De gemiddelde tweaker niet nee..kaassouffle schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:50:
specs..bla..uiterlijk..bla... kijken we nog verder?
Die houden al op bij de specs..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De gemiddelde tweaker niet nee..kaassouffle schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:50:
Waar wil je verder naar kijken? Specs en uiterlijk (tesamen met kwaliteit) zijn toch wel de belangrijkste parameters, imo.kaassouffle schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:50:
Anoniem: 225487
omdat dat eigenlijk totaal irrelevant is. Het enige stukje vd wereld dat werkelijk naar specs kijkt is misschien 0.05 procent van de markt. Tuurlijk zijn specs boeiend voor tweakers, daarom ben je een tweaker. Maar apples doelgroep wil gewoon iets sexies, iets smooths, net zoals de iPod, qua specs niet speciaal, maar damn wat populaire dingen. Specs verkopen niet. Marketing verkoopt, en daar horen bijna nooit echte of relevante specs bij.RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:28:
[...]
Waar wil je verder naar kijken? Specs en uiterlijk (tesamen met kwaliteit) zijn toch wel de belangrijkste parameters, imo.
Verder snap ik niet waarom er zo minderwaardig gedaan wordt over het kijken naar specs.
|>
Ik bedoelde het vanuit het oogpunt van de consument. Net alsof je gek bent als je naar specs kijkt. Dat gevoel krijg ik een beetje.Simon schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:58:
[...]
omdat dat eigenlijk totaal irrelevant is. Het enige stukje vd wereld dat werkelijk naar specs kijkt is misschien 0.05 procent van de markt. Tuurlijk zijn specs boeiend voor tweakers, daarom ben je een tweaker. Maar apples doelgroep wil gewoon iets sexies, iets smooths, net zoals de iPod, qua specs niet speciaal, maar damn wat populaire dingen. Specs verkopen niet. Marketing verkoopt, en daar horen bijna nooit echte of relevante specs bij.
Daarnaast is dit een dagelijks gebruik ding, het moet een minimaal aantal specs hebben, net zoals een magnetron, en verder gewoon goed werken. Je moet er vlot mee kunnen bellen, je moet er gemakkelijk mee kunnen e-mailen. Daarom heb ik ook OS X, het werkt gemakkelijk, niet omdat het een bepaald type microkernel of niet heeft.
Als je een goede camera wilt, moet je per definitie geen cameratelefoon halen. Een fatsoenlijke digitale camera zal vrijwel altijd een betere camera hebben dan een telefoon.Blue_Fear schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:37:
Zolang er geen GPS op zit en een goede camera (5+ MegaPixels) dan koop ik hem niet...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Gek ben je niet, maar eigenlijk is 't ook irrelevant. Meestal nemen we aan dat als 't om een groot merk gaat 't wel goed zit met de specs, en dat zit 't ook vaak redelijk. En de iPhone is ook niet boeiend qua specs, scherm maybe. Het is vooral, en daar ligt Apple's focus ook, een boeiende telefoon qua gebruik. Er worden steeds meer applicaties aan elkaar geknoopt, google maps aan je telefoon, etc etc. Dat soort dingen, dat maakt zo'n telefoon tot een succes. Net zoals de iTunes store, direct op je iPod, geen gerommel. Dat werkt, en dat zijn op een zekere manier ook specs, maar daar wordt niet zo veel naar gekeken. Daarom was die review van engadget best goed, daar lag de focus van de review, en niet zoals 't eigenlijk zielige artikel op T.net op de techspecs, want dat is totaal niet 't idee achter zo'n iPhone.RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:02:
[...]
Ik bedoelde het vanuit het oogpunt van de consument. Net alsof je gek bent als je naar specs kijkt. Dat gevoel krijg ik een beetje.
Wat betreft Apples strategie qua producten en marketing kun je natuurlijk alleen maar zeggen dat ze het erg goed doen, inderdaad.
|>
Alsof de 5MP van de Nokia N95 een mooie kwaliteit is ...Blue_Fear schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:37:
Zolang er geen GPS op zit en een goede camera (5+ MegaPixels) dan koop ik hem niet...
Jazeker: Hoe meer Megapixels, hoe meer je ziet hoe slecht je lens islowfi schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:39:
Net of je kwaliteit kan uitdrukken in megapixels....
Dat valt voor mij ook gewoon onder features, en is ook iets om rekening mee te houden. Dat zou ik ook zéker niet willen ontkennen.Simon schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:08:
[...]
Gek ben je niet, maar eigenlijk is 't ook irrelevant. Meestal nemen we aan dat als 't om een groot merk gaat 't wel goed zit met de specs, en dat zit 't ook vaak redelijk. En de iPhone is ook niet boeiend qua specs, scherm maybe. Het is vooral, en daar ligt Apple's focus ook, een boeiende telefoon qua gebruik. Er worden steeds meer applicaties aan elkaar geknoopt, google maps aan je telefoon, etc etc. Dat soort dingen, dat maakt zo'n telefoon tot een succes. Net zoals de iTunes store, direct op je iPod, geen gerommel. Dat werkt, en dat zijn op een zekere manier ook specs, maar daar wordt niet zo veel naar gekeken.
Nee, maar het is een beetje irri dat er in dit topic de hele tijd mensen komen melden dat ze de telefoon niet cool vinden omdat ie geen 5 MP camera heeft en geen GPS. Ik vraag me af of je daar wel iets aan hebt in de N95. De foto's schijnen nauwelijks beter te zijn dan een 3MP camera en de GPS is gewoon vrij slecht, zeker in vergelijking met een losse GPS. Dan heb ik 't nog niet over de batterijduur bij gebruik van 3G of GPS. Niet dat ik wil zeggen dat de N95 geen goede telefoon is, je kunt er immers veel meer dan een iPhone. Maar misschien dat tweakers zich soms iets teveel kapot staren op de specs.RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:02:
[...]
Ik bedoelde het vanuit het oogpunt van de consument. Net alsof je gek bent als je naar specs kijkt. Dat gevoel krijg ik een beetje.
Wat betreft Apples strategie qua producten en marketing kun je natuurlijk alleen maar zeggen dat ze het erg goed doen, inderdaad.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 124565
een gsm cam heeft geen nut voor kwaliteit foto's, de lens is te klein en meestal zit er geen flits op,Blue_Fear schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:37:
Specs zeggen ook niet alles. Zo ver wil ik niet gaanHoedje schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:01:
[...]
Nee, maar het is een beetje irri dat er in dit topic de hele tijd mensen komen melden dat ze de telefoon niet cool vinden omdat ie geen 5 MP camera heeft en geen GPS. Ik vraag me af of je daar wel iets aan hebt in de N95. De foto's schijnen nauwelijks beter te zijn dan een 3MP camera en de GPS is gewoon vrij slecht, zeker in vergelijking met een losse GPS. Dan heb ik 't nog niet over de batterijduur bij gebruik van 3G of GPS. Niet dat ik wil zeggen dat de N95 geen goede telefoon is, je kunt er immers veel meer dan een iPhone. Maar misschien dat tweakers zich soms iets teveel kapot staren op de specs.
De specs zijn niet slecht nee. Maar daarom kan het ontbreken van feature X wel een reden zijn om de telefoon niet te kopen. Mijn punt was eigenlijk voor de mensen die menen dat specs van ondergeschikt belang zijn.De iPhone doet wat ie doet heel goed. Daarbij zijn de specs ook niet bepaald slecht. Zo zijn er weinig telefoons met een >600 mhz proc, speciale chips voor beeld en geluid, een 3,5" 480 * 320 scherm en multitouch bediening met OS X. En dat alles is bijna twee keer zo dun als een N95.
Nodig hebben en nodig vinden zijn alleen twee hele aparte dingen. GPS bv, sinds wanneer heeft iemand dat nodig??? Je, een bepaalde groep zal er heel erg veel baat bij hebben, maar de meeste mensen hebben er niks aan. Het wordt alleen gebruikt als marketing stunt..RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Dat valt voor mij ook gewoon onder features, en is ook iets om rekening mee te houden. Dat zou ik ook zéker niet willen ontkennen.
Echter, als ik een telefoon koop (of mp3speler, of wat dan ook) dan is het toch absoluut van belang dat het alle features bevat die ik wil in een telefoon. Leuk, de iTunes-store direct op je telefoon, maar als ik GPS wil, Xvid-support dan ben ik bij de iPhone aan het verkeerde adres. (overigens zijn dit willekeurige voorbeelden).
Het lijk mij -puur in het algemeen- zinvol om te kijken naar wat de telefoon precies in zich heeft en of dat voldoet aan wat jij wilt. Ik vind het dus vreemd dat hier geen focus op gelegd mag worden, volgens sommigen dan. Specs zijn imo gewoon zinvol om naar te kijken.
Mijn opmerking was verder gewoon in het algemeen bedoelt.
Daar ben ik het helemaal mee eens. De iPhone is zeker niet de telefoon die alle andere telefoons overbodig maakt. Er gebreken genoeg features.RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:09:
[...]
De specs zijn niet slecht nee. Maar daarom kan het ontbreken van feature X wel een reden zijn om de telefoon niet te kopen. Mijn punt was eigenlijk voor de mensen die menen dat specs van ondergeschikt belang zijn.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 95016
De specs zijn iets anders dan features. De specs is alleen de lijst van dingen die het apparaat in theorie kan, uitgedrukt in technische termen (aantal pixels van een CCD, aantal MB geheugen, etc). De features (losse functies) zijn meer dan dat, bijvoorbeeld of de 'camera' alleen foto's kan maken of ook video's, of je youtube filmpjes kan bekijken, vloeiende overgangen tussen twee programma's, etc.RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Dat valt voor mij ook gewoon onder features, en is ook iets om rekening mee te houden. Dat zou ik ook zéker niet willen ontkennen.
Echter, als ik een telefoon koop (of mp3speler, of wat dan ook) dan is het toch absoluut van belang dat het alle features bevat die ik wil in een telefoon. Leuk, de iTunes-store direct op je telefoon, maar als ik GPS wil, Xvid-support dan ben ik bij de iPhone aan het verkeerde adres. (overigens zijn dit willekeurige voorbeelden).
Het lijk mij -puur in het algemeen- zinvol om te kijken naar wat de telefoon precies in zich heeft en of dat voldoet aan wat jij wilt. Ik vind het dus vreemd dat hier geen focus op gelegd mag worden, volgens sommigen dan. Specs zijn imo gewoon zinvol om naar te kijken.
Mijn opmerking was verder gewoon in het algemeen bedoelt.
Ik reken graag specs en features samen, omdat (hardware)specs alleen wat eenzijdig is. Zelf geef je ook al aan waarom. Verschillend zijn ze wel, inderdaad. Het is inderdaad ook belangrijk hoe het in de praktijk werkt. Kwaliteit is belangrijk, zoals ik ook al aangaf bij het voorbeeld van de Chineze PMP-makers.Anoniem: 95016 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:37:
[...]
De specs zijn iets anders dan features. De specs is alleen de lijst van dingen die het apparaat in theorie kan, uitgedrukt in technische termen (aantal pixels van een CCD, aantal MB geheugen, etc). De features (losse functies) zijn meer dan dat, bijvoorbeeld of de 'camera' alleen foto's kan maken of ook video's, of je youtube filmpjes kan bekijken, vloeiende overgangen tussen twee programma's, etc.
Specs geven een vaag idee van wat een stuk hardware kan, maar niet hoe goed dat in de praktijk werkt. Ik denk dat je door te focussen op puur de specs van de iPhone dan ook volledig de plank misslaat (zie ook die trashy redactieblog over de iPhone). Apple is een software bedrijf dat voor de beste user experience ook hun eigen hardware maakt. Door alleen op (hardware) specs te hameren, ga je compleet voorbij aan de software die de boel bijeen houdt en die voor een groot deel de ervaring bepaalt. Ik denk (zonder het ding ooit in levende lijve gezien te hebben) dat de iPhone op dit gebied wel degelijk boven alle concurrentie uitsteekt. Ik heb nog nooit een telefoon gezien met deze featureset die er zo toegankelijk en eenvoudig uitzag, en ik denk dat dat niet alleen goede marketing is, maar ook gewoon goed ontwerp van Apple. En dat is wat men met gezever over megapixels en megabytes vergeet mee te nemen.
precies... en veel mensen zijn van mening dat Apple garant staat voor die kwaliteit =)RoD schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:48:
[...]
Ik reken graag specs en features samen, omdat (hardware)specs alleen wat eenzijdig is. Zelf geef je ook al aan waarom. Verschillend zijn ze wel, inderdaad. Het is inderdaad ook belangrijk hoe het in de praktijk werkt. Kwaliteit is belangrijk, zoals ik ook al aangaf bij het voorbeeld van de Chineze PMP-makers.
Zeker geen auto? Of kom je nooit ergens?Eswip schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:26:
GPS bv, sinds wanneer heeft iemand dat nodig??? Je, een bepaalde groep zal er heel erg veel baat bij hebben, maar de meeste mensen hebben er niks aan. Het wordt alleen gebruikt als marketing stunt..
Anoniem: 189219
Ik heb zelf idd geen auto.. maar zo vaak hoef ik ook niet ergens heen waar ik de weg totaal niet ken.. Als ik dan toch moet weten waar ik moet zijn, dan print ik wel ff een kaartje uit via de anwb routeplanner.matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:38:
[...]
Zeker geen auto? Of kom je nooit ergens?
Vind GPS erg handig in een telefoon, jammer dat het er niet op zit...
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben. Gelijk: het is handig maar je moet keuzes maken. Het liefste heb ik ook GPS in mijn telefoon maar ja het zit er niet in misschien in de toekomst?matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:38:
[...]
Zeker geen auto? Of kom je nooit ergens?
Vind GPS erg handig in een telefoon, jammer dat het er niet op zit...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Grappig is dat he? En die mensen die om 't hardst schreeuwen dat ze GPS nodig hebben zijn diegenen die 't ook nooit gebruiken.Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:18:
[...]
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben.
In dergelijke gevallen moet je die dingen verkopen als 4GHzEr worden hier dezelfde argumenten gegeven als een gemiddeld oud lijk op de zaterdagmiddag in een computer winkel maakt: Ik heb nu een P4 3,6Ghz dus jij verkoopt mij nooit een C2D 2,0Ghz achterlijk! Mijn P4 is veel beter!
Niet kijken naar de specs maar naar wat je ermee kan.
Kijk. En daar gaat 't dus om, maar de meeste mensen komen niet voorbij die eerste stapIk moest niks van de iPhone hebben vond het wel grappig maar nu ik hem zelf in de vingers heb denk ik wel van WOW, dat is een tof ding!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tuurlijk, weinig telefoons hebben GPS, maar voor veel mensen zou de iPhone een "upgrade" zijn vanaf een ander PDA-achtige telefoon, dus dan zou het wel fijn zijn als er GPS in zat, aangezien alle nieuwere telefoons (N95, HTC 3300) dat wel hebben.Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:18:
Zo grappig, zijn pas een handjevol telefoons met een GPS ontvanger ingebouwd en gelijk moet elke telefoon een GPS ontvanger hebben. Gelijk: het is handig maar je moet keuzes maken. Het liefste heb ik ook GPS in mijn telefoon maar ja het zit er niet in misschien in de toekomst?
Dan nog: Ga je lopen zeiken over een product ken dan eerst het product!
Ik moest niks van de iPhone hebben vond het wel grappig maar nu ik hem zelf in de vingers heb denk ik wel van WOW, dat is een tof ding!
Denk dat mensen die erom roepen het wel gebruiken. En trouwens: als je eenmaal TomTom op je telefoon kan gebruiken, dan neem ik aan dat je het ook regelmatig zult doen. Bedoel: Apple verkoopt de iPhone met de Oh zo handige Google MapsGrappig is dat he? En die mensen die om 't hardst schreeuwen dat ze GPS nodig hebben zijn diegenen die 't ook nooit gebruiken.
Zelfde reden als hierboven: je zit niet altijd in je auto, maar soms is het handig een kaart bij de hand te hebben. Dan is GPS helemaal handig, scheelt je weer intikken. Gemak dient de mens ofzo...En waarom moet er nou weer gps in je telefoon als dat tegenwoordig ook in je auto wordt geleverd?
[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 06-07-2007 19:37 ]
De meeste MENSEN wel.. alleen de meeste tweakers niet..CyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:23:
[...]
Kijk. En daar gaat 't dus om, maar de meeste mensen komen niet voorbij die eerste stap
Klopt, je hebt gelijk.Eswip schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:27:
[...]
De meeste MENSEN wel.. alleen de meeste tweakers niet..
Neuh. M'n moeder heeft een N72 met TomTom. Gebruikt ze alleen in de auto bij gebrek aan ingebouwde gps.matthijst schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:24:
[...]
Denk dat mensen die erom roepen het wel gebruiken. En trouwens: als je eenmaal TomTom op je telefoon kan gebruiken, dan neem ik aan dat je het ook regelmatig zult doen.
True, maar daar hoeft GPS niet voor ingebouwd te zitten. Het is vrij triviaal om daarvoor een externe bluetooth GPS te gebruiken. En het zou me dus niks verbazen als een toekomstige software upgrade die functionaliteit toevoegt.Bedoel: Apple verkoopt de iPhone met de Oh zo handige Google MapsAls ze al verwachten dat mensen dat gaan gebruiken, dan lijkt mij ingebouwde GPS nog net even makkelijker: hoef je tenminste niet eerst in te tikken waar je staat, aangezien hij dat al weet
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 06-07-2007 19:31 ]
Juist, dus ze gebruikt 'm. Dank u.CyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:30:
Neuh. M'n moeder heeft een N72 met TomTom. Gebruikt ze alleen in de auto bij gebrek aan ingebouwde gps.
Klopt, voordeel van ingebouwd zou zijn dat je, in de auto, alles aan 1 adapter kunt hangen en dat je buiten de auto niet zo'n GPS ontvanger mee hoeft te zeulen...True, maar daar hoeft GPS niet voor ingebouwd te zitten. Het is vrij triviaal om daarvoor een externe bluetooth GPS te gebruiken. En het zou me dus niks verbazen als een toekomstige software upgrade die functionaliteit toevoegt.
Maar alleen als vervanger van een autonavigatiesysteem. De GPS-muis komt de auto alleen uit om opgeladen te worden.
Hier ook, daarom zou ik hem nou juist graag ingebouwd zien, dan zou ik hem vaker meenemen buiten de autoCyBeR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:34:
Maar alleen als vervanger van een autonavigatiesysteem. De GPS-muis komt de auto alleen uit om opgeladen te worden.
Ondanks deAnoniem: 95016 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:07:
...en wellicht ook de GPS die sommige mensen kennelijk zo hard nodig hebben om zich te redden in t dagelijks leven
Als je kijkt naar de iPod zul je zien dat Apple eigenlijk nooit nieuwe features heeft toegevoegd met een nieuwe firmware. Dat ze het nu beloofd hebben dat er nieuwe features beschikbaar komen is al heel wat, maar ze geven niet aan welke en wanneer dus in feite heb je daar weinig aan.Anoniem: 95016 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:57:
Het mooie aan de iPhone is dat Apple de software kan (en zal) updaten, warmee er features worden toegevoegd en glitches en fouten worden weggenomen. Het wachten is op de eerste firmware update die idd de mail verbetert (en die de exchange functies waar al een tijdje over wordt gespeculeerd toevoegt).
Anoniem: 124565
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
De iPod 3G heeft andere alle functionaliteit van de 4G gekregen in een firmwareupdate en de 5G de functionaliteit van de 5,5G. En dan heb ik het nog niet over gapless playback e.d.Straat schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 01:51:
[...]
Als je kijkt naar de iPod zul je zien dat Apple eigenlijk nooit nieuwe features heeft toegevoegd met een nieuwe firmware. Dat ze het nu beloofd hebben dat er nieuwe features beschikbaar komen is al heel wat, maar ze geven niet aan welke en wanneer dus in feite heb je daar weinig aan.
interessant want 329 pond = 485 euro. Mooie prijsDaannO schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:01:
Ik kwam net dit tegen op een site die het gister weer op amazon tegen kwam:
[afbeelding]
Wel intressant.
Anoniem: 37526
Ik heb nog altijd geen zoekmachine op mijn iPod 5GHoedje schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:50:
[...]
De iPod 3G heeft andere alle functionaliteit van de 4G gekregen in een firmwareupdate en de 5G de functionaliteit van de 5,5G. En dan heb ik het nog niet over gapless playback e.d.
Daarbij heeft Apple gezegd, dat ze op een andere manier de inkomsten van de iPhone gaan verwerken waardoor het mogelijk wordt om continu ondersteuning (nieuwe features en softwareupdates) uit te kunnen brengen.
Slechter kan die niet wordenFalcon schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 07:50:
Wat natuurlijk subliem is, is dat ze iTunes weer in het middelpunt hebben gezet. Voor syncen, updates etcetra...
Oh even een standpunt van mij.. iPhone G2 wordt beter! en hopelijk komt die naar Nederland!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Een Amerikaan kan op vakantie in Nederland prima bellen met z'n iPhone. Beter dan in Amerika, want de dekking hier is een stuk beter. En het is gewoon een quadband GSM, dus geen problemen.Anoniem: 225487 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:32:
volgens mij kan je met de iPhone niet eens in NL bellen..
I don't like facts. They have a liberal bias.
Anoniem: 220578
Dit klinkt allemaal heel mooi, laten we hopen dat het zo zal zijn. Een funtie om je gemaakte video's gelijk naar YouTube up te loaden.X-G schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:18:
Apple is zeker niet dom. Ik heb zelf het gevoel dat Apple iedere review die ze kunnen vinden tot zich nemen en dan punten gaan stellen als verbetering voor de volgende release. De hele iPhone is geweldig, tenminste, kwa gebruik en ervaring is er (op dit moment) geen andere telefoon die eenzelfde ervaring kan bieden.
Tegelijkertijd zijn er genoeg kleine en grote minpuntjes aan het apparaat, en die zullen verbeterd worden. 3G zal zeker komen, als ook een GPS functie. Belangrijkste punt voor mij is nog dat ik graag een verbetering in het mail programma zou willen zien, waar zeker nog wat minpuntjes aan zitten.
En tevens de camera mag verbeterd worden, misschien niet hardwarematig (naar wat ik gezien heb schiet dit ding erg mooie foto's) maar eerder software matig, daar men op dit moment nog geen video kan opnemen met het ding, een grote misser, vooral als je kijkt naar een exclusief YouTube contract en alles daaromheen! Het telefoontje heeft een goede support voor YouTube, waarom dit niet verder uitbreiden met een mogelijk om net gefilmde dingen online te gooien?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 220578 op 07-07-2007 17:19 ]
Music -> Search ?Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:22:
Ik heb nog altijd geen zoekmachine op mijn iPod 5G
[ Voor 8% gewijzigd door Kaspers op 07-07-2007 17:30 ]
Anoniem: 147287
Nope, zit niet op de 5G (Eerste 5G that is, over de 5.5 heb ik geen idee)Kaspers schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:30:
[...]
Music -> Search ?
Werkt prima op m'n Nano 2nd. Moet haast wel in je 5G zitten lijkt me..
Anoniem: 29724
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq