als men weet welke spell in te zetten. net als een rogue of een mage niet voor mij. ik vind palas ook een erg leuke class maar gewoon niet voor mij.
Een lock dot gewoon en loopt door. De dot doet het werk wel en die dots hebben geen casttijd.
Zouden de mobs dichter bij elkaar zijn, kan de mage zijn AoE trucje beter uitvoeren.
Ten 1e zitten ze ten zijde van het riviertje wat daar zit. Dus mounted pullen werkt al niet. Tegen de tijd dat je er 1 getagged hebt en en je dichtbij genoeg bent om de andere te taggen zit nr 1 al op je in te hakken waardoor je casttime flink verlengd word. Met 6200 hp gaat dat erg snel hoorNoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:02:
[...]
nou ik moet zeggen dat is heel erg vervelend.
Ten 2e kan je niet te ver weg lopen van z'n gewone route zonder hem elke keer opnieuw te dmg-en, als je niet continu dmg-ed dan komt ie in evade en rent ie terug naar z'n oude patrouille route.
Enige manier om daar dus te farmen is fireball fireball fireblast, next target, rinse and repeat. Kost me dus rond de 1k mana per target.
@ morpheus, fu, ga werken nub en laat het slacken tijdens werktijd maar aan mij over : )
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2007 16:10 ]
InddNoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:55:
iedereen is goed in zijn ding
Ma laten we eerlijk zijn
rogue zijn zwaar nerfed na ptr
ik kan niemand meer sappen , geen stunlocks meer , pets volgen mij als ik vanish
Anoniem: 63072
Haha, ben een nieuwe lock aan het levelen en was in STV (yay) Mn Lock was level 40 en een level 44 rogue dacht me te gaan ganken -> lang leve catseye elixir 
Een paar van z'n pogingen heeft hij me nieteens geraakt
100% na afloop. Alleen die eerste keer dat hij me nog verraste was het kantje boord, maar hij kom me niet stunlocked houden, dus toen was het healing pot, drainen, Healthstone, drainen.
Hij bleef maar terug komen, uiteindelijk trof hij me aan toen ik meerdere mobs tegelijk aan het vechten was. Ik één keer dood en hij mount, niet meer gezien. Moest blijkbaar minimaal een keer winnen voor zn eer
Ben wel benieuwd straks als ik tegen gelijk level rogues kan vechten met CloS.
Een paar van z'n pogingen heeft hij me nieteens geraakt
Hij bleef maar terug komen, uiteindelijk trof hij me aan toen ik meerdere mobs tegelijk aan het vechten was. Ik één keer dood en hij mount, niet meer gezien. Moest blijkbaar minimaal een keer winnen voor zn eer
Ben wel benieuwd straks als ik tegen gelijk level rogues kan vechten met CloS.
Ik klap een SW:D erop als m'n MB cd klaar is, zodat je jezelf meteen kunt healen met die MB. Ik heb er 2 punten in, meer en je bent idd sneller oom (is meer voor PvP OF als je ontieglijk veel +shadow dmg hebt, denk zo vanaf 1100-1200). VE doe ik vaak initeel nog niet op bosses omdat ik dan aggro problemen kan krijgen, als ik eerst ietsje rustiger doe (dus niet meteen heal) geef je de tank zo'n voorsprong dat het moeilijk is die in te halen als ie enigsinds decent is.
Bnet pindle#2913
Wat wel cool is bij Netherspite is dat een lock de hele duration van een blauwe beam voor zijn rekening kan nemen. Hoef je niet meer te switchen, de lock houdt zich met dots en drains wel in leven.
Bij ons gaat de tussenfase ook nog vaak fout, blasts die iedereen in alle richtingen blaast en healers die daarna te laat zijn. Het is wel de bedoeling dat je door blijft dpssen, anders zit ie in no-time weer op 100% hp als ie per ongeluk ff door de groene beam gebufft wordt
Bij ons gaat de tussenfase ook nog vaak fout, blasts die iedereen in alle richtingen blaast en healers die daarna te laat zijn. Het is wel de bedoeling dat je door blijft dpssen, anders zit ie in no-time weer op 100% hp als ie per ongeluk ff door de groene beam gebufft wordt
Wij laten de tank die net de rode beam gehad heeft in range staan (en tankt hem eigenlijk gewoon door) met 1 healer aan de achterzijde van Spite.
Als hij een Netherbreath doet dan wordt er maar 1 van de 2 geraakt en is makkelijk doorheen te healen.
De rest van de raid loopt naar de achterkant van de kamer.
Zo hou je Spite netjes op zn plek in het midden van de kamer, en de volgende tank pakt hem bij de rode beam weer over.
Als hij een Netherbreath doet dan wordt er maar 1 van de 2 geraakt en is makkelijk doorheen te healen.
De rest van de raid loopt naar de achterkant van de kamer.
Zo hou je Spite netjes op zn plek in het midden van de kamer, en de volgende tank pakt hem bij de rode beam weer over.
Dat omdraaien doet ie toch wel, en wat de tanks ook taunten, ik en een andere rogue gingen laatst steeds dood (naja, we konden 't maar 2x proberen toen was ie neer). Toen hebben we maar geconcludeerd dat dat 't niet waard was en dus tijdens de banish phase maar even ranged gaan staan.DiS-K schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:08:
Ik ben even nieuwsgierig hoe anderen hier Netherspite doen. Opzich is het gevecht me wel duidelijk (heb em ook al meerdere keren neergelegd) maar de laatste tijd (sinds 2.1?) lijkt het gevecht wat meer random te zijn.
Bnet pindle#2913
Ik had het dan ook over een max dps raid spec : PGohan-san schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:03:
[...]
weet ik maar ook meer dmg inkomend, het is ook niet een puur raid spec, ik zou er mee willen pvpen /grinde / low lvl instances leeghalen.
ik vind persoonlijk playing with fire the 3 punten niet waard
ach en voorlopig ben ik nog arc/fire, maar full fire is ook weleens weer leuk
l2read ;x
L2makesmileysImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:23:
[...]
Ik had het dan ook over een max dps raid spec : P
l2read ;x

Mja, tot die conclusie was ik dus ook gekomen maar de eerste keren dat ik het gevecht deed heb ik nooit het idee gehad dat het nodig was. Misschien gewoon geluk gehad die eerste keren ofzoporn* schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:21:
[...]
Dat omdraaien doet ie toch wel, en wat de tanks ook taunten, ik en een andere rogue gingen laatst steeds dood (naja, we konden 't maar 2x proberen toen was ie neer). Toen hebben we maar geconcludeerd dat dat 't niet waard was en dus tijdens de banish phase maar even ranged gaan staan.
DoT's houden monsters ook niet in combat hoor. Als je te ver wegloopt gaan ze ook met DoT's weer terug en resetten ze. Alleen het casten van de spell zorgt dat ze in combat blijven.morpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:09:
[...]
De mobs liggen wat te ver uit elkaar om ze eerst te verzamelen en dan AoE te doen. Immers lopen ze weer terug naar hun spawnplek als ze even geen damage krijgen. Dit betekend dat je als mage iedere mob apart moet pakken. Dat betekend stilstaan en casten.
Een lock dot gewoon en loopt door. De dot doet het werk wel en die dots hebben geen casttijd.
Zouden de mobs dichter bij elkaar zijn, kan de mage zijn AoE trucje beter uitvoeren.
Wat je met je lock kan kun je dus net zo makkelijk met je mage. Gewoon even langs de kust rennen, 3-4 oppikken en aoe'en. Een lock doet dit niet anders. Als er te weinig bij elkaar zitten houdt het voor een lock ook op en moet ie ook over op 1-on-1.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 16:49 ]
z0mg, zit je daar dan ook al te spammen?
En ik hoop al heel lang, anders ben je maar een nab tbfh
Maar hoezo, die pikt toch ook smiley's goed op ?
vandaag weer eens de kans gehad om te spelen, sinds een paar maanden.
ik ben een lvl 51 Pally.
maar hoe doet iedereen dit nu?
bij mij gaat het als volgt:
om uur of 11 ingelogd, meteen gaan zoeken voor group voor maraudon
is volgens mij redelijk geschikt voor mij lvl
11:40 is een halve group gevonden, maar ze hadden nog even tijd dus onder tussen maar bord met eten erbij en naar de juiste plek afgereist.
dan valt er weer iemand offline, nieuwe vinden duurt lang.
uiteindelijk zit je met te lage lvl's en iedereen gaat er vandoor.
dan willen ze naar ZF, maar daar had ik niet zo'n zin in. onder tussen al uur of 1.
toen maar zelf beetje gorrila's geen killen in un goro ofzo? en zelf weer in de wachtrij gezet voor mara
uiteindelijk weer nieuwe group
na weer veel wachten en leden wisselen gaan we uiteindelijk naar BRD.
ook goed, als ik maar weer beetje XP kan opkrikken.
na hele tijd komen we daar aan en gaan we naar binnen, en gaan vervolgens achter elkaar dood
ik als lvl 51 te laag om te tanken, dus moet gaan healen. dat klopte wel want ze waren daar lvl 56
dus maar gaan healen, maar dan trek je weer teveel agro en wordt je weer dood
inmiddels al tegen half 5 en had andere dingen op het oog om nog te doen.
uiteindelijk maar ongeveer kwart balk XP verder en zelf 1 Q kunnen doen.
dat schiet toch niet op?
zo gaat het dus elke keer
moet toch beter kunnen?
wordt er soms beetje moe van
ik ben een lvl 51 Pally.
11:40 is een halve group gevonden, maar ze hadden nog even tijd dus onder tussen maar bord met eten erbij en naar de juiste plek afgereist.
dan willen ze naar ZF, maar daar had ik niet zo'n zin in. onder tussen al uur of 1.
toen maar zelf beetje gorrila's geen killen in un goro ofzo? en zelf weer in de wachtrij gezet voor mara
na hele tijd komen we daar aan en gaan we naar binnen, en gaan vervolgens achter elkaar dood
ik als lvl 51 te laag om te tanken, dus moet gaan healen. dat klopte wel want ze waren daar lvl 56
dat schiet toch niet op?

moet toch beter kunnen?
levelen (solo questen dus) naar 60 en dan naar outlands en dan daar BF en Ramparts doen...
[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-06-2007 19:36 ]
This is the Way.
Dat probleem licht een beetje aan jou zelfdude88 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:33:
vandaag weer eens de kans gehad om te spelen, sinds een paar maanden.
ik ben een lvl 51 Pally.
dat schiet toch niet op?![]()
moet toch beter kunnen?
Kijk als je om 11 uur in gaat loggen ,
ga gewoon na de plaats waar je grind/qeust
doe dan in lfg voor mara
en wacht tot de group compleet is
en kijk als je beetje ziet dat de levels gewoon te laag zijn kap ermee er zijn zoveel andere groups
Stel je voor je hebt een normaal group gevonden dan ga je er voor
( het vreet veel tijd om steeds van ene locatie na andere locatie te gaan )
Dus daarom niet elke keer zomaar de eerste volgende group joinen
Laten we zeggen je hebt om 12.40 een goed group gevonden
ondertussen heb jij nieks anders gedaan dan alleen qeusten/grinden
dat levert toch zeker wel 25% exp
ga je mara in , dan word het 50% ofzo als je heel mara cleared veel meer
Laten we zeggen het is nu 3 uuur
nog even 2 uurtje qeusten/grinden en dan ben je op 75%/85% van je exp
Dus jah het licht ook beetje aan jou
Ohja ik heb 13x mara gedaan , en geen 1x dropte de fungus chest/of de razorflash shoulders
Heb wel dike 3 levels in gedaan ofzo
overigens heb ik meer dan 50% van mijn totale exp van al mijn levels in instance gedaan
ja het duurt mieschien wel langer ma is stukken leuker , en je word beetje bekend in de realm want na een tijdje krijg je echt wel veel /w vooral als je pally bent
Rond de 1150 buffed shadow damage doe je echt geen SW:D meer bij bosses die damage doen op de raid kan ik je verzekeren.porn* schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:12:
Ik klap een SW:D erop als m'n MB cd klaar is, zodat je jezelf meteen kunt healen met die MB. Ik heb er 2 punten in, meer en je bent idd sneller oom (is meer voor PvP OF als je ontieglijk veel +shadow dmg hebt, denk zo vanaf 1100-1200). VE doe ik vaak initeel nog niet op bosses omdat ik dan aggro problemen kan krijgen, als ik eerst ietsje rustiger doe (dus niet meteen heal) geef je de tank zo'n voorsprong dat het moeilijk is die in te halen als ie enigsinds decent is.
Ik heb de arena dagger nu, dus unbuffed (moet nog 1/2 enchants) zit ik op 1010+ shadow.
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Docno (normaal de sha'tar revered trinket)
Zit nu op 99% hit, volgens DR. Damage voegt hit gear nu ook niets meer toe
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik weet ook wel dat ik niet de beste speler ben ofzo 
Mijn grote probleem is eigenlijk gewoon tijd.
Op de tijden dat ik tijd heb, zijn er te vaak weinig mensen online om direct een instance in te gaan.
Als je er dan eenmaal in ben valt die group gewoon vaak uit elkaar.
En ja, alleen Q doen is soms toch wat saaier, en voor sommige Q kan je ook weer beter met ze 2en zijn.
Maar ik speel dan ook beetje meer van ik zie wel hoever ik kom en ontdek elke keer weer wat nieuwe dingen
Verder vind ik het gewoon onwijs mooi goed gebalanceerd spel
Heb er verder ook wel plezier in hoor!
Op de tijden dat ik tijd heb, zijn er te vaak weinig mensen online om direct een instance in te gaan.
En ja, alleen Q doen is soms toch wat saaier, en voor sommige Q kan je ook weer beter met ze 2en zijn.
Maar ik speel dan ook beetje meer van ik zie wel hoever ik kom en ontdek elke keer weer wat nieuwe dingen
Ik ookdude88 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:25:
Ik weet ook wel dat ik niet de beste speler ben ofzo
Mijn main is level 52
Vroeger vroeg ik alles aan iedereen en steeds vragen stellen
ma als je zelf ontdekt is het veel leuker
Ohja tip Download als addon MobMap dat ding wijst je op de map waar je heen moet voor de qeust
echt erg handig
Ik heb eigenlijk een vraagje aan mensen die als sinds pre-tbc spelen
Mijn oog is gevallen op "Champion's Guard"
Ik vind hem gewoon erg mooi en beste wat je kunt krijgen voor 21k honor
Ma dat is juist mijn probleem hoelang duurt het nou eigenlijk ?
Om op level 59 , 21k honor te grinden ?
Jullie denken ma waarom level je gewoon niet door na 70 ?
Best simpel ik vind die look van die set echt imba , daarbij komt ook nog de stats zijn erg goed
en ik heb geen zin om steeds instance in te gaan van 60-70 voor equipement
Dus wil ik gewoon blijven met die set tot 70
Raden jullie dat mijn aan of zeggen jullie level gewoon door en verspil geen 1 week aan die set
Anoniem: 51543
dit is al heel lang zo....Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:11:
[...]
geen stunlocks meer , pets volgen mij als ik vanish
Level 62, en eindelijk Ursol's Claw
Morgen maar is verder levelen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Anoniem: 222792
krijg nou wat, mijn oude characters leven nog
een lvl 36 druid, en een level 26 hunter op trollbane... hmm... wat zal ik doen ?
verder gaan met die characters of is er ergens een betere server te vinden OID ?
een lvl 36 druid, en een level 26 hunter op trollbane... hmm... wat zal ik doen ?
verder gaan met die characters of is er ergens een betere server te vinden OID ?
http://forums.wow-europe....l?topicId=298630525&sid=1
Following the last maintenance, we became aware of the fact that a larger number of players received the Armoured Nether Drake mount award than was intended. We began investigating the cause of this issue immediately, and have now isolated where it occurred.
Tomorrow morning at 05:00 CEST we will be bringing down all realms for approximately three hours in order to resolve the situation.
As a result of this update, we will first remove all Armoured Nether Drake mounts, after which we will resend Armoured Nether Drake mounts to only those players who should have received them.
We apologise for the confusion caused by this issue. It is our intention to preserve the rarity and prestige of the Armoured Nether Drake mount award, and we thank all Arena PVP participants for their understanding.
Update: Titles will be corrected as well.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 158967
Soms vind ik dit wel grappig om te lezenAnoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:43:
[...]
Ik ook![]()
Mijn main is level 52![]()
Ohja tip Download als addon MobMap dat ding wijst je op de map waar je heen moet voor de qeust![]()
echt erg handig
Best simpel ik vind die look van die set echt imba , daarbij komt ook nog de stats zijn erg goed
Dus wil ik gewoon blijven met die set tot 70![]()
Raden jullie dat mijn aan of zeggen jullie level gewoon door en verspil geen 1 week aan die set
Anoniem: 188327
level gewoon lekker verder man, rond level 65 en hoger uiteraard droppen er echt veel betere dingen voor je. Ook qua questrewards, hierbij komt ook nog eens dat het levelen in Outlands gigantisch rap gaat. Misschien kun je dan ook in een guild komen die je wel wil helpen met het farmen van bepaalde dingen zoals drops als the essence focuser oid(geloof dat je paladin was toch?). Niet dat ik er erg mee bekend ben met die instances want ik heb 60-70 gegrind en PvP/Arena nu alleen nog maar. Met PuG's schieten die dungeons toch niet op, althans dat is mijn mening >.>Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:43:
[...]
Ik ook![]()
Mijn main is level 52![]()
Ohja tip Download als addon MobMap dat ding wijst je op de map waar je heen moet voor de qeust![]()
echt erg handig
Succes ermee!
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 188327 op 23-06-2007 10:44 ]
Houd er wel rekening mee dat je +hit afhankelijk is van je targets lvl. Met je talents en hit rating zul je idd tegen lvl 70,71 en 72 lvl mobs 99% hit hebben, echter tegen bosses/lvl 73 mobs 96.96% hit hebben, wat natuurlijk nog steeds erg goed is, echter niet de 99% die dr damage aangeeft.osxy schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:56:
[...]
Rond de 1150 buffed shadow damage doe je echt geen SW:D meer bij bosses die damage doen op de raid kan ik je verzekeren.
Ik heb de arena dagger nu, dus unbuffed (moet nog 1/2 enchants) zit ik op 1010+ shadow.
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Docno (normaal de sha'tar revered trinket)
Waarom 3/5 misery maar wel 5/5 shadow power?osxy schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:56:
[...]
Rond de 1150 buffed shadow damage doe je echt geen SW:D meer bij bosses die damage doen op de raid kan ik je verzekeren.
puur theorycraft wise geeft 5/5 misery veel meer damage dan 5/5 shadow power (2% extra dmg van all je spells ipv 6% crit kans op maar 2 spells (1 dus maar aangezien jij geen sw:d gebruikt), en ook nog eens 2% extra damage voor alle casters in je raid.
Zelf heb ik sinds ik met mn spriest alleen maar farm en zo nu en dan in karazhan meehelp 2/2 imp ps, silence en imp mb eruit gedonderd en 5/5 mental agility genomen. Het helpt niet extreem veel, maar je houdt het net iets langer uit mana-wise, zeker aangezien ik nog niet zo imba in mn gear behangen ben op mn alt.
Ik heb een WOS-post!
3d kaart overleden
En ik wilde nog wel de hele middag gaan gamen
had ik laatst ook. ik voel met je mee.
This is the Way.
Anoniem: 199970
nou mijn hele pc is overleden >.< hopelijk komt die van de week weer terug .........
Geen tijd aan verspillen, de items devalueren zo snel dat je er niet eens mee tot 70 zult geraken.Anoniem: 200262 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:43:
[...]
Bij elke level up verlies je namelijk crit rating, en oude items hebben hier dus na een paar levels gewoon te weinig van.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Als je PVP'en leuk vind zou ik rond de x9 lvl's even een paar dagen gaan pvp'en. Just for fun, weer eens wat anders dan grinden/questen. Ik weet dat mijn rogue op lvl 60 direct de Epic Dagger haalt en dan snel door gaat naar lvl 70 voor meer pvp fun.Kapoen schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:54:
[...]
Geen tijd aan verspillen, de items devalueren zo snel dat je er niet eens mee tot 70 zult geraken.
Bij elke level up verlies je namelijk crit rating, en oude items hebben hier dus na een paar levels gewoon te weinig van.
Afwisseling is inderdaad leuk, maar die oude level 60 epics grinden is echt nutteloos. Zeker als rogue gaat je gear hard achteruit, ik had net hetzelfde voor met mijn warrior. Ik begon aan BC met redelijk wat BWL/AQ40 epics, tegen dat ik aan level 64 zat was mijn crit percentage al gezakt tot onder de 20, wat ronduit slecht is voor eender welk melee char.barfieldmv schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:43:
[...]
Als je PVP'en leuk vind zou ik rond de x9 lvl's even een paar dagen gaan pvp'en. Just for fun, weer eens wat anders dan grinden/questen. Ik weet dat mijn rogue op lvl 60 direct de Epic Dagger haalt en dan snel door gaat naar lvl 70 voor meer pvp fun.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ga indd voor de epic daggerbarfieldmv schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:43:
[...]
Als je PVP'en leuk vind zou ik rond de x9 lvl's even een paar dagen gaan pvp'en. Just for fun, weer eens wat anders dan grinden/questen. Ik weet dat mijn rogue op lvl 60 direct de Epic Dagger haalt en dan snel door gaat naar lvl 70 voor meer pvp fun.
omdat ik mutilate ben is de burst damage echt hoog met dagger van 2.0
en tot level 70 zijn er geen betere daggers kwa speed en damage als de pvp epic dagger
Ik heb de meeste dingen gekeken van level 61 tot 65 spullen en die lopen de pvp bleu set echt eruit ,
Ik heb een vraagje over de mobs in outland , zijn ze erg dicht bij elkaar of juist beetje verspreid in een gebied bijv geen steeds groepen van 5 mobs naast elkaar ma beetje verspreid van elkaar zodat je niet steeds agro pult
Outland is GROOT. In sommige gebieden valt er best door heen te lopen zeker als je op de weg blijft. Verder had ik in het begin het idee dat mobs redelijk door elkaar lopen en ook boven op elkaar zaten, een paar mobs neerhalen maakt al snel dat er ruimte genoeg is.Anoniem: 200262 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:13:
[...]
Ik heb een vraagje over de mobs in outland , zijn ze erg dicht bij elkaar of juist beetje verspreid in een gebied bijv geen steeds groepen van 5 mobs naast elkaar ma beetje verspreid van elkaar zodat je niet steeds agro pult
Sommige delen van de map werken een beetje als een valstrik, te snel naar binnen rennen -> agro -> dood. Sommige mobs pullen meerdere adds mee. Maw het wil nog wel verschillen. In het blinde weg mobs neerwerken is niet aan te raden. Altijd even om je heen kijken.
Anoniem: 218660
hej kheb een vraagje , zijn fistweapons wel goed ? ik zit te twijfelen tussen dual dagger of dual fist weapon(kvind fist weapons iig er wel vet uit zien )
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 218660 op 23-06-2007 20:23 ]
Voor watAnoniem: 218660 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:23:
hej kheb een vraagje , zijn fistweapons wel goed ? ik zit te twijfelen tussen dual dagger of dual fist weapon(kvind fist weapons iig er wel vet uit zien )
Dual fists pwnen dual dagger eruit met damage
Dagger zijn meer voor , ambush , mutilate,backstab
fists zijn voor sinisterstrike , hemo
Voor een rogue dan
Hmm tankadin vraagje (ja we gaan met tankdadinvragen de warlock builds overtreffen).
Hoeveel spelldamage heeft een tankadin nodig?
Ik heb nu Continuum blade met 40 spell damage enchant erop, maar heb sinds vanmiddag ook de Sun Eater. Welke kan ik nu het beste gebruiken?
http://armory.wow-europe....xml?r=Stormrage&n=Atlasje
En Breastplate of the Exile dropte in diezelfde run en ik won de greed, dus die staat nu lekker voor 2.2k op de AH
Ik heb nu Continuum blade met 40 spell damage enchant erop, maar heb sinds vanmiddag ook de Sun Eater. Welke kan ik nu het beste gebruiken?
En Breastplate of the Exile dropte in diezelfde run en ik won de greed, dus die staat nu lekker voor 2.2k op de AH
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Iedereen mijn mooie nieuwe dagger al gezien?
http://armory.wow-europe....?r=Genjuros&n=Blackranger
Grote /point /lauigh @ rogues hahahahaha. QQ more! Misschien een mongoose er op
Als je 70 bent,en je wil doorspelen op die char, wat kan je dan doen als je niet erg hardcore bent en dus waarschijnlijk niet kan raiden en geen arena team aankan?
of is het met op niet vaste tijden in niet vaste hoeveelheden te spelen ook mogelijk om te raiden en arena?
of is het met op niet vaste tijden in niet vaste hoeveelheden te spelen ook mogelijk om te raiden en arena?
[ Voor 25% gewijzigd door RMB op 24-06-2007 09:26 ]
omg. LOL!cls schreef op zondag 24 juni 2007 @ 08:29:
daar zullen een aantal rogue's op je realm niet blij mee zijn
man ik ben dom.. tijd geleden een epic pattern van de AH gehaalt voor 50g. ik dacht koopje! is het een lvl58 epic pattern.. krijg het dus aan de straatstenen niet kwijt

blup
Ach, ik loop al een tijdje rond met afwisselend http://www.wowhead.com/?item=28604 http://www.wowhead.com/?item=28633 en http://www.wowhead.com/?item=28658cls schreef op zondag 24 juni 2007 @ 08:29:
Ik heb WOW en ik il The burning crusade kopen, maar krijfg je daar en gratis maand bij en als ik een 2 maand kaart koop kan ik meaccount dan zelf freezen aangezien ik 3 weken op vakansie ga ??
Anoniem: 147287
Ik zou voor een Sun Eater met +40 spelldamage gaan, alleen heb ik nog niet veel getankt met mijn Paladin, (wel level 70, maar ben heel lang holy geweest)Atlas schreef op zondag 24 juni 2007 @ 00:21:
Hmm tankadin vraagje (ja we gaan met tankdadinvragen de warlock builds overtreffen).
je krijgt bij WOW 1 maand, bij TBC zo ver ik weet niet.lord_fh schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:46:
Ik heb WOW en ik il The burning crusade kopen, maar krijfg je daar en gratis maand bij en als ik een 2 maand kaart koop kan ik meaccount dan zelf freezen aangezien ik 3 weken op vakansie ga ??
Weenie of freezen kan...
Battle.net Spud#2543
Account kun je niet freezen nee, en bij TBC krijg je standaard geen maand gratis, dit is alleen bij de oorspronkelijke WoW.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Als je een betaling hebt lopen kun je die niet op pauze zetten. Dus als je nu een kaart invoert van 2 maanden, dan loopt die gewoon 2 maanden vanaf nu door, ook al zet je je betaling stop.lord_fh schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:46:
Een beetje op je spelling letten mag imo wel trouwens..
Dat is wel heel erg.. 
Anyway.. Je hebt mensen die zijn bored op een zaterdagavond... Wat ga je dan doen? ZG pantherboss solo'en als een protection paladin.
Prot pala uit me guild gister dus, 23 min fight, 2 shields red, 3de op 24% dura, en 25ish gold repair costs..
http://forums.wow-europe....l?topicId=299010907&sid=1
In het filmpje failed ie bijna, hij moest gewoon bubblen..
Daarna hebben ze nog 3 man Raptorboss gedaan. Hoe bored ben je dan..
Anyway.. Je hebt mensen die zijn bored op een zaterdagavond... Wat ga je dan doen? ZG pantherboss solo'en als een protection paladin.
Prot pala uit me guild gister dus, 23 min fight, 2 shields red, 3de op 24% dura, en 25ish gold repair costs..
http://forums.wow-europe....l?topicId=299010907&sid=1
In het filmpje failed ie bijna, hij moest gewoon bubblen..
Daarna hebben ze nog 3 man Raptorboss gedaan. Hoe bored ben je dan..
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
))

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Hehe ja, ik was net ook aan het spelen met de levels in photoshop, best leuk wat je dan te zien krijgt
Wat is een goede normale server als je level 60+ bent
De server waar ik nu op ziet "area speak"
Begint een beetje dood te gaan , veel guils gaan uit elkaar
en der zieten veel kinderen erop
weet iemand een goede server om na toe te verhuizen
?
en der zieten veel kinderen erop
weet iemand een goede server om na toe te verhuizen
Als ik naar je post kijk lijkt mij de Server Area Peak wel wat. Lekker veel slecht spellende kinderen.Anoniem: 200262 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:56:
Wat is een goede normale server als je level 60+ bent
en der zieten veel kinderen erop![]()
weet iemand een goede server om na toe te verhuizen?
Als ik jou post zo lees , denk ik eerder dat jij eerder een kleine kind bentbarfieldmv schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:40:
[...]
Als ik naar je post kijk lijkt mij de Server Area Peak wel wat. Lekker veel slecht spellende kinderen.
Mensen beordelen zonder dat je ze kent
Leuk heh mensen in een hoekje zetten zonder dat je ze kent
Fool
Als je nieks nuttigs te zeggen hebt hou gewoon je mond
Anoniem: 221220
wat zonde nou, om mensen op hun spelling beoordelen. Dyslexie is een vrij veel voorkomend fenomeen.
Het is trouwens Aerie Peak, als we dan toch gaan miereneuken op spelling.barfieldmv schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:40:
[...]
Als ik naar je post kijk lijkt mij de Server Area Peak wel wat. Lekker veel slecht spellende kinderen.
Dit topic is gesloten.