Nee zit er niet opVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:55:
[...]
dat je een wachtwoord moet invoeren voor je sms berichtjes kan lezen
Verwijderd
Ondanks dat ik 'm bijna steeds in een hoesje heb heb ik ook de eerste stofjes onder het lensglas...
Weet iemand of het ook mogelijk is om met de camera boven het scherm foto's te maken? Ik bedoel eigenlijk dat je je camera kan selecteren als je het toestel in "foto-modus" zet 
.
Hehe, bedankt, dat helpt inderdaaadVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:48:
[...]
tja dus ook niet waterdicht hahaha...
Tracks afspele mislukt? toestel uit zette en opnew aan helpt.![]()
G.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
[quote]NaZ- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:02:
Weet iemand of het ook mogelijk is om met de camera boven het scherm foto's te maken? Ik bedoel eigenlijk dat je je camera kan selecteren als je het toestel in "foto-modus" zet
Vroeg ik me ook af,maar volgens mij wordt die alleen gebruikt met videobellen
Vroeg ik me ook af,maar volgens mij wordt die alleen gebruikt met videobellen
Sorry, lukt nog steeds niet. Maar je mag het dan wel naar art_naz@yahoo.com sturen, heb ik 5 jaar geleden gebruikt toen Hotmail nog 2MB opslagruimte had, en Yahoo 250MB (dat later naar 1GB) vergroot werd. Goed dat ik het stabielere Gmail ondekte met handige features en 2GB+ opslag...Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:25:
@strombringer, ik kon jou ook geen bericht sturen via myreact, heb je als buddy toegevoegd en als het goed is kun je me nu wel een bericht sturen (ik had de optie uitgevinkt)
Maargoed, in ieder geval harstikke bedankt voor de moeite!
Iets anders, heb bij iemand met een Nokia gezien dat hij een sms'je kreeg als bevestiging dat jouw verzonden sms'je ontvangen is door de geadresseerde. Dus als hij zijn mobiel uitheeft, of bijv. de simkaart kapot is, krijg je die notificatie pas als hij/zij ook werkelijk jouw sms'je ontvangt. Nu heb ik in de SMS Settings de Delivery Report geactiveert, maar ik krijg helemaal geen notificatie dat de geadresseeerde mijn sms'je ontvangen heeft!
Don't live for pleasure, make life your treasure
- Vanmorgen heb ik eea aan muziek op mijn telefoon gezet via de pc, en het ghost-nummer blijkt verdwenen.SaphuA schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:22:
Een nummer dat ik verwijderde wordt nog wel in de lijst weergegeven, maar kan niet meer afgespeeld worden (dan kijg ik de melding mislukt). Ik kan hem ook niet opnieuw verwijderen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
- Een ander probleem/ergernis waar ik nu echter mee zit is dat ik steeds de vraag krijg of ik contacten van mijn SIM wil kopieren. Hier staan enkel wat standaard nummers van Hi op, en die moet ik er niet inhebben. Ik kan die melding alleen niet uitzetten, toch?
- Edit: En is het mogelijk een automatisch profiel in te stellen voor waneer je je oordopjes in de telefoon doet?
[ Voor 7% gewijzigd door SaphuA op 16-11-2007 09:11 ]
Heb je Hi/KPN? Die ondersteunen dat namelijk niet.Stormbringer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:16:
[...]
Iets anders, heb bij iemand met een Nokia gezien dat hij een sms'je kreeg als bevestiging dat jouw verzonden sms'je ontvangen is door de geadresseerde. Dus als hij zijn mobiel uitheeft, of bijv. de simkaart kapot is, krijg je die notificatie pas als hij/zij ook werkelijk jouw sms'je ontvangt. Nu heb ik in de SMS Settings de Delivery Report geactiveert, maar ik krijg helemaal geen notificatie dat de geadresseeerde mijn sms'je ontvangen heeft!
Verwijderd
Die melding over nummers van Sim kopieëren hoort vanzelf weg te gaan zodra je 1 nummer toevoegd aan je contactpersonen.SaphuA schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:01:
[...]
- Vanmorgen heb ik eea aan muziek op mijn telefoon gezet via de pc, en het ghost-nummer blijkt verdwenen.
- Een ander probleem/ergernis waar ik nu echter mee zit is dat ik steeds de vraag krijg of ik contacten van mijn SIM wil kopieren. Hier staan enkel wat standaard nummers van Hi op, en die moet ik er niet inhebben. Ik kan die melding alleen niet uitzetten, toch?
- Edit: En is het mogelijk een automatisch profiel in te stellen voor waneer je je oordopjes in de telefoon doet?
En ja, als je bij profielen kijkt staat er volgens mij een profiel 'handsfree'. Die kan je als het al niet het geval is ook instellen om automatisch geactiveerd te worden bij het inpluggen van oordopjes.
Dat is hem! Thanks!Rio schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:07:
[...]
Heb je Hi/KPN? Die ondersteunen dat namelijk niet.
Verwijderd
Voor de personen over het videobellen:
Als je naar je menu gaat, en vervolgens naar je agenda..
zie je daar een optie "Video-Oproep". Daarin kun je spelen met je tweede camera.
Als je naar je menu gaat, en vervolgens naar je agenda..
zie je daar een optie "Video-Oproep". Daarin kun je spelen met je tweede camera.
Telefonisch bestellen bij T-Mobile is ook niet echt een succes. Ik zit nu 11 dagen te wachten, waarvan 9 werkdagen, op mijn K850i. Ik belde ze vandaag, zeggen ze me doodleuk dat het 14 dagen kan duren. In de offerte die ik vorige week ontvangen heb staat dat ze hem leveren binnen 10 werkdagen. Slecht dus in vergelijking met 2Call, goedkoper misschien maar wel trager dus.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
De C button werkt als delete knop bij bestanden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:19:
Nvm
Edit: Ik haat het niet hebben van een delete button
lolVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:01:
[...]
De C button werkt als delete knop bij bestanden.
Dat is wel even wennen als je een NOKIA gewend bent; ook problemen met het locken van je toetsenbord? hahaVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:19:
Nvm
Edit: Ik haat het niet hebben van een delete button
Nog steeds geen nieuws over het internetten met de verbinding van je computer via Bluetooth?
Verwijderd
Hier nietStormbringer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:53:
Nog steeds geen nieuws over het internetten met de verbinding van je computer via Bluetooth?
Damn! Waarom heeft SE dat ook niet ergens duidelijk staan? Dat hoort toch gewoon bij de mogelijkheden van de telefoon, en de gebruiker/koper moet er toch gewoon gebruik van kunnen maken?
Maargoed, even wat anders: Ik synchroniseer mijn adresboek van de computer met de K850i via iSync, gaat allemaal prima, maar wat ik jammer vind is dat de reminders niet geactiveert zijn. Graag zou ik al mijn agenda-punten standaard met een reminder van een uur vantevoren willen hebben. Maar ik zie helaas niet zo'n optie... Weet iemand hier heel toevallig meer van? Of enige tips?
Maargoed, even wat anders: Ik synchroniseer mijn adresboek van de computer met de K850i via iSync, gaat allemaal prima, maar wat ik jammer vind is dat de reminders niet geactiveert zijn. Graag zou ik al mijn agenda-punten standaard met een reminder van een uur vantevoren willen hebben. Maar ik zie helaas niet zo'n optie... Weet iemand hier heel toevallig meer van? Of enige tips?
Ja ik probeer 't ook. Maar dan niet via bluetooth
. Heb Orange Music en zou kunnen internetten en tv kijken via UMTS. Alleen geen idee waar en hoe ik dat moet instellen
. Via de Orangewebsite wordt ik ook niet wijzer. Maandag maar ff naar een Orange-dealer lopen
.
Verwijderd
Frunnik schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:05:
[...]
Dat is wel even wennen als je een NOKIA gewend bent; ook problemen met het locken van je toetsenbord? haha
offtopic:
Eh
Het ging over het forum van Tweakers 
Ik had ergens op gereageerd, maar bleek crap te zijn, wou ik me post verwijderen.. Maar dat kon ik dus wel shaken
Wat betreft de telefoon, ik ben een liftime Sony Ericsson liefhebber en een Nokia verafschuwer
Waarom? Ik haat de Nokia menu structuren 
Eh
Ik had ergens op gereageerd, maar bleek crap te zijn, wou ik me post verwijderen.. Maar dat kon ik dus wel shaken

Wat betreft de telefoon, ik ben een liftime Sony Ericsson liefhebber en een Nokia verafschuwer

Ontopic: Telefoon begint steeds meer te bevallen, steeds meer leukere functies te ontdekken die ik niet had bij mijn K750i. Alleen jammer dat veel Ebay'ers niet willen reageren op een bestelling.(Hard plastic cover / audio cable)

Dat irriteerd me toch wel mateloos; wil je nou geld verdienen of hoe zit dat?!

Nieuwe firmware komt waarschijnlijk in januari;
http://www.sonyericsson.c...rview/mbs-100?cc=nl&lc=nlIf you have purchased a K630i, K850i, V640i, or W910i please update your firmware in the next release in January 2008 for optimal performance.
Verwijderd
Daar zullen de mensen die last van bugs hebben niet blij mee zijn denk ik.P.K. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:07:
Nieuwe firmware komt waarschijnlijk in januari;
[...]
http://www.sonyericsson.c...rview/mbs-100?cc=nl&lc=nl
Persoonlijk nog niet 1 probleempie gehad gelukkig.
Verwijderd
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121
Lijstje met bugfixes voor de komende firmware release? Lijkt me eigelijk ook niet zo up-to-date by the way, gezien dat er op de website van SE idd staat dat die verschijnt in januari '08.
En nog iets wat ik mij afvraag.. hoe kan dit?
Duitse versie:
http://www.abload.de/image.php?img=dsc00002t32.jpg
Lijstje met bugfixes voor de komende firmware release? Lijkt me eigelijk ook niet zo up-to-date by the way, gezien dat er op de website van SE idd staat dat die verschijnt in januari '08.
En nog iets wat ik mij afvraag.. hoe kan dit?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 12:46 ]
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:09:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=157121
En nog iets wat ik mij afvraag.. hoe kan dit?Duitse versie:
"25/10/07" <-- het is niet die van januari als je dat soms dachtR1CA037
- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available)
"(Not generally available)" <--- dat is wel naar
voor de mensen die het willen checken, ga naar het service menu door de volgende toetsen combinatie in te drukken: >*<<*<* en ga dan naar Service info en dan Software info (engels, ik heb m in het engels staan, Nederlands vind ik kut, en bovendien kan ik al prima Nederlands
Ik wil dat ook!! Dat ding gaat heel erg hakketakkerig, maar ik weet niet of ze dat daarmee fixenImprovements / Changes
- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.
looll, heeft iemand dit al eens meegemaakt?(Bugs)
- The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures.
Zou dit met dat "bewerking is mislukt" gedoe te maken hebben? Trouwens, als ik een USB stick in mijn PC werp, dan vraagtie soms om hem te scannen voor fouten en het dan te fixen, het zelfde gebeurd als ik mijn telefoon aansluit, misschien een tip om eens te proberen, misschien dat je dan af bent van die "bewerking is mislukt" berichies(Bugs)
- Corruption of the file system can occur affecting photos, applications etc
wow! dit staat tussen de bugs(Bugs)
- Video is of lower quality than the K800

Ja hier heb ik dus ook min of meer last van, ik heb zeg maar een aantal podcast bestanden er op gezet in de podcasts folder (wat een enorm gedoe was om op mijn telefoon te zetten, ging tergend langzaam en steeds resette de connectie ofzo waardoor hij de overdracht niet kon voltooien). Maar ten eerste werkte dat niet goed omdat ze in de Media Player niet bij de categorie Podcasts verschenen, maar wel gewoon bij Tracks, en het doorspoelen of resumen van een podcast zorgt voor problemen. (Radio 538 Dance Department Podcasts in MP4 formaat) Als je doorspoelt of resumet dan hapertíe ENORM!(Bugs)
- Phone doesnt support some Mp4 files and doesnt support some jpeg photos.
[ Voor 46% gewijzigd door Oli4 Hokke op 18-11-2007 13:13 ]
Wie heeft z'n K850i verkregen met een t-mobile abbo, en wie o wie heeft ook de voucher voor een gratis 2gb memorystick ingestuurd?
Ik heb de mijne 29 oktober opgestuurd, en ik heb er nog niks over gehoord ( 3 weken geleden ).
Duurt het bij jullie ook zo lang?
Ik heb de mijne 29 oktober opgestuurd, en ik heb er nog niks over gehoord ( 3 weken geleden ).
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ik ga hem vandaag op de bus doen. Maar heb je er absoluut niks over gehoord? Ook geen bevestiging ofzo?
Verwijderd
Dag lieve k850i liefhebbers,
Even een vraagje over dat auto draaien van foto's.. Bij mij werkt dat niet altijd, soms blijven ze staan en draaien ze niet mee. Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand hoe ikd it kan verhelpen?? De functie staat natuurlijk wel gewoon aan
Groetjes
Even een vraagje over dat auto draaien van foto's.. Bij mij werkt dat niet altijd, soms blijven ze staan en draaien ze niet mee. Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand hoe ikd it kan verhelpen?? De functie staat natuurlijk wel gewoon aan
Groetjes
Verwijderd
Je moet wel zorgen dat je de telefoon helemaal verticaal draait en dat je het scherm niet (ook al is het maar een beetje) naar boven gericht houdt, maar echt naar de zijkant. Dan zou die toch echt moeten draaien en daarna kun je het scherm wel weer wat naar naar boven laten draaien.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:26:
Dag lieve k850i liefhebbers,
Groetjes
jan00bdani86 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:52:
zou dat kaartje trouwens sneller zijn dan de halve gig die er nu in zit? Vind het verschil tussen foto's maken naar telefoongeheugen of naar memorystick wel erg groot...
ff een stukje vliegen
Voert die telefoon zelf een soort van foto nabewerking uit? Als ik de foto's op 5mp zet en dan (binnenshuis genomen, buiten nog niet getest) op de computer bekijk lijkt het net of de functie sharpen in Photoshop 20x te vaak is uitgevoerd, maw. uitgebeten randen en rare pixel fouten als je hem op 100% bekijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Tobiaz op 18-11-2007 19:35 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Verwijderd
Ik heb die halve gig die er bij zat eigenlijk nooit gebruikt omdat ik er direct een sandisc 2 gig in heb gestopt, maar bij die kaart is er niet echt een merkbaar verschil tussen opslaan op in het telefoon geheugen of de kaart.ArnoudBM schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:15:
[...]
ja
zou dat kaartje trouwens sneller zijn dan de halve gig die er nu in zit? Vind het verschil tussen foto's maken naar telefoongeheugen of naar memorystick wel erg groot...
Dat is idd die "bewerking is mislukt" melding. Bij de K800i kon het ook gebeuren in het begin, bij latere updates hebben ze dat er uit gehaald, en kon het niet meer gebeuren. Echter als je het eenmaal hebt kom je er niet meer vanaf, niet met een firmware update iig.Oli4 Hokke schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:59:
[...]
Zou dit met dat "bewerking is mislukt" gedoe te maken hebben? Trouwens, als ik een USB stick in mijn PC werp, dan vraagtie soms om hem te scannen voor fouten en het dan te fixen, het zelfde gebeurd als ik mijn telefoon aansluit, misschien een tip om eens te proberen, misschien dat je dan af bent van die "bewerking is mislukt" berichies
Best slordig dus dat het er nu wéér inzit.
Ik heb hem gelukkig nog niet, bij m'n K800i had ik hem wel. Hopelijk komt ie ook niet voor die firmware update, anders moet je telefoon helemaal opnieuw geflasht worden. Dan ben je óf twee weken je telefoon kwijt, óf je ken wachten tot je het zelf kan doen.
Gelukkig gebruik ik weinig van die applicaties/games, alleen af en toe Gmail checken, en dat kan ook gewoon via de internetbrowser.
Nope, niks van gehoord, zelfs geen bevestiging. Ben het wel gewend van Sony Ericsson customer support, traagheid.Stormbringer schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:28:
Ik ga hem vandaag op de bus doen. Maar heb je er absoluut niks over gehoord? Ook geen bevestiging ofzo?
Ik vind de foto's trouwens niet ( veel ) mooier dan die van de k800i, alleen de resolutie is hoger. Verder vond ik de K800i lekkerder in gebruik. De k800i is imo een betere telefoon dan de K850i.
Verwijderd
Hier nog wat foto's met de k850i gemaakt:n00bdani86 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:06:
[...]
Nope, niks van gehoord, zelfs geen bevestiging. Ben het wel gewend van Sony Ericsson customer support, traagheid.
Ik vind de foto's trouwens niet ( veel ) mooier dan die van de k800i, alleen de resolutie is hoger. Verder vond ik de K800i lekkerder in gebruik. De k800i is imo een betere telefoon dan de K850i.
http://www.wijhenke.com/e...m_viewtopic.php?1679.last
http://www.wijhenke.com/e...m_viewtopic.php?1685.last
Close-ups zijn altijd zo verschrikkelijk goed bij de SE's... 
Heb eigenlijk geen problemen gehad met de telefoon. Alleen mag de Media Player wel wat sneller van mij, dus januari is best ver weg...
EDIT: Als ik met Reveal de gegevens van een aantal foto's bekijk, zie ik dat sommige foto's genomen met een K750i een ISO van 800 hebben! Bij de K850i kun je maximaal ISO 400 kiezen. Is dat een fout van het programma, of kun je bij de K850i handmatig max. ISO 400 gebruiken, maar kan het toestel wel een hogere ISO automatisch gebruiken?
Heb eigenlijk geen problemen gehad met de telefoon. Alleen mag de Media Player wel wat sneller van mij, dus januari is best ver weg...
EDIT: Als ik met Reveal de gegevens van een aantal foto's bekijk, zie ik dat sommige foto's genomen met een K750i een ISO van 800 hebben! Bij de K850i kun je maximaal ISO 400 kiezen. Is dat een fout van het programma, of kun je bij de K850i handmatig max. ISO 400 gebruiken, maar kan het toestel wel een hogere ISO automatisch gebruiken?
[ Voor 45% gewijzigd door Stormbringer op 18-11-2007 23:47 ]
Verwijderd
heb hem een dag. vind het een leukding. alleen de fotos zijn donker! en krijg die irritante tmobile screensaver er nie af iemand idee?
Helemaal niet. Het lijkt vaak alleen spectaculair omdat je van dichtbij een scherpe foto maakt, maar elke telefoon met autofocus kan een goede macrofoto maken. En daarnaast is de foto op 100% nog steeds niet echt mooi.Stormbringer schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:24:
Close-ups zijn altijd zo verschrikkelijk goed bij de SE's...
[ Voor 7% gewijzigd door MarcoC op 19-11-2007 09:06 ]
Ik heb dezelfde dag dat ik de telefoon heb gekregen direct de voucher ingevuld en op gestuurd. Het was rond 25-10-2007.
zit echter weer te twijfelen of deze telefoon het wel waard is. aan de ene kant heb ik wel 10 maanden in totaal gewacht op een degelijke mobiel. eerst wou ik graag de k810i,, net toen die uit was werd dit aangekondigd. nu toch niet iedereen uiterst positief is over dit toestel begin ik weer te twijfelen of ik niet gewoon beter de k810i kan nemen. stukken goedkoper en maakt foto's van dezelfde qualiteit. en filmpjes maken is ook een leuke +. oh en btw Stof op de lens zal je geen last van hebben, zoja dan is t toch makkelijk schoon te maken.
Als iemand mij belt en ik probeer met de volume knop het spraakvolume harder te zetten, gebeurt er echt gewoon helemaal niets en blijft de persoon die ik aan de andere kant hoor gewoon ontzettend zacht staan. De knop werkt wel als ik hem gebruik bij de camera om in en uit te zoomen. Maar het spraakvolume harder zetten werkt dus niet. Wat zou hier het probleem kunnen zijn?
Jawel, maar als je het met andere telefoons vergelijkt presteert SE altijd opmerkelijk beter t.o.v. Nokia/Samsumg. Dat was bij de K750i zo, bij de K800i, en nu ook bij de K850i.MarcoC schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:06:
[...]
Helemaal niet. Het lijkt vaak alleen spectaculair omdat je van dichtbij een scherpe foto maakt, maar elke telefoon met autofocus kan een goede macrofoto maken. En daarnaast is de foto op 100% nog steeds niet echt mooi.
Er begint zich btw. steeds meer stof te verzamelen, tussen de lens en de behuizing.
Ik denk dat het in het nieuwe jaar toch een nieuwe telefoon wordt, de K850 valt me toch echt zwaar tegen.
Ik denk dat het in het nieuwe jaar toch een nieuwe telefoon wordt, de K850 valt me toch echt zwaar tegen.
- Weet iemand wat die dingen hieronder zijn? IN HET ROOD
- Kan iemand kalender waarschuwingsgeluid aanpassen?
*weg*
Het vraagt om inlog, aan iedereen... erg irritant.
- Kan iemand kalender waarschuwingsgeluid aanpassen?
*weg*
Het vraagt om inlog, aan iedereen... erg irritant.
[ Voor 35% gewijzigd door Ginz op 20-11-2007 09:49 ]
Nou in ieder geval iets waar ik blijkbaar voor moet inloggen, want een refresh van deze pagina (de forumpagina dus) genereert al twee inlogschermen. Volgens mij moet je hier een ander adres gebruiken, eentje die publiekelijk toegankelijk is.remix999 schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:42:
ff een stukje vliegen
Verwijderd
Gebruik:
http://members.home.nl/celiktas4/test.jpg
en:
http://members.home.nl/celiktas4/test2.jpg
En verwijder die andere 2 aub
http://members.home.nl/celiktas4/test.jpg
en:
http://members.home.nl/celiktas4/test2.jpg
En verwijder die andere 2 aub
ik vermoed dat dat je lichtmeting is.en die login bestaat nog steeds.
Ik vind de foto's echt lelijk nogmaals, mijn k750i maakte nog mooiere fotos
Verwijderd
wat gaat het nou worden? wel of niet symbian os op de sony?Snirpo schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:55:
[...]
Nee want er zit geen symbian besturingssysteem op de K850
"De Sony Ericsson K850i beschikt over een symbian operating system, waardoor de GSM geschikt navigatiesystemen als Tom Tom en Route66. Ook het plaatsen van andere software op de GSM is daarom ook geen probleem. "
(zie byzonderheiden op o.a. deze site: http://www.typhone.nl/gsm...i-velvet-blue/abonnement/)
Nee dat werkt wel, t is gewoon zo korrelig als wat allemaal op 100% vind ik echt jammer.wiene schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:24:
Autofocus misschien??
En dat gezeur over de foto-kwaliteit begint vervelend te worden. Ja, het kan beter, en dat zal het waarschijnlijk ook zijn met de nieuwe firmwire. Maar dan nog is de kwaliteit super! En anders doe je iets fout. En no way dat de K750i op welk vlak dan ook beter is...
Links naast het ledje (onder de xenon flits) zit een kleine sensor voor de macrofunctie van het toestel.remix999 schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:42:
volgens een review site.
en vraagje van mij:
*zit er standaard een 512mb kaartje bij? hoeveel foto's van de k850i kun je hier gemiddeld op kwijt
Killah dat is erg algemeen, hangt van de resolutie af.
ik bedoel gewoon hoogste resolutie, hoeveel MB is de gemiddelde foto die met de k850i word genomen want hier kan nogal eens verschil in zitten bij verschillende merken en camera's en dergelijke met dezelfde aantal megapixelsreAaa schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:36:
Killah dat is erg algemeen, hangt van de resolutie af.
Verwijderd
die van mij zitten gemiddeld rond de 1,3Mb per foto. maar dit kan erg varieeren.
Heeft er al iemand meer last van dat het keypad gedeelte een beetje omhoog komt.Hier bedoel ik het vierkante zwarte gedeelte aan de voorkomt mee waar de toetsen zitten. Vooal in het donker zie je het goed want er komt steeds meer licht tussen de naden vandaan.
Heeft er al iemand meer last van dat het keypad gedeelte een beetje omhoog komt.Hier bedoel ik het vierkante zwarte gedeelte aan de voorkomt mee waar de toetsen zitten. Vooal in het donker zie je het goed want er komt steeds meer licht tussen de naden vandaan.
Verwijderd
Ja er zit standaar een 512mb kaartje bij! En daar kan je een hele meut van die foto's op kwijt.KillaH87 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:15:
[...]
en vraagje van mij:
*zit er standaard een 512mb kaartje bij? hoeveel foto's van de k850i kun je hier gemiddeld op kwijt
Desondanks heb ik er direct een 2gb kaartje bij gekocht omdat ik mn telfoon ook veel voor muziek gebruik
mooi, aan 512mb heb ik in het begin in ieder geval wel genoeg (heb nu bijna 2 jaar mijn nokia n70 met het bijgeleverd 64mb kaartje en in principe wel genoeg aan gehad tenzij ik 15 min film had want dan was die vol)Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:54:
[...]
Ja er zit standaar een 512mb kaartje bij! En daar kan je een hele meut van die foto's op kwijt.![]()
Desondanks heb ik er direct een 2gb kaartje bij gekocht omdat ik mn telfoon ook veel voor muziek gebruik
Hebben anderen ook via T-Mobile hun telefoon besteld. En zat bij jullie de simkaart in de doos? Kan dat #$#$-ding niet vinden...
als je die 2GB stick bedoelt, die moet je aanvragen via een formulier
Eeh nee... De simkaart, niet de geheugenkaart. Ik heb verlengd dus ik heb mijn oude simkaart nog. Maar ik zou een nieuwe simkaart krijgen vanwege PIT.KillaH87 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:44:
als je die 2GB stick bedoelt, die moet je aanvragen via een formulier
Jep, ik ook, no big deal, kwestie van fabriekstoleranties lijkt mij. Echt storen doet het me niet, zo uitvoerig kijk ik misschien nu nog naar mn telefoon, dat dat soort dingen me opvallen, maar over een maandje kan het me echt niet meer schelen. Als t echt verkeerd is heb je daarvoor garantie.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:18:
Wie heeft er ook veel stof op de lens inmiddels?
Absoluut niet (meer) mee eensTobiaz schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:15:
ik vermoed dat dat je lichtmeting is.en die login bestaat nog steeds.
Betreffende de opmerkingen over het klokje waneer je telefoon standby staat: dit kan dus wel!
Ik weet alleen niet hoe
Vandaag toen ik de telefoon uit mijn zak haalde zag ik wel delijk een klokje links boven in de hoek. Wellicht een softwarefout waardoor hij niet standaard wordt weergegeven of ik heb een magische toetscombinatie ingevoerd. Maar het is fijn om te weten dat het in ieder geval kan. Nu nog weten hoe
PS: Kan een mod die fotos verwijderen?
Ik weet alleen niet hoe
Vandaag toen ik de telefoon uit mijn zak haalde zag ik wel delijk een klokje links boven in de hoek. Wellicht een softwarefout waardoor hij niet standaard wordt weergegeven of ik heb een magische toetscombinatie ingevoerd. Maar het is fijn om te weten dat het in ieder geval kan. Nu nog weten hoe
PS: Kan een mod die fotos verwijderen?
Verwijderd
gewoon op de volume knop drukken,dan zie je dat klokje,en nog steeds geen stof achter me lens
Hem hem precies 1 week nu.
Hem hem precies 1 week nu.
Verwijderd
Heb inmiddels ook 1 grote en iets van 3 kleinen00bdani86 schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:31:
Wie heeft er ook veel stof op de lens inmiddels?

Tijdens het luisteren naar een mp3 in mediaplayer kreeg ik een kleine thumbnail waarschijnlijk van album van dat mp3. Ik heb er verder geen thumbnails ofzo gekopieerd op de telefoon, hoe kan het toestel aan die foto komen? als het met trackID gaat moet ik het eerst goedkeuren om verbinding te maken dacht ik... iemand idee?
't lijkt een zeer triviale vraag, maar ik kan het toch nergens terugvinden:
Wat wordt meegeleverd in de doos van de K850i?
Naast accu, telefoon, handleiding, software & lader bedoel ik dus.
Vooral de headset is interessant voor mij; welke wordt meegeleverd?
Er zijn vast genoeg gebruikers hier die de T-Mobile gelockte versie hebben en mij bovenstaande kunnen vertellen
Wat wordt meegeleverd in de doos van de K850i?
Naast accu, telefoon, handleiding, software & lader bedoel ik dus.
Vooral de headset is interessant voor mij; welke wordt meegeleverd?
Er zijn vast genoeg gebruikers hier die de T-Mobile gelockte versie hebben en mij bovenstaande kunnen vertellen
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Verder krijg je zo'n normaal headsetje bij, waar je niet echt veel mee kunt. Ik zou zo'n HPM-90 setje nemen. De oordopjes zijn prima, en je kan zelf van alles in die 3.5mm connector stoppen...
@remix999: Op één of andere manier is die hoes aan je mp3 gekoppeld op je computer. Maar ik vind het ook vaag. Want in iTunes en ook gewoon als ik in Finder ("verkenner") door de mp3's blader hebben AL mijn mp3's een albumhoes. Op de telefoon echter heeft 15% het...
@remix999: Op één of andere manier is die hoes aan je mp3 gekoppeld op je computer. Maar ik vind het ook vaag. Want in iTunes en ook gewoon als ik in Finder ("verkenner") door de mp3's blader hebben AL mijn mp3's een albumhoes. Op de telefoon echter heeft 15% het...
Idd, die albumhoezen zijn vreemd. Maar dat komt door een 1 of andere verwijzing in het mp3 bestand... Headset is trouwens wel perfect, ook op de fiets kan de ander me goed verstaan! -Stormbringer schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:43:
Verder krijg je zo'n normaal headsetje bij, waar je niet echt veel mee kunt. Ik zou zo'n HPM-90 setje nemen. De oordopjes zijn prima, en je kan zelf van alles in die 3.5mm connector stoppen...
Android fanboy
Talita: Thnx, dat had ik al eerder geprobeerd maar toen kreeg ik niets.
Remix: Die afbeeldingen worden in de tags van je muziekbestanden opgeslagen. Een mooie applicatie om je tags te beheren is mp3tag (http://www.mp3tag.de/en/). Met dit progamma kun je zelfs albumgegevens ophalen van bijv. Amazon.com
Overigens heb ik niets te klagen over fotokwaliteit. Kunnen de mensen die klagen misschien met wat voorbeelden komen? Dat lijkt me handiger dan enkel gezeur.
Remix: Die afbeeldingen worden in de tags van je muziekbestanden opgeslagen. Een mooie applicatie om je tags te beheren is mp3tag (http://www.mp3tag.de/en/). Met dit progamma kun je zelfs albumgegevens ophalen van bijv. Amazon.com
Overigens heb ik niets te klagen over fotokwaliteit. Kunnen de mensen die klagen misschien met wat voorbeelden komen? Dat lijkt me handiger dan enkel gezeur.
Dus dat is het albumcovermysterieSaphuA schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:02:
Talita: Thnx, dat had ik al eerder geprobeerd maar toen kreeg ik niets.
Ik stond laatst al raar te kijken dat bij drie nummers van The Gathering (In Motion #1 en Sand and Mercury) er de albumhoes bij werd getoond terwijl er dus geen plaatje was meegeupload. Terwijl bij de rest van mijn mp3's er dus geen albumcover te zien was.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar ik drivers van broadcom/widcomm kan downloaden. Ik lees op veel plekken dat dit de meest ideale software is voor je BT adapter.
Ik heb een MSI bluetooth 2,0 dongle 100m, deze is toch compatible met broadcom.
Iemand suggesties?
Ik heb een MSI bluetooth 2,0 dongle 100m, deze is toch compatible met broadcom.
Iemand suggesties?

Zoeken op "widcom bluetooth driver" bij onze grote vriend Google (spelfout intended) levert de eerste hit op: linkje
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Gisteren de post een briefje in de bus geduwd, nietmand thuis blabla 
Afzender is Ceva Logistics, is dit het bedrijf dat de verzendingen van T-Mobile voor z'n rekening neemt?
Indien dit zo is, is mijn k850i al gearriveerd
vandaag effe ophalen
Afzender is Ceva Logistics, is dit het bedrijf dat de verzendingen van T-Mobile voor z'n rekening neemt?
Indien dit zo is, is mijn k850i al gearriveerd
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Weet iemand al hoe je het "Bewerking mislukt" probleem van Applicaties en Games op kan lossen?
Ik was vannochtend aan het smsen toen mijn telefoon ineens helemaal vast liep. Ik kon niets anders meer dan de baterij er uit halen en opnieuw aan zetten. TOen hij opnieuw aan stond wou ik naar mijn postvak in maar daar kreeg ik ook de melding " Bewerking mislukt" en dat ook bij Games en Applicaties. Toen voor zover het ging nog mijn nummers en kalender gebackupt met de PC Suite toen geheugenkaartje geformateerd en toen een volledige master reset uitgevoerd. Kwam toen weer wel in mijn postvak in maar nog steeds niet in mijn games en applicaties. Ik heb toen naar SE gebeld daar werd mij verteld dat ik de software opnieuw op mijn telefoon kon laten zetten bij het KPN Buisiness center. Ik daar naartoe. Dat konden ze daar niet. Alleen nieuwere software. Toen weer naar SE gebeld. zeggen ze: "Dat komt doordat je spelletjes geinstalleerd heb. En als ze het niet kunnen dan moet je maar wachten tot de nieuwe firmware update"
Maar met die spelletjes werkte het altijd goed tot hij vannochtend vastliep met smsen dus lijkt me stug.
Als iemand al een oplossing heeft gevonden is mijn dank groot
Ik was vannochtend aan het smsen toen mijn telefoon ineens helemaal vast liep. Ik kon niets anders meer dan de baterij er uit halen en opnieuw aan zetten. TOen hij opnieuw aan stond wou ik naar mijn postvak in maar daar kreeg ik ook de melding " Bewerking mislukt" en dat ook bij Games en Applicaties. Toen voor zover het ging nog mijn nummers en kalender gebackupt met de PC Suite toen geheugenkaartje geformateerd en toen een volledige master reset uitgevoerd. Kwam toen weer wel in mijn postvak in maar nog steeds niet in mijn games en applicaties. Ik heb toen naar SE gebeld daar werd mij verteld dat ik de software opnieuw op mijn telefoon kon laten zetten bij het KPN Buisiness center. Ik daar naartoe. Dat konden ze daar niet. Alleen nieuwere software. Toen weer naar SE gebeld. zeggen ze: "Dat komt doordat je spelletjes geinstalleerd heb. En als ze het niet kunnen dan moet je maar wachten tot de nieuwe firmware update"
Maar met die spelletjes werkte het altijd goed tot hij vannochtend vastliep met smsen dus lijkt me stug.
Als iemand al een oplossing heeft gevonden is mijn dank groot
Telefoon moet idd opnieuw geflasht worden, dat kunnen ze bij een SE Service Center.
Ik weet niet of je daar zelf zo binnen kan stappen, als je het onder garantie doet ben je namelijk gelijk 2 weken je telefoon kwijt.
Een firmware update zal dat probleem waarschijnlijk niet oplossen, was bij de K800i tenminste niet zo.
Ik weet niet of je daar zelf zo binnen kan stappen, als je het onder garantie doet ben je namelijk gelijk 2 weken je telefoon kwijt.
Een firmware update zal dat probleem waarschijnlijk niet oplossen, was bij de K800i tenminste niet zo.
Verwijderd
Heb al meerdere mensen gelezen over dat probleem en hoe het op te lossen is, maar heb tot nu toe geen zin gehad om iets te posten en daarna vergat ik het steeds ;p Bij deze dus.
Het IS ZELF op te lossen! Dit is echter niet gratis. Bij XXX en XXX is het mogelijk je telefoon te flashen. Dit kost je echter wel respectievelijk 10 of 7 euro. Volgens mij ondersteund XXX de SE K850i nog niet meer XXX wel.
Behalve dat je die foutmelding op die manier weg krijgt, kun je op deze manier ook je telefoon unbranden! Voor de mensen die daar dus genoeg van hebben kan dit ook een oplossing zijn
Hou er wel rekening mee dat hiermee (officieel) je garantie vervalt. Ben er vrij zeker van dat ze het toch niet kunnen zien en er anders niet op letten, maar wees gewaarschuwd. Heb het zelf met mijn K800i gedaan om te unbranden en dat werkte perfect.
Dit kan dus een goeie oplossing zijn voor mensen die echt die branding van hun telefoon af willen, of van die foutmelding af willen maar geen zin hebben om hun telefoon minstens 2 weken kwijt te zijn (ben m'n K800i een keer 9(!!) weken kwijt geweest).
Het IS ZELF op te lossen! Dit is echter niet gratis. Bij XXX en XXX is het mogelijk je telefoon te flashen. Dit kost je echter wel respectievelijk 10 of 7 euro. Volgens mij ondersteund XXX de SE K850i nog niet meer XXX wel.
Behalve dat je die foutmelding op die manier weg krijgt, kun je op deze manier ook je telefoon unbranden! Voor de mensen die daar dus genoeg van hebben kan dit ook een oplossing zijn
Hou er wel rekening mee dat hiermee (officieel) je garantie vervalt. Ben er vrij zeker van dat ze het toch niet kunnen zien en er anders niet op letten, maar wees gewaarschuwd. Heb het zelf met mijn K800i gedaan om te unbranden en dat werkte perfect.
Dit kan dus een goeie oplossing zijn voor mensen die echt die branding van hun telefoon af willen, of van die foutmelding af willen maar geen zin hebben om hun telefoon minstens 2 weken kwijt te zijn (ben m'n K800i een keer 9(!!) weken kwijt geweest).
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 22-11-2007 02:00 ]
Verwijderd
Ja zover ben ik ook wel gekomen alleen is dat slechts een update waar die link mij heen stuurt.Swaptor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:16:
Zoeken op "widcom bluetooth driver" bij onze grote vriend Google (spelfout intended) levert de eerste hit op: linkje
Op de site waar ik mijn BT dongle vandaad had staat dat de dongle inclusief met Broadcom software komt, alleen is het programma dat erbij zit Bluesoleil. En ik kan nergens vinden hoe ik internetverbinding krijg via bluetooth met bluesoleil terwijl widcomm/broadcom dat wel heeft.
Iemand hulp?
weet iemand hoe je de blogfunctie kunt activeren en instelt.
ik heb bij blogger een blog, maar kan op mijn telefoon niet instellen dat de foto's daar terecht komen..
ik heb bij contacts bij mijzelf wel de blogadres maar ik kan daar niks veranderen...
iemand?
edit dus: ik heb het gevonden... ik kreeg alleen foutmeldingen met versturen en geen sms terug voor mijn inlogcode bij blogspot........ ikke nu blij
ik heb bij blogger een blog, maar kan op mijn telefoon niet instellen dat de foto's daar terecht komen..
ik heb bij contacts bij mijzelf wel de blogadres maar ik kan daar niks veranderen...
iemand?
edit dus: ik heb het gevonden... ik kreeg alleen foutmeldingen met versturen en geen sms terug voor mijn inlogcode bij blogspot........ ikke nu blij
[ Voor 22% gewijzigd door ikke4 op 21-11-2007 21:28 ]
Verwijderd
@ R and B. Ik doe het bij mijn K850i en K750i als volgt. Ik heb wel een mediapad op mijn laptop, dus weet niet 100% of het bij jou werkt. Zet in Winamp de global hotkeys aan. Voeg nu los de codes in met de sneltoetsen van mediaplayer. e.g play is control+p forward=control+shift+F. Sneltoetsen staan onder mediaplayer (alt-codes). Ik heb onder vooruitspoelen shuffle gezet. Je kan dus je eigen voorkeuren instellen. S6.
Verwijderd
Ah dat werkt idd ookVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:28:
@ R and B. Ik doe het bij mijn K850i en K750i als volgt. Ik heb wel een mediapad op mijn laptop, dus weet niet 100% of het bij jou werkt. Zet in Winamp de global hotkeys aan. Voeg nu los de codes in met de sneltoetsen van mediaplayer. e.g play is control+p forward=control+shift+F. Sneltoetsen staan onder mediaplayer (alt-codes). Ik heb onder vooruitspoelen shuffle gezet. Je kan dus je eigen voorkeuren instellen. S6.
Niemand hier trouwens ervaring met PAN verbinding met bluesoleil?
Je kan ook gewoon de HID van de k750i gebruiken toch? Het is alleen niet beeldvullend, maar 't werkt hiero perfect
.
Verwijderd
Ik heb een aantal klachten/vragen
Als ik muziek luister zet ik bij equalizer alles op handmatig, maar na een aantal liedje is dit weer veranderd.
Als ik tijdens het muziek luisteren wil smsen is het heel erg traag, hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik muziek luister zet ik bij equalizer alles op handmatig, maar na een aantal liedje is dit weer veranderd.
Als ik tijdens het muziek luisteren wil smsen is het heel erg traag, hebben meerdere mensen hier last van?
Verwijderd
@ R and B. Idd volume doet het idd niet. Raar.
Maar wat zijn HID-profielen? En waar download je die?
Verwijderd
Dat probleem van de equalizer is bekend en staat ook op het programma om met een update verholpen te worden.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:03:
Ik heb een aantal klachten/vragen
Dat traag smsen tijdens het muziek luisteren maak ik zelf niet mee...
Verwijderd
HID staat voor Human Interface Device. Zijn gewoon de profielen die je al standaar op de telefoon krijgt zoals die mediaplayer. Maar je kunt ze ook zelf maken en helemaal aanpassen aan een bepaald programma. Zo heb je HID voor winamp en itunes enz.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:34:
@ R and B. Idd volume doet het idd niet. Raar.
Hier heb je een paar te downloaden: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1380
Staan op heel veel sites wel wat
Verwijderd
Bedankt voor de info!Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:10:
[...]
Dat probleem van de equalizer is bekend en staat ook op het programma om met een update verholpen te worden.
Dat traag smsen tijdens het muziek luisteren maak ik zelf niet mee...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.