MineMine schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:
[...]
Orange noemt hem Sofia Blue

.
@ 50% korting Orange, nee het geldt bij verlenging als je zilver of hoger bent met belgedrag. Ik viel er ook buiten omdat ik Brons was.
Keek namelijk goed mee op de schermen van de info.
Jep, Sofia Blue volgens Orange, maar ik geloof toch eerder de fabrikant als die op de verpakking: color: velvet blue zet
Enfin, ik ben ook een Bronzen Klant

Had dat namelijk al een keer eerder gezien bij mijn gegevens. Brons = normale beller, zilver = beller waar Orange iets meer dan wat ie normaal betaalt per maand aan verdiend, goud = de klant voor Orange, want aan de gouden beller verdienen ze veel.
Verklaart dus ook meteen waarom ik een nieuw abonnement moest afsluiten wilde ik profiteren van die 1 jaar lang 50% korting.
Heb de telefoon volgeladen en wat betreft MP3 nummers op de K850i krijgen is het toch anders dan ik gewend was bij mijn W800i. Bij mijn W800i was het zo: usb kabel in je pc steken, gsm aan het andere eind, naar mijn computer, selecteer schijf F, ga naar de muziek map. Pleur daar je MP3 nummers in. Na afloop hardware veilig verwijderen en klaar.
Met de K850i kan dat niet. Moet ik eerst naar Mediaplayer toe, naar de tab synchroniseren om daar de MP3's te selecteren die ik op mijn toestel wil. Vervolgens hoef ik geen hardware veilig te verwijderen. En nog zoiets vaags, SE Media Manager 1.0 flipt bij mij. Geeft continue foutmelding zodra ik hem opstart. PC Suite 3.0 idem ditto. Alleen Music2Phone werkt. Nu heb ik nooit gebruik gemaakt van de programma's die op het meegeleverde dvdrommetje staat, maargoed. Blijf het wel apart vinden.
Muziek staat er nu op, heb nu dus weer de ringtone en wekkertoon die ik had op mijn W800i

De oordopjes vind ik zelf fijner zitten dan die ik standaard kreeg bij de W800i overigens. Zal vast 1 van de weinigen zijn

Ik heb niks op met die inear gevallen zoals het geval was bij de W800i. De K850i heeft gewoon normale dopjes met bescherm frutsel erom heen. Zit stukken fijner

Ik zit eraan te denken om de HPM 85 headset aan te schaffen. Maar valt die te combineren met de HBH DS200? Waarom ik dit vraag is omdat ik die met elkaar wil combineren.
Maar nu is iets anders mij opgevallen. De standaard dopjes die je met de GSM meegeleverd krijgt kent geen losse 3.5 MM jack plug. Terwijl mijn standaard dopjes van de W800i dat wel had! Verder is de type aansluiting op de K850i ook anders, kleiner dan die van de W800i. Betekend het dat ik dan geen andere headset voor mijn K850i kan aanschaffen vanwege het missen van die 3.5 mm jack plug? Want ik vraag me sterk af of die HPM 85 headset en HBH DS200 wel de geschikte aansluiting op de K850i heeft.
Ik heb de pdf gedownload die je moet invullen, maar die actie geldt alleen voor T-Mobile abonnementen

Ach, kan ik een kaartje voor Sinterklaas vragen

Stomme is alleen, ik speel voor mezelf voor Sinterklaas
[
Voor 8% gewijzigd door
Joosie200 op 13-11-2007 22:28
]