Ik had 'm ook al gevonden. Heel goede review. Ik had ook al de videoreview van een van die journalisten (Walt Mossberg) bekeken en die wist te vertellen dat hij na vijf dagen net zo snel tekst in kon voeren op de iPhone als op zijn Treo. Dat geloof ik gewoon niet. Als je voor iedere punt een apart leestekentoetsenbord moet oproepen, kun je toch nooit in een lekker tempo zinnen maken?!Stereotomy schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:42:
Engadget heeft hun review online. Anders dan de meeste andere reviews, bevat het (zoals het hoort) ook relatief veel punten van kritiek. Wat me opvalt bij Engadget is dat zij daadwerkelijk een hele sloot andere telefoons hebben gebruikt, en hun ervaring daarmee laten gelden met de iPhone, zodat de echt sterke en de echt zwakke punten - beargumenteerd - eruit gehaald worden. Vooral de mail app en het keyboardje kregen wat kritische noten te verduren.
Linkje:
http://www.engadget.com/2007/07/03/iphone-review/
Maar uiteraard blijft het een fantastisch eerste telefoon voor Apple die prima de concurrentie aankan bij de consumentenmodellen. Wat vinden jullie van de review?
En on a sidenote, bij Engadget weten ze vaak beter wat ze doen dan de gemiddelde idiote blogger. Deze bijvoorbeeld vindt het serieus raar dat de accelerometer voor portrait/landscape niet werkt wanneer de iPhone plat op een tafel ligt.![]()
![]()
Enfin. Het is een prachtig apparaat om te zien. De gebruiksduur is geweldig, prima voor muziek en video, maar... Als PDA/smartphone lijkt het me een onding. Ik zou 'm nooit ruilen voor mijn Treo 680.