Android fanboy
Tjesis wat een geld zegVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:23:
Wooooooehoooooe!!! Eindelijk is de verkoop los gebarsten. www.typhone.nl E439,-heeft ze op voorraad 1-5 werkdagen levering, viptronics.nl ook E471,17 (afhaalbaar mogelijk met meerdere vestigingen). Als het goed is bol.com ook E489,- 3-5 werkdagen levering.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Kom net bij de KPN winkel vandaan. Levering in geheel Nederland, ongeacht leverancier:
vanaf 7 november ivm distributie problemen bij SE
Ze zeggen overal weer wat anders. Hi en o.a. typhone beweren hem nu te kunnen leveren - even afwachten dus.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:13:
Bwaaaah!
Kom net bij de KPN winkel vandaan. Levering in geheel Nederland, ongeacht leverancier:
vanaf 7 november ivm distributie problemen bij SE
afwachten? Koop em bij Typhone en geef een user preview zodat ik weet of dit speeltje het geld waar is.jbswinkels schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:14:
[...]
Ze zeggen overal weer wat anders. Hi en o.a. typhone beweren hem nu te kunnen leveren - even afwachten dus.
gogo koop
Mijne is onderweg (via hi) en wordt geleverd binnen 3-5 werkdagen - die gingen gisteren in.Furinax schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:29:
[...]
afwachten? Koop em bij Typhone en geef een user preview zodat ik weet of dit speeltje het geld waar is.
gogo koop
Verwijderd
Maar bij de grotere winkels komt hij waarschijnlijk volgende week uit en de prijzen varieren tussen de 480 en 560! Ik ga wel bij Typhone bestellen.
Verwijderd
Ik wil wel ff weten hoe het zit met bel kwaliteit, de muziekplayer en de camera
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
Wat ik wel interessant vind is welke tel je nu hebt, ik zou hem namelijk graag zien vergeleken met de K800Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:13:
Ook besteld bij Typhone. Maar het beste van hopen. Ik ben geen echte revriew schrijven maar ik zal van me laten horen mocht ik em deze week al binnen krijgen.
Don't live for pleasure, make life your treasure
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Android fanboy
Alleen weet ik niet of die heb al op voorraad hebben.
Android fanboy
Het gaat om de zwart/groene versie.
Over de blauwe/grijze heb ik geen info
Er werd mij verzekerd dat ik hem voor zondag heb. Dit omdat ik een aanvaring heb gehad met Hi. Als de telefoon er maandag niet is, kan ik mijn abbo per direct opzeggen.
Verwijderd
Ik heb nu een W800i, de eerste walkman phone eigenlijk. Ik heb wel een aantal keer met de K800 van andere mensen geklooid dus ik kan misschien wel een paar verschillen opmerken. Echte vergelijking zit er niet in though.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:36:
[...]
Wat ik wel interessant vind is welke tel je nu hebt, ik zou hem namelijk graag zien vergeleken met de K800
Helaas geldt deze actie alleen voor Hi/KPN klanten...Graham schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:38:
Weet niet of iemand het al gezien had maar mocht je een K770i of K850i icm met een T-mobile abonnement kopen dan is dit wel een hele vette actie.
EDIT: een beetje vaag aangegeven op de site. In de voorwaarden staat T-mobile abo, in het opstuurformulier staat Hi/KPN...
[ Voor 13% gewijzigd door Ivo NL op 23-10-2007 21:58 ]
Android fanboy
Beetje jammer sowieso dat het uitsluitend voor die klanten is. Zelfde actie was er destijds voor de K700i als ik het goed herinner.Ivo NL schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:57:
[...]
Helaas geldt deze actie alleen voor Hi/KPN klanten...
EDIT: een beetje vaag aangegeven op de site. In de voorwaarden staat T-mobile abo, in het opstuurformulier staat Hi/KPN...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij zit er gewoon iemand te slapen bij Sony...Ivo NL schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:57:
[...]
Helaas geldt deze actie alleen voor Hi/KPN klanten...
Ze hebben twee acties, 1 voor KPN/Hi en 1 voor TMobile, maar bij allebei staat het zelfde inschrijfformulier (Die van KPN met de K770i)
ik weet het niet meer.... zucht...
Verwijderd
Ik heb 2 weken geleden ongeveer even met de telefoon gespeeld. Was erg gevoelig voor vlekken vond ik, pluspunt was dan wel de afgesloten camera waar niet zoveel stof meer in komt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
helemaal mee eens, ondanks dat ik er zelf ook aan mee doe. het is jammer dat verschillende bedrijven (hi, telford, mediamarkt, t4t, etc etc) verschillende antwoorden geven waardoor wij niet weten waar we aan toe zijn.Phusebox schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:54:
Volgens mij heeft het weinig effect gehad die modbreak hierboven over het feit dat iedereen alleen maar post dat ie zit te wachten op deze telefoon.
misschien handig als mensen daadwerkelijk de k850i in hun handen hebben hun bevindingen kwijt kunnen in het "Het SonyEricson K850I Topic deel II"
ikke,
ps net nog gebeld door hi, mijn bestelling wordt verwerkt en binnen 5 werkdagen moet ik het toestel binnen hebben..... ben benieuwd...
Verwijderd
ook t for telecom in helmond verwacht hem week 45 (begint ma 5 nov)
Bij 2 jaar verlengen is hij vanaf HI-20 gratis, met bijv HI-40 1 jaar kostie nog € 119,95.
Er loopt overigens een actie t/m 30 november waarin je het eerste jaar 10 euro korting krijgt op het maandbedrag, dus ong. € 120,- korting op het totaal.
Ik zit zelf nog te twijfelen, mijn 1 jarig-abonnement is al lang voorbij, maar 2 jaar vind ik ook wel weer erg lang.

KEUZES

Doe dan gewoon 1 jarig abbo. Over een jaar is de K-X950i Platinum Extra Limited Collector's Diamond Edition (wereldwijde oplage streng gelimiteerd tot 5 miljoen stuks) met full-HD cam ook wel uit denk ikjellywoods schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:32:
Hi heeft hem nu ook in de Verlengshop staan, waar men zich kan inschrijven. Levering staat nog op week 43, en de groene versie is afgebeeld.
Bij 2 jaar verlengen is hij vanaf HI-20 gratis, met bijv HI-40 1 jaar kostie nog € 119,95.
Er loopt overigens een actie t/m 30 november waarin je het eerste jaar 10 euro korting krijgt op het maandbedrag, dus ong. € 120,- korting op het totaal.
Ik zit zelf nog te twijfelen, mijn 1 jarig-abonnement is al lang voorbij, maar 2 jaar vind ik ook wel weer erg lang.Mja, als ik nu nog langer wacht totdat het 1-jarige abonnement goedkoper wordt, had ik net zo goed een 2-jarig abonnement in the first place kunnen afsluiten
Én ik heb liever de blauwe, mja.
KEUZES
Verwijderd
Nee, bij Hi20 verlengen issie niet gratis. Check de mega kromme prijzen bij Hi verlengen:jellywoods schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:32:
Bij 1 jaar verlengen wordt ie wel goedkoper bij een duurder abbo.
[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 24-10-2007 15:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
vind je het heel gek??Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:05:
Heb dus net met HI gebeld om mijn abbo te verlengen en toen ik naar een leverdatum vroeg werd me inderdaad 7-11-2007 gemeld, toen ik daarop zei nou dan wacht ik wel af welke provider hem als eerste heeft werd meteen gemeld ja het kon ook eerder zijn! Beetje raar dus.
hij wil een abbonoment verkopen. het maakt hem niet uit wanneer je hem krijgt.
ben vandaag in Breda geweest om te winkelen, maar ondertussen ook langs alle bekende telefoonzaken geweest. Belcompany,T for telecom, phone house, Ritel, Debitel, Vodafone en orange. dus ongeveer alle bekende zaken. bij elke zaak kreeg ik te horen dat hij vanaf volgende week leverbaar is, de vrouw bij debitel vertelde mij dat hij eigenlijk al vorige week geleverd moest worden. maar de rest kon met zekerheid zeggen dat hij iig vanaf volgende week zeker leverbaar moest zijn. zal dus ook wel zo zijn aangezien ze bij meerdere winkels dit zeiden.
wel heb ik bij 2 winkels al de dummy gezien, ik moet zeggen dat de blauwe versie mij nog niet eens zo tegen valt, maar ik ga volgende week gewoon nog een keer naar de stad en ze allebei ff testen en dan bestellen via Hi.nl I guess
Groeten!
Wtf, bij mij zijn de prijzen veel hogerjbswinkels schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:10:
[...]
Nee, bij Hi20 verlengen issie niet gratis. Check de mega kromme prijzen bij Hi verlengen:
[afbeelding]
Bij 1 jaar verlengen wordt ie wel goedkoper bij een duurder abbo.

Die kromme prijzen van jbswinkels komen door het feit dat bellen buiten je bundel tegen € 0,29 per minuut gaan, zodat Hi veel geld aan je kan verdienen. Bij een bundel van 40 euro zal hij niet zo veel meer boven de bundel bellen, dus minder winst voor Hi
[ Voor 34% gewijzigd door RobbertC op 24-10-2007 17:29 ]
Verwijderd

IK KAN NIET WACHTEN!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem rond de zelfde tijd besteld, morgen of overmorgen zou dan wel heel fijn zijn. Ik had al weer in gedachten dat het echt 5 dagen ging duren...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:29:
Net typhone aan de lijn en die zeiden dat ik hem morgen, uiterlijk overmorgen (dat komt dan door de postbode) binnen heb. Gister aan het einde van de middag besteld. Ik denk toch dat typhone een aanrader is als je de tel. lost wilt kopen, des ondanks dat ze net na dat ik besteld had de tel. 15,- euro duuder hebben gemaakt. Met abbo weet ik niet. Ik ga morgen de hele dag voor me deur zitten!![]()
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 18:05 ]

Foto had ik nog genomen september. Testmodel.
Omdat dit een tijdje geleden is en maar 10 minuten vast had, kan ik er weinig echte details over zeggen.
Je kan er wel goed je vette vingers op zien. Tevens was dit een Vodafone brandphone.
aan de touchknoppen moet je wel wennen, maar voor mij vond ik ze beter werken dan zo een LG chocolate ding.
[ Voor 15% gewijzigd door MineMine op 24-10-2007 19:32 ]
Dat is grappig om te zien, Hi past gewoon de prijzen aan naar aanleiding van je contract. Mijn prijzen zien er zo uit:
1 jaar

2 jaar

Verwijderd
Geen mooi toestel, voor sms'en zijn de knoppen héél klein en je raakt elke keer de "pad" in het midden om te navigeren als je op die toetsen wil duwen.
Hier in België gaat ie rond de 550 euro kosten en ik vrees dat ik deze keer ga passen.
De N95 8gb versie lijkt mij interessanter, veel meer voor een iets duurdere prijs !
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:30:
Hey, net als de meesten hier ben ik ook lang aan het wachten op de K850i. Ik wilde even kwijt dat ik laatst bij de MM de groene en blauwe dummy versie in handen heb gehad. Naar mijn mening, vind ik hem que uiterlijk minder dan de K810i. Met name de mat zwarte knoppen lijken op die van een afstandbediening, vooral als het keypad verlichting niet aanstaat. Ik schrok er een beetje van. Ook oogt de K850i iets lomper dan de k750i/k810i, wat raar is*. Goed, ik ga hem zelf wel halen (2call 200min t-mob, 24mnd kwam bij mij het voordeligst per min uit de bus). Maar voor de mensen die hem blindelings willen bestellen, zou ik zeggen bekijk toch eerst de dummy. Niet dat het uiterlijk het belangrijkste is, maar zoals gezegd het viel mij tegen (blijft een opvatting). Ik kies, denk ik, voor de groene. Aan gezien deze geheel zwart is, minpunt is wel (zoals eerder gezegd) dat de toetsen verlichting niet in het groen mee oplichten en bij het aanzetten van de camera lichten blauwe iconen op. Zoekterm K850i bij youtube geeft bij resultaat 1 de blauwe en bij resultaat 3 de groene. Cheers Dennis (eigenaar K750i).Ps * K850i: 102x48x17 mm,118gram,83.2cc | K810i 106x48x17 mm, 115gram, 86.5cc | K750i 100x46x21 mm, 99gram, 96.6cc (newmobile.nl).
Vind het namelijk vrij apart dat van de LG & Nokia wèl het soort lens genoemd worden maar van de SE variant weer niet. Of stel ik nu een domme vraag, want elke camera moet toch een lens hebben. Zo ook de K850i maar dan word niet gezegd welke lens hij met zich meedraagt. Terwijl ik daar benieuwd naar ben, niet naar het aantal pixels. Mijn DSR (Panasonic FZ50) heeft een Leica lens en ik ben dus benieuwd hoe de lens van de K850i heet.
Verwijderd
Staat het hier niet bij? Anders zegt het resultaat genoeg. Ten minste, dat is de rede waarom ik hem wil hebben. Maar goed elke test zal wel iets anders zeggen. Al hoe wel ik dat ergens gelezen (Consumenten gids?) te hebben dat de K800 ook al "beter" qua camera was dan de N95.Furinax schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:48:
Voor diegene die de link nog niet hadden gevonden.
K850i vs K800i en Nokia N95 camera review.
http://mobile-review.com/...ricsson-k850-cam-en.shtml
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 21:20 ]
Ik heb een Hi € 30,- 1 jaar.MarcoC schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:44:
Wat voor contract heb jij dan? Ik heb Hi €25 1 jaar.
Ik heb net gecheckt, en ik zit inderdaad gemiddeld 20 euro boven budget, met pieken naar 50 (laatst in buitenland geweest).... Ik ben voor Hi waarschijnlijk een E of F klantRobbertC schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:27:
Verlengen gaat op basis van een "retentiecode". Alle klanten zijn opgedeeld in een caterogie van A tot F. Ben je een A-klant, dan krijg je niet zo veel korting. Categorie E en F zijn pas echt leuk, maar dan heb je ook wel hoge rekeningen elke maand
Die kromme prijzen van jbswinkels komen door het feit dat bellen buiten je bundel tegen € 0,29 per minuut gaan, zodat Hi veel geld aan je kan verdienen. Bij een bundel van 40 euro zal hij niet zo veel meer boven de bundel bellen, dus minder winst voor Hi

@reAaa: ja, tuurlijk noemen ze het een Cyber-Shot toestel, dat is immers Sony's eigen merk voor camera's. En ik twijfel ook geen moment aan de kwaliteit van de camera functie van de K850i hoor
@MarcoC: uiteindelijk boeit het inderdaad niet, want de fototoestellen zullen de GSM camera's altijd voorblijven in techniek. Ook niet zo gek, gezien fototoestellen langer in ontwikkeling zijn en langer op de markt zijn. Maargoed, vroeg het me gewoon af. Tis niet dat ik het toestel niet wil omdat er een slechte lens inzit ofzo
Morgen ga ik eens langs bij de MM. Kijken of ze al een dummy in het rek hebben hangen. Gewoon om te zien hoe hij in het echt er uitziet enzo. Ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 24-10-2007 21:59 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:39:
Net terug, niemand heeft hem nog, ze verwachten hem over 2 weken bij belcompany (terwijl ze er al mee adverteren voor deze week, leveringsfout bla bla) The phonehouse durfde niks te zeggen wanneer die kwam, en primafoon zei 7 november. Dus we wachten nog even af
en wat vind je ervan? gooi eens een paar foto's online die dat ding maakt enzoVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:46:
Ik heb m al, hij ligt bij Typhone voor 443 Euro
Verwijderd
Tiptoetsen werken heel goed, ff wennen.
Plaats anders eens wat foto's van jouw telefoon, wat er in het doosje zit enzoVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:56:
Hij is wel gaaf, ik vind t nou nog te donker voor foto s, ik ga ze straks maken. Ik dacht eigenlijk, dat ze blauw of groen licht gaven, maar alleen de rand is gekleurd. Snel vies met vetvlekken,helaas.
Tiptoetsen werken heel goed, ff wennen.
Maak ons eens gek
ff een stukje vliegen
Via Photobucket bijvoorbeeldVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:27:
Hoe krijg ik in godsnaam ,de foto sop deze site?
Heeft T-Mobile een beetje behoorlijke dekking en een redelijke prijs, of is dat net zoals mijn huidige KPN abbo schreeuwend duur?ArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:30:
eindelijk! t-mobile heeft hem op internet staan (velvet blue). En zo te zien geldt de actie (ook) voor hen: "Nu inclusief gratis 2 GB Memory Stick Micro"
[ Voor 50% gewijzigd door Vrijdag op 25-10-2007 09:31 ]
maar eh is dat met tmobile simlock en tmobile ugly menuTM?ArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:30:
eindelijk! t-mobile heeft hem op internet staan (velvet blue). En zo te zien geldt de actie (ook) voor hen: "Nu inclusief gratis 2 GB Memory Stick Micro"
Ik citeer:Phusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:41:
[...]
maar eh is dat met tmobile simlock en tmobile ugly menuTM?
Dat menu weet ik binnen tien werkdagen"Door T-Mobile geleverde toestellen zijn voorzien van een simkaartlock en kunnen alleen op het T-Mobile netwerk gebruikt worden."
ff een stukje vliegen
ehm nee dat is branded software, kun je niet vervangenArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:12:
[...]
Ik citeer:
[...]
Dat menu weet ik binnen tien werkdagenMaar dat kun je altijd vervangen door iets anders, niet?
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de dekking. En die prijs valt voor mij (contractverlenging) erg mee: flex 15, 2 jaar, toestel voor 69,95 (en voor flex 15 betaal ik dan 1 jaar 7,50 en 1 jaar 15,00)TroonStaal schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:30:
Heeft T-Mobile een beetje behoorlijke dekking en een redelijke prijs, of is dat net zoals mijn huidige KPN abbo schreeuwend duur?
Maar als nieuwe klant betaal je stukken meer...
ff een stukje vliegen
ff een stukje vliegen
is toch belachelijk eigenlijk, ik heb jarenlang vodafone en daar moet ik gewoon 300 euro of meer betalen met een 35 euro p.m. abonnementsverlengingArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:20:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de dekking. En die prijs valt voor mij (contractverlenging) erg mee: flex 15, 2 jaar, toestel voor 69,95 (en voor flex 15 betaal ik dan 1 jaar 7,50 en 1 jaar 15,00)
Hmm okee. Moet ik toch even gaan nadenken. En zoals hierboven wordt gezegd hou ik ook niet van branded telefoons. Erger me nu al groen en geel aan het Phonehouse logo wat ik elke keer zie als ik mijn telefoon aanzetArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:20:
[...]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de dekking. En die prijs valt voor mij (contractverlenging) erg mee: flex 15, 2 jaar, toestel voor 69,95 (en voor flex 15 betaal ik dan 1 jaar 7,50 en 1 jaar 15,00)
Wil ze wel voor je hosten op mijn t.net gallery. Mail ze maar naar mijn msn.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:27:
Hoe krijg ik in godsnaam ,de foto sop deze site?
Bij nader in zien had ik dit ook wel kunnen pm'en
[ Voor 12% gewijzigd door Graham op 25-10-2007 11:33 . Reden: bij nader... ]
edit:ArnoudBM schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:40:
btw, de mevrouw van t-mobile werd helemaal overspoeld door mensen die de k850i wilden hebben
Velvet blue besteld. 1jarig relax 250min p/maand en 25sms bundel:
Toestel: €89,95
Abbo 26,50 p/maand incl. SMS bundel.
Inclusief
Binnen tien werkdagen thuis bezorgd, whhooehooee
[ Voor 31% gewijzigd door Dani86 op 25-10-2007 11:44 ]
@reAaa: ik stel geen hoge eisen, ik vroeg alleen of bekend was welke lens in de K850i zitreAaa schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:21:
@ Joosie, een telefoon is in eerste instantie toch gemaakt om mee te bellen. dat de laatste jaren al die extra's ervoor zijn uitgevonden is erg tof, maar toch heb ik het idee dat mensen steeds hogere eisen aan zo'n ding gaan stellen. ik was al blij dat mijn E700 foto's kon maken van 640*480 (3.5 jaar geleden was dat top). 't is zeker vet dat de k850i nette foto's kan leveren voor een telefoon, maar als ik echt nog een leuke camera ga kopen en je wilt toch iets verder in de fotografie, dan ga ik voor de spiegelreflex camera's
Want natuurfoto's, vakantiefoto's e.d. voor die dingen gebruik ik mijn FZ50 (en dat is een spiegelreflex, weliswaar geen hoogstaande, maar het is een goede middenmoter en ik heb er genoeg aan). En nu ik straks de mogelijkheid tot verlengen heb vind ik de K850i een prima opvolger van mijn W800i. Kan natuurlijk ook de K800i nemen, maar als ik tegelijkertijd ook de K850i kan nemen neem ik die natuurlijk.
Maargoed, ik begrijp je wel als je zegt dat een mobiel bedoelt is voor bellen & smsen en daarmee uit. Maar tegenwoordig heb je die keuze geeneens meer
Mijn W800i is volgens mij ook branded trouwens
T-Mobile heeft hem opgenomen in het assortiment, Hi idem. Wanneer zal Orange volgen?

Verwijderd
Ik heb vorig jaar mijn K800i besteld via T-Mobile, branded, ik draai gewoon het Deep Purple thema. Het enige dat er in de software van T-Mobile aanwezig is is het Web 'n' Walk logo ipv regulier Internet ding, en het opstart en afsluitscherm (en wie zet z'n telefoon tegenwoordig nog daadwerkelijk uit, zeker met FlightmodePhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:14:
[...]
ehm nee dat is branded software, kun je niet vervangen
EDIT:
Oh en Joosie200, de lenzen van SE, Nokia en Samsung zijn allemaal goed. Waar het om gaat is de lichtgevoelige sensor. Nou is het zo dat bijv Nokia geen eigen lijn in camera's heeft en dus zijn techniek van buitenaf inkoopt, volgensmij geldt dit ook voor Samsung. SE is direct verbonden aan Sony, welke alweer jaren lang prima Cybershot camera's levert. Nu zegt dit opzich niks over de daadwerklijke kwaliteit van SE ten opzichte van Nokia.
Nou zeggen de reviews idd al het een en ander over kwaliteit tussen K850i en N95, ieder wat wils. De volgende stap naar betere telefooncamera's wordt optische zoom, en daarvoor heeft Samsung afgelopen week iets nieuws aangekondigd. Bottomline is, K850i en N95 hebben allebei prima camera's, maak je keuze dan liever op de overige functies.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 11:59 ]
tja ik loop liever niet met reclame op mijn telefoon... daarbuiten vind ik tmobile ook maar duur als ik dat zo es bekijk op de siteVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:52:
[...]
Ik heb vorig jaar mijn K800i besteld via T-Mobile, branded, ik draai gewoon het Deep Purple thema. Het enige dat er in de software van T-Mobile aanwezig is is het Web 'n' Walk logo ipv regulier Internet ding, en het opstart en afsluitscherm (en wie zet z'n telefoon tegenwoordig nog daadwerkelijk uit, zeker met Flightmode). Aan de buitenkant is "Cybershot" vervangen door "T-Mobile". Ik zou je er niet te veel zorgen om maken.
Verwijderd
Het is maar wat je reclame noemtPhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:58:
[...]
tja ik loop liever niet met reclame op mijn telefoon... daarbuiten vind ik tmobile ook maar duur als ik dat zo es bekijk op de site
Ja ik ook, die gast zei dat het nu ( @k850 ) niet veel anders zou zijnVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:52:
[...]
Ik heb vorig jaar mijn K800i besteld via T-Mobile, branded, ik draai gewoon het Deep Purple thema. Het enige dat er in de software van T-Mobile aanwezig is is het Web 'n' Walk logo ipv regulier Internet ding, en het opstart en afsluitscherm (en wie zet z'n telefoon tegenwoordig nog daadwerkelijk uit, zeker met Flightmode). Aan de buitenkant is "Cybershot" vervangen door "T-Mobile". Ik zou je er niet te veel zorgen om maken.
Verwijderd
Dit zijn voor mij de meest interessant aanbiedingen tot nu toe;. 2call.nl en t-mob.nl. 200relax 24mnd (beide 12mnd 50% korting) bij 2call 11euro bij betalen. Bij t-mob, 99,95€ bij betalen. Bij t-mob krijg je wel een 2gig kaartje. Mirco SD kost bij mycom 29.50€. 2call, krijg je de gsm wel simlock vrij zonder branded software. Iemand anders nog goede aanbiedingen gezien? Voorkeur gaat uit na 12mnd/18mnd.
@TroonStaal: dekkingskaart t-mobile: http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/
Eén woord: verlengingskorting!reAaa schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:23:
wat zien jullie eigenlijk in T-mobile?
ff een stukje vliegen
Inderdaad: Als...reAaa schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:23:
als je bij T-mobile voordelig wilt smsen moet je (...)
ff een stukje vliegen
Ja ik ben idd een verlengerVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:18:
@ n00bdani86 Ben jij een verlenger? Waarbij heb jij hem besteld, bij de t-mob site, krijg ik bij 1jarig relax 250min p/maand en 25sms bundel, andere bedragen. Zo goedkoop wil ik hem ook =). Linkje?
Dit zijn voor mij de meest interessant aanbiedingen tot nu toe;. 2call.nl en t-mob.nl. 200relax 24mnd (beide 12mnd 50% korting) bij 2call 11euro bij betalen. Bij t-mob, 99,95€ bij betalen. Bij t-mob krijg je wel een 2gig kaartje. Mirco SD kost bij mycom 29.50€. 2call, krijg je de gsm wel simlock vrij zonder branded software. Iemand anders nog goede aanbiedingen gezien? Voorkeur gaat uit na 12mnd/18mnd.
Bij 24 maanden was ie gratis bij mij
Ik heb gebeld naar t-mobile. Ik krijg btw. ook de eerste 3 maanden 50% korting op m'n belbundel.
Het bereik van t-mobile is goed, alleen de penetratie niet. Ik kan in winkelcentra maar moeilijk bellen ( vaak staat er "alleen noodoproep" in het display ). Ook doe ie wel eens raar. Je belt en het duurt 30 seconden voordat je een overgangstoon hoort.
Maarja die prijzen en deals
edit: Dit wordt btw wel m'n 5e jaar als t-mobile abbonee, ik weet niet of dat verschil maakt?
[ Voor 3% gewijzigd door Dani86 op 25-10-2007 12:35 ]
Wat ik uit eerdere berichten hierboven opmaak is dat met name je belgedrag uitmaakt. Ook logisch, want dat bepaalt hoeveel ze aan je verdienen. Dus ofwel een groot abonnement, ofwel veelal over je max heen in het verleden.n00bdani86 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:
Bij 24 maanden was ie gratis bij mij![]()
edit: Dit wordt btw wel m'n 5e jaar als t-mobile abbonee, ik weet niet of dat verschil maakt?
ff een stukje vliegen
De blauwe versie zit standaard in hun assortiment, en de groene alleen op bestelling.
Heb het mailtje meegelezen, kwam van het hoofdkantoor af.
Overigens wacht ik op 2Call. Belcompany, typhone en T-mobile zijn allemaal veel duurder voor een nieuw contract. :\
[ Voor 20% gewijzigd door Ivo NL op 25-10-2007 14:13 ]
Android fanboy
ah zo, maar het was meer om mijn pa van die last af te brengen dan, als ik toch 18 ben en het net zo goed van mn eigen rekening af kan laten schrijven zou net zo fijn zijn. het is in principe geen probleem om het met mijn pa te regelen maar als t op mijn rekening zou kunnen was het net zo prettigIvo NL schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:08:
Volgens mij is het tegen een prijs mogelijk om van contracteigenaar te wisselen. Maar je kan beter denk ik gewoon het gehele contract even iets regelen met je vader en pas als je contract is afgelopen het op je eigen naam te zetten.
Overigens wacht ik op 2Call. Belcompany, typhone en T-mobile zijn allemaal veel duurder voor een nieuw contract. :\
Verwacht toch wel een prijsdaling voor de kerst dus ik wacht nog geduldig even af.
Verwijderd

Greetz,
Wouter
Welke tekortkomingenPhusebox schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:04:
ik zit net nog es op mobile-review.com te lezen en het forum daar en ben bang dat er nog teveel tekortkomingen inzitten voor de prijs die men vraagt. In sommige landen schijnt de prijs ook al flink gezakt te zijn op een week tijd.
Verwijderd
Als ik twijfel over deze telefoon dan blijft voor mij als optie dan nog een N95 over, want Samsung begin ik uberhaupt niet aan (interface enzo

Dit topic is gesloten.