Verdomme, hoe kon ik zo stom zijn!? Ben ik toch mooi vergeten die 5 mensen mee te nemen in mijn berekening...Erhnam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:38:
Wedden dat die binnen mum van tijd is uitverkocht. Check dit:
[afbeelding]
Het is allemaal een beetje onduidelijk nog en niet zo intressant eigenlijk, maar wat meer leesvoer:Erhnam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:38:
Wedden dat die binnen mum van tijd is uitverkocht. Check dit:
[afbeelding]
nieuws: Steve Jobs klopt iPhone-hype verder op
Zoek maar eens op flickr naar "iphone" en dan kies je voor most recent. In alle steden staan er gigantische rijen op stoepen en straten!! Lijkt er op dat de hype toch echt gaan aanslaan!
http://www.xbmcfreak.nl/
-lama-
[ Voor 94% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 13:52 ]
Alors.
Als je daar een MS bash in ziet moet je beter lezen.DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:19:
[...]
Ik vraag dan ook niet om nieuwe knoppen, maar nieuwe software. Verder ga ik niet in op je stukje omdat het verder Apple verheerlijking is en MS bash, eeuwig zonde voor de discussie.
--
re: Camp-out-foto's:
Tenten ook gewoon echt

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ook een leuk overzicht, misschien niet echt objectief maar wel leuk om te weten:
quote: msmobile* multi-touch technology (display detects more than one point of contact)
o iPhone : yes
o Windows Mobile : no
* touch screen with "drag, throw, lift the finger and observe scrolling" technology
o Windows Mobile : yes (now: TouchFLO technology available only in HTC Touch phone, soon more phones available with it)
* built-in GPS
o iPhone : no
o Windows Mobile : yes (in some models)
* can run 3rd party stand-alone applications
o iPhone : no (so no SlingPlayer, no eBook readers, no other 3rd party software!)
o Windows Mobile : yes (both native code and managed code [.NET, but some models also Java])
* can run AJAX web applications inside of the Internet browser
o iPhone : yes (limited to abilities of Safari browser)
o Windows Mobile : yes (limited to abilities of various browsers, for example: NetFront or Opera Mobile)
* voice over IP
o Windows Mobile : yes (including original Skype Mobile and several SIP clients)
* support for 3G cellular networks = wireless broadband speeds
o iPhone : no, only EDGE (2.5G technology, slower)
o Windows Mobile : yes, including HSDPA 3.6 MB/s, UMTS, CDMA EVDO
* display resolution
o iPhone : 480x320 pixels
o Windows Mobile : depending on model : 800x480, 640x480, 320x320, 320x240, 240x240, 176x220
* camera
o iPhone : 2 megapixel without autofocus
o Windows Mobile : depending on model : 2-3 megapixel, some models with autofocus and macro mode
* internal storage
o iPhone : 4GB or 8GB
o Windows Mobile : memory card slot with support 2GB or 4GB in case of the standard cards (some models support though SDHC and thus 8GB and more - no limits)
* stereo audio over Bluetooth
o Windows Mobile : yes
* physical keyboard
o Windows Mobile : yes (some models)
* virtual keyboard
o Windows Mobile : yes (in some models also with T9 predictive text input)
* scroll wheel
* visual voice mail
o Windows Mobile : yes (available as 3rd party download)
* Wi-Fi
* viewing and editing Microsoft Office documents
* Microsoft Direct Push email
o iPhone : no (only IMAP connection to Microsoft Exchange)
* instant messaging (I.M.)
o Windows Mobile : yes (Live Messenger with file transfer ability built-in + several 3rd party I.M. programs available)
* ability to connect external hardware
o Windows Mobile : yes (through SD/SDIO interface + through USB host feature in some models)
Dan heb ik er ook nog wel een:
PalmOS/WM: BT DUN mogelijk met laptop
iPhone: nope
PalmOS/WM: BT DUN mogelijk met laptop
iPhone: nope
Alors.
http://abcnews.go.com/Technology/story?id=3329435&page=1

Staan inmiddels op sommige plekken al 200 man voor de deur te wachten
Ziek ziek ziek...

Staan inmiddels op sommige plekken al 200 man voor de deur te wachten
http://www.pocket-lint.co...-CarPhone-Warehouse.phtml
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3466
De deal lijkt toch iets anders te worden dan alleen vodafone in europa
Oh, en voor een live stream van iemand die in de rij zit in San Fransisco:
http://gizmodo.com/gadget...pples-hometown-273409.php
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3466
De deal lijkt toch iets anders te worden dan alleen vodafone in europa
enA new 3G (European) version of the iPhone will be launched Monday in the UK by Apple - in a join promotion with Vodafone, T-Mobile of Germany, and Carphone Warehouse. It should answer the disappointment with the US version of the iPhone which has been widely slammed for its poor performance as a phone.
Dus dat wordt even de komende maandag afwachten. Maar eerlijk gezegd geloof ik wel dat een dergelijke deal er aan zit te komen. Maar ik denk dat apple dat beter iets later kan aankondigen. Een betere 2e generatie iPhone met UMTS en lagere abbo's? Daar zou ik als amerikaan niet vrolijk van worden. Als Europeaan daarentegen vind ik het prima allemaal!Vodafone is currently in an ideal position to take on the iPhone, because its 3G network is hugely under-utilised. Pricing on mobile data is normally prohibitive, but Vodafone has recently revised its 3G data charges down, following "rip-off" complaints from users.
Oh, en voor een live stream van iemand die in de rij zit in San Fransisco:
http://gizmodo.com/gadget...pples-hometown-273409.php
[ Voor 45% gewijzigd door LtMarx op 29-06-2007 15:29 ]
Wat de iPhone in mijn ogen echt goed doet zijn slechts 3 dingen:
1) interface - nieuw, fris en leuk om te bedienen
2) safari browser - rendert beter dan welke andere mobiele browser dan ook vooralsnog, en eenvoudig te bedienen samen met de interface. Hoewel, Picselbrowser rendert ook heel goed, waarmee je op normale touchscreens met dubbelklikken ook in- en uit kan zoomen, maar niemand heeft van deze Japanse browser gehoord.

links op de Palm, dus, tegen Netfront voor WM op het toestel rechts.
3) 8 uur batterijduur in zo'n formfactor, da's krankzinnig goed.
Voor de rest is het vrij normaal wat het toestel laat zien.
1) interface - nieuw, fris en leuk om te bedienen
2) safari browser - rendert beter dan welke andere mobiele browser dan ook vooralsnog, en eenvoudig te bedienen samen met de interface. Hoewel, Picselbrowser rendert ook heel goed, waarmee je op normale touchscreens met dubbelklikken ook in- en uit kan zoomen, maar niemand heeft van deze Japanse browser gehoord.

links op de Palm, dus, tegen Netfront voor WM op het toestel rechts.
3) 8 uur batterijduur in zo'n formfactor, da's krankzinnig goed.
Voor de rest is het vrij normaal wat het toestel laat zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 15:30 ]
Alors.
^^ Eens! Maar volgens mij, en ik denk dat ik dat al eens eerder hier had betoogt, het belangrijkste dat er een telefoon komt die simpel en logisch is. En eerlijk is eerlijk, de meeste telefoons zijn gewoon niet handig qua interface, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de S60 telefoons ook dat euvel hebben. Als je een telefoon met moderne features weet te ontwikkelen die daadwerkelijk logisch en simpel is dan boor je volgens mij een geheel nieuwe doelgroep aan. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat mijn moeder daar ook wel geld voor over heeft om een simpele telefoon te hebben.
Klopt wel wat je zegt. 
Ik vind eigenlijk Symbian-telefoons werkelijk verschrikkeijk qua gebruiksgemak, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind eigenlijk Symbian-telefoons werkelijk verschrikkeijk qua gebruiksgemak, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Alors.
Wat trouwens ook apart is, is dat ze de iPhone pas releasen om 6 uur. Dvorak van TWIT zei dat dat een klassieke move van een bedrijf was als ze controversieel nieuws zouden uitbrengen omdat het dan geen effect meer kan hebben op de beurs (De beurs is namelijk in het weekend na vrijdag 6 uur gesloten). Met andere woorden, als ze maar 100 iPhones hebben te verkopen dan zou dit de perfecte strategie zijn.
De beurzen moeten nog open gaan en die reageren denk ik direct. Apple staat nu op op 2% + in de pre-market. Ik heb ook al een order staan en hoop dat met een goede verkoop (mensen staan nu al in de rij!) het aandeel nog verder zal stijgenLt. Marx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:45:
Wat trouwens ook apart is, is dat ze de iPhone pas releasen om 6 uur. Dvorak van TWIT zei dat dat een klassieke move van een bedrijf was als ze controversieel nieuws zouden uitbrengen omdat het dan geen effect meer kan hebben op de beurs (De beurs is namelijk in het weekend na vrijdag 6 uur gesloten). Met andere woorden, als ze maar 100 iPhones hebben te verkopen dan zou dit de perfecte strategie zijn.
De NYSE sluit om 16:30 lokale tijd hoor. Dan hebben mensen nog anderhalfuur om naar een Apple of AT&T store te rennen.Erhnam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:47:
[...]
De beurzen moeten nog open gaan en die reageren denk ik direct. Apple staat nu op op 2% + in de pre-market. Ik heb ook al een order staan en hoop dat met een goede verkoop (mensen staan nu al in de rij!) het aandeel nog verder zal stijgen
Fokking RIM staat op +17% na de goede kwartaalcijfers van gisteren. 17%!

Het is wel Dvorak die dat zegt he.Lt. Marx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:45:
Maar hij heeft denk ik wel gelijk. Vrijdag is de ideale dag om dat te doen, en na de beurssluiting natuurlijk al helemaal.
Een bekend voorbeeld hiervan is het Ahold-schandaal. Ahold stapte op vrijdagmiddag, na de beurssluiting, naar 5 banken toe met de mededeling: "Euh, we hebben een probleempje van een paar miljard EUR tekort op onze balans. Zouden jullie 4.2 miljard EUR voor ons garant willen staan aub? Het liefst voor a.s. maandag als de beurzen weer open gaan.
[ Voor 57% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 15:55 ]
Alors.
Dat klopt maar die rijen zeggen denk ik wel genoeg. Zo veel mensen nu al in de rij. Dit moet een succesnummertje wordenStereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:51:
[...]
De NYSE sluit om 16:30 lokale tijd hoor. Dan hebben mensen nog anderhalfuur om naar een Apple of AT&T store te rennen.
Het ging er dus even om dat de beurzen niet meer kunnen reageren.Erhnam schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Dat klopt maar die rijen zeggen denk ik wel genoeg. Zo veel mensen nu al in de rij. Dit moet een succesnummertje worden
Dat er veel mensen zijn die hem nu al willen hebben geloof ik direct, daar ging het ook niet om. Ik denk zelfs dat Apple wel een iPhone-famine op gaat zetten, daar zie ik ze wel voor aan. Bovendien gaat het meer om de verkoop van de komende maanden, en niet de eerste avond.
Alors.
Het verschil is wel dat de iPhone één enkel apparaat is, en Windows Mobile een compleet platform. het zou beter zijn als ze een vergelijking doen tussen verschillende toestellen. Zal nog steeds niet echt in het voordeel van de iPhone uitpakken, maar het is wel eerlijker.DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:03:
Ook een leuk overzicht, misschien niet echt objectief maar wel leuk om te weten:
[...]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Beetje raar dat een schamele 2 MP cam als pluspunt word genoemd, dat had de SE K750i al in maart 2005Anoniem: 124565 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:24:
Hier nog een keer de plus/min punten van de iphone..(bron de volkskrant)
http://www.volkskrant.nl/...ts/thumbnail.jsp?id=91828

Ik lees die min-punten lijst en dat zijn idd hele grote minpunten (voor mij althans). Toch wil ik er een hebben
Hoe doet apple dat toch
Hoe doet apple dat toch
[ Voor 13% gewijzigd door Liquid op 29-06-2007 16:21 ]
Ja, Amerika loopt zowiezo erg achter in MPs.Sir_Killalot schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:15:
[...]
Beetje raar dat een schamele 2 MP cam als pluspunt word genoemd, dat had de SE K750i al in maart 2005
Qua specs lijkt de iPhone veel weg te hebben van HTC modellen uit 2005, maar omdat het van Apple is moet het zogenaamd een goed product zijn...

Zo typisch Tweakers: specs specs specs....
Ik denk inderdaad dat je met zo'n mentaliteit het appeal van de iPhone niet gaat snappen, nee.
Ik denk inderdaad dat je met zo'n mentaliteit het appeal van de iPhone niet gaat snappen, nee.
Alors.
Anoniem: 76345
Uhm ja, ik denk inderdaad dat je met zo'n mentaliteit de tweaker community niet gaat snappen, nee.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:59:
Wake up dude, en denk eens na over wat "tweaken" precies inhoudt. Natuurlijk zijn specs dan belangrijk, dit is niet http://gathering.parishiltonsfashionaccessories.com, het gaat hier toch echt eerst om de inhoud, en dan om de esthetiek.
Je probeert op een rare manier je punt te maken, maar ik maak eruit op dat je bedoelt te zeggen dat specs wel degelijk belangrijk zijn. Dat ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar de iPhone heeft zo veel andere functies dat het een unieke telefoon maakt. En dat komt dus niet door de specs. Je moet dus even verder kijken dan de hardware zoals het een echte tweaker beaamd.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:08:
[...]
Uhm ja, ik denk inderdaad dat je met zo'n mentaliteit de tweaker community niet gaat snappen, nee.
Wake up dude, en denk eens na over wat "tweaken" precies inhoudt. Natuurlijk zijn specs dan belangrijk, dit is niet http://gathering.parishiltonsfashionaccessories.com, het gaat hier toch echt eerst om de inhoud, en dan om de esthetiek.
Idd. Dat is dus wat ik al sinds het vorige topic duidelijk probeer te maken. Tevergeefs voor het grootste deel.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:59:
Multitouch-scherm geen inhoud?Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:08:
[...]
Uhm ja, ik denk inderdaad dat je met zo'n mentaliteit de tweaker community niet gaat snappen, nee.
De *beste* browser voor een PDA/smartphone tot nu toe geen inhoud?
8 uur batterijduur in zo'n formfactor geen inhoud?
Gast.

Maar goed, nog maar weer eens duidelijk gemaakt hoe kortzichtig sommige Tweakers qua specs zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 17:17 ]
Alors.
Dude, hoe scherp, gezien het feit dat in het stuk tekst dat je quote "Natuurlijk zijn specs dan belangrijk" staat.DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:10:
Je probeert op een rare manier je punt te maken, maar ik maak eruit op dat je bedoelt te zeggen dat specs wel degelijk belangrijk zijn.
Okay, dus bepaalde functies maken de iPhone uniek. Kan ik zo in meegaan. Zijn die functies geen onderdeel van het register aan specificaties? Of zijn dit magische functies die je alleen uit een metafysische dymensie kunt extraheren waardoor ze niet onder specificaties kunnen vallen?Dat ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar de iPhone heeft zo veel andere functies dat het een unieke telefoon maakt. En dat komt dus niet door de specs. Je moet dus even verder kijken dan de hardware zoals het een echte tweaker beaamd.
Met andere woorden: ja, er zijn functies die de iPhone uniek maken. Die zijn onderdeel van de specs. Daarom zijn juist bij deze telefoon de specs zo belangrijk, omdat die een onderscheidend vermogen leveren voor het mogelijke gebruik van het apparaat, en dat is toch waar het om gaat.
Mijn punt was dat als het niet in de specs staat, dan gaat het om esthetiek - de vormgeving, looks, branding, etc. En laat het daar nou op het tweakers forum in eerste instantie niet om gaan.
beaamd = betaamt, denk ik?
You must be KIDDING me. Dat zijn toch SPECS man. Denk eens na!Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:15:
Multitouch-scherm geen inhoud?
Gast.
Maar goed, nog maar weer eens duidelijk gemaakt hoe kortzichtig sommige Tweakers qua specs zijn.![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 76345 op 29-06-2007 17:20 ]
Specs met inhoud en functie. Niet die loze 8284 MHz Xscale met 256 MB cache waar jij op geilt.You must be KIDDING me. Dat zijn toch SPECS man. Denk eens na!
En lees nou nog eens de eerste reactie waar deze sub-discussie uit opgelaaid is:
Djerique in "[iPhone] Discussietopic"
[ Voor 29% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 17:23 ]
Alors.
Quote eens even waar ik daar op geil?Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:21:
Specs met inhoud en functie. Niet die loze 8284 MHz Xscale met 256 MB cache waar jij op geilt.![]()
Nogmaals, jij zegt: "specs specs specs", met als achterliggende gedachte, als ik het goed begrepen heb, dat het daar niet allemaal om draait, maar om een generieke "appeal". En als voorbeeld geef je drie... specs? Welk punt heb je nu gemaakt?
Er zijn gewoon telefoons met meer, of betere features dan de iPhone. Er zijn telefoons met een betere camera, met ondersteuning voor 3G netwerken, instant messaging enz voor minder geld.
Waar het met de iPhone allemaal om draait, is de combinatie hardware/software. Dat is iets wat Apple met de eerste Macintosh hebben gedaan, en dat is iets wat ze met de iPod hebben gedaan. In dat opzicht is de iPhone een erg interessante ontwikkeling, een telefoon die, naar het lijkt, een plezier is om te gebruiken.
Waar het met de iPhone allemaal om draait, is de combinatie hardware/software. Dat is iets wat Apple met de eerste Macintosh hebben gedaan, en dat is iets wat ze met de iPod hebben gedaan. In dat opzicht is de iPhone een erg interessante ontwikkeling, een telefoon die, naar het lijkt, een plezier is om te gebruiken.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
3 mensen boven je proberen je duidelijk te maken dat je de discussie niet snapt, maar toch ga je door?Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:24:
[...]
Quote eens even waar ik daar op geil?
Nogmaals, jij zegt: "specs specs specs", met als achterliggende gedachte, als ik het goed begrepen heb, dat het daar niet allemaal om draait, maar om een generieke "appeal". En als voorbeeld geef je drie... specs? Welk punt heb je nu gemaakt?
Het punt is dat:
.... met die Tweaker-inherente focus op specs specs specs... totaal nergens op sloeg.Djerique schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:50:
Qua specs lijkt de iPhone veel weg te hebben van HTC modellen uit 2005, maar omdat het van Apple is moet het zogenaamd een goed product zijn...

En als je het nu nog niet snapt, mag iemand anders het aan je uitleggen.

Alors.
Dan had je reactie moeten zijn dat hij zijn feiten niet op orde had mbt tot specs, want geen 2005 HTC heeft een multi-touch screen en een batterij die 8 uur meegaat, bijvoorbeeld. Maar het is een beetje in om de iPhone magische krachten toe te dichten die blijkbaar niet in hardware/software specs uit te drukken zijn, maar in wazige termen als "appeal". En daarvoor zit je op het verkeerde forum.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:28:
.... met die Tweaker-inherente focus op specs specs specs... totaal nergens op sloeg.Kijk, zoals DaaaanO zegt, verder dan de droge specs, kijk naar welke functionaliteit en inhoud het product heeft. Jij komt met een bling-bling vergelijking, maar niemand heeft het daarover.
En als je het nu nog niet snapt, mag iemand anders het aan je uitleggen.![]()
En wat is nou weer het verschil tussen specs, droge specs, functionaliteit en inhoud? Give me a break.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 76345 op 29-06-2007 17:34 ]
Het is wel grappig, hij:

is een notoire "wachter". Zo was hij de eerste om Bush Jr. te feliciteren na zijn inauguratie en heeft hij ook als eerste in Amerika het condoleance register van Diana getekend. Ongelofelijk, wat een carriere
Maar, hij bevindt zich in goed gezelschap, ook de burgemeester van Philadelphia zit in de rij te wachten.
Ondertussen heeft Apple nog een filmpje met tips online gezet: http://www.apple.com/iphone/ (onderaan de pagina). En zijn de beschikbare officiele Apple accessoires en prijzen online gezet: http://www.apple.com/iphone/accessories/.

is een notoire "wachter". Zo was hij de eerste om Bush Jr. te feliciteren na zijn inauguratie en heeft hij ook als eerste in Amerika het condoleance register van Diana getekend. Ongelofelijk, wat een carriere
Maar, hij bevindt zich in goed gezelschap, ook de burgemeester van Philadelphia zit in de rij te wachten.
Ondertussen heeft Apple nog een filmpje met tips online gezet: http://www.apple.com/iphone/ (onderaan de pagina). En zijn de beschikbare officiele Apple accessoires en prijzen online gezet: http://www.apple.com/iphone/accessories/.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mijn god, hoe stereotiep. Maar wel typisch, zo'n user.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:33:
[...]
Dan had je reactie moeten zijn dat hij zijn feiten niet op orde had mbt tot specs, want geen 2005 HTC heeft een multi-touch screen en een batterij die 8 uur meegaat, bijvoorbeeld. Maar het is een beetje in om de iPhone magische krachten toe te dichten die blijkbaar niet in hardware/software specs uit te drukken zijn, maar in wazige termen als "appeal". En daarvoor zit je op het verkeerde forum.
Okay jongens. Vanaf nu alleen in specs-termen praten!
Alors.
Het enige argument dat ik steeds hoor is dat de iPhone wel een multi-touchscreen heeft, Oké daar geef ik jullie Apple liefhebbers gelijk in, maar voor de rest heeft de iPhone wel de specs van een HTC toestel uit 2005.
[ Voor 13% gewijzigd door Djerique op 29-06-2007 17:39 ]
Met zoveel isolatiemateriaal zal hij het wel niet koud hebben.
Alors.
Als je niet ziet hoe je je eruit moet lullen kom je maar met zo'n antwoord? Tragisch. Ik onderbouw mijn posts tenminste.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:36:
Mijn god, hoe stereotiep. Maar wel typisch, zo'n user.
De HTC-touch heeft geen multitouch scherm. "Check je specs".Djerique schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:37:
Het enige argument dat ik steeds hoor is dat de iPhone wel een multi-touchscreen heeft, Oké daar geef ik jullie Apple liefhebbers gelijk in(HTC heeft hem trouwens wel eerder op de markt genaamd HTC Touch), maar voor de rest heeft de iPhone wel de specs van een HTC toestel uit 2005.
Alors.
Juist. En dat vergeten de "specs specs specs" tweakers vaak. Het gaat bij iPhone minder om wat 'ie kan, en meer om hoe je er mee omgaat. iPod? Zelfde. AppleTV? Idem.Daedalus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:25:
Ik zie inderdaad niet in hoe ik iemand zoals jij de discussie kan uitleggen, sorry. Jij bent even een niveautje te moeilijk voor mij. Ik heb gefaald.Anoniem: 76345 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:38:
[...]
Als je niet ziet hoe je je eruit moet lullen kom je maar met zo'n antwoord? Tragisch. Ik onderbouw mijn posts tenminste.
Alors.
Goed, kunnen we nu weer verder discussiëren zonder elkaar voor rotte vis uit te maken? Dat je het niet eens bent met een ander, oke, maar dat is ook op een vriendelijker manier te brengen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Het grootste verschil is dat je de iPhone aan een redelijke digibeet kan geven, en binnen een dag stuurt hij je mails met de foto's die hij net genomen heeft, luistert hij naar zijn muziek en bekijkt het nieuws op nu.nl.
Gewoon iemand opbellen is zo duidelijk en gebruikersvriendelijk dat m'n oma het waarschijnlijk nog kan.
Geef dan die HTC uit 2005 aan een redelijke digibeet. Wedden dat ie binnen een week in een la stof ligt te verzamelen? Dat is het verschil, en dat staat niet in de specs.
Gewoon iemand opbellen is zo duidelijk en gebruikersvriendelijk dat m'n oma het waarschijnlijk nog kan.
Geef dan die HTC uit 2005 aan een redelijke digibeet. Wedden dat ie binnen een week in een la stof ligt te verzamelen? Dat is het verschil, en dat staat niet in de specs.
Pff, alsof dat multitouch zo speciaal is, beetje in/uitzoomen door te 'pinchen', sjongejonge wat geilStereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:15:
Multitouch-scherm geen inhoud?
Gast.
Maar goed, nog maar weer eens duidelijk gemaakt hoe kortzichtig sommige Tweakers qua specs zijn.![]()

De "beste" browser, zal best, zonder flash/java

Komt nog bij dat browsen op een klein schermpje sowieso niet echt op schiet.
8 uur batterijduur? Dat wil ik eerst ff zelf zien voordat ik het geloof.
Iedereen die regelmatig een mobiele browser gebruikt, weet dat zelfs de opmaak al moeilijk is voor de mobiele browsers. De iPhone rendert uitstekend voor een lokale browser, veel en veel beter dan PocketIE, Blazer, Netfront.De "beste" browser, zal best, zonder flash/java
Dus nee, om te gapen, niet echt.
Alors.
Was meer bedoeld om aan te geven dat jij wel erg op Steve Jobs' p*nis lijkt te zitten.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:19:
Iedereen die regelmatig een mobiele browser gebruikt, weet dat zelfs de opmaak al moeilijk is voor de mobiele browsers. De iPhone rendert uitstekend voor een lokale browser, veel en veel beter dan PocketIE, Blazer, Netfront.
Bedoel: het is een mooi apparaat hoor, maar het lijkt haast wel alsof niemand er iets negatiefs over mag zeggen omdat 't van Apple komt ofzo...
Wat dat betreft hebben ze die hype aardig weten te creeren, blijkt maar weer

Mijn god, in één en dezelfde thread ben al voor Apple-hater en Apple-fanboy uitgemaakt. Misschien omdat ik zo ontzettend objectief ben over de iPhone waardoor ik kritiek kan leveren waar kritiek op zijn plaats is, en lovend kan zijn over dingen die echt een stap vooruit betekenen.Was meer bedoeld om aan te geven dat jij wel erg op Steve Jobs' p*nis lijkt te zitten.
Bovendien ben ik erg bescheiden.
Okay jongens, weer ontopic.
Alors.
Ze weten die hype wel stevig op te bouwen door ze pas vanaf 18:00 uur te gaan verkopen 
Zodat elk nieuwsprogramma nog even een shotje van de mensen in de rij kan showen...
Goed over nagedacht allemaal.
Zodat elk nieuwsprogramma nog even een shotje van de mensen in de rij kan showen...
Goed over nagedacht allemaal.
Anoniem: 12609
Iemand al opgemerkt dat er in iTunes nu een 'iPhone' tab zit?
"the following iPhones are backed up on this computer:"
met als optie om aan te vinken:
Disable automatic syncing for all iPhones
"the following iPhones are backed up on this computer:"
met als optie om aan te vinken:
Disable automatic syncing for all iPhones
Hopen dat ie ook meerdere iCal configuraties ondersteund, kunnen mijn vriendin en ik beide onze agenda's een keer kwijt en kan ik ook zien bij wie ze nu weer op de koffie zit...
Deze plek is te koop.
Heb je wel eens opera mini op een blackberry gebruikt? Is gewoon normaal surfen en inzoomen. Dus ik ben bang dat de iPhone ook daar geen bonuspunten op scoort. Hoe dan ook. Het blijft een leuk hebbeding, maar er komen nu gewoon wat tegenvallers, maar toch verwacht ik wel goede verkoopcijfers en in de loop der tijd zullen we erachter komen of het inderdaad de "holy grail" onder de telefoons is.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:19:
[...]
Iedereen die regelmatig een mobiele browser gebruikt, weet dat zelfs de opmaak al moeilijk is voor de mobiele browsers. De iPhone rendert uitstekend voor een lokale browser, veel en veel beter dan PocketIE, Blazer, Netfront.
Ik gebruik al maanden Opera Mini op mijn Treo.
Die vergelijking is niet fair, omdat Opera Mini van een proxyserver bij Opera gebruikmaakt, die content eerst compressed en aanpast aan het scherm van een PDA of Smartphone. Het echte moeilijke werk is dus al remotely op de servers van Opera gedaan.
Daarnaast is dat zoomen bij Opera Mini nu pas sinds kort in de betaversie van Opera Mini Dimension 4, en nog niet geschikt als release candidate.
Daarom is de *lokale* Safaribrowser van de iPhone ook zo'n ontzettend goede verbetering qua rendering en display vergeleken met andere mobiele browsers, en ook dat kolommen automatisch tot de volledige wijdte van het scherm worden vergroot bij het zoomen is een plus.
Een wel faire vergelijking is Opera Mobile voor WM, die zonder servers bij Opera werkt. En die legt het toch echt af tegen Safari op de iPhone.

Die vergelijking is niet fair, omdat Opera Mini van een proxyserver bij Opera gebruikmaakt, die content eerst compressed en aanpast aan het scherm van een PDA of Smartphone. Het echte moeilijke werk is dus al remotely op de servers van Opera gedaan.
Daarnaast is dat zoomen bij Opera Mini nu pas sinds kort in de betaversie van Opera Mini Dimension 4, en nog niet geschikt als release candidate.
Daarom is de *lokale* Safaribrowser van de iPhone ook zo'n ontzettend goede verbetering qua rendering en display vergeleken met andere mobiele browsers, en ook dat kolommen automatisch tot de volledige wijdte van het scherm worden vergroot bij het zoomen is een plus.
Een wel faire vergelijking is Opera Mobile voor WM, die zonder servers bij Opera werkt. En die legt het toch echt af tegen Safari op de iPhone.
[ Voor 29% gewijzigd door Stereotomy op 29-06-2007 20:01 ]
Alors.
Dat ben ik met je eens. Maar vooral bij de nieuwe beta van opera 4 ben ik erg blij met surfen op de blackberry. Ik zie dat een proxy gebruikt wordt, maar een normale vergelijkende gebruiker zal dit niet begrijpen en dat is precies het volk wat een iPhone koopt. Maar ok, voor lokaal renderen zal safari inderdaad goed zijn (als het tenminste beter is dan de Windows versieStereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:57:
Ik gebruik al maanden Opera Mini op mijn Treo.![]()
Die vergelijking is niet fair, omdat Opera Mini van een proxyserver bij Opera gebruikmaakt, die content eerst compressed en aanpast aan het scherm van een PDA of Smartphone. Het echte moeilijke werk is dus al remote op de servers van Opera gedaan.
En zoals ik ook al zei, ik vind de iPhone een mooi speeltje en zit er hard over te denken om er eentje voor mijn vriendin te halen als ie in europa uit is. Maar zakelijk (zoals apple hem "probeert" te plaatsen) zie ik geen nut van een iPhone.
Ik ben ook blij met Opera Mini 4 hoor, begrijp me niet verkeerd! 
Wat ik erken is dat de 'bar has been raised' door de Safari-browser op de iPhone, maar dat ik hoop dat de concurrentie niet stil blijft zitten. En Opera vind ik het geweldig doen op de mobiele browsermarkt, dus daar heb ik goeie hoop voor.
Precies wat dit filmpje probeert te zeggen dus.
http://www.operamini.com/beta/video/
Wat ik erken is dat de 'bar has been raised' door de Safari-browser op de iPhone, maar dat ik hoop dat de concurrentie niet stil blijft zitten. En Opera vind ik het geweldig doen op de mobiele browsermarkt, dus daar heb ik goeie hoop voor.
Alors.
Jammer dat je dit niet onderbouwt. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, het is volgens mij een misverstand dat Apple (initieel) de telefoon aan zakenmensen probeert te slijten. Zeker in de huidige vorm (qua functionaliteit) zie ik dat ook niet gebeuren. Het is voorlopig zelfs nog helemaal niet mogelijk de iPhone te krijgen bij een zakelijk abonnement. Uiteindelijk willen ze blijkbaar wel die kant op en zijn ze aan 't samenwerken met enkele grote bedrijven, die de iPhone blijkbaar gaan gebruiken. Die bedrijven zijn ook niet gek, dus dan zal er vast wel een reden voor zijn.Archie_T schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:03:
[...]
En zoals ik ook al zei, ik vind de iPhone een mooi speeltje en zit er hard over te denken om er eentje voor mijn vriendin te halen als ie in europa uit is. Maar zakelijk (zoals apple hem "probeert" te plaatsen) zie ik geen nut van een iPhone.
Voorlopig zie ik (met MS Exchange ondersteuning) zelfs helemaal geen bezwaar t.o.v. bijv. een blackberry. Het toetsenbordje zal wennen zijn, maar is niet per definitie slechter.
Ik vind dat je nu Nokia echt tekort doet. Zij hebben nu al bijna een jaar, een minstens even goede browser op hun Symbian (S60) telefoons. Dit is een browser die is gebaseerd op dezelfde technologie als Safari en ook prima schaalt etc. De bediening is niet ideaal en ook het inzoomen gaat niet zo mooi als op de iPhone (kolommen enz), maar toch...Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:12:
Ik ben ook blij met Opera Mini 4 hoor, begrijp me niet verkeerd!
[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2007 20:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Mja, daarmee doe ik dan ook PicselBrowser op mijn Palm tekort, die ook rendert als op mijn PC, waar ik met een vinger kan dubbelklikken/slepen om in- en uit te zoomen, net als op de iPhone, etc.Ik vind dat je nu Nokia echt tekort doet. Zij hebben nu al bijna een jaar, een minstens even goede browser op hun Symbian (S60) telefoons. Dit is een browser die is gebaseerd op dezelfde technologie als Safari en ook prima schaalt etc. De bediening is niet ideaal en ook het inzoomen gaat niet zo mooi als op de iPhone (kolommen enz), maar toch...
Maar juist net dat ene element, dat de browser bij het zoomen automatisch een kolomgrootte in de breedte aanneemt is briljant bedacht, en scheelt een hoop, hoop scrollen bij de S60 en Picselbrowser PDA's/Smartphones.
Maargoed, het allerbelangrijkste is dat het grote publiek de renderings van de iPhone heeft gezien, en dat de fabrikanten hierdoor onder druk komen te staan om standaard iets dergelijks mee te leveren. De standaard browser van de Blackberry, PalmOS Treo en PocketIE zijn - moet je toegeven - best om te janken.
Alors.
Sorry, ik heb altijd begrepen dat de telefoon concurrentie moest bieden aan de blackberry. Volgens mij had Steve Jobs tijdens zijn presentatie ook nog wat voorbeelden over hoe goed de iPhone het deed ten opzichte van de blackberry en andere PDA's (toetsenbord). Maar misschien heb ik dat fout begrepen.Hoedje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:12:
[...]
Jammer dat je dit niet onderbouwt. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, het is volgens mij een misverstand dat Apple (initieel) de telefoon aan zakenmensen probeert te slijten. Zeker in de huidige vorm (qua functionaliteit) zie ik dat ook niet gebeuren. Het is voorlopig zelfs nog helemaal niet mogelijk de iPhone te krijgen bij een zakelijk abonnement. Uiteindelijk willen ze blijkbaar wel die kant op en zijn ze aan 't samenwerken met enkele grote bedrijven, die de iPhone blijkbaar gaan gebruiken. Die bedrijven zijn ook niet gek, dus dan zal er vast wel een reden voor zijn.
Voorlopig zie ik (met MS Exchange ondersteuning) zelfs helemaal geen bezwaar t.o.v. bijv. een blackberry. Het toetsenbordje zal wennen zijn, maar is niet per definitie slechter.
[...]
Zondermeer.. De standaard Blackberry browser slaat nergens op. Daarom gaf ik Opera als (verkeerd) voorbeeld.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:30:
[...]
Maar juist net dat ene element, dat de browser bij het zoomen automatisch een kolomgrootte in de breedte aanneemt is briljant bedacht, en scheelt een hoop, hoop scrollen bij de S60 en Picselbrowser PDA's/Smartphones.
Maargoed, het allerbelangrijkste is dat het grote publiek de renderings van de iPhone heeft gezien, en dat de fabrikanten hierdoor onder druk komen te staan om standaard iets dergelijks mee te leveren. De standaard browser van de Blackberry, PalmOS Treo en PocketIE zijn - moet je toegeven - best om te janken.
Dat heb ik al vaak genoeg gezegd in dit topic. Daarbij gaat het denk ik niet eens zozeer om de applicaties, maar vooral de algehele interface van een telefoon. Maargoed, gezien de reacties van Nokia en Motorola gaat dat wel goed komen.Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:30:
[...]
Maar ook buiten de telefoon innoveert Apple. Het voordeel van één operator is behoorlijk groot. Zo is de subsidie van de telefoon nu niet gebruikt om de telefoon goedkoper te maken, maar de abonnementen. Visual voicemail is iets wat op zich heel simpel is, maar daardoor niet minder handig. De telefoon is al helemaal ingesteld, niet meer handmatig GPRS/EDGE etc. settings invoeren. Daarnaast hebben ze bijv. het registratieproces aangepakt, doordat de klant nu thuis moet registreren. De simkaart zit al in de telefoon, dus het hele proces is veel makkelijker en sneller. Ik wil niet zeggen dat het allemaal uniek is, maar de combinatie wel. De klant kan de doos mee naar huis nemen, terwijl dat daarvoor pas kon na een redelijke lange registratieprocedure.
Nu zal de gemiddelde bezoeker van dit forum zoiets hebben van "wtf boeit mij dat". Maar het laat wel zien dat ze bij Apple behoorlijk "out of the box" denken en daarbij de hele keten onder handen nemen.
Dat was alleen om aan te geven wat het voordeel is van een on-screen toetsenbord t.o.v. een vast toetsenbord wat altijd de helft van de telefoon inneemt ook al gebruik je 't niet.Archie_T schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:39:
[...]
Sorry, ik heb altijd begrepen dat de telefoon concurrentie moest bieden aan de blackberry. Volgens mij had Steve Jobs tijdens zijn presentatie ook nog wat voorbeelden over hoe goed de iPhone het deed ten opzichte van de blackberry en andere PDA's (toetsenbord). Maar misschien heb ik dat fout begrepen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2007 20:47 ]
Ach, weet je wat... het jaar is nog niet voorbij maar ik quote me nu al, zie je wel dat hij HSPDA krijgt... : )-nickx- schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:28:
90% van alle minputen zijn op te lossen door firmware updates en software patches. Geloof maar dat Apple zo goed bezig is dat ze deze zaken wel degelijk in hun achterhoofd houden. Het blijft een gigant maar in het verleden hebben ze laten blijken dat ze zeker wel naar hun klanten luisteren. Er zitten bij Apple best goede ontwerpers en ontwikkelaars en ben dus ook heilig van overtuigd dat men hier wat gaat aan doen.
Tevens, als je het van de andere kant bekijkt....Vodafone gaat vrijwel zeker de iPhone voeren, deze provider beschikt niet over EDGE, gaat de iPhone werken via WAP? Nee absoluut niet want dan krijg je zo ontzettend veel klachten dat het een flopt wordt.
Logische gevold, ons toestel (EMEA) zal beschikken over een UMTS/HSPDA connectie. Ik quote het bericht over een half jaar nog wel even : )
Waar of onwaar? Aan jullie om hier eens logisch over na te denken.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Niemand twijfelt eraan of de iPhone in Europa wel 3G zal hebben hoor.

Alors.
Anoniem: 19902
Tuurlijk gaat ie hier HSPDA ondersteunen,.. en wellicht krijgen we ook wel meer dan 1 provider. Aangezien koppelverkoop hier verboden is, zou ik het niet raar vinden als T-Mobile en Vodafone hier in Europa provider wordt van de iPhone.
Europa heeft op dit moment echter een groot voordeel. Als het goed is, zijn alle kinderziektes uit het apparaat als hij deze kant op komt.
Denkt iemand overigens dat ze alles gaan vertalen? Dat het menu etc. allemaal in het Nederlands komt? Ik wil dan het liefst een Engelse versie.. maarja, we zien het allemaal tegen die tijd.
Laten we eerst vanaf volgende week alle reviews etc maar eens lezen. Wellicht is er ook iemand die hem openschroeft om te kijken of er al voorbereidingen zijn getroffen voor de Europese versie
Europa heeft op dit moment echter een groot voordeel. Als het goed is, zijn alle kinderziektes uit het apparaat als hij deze kant op komt.
Denkt iemand overigens dat ze alles gaan vertalen? Dat het menu etc. allemaal in het Nederlands komt? Ik wil dan het liefst een Engelse versie.. maarja, we zien het allemaal tegen die tijd.
Laten we eerst vanaf volgende week alle reviews etc maar eens lezen. Wellicht is er ook iemand die hem openschroeft om te kijken of er al voorbereidingen zijn getroffen voor de Europese versie
Volgens mij heb jij het alleen over Belgie aangezien in de rest van de EU koppelverkoop mag. Ik denk dat Belgie in dat opzicht het dan wel moet ontzien en Apple zal daar of iets voor bedenken of het daar niet verkopen.
Ik heb ergens gelezen dat meer landen zijn die geen koppelverkoop toestaan.DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:07:
Volgens mij heb jij het alleen over Belgie aangezien in de rest van de EU koppelverkoop mag. Ik denk dat Belgie in dat opzicht het dan wel moet ontzien en Apple zal daar of iets voor bedenken of het daar niet verkopen.
Valt relatief wel mee. Ik denk niet dat ze een simlock vrije versie gaan verkopen. Het is allemaal nog erg onduidelijk en misschien dat er maandag meer duidelijkheid is.Pixxa schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:17:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat meer landen zijn die geen koppelverkoop toestaan.
Op me werk heb ik ergens gelezen dat een bedrijf het exchange server gedeelte ondersteunt voor de iPhone maar hier thuis kan ik er niks over vinden op internet
Had het even snel doorgenomen maar volgens mij werd er iets gesimuleerd ofzo...
Had het even snel doorgenomen maar volgens mij werd er iets gesimuleerd ofzo...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nu je al die verhalen leest en foto' s ziet van die mensen die in de rij liggen/zitten vind ik het toch wel jammer dat hij hier vandaag nog niet te koop is. We krijgen hem nu pas bijna een jaar na de introductie... beetje jammer... maarja doe je weinig aan 
Het hele aanmelden via iTunes vind ik overigens wel een goede vondst, geen gezeur in de winkel met van die domme belmutsen
Het hele aanmelden via iTunes vind ik overigens wel een goede vondst, geen gezeur in de winkel met van die domme belmutsen
Hmm ik kijk inderdaad naar specs ja. Een telefoon die niet eens kan zoomen met foto's ? Laat dan ook die 2 megapixel camera eruit.
Geen filmpjes opnemen is ook waardeloos. Geen voice recorder slaat nergens op, een gemiddelde prepay telefoon van 3 jaar oud heeft dat.
Nee de specs vallen mij zeer tegen. En waarom zeg ik dit, ik vind Apple een goed merk. Heb een iPod (gebruiksgemak, looks, beste batterij, kortom beste specs overall (ja ok een iAudio is beter maar ook weer VEEL duurder en een Creative is stukken lomper)
Macbooks vind ik geweldig. Mooi design goede specs etc etc.
Maar de iPhone dat kan echt niet.
Geen filmpjes opnemen is ook waardeloos. Geen voice recorder slaat nergens op, een gemiddelde prepay telefoon van 3 jaar oud heeft dat.
Nee de specs vallen mij zeer tegen. En waarom zeg ik dit, ik vind Apple een goed merk. Heb een iPod (gebruiksgemak, looks, beste batterij, kortom beste specs overall (ja ok een iAudio is beter maar ook weer VEEL duurder en een Creative is stukken lomper)
Als jij zoveel waarde hecht aan frutseltjes zoals een camera met zoom, dan heb je waarschijnlijk geeneens veel behoefte aan de rest van de iPhone, en kun je beter een goedkopere Nokia of SE kopen met een fatsoenlijke lens.
Alors.
En maar goed ook!, zo'n cheap-ass N95 : )Stereotomy schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:31:
Als jij zoveel waarde hecht aan frutseltjes zoals een camera met zoom, dan heb je waarschijnlijk geeneens veel behoefte aan de rest van de iPhone, en kun je beter een goedkopere Nokia of SE kopen met een fatsoenlijke lens.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Zoals al eerder is gezegd: je mist het punt van de iPhone. Ik wil je hiermee niet overhalen een iPhone te kopen, het zou heel goed kunnen dat ie inderdaad niets voor jou is, maar door te stellen dat ie 'echt niet kan' mis je iets. Ik haal nogmaals het beruchte slashdot-voorbeeld aan: ten tijde van de introductie van de iPod riepen ze dat die maar 'lame' was omdat de functies zo tegenvielen. Alleen, dat was niet waar de iPod over ging. Die ging over bedieningsgemak, design, integratie met iTunes, en 'het werkt gewoon'.W00fer schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:38:
Hmm ik kijk inderdaad naar specs ja. Een telefoon die niet eens kan zoomen met foto's ? Laat dan ook die 2 megapixel camera eruit.
De iPhone is precies hetzelfde. Alles aan boord werkt op min of meer dezelfde manier, er is veel aandacht besteed aan bediening en design, en 'the iPhone experience' houdt niet op bij het kastje zelf, zoals blijkt uit de handige 'registreren kun je thuis' wizard, om maar een voorbeeld te noemen. DAT is waar de iPhone over gaat, en er zullen heel wat mensen zijn die het daarom een erg goede telefoon vinden. Ook al kun je er niet mee zoomen of filmen.
Eigenlijk is je post erg grappig: een telefoon is niet goed genoeg omdat je er niet mee kunt filmen of inzoomen, en gebruiksgemak en looks vallen onder 'specs'. Stiekem gelden zo'n beetje alle 'specs' die jou zo aanspreken in de iPod ook voor de iPhone
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik vrees dat die schamele 2 MP van Apple, mooiere foto's maakt, dan een Nokia met 4 MPSir_Killalot schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:15:
[...]
Beetje raar dat een schamele 2 MP cam als pluspunt word genoemd, dat had de SE K750i al in maart 2005
Jongens, is er ergens een live webcam waarbij je vertrapte mensen kunt zien onder een hysterische massa die een Apple Store probeert te enteren?
Alors.
Zou mooi zijn idd.Stereotomy schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:03:
Jongens, is er ergens een live webcam waarbij je vertrapte mensen kunt zien onder een hysterische massa die een Apple Store probeert te enteren?
CNN heeft een item over een eventuele bomaanslag in London. Alsof dat belangrijk is.

Alors.
HAHAHA!Stereotomy schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:07:
[...]
CNN heeft een item over een eventuele bomaanslag in London. Alsof dat belangrijk is.![]()
Ja, iemand een webcam stream?
The Cube, 5th Ave. NYC, 6:00PM EDT - It's on and moving fast
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:02PM EDT - They're letting the first person in right now!
The Cube, 5th Ave. NYC, 6:10PM EDT - We're at the front of the line now, about to go in. People are already coming out of the store with iPhones in hand.
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:02PM EDT - They're letting the first person in right now!
The Cube, 5th Ave. NYC, 6:10PM EDT - We're at the front of the line now, about to go in. People are already coming out of the store with iPhones in hand.
[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 30-06-2007 00:14 ]
Wat is erger, campen buiten een Apple Store of F5'en op iPhone-sites? 
* Stereotomy pakt nog een biertje
[ Voor 16% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2007 00:14 ]
Alors.
En het is allemaal begonnen, het is vanaf nu erop of eronder:

En itunes 7.3 is uit.

En itunes 7.3 is uit.
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 30-06-2007 00:18 ]
Anoniem: 180516
Campen is nog net dat ietsje erger.Stereotomy schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:14:
Wat is erger, campen buiten een Apple Store of F5'en op iPhone-sites?
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:22PM EDT - First person in line has been in there 20 minutes, nobody knows what's wrong, apparently it's something to do with processing the order. Everyone is getting pretty antsy here.
arme mensen
arme mensen
Fijn, Engadget heeft er een.
Wow, iemand is gewoon al *thuis* met een iPhone
http://flickr.com/photos/miarka/
Blijkt de iPhone toch geen vapourware te zijn he.The Cube, 5th Ave. NYC, 6:27PM EDT - We're in and we have an iPhone. Unboxing pics on the way.
Wow, iemand is gewoon al *thuis* met een iPhone
http://flickr.com/photos/miarka/

[ Voor 29% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2007 00:35 ]
Alors.
Zijn er eigenlijk berichten over hoe het zit met de krasgevoeligheid van dat scherm?
de previews zeggen dat het daar dik mee in orde is..Anoniem: 180516 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:38:
Zijn er eigenlijk berichten over hoe het zit met de krasgevoeligheid van dat scherm?
Schijnt verrassend goed te zijn. Maar 't is natuurlijk ff wachten hoe den normalen mensch met het ding omgaat. Pogue en Mossberg konden wel eens betaald zijn door Apple enzo heAnoniem: 180516 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:38:
Alors.
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:30PM EDT - First guy just finished buy his, he's walking out.
niet meer

Het kan nogAnoniem: 180516 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:41:
[...]
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:30PM EDT - First guy just finished buy his, he's walking out.
niet meer
Alors.
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:37PM EDT - AT&T Computers are down here! Overwhelmed with transaction volume.
inderdaad

Oe, da's niet zo handig inderdaad.Anoniem: 180516 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:45:
[...]
AT&T store, Montague St. Brooklyn, 6:37PM EDT - AT&T Computers are down here! Overwhelmed with transaction volume.
inderdaad
Marketing leverage: zeggen dat het Windows-bakken zijn
Alors.
Jaj.. hij is uit ^^
Mooi filmpje.. en nu nog 6 maanden wachten tot ie in Europa uitkomt.
Mooi filmpje.. en nu nog 6 maanden wachten tot ie in Europa uitkomt.
Nu is het wachten op de eerste volledige review in foto-vorm, dan in video-vorm, en als laatste de eerste destructieve daad in video-vorm (a la Xbox 360 kopen en dan verrot gooien). En dan hebben we het hele introductie ritueel wel weer gehad.
will it blendAnoniem: 76345 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:05:
Nu is het wachten op de eerste volledige review in foto-vorm, dan in video-vorm, en als laatste de eerste destructieve daad in video-vorm (a la Xbox 360 kopen en dan verrot gooien). En dan hebben we het hele introductie ritueel wel weer gehad.

Hahaha inderdaad...Anoniem: 76345 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:05:
Wat een gekte...
Dit topic is gesloten.