Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

sebasgrif schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:24:
[...]

Vind je dat niet enorm zonde, zon waardeloze enchant op zon goed wapen? Wat is er mis met agility/strenght/mongoose/savagery?
op het moment dat ik mijn Blacksmithing op 375 krijg ga ik meteen dit ding upgraden en dan ben ik ook mijn enchant kwijt ;)

ik zal waarschijnlijk savagery of Mongoose er op zetten als ik mijn Bloodmoon heb, maar ik ga nu geen extra geld uitgeven aan dingen die ik strax toch zeker kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:26:
[...]

Locks kunnen ook wanden ....
Wand heeft cast time en travel time. Zeker geen wand user?

Maar zoals ik al zei, ik ben niet zo'n tag-master als sommigen hier... Als het zo moet hoeft het voor mij al niet meer namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:27:
[...]

op het moment dat ik mijn Blacksmithing op 375 krijg ga ik meteen dit ding upgraden en dan ben ik ook mijn enchant kwijt ;)

ik zal waarschijnlijk savagery of Mongoose er op zetten als ik mijn Bloodmoon heb, maar ik ga nu geen extra geld uitgeven aan dingen die ik strax toch zeker kwijt ben.
Mongoose op een 3.7 speed 2-hander? :P

Das geld weggooien. Neem geen procs op dat soort slome wapens, maar een fixed enchant zoals savagery inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:22:
murmur is zooo makkelijk :') je moet een tank hebben die kan lezen en that's it.
we hadden er eentje die dat dus blijkbaar niet zo goed kon, ik was OT met mijn Lunar Crescent, en ik rende me een ongeluk steeds, die eikel bleef steeds staan.......

na 2 wipes ging ik maar tanken en wassie zo down.

p.s. we hadden ff snel een holy pally als healer zonder healing gear :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:28:
[...]

Mongoose op een 3.7 speed 2-hander? :P

Das geld weggooien. Neem geen procs op dat soort slome wapens, maar een fixed enchant zoals savagery inderdaad :)
heb me nog niet zo verdiept in de enchants, was meer bezig me Blacksmithing omhoog te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
Voor de WoW spelers die ook Diablo2 gespeeld hebben en nu op de plank hebben liggen.

Op 25 juni (maandag) is er een ladder reset, dus mocht je weer even een kijkje willen nemen in D2 is dat een leuk moment.

Ik denk dat veel veteranen wel ooit D2 hebben gespeeld dus dat dit wel interessant voor jullie is.

Officiële nieuws staat op:

www.battle.net/diablo2exp/

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:42

NoTimeRemains

I know

zo mijn Dreadsteed is binnen en wat ziet dat er bruut uit :)
nu nog even Exalted worden met IF en die faction in Nagrad voor een Ram en zo'n War Talbuck.
maar eigk is 100% nog te langzaam. een guildee heeft nu zo'n netherdrake mount.
op zich ziet er wel mooi uit, alleen die draak is toch lelijk. IMHO dan.

nog niet echt bezig met questen in Hellfire, maar wel al een stuk of 5 * in Ramparts en Blood Furnace geweest. onder leiding van een lvl 70 Pala (Tank), en dan met een goede groep gaan is wel heel erg leuk. de vaste groep bestaat nu uit lvl 62 Priest (Holy), lvl 62 Druid (Feral), lvl 60 Lock (Afflicition). en dan nog een random DPSer. ja dan kan er niet zo heel veel meer fout gaan. mits er gewoon opgelet wordt en niet door heen gerusht wordt.
we zijn nu allemaal rep aan het grinden, en natuurlijk voor de drops.

welke addon kan ik goed gebruiken als threatmeter en/of als damage. ik zou het fijn vinden als deze niet het hele scherm vol gooit. ben wel benieuwd hoeveel damage ik doe tov de rest. gewoon leuk om te zien.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
psych schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:34:
Voor de WoW spelers die ook Diablo2 gespeeld hebben en nu op de plank hebben liggen.

Op 25 juni (maandag) is er een ladder reset, dus mocht je weer even een kijkje willen nemen in D2 is dat een leuk moment.

Ik denk dat veel veteranen wel ooit D2 hebben gespeeld dus dat dit wel interessant voor jullie is.

Officiële nieuws staat op:

www.battle.net/diablo2exp/
ja ik heb het vanmorgen ook vernomen...
Maar mijn beperkte gamingtime ga ik verder aan WoW besteden, D2 heeft zijn tijd gehad :)

Misschien dat ik op andere gedachten kan gebracht worden mocht D3 dan toch nog verschijnen, of die WoD (World of Darkness) MMORPG van White Wolf die in 2009 gepland is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:38:
zo mijn Dreadsteed is binnen en wat ziet dat er bruut uit :)
nu nog even Exalted worden met IF en die faction in Nagrad voor een Ram en zo'n War Talbuck.
maar eigk is 100% nog te langzaam. een guildee heeft nu zo'n netherdrake mount.
op zich ziet er wel mooi uit, alleen die draak is toch lelijk. IMHO dan.

nog niet echt bezig met questen in Hellfire, maar wel al een stuk of 5 * in Ramparts en Blood Furnace geweest. onder leiding van een lvl 70 Pala (Tank), en dan met een goede groep gaan is wel heel erg leuk. de vaste groep bestaat nu uit lvl 62 Priest (Holy), lvl 62 Druid (Feral), lvl 60 Lock (Afflicition). en dan nog een random DPSer. ja dan kan er niet zo heel veel meer fout gaan. mits er gewoon opgelet wordt en niet door heen gerusht wordt.
we zijn nu allemaal rep aan het grinden, en natuurlijk voor de drops.

welke addon kan ik goed gebruiken als threatmeter en/of als damage. ik zou het fijn vinden als deze niet het hele scherm vol gooit. ben wel benieuwd hoeveel damage ik doe tov de rest. gewoon leuk om te zien.
Stop niet teveel moeite in die 100% mounts. Ik heb er ook een aantal maar gebruik ze nooit meer. Liggen te verstoffen in de bank om ruimte in mn packs te besparen (dreadsteed is een spell, dus dat scheelt ook weer een plekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Even voor de goede orde: hunter-shots hebben ook travel time (hoewel wel instant cast). Alleen scattershot had dat ooit, maar dat is ook veranderd. Op 41 yards is traveltime dus echt niet te verwaarlozen en kan een moonfire druid gewoon ingrijpen kaw tag bijvoorbeeld.

Ik klaag niet hoor, we taggen als de beste door de enorme range, maar in een overfarmed gebied heeft een hunter het ook lastig als er echte instant-taggers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Nou ik heb me lesje geleerd. Full fire specced voor kara doe ik 3 keer zoveel damage dan arca/fire build.

de 10/48/3 spec is amazing. Ondanks ik van 1083 spelldamage van arca/fire naar nu 892 full fire ben gegaan. Doe ik echt insane meer damage en minder resist.
Bah gisteren eindigde ik in arca/fire als 4e damage meter. Terwijl de dag ervoor ik full fire build was als 1e stond met ruim 400.000 meer damage dan de 2e.

Ben terug als Full fire en blijf hier ook bij! _/-\o_

http://armory.wow-europe....xml?r=Azjol-Nerub&n=Giant

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 22-06-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Anoniem: 123304 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:19:
Nou ik heb me lesje geleerd. Full fire specced voor kara doe ik 3 keer zoveel damage dan arca/fire build.

de 10/48/3 spec is amazing. Ondanks ik van 1083 spelldamage van arca/fire naar nu 892 full fire ben gegaan. Doe ik echt insane meer damage en minder resist.
Bah gisteren eindigde ik in arca/fire als 4e damage meter. Terwijl de dag ervoor ik full fire build was als 1e stond met ruim 400.000 meer damage dan de 2e.

Ben terug als Full fire en blijf hier ook bij! _/-\o_

http://armory.wow-europe....xml?r=Azjol-Nerub&n=Giant
Met arcane/fire meer arcane blast gebruiken : P

En regel decent pve bracers: http://www.wowhead.com/?item=24297 cheap om te laten craften

Voor meer pure dmg zou je je shoulders kunnen laten vervangen door http://www.wowhead.com/?item=30925 maar dan verlies je wel een shitload aan stats, maar in raids heb je dat toch niet nodig. en bij die encounters dat je het nodig hebt kan je switchen naar je sta setje.

En kijkend naar je talents... O M G geen improved scorch

HEILIGSCHENNIS !
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:52:
[...]

Jullie zijn ook net Peppie en Kokkie hè Oo
Ik ben jut, hij is jul :+

[ Voor 30% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:27:
[...]

Vergeet niet dat je voor de laatste upgrade van die axe 5 nether vortex nodig hebt, en die droppen alleen in SSC. Verder heeft Blizz blijkbaar ook de droprate van die dingen generfed :X Gelukkig moet ik er zelf nog maar eentje en is er geen competitie binnen de guild over wie die dingen krijgt :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:21:

HEILIGSCHENNIS !
Wat hij zegt :P

fireblast 2 punten eruit (1punt is genoeg om 2 fireballs te casten tijdens CD)
magic attunement (huh? ik dacht dat je 10/48/3 had :P) specifiek nuttig, maar geen must.

4 punten, 3x improved scorch (op een boss is dat 15% meer fire damage... en scorch is dan een vrij goed alternatief als je zuinig aan moet doen) en 1x dragonsbreath. Leuk als je wat AoE damage moet doen :)

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Jullie zijn ook net Peppie en Kokkie hè Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:48:
[...]

Vergeet niet dat je voor de laatste upgrade van die axe 5 nether vortex nodig hebt, en die droppen alleen in SSC. Verder heeft Blizz blijkbaar ook de droprate van die dingen generfed :X Gelukkig moet ik er zelf nog maar eentje en is er geen competitie binnen de guild over wie die dingen krijgt :)
SSC en The Eye, maar komt wel goed, tegen de tijd dat ik dat nodig heb gaan we er wel ff heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kapoen schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:48:
[...]

Die droprates zijn juist gebuffed in 2.1, pakken er elke drie, vier trashpacks wel één tegenwoordig, daarvoor vaak maar één of twee op de trash tot aan Morogrim.

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 22-06-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:21:
[...]

HEILIGSCHENNIS !
dat is idd ronduit schandalig, en dan waarschijnlijk de damage increase krijgen van een mage die het wel heeft. Wanneer ik merk dat een mage met deep fire geen improved scorch heeft bij een deep fire build dan wordt dat een gedwongen respec en anders blijft hij maar op de bank zitten (als in: wordt niet opgesteld voor de wedstrijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Toch ook niet alle priests speccen Divine Spirit voor de damage increase?
Als een mage meer dmg kan doen door gebruik te maken van de buff van een ander, zie ik daar weinig problemen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:59:
[...]

Die droprates zijn juist gebuffed in 2.1, pakken er elke drie, vier trashpacks wel één tegenwoordig, daarvoor vaak maar één of twee op de trash tot aan Morogrim.
5% tot 13% droprate per trashmob is inderdaad niet echt verkeerd, en een gegarandeerde drop van een paar bosses is ook wel lekker als je nog net 1 nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:03:
Als een mage meer dmg kan doen door gebruik te maken van de buff van een ander, zie ik daar weinig problemen in.
Klopt, maar met 3 punten in fire blast doe je niet meer dmg

@ hieronder: klopt, modus operandi is als volgt (op bosses) 5 x scorch zodat je fire spells 15% meer dmg doen en daarna fireball spam met hier en daar een scorch om de scorch buff op te houden (duurt 30 seconden)
Exitium schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:14:
[...]

Als drie mages zo denken en de andere twee mages er een keer niet zijn, verlies je per mage dan ruwweg 15% dmg. (om nog maar niet te spreken over eventuele fire-specced locks :P)
sommeg, vergeet de fire elemental van shammies niet ;)

[ Voor 55% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:06:
[...]

Klopt, maar met 3 punten in fire blast doe je niet meer dmg :)
Ok. er is dus geen damage-increase te halen door die 3 punten ergens anders in te stoppen?
(heb maar een 39 mage ofzo, ken de talenttrees niet zo goed... :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:03:
Als drie mages zo denken en de andere twee mages er een keer niet zijn, verlies je per mage dan ruwweg 15% dmg. (om nog maar niet te spreken over eventuele fire-specced locks :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:14:
[...]

Ja, die opmerking werkt ook voor de Divine Spirit priest, imp Battle Shout warrior, BoK pally, HotW druid, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Ja, die opmerking werkt ook voor de Divine Spirit priest, imp Battle Shout warrior, BoK pally, HotW druid, etc etc etc.
Er bestaan ook nog zoiets als frost mages of mages met arcane + een beetje fire/frost.

3 punten in fireblast heeft totaal geen toegevoegde waarde in raid dps, is puur een pvp talent

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:05:
Ik DoT namelijk alles wat betekent dat het een paar seconden duurt voor de target getagged is. En dan is het best aso om als je ziet dat een target 3 DoT's op zich heeft die toch te 'pikken'.

Na bovenstaande 1x houdt het eigenlijk altijd wel op.
Ik DoT dus ook op, maar meerdere targets omdat dat voor mijn dps gewoon het meest effectief is. Niks mobs stelen, geen snel taggen ofzo. Kwam er laatst opeens een andere warlock aanrennen, begint mijn mobs te banishen. 'u cant take more mobs then 1, rulez of grinding'. Ik dus like wtf? Was echt zwaar irritant, bleef me maar volgen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:00:
[...]

dat is idd ronduit schandalig, en dan waarschijnlijk de damage increase krijgen van een mage die het wel heeft. Wanneer ik merk dat een mage met deep fire geen improved scorch heeft bij een deep fire build dan wordt dat een gedwongen respec en anders blijft hij maar op de bank zitten (als in: wordt niet opgesteld voor de wedstrijd).
Lol met de raid gaat altijd maar 1 mage mee en dat ben ik, en ja ik ben verkeerd gespecced maar me goud was op. Ik gebruikte dampen magic bij de shade. Wel makkelijk want die irritante arcane damage sux.
Maar ja ik moet respeccen, vanavond even wat grinden en dan respeccen. Wie weet grind ik een epic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:16:
[...]

Er bestaan ook nog zoiets als frost mages of mages met arcane + een beetje fire/frost
Huh, het ging over het dmg-verlies door het thuisblijven van een char met een dmg-verhogende buff voor de raid. Net zoals de ene mage die imp scorch heeft wel eens thuis kan blijven (en dus de dmg van de firemages verlaagt) kan ook net zo goed een van de voorbeelden die ik net noemde een avond niet meekunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Gezien de punten waar hij ze dan wel in gestopt heeft, gaat deze vergelijking gewoon niet op. De punten zijn op punten gestopt waar het de raid nergens helpt (improved dampen/amplify magic noem ik leuk, maar absoluut geen must). Bovendien in karazhan ben je vaak de enige mage mee. Dan wil je wel je eigen 15% fire damage improve kunnen casten lijkt me. In 25man raids wil je graag dat iedere firemage om de 3fireballs 1scorch doet zodat de debuff er zeker opblijft.

Je bent toch niet voor niets full fire? Je maakt je in dat geval alleen maar afhankelijk van anderen en hebt een minder complete talentbuild.

[ Voor 8% gewijzigd door morpheus op 22-06-2007 13:21 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:20:
[...]

Gezien de punten waar hij ze dan wel in gestopt heeft, gaat deze vergelijking gewoon niet op. De punten zijn op punten gestopt waar het de raid nergens helpt (improved dampen/amplify magic noem ik leuk, maar absoluut geen must). Bovendien in karazhan ben je vaak de enige mage mee. Dan wil je wel je eigen 15% fire damage improve kunnen casten lijkt me. In 25man raids wil je graag dat iedere firemage om de 3fireballs 1scorch doet zodat de debuff er zeker opblijft.
Lol, zoals ik zei het was een test. Normal heb ik ook improved scorch. Maak je je nou niet druk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Anoniem: 123304 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:21:
[...]

Lol, zoals ik zei het was een test. Normal heb ik ook improved scorch. Maak je je nou niet druk ^^
ben wat traag vandaag :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Anoniem: 208583 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:00:
[...]

Gedwongen respecs. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rofl, het was een test om te kijken hoe of wat. Ik was namelijk Arca/fire build en niet veel ervaring in de Full fire spec. Dus zat een beetje te pielen ermee hehehe no worries, vanavond zal ik full scorch zijn met dragonbreath! de beruchte 10/48/3 build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Ik DoT dus ook op, maar meerdere targets omdat dat voor mijn dps gewoon het meest effectief is. Niks mobs stelen, geen snel taggen ofzo. Kwam er laatst opeens een andere warlock aanrennen, begint mijn mobs te banishen. 'u cant take more mobs then 1, rulez of grinding'. Ik dus like wtf? Was echt zwaar irritant, bleef me maar volgen etc.
Die kerel is ook compleet contact met de werkelijkheid kwijt het is een mmo dus je speelt met andere mensen en zo lang het mag/kan doe je niks verkeerd. Het zou leuk zijn dan kan ik ook nog wel een paar onzin regels verzinnen waar iedereen zich aan moet houden :P

beetje jammer die mensen die wow spelen als een single player spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nah ik heb geen problemen met de respec. ik bedoel alles voor vooruitgang toch? Maar ik was en ben enigste mage van de 2 raidleaders die kara doen. Maar ik zat even te spelen waarmee ik hoogste damage doe. Blijkt dus toch de full fire alleen had mezelf verkeerd gerespcced, zal ik herstellen vanavond hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Huh, het ging over het dmg-verlies door het thuisblijven van een char met een dmg-verhogende buff voor de raid. Net zoals de ene mage die imp scorch heeft wel eens thuis kan blijven (en dus de dmg van de firemages verlaagt) kan ook net zo goed een van de voorbeelden die ik net noemde een avond niet meekunnen.
ImdaMned schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:06:
[...]

Klopt, maar met 3 punten in fire blast doe je niet meer dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Defector schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:27:
[...]

En dat doet de lock die alle mobs om zich heen dot niet net zo hard vind je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zijn die 3 talentpoints niet ergens anders in te stoppen waardoor de firemage meer dmg kan doen als hij zou kunnen meeleechen met de imp. scorch mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:31:
[...]

En dat doet de lock die alle mobs om zich heen dot niet net zo hard vind je ?
Nee, die speelt gewoon z'n class zoals die bedoeld is, zoals al 16x gezegd...

Maar met selectief luisteren kunnen we de discussie wel nog een paar jaar volhouden denk ik :P

En hij DoT dus niet "alles om zich heen", maar DoT een aantal targets en finisht die, ipv 1 voor 1. En gaat dan door naar de volgende paar als die er zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:41:
[...]

Nee, die speelt gewoon z'n class zoals die bedoeld is, zoals al 16x gezegd...

Maar met selectief luisteren kunnen we de discussie wel nog een paar jaar volhouden denk ik :P
Als jij jouw idee als de waarheid beschouwt, en mijn mening dan maar basht omdat die van jouw idee afwijkt, soit. Misschien kun je je ook eens proberen in te leven in andere mensen die daar zitten te grinden en die niet de mogelijkheid hebben om -tig mobs tegelijk te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

grmbl, zit mn stage er op, wil ik 's middags ff spelen.... stuck on authentication :S
gief wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:43:
[...]

Als jij jouw idee als de waarheid beschouwt, en mijn mening dan maar basht omdat die van jouw idee afwijkt, soit. Misschien kun je je ook eens proberen in te leven in andere mensen die daar zitten te grinden en die niet de mogelijkheid hebben om -tig mobs tegelijk te farmen.
Ik bash je mening niet, ik probeer je te laten inzien dat dat de manier van grinden is voor die class.

Als je een AOE-spect mage hebt verwacht je toch ook niet dat ie targets 1 voor 1 gaat killen bijvoorbeeld? Hetzelfde geldt dus voor een DoT build.

Het is niet per definitie sneller grinden, zoals jij elke keer doet beweren. Het is alleen "anders" dan je misschien gewend bent..

En dan nog, waarom zou ik me in moeten houden voor anderen :? Moet ik dan maar langzamer gaan grinden omdat anders mensen misschien wel jaloers worden :?

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Echt, wtf

gister nadat ik thuis kwam om 3 uur snachts nog even ingelogd en de AH gecheckt. Ik log deze morgen in om te kijken of er nog leuk dingen in mn mailbox zitten.... password incorrect. Heb ik het verkeerd ingetypt? Nog een keer proberen, password incorrect. Even maar checken in de password wallet, toch echt het goede password.

Nouja, password maar resetten, blijkt mn secret question veranderd te zijn of iig niet meer te kloppen.

Echt, serieus, wtf.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Defector schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:27:
[...]

Die kerel is ook compleet contact met de werkelijkheid kwijt het is een mmo dus je speelt met andere mensen en zo lang het mag/kan doe je niks verkeerd. Het zou leuk zijn dan kan ik ook nog wel een paar onzin regels verzinnen waar iedereen zich aan moet houden :P

Er waren denk ik 3 mensen primal mana's aan het grinden daar onder in Netherstorm. Als ik 3 mobs zie staan, en ik als warlock er 3 tegelijk pak en daarbij evensnel over doe als een rogue die ze 1 voor 1 neemt, wat is dan het verschil? Als ik ga single-mobben met affliction specc doe ik er 2 keer zo lang als een rogue over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hmzaniac schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:
Echt, wtf

gister nadat ik thuis kwam om 3 uur snachts nog even ingelogd en de AH gecheckt. Ik log deze morgen in om te kijken of er nog leuk dingen in mn mailbox zitten.... password incorrect. Heb ik het verkeerd ingetypt? Nog een keer proberen, password incorrect. Even maar checken in de password wallet, toch echt het goede password.

Nouja, password maar resetten, blijkt mn secret question veranderd te zijn of iig niet meer te kloppen.

Echt, serieus, wtf.
Klinkt als een gehackt account :(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 17:49
Ik heb intussen een lvl 12 mage. Ben net westfall ingegaan om daar nu te questen. Ik heb alleen nog niet echt superitems. Is er ergens een site of een guide waar ik overzichtelijk kan zien welke items er zijn voor een mage van lvl 12. En dan dus bijvoorbeeld blauwe items lvl 12 en bij welk monster die het meest droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Klinkt als een gehackt account :(
Ja, eerste waar ik ook al aan dacht. Het suffe is, ik draai gewoon onder een non-admin user, heb mn virusscanner en spyware uptodate, en bekijk al mn wow meuk (thottbot, wowhead, curse, etc) op een compleet andere machine die hier naast me staat, en die dus niets te maken heeft met de machine waar wow zelf op draait.

Dat, plus het feit dat mn secret question niet meer klopt, vind ik toch wel heel vreemd. Ik bedoel, waarom zou iemand die je account stript nog uberhaupt de moeite nemen om je secret question te veranderen?

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:30
Kan je je secret q wel veranderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Muthas schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:
[...]

Er waren denk ik 3 mensen primal mana's aan het grinden daar onder in Netherstorm. Als ik 3 mobs zie staan, en ik als warlock er 3 tegelijk pak en daarbij evensnel over doe als een rogue die ze 1 voor 1 neemt, wat is dan het verschil? Als ik ga single-mobben met affliction specc doe ik er 2 keer zo lang als een rogue over.
Correctie, als jij die 3 mobs ziet staan en ze alle 3 tegelijk pakt.. blijft er of voor de rogue niks over.. OF hij moet ver lopen en dan zien dat die 3de persoon hem afpakt. Ik zelf had geen kans om bijvoorbeeld fire elemental mobs te gaan killen voor primale fire omdat die steeds werden gejat door de rondspringende mages/locks dus ik loop gewoon tussen 3 verschillende elementals te kloten continue om dan toch nog een paar mobs te kunnen killen :/ Hierdoor grind ik hooguit 1 mob in de tijd dat al die locks er 6 pakken als het niet meer is, dot madness ftl? Ja het mag dan misschien wel de style zijn van een warlock, dat neemt niet weg dat het lame is.
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:
[...]

Ik reageerde op iemand die zei dat hij gek wordt van mensen die WoW als een single player game spelen. Nou, ík vind toevallig alles om je heen dotten vrij egoïstisch.
Magoed, Warlocks zijn wel gewend om hun zin te krijgen, dus dan krijg je het van mij nu ook ;)
Ik houd erover op.
Dat noem ik nog eens een knockout slag! 1-0 voor de "niet-warlocks"

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:
[...]

Ik bash je mening niet, ik probeer je te laten inzien dat dat de manier van grinden is voor die class.

Als je een AOE-spect mage hebt verwacht je toch ook niet dat ie targets 1 voor 1 gaat killen bijvoorbeeld? Hetzelfde geldt dus voor een DoT build.

Het is niet per definitie sneller grinden, zoals jij elke keer doet beweren. Het is alleen "anders" dan je misschien gewend bent..

En dan nog, waarom zou ik me in moeten houden voor anderen :? Moet ik dan maar langzamer gaan grinden omdat anders mensen misschien wel jaloers worden :?
Ik reageerde op iemand die zei dat hij gek wordt van mensen die WoW als een single player game spelen. Nou, ík vind toevallig alles om je heen dotten vrij egoïstisch.
Magoed, Warlocks zijn wel gewend om hun zin te krijgen, dus dan krijg je het van mij nu ook ;)
Ik houd erover op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Locks schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:
Kan je je secret q wel veranderen dan?
Ik zou het niet weten, maar hij klopt in ieder geval niet meer.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmzaniac schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:51:
[...]

Ja, eerste waar ik ook al aan dacht. Het suffe is, ik draai gewoon onder een non-admin user, heb mn virusscanner en spyware uptodate, en bekijk al mn wow meuk (thottbot, wowhead, curse, etc) op een compleet andere machine die hier naast me staat, en die dus niets te maken heeft met de machine waar wow zelf op draait.

Dat, plus het feit dat mn secret question niet meer klopt, vind ik toch wel heel vreemd. Ik bedoel, waarom zou iemand die je account stript nog uberhaupt de moeite nemen om je secret question te veranderen?
Om te tijd te hebben hem leeg te strippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hmzaniac schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:51:
[...]

Geen bekenden van je op de server die jouw wel online hebben zien komen vandaag ?
Of geef het aan ze hier naar te laten kijken. Dan weet je meteen zeker dat je gehacked bent.
Ook maar meteen mail naar blizz droppen ? Klinkt echt klote voor je hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Carnagy schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:49:
Ik heb intussen een lvl 12 mage. Ben net westfall ingegaan om daar nu te questen. Ik heb alleen nog niet echt superitems. Is er ergens een site of een guide waar ik overzichtelijk kan zien welke items er zijn voor een mage van lvl 12. En dan dus bijvoorbeeld blauwe items lvl 12 en bij welk monster die het meest droppen?
op lvl 12 is er nog niet echt iets te vinden dat de moeite waard is imo.
Maar op de armory kan je voor elk item dat je character aanheeft, kijken wat de mogelijke upgrades zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:
[...]

Correctie, als jij die 3 mobs ziet staan en ze alle 3 tegelijk pakt.. blijft er of voor de rogue niks over.. OF hij moet ver lopen en dan zien dat die 3de persoon hem afpakt. Ik zelf had geen kans om bijvoorbeeld fire elemental mobs te gaan killen voor primale fire omdat die steeds werden gejat door de rondspringende mages/locks dus ik loop gewoon tussen 3 verschillende elementals te kloten continue om dan toch nog een paar mobs te kunnen killen :/ Hierdoor grind ik hooguit 1 mob in de tijd dat al die locks er 6 pakken als het niet meer is, dot madness ftl? Ja het mag dan misschien wel de style zijn van een warlock, dat neemt niet weg dat het lame is.
OMG, ik heb een medestander! Dan ga ik tóch nog ff door ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:52:
[...]

Ik houd erover op.
Elke keer dezelfde onwaarheid blijven herhalen, terwijl ik je net al aangaf dat het zo niet werkt, schiet niet zo op nee.

Dan kunnen we er beter over ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165550

Kan ook niet inloggen (Hellfire), blijft hangen op authenticating, er zijn blijkbaar nog mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]
Agossie, pak je je gun en tag je ook ranged... Doe je er ook 3 tegelijk als je denkt dat dat voor jou ook gaat werken.

Of verlang je soms van mages en warlocks dat ze met hun staff melee damage gaan doen ofzo? Omdat je je anders te min voelt?

/cry me a river

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nou, blijkbaar werkt het op onze server dan anders. Ik zie locks gewoon alles dotten wat ze tegenkomen (yesh, nerf plx). En zoals hierboven al werd vermeld. Dan blijft er voor de rest niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

TiMMieJ schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:
[...]

Geen bekenden van je op de server die jouw wel online hebben zien komen vandaag ?
Of geef het aan ze hier naar te laten kijken. Dan weet je meteen zeker dat je gehacked bent.
Ook maar meteen mail naar blizz droppen ? Klinkt echt klote voor je hoor :(
Ja, zowiezo al een form ingevuld op wow-europe met een request om mn password te resetten, dus hopen dat ze daar nog snel op reageren... ben nu even via ventrilo bezig om te kijken of iemand me online heeft zien komen vanochtend.

kleine update: volgens een guildie ben ik 10 uur geleden (rond 4 uur 's nachts) ingelogd. Dat klopt idd, ik was met mn main ingelogd tot om en nabij 4 uur 's nachts (kwam net thuis en zo). echter: al mijn andere chars zijn rond dat tijdstip ook ingelogd, terwijl ik zelf alleen maar op mn main kwam om even te kijken in de AH.

Mn gear zit godzijdank nog overal op volgens de armory, beter dat blizz snel reageert.

[ Voor 25% gewijzigd door Hmzaniac op 22-06-2007 14:08 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

OkkE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:57:
Kill-stealen vind ik lame. Maar een lock die 4 targets DoT vind ik niet oneerlijk. Dat is gewoon zijn manier van spelen. Alsof een Mage die AoE doet ook lame is? Het is gewoon zijn manier van killen.

Wat ik dus wel lame vind, ik een mob killen waarvan je weet dat iemand anders er al mee bezig was; zoals bijv. een Lock die al DoTs op het target heeft; daar blijf je vanaf, iedergeval tot die kill naar de Lock gaat.

Ik kill ook wel is mobs waar een ander mee bezig is, maar dan wacht ik wel netjes tot ik weet dat de kill naar de ander gaat.
Enige uitzondering is wanneer ik zie dat iemand door teveel mobs aangevallen wordt, en het er naar uit ziet dat hij het niet gaat redden. Dan tag-en-kill ik wel de mobs, en meestal krijg je dan ook gewoon een /thanks terug.
Als ik ga farmen dan claim ik alles wat ik kan claimen en dot != claim. Farmen is farmen, jammer maar helaas, als je al moet gaan claim taggen is het meestal al druk en dan wil je toch echt je maximale g/uur eruit halen.
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:
Nou, blijkbaar werkt het op onze server dan anders. Ik zie locks gewoon alles dotten wat ze tegenkomen (yesh, nerf plx). En zoals hierboven al werd vermeld. Dan blijft er voor de rest niks over.
dan gooi je er instant damage op en claim jij en hoef jij niet meer te huilen, iedereen blij :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 22-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:
En dat heet generaliseren. Er zitten vast eikels tussen, maar die zitten in alle classes. Zoals druids die kill stealen met insta-tags.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:37:
[...]

Zijn die 3 talentpoints niet ergens anders in te stoppen waardoor de firemage meer dmg kan doen als hij zou kunnen meeleechen met de imp. scorch mage?
Nope, ik zal ff een basic van de punten die je minimaal moet hebben om max raid dps te halen. http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgM0dcI0eRx0h

Heb je nog 6 punten over. (7 als je die ene punt in scorch ergens anders in wil zetten). Probeer die punten ergens in te stoppen waardoor je meer dmg doet. arc/fire/frost whatever. Die zijn er dus niet.

vandaar dat als filler de volgende punten worden ingevult: pyroblast (om blastwave te krijgen) blastwave en dragon's breath. Dan blijft er nog 1 puntje over.

@ chronus. We reageerden meer op smultie dan op jou : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

[...]
Daarom moet je in mijn eerdere post ook even lezen wat de situatie was. Niet zoals jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als ik met m'n lock motes of fire ga farmen in BeM zie ik nog wel eens een ice mage rondrennen die veel meer mobs tegelijk aanpakt dan ik dat kan doen met mn dots en beperkte CC. Mag ie zeker ook niet doen, is aso. Nee een lock moet 1 mob dotten en daarna uit zn neus vreten tot die mob dood is. Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:
[...]

En dat heet generaliseren. Er zitten vast eikels tussen, maar die zitten in alle classes. Zoals druids die kill stealen met insta-tags.
Yep, want als een lock nog maar 3/4 van z'n mobs killt, killt hij nog steeds 2 keer meer dan classes die 1 mob tegelijk pakken. Dan wordt het weer wat recht getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:57:
[...]

Agossie, pak je je gun en tag je ook ranged... Doe je er ook 3 tegelijk als je denkt dat dat voor jou ook gaat werken.

Of verlang je soms van mages en warlocks dat ze met hun staff melee damage gaan doen ofzo? Omdat je je anders te min voelt?

/cry me a river
Oh sorry, ik moet mijn speelwijze gaan aanpassen omdat een ander zijn overpowered class niet in bedwang kan houden? Instant nurf voor warcocks pls. Jammer dat mensen soms nog te dom zijn om verder te kijken dan hun neus lang is. Perfecte class voor zulke mensen is dan toch wel een Warlock.
Wil je weten wat ik dan nog het ergste vindt? Dat het nog meestal alts zijn ook omdat mensen niet met hun eigen class kunnen spelen en dus maar even een lockje aanmaken om 24/7 te kunnen grinden. En wat lees ik dan een paar posts terug? Buff warlocks plx!!1111oneoneone
Ik weet niet hoe groot je je e-peen dan nog wilt maar volgens mij staat die bij warlock players echt op springen.
Muthas schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:
[...]

Daarom moet je in mijn eerdere post ook even lezen wat de situatie was. Niet zoals jij beschrijft.
Misschien moet jij maar even terug lezen want ik begon erover en ik heb het over de situatie die ik toen ook al beschreef. ty!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Laten we elke class Plate geven, een aantal healing-spells, ranged attacks, CC mogelijkheid en AoE mogelijkheden. Dan zijn we van al de problemen af. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:03:
[...]

Yep, want als een lock nog maar 3/4 van z'n mobs killt, killt hij nog steeds 2 keer meer dan classes die 1 mob tegelijk pakken. Dan wordt het weer wat recht getrokken.
Je moet toch eens meer gaan lezen ;)

Ik zal het nog 1x voor je herhalen:

We killen geen 4 mobs in de tijd van 1. Het killen van een mob duurt namelijk nogal lang met alleen DoT's, daarom pakken we er wat meer tegelijk om ongeveer het zelfde te halen als anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:42

NoTimeRemains

I know

ligt eraan wat je killstealt en van wie >:)
in searing gorge zit al dagen een hunter 24/7 die draken te killen en te skinnen. rara wat is dat voor iemand... laatst dus 45 min achter hem aan gelopen. even taggen en dan door hem laten killen. ik de xp en de loot en hij .. euhm... ja niet :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Sinds twee dagen, na de voorlaatste patch, crashed mijn game continue zonder enig aanleiding. Dus willekeurig.
Na de voorlaatste patch heb ik een backup gedraaid van WTF en Interface om vervolgens de diverse addons maar eens te updaten. Vanwege werk er verder niet aan toegekomen om te spelen. Gisteravond eindelijk maar weer begonnen met gamen. Dit werd dus gelijk verziekt door de diverse willekeurige crashed.
Omdat ik in eerste instantie dacht dat het een mod zou kunnen zijn, enkele wazige mods verwijderd. Daar dit ook niet werkte, de voorgaande WTF en Interface teruggeplaatst. En ook dit werkt niet.

Erg frustrerend.
Iemand een idee? Alleen de gangbare achtergrond applicaties draaien, zoals AV.
This application has encountered a critical error:

ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception
Program: E:\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:0045F6AF

The instruction at "0x0045F6AF" referenced memory at "0x00000008".
The memory could not be "read".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat word niet generfed. als je niet wil dat iemand je mobs tagged moet je in je eentje om 4 uur 's nachts gaan spelen... ik ga toch ook niet huilen dat mensen mijn mobs jatten waar ik net achter gestealth ben...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
OkkE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:06:
Laten we elke class Plate geven, een aantal healing-spells, ranged attacks, CC mogelijkheid en AoE mogelijkheden. Dan zijn we van al de problemen af. ;)
laten we het helemaal makkelijk maken alle classen samenvoegen tot 1 class en dan heeft niemand meer te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:02:
Als ik met m'n lock motes of fire ga farmen in BeM zie ik nog wel eens een ice mage rondrennen die veel meer mobs tegelijk aanpakt dan ik dat kan doen met mn dots en beperkte CC. Mag ie zeker ook niet doen, is aso. Nee een lock moet 1 mob dotten en daarna uit zn neus vreten tot die mob dood is. Not.
Och och.. kan hij er 5 aan tegelijk en jij maar 4? Ik leef zo met je mee. Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Oh sorry, ik moet mijn speelwijze gaan aanpassen omdat een ander zijn overpowered class niet in bedwang kan houden? Instant nurf voor warcocks pls. Jammer dat mensen soms nog te dom zijn om verder te kijken dan hun neus lang is. Perfecte class voor zulke mensen is dan toch wel een Warlock.
Wil je weten wat ik dan nog het ergste vindt? Dat het nog meestal alts zijn ook omdat mensen niet met hun eigen class kunnen spelen en dus maar even een lockje aanmaken om 24/7 te kunnen grinden. En wat lees ik dan een paar posts terug? Buff warlocks plx!!1111oneoneone
Ik weet niet hoe groot je je e-peen dan nog wilt maar volgens mij staat die bij warlock players echt op springen.
maar je verwacht wel dat warlocks hun speelstijl gaan aanpassen :?

Ik speel mijn warlock al sinds beta trouwens, toen het nog een van de zwakste classes in het spel was. En aan alts doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Jullie killen geen 4 in de tijd van 1 nee. Wel 4 in de tijd van 2.
Dus als een normale class z'n eerste neer heeft, kan hij met nummer 2 beginnen. Hey, wacht, nummer 2 is er niet meer, omdat de lock ze al allemaal heeft gedot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:19
OkkE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:06:
Oftewel iedereen rolled paladin?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Ik heb alleen een warrior die dus (ongeveer) 1 op 1 moet grinden en niet tegelijk 3 mobs aan kan, maar ik heb er totaal geen probleem mee als een lock of whatever rondloopt die dat wel doet. Ieder zijn of haar stijl van spelen.

Waar ik wel een hekel aan heb is als iemand een mob alvast claimed terwijl ie met een hele andere groep mobs bezig is. Eerst afmaken waar je mee bezig bent, dan pas naar de volgende gaan. Niet dat ik zoiets al veel ben tegengekomen trouwens.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:08:
Dus als een normale class z'n eerste neer heeft, kan hij met nummer 2 beginnen. Hey, wacht, nummer 2 is er niet meer, omdat de lock ze al allemaal heeft gedot.
Moet je misschien ergens gaan grinden waar meer dan 5 mobs zijn :P

Want ook voor de lock is het op nadat zijn 4 dan weg zijn. Het is allemaal nogal relatief vind je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:08:
[...]

maar je verwacht wel dat warlocks hun speelstijl gaan aanpassen :?

Ik speel mijn warlock al sinds beta trouwens, toen het nog een van de zwakste classes in het spel was. En aan alts doe ik niet.
Sorry hoor, maar de context was dat als ik eenmaal een mob had dat die lock hem ging banishen en dan begon met /cheer te spammen. Natuurlijk heb je er eikels tussen zitten, maar de lock die niet banisht en begint te cheeren pakt gewoon elke mob daar en begint te chain fearen/dotten/drainen etc etc. Mafijn, laten we er maar over ophouden want iedereen heeft zo zijn mening hier over en dat zie je dan toch weer anders als je niet zelf die class speelt.
Meningsuiting mag trouwens in Nederland trouwens toch nog steeds?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:08:
[...]

Och och.. kan hij er 5 aan tegelijk en jij maar 4? Ik leef zo met je mee. Not.
Inderdaad en jij maar 1? Ik kan wel janken. Not. Dat laat ik namelijk aan jou over. Cry more nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nee. Stel dat daar vijf mobs stonden heeft de lock er 4 gehad en de andere class 1, da's dus eerlijk in jouw ogen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
/pls gief nerf all lal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 17:49
Wat is claim taggen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
een mob taggen zodat je de exp en loot krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:13:
[...]

Inderdaad en jij maar 1? Ik kan wel janken. Not. Dat laat ik namelijk aan jou over. Cry more nerf.
Jij laat het aan mij over? Volgens mij ben je als warlock niet op de juiste plaats om iemand anders van whinen te accuseren. Zo'n beetje alle warlocks hangen op de pik van een GM zodra er een update in zicht komt.
"OMG WHY DONT WE HAVE ANOTHER BUFF?"
"OMG I THINK THIS NEEDS MORE DMG"
"SERIOUSLY, WHY CAN'T WE TAKE MORE MOBS???"
"CAN'T FEAR HAVE A INSTANT CAST TIME?"
"HOW COME A MAGE CAN MAKE FOOD AND WATER AND WE CANT?"
"HOW ABOUT GIVING WARLOCKS A SUMMON FOR EPIC FLYING MOUNT? A DRUID CAN TRANSFORM SO WE DESERVE IT TOO!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

M1lamb3r schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:09:
[...]

Oftewel iedereen rolled paladin?
Rerf pwnadins plx! ;)

Nee, ff zonder gekheid...

Ik snap niet helemaal waarom Locks met hun DoTs zo overpowered zouden zijn. Een Lock tagged 4 mobs met DoTs en wacht dan een tijd voor ze neer zijn; ik ren van de ene naar de andere. Ik heb wel het idee dat Locks iets sneller kunnen killen als ik (als Feral Druid), maar zo is er toch altijd wel iets?\

Ik kan Elites van mijn eigen level killen; er zijn genoeg classes die dat niet lukt, of iig veel meer moeite mee hebben. Ik kan langs mobs stealthen en (zonder vechten) op plekken komen die voor andere onbereikbaar is alleen. Als ik de filmpjes mag geloven, kan een Paladin 10-talle mobs tegelijk tanken. Een Mage kan (met de juiste build) AoE grinden. Zo heeft elke class toch voor- en nadelen?! Een Lock (afhankelijk van zijn build) moet het hebben van DoTs. Prima. Dat hij er dan 3 of 4 tegelijk pakt en jij (wanneer je geen ranged attack hebt) iets in het nadeel bent, soit. Moet je een andere class rollen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:08:
Dus ga je niet naast een lock lopen grinden

Als ik met mijn paladin grind (dus als ik even prot spec) dan neem ik ook met gemak 10-12 mobs in een keer mee (meestal in netherstorm, die zaxxis gasten). Als ik dan kijk naar wat anderen om mij heen doen, dan pakken die een mob, ik pak er 10 en als zij net hun tweede mob dood hebben heb ik mijn 10 neer. Fair? voor hem niet nee, maar ik zie niet in waarom ik mobs moet laten lopen voor hem, ik kill 2 mobs net zosnel als 10 mobs of 15 mobs, en het kost me bijna netzoveel mana, dus ik probeer zoveel mogelijk mobs in een keer mee te pakken, en dan ga ik echt niet mobs laten lopen omdat die ander dan ook wat te grinden heeft.
Als je het niet aankunt en mobs probeert te stelen van anderen, alla, maar als je het makkelijk aankan, dan is dat de beste en snelste manier van grinden voor jou. Ik ga een rogue toch ook niet vragen om de mobs wat minder snel te killen zodat er ook nog wat voor mij overblijft?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:29

chromeeh

the Gnome

Tja het is ook een kwestie van sociaal gedrag...
Als ik wil farmen en iemand anders is bezig dan ga ik niet SoC spammen...
Ik heb er ook een hekel aan als iemand mijn kills steelt.

Zelfde is als iemand mobs aant killen om te minen en iemand vrolijk naar de vein loopt en begint te minen :/

Het is een kwestie van gedrag en er blijven altijd mensen die absoluut niet gehinderd zijn door enige vorm van sociale vaardigheden...
Gevalletje van /golfclap

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
SMulTiE schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:13:
Nee. Stel dat daar vijf mobs stonden heeft de lock er 4 gehad en de andere class 1, da's dus eerlijk in jouw ogen !
ja stel je voor dat ik meer loot krijg dan een ander :')

lekker waardeloze doch vermakelijke discussie >:)

anyway, ik heb in 2 weken 5000g bij elkaar gespaart met mn lockje door idd 3-4 fire/air elementals te dotten en te drainen, werkte perfect en is ook gewoon de speelstijl van een lock.

en dat niet iedereen dat kan, tja jammer voor hun ofzo? andere klassen zijn weer veel beter in andere dingen, wij toevallig in grinden.
Anoniem: 208852 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:17:
[...]

Jij laat het aan mij over? Volgens mij ben je als warlock niet op de juiste plaats om iemand anders van whinen te accuseren. Zo'n beetje alle warlocks hangen op de pik van een GM zodra er een update in zicht komt.
"HOW ABOUT GIVING WARLOCKS A SUMMON FOR EPIC FLYING MOUNT? A DRUID CAN TRANSFORM SO WE DESERVE IT TOO!!!"
yep die mensen heb je, ik ben erg tevreden met mn lockje, altijd al geweest. mij hoor je niet whinen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verderf op 22-06-2007 14:19 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
[...]

sorry hoor maar je laat je nu heel erg kennen het is maar een spelletje. als je zo ingame reageert dan snap ik wel hoe wow aan zijn stereotiepe gamers komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defector schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:19:
[...]

sorry hoor maar je laat je nu heel erg kennen het is maar een spelletje. als je zo ingame reageert dan snap ik wel hoe wow aan zijn stereotiepe gamers komt
Ik laat mij kennen door warlocks te quoten, sorry maar als je dat niet snapt zal ik in het vervolg [quote/quote] gaan gebruiken. Dacht toch echt dat die aanhalingstekens genoeg waren. :(
Bosmonster schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:21:
[...]

Kweet niet hoor :? Maar volgens mij ben jij de enige die nu zo doet en stink jaloers is op warlocks.
Tuurlijk ben ik jaloers op een lock, maar als iedereen die jaloers zou zijn op een lock naar een lock zou respeccen zou je binnen de kortste keren geen andere classes meer hebben. Tuurlijk gaat nu iedereen ontkennen dat hij/zij niet jaloers is op een lock die met full life/mana een gevecht tegen 4 mobs tegelijkertijd uit kan komen.
Vouch.
Haha, fantastisch!
Hoe kan je je daar nou druk over maken...
Paladin farming: http://files.filefront.com//;7814242;;/
WoW: Tranzity 70 Paladin / Satsun 60 Warlock = Enough said tbh.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Kweet niet hoor :? Maar volgens mij ben jij de enige die nu zo doet en stink jaloers is op warlocks. Ik hoor hier de laatste pagina's iig niet anders als een grove vertaling van:

"WARLOCK KILLS MORE MOBS THAN ME!!!!1 IT IS NOT FAIR!!!11 WARLOCKS NEED NERF!!11"

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
lol ik snap het wel maar jij beschuldigt nu alle locks van dat gedrag en reageert ook op zon manier. Van nerf locks ze zijn te goed boehoehoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

l2detectsarcasm!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik speel al een warlock sinds de beta, sinds anderhalf jaar is dat mijn alt geworden aangezien mijn main toen een Warrior werd. Nu heb ik nog steeds mijn warlock om te farmen (en ja dat doe ik in grote getallen mobs tegelijk !!) omdat mijn warrior al sinds lange tijd protection specced is en ik daar niet mee KAN grinden. Of ik kom een ander figuur tegen die alle mobs neerhakt terwijl ik nog met die ene bezig ben. Daarom heb ik een Warlock en nee, ik grind niet 24/7 maar als ik grind voor iets dan doe ik het op de manier zoals ik het kan en dat is inderdaad vol-DOTten en dan looten. Dikke pech voor jou als je in de buurt bent maar ik ga me niet aanpassen omdat jij toevallig ook wilt grinden. Dan kom je maar een andere keer terug. Misschien heb je dan geluk en is er ook geen Alliance in de buurt :) (mits je op een PvP server speelt natuurlijk).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haha, fantastisch!
Hoe kan je je daar nou druk over maken...
Paladin farming: http://files.filefront.com//;7814242;;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

:z

IMHO speel je, als je wilt farmen, een class die goed is in farmen. Dus niet een holy priest rollen en gaan winen in de hoop dat Blizz ze bufft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:25:
[...]

:z

IMHO speel je, als je wilt farmen, een class die goed is in farmen. Dus niet een holy priest rollen en gaan winen in de hoop dat Blizz ze bufft.
Sorry maar sommige mensen hebben nou eenmaal niet de tijd om nog even een lvl 70 altje aan te maken om mee te gaan farmen. :z
Defector schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:29:
dan moet je niet zeuren boehoehoe hij speelt langer dan mij hij heeft alts dat mag niet :'(
En dan zeg jij wat over mij, dat ik me laat kennen. boehoehoe

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 22-06-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
dan moet je niet zeuren boehoehoe hij speelt langer dan mij hij heeft alts dat mag niet :'(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.