[iPhone] Discussietopic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 10.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-04 15:06
Stereotomy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:42:
Engadget heeft hun review online. Anders dan de meeste andere reviews, bevat het (zoals het hoort) ook relatief veel punten van kritiek. Wat me opvalt bij Engadget is dat zij daadwerkelijk een hele sloot andere telefoons hebben gebruikt, en hun ervaring daarmee laten gelden met de iPhone, zodat de echt sterke en de echt zwakke punten - beargumenteerd - eruit gehaald worden. Vooral de mail app en het keyboardje kregen wat kritische noten te verduren.

Linkje:

http://www.engadget.com/2007/07/03/iphone-review/

Maar uiteraard blijft het een fantastisch eerste telefoon voor Apple die prima de concurrentie aankan bij de consumentenmodellen. Wat vinden jullie van de review?

En on a sidenote, bij Engadget weten ze vaak beter wat ze doen dan de gemiddelde idiote blogger. Deze bijvoorbeeld vindt het serieus raar dat de accelerometer voor portrait/landscape niet werkt wanneer de iPhone plat op een tafel ligt. :| }:O :z
Ik had 'm ook al gevonden. Heel goede review. Ik had ook al de videoreview van een van die journalisten (Walt Mossberg) bekeken en die wist te vertellen dat hij na vijf dagen net zo snel tekst in kon voeren op de iPhone als op zijn Treo. Dat geloof ik gewoon niet. Als je voor iedere punt een apart leestekentoetsenbord moet oproepen, kun je toch nooit in een lekker tempo zinnen maken?!

Enfin. Het is een prachtig apparaat om te zien. De gebruiksduur is geweldig, prima voor muziek en video, maar... Als PDA/smartphone lijkt het me een onding. Ik zou 'm nooit ruilen voor mijn Treo 680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

master007 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:58:
HIj bedoelde dat er geen gps in zit zodat de telefoon kan zien waarhij is, lijkt me opzich redelijk lochisch.
Nee, hij zegt dit:
8. Google Maps -- Before I find where I'm going, let me find where I am. Hold on.
All phones are required to report a latitude and longitude coordinate reading on Emergency calls in the USA. Why they couldn't use this information to point the map to where you're currently standing? There's clearly a reason for why they didn't do this, but having to zoom-in on or type-in where you're at already is just plain annoying.
Dat is geen GPS functie die hij bedoelt, hij bedoelt het feit dat het netwerk weet waar je je bevindt zodat ze je bij een emergency call direct routeren naar het dichtstbijzijnde 911-center.
En "dat hoort er bij" vind ik nogal onzin, Apple had er ook voor kunnen kiezen om het via meerdere aanbieders aan te bieden.
Ja okay, maar dat is geen minpunt van de iPhone lijkt me zo. Zoals gezegd had hij er ook voor kunnen kiezen om het produkt niet te nemen onder die voorwaarde - het is toch een beetje raar om te klagen over een beperking waar je bewust voor gekozen hebt.
Phobophile schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:21:
Ik had 'm ook al gevonden. Heel goede review. Ik had ook al de videoreview van een van die journalisten bekeken en die wist te vertellen dat hij na vijf dagen net zo snel tekst in kon voeren op de iPhone als op zijn Treo. Dat geloof ik gewoon niet. Als je voor iedere punt een apart leestekentoetsenbord moet oproepen, kun je toch nooit in een lekker tempo zinnen maken?!
ach sommige mensen kunnen ontzettend goed schrijven zonder zich al teveel te storen aan het gebrek aan leestekens of zo die zijn toch nergens voor nodig zeker in een sms bericht of in een email is het vaak overbodig en zoals je hier ziet is het zelfs op een online forum niet nodig dus ik geloof wel dat hij nu al zo snel kan typen zonder problemen

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 76345 op 03-07-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ach sommige mensen kunnen ontzettend goed schrijven zonder zich al teveel te storen aan het gebrek aan leestekens of zo die zijn toch nergens voor nodig zeker in een sms bericht of in een email is het vaak overbodig en zoals je hier ziet is het zelfs op een online forum niet nodig dus ik geloof wel dat hij nu al zo snel kan typen zonder problemen
:D

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hoedje schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:03:
[...]

Je hebt ergens gelijk. Maar als ik het goed heb begrepen dan kun je bij een PDA/Smartphone officieel alleen ongelimiteerde data krijgen voor $39,99 per maand. Dus dan wordt het in totaal $79,99 per maand. Er zijn ook plannen van $19,99 per maand, maar daar moet je dan weer een "gewone" telefoon voor hebben.

Ik vind het allemaal nogal gecompliceerd 8)7
Ik heb even rondgezocht en als ik het goed begrijp moet je bij dat abonnement van $19,99 nog een apart spraak- en SMS-abonnement hebben. Bij de duurdere data abonnementen zonder limiet is dat weer niet nodig en wordt er ook nog extra functionaliteit geboden die niet in het $19,99 abonnement zit. Ik kan er naast zitten, de website is extreem onduidelijk, maar ik krijg de indruk dat je geen korting krijgt op het abonnement.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 13:00

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Mag ik zeggen, als iPod nano 4GB gebruikende, Nokia 6021 hebben, vorig jaar voor eerst bluetooth op mijn telefoon, dat ik echt wacht op de iPhone?
Ik ben zelfs bereid om over te gaan naar Vodafone.
Dit wordt mijn eerste smartphone, die een echte iPod aan boord heeft, 4GB intern -mijn huidige 6021 heeft 1,4 Mb, en ook nog mijn e-mail kan lezen. Mijn .doc mac of hotmail.
Een camera op de GSM heeft, wat ik nog nooit gehad heb in een GSM, en die naadloos mijn Mac kan babbelen.
Waarop al mijn muziek staat via iTunes, al mijn foto's via iPhoto & en mijn e-mail is .Mac.
Oow, en had ik al verteld dat mijn agenda een succes agenda is? Zo'n lederen agenda, die je zo vol kan stoppen, dat je hem nooit bij je hebt als je deze nodig hebt?
Nu nog synchen via Wifi, en ik ben over.
Enne.. Een duo-sim is gratis bij Vodafone.
iPhone doordeweeks, Nokia 6021 voor het stappen en de iPod nano/shuffle mee voor in Amsterdam.

Ik ben om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
MetroidPrime schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:36:
[...]
Ik heb even rondgezocht en als ik het goed begrijp moet je bij dat abonnement van $19,99 nog een apart spraak- en SMS-abonnement hebben. Bij de duurdere data abonnementen zonder limiet is dat weer niet nodig en wordt er ook nog extra functionaliteit geboden die niet in het $19,99 abonnement zit. Ik kan er naast zitten, de website is extreem onduidelijk, maar ik krijg de indruk dat je geen korting krijgt op het abonnement.
Het is extreem gecompliceerd. Het maakt ook verder niet zo gek veel uit, aangezien de tarieven in Europa eerder vergelijkbaar zullen zijn met de hier gangbare tarieven en niet de Amerikaanse abbo's. Het laat vooral zien dat een abonnement bij de iPhone even duur of net iets goedkoper is dan de normale abonnementen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
weeraanmelden schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:46:
...en de iPod nano/shuffle mee voor in Amsterdam.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bang dat-ie bestolen wordt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:04

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Op zich lijkt het Duitse verhaal nog steeds in lijn te zijn met het vorige gerucht, namelijk dat t-Mobile en Vodafone samen Europa gaan dekken qua iPhone. T-mobile alleen voor Europa schiet gewoon niet op:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/T-Mobile_Europe.png

De vraag blijft dan alleen, wie krijgt de rechten in Nederland?

[ Voor 4% gewijzigd door LtMarx op 04-07-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wauw, T-Mobile in Macedonië. Die Macedoniërs blij. :+

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Da's een partnernetwerk waar T-Mobile slechts een deel van het bedrijf bezit. Alleen de donkerroze landen hebben 100% T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

The deal announcing Vodafone, T-Mobile and Carphone Warehouse as European sales channels for the 3G iPhone has been held up, say German sources, by legal quibbles.

"What we're hearing is that there was a contract drawn up in Germany; but that when Vodafone's Newbury lawyers saw it, they said they weren't signing a contract under German law, and it had to be re-drafted under UK legislation," said one insider.

That means that the figures - a million sold - are still flexible. If the magic million isn't reached by Thursday, or the legal wrangle isn't sorted, then the company faces a choice - announce next week, or go this week with some form of words which looks at the number ordered.
Dus het lijkt inderdaad een kleine bevestiging van het eerste gerucht!
bron: http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3495

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 04-07-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vind alleen dat Carphone Warehouse (volgens mij The Phonehouse in NL) zo bizar aan 't gerucht. Ik snap wel dat ze een distributiekanaal nodig hebben. Maar zowel Vodafone als T-Mobile hebben eigen winkels en mocht dat niet toereikend zijn, dan kun je dat later toch nog wel regelen? Dat lijkt me zo relatief onbelangrijk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 20:53

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Lt. Marx schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:28:
Op zich lijkt het Duitse verhaal nog steeds in lijn te zijn met het vorige gerucht, namelijk dat t-Mobile en Vodafone samen Europa gaan dekken qua iPhone. T-mobile alleen voor Europa schiet gewoon niet op:
[afbeelding]

De vraag blijft dan alleen, wie krijgt de rechten in Nederland?
Als ik die kaart zo zie, dan zou ik eerder verwachten dat Apple alleen met Vodafone in zee gaat. Vodafone zit in vrijwel alle West-Europese landen, inclusief alle landen waar T-Mobile ook zit. Het lijkt mij dan niet zo heel handig om met allebei in zee te gaan, in principe heeft Apple voldoende aan een deal met Vodafone alleen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 17-04 07:51
Hoedje schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:45:
Ik vind alleen dat Craphone Warehouse (volgens mij The Phonehouse in NL) zo bizar aan 't gerucht. Ik snap wel dat ze een distributiekanaal nodig hebben. Maar zowel Vodafone als T-Mobile hebben eigen winkels en mocht dat niet toereikend zijn, dan kun je dat later toch nog wel regelen? Dat lijkt me zo relatief onbelangrijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Carphone_Warehouse
Eerste zin:
The Carphone Warehouse Group PLC (LSE: CPW), known as The Carphone Warehouse, is Europe's largest independent mobile phone retailer, with over 1,700 stores across Europe
Lijkt me duidelijk.
En ze heten hier idd. The Phone House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MetroidPrime schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:46:
[...]

Als ik die kaart zo zie, dan zou ik eerder verwachten dat Apple alleen met Vodafone in zee gaat. Vodafone zit in vrijwel alle West-Europese landen, inclusief alle landen waar T-Mobile ook zit. Het lijkt mij dan niet zo heel handig om met allebei in zee te gaan, in principe heeft Apple voldoende aan een deal met Vodafone alleen.
Qua bereik is dat absoluut waar. Maar, Apple heeft in de VS een ontzettende bult kritiek gehad over 't feit dat de iPhone alleen te krijgen is met AT&T. En hoewel 'Alleen Vodafone' voor ons in Nederland geen technisch probleem uitmaakt (dwz, Voda heeft bijna 100% bereik hier) geldt dat voor andere landen niet zozeer. In de VS is ook ATT op een heleboel plekken niet te 'ontvangen', en dat heeft voor een hoop van die kritiek gezorgd. In Duitsland bijvoorbeeld is de coverage ook niet 100%. En zowel Vodafone als T-Mobile zitten niet in Frankrijk. (Tenzij je voda-partnernetwerk SFR meetelt.) Idem Belgie.

En sowieso: concurrentie is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hoedje schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:45:
Ik vind alleen dat Craphone Warehouse (volgens mij The Phonehouse in NL) zo bizar aan 't gerucht. Ik snap wel dat ze een distributiekanaal nodig hebben. Maar zowel Vodafone als T-Mobile hebben eigen winkels en mocht dat niet toereikend zijn, dan kun je dat later toch nog wel regelen? Dat lijkt me zo relatief onbelangrijk.
Das wel een heel erg makkelijke manier om die winkel te bashen ;)
klopt! http://en.wikipedia.org/wiki/Carphone_warehouse
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat zouden willen doen. Anders heb je toch nog altijd apple stores en resellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat was een freudiaanse tikfout :+ . Maar Cyber ik denk dat je de partnernetwerken ook wel mag meetellen, overigens heeft Vodafone een belang van bijna 50% in SFR. Maar het blijft zo dat zelfs Vodafone en T-Mobile samen niet heel Europa kunnen bedienen. Alhoewel ze wel een eind komen. Ik zou overigens niet automatisch uitgaan van concurrentie. Voor hetzelfde geld mag Vodafone bijv. de iPhone aanbieden in de UK en T-Mobile in Duitsland, maar niet vice versa. Het grappige is dat dan alle geruchten zouden kunnen kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Lt. Marx schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:52:
[...]

Das wel een heel erg makkelijke manier om die winkel te bashen ;)
Och, zo type ik altijd geheel per ongeluk Compraq of Packerd Hell. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Laatst online: 23:05
Volgens mij op het moment dat je één provider aanwijst die hem mag verkopen spreek men toch van koppelverkoop en dat is verboden in Nederland en niet in de USA. Verder moet volgens mij altijd los te verkrijgen zijn in Nederland. Dat zie je namelijk ook bij de telefoons van orange en t-mobile.

[ Voor 10% gewijzigd door joke_name op 04-07-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joke_name schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 01:34:
Volgens mij op het moment dat je één provider aanwijst die hem mag verkopen spreek men toch van koppelverkoop en dat is verboden in Nederland en niet in de USA. Verder moet volgens mij altijd los te verkrijgen zijn in Nederland. Dat zie je namelijk ook bij de telefoons van orange en t-mobile.
En wat dacht je van de T-Mobile Mda Vario II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Om toch nog even terug te komen op het punt verhaal. Dat blijkt dus heel makkelijk te kunnen. Je moet gewoon drukken op speciale tekens vakje en dan slepen naar de punt. Dan krijg je daarna automatisch weer het ABC toetsenbord. Dan zijn het i.p.v. 3 handelingen ineens nog maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hadden er ook een soort van Graffiti met handgebaren op kunnen zetten. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:20:
Dat zal leuk werken als je wilt scrollen :P. Op zich een gedeelte van het scherm zou grappig zijn, maar niet erg effectief je vinger is gewoon veel te dik en te grof t.o.v. een stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 01:37:
[...]

En wat dacht je van de T-Mobile Mda Vario II?
Da's toch gewoon een rebranded HTC Hermes? Niks mis mee. Overal verkrijgbaar. O+
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:20:
Ja precies, dat als je de middelvinger opsteekt naar het scherm, dat er dan automatisch "Fuck you" komt te staan. _/-\o_

*send* :+

[ Voor 39% gewijzigd door Stereotomy op 04-07-2007 02:32 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stereotomy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:31:
[...]

Da's toch gewoon een rebranded HTC Hermes? Niks mis mee. Overal verkrijgbaar. O+
Nee, het speciefeke MDA Vario II model. Dus die kleurstelling, dat logotje, de speciale software, dat maakt het model uniek. En die is alleen bij T-Mobile te verkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:36:
[...]

Nee, het speciefeke MDA Vario II model. Dus die kleurstelling, dat logotje, de speciale software, dat maakt het model uniek. En die is alleen bij T-Mobile te verkrijgen :)
Ehm. Kleurstelling, logootje, geskinde software -> variatie op het origineel, niet uniek. En over 't algemeen ben je beter af zonder 't logootje en de geskinde software. En vaak zijn branded kleurstellingen ook niet echt alles.

Overigens zal T-Mobile je die telefoon ook best los willen verkopen. Of je dat wilt is een tweede. En T-Mobile mag best als enige een (variatie van een) product verkopen. Zou lekker zijn, als ik een product maakte en ik dan bij wet verplicht was m'n buurman te laten concurreren.

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeR op 04-07-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Even offtopic: ik heb zo'n gruwelijke hekel aan de benaming "MDA". T-Mobile is de enige die het gebruikt, willen hiermee een soort van differentiatie creëren met de concurrentie om het eigen product en merknaam duidelijker over te laten komen. Wat je dan echter krijgt zijn een horde n00bs (niet jij Geqxon :+ ) die MDA's als een aparte soort mobiele device denken te gaan zien. Zo van: "Nou ehh... je hebt PDA's, MDA's en Smartphones, en..." etc.

Bah. Geldt ook voor SPV van Orange trouwens.

Sowieso heb ik niet zoveel met operators. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 04-07-2007 02:45 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:40:
[...]

Ehm. Kleurstelling, logootje, geskinde software -> variatie op het origineel, niet uniek. En over 't algemeen ben je beter af zonder 't logootje en de geskinde software. En vaak zijn branded kleurstellingen ook niet echt alles.

Overigens zal T-Mobile je die telefoon ook best los willen verkopen. Of je dat wilt is een tweede. En T-Mobile mag best als enige een (variatie van een) product verkopen. Zou lekker zijn, als ik een product maakte en ik dan bij wet verplicht was m'n buurman te laten concurreren.
We dwalen weer eens af. Ik zeg enkel dat het in Nederland wel vaker gebeurd dat een GSM bij maar 1 provider te koop is. Misschien ben ik met de KPN Hiptop specifieker?

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 04-07-2007 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:45:
[...]

We dwalen weer eens af. Ik zeg enkel dat het in Nederland wel vaker gebeurd dat een GSM bij maar 1 provider te koop is. Misschien ben ik met de KPN Hiptop specifieker?
Nee, want da's gewoon een sidekick, en is via meerdere channels te koop, al dan niet in Nederland. :P

Een technology lock-in is echt het exclusieve recht hebben om een model alleen te verkopen en te exploiteren op je netwerk.

[ Voor 13% gewijzigd door Stereotomy op 04-07-2007 02:49 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stereotomy schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:46:
[...]

Nee, want da's gewoon een sidekick, en is via meerdere channels te koop, al dan niet in Nederland. :P

Een technology lock-in is echt het exclusieve recht hebben om een model alleen te verkopen en te exploiteren op je netwerk.
kop·pel·ver·koop (de ~ (m.))
1 verkoop waarbij de koper van een artikel verplicht is ook een ander artikel te kopen
Het is maar net hoe je het interpreteert. Het systeem in Amerika: Je koopt de telefoon, gaat naar huis, en sluit daar je abbonement af. Maar je bent niet verplicht dat abbonement af te sluiten, in letterlijke woorden: Je bent niet verplicht het andere artikel te kopen!

Volgens de Nederlandse "wet" (vandale) is het dus geen koppelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja, maar dat is dus een 'loophole' in de wetgeving. Je bent niet verplicht een abonnement af te sluiten, maar dan doet je iPhone ook 99% van de dingen niet. Maar je bent *niet* verplicht! :)

In Amerika is de wet meer 'letterlijk' te intepreteren, terwijl we hier in Europa meer 'op intentie' de wetten beoordelen, heb ik me laten vertellen tijdens colleges ondernemingsrecht. :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar goed, Amerika is dan ook het land van het SUE SUE SUE! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49627

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:52:
Volgens de Nederlandse "wet" (vandale) is het dus geen koppelverkoop.
Gelukkig ga jij daar helemaal niet over maar is dat een beslissing voor de rechter. Jij verkondigt enkel je mening, geen feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

siepeltjuh schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:26:
[...]

Ik verwoord het dan ook een beetje lomp. Dus een link naar een site die bezig is om uit te zoeken of homebrew ook mogelijk is is not done. Jammer, deels begrijpelijk, blijft stom! :)

Bedankt iig voor het niet direct schoppen van mn account >:)

En prompt staat alle info die ik wil op de frontpage nieuws: Iphone populair bij hackers blijf het toch vreemd vinden soms die policies... 8)7
true... kan ik niet ontkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

het lijkt me wle gaaf hoor, zo'n iphone..

zoals ik op de apple site zag kun je wel ringtones toewijzen aan ocntacten, maar weet ook al iemand wat voor formaat ringtones dat zijn?

bijvoorbeeld wavjes of Mp3tjes? of polyfonisch :P

en stel nou eens he? dat dat t-mobile de iphone mag "verkopen"...

en ik heb nu een t-mobile abbo.. ozu ik dna gewoon bij hun het losse toestel kunnen kopen en gebruiken?

of zou er dan meteen een nieuw abbonement gestart worden aa nde hand van de iphone?

misschien iemand die dit heeft gehad met een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

Als je nu eens je bericht zou nalezen voor je het zou posten, dan zou ik al een stuk minder zeeziek worden tijdens het lezen. (serieus, ben je dronken?)

Ik begin stilaan te vrezen voor de iPhone in België. Ok, we hebben Vodafone (Proximus), maar ook de wet op koppelverkoop.

Dus 2 mogelijke scenario's:
  • iPhone zal over heel Europa worden verkocht, behalve belgië
  • iPhone zal in België als één van de enigste landen zonder een SIM-Lock worden verkocht, en gans Europa komt er bij ons ééntje halen :-)
*edit: indien het het tweede geval is, ga ik me dicht tegen de grens met een kraampje zetten :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 163173 op 04-07-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
En lees ook eventjes de TS en wat posts door als je niet al te dronken bent :+

Ze willen de iPhone in Europa zo graag voor de kerst op de markt hebben, maar is een iPhone niet een beetje een duur kerstcadeautje, laat staan een sinterklaascadeautje (no offence, sinterklaas _/-\o_ ) . Ik denk dat je er niet veel meer verkoopt daardoor.

[ Voor 39% gewijzigd door mrfunk op 04-07-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
iphone komt mogelijk in november uit in duitsland onder de carrier t-mobile! http://www.macrumors.com/...-in-germany-november-1st/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 10:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon mag eind november nieuwe mobiel uitzoeken.. hopelijk de iPhone! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ even op een kleine sidenote (Dit bericht is al een paar keer gepost Pixxa). Ik heb dit bericht nu ongeveer overal gelezen van blogs tot rumor sites digg, ilounge, reuters etc. Het lijkt een gerucht te zijn die het handelsblatt weerlegt. Dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Maar het valt me verschrikkelijk op dat de berichtgeving verwatert naarmate de afstand tot de bron groter wordt (duh!). Met verbazing heb ik de afgelopen dagen nieuwsberichten gelezen op internet over de iPhone die gewoon niet of half waar waren. En dit werd pas duidelijk als je ging zoeken naar de bron. Dan blijken het allemaal schattingen, geruchten en persoonlijke meningen te zijn. Om echt goede info te vinden over de iPhone en over de ontwikkelingen in Europa is knap lastig, en daar wordt het hersenloos doorvertellen van ' waarheden' niet beter op door nieuwssites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zit even door het FS van de iPhone heen te kijken, kijk wat voor filenames ik aantref in de SpringBoard app:
Default_CARRIER_ATT.png
Default_CARRIER_CINGULAR.png
Default_CARRIER_TMOBILE.png
Default_CARRIER_VODAFONE.png
Teehee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CyBeR schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:52:
Ik zit even door het FS van de iPhone heen te kijken, kijk wat voor filenames ik aantref in de SpringBoard app:

[...]

Nice, dat ze dat nog nergens anders opgepikt hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
CyBeR schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:52:

[...]

En voor de mensen de mensen die je niet helemaal begrijpen waar je nou wat hebt gevonden...

Wil je het nog 1 keertje uitleggen?? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dat is inderdaad wel weer een confirmation dat het gerucht lijkt te kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BurkaN schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:14:
[...]

En voor de mensen de mensen die je niet helemaal begrijpen waar je nou wat hebt gevonden...

Wil je het nog 1 keertje uitleggen?? :>
Nou ja de iPhone draait OSX, op gewoon een HFS+ filesystem net als een gewone computer. Dat FS is te verkrijgen in een encrypted DMG bij Apple vandaan. Uiteraard zijn mensen er al achter gekomen hoe je die DMG moet decrypten. In die dmg zit een app, SpringBoard genaamd, die de soort-van Finder-equivalent is, en daarin zitten die vodafone en tmobile plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
CyBeR schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:18:
[...]

Nou ja de iPhone draait OSX, op gewoon een HFS+ filesystem net als een gewone computer. Dat FS is te verkrijgen in een encrypted DMG bij Apple vandaan. Uiteraard zijn mensen er al achter gekomen hoe je die DMG moet decrypten. In die dmg zit een app, SpringBoard genaamd, die de soort-van Finder-equivalent is, en daarin zitten die vodafone en tmobile plaatjes.
Dit ben ik nog nergens op internet tegengekomen... Nieuws hier op GoT!! :D

EDIT: Kan je die plaatjes hier posten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BurkaN op 04-07-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BurkaN schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:20:
[...]

Dit ben ik nog nergens op internet tegengekomen... Nieuws hier op GoT!! :D

Nah, ze zijn niet daadwerkelijk leesbaar nog. Ben nog ff aan 't kijken hoe ik daar normale PNGs van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 23:21
Ben eens benieuwd of ze hier in België hem onder Vodafone kunnen uitbrengen want Proximus is 100 % eigendom van Belgacom. Vroeger was 25 % in handen van Vodafone. Er is echter wel nog altijd een commerciële samenwerking die trouwens versterkt is voor de ontwikkeling van nieuwe producten, aankopen en de uitbouw van de Vodafone Live! portaalsite. Nu maar hopen dat iPhone ook onder de noemer van nieuwe producten valt.

De informatie over het feit dat Belgacom 100 % van de aandelen heeft haal ik van de Belgacom website via een link op de website van Proximus.

Hoop ook dat ze het spoedig aankondigen want een mens weet op de duur niet meer welk toestel hij moet kiezen. En dan heb ik het nog maar over die met een touchscreen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BurkaN schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:20:
[...]

Ik heb er een weten te decoderen. 't is niet heel spannend ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhq.nl/~marco/Default_CARRIER_VODAFONE-edited.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
maar de bevestiging is daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nou ja 't plaatje staat eronder ;) 'Vodafone'. AT&T, Cingular, T-Mobile en Vodafone zijn de enige netwerken met plaatjes dus 't is niet gewoon tbv 'Roaming'.

Deze plaatjes zijn voor in de menubalk. (Vraag me wel af waarom ze daar niet gewoon tekst renderen, maar goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vraag me af wat een iPhone dan laat zien bij roaming, want blijkbaar kan hij dan niet de provider weergeven in de titelbalk, er zijn immers geen plaatjes voor de tientallen andere providers die er op de wereld zijn. Dit is toch wel een beetje vreemd :?

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 04-07-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Euh, ik denk dat er dan gewoon "Roaming" staat, afgewisseld met gewoon tekst van de operatornaam. :') Doet mijn Treo ook.

[ Voor 42% gewijzigd door Stereotomy op 04-07-2007 22:50 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=325354
en toen wisten andere sites er ook van af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
TimesOnline.co.uk reports that O2 has won rights for exclusive UK rights to the iPhone.
O2 has beaten its rivals to win the exclusive UK rights to offer Apple’s iPhone. The tie-up, the mobile phone industry’s most sought-after deal in years, marks a major coup for the 18 million-customer group. The final contract is expected to be signed imminently.
....
The deal will come as a bitter disappointment to Vodafone, which had been tipped as the front-runner for the deal.

Vodafone is reported to have been "pushing hard" to win the iPhone contract but in the end felt that the commercial terms were not viable.

Timesonline.co.uk also suggests that Orange is the front-runner in France.
Zoals verwacht gaat Apple met meerdere Telco's in zee... Ben trouwens benieuwd wat (of) Vodafone (wat) te melden heeft morgen... ;)
Finally, FTD.de reports that iPhone will start in only these three countries this Fall: UK, France, and Germany. According to the publication, the European version of iPhone will not support 3G, despite some earlier rumors.
WTF!!! :o

Bron: MacRumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Oe, can you say: pwnd? :P

En GPRS met *welke* telefoon dan ook is niet leuk. Zeker niet als je zo'n goeie browser aan boord hebt. Met dialup snelheid de Tweakers homepage binnenhalen :') Moet je alsnog met je fokking ingebouwde Safari browser naar pda.tweakers.net gaan als je niet 2 minuten wil wachten op het laden. :+ :D

[ Voor 85% gewijzigd door Stereotomy op 05-07-2007 01:23 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124565

Meer bewijs dat Vodafone de Europese aanbieder wordt bron:i Phoneclub.nl

[quote:] Gisteren plaatsten we al het uitgelekte nieuws dat Vodafone waarschijnlijk de Europese aanbieder van de Apple iPhone gaat worden. Een Engelse telefoonketen heeft per ongeluk (?) een pagina online geplaatst waar de iPhone besteld kan worden in combinatie met een Vodafone-abonnement, inclusief alle mogelijke opties.

De Apple iPhone wordt aangeboden met het goedkoopste abonnement voor 30 pond (45 euro) per maand (8GB-versie), waarbij je 200 belminuten krijgt en 200 sms-berichten. Met het duurst genoemde abonnement kun je 500 minuten bellen en 500 sms’jes versturen voor 40 pond (60 euro). Er wordt niet verder gesproken over een data-abonnement.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Phones2U enthousiast is geworden van het Vodafone-nieuws en alvast Britste klanten naar zijn winkel wil trekken, maar het is zeker niet de eerste keer dat een online telefoonwinkel een fout begaat en modellen en abonnementen al ver voor de daadwerkelijke releasedatum bekend maakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2007/06/phones2u_iphone_small.png

Ik denk persoonlijk dat Vodafone, T-Mobile en Carphone Warehouse de iphone gezamelijk gaat aanbieden, voor een grotere spreiding in europa..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 124565 op 05-07-2007 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Dat is helemaal niet waar. Die pagina heb ik ook gezien en die stond er al een paar weken. Het is gewoon van een winkel die dacht dat de iPhones niet gelocked zouden zijn. Dat is net zoiets als dat er al op eBay al een paar maanden allerlei iPhones te koop zijn (onder andere verguld).

Kijk maar naar dat plaatje: also available "SIM free"

[ Voor 9% gewijzigd door LtMarx op 05-07-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:40

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Engadget meldt dat de iPhone bijna overal is uitverkocht. Op de Apple site was te zien dat 160 van de 162 winkels de iPhone niet meer hadden. Alleen in Tigard, Oregon of Pittsburgh PA lagen nog exemplaren. Best snel gegaan :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 08:01
WWWAAAAATTT? Als dat waar is breekt mijn klomp. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/cp.gif

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 23:00
In NL laat de iPhone ook Vodafone zien (roamt op dit netwerk ;))

Foto volgt!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ballebek schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:04:
In NL laat de iPhone ook Vodafone zien (roamt op dit netwerk ;))

Foto volgt!
Heeft dat niet gewoon met de roamingvoorkeur van AT&T te maken? :X

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Stereotomy schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:09:
[...]

Heeft dat niet gewoon met de roamingvoorkeur van AT&T te maken? :X
Het grappige is wel dat je alleen Vodafone kan kiezen en niks anders zegt niks natuurlijk maar toch...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het is wel slim van apple om alle europese landen apart te benaderen. Van wat ik er van begrijp moet elke provider een gedeelte van de winst van een nieuwe klant afstaan aan apple. Het gerucht gaat dat ze veel lucratievere deals kunnen sluiten door elk land apart te benaderen dan heel europa ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 21:55
Nou, ik heb 'm maar geactiveerd zonder extra Cingular abo. Nog even geen telefoon mogelijkheden, maar ik heb nu in ieder geval wel een heeeeele dure 8)7 iPod met wat leuke uitbreidingen zoals wifi en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 17-04 07:51
Net in het 12u-nieuws (!) op de radio, dat de iPhone voorlopig nog _niet_ in Nederland beschikbaar komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

HyperioN. schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:23:
Net in het 12u-nieuws (!) op de radio, dat de iPhone voorlopig nog _niet_ in Nederland beschikbaar komt..
En de bron van dat nieuws mag zijn? Iedereen praat iedereen na, in de media moet je altijd kijken waar de bron vandaan komt. Zeker die mainstream media die in gespecialiseerde niches altijd maar klakkeloos dingen overneemt.

Zeker weer dat bericht uit de Financial Times.

[ Voor 5% gewijzigd door Stereotomy op 05-07-2007 12:31 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Stereotomy schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:31:
[...]

En de bron van dat nieuws mag zijn? Iedereen praat iedereen na, in de media moet je altijd kijken waar de bron vandaan komt. Zeker die mainstream media die in gespecialiseerde niches altijd maar klakkeloos dingen overneemt.

Zeker weer dat bericht uit de Financial Times.
ja staat er bij op rtl teletekst iig, het blijft allemaal maar gissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
HyperioN. schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:23:
ik hoorde het ook.. in eerste instantie komt ie naar Duitsland, Engeland en Frankrijk (als ik het goed hoorde iig) nederland zou nog even moeten wachten.

geen idee waar ze de bron vandaan hebben trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
Sorry guys, kan het niet laten: even geuren met mijn laatste Apple aanwinst (voor mijn oude iMac :D)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1236/726233448_a1610cb80a.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Morangie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:01:
Sorry guys, kan het niet laten: even geuren met mijn laatste Apple aanwinst (voor mijn oude iMac :D)

[afbeelding]
Nice :*)

Kan ik meteen aan je vragen: kan de iPhone ook lyrics laten zien bij muziek?

En nog een leuk spelletje: http://www.macrumors.com/...jeweled-clone-for-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
Hoedje schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:04:

Het antwoord lijkt nee te zijn, misschien een firmware update vanuit Cupertino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Morangie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:25:
[...]

Het antwoord lijkt nee te zijn, misschien een firmware update vanuit Cupertino?
Tja, ik gok dat 't niet uit Redmond zal komen :+

Wel bizar, zeg dat zelfs het radionieuws aandacht besteed aan geruchten waar de iPhone uit gaat komen. Ik vond het eigenlijk ook al vreemd dat de aankondiging op 't journaal was, maar dit gaat wel ver zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:23
Wel verdomme, uitstel, wedden dat we de iPhone dus pas rond Q1/Q2 2008 in Nederland kunnen verwachten... Geeft de concurentie natuurlijk wel extra tijd voor nieuwe producten.

Mijn Orange abbo loopt half december af dit jaar. Hopelijk is er dan meer duidelijkheid.

* FireStarter wil verdomme gewoon in 2008 een mobieltje hebben waarmee hij kan internetten/emailen ( eigenlijk ook navigeren, en muziek luisteren)

Is dat nou zo moeilijk om zo'n product te maken? :+

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Maar dat komt ook omdat de financial times daar waar aan meedoet etc etc... Het is gewoon super belangrijk om te kijken waar het nieuws vandaan komt. Eigenlijk weten we nog helemaal niets op +/-4 geruchten na en door wat gezond verstand te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:23
Ik zat net bij mezelf te denken, heeft die iPhone eigenlijk wel een flits? Zeggen ze nisk over heh?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ben ik het helemaal mee eens. Dit jaar kan ik nog wel uitzingen maar 2008 wil ik kunnen internetten en mailen op mn mobiel via een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
FireStarter schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:55:
Ik zat net bij mezelf te denken, heeft die iPhone eigenlijk wel een flits? Zeggen ze nisk over heh?
Nee, heeftie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

FireStarter schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:44:
Wel verdomme, uitstel, wedden dat we de iPhone dus pas rond Q1/Q2 2008 in Nederland kunnen verwachten... Geeft de concurentie natuurlijk wel extra tijd voor nieuwe producten.

Mijn Orange abbo loopt half december af dit jaar. Hopelijk is er dan meer duidelijkheid.

* FireStarter wil verdomme gewoon in 2008 een mobieltje hebben waarmee hij kan internetten/emailen ( eigenlijk ook navigeren, en muziek luisteren)

Is dat nou zo moeilijk om zo'n product te maken? :+
Euhm... er zijn toch al ladingen mobieltjes waar dat mee kan?

Jij zegt dat je een mobieltje wil, dat moet niet zo moeilijk zijn ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:31:
[...]

Tja, ik gok dat 't niet uit Redmond zal komen :+

Wel bizar, zeg dat zelfs het radionieuws aandacht besteed aan geruchten waar de iPhone uit gaat komen. Ik vond het eigenlijk ook al vreemd dat de aankondiging op 't journaal was, maar dit gaat wel ver zeg.
Dat valt heel erg mee :)

Zaken die de afgelopen 2 jaar in het nieuws zijn geweest, waaronder het Journaal:
  • PS3
  • 360
  • Wii
  • Vista
  • Fiat 500 (gister :P )
  • Intel Mac
Het gebeurd heel vaak dat nieuwe/hippe technologie in het nieuws komt. Op de dag dat de Wii uit kwam heb ik zelfs de reporter 5 minuten Wii zien spelen in het 8 uur journaal. De komst van de 360 en Vista werd ook van te voren behandeld.

Daarbij is het nog Juli ook, dus rustig op het nieuwsfront.

Al met al, krijgt de Iphone niet veel meer aandacht dan andere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Heb er net eindelijk mee kunnen spelen, zoals je het in de filmpjes ziet werkt ie inderdaad!
Was een lange weg van Schiphol naar Den Haag, bij elk stoplicht moet ik ermee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mooi bericht over die geruchten dat O2 het contract krijgt, ookal ontkent O2 het zelf.
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3505

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 21:25
Hehe, eindelijk lees ik dan ook eens een paar negatieve verhalen op macrumors over de Iphone.
Een kleine bug is al ontdekt, (maar dat lijkt me logisch, zal wel een firmwareupdate voor komen), verder zou het apparaat zeer warm worden maar meer verontrustend is, dat mensen soms klagen over het geluid. Dat zou voor de "best iPod ever made" toch een behoorlijk minpuntje zijn...
So far, I’m thoroughly unimpressed with the iPhone as a music player.
Verder heel wat anders: de uitgelekte prijzen van Vodafone zijn aan de dure kant... Maar goed, dat zijn dan ook de geruchten...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik denk dat als er echt systematisch iets mis was met het geluid, we dat wel in reviews hadden gelezen. Zeker iLounge heeft zeer uitgebreid de multimedia aspecten getest. Tot slot, is de geluidschip hetzelfde als in de iPod 5G.
Kaspers schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:00:
[...]

Lijkt mij wel, kan bijna elke iPod ook..
En als je geen lyrics bij je nummer hebt, gaat je iPhone dat niet laten zien nee ;).
Volgens Morangie en die heeft een iPhone, dus niet :P

[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 05-07-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
Hoedje schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:04:
Lijkt mij wel, kan bijna elke iPod ook..
En als je geen lyrics bij je nummer hebt, gaat je iPhone dat niet laten zien nee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ballebek schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:39:
Heb er net eindelijk mee kunnen spelen, zoals je het in de filmpjes ziet werkt ie inderdaad!
Was een lange weg van Schiphol naar Den Haag, bij elk stoplicht moet ik ermee spelen ;)
In de VS op vakantie gekocht? Of opgehaald bij de Douane?
En: als je hem schijnbaar net van Schiphol hebt, hoe kan hij dan tussen Schiphol en Den Haag opeens geactiveerd zijn zodat je verder dan het activatieschermpje komt :?

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 05-07-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

omitz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:46:
maar meer verontrustend is, dat mensen soms klagen over het geluid. Dat zou voor de "best iPod ever made" toch een behoorlijk minpuntje zijn...
Dat lijkt me lastig. De audiohardware is namelijk exact hetzelfde als in de iPod. Zelfde Wolfson DAC en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
omitz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:46:
Hehe, eindelijk lees ik dan ook eens een paar negatieve verhalen op macrumors over de Iphone.
Een kleine bug is al ontdekt, (maar dat lijkt me logisch, zal wel een firmwareupdate voor komen), verder zou het apparaat zeer warm worden maar meer verontrustend is, dat mensen soms klagen over het geluid. Dat zou voor de "best iPod ever made" toch een behoorlijk minpuntje zijn...

[...]

Verder heel wat anders: de uitgelekte prijzen van Vodafone zijn aan de dure kant... Maar goed, dat zijn dan ook de geruchten...
Get your facts right.. Waarom Katie dit zegt, is omdat de iPhone niet helemaal lekker werkt bij haar als ze muziek aan het luisteren is. (crashen van Safari bv)...

http://www.macrumors.com/...pod-whats-wrong-with-you/

Flash toch op de iPhone??

http://www.appleinsider.c...h_support_for_iphone.html

Als Walt het zegt, zal het wel zo zijn.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Eswip op 05-07-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Stereotomy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:42:
Engadget heeft hun review online. Anders dan de meeste andere reviews, bevat het (zoals het hoort) ook relatief veel punten van kritiek. Wat me opvalt bij Engadget is dat zij daadwerkelijk een hele sloot andere telefoons hebben gebruikt, en hun ervaring daarmee laten gelden met de iPhone, zodat de echt sterke en de echt zwakke punten - beargumenteerd - eruit gehaald worden. Vooral de mail app en het keyboardje kregen wat kritische noten te verduren.

Linkje:

http://www.engadget.com/2007/07/03/iphone-review/

Maar uiteraard blijft het een fantastisch eerste telefoon voor Apple die prima de concurrentie aankan bij de consumentenmodellen. Wat vinden jullie van de review?

En on a sidenote, bij Engadget weten ze vaak beter wat ze doen dan de gemiddelde idiote blogger. Deze bijvoorbeeld vindt het serieus raar dat de accelerometer voor portrait/landscape niet werkt wanneer de iPhone plat op een tafel ligt. :| }:O :z
Wat een heerlijk geniaal stukje tekst kunnen die lui neerzetten :D
We suspect even a moderate email user won't be able to delete 20 emails on their phone without fantasizing about throwing their iPhone across the room. If you can delete 50 emails in one sitting, you deserve to be nominated for the Nobel Peace Prize. Oh, and you have to manually delete all these messages again from the trash, there's no empty trash button (only an auto-delete option buried deep within settings, which removes deleted emails never, or after a day, a week, or a month). We kid you not.
Kwam niet meer bij :P

Zitten dus nog wel een paar haken en ogen aan... Benieuwd of hij hier in Europa nog een aangepast versienummer mee zal krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Even een reclamedeuntje: Mocht je in de buurt van Den Haag wonen en hem willen zien (en aanraken natuurlijk ;)) kom dan even langs bij Premium Reseller LJS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ballebek schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:23:
Even een reclamedeuntje: Mocht je in de buurt van Den Haag wonen en hem willen zien (en aanraken natuurlijk ;)) kom dan even langs bij Premium Reseller LJS
Volledige geactiveerd, of gehacked?
Jammer dat Den Haag 1,5 uur rijden is, anders had ik hem graag ff gezien :D

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 05-07-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

Nitai

Live the life you love.

Ballebek schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:23:
Ben je er morgen ook? :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Hoe komt iedereen hier aan zn iPhone!!! :9~ :?
  • Hoe hebben jullie ze werkend gekregen :? :?
  • ...meer foto's please ;)
Danku... :9

[ Voor 7% gewijzigd door BurkaN op 06-07-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
matthijst schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:49:
[...]

Volledige geactiveerd, of gehacked?
Volledig in de US geactiveerd.
Wat heb je nou aan mij, gaat toch om het apparaat ;)
Ligt een exemplaar in de winkel voor demo.

[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 06-07-2007 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Ballebek schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 05:45:
[...]

Volledig in de US geactiveerd.

[...]

Wat heb je nou aan mij, gaat toch om het apparaat ;)
Ligt een exemplaar in de winkel voor demo.
:o :o Ik kom morgen langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Tipje: Zuip je vanavond niet klem en kom voor 12:00u kan nogal druk worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34
als de lancering in NL pas eind dit jaar of volgend jaar is zoals de Financial Times in dld beweerd dan is het al een stuk minder speciaal...

hij is qua specs een stuk minder dan de N95 en maar een fractie beter dan bijvoorbeeld een HTC P3300....over een jaar zal de N95 inmiddels ook wel al voorbij gestreeft zijn door het nieuwe topmodel van Nokia....

hij ziet er leuk uit en ze brengen het leuk...daarom hyped het publiek en de media dit toestel maar verder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

specs..bla..uiterlijk..bla... kijken we nog verder?

[ Voor 22% gewijzigd door kaassouffle op 06-07-2007 13:51 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.