Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Vandaag beetje in Roosendaal en Breda zitten rondkijken.
Blijkt dat The PhoneHouse op hoofdkantoor rond de 275 toestellen aan het verdelen voor de winkels.
Enkel de blauwe versie en zouden vermoedelijk dinsdag in de winkel zijn. Roosendaal dan.

MM breda krijgt morgen hun vracht binnen, maar de groen zou al uitgereserveerd zijn.
Dus maar in de Phonehouse 7bergen wiste kijken.
Vertellen me vaag genoeg dat ze bij geen leverancier de groene versie kunnen vinden om te bestellen, enkel de blauwe.

Komt de Groene versie later of zoiets?

@Little-Miracle
MM was rond de 490€ los toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door MineMine op 25-10-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MineMine schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:02:
Vandaag beetje in Roosendaal en Breda zitten rondkijken.
Blijkt dat The PhoneHouse op hoofdkantoor rond de 275 toestellen aan het verdelen voor de winkels.
Enkel de blauwe versie en zouden vermoedelijk dinsdag in de winkel zijn. Roosendaal dan.

MM breda krijgt morgen hun vracht binnen, maar de groen zou al uitgereserveerd zijn.
Dus maar in de Phonehouse 7bergen wiste kijken.
Vertellen me vaag genoeg dat ze bij geen leverancier de groene versie kunnen vinden om te bestellen, enkel de blauwe.

Komt de Groene versie later of zoiets?

@Little-Miracle
MM was rond de 490€ los toestel.
en zat de blauwe erbij bij mm breda ? morgen of niet anders morgen ff na MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ n00bdani86
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:56:
Hij is wel gaaf, ik vind t nou nog te donker voor foto s, ik ga ze straks maken. Ik dacht eigenlijk, dat ze blauw of groen licht gaven, maar alleen de rand is gekleurd. Snel vies met vetvlekken,helaas.
Tiptoetsen werken heel goed, ff wennen.
Zover ik begrepen heb licht ie dus wit op, alleen bij de camera stand, lichten er 5 blauwe knopjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWWHHHAAAAA IK BEN HELEMAAL GEK AAN HET WORDEN!!!!!!! Zit al de hele fucking dag te wachten en nog steeds niets. TNT 2X aan de lijn en op tracktrace.nl gekeken maar hij komt toch echt nog vandaag. Tot 21.30 bezorgen ze 7(8)7. Nog ff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
:D

Waar is hij nu dan volgens tracktrace.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 :9 WOOOEEEHOOOEEE HIJ IS NET BINNEN GEKOMEN!!!!!!!!! :9 :9 Wat wil je weten over de tel. als ik de review ga maken? Hij is mooi!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld via T-Mobile. Abonnement verlenging + upgrade van Flex 25 naar Flex 30 +SMS bundel. 1 jarig en toestel 100 euro. Als je de 3 maanden korting eraf trekt hou je 55 euro over en ik krijg er gratis een 2GB Memory Stick Micro bij :) Levertijd 5-10 werkdagen, kheb ter zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ BoldW: foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukers88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-04 21:06
Dus de eerste telefoons zijn er, die van mij helaas nog niet
Waar ik mij mateloos aan irriteer is die callcenter figuren die van elkaar niet weten wat ze zeggen.
Ik had net hi(callcenter) aan de lijn daar zeggen ze dat ie daar vandaag is binnengekomen en verzonden word. Men moeder was net in de hi winkel hier in de buurt en bij de primafoon. Daar vertellen ze dat ze em pas dinsdag krijgen.
Wat moet je nou geloven??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
net met vodafone gesproken, daar komen de telefoons pas in december. Heb wel een mooi aanbod gekregen dus moet er nog even over denken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:29
kan je die aanbieding die op de hi.nl website staat ook krijgen in een primafoon winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik zou graag zeker willen zijn of hij 8GB kaartjes ondersteund... :D

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Stormbringer schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:39:
Tuurlijk kan dat wel
De K800i zou maximaal 1gb kaartjes kunnen accepteren toen hij gelauncht werd.
In mijn K800i zit nu een 4gb kaartje en die werkt perfect 8)7

Maargoed, de 8gb Memory Stick Micro is er nog niet :P
Sowieso is het wel te flashen dmv firmware update lijkt mij.

Maar of de K850i nog Micro SDHC comptable word, softwarematig, weet ik niet, of dat uberhaupt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:39:
Hij ondersteunt standaard tot 32GB geheugenkaartjes meen ik ergens gelezen te hebben :P

EDIT: SE zelf zegt tot 4GB, ik kijk nog ff of ik kan vinden waar dat stond :/

EDIT2: Laat die 32GB maar even voor wat het is, maar ik denk idd dat die 4GB puur is afgestemd op het feit dat dat de huidge maximale grootte is voor MS Micro.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Even voor iedereen op een rijtje bij welke online winkels de K850i leverbaar is:

Centralpoint (alleen los toestel, Velvet Blue)
Bol.com (ook met abo, Velvet Blue)
Hi.nl (alleen met Hi abo, Luminious Green)
Typhone (los of abo, Velvet Blue)

Op de volgende sites is de K850 wel te bestellen maar niet leverbaar:
2Call (los of abo, Velvet Blue en Luminious Green)
Smartphoneshop (los of abo, Velvet Blue en Luminious Green)
Bestelmaar (los of abo, Velvet Blue en Luminious Green)

Wanneer er toevoegingen of verbeteringen zijn, graag melden!

[ Voor 7% gewijzigd door Ivo NL op 26-10-2007 11:36 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
@Ivo NL,

bij de hyperlink naar Centralpoint link je naar de bovenkant van dit topic, dus even je link aanpassen ;)

edit: belcompany heeft m ook al in het assortiment, zowel in velvet blue als in luminous green.

[ Voor 29% gewijzigd door reAaa op 25-10-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:30:
:9 :9 WOOOEEEHOOOEEE HIJ IS NET BINNEN GEKOMEN!!!!!!!!! :9 :9 Wat wil je weten over de tel. als ik de review ga maken? Hij is mooi!!!! _/-\o_
Jaaaa???
Het is nu kwart over 11 en we hebben nog NIETS GEHOORD!!!

Come on, reviews!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addPrice
lijkt me wat zinvoller dan hier in dit topic een lijst bij gaan houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:15:
[...]
en zat de blauwe erbij bij mm breda ? morgen of niet anders morgen ff na MM
Ja die zou binnenkomen.
Echter heb ik er niets aan, sinds ik de groene versie wat leuker vind.
Kan je wellicht vragen wanneer de nieuwe vracht groene binnenkomt.. Sinds ik daar geen antwoord op kreeg. Want anders ga ik dinsdag weer of naar MM BoZ. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine review tot nu toe.

Prima dingetje, lekker in de hand, sneltoesten 1e kwartier ff wennen (heb ook nooit een SE gehad) maar gaat prima. Ik ben zeer tevreden over de headset. Ongelofelijke kwaliteit van de muziek, goeie bass, surround sound. Bellen met de headset gaat prima!
Foto menu best simpel. Heb eerst gewoon willekeurig knopjes indrukken kijken wat de functie ervan is. Volgende keer als je je foto/filmpje op een bepaalde manier wilt instellen gaat het super vlot. Veel foto's heb ik nog niet genomen, ga morgen overdag naar buiten en neem dan foto's en filmpjes die ik zal gaan uploaden. Voor de rest van het menu is simpel en zo onder de knie.
Ik was alleen niet te spreken over het installeren van de cd. Het ligt waarschijnlijk deels aan mijn computer maar toen ik me wou registreren op sonyericsson.com stond de k850i in het nederlands er niet bij. Ik kon uiteindelijk via allemaal omwegen de nodige software downloaden van de site om de cd te kunnen installeren.
Het programma zelf heb ik nog niet echt goed uitgezocht, heb er wel met moeite 3 nummers op gekregen. Moest heel veel dingen extra installeren, en het menu is niet overzichtelijk.

Maar ik ben er heel erg blij mee, super ding. Foto's en filmpjes nemen/bewerken gaat snel, makkelijk te bedienen, ziet er mooi uit. En dat mensen gaat zeiken over de kleine knoppies is BULLSHIT!!! Het is alleen maar makkelijk. Eerst drukte je nog een verkeerde knop in en hier niet. En dat mensen gaat zeiken over "vette vingers" 8)7 dan maak je je klauwe toch ff schoon!!! Hoe durf je er over na te denken om de schoonheid aan te raken, zonder je handen 3x met dreft te hebben gewassen en elke x met een nieuwe linnen doek uit zwitserland je handen te drogen :( !!!

Dingen weten vraag maar raak!

Greetz,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Wat voor headset zit er bij? Eentje met in-ear dopjes en een 3,5mm jack of gewoon de standaard goedkope slechte SE dopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MarcoC schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:40:
Wat voor headset zit er bij? Eentje met in-ear dopjes en een 3,5mm jack of gewoon de standaard goedkope slechte SE dopjes?
zal vast ook wel op de SE site staan? maar aangezien het geen walkman phone is verwacht ik qua koptelefoon niet al te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 03:47: dan maak je je klauwe toch ff schoon!!! Hoe durf je er over na te denken om de schoonheid aan te raken, zonder je handen 3x met dreft te hebben gewassen en elke x met een nieuwe linnen doek uit zwitserland je handen te drogen :( !!!

Dingen weten vraag maar raak!

Greetz,

Wouter
Ja, post es wat foto's, die je met het ding gemaakt hebt, of van de telefoon naast een andere telefoon, dat soort werk :)

En inderdaad, dit juweeltje bedien je toch alleen met handschoenen in een stofvrije ruimte? Stelletje barbaren! :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me inmiddels bedacht na het vergelijken van alle reviews en youtube filmpjes. Ik ga denk ik voor de viewty LG U990 Viewty.

Deze komt ongeveer gelijk uit met de k850 (kan ik nog even vergelijken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:01:
Ik heb me inmiddels bedacht na het vergelijken van alle reviews en youtube filmpjes. Ik ga denk ik voor de viewty LG U990 Viewty.

Deze komt ongeveer gelijk uit met de k850 (kan ik nog even vergelijken...)
Hee.. maar da's een mooi ding! Ik check om de paar dagen deze site om te zien of er al nieuws was over de K850i, maar zo 'om te zien' vind ik de LG een stuk chiquer. Hoop dat het ding ook een beetje kan bellen met een Nokia/SE-kwaliteit... Geen ervaring mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje off-topic wellicht, maar weet iemand of je een branded K850i krijgt als je een nieuw Hi-abo afsluit? Ik zit er nl. over te denken om te switchen van T-Mobile naar Hi. Ik kan nu verlengen, maar de aanbiedingen die ik van TM krijg na 5,5 jaar vette nota's betaald te hebben vind ik echt belachelijk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:41:
Beetje off-topic wellicht, maar weet iemand of je een branded K850i krijgt als je een nieuw Hi-abo afsluit? Ik zit er nl. over te denken om te switchen van T-Mobile naar Hi. Ik kan nu verlengen, maar de aanbiedingen die ik van TM krijg na 5,5 jaar vette nota's betaald te hebben vind ik echt belachelijk.. :(
Wat kreeg je voor aanbieding dan? Ik heb zelf 100 euro bij Flex 30 verlenging van 1 jaar. Nou staat er op de website van T-Mobile zelf geen prijs voor Flex 30, maar als ik dat bijv bij BelCompany zou doen dan had m'n toestel 230 euro gekost volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Ideetje: zullen we de discussies in dit topic beperken tot het toestel zelf ipv nog meer te emmeren over abonnementen en providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
zou wel zo kunnen zijn, maar over het toestel is iedereen al bijna uitgepraat denk ik. wat ons rest is het wachten op de verschillende gebruikerservaringen en het wachten totdat iedereen zn toestel ontvangen heeft, dan barsten de vragen weer los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Phusebox schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:33:
[...]

zal vast ook wel op de SE site staan? maar aangezien het geen walkman phone is verwacht ik qua koptelefoon niet al te veel
Staat niet op de SE website, daarom vraag ik het :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

reAaa schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:40:
zou wel zo kunnen zijn, maar over het toestel is iedereen al bijna uitgepraat denk ik. wat ons rest is het wachten op de verschillende gebruikerservaringen en het wachten totdat iedereen zn toestel ontvangen heeft, dan barsten de vragen weer los
True, zo is het K800 topic ook begonnen. We hebben nu weinig anders om over te ouwehoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
BC Arnhem heeft ze! Kan hem zo ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambr0
  • Laatst online: 29-08 14:25
Ik zit te denken over deze telefoon. Op dit moment heb ik een SE W800, deze gebruik ik ook als mp3-speler. Voor mij is het dus belangrijk dat de media-player lekker werkt en ook in standby kan blijven spelen. Ook vraag ik me af of er van die volumeknopjes op zitten die werken voor het volume en het bladeren door nummers, zelfs als ie in standby staat.

Daarnaast wil ik graag van mensen horen die hem hebben, of ie echt zo vlekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Even voor de duidelijkheid, elke telco heeft hem vandaag binnen gekregen. De T4T valt hier niet onder en de operator shops ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
gambr0 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:41:
heb de dummy in mn hand gehouden en ja hij is inderdaag erg vingerafdrukgevoelig. als dat de reden zou zijn waarom je m niet zou kopen vind ik t een beetje nutteloos. als ik kijk naar de inhoud van de telefoon vind ik dat belangrijker dan het uiterlijk. het design had anders gekund, daar zijn de meningen over verdeeld for sure, maar of dit nou zo slecht is dat betwijfel ik. ben al lang blij dat ik weer een telefoon opt oog heb want ik zit nog steeds met een samsung E700 die voor de helft werkt. een SE is dan al een super verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Bedankt voor het bericht, 2Call heeft hem nu ook _/-\o_

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, zou misschien morgen bezorgd worden. Dat is heerlijk wakker worden dan, na een kater ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 19:33
DaannO schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:44:
Even voor de duidelijkheid, elke telco heeft hem vandaag binnen gekregen. De T4T valt hier niet onder en de operator shops ook niet :)
Bedoel je hiermee dat de belcompany bijv hem wel heeft, maar de t for telecom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:12

sanook

_/-\o_

Net gebeld met Belcompany Rdam Zuidplein, die hebben vandaag de blauwe k850i ontvangen à € 530,-.

Mijn w800i is kapot gevallen en ik vraag me af of dit een mooie vervanger zou zijn. Ik was erg te spreken over de walkman functionaliteit van de w800i, zou die bij de k850i net zo eenvoudig zijn ?

Of kan ik toch maar beter voor de (véél goedkopere) w610 gaan, die zo te zien praktisch hetzelfde biedt als de w800i. Op de Belcompany site is die maar € 149,-, dat scheelt nogal wat met de € 450,- tot €530,- voor de k850i.....

[ Voor 69% gewijzigd door sanook op 26-10-2007 14:38 . Reden: € 539,- moest € 530,- zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dennism schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Bedoel je hiermee dat de belcompany bijv hem wel heeft, maar de t for telecom niet?
Ja, de TPH ook maar T4T niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
dat kan niet, als ie op de website 530 is lijkt t me sterk dat ie in de winkel 10€ duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de k850i(5MP) met de Canon Digital IXUS 65(6MP) en deels met de Nokia N73 vergelijken. Foto's en filmpjes op de zelfde moment en met andere instellingen. De oordoppies zijn standaard, maar er komt gewoon enorm goed geluid uit. Heb zelf in ear doppies van de Samsung yp-k5 mp3 speler, het geluid hiervan gaat toch iets harder. Het gevaar daarvan is als je op de fiets zit van geluk mag spreken dat je een ambulance achter je hoord! Deze oordoppies zijn gewoon goed en kunnen zelfs te hard naar mijn neming (en met perfect geluid).
De radio en nummers blijven gewoon doorspelen als je hem gebruikt of als deze op standby staat. Je kan ook harder of zachter en volgende of vorige nummer gemakkelijk indrukken (aan de zijkant)

Greetz,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
DaannO schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:32:
[...]

Ja, de TPH ook maar T4T niet :)
heb jij toevallig ook info over de kleuren beschikbaarheid, ik wil nl zo hier ff de stad in om te gaan checken, maar heb tot op heden een lichte voorkeur voor de groene, maar hier wordt alleen over de blauwe gesproken voor zover ik kan na gaan.

Volgens mij zitten hier in de stad alle mogelijke shops wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Besteld via 2Call :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Vanmiddag ff snel de stad in, rondje maken in Haarlem. Misschien, misschien kan ik wel met dat ding de winkel uit :P

...maar dat zal wel weer niet :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Wouter, ben benieuwd naar die vegelijking!

Maar nog twee vragen: zit er nou een headset bij waar je elke oordopjes op aan kan sluiten met een 3.5mm jack? Dat je de muziek inuitief in je zak kan bedienen wat betreft volume en nummer vooruit/achteruit is prachtig, maar volgens mij kun je hem niet pauzeren (zoals bij de oude modellen als K750i/W800i het geval is). Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

DaannO schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:44:
Even voor de duidelijkheid, elke telco heeft hem vandaag binnen gekregen.
Je bedoelt dat de providers hem op voorraad hebben?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
n00bdani86 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:31:
[...]

Je bedoelt dat de providers hem op voorraad hebben?
Nee, iedere telefoonwinkel: MM, BC, TPH enz..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij al bij bol.com op voorraad of krijg je hem dan pas na een paar dagen/weken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:48:
is hij al bij bol.com op voorraad of krijg je hem dan pas na een paar dagen/weken??
Anders bel je Bol.com even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ja ik blijf me steeds verbazen hier over al die vragen waar hij wel/niet te krijgen is. het is makkelijker en tien keer zo betrouwbaar om het bedrijf/winkel zelf te bellen en ernaar te vragen dan wachten op een antwoord in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
Belcompany heeft hem nu ook op de site en is bij orange zelfs goedkoper _/-\o_

Zit nu zelf nog te twijfelen over of:
- 15 euro 1 jaar + k850i Circa €610,-
- 15 euro 2 jaar + k850i Circa €690,-
Het scheelt voor een jaar maar €80,-

Vorig jaar was me telefoon al kapot en kon ik 80€ bijlappen voor een nieuwe.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qabian
  • Laatst online: 31-12-2013
Heb de K850i Blue net gekocht in Den Haag bij de Phoneshop :) Hij was daar vannochtend binnengekomen, was wel even een uurtje rijden voor mij, want kom daar niet uit de buurt, maar was het wel waard, wat een waanzinnig mooi toestel! Hij kost daar 499 euro, maar heb korting gekregen, dus heb nu 470 euro betaald daar :)

[ Voor 3% gewijzigd door qabian op 26-10-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qabian
MineMine schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:09:

Vorig jaar was me telefoon al kapot en kon ik 80€ bijlappen voor een nieuwe.. :o
Zonder abbo kost hij 470 tot 499 euro, dus waarom zal je dan een 15 euro abbo erbij nemen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de belcompany kost hij los 530
en met 2jarig hi 25 abbo kost hij 150

AFZETTERS!!!

bij de primafoon kost hij met een 2jarig hi 25 abbo maar 60 euro
alleen hebbe ze hem daar nog niet binne .. komt pas over 1 a 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
ja super ding, net opgehaald !!

touch buttons werken goed, en het keypad vind ik echt super.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:56:

AFZETTERS!!!

Wie verplicht je om bij de BC je telefoon te halen?
Zo werkt de markt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is hij voordeliger dan?

met een 2jarig hi 25 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
qabian schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

Zonder abbo kost hij 470 tot 499 euro, dus waarom zal je dan een 15 euro abbo erbij nemen? :S
niet iedereen heeft zin om de kosten in één keer op te hoesten, tevens krijg je met een abonnement die minuten/belbundel. zelfs kies ik er ook voor om een abo te nemen en mijn kosten te spreiden over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:56:

AFZETTERS!!!

Simlock vrij en die van KPN waarschijnlijk gesimlocked :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dennism schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

heb jij toevallig ook info over de kleuren beschikbaarheid, ik wil nl zo hier ff de stad in om te gaan checken, maar heb tot op heden een lichte voorkeur voor de groene, maar hier wordt alleen over de blauwe gesproken voor zover ik kan na gaan.

Volgens mij zitten hier in de stad alle mogelijke shops wel.
Alleen de blauwe, de groene moet volgende week er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:16:
waar is hij voordeliger dan?

met een 2jarig hi 25 abbo
Is dat relevant dan?
Het gaat om aanbod en aanvaarding, als je geen zin heb in hun 'aanbod' neem je hem niet bij Belcompany. Simpel toch. Niemand die je verplicht die telefoon te kopen.
De prijzen verschillen nog enorm, ook niet zo vreemd gezien het toestel net in de winkels ligt.

Ze zitten aan de hoge kant qua prijs, maar het blijft onzin om ze dan afzetters te noemen.

btw. Ik denk dat je beter ff kan wachten met het afsluiten van een abo, de toetselkortingen zijn nou niet echt geweldig, zeker bij KPN niet.
Ik zou op zn minst nog ff een weekje wachten. Dan is het November, en komen de nieuwe 'acties' van de providers. Waarschijnlijk dat ze, omdat de feestdagen er aan komen, meer toestelkorting zullen gaan geven. e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambr0 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:41:
Ik zit te denken over deze telefoon. Op dit moment heb ik een SE W800, deze gebruik ik ook als mp3-speler. Voor mij is het dus belangrijk dat de media-player lekker werkt en ook in standby kan blijven spelen. Ook vraag ik me af of er van die volumeknopjes op zitten die werken voor het volume en het bladeren door nummers, zelfs als ie in standby staat.

Ja, weet je, de camera zit wel ingesloten, maar omdat tie zo vlektm moet je m heel goed schoonmaken en dat heb je niet bij de vorige editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de groene en blauwe in de hand gehad.
De blauwe kon ik zo mee krijgen, de groene (helaas) niet, ik vond de groene mooier. Dus ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ze hadden hem bij de Media Markt vandaag! Echt topding, valt totaal niet tegen. Touch buttons werken perfect, D-pad is harstikke handig, en de knopjes zijn ook super. Klein en met grote afstanden, dus mensen met grote vingers kunnen haast geen verkeerd knopje aanslaan...

Wat ik nog niet wist is dat bij die camera-switch een klein verzonken knopje zit waarmee je snel de camera kan aanzetten. Ik was al bang dat je eerst naar het menu moest om de camera te selecteren.

Ik kon alleen geen optie vinden om de tijd te laten weergeven in standy modus. Best raar, volgens mij is die functie op elke mobiel te vinden van de afgelopen jaren... Misschien bij een firmwire update? En ik vraag me nog af welke headset er precies bij zit, of hij een 3.5mm jack heeft...

Trouwens, ik hoor veel mensen over de verlichting van de groene versie. Wat is daar nou mis mee precies? Groene D-pad met witte toetsenverlichting tegenover blauwe D-pad met witte verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is bij dit toestel ook de zijkant verlicht heb hem even in mijn handen gehad vandaag bij bc maar geen blauwe verlichting aan de zij kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
nee is ook niet, wel het rondje achterop rondom de camera ;) blauwe led

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Joei, ik heb de blauwe en groene gezien bij de BC in Rdam en ik vond de blauwe dan toch veel mooier...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Laatst online: 24-01 22:13
Ga 'm zeker kopen, maar wat ik lijk te missen is de "terug" toets die nu links van de joystick van mijn k750i zit. Ik zag dat deze functie (back) nu in een van de drie touch buttons is ondergebracht, maar dan de meest rechtse.

Klopt dit, of is er toch een dergelijke toets??

Snap niet dat ze deze toets hebben verlaten.
Je zal er wel aan wennen, maar ik merk dat ik op mijn Nokia van het werk (die ik niet vaak gebruik) vaak de verkeerde toetsen gebruik omdat ik mijn 750i gewend ben
Als de back toets links had gezeten had ik dat logischer gevonden en er denk ik makkelijker aan kunnen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Apollo 13 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:54:
Ga 'm zeker kopen, maar wat ik lijk te missen is de "terug" toets die nu links van de joystick van mijn k750i zit. Ik zag dat deze functie (back) nu in een van de drie touch buttons is ondergebracht, maar dan de meest rechtse.

Zo te zien niet, lekker handig als je in een spelletje zit, kun je "Exit" niet aanklikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apollo 13 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:54:

Snap niet dat ze deze toets hebben verlaten.
Je zal er wel aan wennen, maar ik merk dat ik op mijn Nokia van het werk (die ik niet vaak gebruik) vaak de verkeerde toetsen gebruik omdat ik mijn 750i gewend ben
Als de back toets links had gezeten had ik dat logischer gevonden en er denk ik makkelijker aan kunnen wennen.
Nieuwe toetsen hebben je binnen 1 dag weer aangeleerd, bovendien is deze setup wel anders maar niet minder gebruiksvriendelijk naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden er mensen die hem al hebben wat foto's willen posten?
van de telefoon... en gemaakt met de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net gehaald bij de BC in Heerlen. Het was de enige shop Heerlen die hem had.
Ik heb een Telfort 400 abbo genomen en heb niets hoeven bij te betalen! Bovendien kreeg ik van de BC er een 2gb kaartje extra gratis bij. Heb ik wel zelf voor gevraagd!

Ik ga me er zometeen eens lekker mee amuseren en de bevindingen laat ik jullie wel weten!

By the way T4T is veel en veel te duur, daar zou ik bij Telfort 400 nog 100 euro moeten bij lappen en de prijzen van KPN, T-mobile en Vodafone waren belachelijk!!!

Die van mij is dus sim lock vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
Foto gisteravond genomen in de woonkamer.

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w203/mregeling/DSC000081.jpg

heb het plaatje verkleind, groot formaat staat HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
je maakt nu niet volledig gebruik van je '5' megapixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
photobucket verkleint hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:41:
Ik heb hem ook net gehaald bij de BC in Heerlen. Het was de enige shop Heerlen die hem had.
Ik heb een Telfort 400 abbo genomen en heb niets hoeven bij te betalen! Bovendien kreeg ik van de BC er een 2gb kaartje extra gratis bij. Heb ik wel zelf voor gevraagd!

Ik ga me er zometeen eens lekker mee amuseren en de bevindingen laat ik jullie wel weten!

By the way T4T is veel en veel te duur, daar zou ik bij Telfort 400 nog 100 euro moeten bij lappen en de prijzen van KPN, T-mobile en Vodafone waren belachelijk!!!

Die van mij is dus sim lock vrij!
hmm ik heb gisteren alle winkels afgebeld in heel limburg en overal zeiden ze volgende week, de belcompany verteld mij vandaag zelfs nog dat ze ze niet hadden

maar ehm telfort 400 voor 2 jaar? da's wel een duur abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Waarom willen er zoveel mensen nou de blauwe versie? Er is iets met de verlichting van de groene ofzo, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
De verlichting van de groene is exact hetzelfde als de blauwe. Aangezien de verlichting blauw/wittig is en de camerabuttons (die verschijnen als je de camera aan doet) blauw zijn past dit niet echt bij groen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ben vandaag in oosterhout geweest en daar langs de bekende winkels geweest, phone house, primafoon, ritel, tfortelecom, vodafone. de enige winkel waar ze de werkende hadden liggen was bij belcompany. ik dus daarheen kreeg ik zo'n gastje voor mn neus. hij kwam me al bekend voor dus ik keek of er een naamkaartje aan zn shirt hing. hing er een kaartje aan met "in opleiding". daar hield t dus al op. maar goed, ik dus gevraagd of ze de SE k850i hebben (ik had m al zien staan achter het glas). mannetje loopt er dus naar toe en komt terug, nee die hebben we niet. ik zeg dus, jawel hij staat daar in! nou hij dus glas opengemaakt en dat ding aan mij gegeven, waarop ik vroeg of het een werkend exemplaar was. het ding zou moeten werken maar ze hebben er nooit een batterij in zitten, en op mijn vraag of die er in mocht zei die andere medewerker dat de batterij leeg was en ze mij verder niet konden helpen. nou heb ik nog zo'n 30 seconden na dat ding gekeken en een beetje rondgedraaid en toen maar weer teruggegeven. want hier schiet je natuurlijk niks mee op. de instelling van het personeel beviel me niet dus ben maar weer snel de winkel uit gegaan en terug naar huis gefietst. het ging overigens om de blauwe versie van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik zal zo even een paar foto's van het toestel posten! Iemand nog verzoekjes? De terug knop is inderdaad een touch geworden. Je kan wel in 1x terug naar stand by doormiddel van de "ophangen" toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

thomastvd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:18:
Ik zal zo even een paar foto's van het toestel posten! Iemand nog verzoekjes?
Ja, van alle kanten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Hier zijn ze:

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik zal zo even een paar foto's van het toestel posten! Iemand nog verzoekjes? De terug knop is inderdaad een touch geworden. Je kan wel in 1x terug naar stand by doormiddel van de "ophangen" toets.
Van het microsd en memory stick slot :Y
De zijkanten zeg maar, die zie ik niet zo veel op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
alstu!

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.indoorpaintball.nl/SE/se6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zou je misschien een paar foto's die met het toestel gemaakt zijn willen posten?
Ik zie ze namelijk wel op internet, maar ik vind de kwaliteit toch erg verschillen...
Ik denk toch nog dat het erg uitmaakt hoe je het toestel vasthoudt, of je em stil houdt, enz enz.

Trouwens, vandaag voor het eerst gezien, de blauwe, bij de mediamarkt :)
Dikte vond ik erg meevallen. Ongeveer even dik als de k810.
Vingerafdrukken was wat ik ervan verwacht had; iPod achtig :P
Zit nu alleen te twijfelen tussen de k810 en de k850...
De k810 is wel een stuk goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Hij ziet er echt mooi en quality uit zoals op de officiele foto's :)

Die simkaart is trouwens al behoorlijk op leeftijd ofniet? :P

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07436&f=DSC00044.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
De simkaart gaat inderdaad al even mee! ik zal even een paar fotos posten die met de k850 zijn genomen kan even duren heb namelijk de software nog niet hier staan. Ik loop wel tegen een kleine (denk ik ) bug aan met de rode ogen flitser heb ik het idee dat het toestel of te vroeg of te laat de foto maakt. Het resultaat is namelijk een donkere foto. de standaard flits werkt wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik heb het toestel ook sinds gisteren, en heb nu 2 vraagjes misschien dat iemand hier het weet.

Is er een mannier om de flitser "harder" te zetten? ik heb gister op mijn werk (donkere kroeg) geprobeerd wat foto's te maken, echter vaak is de foto gewoon compleet zwart, iets dat ik met mijn vorige toestel (w800i) toch minder had.

Ook heb ik op de w800i nog zo'n 200smsjes staan, die ik graag wil overzetten naar de k850i of iig een deel ervan. Is er een mogelijkheid dit te doen? de PC suite 3.0 herkend nl mijn w800i niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik heb dus paar weken geleden een pre-release versie inmijn handen gehad, en daar was de achterkant helemaal glad? nu zag ik vandaag in een winkel (blauwe versie, geen dummy) dat de camera toch een beetje terugligt en hier geen bescherming voor zit? Ja ok het klepje wat open gaat zit ervoor maar bij de versie die ik paar weken terug in mijn handen had zat er een permanente transparante bescherming voor.

overigens was dat de groene versie en nu ik ze beiden heb vastgehad kan ik toch echt zeggen dat de groene versie stukken mooier was. Het is meer 1 geheel en de blauw/zilveren ziet er veel bulky-er uit

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 27-10-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:15:
Ik heb het toestel ook sinds gisteren, en heb nu 2 vraagjes misschien dat iemand hier het weet.

Is er een mannier om de flitser "harder" te zetten? ik heb gister op mijn werk (donkere kroeg) geprobeerd wat foto's te maken, echter vaak is de foto gewoon compleet zwart, iets dat ik met mijn vorige toestel (w800i) toch minder had.
flits is voor dichtbij, max 3 m
Ook heb ik op de w800i nog zo'n 200smsjes staan, die ik graag wil overzetten naar de k850i of iig een deel ervan. Is er een mogelijkheid dit te doen? de PC suite 3.0 herkend nl mijn w800i niet :(
MyPhoneExplorer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 09:59
MyPhone Explorer werkt niet met symbian based telefoons. Het is wel een makkelijk programmaatje..werk er ook mee met mijn w800.

Edit: openbarinkje
Gewoon MPE dus ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Wessee op 27-10-2007 17:50 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat de foto's met flits soms helemaal zwart zijn komt door een firmware bug waardoor het moment van foto nemen en het flitsen niet exact gelijk is waardoor je dus een korte sluitertijd i.c.m. heel weinig licht hebt i.p.v. heel veel licht :P.
Wessee schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:45:
MyPhone Explorer werkt niet met symbian based telefoons. Het is wel een makkelijk programmaatje..werk er ook mee met mijn w800.
Gelukkig maar dat de K850i geen Symbian telefoon is dan.

[ Voor 37% gewijzigd door MarcoC op 27-10-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:05:
[...]

hmm ik heb gisteren alle winkels afgebeld in heel limburg en overal zeiden ze volgende week, de belcompany verteld mij vandaag zelfs nog dat ze ze niet hadden

maar ehm telfort 400 voor 2 jaar? da's wel een duur abo
Hoezo duur? Ik heb 7 jaar lang Hi40 gehad en daar betaalde ik ook 40 euro per maand maar daar kreeg ik maar 325 belminuten en nu dus 400 belminuten! Ik zie niet in waarom dat het duur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Heeft iemand al de exchange sync werkend? Bij mij loopt de hele tel vast als hij een paar agenda items heeft gesynct. Hij bevriest gewoon, en word alleen weer wakker nadat de batterij eruit is gehaald.

Iemand betere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:33:
hmm ik heb dus paar weken geleden een pre-release versie inmijn handen gehad, en daar was de achterkant helemaal glad? nu zag ik vandaag in een winkel (blauwe versie, geen dummy) dat de camera toch een beetje terugligt en hier geen bescherming voor zit? Ja ok het klepje wat open gaat zit ervoor maar bij de versie die ik paar weken terug in mijn handen had zat er een permanente transparante bescherming voor.

overigens was dat de groene versie en nu ik ze beiden heb vastgehad kan ik toch echt zeggen dat de groene versie stukken mooier was. Het is meer 1 geheel en de blauw/zilveren ziet er veel bulky-er uit
Voor zover ik weet hoort er een transparante bescherming voor de shutter te zitten, het exemplaar wat je vast heb gehad zal je dan ws wel 'kapot' mogen noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qabian
MineMine schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:09:

qabian schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

reAaa schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

niet iedereen heeft zin om de kosten in één keer op te hoesten, tevens krijg je met een abonnement die minuten/belbundel. zelfs kies ik er ook voor om een abo te nemen en mijn kosten te spreiden over 2 jaar.
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet, als je een abbo neemt van 15 euro, dan moet je toch gelijk betalen voor het toestel. dus 15 euro 1 jaar + k850i Circa €610, (€429,99+12 maanden a €15,- = €180)
Dus bij de kassa moet je meteen €429,99 neerleggen, dan kan je toch beter 40 euro bij leggen en hem los kopen?? Dan kan je een sim-only abbo er los bijnemen, dat scheelt de helft in de kosten.

Hoop dat ik het duidelijk getypt hebt :)

[ Voor 32% gewijzigd door qabian op 27-10-2007 19:17 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.