Het Grote World of Warcraft topic - Deel 122 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
SMulTiE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:01:
Spellpenetration doet niks in PvE afaik
Beter neem je -2% threat op je cloak!
Spell penetration doet wel degelijk iets. Mobs hebben vaak een natural resistance (die wel erg gelimiteerd is). Een beetje spell penetration kan dus wel nuttig zijn tegen partial resists bijvoorbeeld.

Het helpt ook tegen resists voor zover ik weet van spells als banish/sheep/shackle/etc.

Het effect in PvE is nogal minimaal, maar nutteloos is het voor zover ik weet niet.

-2% threat in tegenstelling is echt onmerkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:02:
Ik zat te denken om exalted te gaan raken met de Cenarion Expeditie . zodat ik " Earthwarden " kan gaan halen om mee te gaan PVP' EN.

Iemand ervaring met dit wapen , oftewel kan het een goeie keus zijn met een mooi enchantment erop ?
Ik ben hier ook mee bezig, ik vond het een mooi wapen voor mijn beertje/poesje, aangezien ik toch alleen maar PvE doe. :)

Het duurt alleen even voor je Exalted bent.. Honored ben ik nu, dat lukt je met de Unidentified Plant Objects. Loop nu dan ook rond met die healing Mace (als ik moet healen), prima dingetje voor de prijs, als je het mij vraagt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:34:
[...]

Spell penetration doet wel degelijk iets. Mobs hebben vaak een natural resistance (die wel erg gelimiteerd is). Een beetje spell penetration kan dus wel nuttig zijn tegen partial resists bijvoorbeeld.

Het helpt ook tegen resists voor zover ik weet van spells als banish/sheep/shackle/etc.

Het effect in PvE is nogal minimaal, maar nutteloos is het voor zover ik weet niet.

-2% threat in tegenstelling is echt onmerkbaar.
20 spell penetration is 100% nutteloos als je in een raid zit van 25 man en je bent geen druid/shaman. CoS/CoE fixes everything. 2% is als caster is de beste enchant die je kan krijgen in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
gast, wat verwacht je nou? hoe oud ben je..? een beetje persoon weet al dat je in de armory een update-functie zit, die heel duidelijk is. dan heb je in de openingspost genoeg links met informatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:42:
[...]

20 spell penetration is 100% nutteloos als je in een raid zit van 25 man en je bent geen druid/shaman. CoS/CoE fixes everything. 2% is als caster zijn de beste enchant die je kan krijgen in pve.
Niet alle raids zijn 25 man. En niet alles wat ik doe is raiden, PvE is ook meer dan raiden. Sterker nog, ik duik ook wel eens een BG in.

Overall heb ik PvE meer aan spell penetration dan aan een miniscule threat verlaging.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
7 jaar aan zn naam te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Is dus ook wat ik steeds hoor "CoE/CoS takes care of all". Maar zelf naar ongeveer een uur zoeken op het internet heb ik nergens gegevens daar over kunnen vinden.

Voor enslaven/banish/sheep etc. is het imho ook zeker handig om dat binary spells zijn en je een eventueel tekort aan +spellhit kan opvangen (spellhit niet gemaxed op 16% is een doodzonde in raiden, maar dat terzijde). Tevens zijn dat soort mobs vaak niet voorzien van een CoE/CoS, ik denk hierbij aan de felhunter (banish en enslave) bij de high king, de cube mobs (Curse of Tongues) bij Maggy, etc.

Maar voor bosses vind ik lastig om er iets over te zeggen, of het met voorgaande opmerkingen juist eens of oneens te zijn, aangezien ik niet weet hoeveel resistance de verschillende bosses hebben. Heb zelf nog niet zo heel veel bosses gezien.

Wiet iemand welke resistances bosses/mobs hebben? Ik hoop dat in de latere raid dungeons ze een hoge resistance hebben btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu met die attunements die zouden verwijderd worden? Ik sta voor die waterval van SSC maar kan die toch echt niet openen :s

Of is er nog een andere vereiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Dat je in een raid moet zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:50:
Hoe zit dat nu met die attunements die zouden verwijderd worden? Ik sta voor die waterval van SSC maar kan die toch echt niet openen :s

Of is er nog een andere vereiste?
Ja je moet in een raid zitten om erin te kunnen ><

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Je moet in een RAID zitten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter dan om me hele leven te wonen in een doos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sandor Scheffer schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:50:
Is dus ook wat ik steeds hoor "CoE/CoS takes care of all". Maar zelf naar ongeveer een uur zoeken op het internet heb ik nergens gegevens daar over kunnen vinden.

Voor enslaven/banish/sheep etc. is het imho ook zeker handig om dat binary spells zijn en je een eventueel tekort aan +spellhit kan opvangen (spellhit niet gemaxed op 16% is een doodzonde in raiden, maar dat terzijde). Tevens zijn dat soort mobs vaak niet voorzien van een CoE/CoS, ik denk hierbij aan de felhunter (banish en enslave) bij de high king, de cube mobs (Curse of Tongues) bij Maggy, etc.

Maar voor bosses vind ik lastig om er iets over te zeggen, of het met voorgaande opmerkingen juist eens of oneens te zijn, aangezien ik niet weet hoeveel resistance de verschillende bosses hebben. Heb zelf nog niet zo heel veel bosses gezien.

Wiet iemand welke resistances bosses/mobs hebben? Ik hoop dat in de latere raid dungeons ze een hoge resistance hebben btw :)
Het verschil in mening geeft al aan dat er geen duidelijke winnaar is en dat het compleet van je speelstijl en situatie afhangt. Het effect van zowel -2% threat als 20 spell penetration is in PvE vrij minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hihi, wilde em er zelf niet inschoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:19:
Weet iemand hoeveel Dodge 1 Agility oplevert op lvl 70 voor een paladin? Wowwiki is outdated en ik kan het ook nergens anders vinden :)
30 agi = 1% dodge.

Overigens kan je als tank beter voor straight +dodge rating gaan, dr is een reden dat ik op lvl70 minder agility op mn tankgear heb zitten dan op lvl60.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Hmzaniac schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:00:
[...]

30 agi = 1% dodge.

Overigens kan je als tank beter voor straight +dodge rating gaan, dr is een reden dat ik op lvl70 minder agility op mn tankgear heb zitten dan op lvl60.
Als je je gear uberhaubt nog hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

sebasgrif schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:01:
[...]

Als je je gear uberhaubt nog hebt :P
:(

het zit er nog steeds op, als blizz nou eens aan het werk gaat of me iig een geautomagiseerd bericht geeft dat mn mail ontvangen is....

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmzaniac schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:00:
[...]

30 agi = 1% dodge.

Tja ik vroeg me af wat ik beter op mijn cloak kon zetten (tankadin). +12 dodge of +12 agil :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:03:
[...]

Tja ik vroeg me af wat ik beter op mijn cloak kon zetten (tankadin). +12 dodge of +12 agil :)
120 armour 8)

tenzij je natuurlijk nog niet crush immune bent met alleen holy shield aan

[ Voor 16% gewijzigd door Hmzaniac op 25-06-2007 14:05 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

BootVluchteling schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:43:
[...]

gast, wat verwacht je nou? hoe oud ben je..? een beetje persoon weet al dat je in de armory een update-functie zit, die heel duidelijk is. dan heb je in de openingspost genoeg links met informatie..
Waarom zo'n post niet gewoon negeren? En als je al reageerd, waarom dan met van die kinderachtige vragen. Ik vind zijn manier van posten vaak ook onduidelijk, soms kinderlijk en zeker niet prettig te lezen, maar door op de manier te reageren dat jij doet, lok je alleen maar een flamewar uit...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerd attitude prolly :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmzaniac schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:05:
[...]

120 armour 8)

tenzij je natuurlijk nog niet crush immune bent met alleen holy shield aan
Grappig dat iedereen wat anders zegt :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
OkkE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:18:
[...]

Waarom zo'n post niet gewoon negeren? En als je al reageerd, waarom dan met van die kinderachtige vragen. Ik vind zijn manier van posten vaak ook onduidelijk, soms kinderlijk en zeker niet prettig te lezen, maar door op de manier te reageren dat jij doet, lok je alleen maar een flamewar uit...
true, ben te goed voor deze wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:05:
Voor de Transmute mastery heb je 4 Primal Might nodig om master te worden
Je kunt ook een andere master worden en dan voor 150G 'respeccen'. Is wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:24:
[...]

Je kunt ook een andere master worden en dan voor 150G 'respeccen'. Is wat goedkoper.
cheatsor!

(werkt dat wel?)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

kan je even uitleggen wat je precies bedoelt? welke mastery moet je hebben, wat kost deze, en betaal je dan puur de 150G of iets ter waarde van de 150G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Atlas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:21:

Nouja, je grootste doelen qua tanking zijn om Crit en Crush immune te worden.
Daarna ga je focussen op mitigation op melee/magic nivo (armour/hp).

Aangezien je cloack alleen Armour enchants kent, zet je dat erop ipv Agi/Dodge enchants :Y)
Sowieso, een Armour enchant kost echt 3x niks :)

That reminds me, moet het nog op mn Devilshark Cloak zetten!
Je kan ook gewoon normaal hoor :/ Sheesh.. denk je dat mensen je aardiger gaan vinden als je elkaar gaat afbranden en gaat zeuren om reply's (mbt. je laatste 2 posts)

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 25-06-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Warrior tank <> Paladin tank.
Meer migrate is leuk, maar voor paladins is Aviodance (dus Dodge en agility in mindere mate) beter.
+12 Agi op een cloak kost ook niks :P

Ik heb van het weekend +dodge op m'n Devilshark laten zetten btw.

[ Voor 16% gewijzigd door Tranzity op 25-06-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
[...]

Je bespaard dan ongeveer 250 gold. (4xprimal might ~400 gold). Voor de makkelijkste Mastery 4 items inleveren is een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
[...]

Je kan ook gewoon normaal hoor :/ Sheesh.. denk je dat mensen je aardiger gaan vinden als je elkaar gaat afbranden en gaat zeuren om reply's (mbt. je laatste 2 posts)
Ik doe normaal , maar als anderen me aan gaan lopen vallen dan doe ik me defence gear op ;)

Me vraagstellling is idd soms wat te simpel , maar hey ben niet zo "slim" als jullie met dit spel I guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tranzity schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:36:
Meer migrate is leuk, maar voor paladins is Aviodance (dus Dodge en agility in mindere mate) beter.

nofi, maar zie het nogal vaak fout :

het is mitigation ("van kracht verminderen"), niet migration ("naar het buitenland verhuizen")

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:38:
Ik doe normaal , maar als anderen me aan gaan lopen vallen dan doe ik me defence gear op ;)

Me vraagstellling is idd soms wat te simpel , maar hey ben niet zo "slim" als jullie met dit spel I guess :P
Het gaat er niet om dat je simpel bent, het gaat erom dat je verwacht dat andere direct op jouw post springen die je zelf makkelijk had kunnen vinden via thottbot/allakhazam/wowhead of wowwiki.
Vooral WoWHead is ideaal met zijn mooie search functie voor items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
barfieldmv schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:36:
[...]

Je bespaard dan ongeveer 250 gold. (4xprimal might ~400 gold). Voor de makkelijkste Mastery 4 items inleveren is een makkie.
even opgezocht in wiki
Master of Potions

Trained by Lauranna Thar'well in Cenarion Refuge, Zangarmarsh [80, 64]. This quest requires [Botanist's Field Guide] from High Botanist Freywinn in Tempest Keep, [Super Healing Potion] x5, [Super Mana Potion] x5, and [Major Dreamless Sleep Potion] x5.
[edit] Master of Elixirs

Trained by Lorokeem in Shattrath City [45, 21]. This quest requires [Essence of Infinity] x10 from Rift Lords/Keepers in Black Morass (Caverns of Time); along with [Elixir of Major Defense] x5, [Elixir of Mastery] x5 and [Elixir of Major Agility] x5.

Note: Flasks also benefit from Elixir Mastery.
[edit] Master of Transmutation

Trained by an Zarevhi in Stormspire, Netherstorm [44, 37]. This quest requires [Primal Might] x4.
B)

/edit

uhm, lees ik het goed, als je heel je alchemy opnieuw moet trainen voor de andere mastery? :X

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 25-06-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:21:
[...]

Mjah, persoonlijke keuze denk ik zelf... ik heb persoonlijk liever consistent net iets kleinere klappen, die heals komen toch wel aan, ongeacht of je nou dodged of niet.

Maar als je echt dodge wilt is de +12 dodge zeker beter dan +12 agi.
Tranzity schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:36:

Das natuurlijk wel waar, paladins zijn niet van zichzelf al crushing immune zonder van redoubt procs afhankelijk te moeten zijn, dan is +dodge wel beter.

[ Voor 38% gewijzigd door Hmzaniac op 25-06-2007 14:55 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

BootVluchteling schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:42:
uhm, lees ik het goed, als je heel je alchemy opnieuw moet trainen voor de andere mastery? :X
Zover ik weet hoeft dat niet (meer), ik kan het zo snel niet vinden in de patch-notes, maar ik dacht dat je (tegenwoordig) niet geheel opnieuw hoeft te levellen, alleen je Mastery opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
http://forums.worldofwarc...06616902&pageNo=1&sid=1#0

Below is an updated version of the combat rating system with the appropriate level 70 values. Enjoy!

Combat Ratings conversions at level 70 (rounded to 1 decimal point):

Weapon Skill Rating: 3.9 rating grants 1 skill point

Defense Rating: 2.4 rating grants 1 defense skill.

Dodge Rating: 18.9 rating grants 1% dodge

Parry Rating: 22.4 rating grants 1% parry

Block Rating: 7.9 rating grants 1% block chance

Hit Rating: 15.8 rating grants 1% hit chance

Spell Hit Rating: 12.6 rating grants 1% spell hit chance

Critical Strike Rating: 22.1 rating grants 1% critical strike chance

Spell Critical Strike Rating: 22.1 rating grants 1% spell critical strike chance

Haste Rating: 10.5 rating grants 1% haste

Spell Haste Rating: 21 rating grants 1% spell haste

Resilience Rating: 39.4 rating grants 1% less chance of being struck by any type of critical strike, and 2% less damage taken from critical strikes
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/9559/ounagecd1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lol! _O- _O-

GM's met grappen.. maar ik snap niet waarom die gast klaagt met een snellere mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was bij mij i.i.g. niet zo. Ik was Master of Potions en kon gewoon naar Lauranna Thar'well gaan om de specialisation te 'unspecializen' voor 150G en kon bij Lorokeem in 1 keer Master of Elixirs worden (zonder iets te hoeven inleveren).

Quote van http://www.wowwiki.com/Alchemy:
"Note: After patch 2.1 (May 22nd 2007) You can now unspecialize in alchemy, and then select a new specialization. This is a repeatable choice, but costs 150 gold each time. To unspecialize, see the quest giver who gave you the specialization. Once you unspecialize, you can see any of the three specialization trainers and re-specialize with no cost or quest required."

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:41:
[...]

nofi, maar zie het nogal vaak fout :

het is mitigation ("van kracht verminderen"), niet migration ("naar het buitenland verhuizen")
Bedankt leraar engels / nederlands...
Kan je ook nog ontopic posten?

Ik ben opzoek naar Belt of the Guardian, enig idee wat een mooie prijs is voor een Nether Vortex?

[ Voor 12% gewijzigd door Tranzity op 25-06-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:55:
[...]

Dat was bij mij i.i.g. niet zo. Ik was Master of Potions en kon gewoon naar Lauranna Thar'well gaan om de specialisation te 'unspecializen' voor 150G en kon bij Lorokeem in 1 keer Master of Elixirs worden (zonder iets te hoeven inleveren).

Quote van http://www.wowwiki.com/Alchemy:
"Note: After patch 2.1 (May 22nd 2007) You can now unspecialize in alchemy, and then select a new specialization. This is a repeatable choice, but costs 150 gold each time. To unspecialize, see the quest giver who gave you the specialization. Once you unspecialize, you can see any of the three specialization trainers and re-specialize with no cost or quest required."
hmz, bedankt voor jóuw research.. uhm, moet even in de guild kijken of er nog ergens vraag naar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tranzity schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Dat was ontopic. Een compleet ander woord kan nogal verwarrend overkomen.

nofi betekent trouwens 'no offense intended', die mistte je ook even denk ik voordat je je op je teentjes getrapt voelde.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:59:
nofi betekent trouwens 'no offense intended',
offtopic:
Ik dacht altijd dat NOFI betekende: NO Flame Intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
OkkE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:02:
[...]

offtopic:
ontopic mensen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OkkE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:02:
[...]

offtopic:

:P sorry moest even

damn nog spuit 11 ook :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
OkkE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:49:
[...]

Zover ik weet hoeft dat niet (meer), ik kan het zo snel niet vinden in de patch-notes, maar ik dacht dat je (tegenwoordig) niet geheel opnieuw hoeft te levellen, alleen je Mastery opnieuw.
Is dat zo? Ik dacht een tijdje terug gelezen te hebben dat je 150g betaalt, en dat dan de quest gereset wordt. Maw: je kunt dan opnieuw een mastery kiezen, en dan dus weer die spullen maken en inleveren.

Edit: nvm post gemist over de mastery keuze na 150g. Goed nieuws dan!

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 25-06-2007 15:14 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
porn* schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:08:
[...]

Is dat zo? Ik dacht een tijdje terug gelezen te hebben dat je 150g betaalt, en dat dan de quest gereset wordt. Maw: je kunt dan opnieuw een mastery kiezen, en dan dus weer die spullen maken en inleveren.
Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
BootVluchteling schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:54:
[...]

lol! _O- _O-

GM's met grappen.. maar ik snap niet waarom die gast klaagt met een snellere mount?
Wellicht omdat andere erover klaagde en dreigde hem te reporten ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
M1lamb3r schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:30:
[...]

Wellicht omdat andere erover klaagde en dreigde hem te reporten ;)
Zijn ghostwolf gaat sneller dan een epic ground mount... WSG anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er hier op het forum echte die-hards zijn. Heb ik de volgende vraag.
Is er ergens een overzicht voor de kosten van een enchantment.
Of kan iemand aangeven wat voor bedragen dit meestal gedaan wordt.
Zit nu net namelijk in de enchantments dat men ze ook wil "hebben". Ikzelf heb zoiets
als je de mats aanlevert, dan hoef ik er geen geld voor. Of dat nu iemand uit de guild is of niet.
Alleen gisteren deed zich het volgende voor. Dat iemand er perse voor wilde betalen.
Niet verkeerd natuurlijk.... alleen dat overrompelde me een beetje en ik eigenlijk niet eens
wist wat een normaal bedrag is om te vragen.

Wie heeft daar meer ervaring mee ???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 04:28
Wat je kan vragen ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van de enchant.
zolang je er van levelt kan je ze met hun mats natuurlijk wel gratis weggeven.
5g voor een makkelijk te verkrijgen enchant is wel redelijk, als je dikke golds hebt betaald voor een recipe moet je natuurlijk meer gaan vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:45:
Zit nu net namelijk in de enchantments dat men ze ook wil "hebben". Ikzelf heb zoiets
als je de mats aanlevert, dan hoef ik er geen geld voor. Of dat nu iemand uit de guild is of niet.
Alleen gisteren deed zich het volgende voor. Dat iemand er perse voor wilde betalen.
Niet verkeerd natuurlijk.... alleen dat overrompelde me een beetje en ik eigenlijk niet eens

Alvast bedankt.
verschilt per enchant..

een enchant onder de 300 enchanting skill doen de meeste gratis als je de mats aanlevert.

een enchant die rare is, of ERG duur/lastig verkrijgbaar is, kost meestal geld bovenop de mats.

als zij mats aanleveren vragen ze een "fee". een enchant die zeldzaam is, die bijvoorbeeld maar 2 mensen op de realm hebben, kan bijv. 200G fee zijn.

nogmaals, name the enchant..

/edit

voor disenchanting vragen sommige mensen ook geld. gisteren iemand.. 20s per item.. fuck off.. pff, dat je geld wil verdienen, ok. maar aan disenchanting, rot maar op. genoeg mensen die het for free doen..

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 25-06-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Tranzity schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Ik ben opzoek naar Belt of the Guardian, enig idee wat een mooie prijs is voor een Nether Vortex?
ligt eraan hoeveel ze vragen voor een spot in SSC, aangezien ze BoP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Alvast bedankt.
Ligt aan je server economie.

Voor de mats kan je eigenlijk wel de AH checken en dan een beetje rekenen. De fee is verschilt ook. Hoe poplair is die, hoeveel kunnen hem maken etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Alvast bedankt.
Een tip is altijd welkom. Het kost per slot van rekening tijd om iets te enchanten en heeft je een hoop tijd en geld gekost om je enchanting zo ver te krijgen (of die recipe te bemachtigen). Meestal is voor voor normale enchants op level 70 zo'n 5G normaal. Voor zeldzame enchants kan dat wel oplopen (Kara enchants bijvoorbeeld).

Mijn ervaring echter is dat de meeste spelers grote krenten zijn en zelfs een tipje van 5G er niet af kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:49:
[...]

ligt eraan hoeveel ze vragen voor een spot in SSC, aangezien ze BoP zijn.
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik ben geen Blacksmith, die blacksmith zal in een SSC guild zitten die de plans heeft. Als hij 2 Vortexes kan lospeuteren en ik de rest van de mats geef, hoeveel zal dan zo'n Vortex waard in gold zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

2k voor beide? bij ons gaan nether voor 200g per stuk (wat ik persoonlijk veel te weinig vind.. 200g voor 3 uur werk waarbij je nog geluk moet hebben om de nether te winnen aan het einde)

en lijkt me echt sterk dat er al mensen zijn die die dingen verkopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bezulba op 25-06-2007 15:56 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:49:
[...]

verschilt per enchant..

een enchant onder de 300 enchanting skill doen de meeste gratis als je de mats aanlevert.

een enchant die rare is, of ERG duur/lastig verkrijgbaar is, kost meestal geld bovenop de mats.

als zij mats aanleveren vragen ze een "fee". een enchant die zeldzaam is, die bijvoorbeeld maar 2 mensen op de realm hebben, kan bijv. 200G fee zijn.

nogmaals, name the enchant..

/edit

voor disenchanting vragen sommige mensen ook geld. gisteren iemand.. 20s per item.. fuck off.. pff, dat je geld wil verdienen, ok. maar aan disenchanting, rot maar op. genoeg mensen die het for free doen..
1 persoon kan bij ons op de server Sublety op cloak doen. Hij vraagt er 30gold voor. Wat op zich een redelijke prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
eendje schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:56:
2k voor beide? bij ons gaan nether voor 200g per stuk (wat ik persoonlijk veel te weinig vind.. 200g voor 3 uur werk waarbij je nog geluk moet hebben om de nether te winnen aan het einde)

Gisteren kregen we er eentje(lucky on thrash) bij een PUG SSC en kon er gewoon voor gerolled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Primal Nether in SSC? nice.

Anyway, ik verkoop die dingen voor 300/350 gold als ik er 1 heb. Kan me niks schelen dat mensen ze duur vinden, ze hoefen ze niet te kopen. En daar komt bij dat ik gelijk in rekening neem dat ik veel gold heb betaald voor recipes en dat ze allemaal nethers nodig hebben om te maken.

/edit, oh gaat om nether vortex zie ik. :p

nou jah, wij rollen er gewoon op als er 1 dropped. De crafters wel teverstaan. Ach, na een poosje heeft iedereen ze in overvloed.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:49:
[...]

Ja, en? anders ga jij toch lekker enchanting lvlen op een char en daar 3000g voor inpompen? 20s is niet eens zo duur. 't kost mij tijd, time is money friend.

**edit**

Ik zag op trollbane horde kant al het volgende: /2 crafting spellstrike head, bring mats and 30g for the nether !

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 25-06-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:00:
Primal Nether in SSC? nice.

Anyway, ik verkoop die dingen voor 300/350 gold als ik er 1 heb. Kan me niks schelen dat mensen ze duur vinden, ze hoefen ze niet te kopen. En daar komt bij dat ik gelijk in rekening neem dat ik veel gold heb betaald voor recipes en dat ze allemaal nethers nodig hebben om te maken.
nether vortex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:56:

3 uur :?

De makkelijkere heroics doen we in een uur ofzo :P Soms 3 op een avond. (mechanar, ramparts, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
ImdaMned schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:02:
[...]

Ja, en? anders ga jij toch lekker enchanting lvlen op een char en daar 3000g voor inpompen? 20s is niet eens zo duur. 't kost mij tijd, time is money friend.
Water/Eten maken kost ook tijd.. en ook daar wil niemand voor betalen ;) (kost zelfs meer dan disenchanten ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
M1lamb3r schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:09:
[...]

Water/Eten maken kost ook tijd.. en ook daar wil niemand voor betalen ;) (kost zelfs meer dan disenchanten ;))
Dat moet je ook niet zomaar weggeven. Aan party members misschien, maar dat doe je ook voor het succes van de party, anders moet je ook geld gaan vragen voor buffs ;)

Bovendien kost water/eten maken je geen 5000G+ en honderden uren om te bereiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

true true, maar 't gekke is dat ik nog nooit gold aangeboden heb gekregen om te dissen, wel om water/brood te maken. Ik ben ook niet te beroerd om dat te doen, maar met zo'n cheapass mentaliteit van tomvdbeurg heb ik het helemaal gehad. Ga maar lekker beggen bij een andere enchanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Betalen voor water is ook zinloos, dan betaal ik liever iets meer en dan hou ik het tenminste als ik uitlog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms vraag ik een mage wel is een bende water te maken, als ie dan goed veel geeft ben ik niet te beroerd om hem ff 2g toe te stoppen voor de moeite.

Zelfde met portals, disenchanten, lockpicking.

Maar ook alleen als mensen niet standaard gold willen vragen. het is puur een tip omdat ze vriendelijk die dienst verlenen. Portal is net iets anders natuurlijk, kost ook reagent van 30silver ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:11:
[...]

Dat moet je ook niet zomaar weggeven. Aan party members misschien, maar dat doe je ook voor het succes van de party, anders moet je ook geld gaan vragen voor buffs ;)

Bovendien kost water/eten maken je geen 5000G+ en honderden uren om te bereiken ;)
Kost natuurlijk wel een book om te leren.

En 5kg en honderden uren? Voor enchanting?
Ik ga straks als ik thuis ben ff enchanting levelen, maar durf nu al wel te beweren dat ik het sneller en goedkoper ga doen tot 375. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TroX schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:12:
Betalen voor water is ook zinloos, dan betaal ik liever iets meer en dan hou ik het tenminste als ik uitlog...
Dan doe je dat :Y) Denk je nou echt dat je die Mage ermee hebt dat jij zn water niet koopt?
Snap het best wel... er wordt wel verwacht dat ze de Tome's kopen voor de laatste rank, maar betalen voor wat stacks food/water is er niet bij, gierige mensen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vraag altijd of ik water kan krijgen. Ben er nog nooit een tegen gekomen die het niet gratis wilde geven, maar mocht dat zo zijn, dan geef ik wel een paar silver. Water kopen kost me namelijk meer.

Enchanten vind ik anders, daar heeft iemand veel geld en tijd ingestoken. Dan is het geven van een (kleine) tip best logisch in mijn ogen. Dissen weet ik niet, ik stuur zulke items naar iemand uit de guild. En met guildies is het sowieso een heel ander verhaal.

Als iemand netjes een MotW buff aan me vraagt, geef ik die. GotW doe ik alleen in parties/raids (wel standaard). Zo verwacht ik ook buffs van anderen, als ik in een party zit.

Ik heb sinds kort Alchemy en in veel gevallen geef ik de tank een (paar) health pot(s) bijv. of als ik zelf niet de healer ben, krijgt de healer een (paar) mana pot(s). Lijkt me dat je - ook in PUGs - met zijn alle het zelfde doel hebt, kleine moeite om dan elkaar buffs etc. te geven om het te vergemakkelijken.
TroX schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:12:
Ja idd, want het kost ook zoveel. Als je elke keer voor dat water van die Mage moet betalen, hou je niets over.... :{

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 25-06-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:15:
[...]

Ik ga straks als ik thuis ben ff enchanting levelen, maar durf nu al wel te beweren dat ik het sneller en goedkoper ga doen tot 375. :P
Ik gok van niet, even wat mats die je nodig hebt volgens een lvling guide:
645 arcane dust
128 large prismatic shard
96 greater planar essence

en dit is van 300 naar 375, enjoy : )

Wat prijzen qua fee (300 skill en hoger)
normal trainable 5g
rare drops 10g
sunfire 50g
surefooted 150g (ivm nether)

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 25-06-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:15:
[...]

Als je het wilt powerlevelen heb je weinig keus en kost alleen 300-375 je al 5000G+ :P

Maar ik had het meer over algemeen wat 0-375 mij gekost heeft in de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Yup, enchanting power levellen is niet verstandig, gewoon rustig levellen en enchants toepassen opp dingen die ze nodig hebben. Vooral 350->375 is duur grapje en eigenlijk alleen nuttig als je de ring enchants oid wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FireAge schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:31:
Yup, enchanting power levellen is niet verstandig, gewoon rustig levellen en enchants toepassen opp dingen die ze nodig hebben. Vooral 350->375 is duur grapje en eigenlijk alleen nuttig als je de ring enchants oid wilt.
Ehm, of de kara enchants of andere populaire ooit een keer wil kunnen doen :P (Mongoose of Savagery om maar iets te noemen)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet uiteraard dat het aan de enchantment(s) ligt, wat je er mogelijk voor kunt vragen.
Ikzelf doe niet zo moeilijk voor het disenchanten van items voor andere. Oftewel gewoon gratis.
En meestal als dank krijg ik ook wat van de materials.
Ik zeg altijd... wie goed doet, wie goed ontmoet. :)

En als iemand de materials gekocht heeft, die heeft mogelijk ook materials van mij gekocht.
Het is maar een spel in mijn beleving. Heb er niet veel moeite mee om iemand dan een enchantment
te geven als die de spullen er voor heeft.
Wellicht heb ik zijn / haar hulp later een keer nodig voor een quest.

Omdat ik dit weekend het internet heb afgespeurd om een soort van "prijslijst" te vinden.
Die er dus niet is.... althans niet kunnen vinden. Was ik nieuwsgierig wat ongeveer (gemiddeld) de
vraagprijs kan zijn.

In ieder geval bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ach het is een kwestie van geven en nemen. Ik neem ook de tijd voor mensen die een blunderbuss, mithrill casing, adamantite frame nodig hebben voor hun quest of bullets whatever te maken. Dat doe ik ook gratis als ze de mats aanleveren. Ik zie dat meer als een stukje geven en nemen.
Gelukkig heb ik twee goede waterbot vrienden die altijd wel wat voor mij willen maken.
Daarbij probeer ik het altijd heel erg beleefd te vragen.

Maargoed, dat is slechts de manier waarop ik het zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Vroegah kon je daar ook goud voor vragen, voroal als je betere waters had :)

Ik vind het vrij normaal overigens, ik charge eigenlijk ook niks voor lockpicking, doe ook nooit moeilijk als iemand erom vraagt, maar aangezien het mij tijd kost zou het eigenlijk moeten kunnen. Op oproepen in /2 reageer ik dus ook niet, zijn meestal paupers die toch niks tippen en vaak ook nog vragen of je "ff" naar Ogri wilt komen oid. :r
Enchanting, same. Al m'n irl maatjes mailen mij hun greens om te DEen, geen prob, maar als anderen het willen zou ik nee zeggen of geld chargen. Enchants vraag ik bijna altijd 5-10g voor, tenzij het nonvendor recipes zijn, afhankelijk van de prijs van het recipe dan en hoeveel anderen hem aanbieden.
TroX schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:36:
Ach het is een kwestie van geven en nemen. Ik neem ook de tijd voor mensen die een blunderbuss, mithrill casing, adamantite frame nodig hebben voor hun quest of bullets whatever te maken. Dat doe ik ook gratis als ze de mats aanleveren. Ik zie dat meer als een stukje geven en nemen.
Gelukkig heb ik twee goede waterbot vrienden die altijd wel wat voor mij willen maken.
Daarbij probeer ik het altijd heel erg beleefd te vragen.

Maargoed, dat is slechts de manier waarop ik het zie.
Ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar na zo'n 2 jaar zo gewerkt te hebben, kom je erachter dat 90% van de mensen die iets van jou nodig hebben niet zo vrijgevig zijn. Dus ik neem de moeite gewoon niet meer of charge ze. Hangt er ook vanaf hoe 't gaat, een aardig persoon geef ik vaak korting of charge ik idd niks.

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 25-06-2007 16:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:32:
[...]

Ehm, of de kara enchants of andere populaire ooit een keer wil kunnen doen :P (Mongoose of Savagery om maar iets te noemen)
mja, die enchants kun je ook door iemand anders laten doen natuurlijk :)

alleen die ring enchants zijn echt voor enchanters zelf omdat je die alleen op je eigen ringen kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:37:
[...]

mja, die enchants kun je ook door iemand anders laten doen natuurlijk :)

alleen die ring enchants zijn echt voor enchanters zelf omdat je die alleen op je eigen ringen kunt doen
Lol ja, maar daar leer ik geen enchanting voor. Ik leer enchanting om alles zelf te kunnen doen, niet voor die paar enchants voor mezelf, die kunnen me gestolen worden (ring enchants zijn toch veel te duur). Ik leer het om zelf zeldzame enchants te kunnen oppikken en de guild daar mee te kunnen servicen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:37:
Vroegah kon je daar ook goud voor vragen, voroal als je betere waters had :)

Ik vind het vrij normaal overigens, ik charge eigenlijk ook niks voor lockpicking, doe ook nooit moeilijk als iemand erom vraagt, maar aangezien het mij tijd kost zou het eigenlijk moeten kunnen. Op oproepen in /2 reageer ik dus ook niet, zijn meestal paupers die toch niks tippen en vaak ook nog vragen of je "ff" naar Ogri wilt komen oid. :r
Enchanting, same. Al m'n irl maatjes mailen mij hun greens om te DEen, geen prob, maar als anderen het willen zou ik nee zeggen of geld chargen. Enchants vraag ik bijna altijd 5-10g voor, tenzij het nonvendor recipes zijn, afhankelijk van de prijs van het recipe dan en hoeveel anderen hem aanbieden.
Heh LockPicking, ik vraag er ook niks voor en reageer ook niet op oproepen in /2 want dat zijn inderdaad van die halve zolen die JOU over de halve wereld laten reizen voor niks.
Enige waar ik me wel altijd aan stoor zijn de mensen die gewoon die lockbox in mn trade plempen zonder ff iets te zeggen in de vorm van "Hi can you open this?" of wat dan ook.
Sta je rustig je auctions te doen, staat daar ineens zon halve zool met zn tradebox open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14
Als je gewoon zorgt dat je een goede kring van bekenden opbouwt op je server kun je bijna alles gratis krijgen.

jij doet wat je kan voor hun en andersom.

nu heb ik zelf engineering dus dat komt niet zo heel erg van pas voor andere maar als je enchanter bent en je enchant wat gratis voor een jewelcrafter dan kan je verwachten dat hij ook wat dingen gratis doet voor jou.

Ik laat zowiezo alles alleen enchanten/jewelcraften door bekenden (niet eens guildies) die alle recipes hebben.

Ok, sommige BoE recipes zijn/waren heel rare zodat je soms naar onbekende mensen moet maar als je een beetje bekend bent op de server waar je speelt is een hele hoop gratis te halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Crysania op 25-06-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:41:
[...]

Heh LockPicking, ik vraag er ook niks voor en reageer ook niet op oproepen in /2 want dat zijn inderdaad van die halve zolen die JOU over de halve wereld laten reizen voor niks.
Enige waar ik me wel altijd aan stoor zijn de mensen die gewoon die lockbox in mn trade plempen zonder ff iets te zeggen in de vorm van "Hi can you open this?" of wat dan ook.
Sta je rustig je auctions te doen, staat daar ineens zon halve zool met zn tradebox open :/
Haha heb ik een mod voor, als ik de AH of mail aan 't checken ben auto-ignore ik alles :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:39
Water wordt amper gevraagd. Portals wel. Ik vraag bij beiden vaak wel gewoon gold ervoor. Hun keuze of ze het dan nog willen. 2g voor 6stacks water dan ofzo. Portal 1 a 2g (in wat voor bui ik ben ;))

Gisteren iemand die vroeg of ik enchanter was en of ik een blue robe kon dissen. 2g gevraagd en hoppa, 10sec later heb ik die erbij. Of het suf is dat ik het vraag? Tja, het is een vorm van inkomen. Bij de vendor of op AH leverde die robe niets op terwijl de diss hem zelfs minus 2g nog meer oplevert.

Voor de rest kan ik niet met gold omgaan 8)
ImdaMned schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:02:
Ik zag op trollbane horde kant al het volgende: /2 crafting spellstrike head, bring mats and 30g for the nether !
Zag die ook al. Das toch echt veels te cheap in mijn ogen.

[ Voor 20% gewijzigd door morpheus op 25-06-2007 16:50 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

toevallig was ik laatste met mijn alt bezig, totdat ik iemand zag spammen, of iemand the spellfire hood kon maken.
ik whisp hem, kan met mijn main, 100g. en ik had de primal nether toch nog liggen.
das toch redelijk snel verdiend, en vond het een nette prijs. om deze te craften.
inlclusief de laatste lvls van tailloring en die hood voor mijzelf heeft ook bijna 1k gold gekost.

denk dat ik nu in 1 klap al meer verdient hebt met mijn tailloring dan ik met mijn enchanting atm ooit heb gedaan :(

hmmjah over de portals, some kreeg je een whisp: portal to Shattarah.
uit reflex beuk ik op r en 2g.

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 25-06-2007 16:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
OkkE schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:25:
Ja idd, want het kost ook zoveel. Als je elke keer voor dat water van die Mage moet betalen, hou je niets over.... :{
Nee, je ziet het helemaal verkeerd, het is juist een gunst naar de mage toe, want als ik de mages geen water vraag dan blijven ze zitten met al het water en brood en kunnen ze op een gegeven moment natuurlijk helemaal niks meer doen omdat hun tassen vol zitten. Mages moeten eigenlijk mana-classes betalen vanwege het leeghouden van hun bags!

*ahum*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
morpheus schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:45:
Water wordt amper gevraagd. Portals wel. Ik vraag bij beiden vaak wel gewoon gold ervoor. Hun keuze of ze het dan nog willen. 2g voor 6stacks water dan ofzo. Portal 1 a 2g (in wat voor bui ik ben ;))

Gisteren iemand die vroeg of ik enchanter was en of ik een blue robe kon dissen. 2g gevraagd en hoppa, 10sec later heb ik die erbij. Of het suf is dat ik het vraag? Tja, het is een vorm van inkomen. Bij de vendor of op AH leverde die robe niets op terwijl de diss hem zelfs minus 2g nog meer oplevert.

Voor de rest kan ik niet met gold omgaan 8)
[...]

Zag die ook al. Das toch echt veels te cheap in mijn ogen.
Portals doe ik alleen als ik tijd over heb net als Food / Water.

Dissen vraag ik alleen aan een enchanter als ik flinke stapel Greens/Blues klaar heb liggen zodat ik niet voor elk item een dis hoef te vragen. (ze zijn trouwens niet makkelijk te vragen die dissers)

Met alchemy heb ik niet veel verdiend maar een primal of 5 verkopen voor 5x de mats +60 gold is ok. Zeker als ik dan ook nog een proc krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Primal Nethers verkoop ik voor 300g, niet minder. Kan ze zelf ook wel gebruiken. Zat mensen die dat betalen als je 10 epex recipe's heb trouwens. Transmuten doe ik zelf en verkoop de stuff (meestal earth -> water), zelfde met Primal Mooncloth. AH ftw, echt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

even voor mijn beeldvorming, Primal Nethers zijn toch die dingen die droppen bij de laatste bosses in heroics?
Ik dacht dat die altijd BOP waren?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Volgens Wowhead idd BoP: http://www.wowhead.com/?item=23572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Gohan-san schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:07:
even voor mijn beeldvorming, Primal Nethers zijn toch die dingen die droppen bij de laatste bosses in heroics?
Ik dacht dat die altijd BOP waren?
Zijn ze ook, maar je kan iemand er nog wel mee echanten en BOE epixx mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hidde schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:11:
[...]

Zijn ze ook, maar je kan iemand er nog wel mee echanten en BOE epixx mee maken.
ah op zo'n fiets, (check mijn spellfire hood :) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol betaalde laatst 50g bij een nub! fn resist= dode mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Technisch/Driver vraagje, na beetje geklooi aan me VGA(pencilmod die ik weer verwijderd heb) wil WoW niet meer draaien op 675Mhz Core/ 734Mem,(7600GT AGP), om gewoon na 5 minuten vast te lopen en dan moet ik herstarten, echter op stock draait WoW wel vlekkeloos, en andere spelen kunnen wel op 675/734 draaien en een loop run van 3Dmark 03 van 15 minuten op 700/747 geeft ook geen vastlopers, driver al herinstallerd, Wow repaired, dus weet ik niet hoe dat kan kommen, jullie enig idee? Straks even testen of het nu wel wil

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

och sommige mensen zijn er gewoon om op te 'lichten'
is een kerel die heeft +/- 20 stacks Netherweave Cloth op AH staan voor 3G40 (BO), ik denk doe eens gek ik wisp hem eens, dus ik zeg ik wil ze allemaal hebben ajb. en ik wil er 40G voor betalen.
10 min later stonden ze bij mij op de bank.
die kerel is dus EN zijn AH kosten op de bank kwijt EN hij had er dus 20 * 3G40 = 68G voor kunnen vangen. ben ik dan zo'n lul dat ik het op deze manier probeer? 8)7

maar goed ik zeg in /2 van WTB Netherweave Cloth, krijg een reactie van ja ik heb 5 stacks. nou OK wat wil je ervoor hebben. nou voor 4G per stack wilde die ze wel verkopen. ja dus niet. zegt hij dan voor 3G. dus 5 * 3G = 15G.
Dus hij trade met me doet 1 stack in de trade en zegt 3G, dus ik denk ja doe maar hij wil vast een voor een traden doet hij die 5 stacks erin en trade... ja het zal wel.
ik zeg daar dus niks van moet je maar opletten. maar dat doe ik ook niet bij een kassa waar ik 20 euro geef en ze me voor 50 euro wisselgeld terug geven...

de laatste paar dagen gaat het eigk buiten het geld alleen maar klote.
PUGs voor Blood Furnace of Ramparts zijn echt een ramp. en ik moet nog een paar runs maken voor de rep van Honour Hold, dus...

BTW. het zou fijn als een Enchant een soort van item was. net zoals een Armor kit ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-06-2007 21:08 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:00:
och sommige mensen zijn er gewoon om op te 'lichten'
is een kerel die heeft +/- 20 stacks Netherweave Cloth op AH staan voor 3G40 (BO), ik denk doe eens gek ik wisp hem eens, dus ik zeg ik wil ze allemaal hebben ajb. en ik wil er 40G voor betalen.
10 min later stonden ze bij mij op de bank.
die kerel is dus EN zijn AH kosten op de bank kwijt EN hij had er dus 20 * 3G40 = 68G voor kunnen vangen. ben ik dan zo'n lul dat ik het op deze manier probeer? 8)7

maar goed ik zeg in /2 van WTB Netherweave Cloth, krijg een reactie van ja ik heb 5 stacks. nou OK wat wil je ervoor hebben. nou voor 4G per stack wilde die ze wel verkopen. ja dus niet. zegt hij dan voor 3G. dus 5 * 3G = 15G.
Dus hij trade met me doet 1 stack in de trade en zegt 3G, dus ik denk ja doe maar hij wil vast een voor een traden doet hij die 5 stacks erin en trade... ja het zal wel.
ik zeg daar dus niks van moet je maar opletten. maar dat doe ik ook niet bij een kassa waar ik 20 euro geef en ze me voor 50 euro wisselgeld terug geven...

de laatste paar dagen gaat het eigk buiten het geld alleen maar klote.
PUGs voor Blood Furnace of Ramparts zijn echt een ramp. en ik moet nog een paar runs maken voor de rep van Honour Hold, dus...

BTW. het zou fijn als een Enchant een soort van item was. net zoals een Armor kit ofzo.
What goes around... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lief dagboek

zojuist terug uit een party die naar shattered halls ging. dacht dat ze sethekk halls bedoelde, maar deze was iets pittiger..

party:

warrior lvl 70 met bijna 12K unbuffed (erg lekker)
Fmage
rogue
hunter
moi (lolladin)

2 wipes gehad op de latere mobs, grote pack, ERG lastig controleerbaar.. uiteindelijk ging het goed.

geen drops voor mij, behalve 1 shard. instance was leuk, maar erg zwaar. paar mensen kregen zware klappen en gingen horizontaal..

boss werd ge-oneshot zonder casualties.. ik was compleet OOM met alle cooldowns used, 2x trinket, 1 x super mana pot, die goedkopere heal-spell enzo.. alles er doorheen, en de tank opgehouden met flash of light tijdens de laatste 2%.

uiteindelijk een fistweapon en een hunter mail handgloves set item.

daarnaast won ik een casterdagger met greed roll..

nog 6% naar 69 en dan doorschieten naar 70. shadow labyrinth ook geprobeerd, maar 1e boss kregen we niet neer. wat een basterd is dat zeg.. en de hunter was een n00b.. dat wel.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
hmm ik vind persoonlijk shattered halls niets aan easypeasy en SL 1e baas is een wandel in het park XD
wel leuk om te zien dat je als lvl 68 erin meegenomen wordt :)

succes met je verdere pogingen

[ Voor 9% gewijzigd door ph4nt0m op 26-06-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

damn dit is echt te erg voor woorden.
zojuist een Normal SH run gedaan met 2x pally (tank & healer) / 2x mage / 1 dps warrior.
nou ja SH run duurder ongeveer 45 min, aoe aoe aoe.
leuke run was het (die healading moest nog revered worden) we waren klaar toen moest die healadin nog 600 rep ofzo, dus reset en tot aan de eerste boss gecleared. en de ruimte erna.
toen revered. dus beginnan aan Heroic BF

bij de eerste 2 mobs ik sheep, de 2de mage target de verkeerde en breekt mijn sheep. (ignite ticking as well) en we zaten op skype. dus ik zeg, well u break it u tank/resheep it.
nou ja zag de dots zitten, dus FN. was alleen nog net in range van de healer dus die werd blijkbaar ge1shot. met een wipe als gevolg. nou ja beginnen beide paladins the zeuren van dont fuckin FN near the healer.(en later nog, dont FN at all!) nou ja shit happens. (die andere mage is trouwens een RL vriendin van die 2 paladins, dus ik had het natuurlijk gedaan)

nou ja ress up and stuff. we gaan weer. 2 mobs dood. volgende groep. 2 mobs + imps. word gepulled. en gaat goed en na een paar seconden komt het volgende groupje erbij. nou ja die 2 mobs rennen natuurlijk achter de healer aan. dus weer FN (wij beide mages doen het) je raad het al wipen weer no surprise there. healdin leaved the party, and paar seconden later die andere paladin ook.(zijn ook RL vrienden zitten in dezelfde kamer)
ten eerste volgens mij pulled de tank dmv een body pull oid. en de eerste FN werd door die andere mage los gelaten.

maar damn wat een arrogante ballen.
dus ik whisp het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/3269/chatwo6.th.jpg

vervolgens maar geignored. dan te bedenken dat dit een guildie is....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gohan-san schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 01:28:
[..]
maar damn wat een arrogante ballen.
dus ik whisp het volgende:
[afbeelding]

vervolgens maar geignored. dan te bedenken dat dit een guildie is....
hmmz op het moment dat je guildies moet gaan ignoren is er wel iets mis hoor >_< :P

bah gisteravond weer 3x pech met prince :F klotezooi
naja maar paar mensen nog beter gearen voor hogere dps output, klote infernals :(

1x nub priest die niet oplette met de dispel :P rent ie met zijn brakke kop de shadownova in om de tank te despellen :D

2x boxed in in phase 3, op de 10% ;(

en een wipe op aran :X flamewraith op moment van elemental spawn, dus toen flamewrait afgelopen was waren er al 3 man geraped, omdat ze niet in fear range waren :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.