Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
http://www.2call.nl/quick...?AB_ID=2&PR_ID=588&DUUR=2

Ligt het nou aan mij of betekent dit: 12*19.50 + 12*9.75 + 47 = 398 euro met abo?! Of ligt er ergens een addertje onder het gras te loeren?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou dan wel heel erg zijn, want 2 jaar verlening Relax 150 is € 125 bij betalen... lekker beroerd dan als reeds bestaande klant van T-Mobile :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Dat zijn wel redelijke aanbiedingen. Ze beginnen dus al wel te komen. :)
Nog ff wachten tot de telefoon in prijs zakt, en dan hoef je bij een 1 jarig abo minder dan 100 euro bij te leggen.

2 jarige abo heb ik geen zin in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik zit toch weer te twijfelen... :P

Niet dat ik er echt veel op uitdoe, maar het valt toch wel op dat de meeste gebruikers het toestel vinden tegenvallen. En hij heeft ook vrij weinig meerwaarde tegenover mijn K750i. Betere camera, wat nieuwere interface, en dat was het wel...

Zit nu wat te kijken naar de W960i. Hij heeft eigenlijk alles van de K850i, en meer. Enige is de 3 MPX camera, maar als ik de foto's bekijk is de camera van de K850i niet significant beter. En die megapixels maken ook niet enorm veel uit... Maar voor de W960i moet ik NOG langer wachten, en hij zal NOG duurder worden ook... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Woei, die 2Call is echt goedkoop! T-mobile Flex 25, gemiddeld 20 euro per maand!!! En heb al goeie ervaringen met het bedrijf. _/-\o_ Die aanbieding met Relax is natuurlijk nog beter, maar dan gaan smsjes niet binnen je bundel en dat vind ik echt vervelend.

EDIT: met flex geldt die 50% korting dus niet..

[ Voor 63% gewijzigd door Ivo NL op 16-10-2007 22:24 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Precies, en de W960i laat het ook nog eens lang op zich wachten... En dit is zeer moeilijk te weerstaan: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=156144

Damn, nog een paar jaar en er zal nauwelijks verschil zitten tussen telefoons en camera's (wat camera-kwaliteit betreft... ;) :9 )

Maar Ivo, is dat werkelijk waar van 2Call? Ik ben namelijk keihard belazerd met mijn eerste en enige abonement (KPN Flex ofzo), en wil zeker weten dat het niet weer gebeurd. Mijn bereking 2*19.50 + 12*9.75 + 47 = 398 klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb nog ff de mediamarkt in hoofddorp gebeld. Nu zeiden ze dat ik moest rekenen op een maand....

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Hee Stormbringer, ik heb even gekeken. Het is inderdaad spotgoedkoop, en ook geen addertjes onder het gras. Nog even een herhaling van de berekeningen:

9.75 x 12
19.50 x 12
+ 47 euro = totaal 398

398 / 24 maanden = 16.58 euro per maand gemiddeld. Top!

[ Voor 16% gewijzigd door Ivo NL op 16-10-2007 22:27 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:39:
Dat zou dan wel heel erg zijn, want 2 jaar verlening Relax 150 is € 125 bij betalen... lekker beroerd dan als reeds bestaande klant van T-Mobile :D
T-Mobile zelf hanteert wel gunstige tarieven voor verlengen. Bij bijna elk ander (onafhankelijk) bedrijf ben je beter af met een nieuw abonnement, bij T-Mobile kreeg ik destijds bij het verlengen van een Flex 25 met 1 jaar m'n K800i voor 30 euro. In die tijd kostte de K800i zelf nog 90 euro bij een nieuwe Flex 25.

Als ik zo kijk bijv bij een Flex 40 1 jaar hij 107 euro kost en bij verlengen 162. Volgensmij moet je als bestaande klant gewoon bij je provider exclusieve shops gaan, of direct via de provider bestellen via internet of telefoon. Ze stemmen het verlengen overigens ook af op je belgedrag en het lijkt me dan ook niet dat ze jouw belgedrag vrijgeven aan een shop als 2call.

EDIT:
Ivo NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:09:
Woei, die 2Call is echt goedkoop! T-mobile Flex 25, gemiddeld 20 euro per maand!!! En heb al goeie ervaringen met het bedrijf. _/-\o_ Die aanbieding met Relax is natuurlijk nog beter, maar dan gaan smsjes niet binnen je bundel en dat vind ik echt vervelend.

EDIT: met flex geldt die 50% korting dus niet..
Volgens de T-Mobile website geldt de actie ook voor Flex abonnementen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:29:

Volgens de T-Mobile website geldt de actie ook voor Flex abonnementen :)
Ik zie het. Top! Heb 2Call een mailtje gestuurd met de verwachte leverdatum en de vraag of die korting ook echt met Flex geldt. 8)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:29
maar hoe zit het dadelijk als je problemen krijgt met je toestel? is dat niet veel gezeik met garantie enzovoorts. en wat als je een extra verzekering wilt afsluiten tegen diefstal/schade bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:27:
Hee Stormbringer, ik heb even gekeken. Het is inderdaad spotgoedkoop, en ook geen addertjes onder het gras. Nog even een herhaling van de berekeningen:

9.75 x 12
19.50 x 12
+ 47 euro = totaal 398

398 / 24 maanden = 16.58 euro per maand gemiddeld. Top!
Goddamn!!! Thanks!

Overigens geldt hij ook voor de Flex als ik me niet vergis?

Ik weet het niet meer... Die W960i is ook prachtig... :D

EDIT:
Ivo NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

Ik zie het. Top! Heb 2Call een mailtje gestuurd met de verwachte leverdatum en de vraag of die korting ook echt met Flex geldt. 8)
Laat het ons ook weten... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Stormbringer op 16-10-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
reAaa schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:41:
maar hoe zit het dadelijk als je problemen krijgt met je toestel? is dat niet veel gezeik met garantie enzovoorts. en wat als je een extra verzekering wilt afsluiten tegen diefstal/schade bijvoorbeeld?
Eerste vraag is een misverstand. Als er iets mis is met je toestel neem je op met de fabrikant (of dealers daarvan) en NIET met de winkel. Die heeft evt misschien wel een service die ervoor zorgt dat het toestel bij de fabrikant komt, maar normaal gesproken wordt je defecte mobiel direct opgestuurd. Dan is een webwinkel dus geen probleem.

Echter het tweede heb ik geen ervaring mee. Heb nooit een verzekering afgesloten voor een mobiel en zie op 2Call daar ook geen mogelijkheid toe.

FOUT! Haha, als je goed zoekt zie je dat 2Call ook een verzekering aanbiedt!

Klik

[ Voor 8% gewijzigd door Ivo NL op 16-10-2007 22:47 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 06:51
Stormbringer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:18:
Ik zit toch weer te twijfelen... :P

Niet dat ik er echt veel op uitdoe, maar het valt toch wel op dat de meeste gebruikers het toestel vinden tegenvallen. En hij heeft ook vrij weinig meerwaarde tegenover mijn K750i. Betere camera, wat nieuwere interface, en dat was het wel...

Zit nu wat te kijken naar de W960i. Hij heeft eigenlijk alles van de K850i, en meer. Enige is de 3 MPX camera, maar als ik de foto's bekijk is de camera van de K850i niet significant beter. En die megapixels maken ook niet enorm veel uit... Maar voor de W960i moet ik NOG langer wachten, en hij zal NOG duurder worden ook... ;(
Ik zelf heb ook nog de K750i, haat dat ding nu omdat joystick bijna helemaal kapot is, maar verder is het erg goed telefoontje.

Ik zelf loop nu ook er te twijfelen tussen SE K850i-W960i, Samsung F700 en Nokia N95 8GB.
Jammer genoeg voldoet geen een mob echt aan me eisen, de Nokia N95 8GB heeft wel bijna alles maar 1 groot min punt belachlijk duur je moet nog zo 300-500 euro bij betalen bij je abbo.(1 jaar)
Ik wacht gewoon af tot dat ik ze echt in me handen heb gehad en andere(forum) over gehoord heb over de bugs/minpunten.
Kan ik ondertussen nog effe door sparen als ik toch nog de Nokia N95 8GB wil :P

Ontopic: Bij MM Utrecht wisten ze ook nog niet veel zinnigs over te zeggen wanneer die er is.
Denk dat paar gelukkig hem misschien nog deze week hebben en de rest misschien nog tijd moeten wachten want overal druppelt het langzaam binnen lijkt het wel.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
IVO bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
sander1989 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:51:
[...]
Ik zelf heb ook nog de K750i, haat dat ding nu omdat joystick bijna helemaal kapot is, maar verder is het erg goed telefoontje.

Ik zelf loop nu ook er te twijfelen tussen SE K850i-W960i, Samsung F700 en Nokia N95 8GB.
Jammer genoeg voldoet geen een mob echt aan me eisen, de Nokia N95 8GB heeft wel bijna alles maar 1 groot min punt belachlijk duur je moet nog zo 300-500 euro bij betalen bij je abbo.(1 jaar)
Ik wacht gewoon af tot dat ik ze echt in me handen heb gehad en andere(forum) over gehoord heb over de bugs/minpunten.
Kan ik ondertussen nog effe door sparen als ik toch nog de Nokia N95 8GB wil :P

Ontopic: Bij MM Utrecht wisten ze ook nog niet veel zinnigs over te zeggen wanneer die er is.
Denk dat paar gelukkig hem misschien nog deze week hebben en de rest misschien nog tijd moeten wachten want overal druppelt het langzaam binnen lijkt het wel.
Samsung kan ik niet uitstaan... Het betreft design, gebruiksvriendelijkheid, afwerking... Nokia vind ik wel weer goed, maar de N95 is veel te duur (met functies die je nooit gebruikt maar wel voor betaald), dat ding is behoorlijk groot, batterijduur van niks (vind ik heel belangrijk), en hij is bovendien zwaar overhyped. En ik hou er niet van om dom met de meute mee te lopen... :P

Tot zover de afdwaling, ik heb nu de een geruststellende mededeling: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1cf93d8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
Ik hoor hier helemaal niemand over de LG viewty, ben ik dan de enige die twijfelt tussen deze twee?

Over de LG viewty: Touchscreen zie ik als een nadeel, maar daarentegen wel 120fps filmpjes of 30fps in VGA + een divx spelertje op je mobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Toverdoos schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:54:
Ik hoor hier helemaal niemand over de LG viewty, ben ik dan de enige die twijfelt tussen deze twee?

Over de LG viewty: Touchscreen zie ik als een nadeel, maar daarentegen wel 120fps filmpjes of 30fps in VGA + een divx spelertje op je mobiel..
Dat interesseert me helemaal niks eigenlijk :P Ik wil vooral kunnen bellen en een foto maken als er iets leuks oid gebeurt. Voor muziek heb ik een mp3 spelertje, trilfunctie staat altijd aan en het lijkt me dat divx dingen behoorlijk je batterij leegtrekt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
TroonStaal schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

Dat interesseert me helemaal niks eigenlijk :P Ik wil vooral kunnen bellen en een foto maken als er iets leuks oid gebeurt. Voor muziek heb ik een mp3 spelertje, trilfunctie staat altijd aan en het lijkt me dat divx dingen behoorlijk je batterij leegtrekt.
Review van de Viewty zegt:
The relatively good news is that DivX playback doesn't exert any extra strain on the battery. For example, the battery lasted enough to allow us to use the phone moderately for one full day and watch a 2-hour DivX movie later on in the evening, before it went completely flat.
Ook heeft de Viewty een veel betere videocamera dan de K850i, maar het nadeel is natuurlijk het touchscreen. Persoonlijk vind ik de Viewty van voren en van achteren teveel op een digitale fotocamera lijken dan een gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Mja okee. Maar dan nog, een divxfilm kijken op zo'n schermpje :S Ik heb dat nooit begrepen, ook niet bij die andere mediaspelers.

Mijn meest praktische bezwaar is eigenlijk dan vooral het touchscreen, dat vind ik maar niks omdat ik het ding voornamelijk in mijn broekzak heb, lijkt me nogal beschadigingsgevoelig.
Design vind ik ook niet om over naar huis te schrijven trouwens :P

Ik wacht gewoon op de K850i, nog een week of twee oid.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Net met T-mobile gebeld. Hij zou deze week in de shops moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:43

Rio

Ik heb al een boek

n00bdani86 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:07:
Net met T-mobile gebeld. Hij zou deze week in de shops moeten komen :)
Zou moeten komen... jah. Seeing is believing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
TroonStaal schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:04:
Mja okee. Maar dan nog, een divxfilm kijken op zo'n schermpje :S Ik heb dat nooit begrepen, ook niet bij die andere mediaspelers.

Mijn meest praktische bezwaar is eigenlijk dan vooral het touchscreen, dat vind ik maar niks omdat ik het ding voornamelijk in mijn broekzak heb, lijkt me nogal beschadigingsgevoelig.
Design vind ik ook niet om over naar huis te schrijven trouwens :P

Ik wacht gewoon op de K850i, nog een week of twee oid.
Ja, dat heb ik ook, met dat touchscreen. Enfin, ben over.. kga ook voor de k850i. Alleen jammer van die qvga(!) filmpjes ipv vga..

btw. Bright heeft ook een eerste indruk: http://www.bright.nl/eerste-indruk-sony-ericsson-k850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
't is niet eens echt een touchscreen, meer een touchpad. wil niet bijdehand zijn maar als je iets erover wilt schrijven kom dan wel geloofwaardig over. moet zeggen dat ik niet veel aan de eerste indruk van Bright heb. met de review van newmobile kom je al een héél stuk verder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Jongens, ik ben bang dat ik jullie ga verlaten... :9

De K850i is werkelijk beeldschoon, ik zie geen echte nadelen behalve die vlekgevoeligheid. Maar ik ik zie ook weinig vernieuwingen ten opzichte van mijn K750i die al tweeënhalve jaar bestaat. De camera is verbeterd, display iets verbeterd, media-player verbeterd, en praktisch that's it. Nogmaals, een dijk van een toestel, maar het is niet superindrukwekkend. En ik wil toch wel iets om twee jaar mee te spelen. Mensen die geen K750/K800-achtige toestellen hebben gehad zou ik het zeker aanraden. De K750i was/is al perfect, en dit beauty is nog een stapje hoger.

Dus, ik ga op de W960i wachten. Ziet er ook prachtig uit, Smart Phone, 8GB, touchscreen. Enige wat minder is ten opzichte van de K850i is de camera (3mpx, nog steeds geweldig) en hij is wat groot (logisch voor zo'n compleet ding). Dus al met al ook geweldig. Hij zal wel behoorlijk duur worden, maar dat moet dan maar... :D

Wel even vraagje: Mijn abonement verloopt eind november, de W960i komt waarschijnlijk een paar weken later uit. Wat kan ik in de tussentijd doen? Prepaidkaartje kopen en tijdelijk op een ander nummer werken? Of zijn er andere/betere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Prepaid met nummerbehoudt (als je dat wil), dan zodra de W960 er is een abbo afsluiten ook weer met nummerbehoudt.

Lijk mij het simpelste :) .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
gewoon je abo door laten lopen en pas een nieuwe halen wanneer de 960 uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Idd, gewoon doorlaten lopen, en daarna verlengen/nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik had al een brief gestuurd dat ik mijn abo niet wilde verlengen, en dus na die twee jaar wilde beëindigen. Maar misschien dat ik hem inderdaad nog een maandje extra kan laten doorlopen, zal ik even naar informeren...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Kan dat niet, dat getuigt dan dat jouw provider ruk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Is hij ook, maar nu heeft hij een kans om zich te bewijzen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem zelf ook de w960i en mijn abbo is in november ook afgelopen. Ik verleng hem nog een maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Haha, ik ga van een Smartphone (eigenlijk PDA'achtige) terug naar een normale GSM. Het touchscreen is in de praktijk redelijk vervelend aangezien ik niet kon SMS'en op de fiets (daar zul je met de W960 geen last van hebben natuurlijk) en verder gebruikte ik de PDA functies maar weinig. Ding gaat nu fungeren als navigatiesysteem }:O

2Call kwam overigens met een heel vaag antwoord, maar zo te zien geldt de 50% korting op T-mobile abo's ook op de Flex abonnementen! Toestel is nog onbekend wanneer die leverbaar is, maar op de site staat nu binnen 10 dagen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ivo NL op 18-10-2007 15:05 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Tja iedereen roept maar wat. Ik schreef gisteren dat de T-mobile shops hem deze week zouden krijgen. Dus ik ben gisteren nog langs gegaan. Wat zei de dude bij de T-mobile shop:

"Ja al te krijgen is een groot woord, hij komt bij sommige verkopers mondjesmaat. Ga maar uit van het ergste geval, en dat is midden november. Als ie deze week zou komen dan had ik het geweten, en op het moment hoor ik er niks over :)" ( !! )

Pfft, SE Nederland, get your shit right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo week 42 is nu bijna ook om op 1 dag na en nog steeds geen K850i! Raar aangezien hij volgens SE wel al nu bijna 2 weken verkrijgbaar zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat je berichten ook op je geheugenkaart kan opslagen. Wilt dat dan zeggen dat ik er 5000 op kan slagen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Ivo NL schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:04:
Haha, ik ga van een Smartphone (eigenlijk PDA'achtige) terug naar een normale GSM. Het touchscreen is in de praktijk redelijk vervelend aangezien ik niet kon SMS'en op de fiets (daar zul je met de W960 geen last van hebben natuurlijk) en verder gebruikte ik de PDA functies maar weinig. Ding gaat nu fungeren als navigatiesysteem }:O

2Call kwam overigens met een heel vaag antwoord, maar zo te zien geldt de 50% korting op T-mobile abo's ook op de Flex abonnementen! Toestel is nog onbekend wanneer die leverbaar is, maar op de site staat nu binnen 10 dagen.
Het staat er gewoon duidelijk bij hoor. :P
Kijk bijvoorbeeld hier maar: http://www.2call.nl/quick...B_ID=303&PR_ID=588&DUUR=1

Bij 1 jarige abo's van Tmobile krijg je 3 maand 50% korting, bij 2 jarige abo's krijg je het hele 1e jaar (12 maand dus) 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk heb ik hem!:) vandaag gekocht in duitsland. super camera (goeie flitser), alleen videobeelden zijn wat minder. Voor de rest toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Waarom is ie overal verkrijgbaar behalve in Nederland? :)

Pietvliet, kan je niet ff wat meer bevindingen posten?

Hoe vind je de nieuwe touchbuttons en interface, call quality, etc etc.

[ Voor 53% gewijzigd door Dani86 op 18-10-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon is vergeleken met mn w810i groot. Volgens de specs zou hij minder dik zijn dan de w810 i maar dat is niet zo. Ze zijn allebei even dik.
Het is wel even wennen aan de touchbuttons. Maar dat duurt niet lang, ze werken gewoon goed.
Ik heb nog maar een paar keer gebeld, maar de kwaliteit is goed (merk geen verschil met w810i).
Er zit een mediatoepassing op, maar ik begrijp er echt niks van:( Ik ken nergens bestandsbeheer vinden, hoop dat die wel erop zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja, het kopieren van bestanden van pc naar phone gaat heel wat sneller dan de w810i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Jaloers!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
post wat eigen foto's is toch anders :). hoe zit het met het display :)? krasbestendig enz?

heel toevallig want gister was hier iemand met die Nokia van Titanium en krasbestendig display. t is nog echt ook want een maat van hem ging ongeveer 10 keer met een sleutel best hard tegen het schermpje krassen, niks aan t handje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Valt me trouwens op de site van 2call.nl op dat de toestelprijzen bij verlenging van T-mobile consequent duurder zijn dan een nieuw abonnement.
:?
Kijk maar

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:44
Voor verlenging kan je beter t-mobile bellen, dan krijg je wel een goede aanbieding. Ik zag vandaag trouwens een paar k850i's liggen bij gsm-shop in utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik hoop zo dat ze hem morgen in groningen hebben. Ik ben er nu al zo lang op aan het wachten en ik heb nu teninste tijd om dr een beetje mee te spelen. Anders scheur ik wel gewoon naar duitsland. Zet hem toch op engels...
Welke gsm shop was het btw, of heete die gewoon zo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 08-09 20:22
jaguarxj16 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:25:
Voor verlenging kan je beter t-mobile bellen, dan krijg je wel een goede aanbieding. Ik zag vandaag trouwens een paar k850i's liggen bij gsm-shop in utrecht.
wrong, kun je beter bv even gaan kijken op www.gsm-web.nl

voorbeeld :
Nokia n95, 2 jarig abo, 30 euro pmaand en ongeveer 100-150 euro bij lappen.

bij gsm-web,
20 euro pmaand en toetstel gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Het lijkt erop dat de verkrijgbaarheid in Duitsland ook niet echt 100% is

http://www.idealo.de/prei...-k850i-sony-ericsson.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
nou gsm-shop utrecht gebeld, maar die hebben hem niet, toen gsm-shop ede gebeld en die zegt in december,...wat een verstand hebben medewerkerks van een telefoonzaak zeg...pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Waarom jullie het uberhaupt nog aan winkelpersoneel vragen. Ik denk dat beschikbare info eerder hier op GoT staat dan dat het de meeste winkels bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
bij de groothandel zeggen ze dat SE de levering met 2 a 3 weken heeft uitgesteld. Ze verwachten hem nu begin/midden november. Exacte data kan niemand geven dus vertrouw gewoon ook niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
NEE! niet nog 2 weken :(

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ok that's it. Ik ga een andere telefoon kopen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

twisted :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm heeft nog niemand het toestel besteld bij BOL.com? Daar staat gewoon nog steeds 3-5 werkdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Het ziet er naar uit dat Sony Ericsson, Nokia trekjes begint te vertonen qua releasedata. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mail kreeg ik net binnen.

Beste bezoeker van NieuweMobiel.NL!

U ontvangt deze e-mail omdat u via www.nieuwemobiel.nl heeft aangegeven een bericht te willen ontvangen wanneer de Sony Ericsson K850i leverbaar is.

Dat is nu het geval! Het toestel is momenteel verkrijgbaar bij bestelmaar.nl via de volgende link:

http://www.newmobile.nl/e....php?Link_nr=402&Pnr=2089

Hieronder treft u een link aan naar NieuweMobiel voor informatie over het toestel en een overzicht van webshops die dit toestel leveren:

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d75c0b

Mocht u nog vragen hebben over het toestel of over deze mailing dan kunt u altijd bij ons terecht!

Met vriendelijke groet,

NieuweMobiel.NL
E-mail: info@nieuwemobiel.nl
Internet: http://www.nieuwemobiel.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Helaas is het toestel nog NIET leverbaar bij bestelmaar. Schieten we dus niets mee op. :/

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08 10:26
Vandaag ff naar de mediamarkt geweest en nagevraagd. Daar hadden ze een mail van sony ericsson, dat de wk850 in week 44 beschikbaar word! Dus nog ff wachten denk ik. Hopelijk dan ook beschikbaar bij t-mobile, als hij niet nog een x wordt uitgesteld........:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wat een onzin gedoe, en ik er maarr vanuitgaan m in de herfstvakantie te hebben :S ongeduldigheid heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
heb de media markt folder binnen gekregen, daar staat wel de k850i in aangeboden.
simlockvrij 489 euro.

gratis met 2-jarig vodafone 24 +internet, hi 30 +internet, T-mobile Flex 30 +internet, T-Mobile Relax 200 +internet.

verder staat er niks bij vermeld wat de andere prijzen zijn incl. abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
reAaa schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:33:
heb de media markt folder binnen gekregen, daar staat wel de k850i in aangeboden.
simlockvrij 489 euro.

gratis met 2-jarig vodafone 24 +internet, hi 30 +internet, T-mobile Flex 30 +internet, T-Mobile Relax 200 +internet.

verder staat er niks bij vermeld wat de andere prijzen zijn incl. abo.
Krantje van welke mediamarkt?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
geen idee, volges mij gewoon media markt algemeen. dichtsbijzijnde bij mij in de buurt is Breda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:44:
geen idee, volges mij gewoon media markt algemeen. dichtsbijzijnde bij mij in de buurt is Breda
MM Breda heeft hem niet hoor helaas
hij staat ook in de nieuwste folder van de BC maar daar zal ie er ook nog wel niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Ivo NL schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:37:
[...]

Krantje van welke mediamarkt?
Het is de landelijke flyer, dus geldt voor alle MM in het land.
Ze hebben hem ook al in het systeem staan, hij is er alleen nog niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat in de winkel zien moet je ook niet te veel van aantrekken. In de belcompany liggen ook gewoon dummy's achter het glas die en verdacht echt uit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ik weet al zeker dat ik m ga halen, maar toch wil ik m eerst even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bij de primafoon winkel in helmond geweest.. daar hadden ze slecht nieuws

door foute levering van sony ericsson word de k850 pas vanaf woensdag 31 oktober verwacht.. dit geld voor de gehele levering in nederland.. zo luiden het bericht van het hoofdkantoor

dus was op hi.nl staat over week 43 klopt ook niet..

word nog even wachte dus :( of hem in duitsland halen

vodafoon in helmond wist niks te zeggen over wanneer hij kwam

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Word redelijk gestoord hier van dat stomme SE NL. |:( :(

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik breng folders rond en de nieuwe lading folders voor maandag en dinsdag heb ik ook. En daarin staat in de mediamarkt folder dat hij te koop is. Voor de prijs wat ReAa ook zei

De dichtbijzijnde mediamarkt is voor mij middelburg maar ik denk dat dit wel voor heel nederland geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik geloof het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Nee, ik ook niet. :+

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet ga zelf maar eens voor een andere tel kijke
SE kan een boom op zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Kunnen jullie niet gewoon afwachten? Dit topic vol posten met 'ikkanniewachten'-posts brengt niet veel toegevoegde waarde met zich mee. Dit topic is niet bedoelt om je af te reageren; doe dat maar op iets/iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:49:
[modbreak]Kunnen jullie niet gewoon afwachten? Dit topic vol posten met 'ikkanniewachten'-posts brengt niet veel toegevoegde waarde met zich mee. Dit topic is niet bedoelt om je af te reageren; doe dat maar op iets/iemand anders.[/]
haha die is goed zeg 8)7

iedereen in dit topic (behalve jij dan)
is her en der in het land aan het informeren of de k850i er al is
iedereen wil hem het liefst gister nog hebben
dus laat ons lekker en reageer je eigen aub in een ander topic af(niet lullig bedoelt hoor) :O

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik vraag me af of SE managers op GoT kijken :+

Ff serieus nu, ik w8 het nog even af. Duurt het te lang, dan neem ik een ander toestel. Simpel. :)

Nu ga ik er niks meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:37:
Ik vraag me af of SE managers op GoT kijken :+

Ff serieus nu, ik w8 het nog even af. Duurt het te lang, dan neem ik een ander toestel. Simpel. :)

Nu ga ik er niks meer over zeggen.
deze kijken hier echt niet hebben wel wa beters te doen

we kunnen niet meer doen dan afwachten HELAAS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een folder gekregen van de Belcompany, en daar staat hij in.
Gratis bij een Hi 25 + eindeloos online abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

haha die is goed zeg 8)7

iedereen in dit topic (behalve jij dan)
is her en der in het land aan het informeren of de k850i er al is
iedereen wil hem het liefst gister nog hebben
dus laat ons lekker en reageer je eigen aub in een ander topic af(niet lullig bedoelt hoor) :O
Mjah heeft niet echt toegevoegde waarde om te melden dat je de gsm nog niet hebt en dat je toch maar opzoek gaat naar een andere.

Ik vind het een stuk interessanter als iemand de gsm in kwestie heeft en ons kan vertellen waar hij/zij de gsm heeft gekocht (dan bedoel ik wel in NL zelf) en voor hoeveel (eventueel icm welke abonnement).

Dus posten dat de gsm nog niet te koop is bij die winkel en ze vervolgens een datum geven wat je niet aanstaat heeft totaal geen zin.

Frustratie kan je ook wel ergens anders uiten :P

Kortom ik ben het wel eens met TinuX.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Hoe zit het trouwens me die nieuwe mediaplayeer, Ik had paar filmpjes gezien op youtube, waar ze het lieten zien. Maar nog niet echt super duidelijk, now playing, lijkt opt de walkman player 2.0. Maar de index niet. Die is volgens mij op flash gebasseerd.
Ook de rest is er in te vinden: video's en afbeeldingen. Ik ben heel benieuwd, want die vorige musicplayer van de k800 was echt bagger, daarom toen een w850 genomen. Daaar kun je geeen leidjes meer selecteren in de geopenden afspeeelluist, maar moest je terug naar het mene-->playlist en dan pas kon je hem openen..... Ook was hij gebasseerd op walkman player 1.0 ( of eig1.1, want diee van de w800 kon zelf nieet indexeren op artist, maar moest perce via mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was donderdag bij de MM Den Haag en daar hing hij al..
Verder niet naar gevraagd oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Ja, een dummy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Bliksem B schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:28:
Hoe zit het trouwens me die nieuwe mediaplayeer, Ik had paar filmpjes gezien op youtube, waar ze het lieten zien. Maar nog niet echt super duidelijk, now playing, lijkt opt de walkman player 2.0. Maar de index niet. Die is volgens mij op flash gebasseerd.
Ook de rest is er in te vinden: video's en afbeeldingen. Ik ben heel benieuwd, want die vorige musicplayer van de k800 was echt bagger, daarom toen een w850 genomen. Daaar kun je geeen leidjes meer selecteren in de geopenden afspeeelluist, maar moest je terug naar het mene-->playlist en dan pas kon je hem openen..... Ook was hij gebasseerd op walkman player 1.0 ( of eig1.1, want diee van de w800 kon zelf nieet indexeren op artist, maar moest perce via mappen
Wat is er bagger aan de muziekafspeelfunctie van een K800i :{
Vind het handiger dan de besturing van bijvoorbeeld een iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vanmiddag even in de MM Amsterdam, met het bewuste krantje.
Medewerker 1:
'Oh, daar weten we niets van'
Medewerker 2:
'Is er een nieuwe SE uit?'
Medewerker 3:
'Die zal volgende week wel binnen komen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
blijkt wel dat je niet op aan kunt van het winkelpersoneel, maarja het zijn ook maar mensen. je kunt tenslotte niet alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Hi belde me terug met een aanbieding zoals afgesproken (verlengen voor zelfde prijs als nieuw), de K850i was namelijk vanmorgen binnengekomen. Het ging om de groene, of de blauwe uberhaupt door Hi geleverd werd kon hij nog niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin erg te twijfelen of ik deze zal nemen of de w960i.
Qua menu is de k850i precies hetzelfde als me vorige w850i en me k750i en de W960i is qua design weer anders.
Moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

En ik twijfel weer tussen de groene en de blauwe. Blauw vind ik in eerste instantie mooier, maar de zilvere zijkant weer wat minder. Daarbij is de groene leverbaar binnen 3 - 5 werkdagen en is het maar afwachten of de blauwe uberhaupt leverbaar is via Hi. Denk dat ik vandaag maar weer eens de stad in duik om te kijken of ze 'm ergens hebben liggen... Volgens Hi had ik bij de Primafoon een aardige kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
PolluxDKB schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:47:
[...]

Wat is er bagger aan de muziekafspeelfunctie van een K800i :{
Vind het handiger dan de besturing van bijvoorbeeld een iPod.
Als je bijvoorbeeld de w850 gewend bent en je hebt eeen playlist van 50 nummers. Kon ik bij de w850 naaar beneden klikken met de cursor en liedje selecteren. Dit was ook bij de walkman 1.0 series, maar deze hebben ze eruit gehaald bij de normale telefoons, oa k800. Dus als je dan een liedje uit de playlist van 50 nummers wil halen, moet je eerst terug naar menu-->playlist-->select, of menu-->artist->album-->track. En dat telkens opnieuw. Dat vind ik een beetje jammer.

Maar de k850 heeft dit volgens mij allang weer goed gemaakt:D. Deze mediaplayer ziet er stuk toffer uit, met een heel wat meer functies. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

jbswinkels schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:22:
Hi belde me terug met een aanbieding zoals afgesproken (verlengen voor zelfde prijs als nieuw), de K850i was namelijk vanmorgen binnengekomen. Het ging om de groene, of de blauwe uberhaupt door Hi geleverd werd kon hij nog niet zeggen...
Hou ons op de hoogte :)

Lijkt me niet zo'n slimme zet btw. Er zijn toch al een boel mensen die de blauwe versie willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Bliksem B schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Als je bijvoorbeeld de w850 gewend bent en je hebt eeen playlist van 50 nummers. Kon ik bij de w850 naaar beneden klikken met de cursor en liedje selecteren. Dit was ook bij de walkman 1.0 series, maar deze hebben ze eruit gehaald bij de normale telefoons, oa k800. Dus als je dan een liedje uit de playlist van 50 nummers wil halen, moet je eerst terug naar menu-->playlist-->select, of menu-->artist->album-->track. En dat telkens opnieuw. Dat vind ik een beetje jammer.

Maar de k850 heeft dit volgens mij allang weer goed gemaakt:D. Deze mediaplayer ziet er stuk toffer uit, met een heel wat meer functies. _/-\o_
Of je doet pijltje naar links/rechts tot je het nummer ziet dat je wilt, op je drukt op de ''Terug'' toets, en komt meteen in de playlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

n00bdani86 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Hou ons op de hoogte :)

Lijkt me niet zo'n slimme zet btw. Er zijn toch al een boel mensen die de blauwe versie willen.
Ben in de stad (Eindhoven) geweest en ze hebben 'm nergens. De helft wist er niks van, de andere helft had 't over december (BC week 43/44 maar die hebben zitten slapen lijkt me 8)7). Vanmiddag belt de man van Hi terug.. Vraag me echt af of ie zich niet vergist.. Zelfs Primafoon wist nergens van. In het krantje van de Primafoon en MM werd ie overigs aangeboden met een Hi abbo en er stond een afbeelding van de blauwe bij. Ik snap 't ook niet meer.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

FYI: Net Hi gebeld, die krijgen hem de 31e binnen. In mijn geval kost hij bij een Hi50 contractverlenging voor 1 jaar met Eindeloos Online nog € 69,95 en dat vind ik bijzonder acceptabel. Ze kunnen nu alleen nog maar de prijzen zien, vanaf 31-10-07 kunnen er orders geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Die folders worden over het algemeen minimaal een week van de te voren al gemaakt.
Wat je vandaag in de bus krijgt, is begin vorige week al gedrukt.

Bij dit soort dingen moeten ze dus ook maar vertrouwen hebben, dat er daadwerkelijk geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Rio schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:44:
FYI: Net Hi gebeld, die krijgen hem de 31e binnen. In mijn geval kost hij bij een Hi50 contractverlenging voor 1 jaar met Eindeloos Online nog € 69,95 en dat vind ik bijzonder acceptabel. Ze kunnen nu alleen nog maar de prijzen zien, vanaf 31-10-07 kunnen er orders geplaatst worden.
Net belde Hi terug (omdat ik vanmiddag eerst nog 'n keer in de stad zou gaan kijken). Ik krijg 'n Hi25 abbo voor 20 euro/maand en betaal dan 39 euro voor 't toestel. (Heb nu ook al Hi dus eigenlijk is 't een verlenging voor de prijs - of zelfs nog goedkoper - van een nieuw abbo) Order is geplaatst en ik 'm krijg binen 3 tot 5 werkdagen. Het gaat om de groene, maar als ie niet bevalt kan ik 'm gratis retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jbswinkels schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:18:
[...]
Net belde Hi terug (omdat ik vanmiddag eerst nog 'n keer in de stad zou gaan kijken). Ik krijg 'n Hi25 abbo voor 20 euro/maand en betaal dan 39 euro voor 't toestel. (Heb nu ook al Hi dus eigenlijk is 't een verlenging voor de prijs - of zelfs nog goedkoper - van een nieuw abbo) Order is geplaatst en ik 'm krijg binen 3 tot 5 werkdagen. Het gaat om de groene, maar als ie niet bevalt kan ik 'm gratis retourneren.
Ik neem aan dat dat om een twee-jarige overeenkomst gaat?
En ik zou er niet heel hard op rekenen dat je 'm eind deze week hebt :/

[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 22-10-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Rio schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:28:
[...]

Ik neem aan dat dat om een twee-jarige overeenkomst gaat?
En ik zou er niet heel hard op rekenen dat je 'm eind deze week hebt :/
Inderdaad, 2 jaar. Eind van de week hoeft ook niet, maandag is nog steeds 3 - 5 werkdagen ;) Ik heb ook m'n twijfels, maar ik wacht 't af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb vandaag ook vanuit hi mobile ee telefoontje gehad dat het toestel pas na 31 oktober leverbaar is... dus ik moet ook helaas nog een aantal dagen wachten.. zit nu te klooien met een k750i met een brakke joystick.. als iemand daar nog wat tips voor heeft dan hoor ik het graag.. het kost nu iets teveel tijd om alle k750i topics te doorploegen..

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hmm... Ben nu toch aan het kijken naar de Nokia 5610 XpressMusic en Samsung G800. Gewoon omdat ik de Nokia wel mooi vind, en de K850i brengt niet zo heel veel verandering ten opzichte van mijn K750i (heb btw ook dat joystick probleem... :P). Samsung kan ik niet uitstaan, maar dit is letterlijk het enige model wat qua looks er wel goed uitziet. En 5 megapixel camera met 3x optische zoom (!). Maargoed, het is wel Samsung...

Ik ga morgen wel even langs de Media Markt in Enschede als ik tijd heb, zal wel laten weten of de K850i er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooooooehoooooe!!! Eindelijk is de verkoop los gebarsten. www.typhone.nl E439,-heeft ze op voorraad 1-5 werkdagen levering, viptronics.nl ook E471,17 (afhaalbaar mogelijk met meerdere vestigingen). Als het goed is bol.com ook E489,- 3-5 werkdagen levering. :P
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.