Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:53:
Ik heb vandaag iets ontdekt (misschien hadden jullie dat al ontdekt maar had ik het niet gelezen :P )
Als ik een foto bekijk, of bij de mediaplayer zit en ik draai het toestel dan draaien de foto's/ mediaplayer mee..
Whaha dat was juist één van de leuke/belangrijke features van de K850 :+

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:59:
[...]

Whaha dat was juist één van de leuke/belangrijke features van de K850 :+
Blond he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
En als je Laser Precision als thema ingesteld hebt, vallen die blokjes ook nog eens echt naar beneden.
Draai je telefoon maar eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als thema everchanging van de S500i,alleen het flash menu doet het niet maar me hoofdscherm werkt wel,kleur is veranderd en geen vlinders meer maar nu vuurvliegjes :9 moest de achtergrond wel apart instellen(stand-by swf),maar doet het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben veel mensen last van stof onder het beeldscherm? Of valt t wel mee? Bij de D600 van Samsung zeiden ze dat ook, maar ik heb er na 2 jaar nog steeds geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
In de Orange shop in de steden wordt zowel de unbranded als branded Orange toestellen uitgegeven.

Hier moet je dus wel op letten. Afgelopen woensdag lieten ze de phone zien, die was branded met kleine logo van orange links onder op de achterkant met daarnaast "k850i".
Echter afgelopen zaterdag de blauwe versie gehaald en was het geheel zonder logo.

En voor €30,- 2jaar verlengen is dat best goedkoop tegenover elders waar ze €100,- voor hetzelfde vragen.

Was het niet dat je na 6 maanden al kon verlagen? Dat had ik 2 jaar geleden namelijk ook gedaan :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

MineMine schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:12:
In de Orange shop in de steden wordt zowel de unbranded als branded Orange toestellen uitgegeven.

Hier moet je dus wel op letten. Afgelopen woensdag lieten ze de phone zien, die was branded met kleine logo van orange links onder op de achterkant met daarnaast "k850i".
Echter afgelopen zaterdag de blauwe versie gehaald en was het geheel zonder logo.

En voor €30,- 2jaar verlengen is dat best goedkoop tegenover elders waar ze €100,- voor hetzelfde vragen.

Was het niet dat je na 6 maanden al kon verlagen? Dat had ik 2 jaar geleden namelijk ook gedaan :O.
Vandaag ook ff naar de k850i gechecked, ook bij Orange. Zag daar wel het Orange-logo'tje. Ze hebben wel een interessante deal. 1,5 jaar, €35,- / maand en dan moest je iets van €80,- bijbetalen oid. Orange Music heet dat abonnement.Weet niet precies wat Music dan inhoudt, maar ik vond het wel aantrekkelijk :). Ik wil alleen sowieso geen Branded toestel van Orange :O.

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:01:
Hebben veel mensen last van stof onder het beeldscherm? Of valt t wel mee? Bij de D600 van Samsung zeiden ze dat ook, maar ik heb er na 2 jaar nog steeds geen last van.
ik had hier al wat over gezegd en als ik het nu bekijkt met me giegel en grote lamp erbove op dan zit nog steeds dezelfde stofdeeltjes erop...zat ook al te kijke of we dit zelf kenne oplosse maar daar waag ik me maar niet aan dus laat ut maar vrolijk zitte tenzij het echt nodig is gaat ie naar de technische dienst van Sony...

G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een tip voor de mensen die de foon gaan kopen ....chek onder het beschermglas van de lens of daar geen stof onder zit...ben zeer benieuwt of dat al vanaf fabriek uitkomt....

G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ojaaa voor de rest werk me foon goed...als ik wat over het hoofd zie dan meld ik het wel
nu maar effe weer poetseeeeeeeeeeeeeeeeee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:13:
Mijn telefoon is vodafone branded, daarom is het rechtse warmtegevoelige knopje meteen een snelkoppeling naar vodafone live. Moet ik hiervoor betalen als ik hem perongelijk aanraak maar meteen annuleer? en het is zeker niet mogelijk om het knopje een andere functie te geven?
ik heb geen branded...als ik daarop klik zit ie op contacten...het moet mogelijk zijn die instelling te verandere maar ben er zelf niet uit...iemand ondertussen wel?

G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
@Guez gebruik de edit knop eens wat meer joh. ;) Nogal overbodig 4 posts van jezelf onder elkaar als het ook kan met 1.

Is er eigenlijk een e-mailadres van SE om je onder vindingen van bugs in firmware naar toe te sturen?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Graham schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 07:24:
Is er eigenlijk een e-mailadres van SE om je onder vindingen van bugs in firmware naar toe te sturen?
BlackHole@sonyericsson.com?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dan ga ik expliciet vragen om een unbranded exemplaar :)

Heb bij mijn vorige telefoons nooit een branded exemplaar gekregen trouwens. Niet bij mijn Nokia 3310 (Dutchtone), Siemens M55 (Orange) of SE W800i. (Orange) Allemaal gehaald in de Dutchtone/Orange winkel.

Toch kan het geen kwaad van te voren vragen of het exemplaar wat ze me meegeven branded is of niet. Bedoel, als ze beide toch hebben, dan vraag ik meteen om de meeste fijne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mede k850i gebruikers...

Heb samen met een collega de zelfde soort foto gemaakt

foto met de k800i
Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/7797/nb2fg1.th.jpg

foto met de k850i
Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/4002/dsc00016mb7.th.jpg

alleen de auto wordt met de k850i roze ipv bordeau rood
is dit een foute instelling of moet ik wachten op de nieuwe firmware?

heb alles op auto staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, een firmware update is voor sommige situaties wel gewenst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
@Bramel: misschien dat je de white balance wat te hoog staan?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
NaZ- schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:52:
[...]

Vandaag ook ff naar de k850i gechecked, ook bij Orange. Zag daar wel het Orange-logo'tje. Ze hebben wel een interessante deal. 1,5 jaar, €35,- / maand en dan moest je iets van €80,- bijbetalen oid. Orange Music heet dat abonnement.Weet niet precies wat Music dan inhoudt, maar ik vond het wel aantrekkelijk :). Ik wil alleen sowieso geen Branded toestel van Orange :O.
Je moet gewoon goed overleggen met de gast of meid die je helpt. Had wel een relaxte kerel in Roosendaal.

Orange music is een speciale abbo, waarin al Orange World UMTS zit. Je kan dan elke maand 3 gratis nummers downloaden. van top 40 ect. Keuze uit 400.000 liedjes
Tevens krijg je 300 gratis smsjes, alleen volgens mij hou je die alleen als je echt 35 euro opmaakt.
Info over €35 Music abbo

Ook zat er TV basis in het pakket.
Ned 1, Ned 2, Ned 3, RTL4, SBS6, TV5, BBC World, Fashion TV, MTV, Euronews & TMF
"Onbeperkt bekijken" ook zit hier gratis Trace TV bij.

Mooi pakket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-05 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:06:
[...]

ik had hier al wat over gezegd en als ik het nu bekijkt met me giegel en grote lamp erbove op dan zit nog steeds dezelfde stofdeeltjes erop...zat ook al te kijke of we dit zelf kenne oplosse maar daar waag ik me maar niet aan dus laat ut maar vrolijk zitte tenzij het echt nodig is gaat ie naar de technische dienst van Sony...

G.
Ja kan trouwens ook naar de orange shop gaan en daar je telefoon laten schoonmaken
heb ik ook gedaan met me oudere 2 telefoons =) doen ze goed en gratis ^.^ (ze kunnen echter niet het stikkie van de k750 enzo schoonmaken zodat hij beter werkt, ze zeggen namelijk dat dat puur slijtage is en dat je daar niets aan kunt doen, beeldschermen en lensjes en toetsen kunnen ze prima schoonmaken. Toetsen die niet meer goed werken omdat de telefoon ooit in het water is gevallen bijvoorbeeld etc etc) =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben zojuist terug van de Orange winkel.

En ik heb de K850i sofia blue :)

Kostte in de winkel met een 2jarig 25 euro abonnement me nog wel 20 euro. Verder nog gevraagd of ie branded was of niet, antwoord: nee, non branded. Ook nog gevraagd of ik na het eerste jaar 1 stap lager kon wat betreft mijn bundel, antwoord: ja, van 25 wordt het dan dus 20, maar je moet zelf letten wanneer je op de helft van je contractperiode zit.

Die 12 maanden 50% korting geldt overigens alleen op nieuwe abonnementen. Ik dacht dat het ook gold voor verlenging, maar kennelijk niet want ik heb nu dus een nieuw abonnement mèt nieuw simkaartje meegekregen. Ik moet mijn oude abonnement opzeggen mèt de mededeling dat het een prepaid nummer moet worden. Op 9 maart gaat mijn nieuwe abonnement lopen en op 22 maart stopt mijn oude abonnement. Dus tot 9 maart kan ik gewoon mijn oude dutchtone simkaartje gebruiken en vanaf 9 maart moet ik mijn nieuwe orange simkaartje laten activeren in de winkel waarbij ze ervoor zorgen dat het nummer wat ik nu heb, kan gebruiken.

Van uitpakken komt het nog niet, eerst een opzegbrief schrijven naar Orange. Maargoed, hier nog een K850i bezitter :D Vind de toetsen er verdraaid klein uitzien trouwens :P Heb een beetje lopen priegelen met een dummy in de winkel. Verder geloof ik dat ik niet zo snel met de dpad in aanraking kom als ik toets 2 wil hebben, bij sms of telefoneren. Want de toets is zo donders klein, de ruimte die erom heen zit voordat het dpad er is, is voldoende waardoor je er geen last van zal hebben.

Vraag me nu wel af of er wel een geheugenkaartje bijzit, want anders heb ik er nog weinig aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velvet blue ;) :X

Nou, ook ik heb de telefoon gister mogen ontvangen :D
Telefoon werkt perfect, op de fotocamera na,, die heeft me wel al wat irritaties bezorgd. De foto werd telkens net nadat de flitser af ging genomen en was dus een bijna-zwart beeld geworden. Je kan dus wel na gaan dat dat uiterst irritant is. Toen even uit en aan gedaan en het was weer oke.(Misschien even met de instellingen gaan prutsen binnenkort)

Verder geen enkele problemen ermee! :) Heeft me 1 keer een "soort-van-vastloper" gehad, maar toen drukte ik op alle toetsen tegelijk :+ en toen deed hij het gewoon weer, alsof er niets was gebeurd. :9

Even een tip! Dit had ik namelijk wel met mijn k750i. Wanneer je te snel het menu applicaties opent en direct een applicatie start, kreeg ik inderdaad ook die melding dat de applicatie niet gestart kon worden. Misschien is dat het ook wel gewoon met de K850i? Ik doe er nu gewoon even rustig aan mee en dan gaat het gewoon altijd goed.(even afkloppen :P)

P.s. Eerste kras al ontdekt! :'( Door m'n ring :( blegh, direct maar een verhard plastic cover besteld op ebay.

edit:
Heb een Hi abbonnement afgesloten met nummerbehoud, nu wou ik mms instellingen laten versturen en bleek dat die service geblokkeerd was :(
Wat blijkt? Omdat mijn abbonnement nog niet verlopen is, heb ik tijdelijk een Hi "0" abbonnement, alles wat ik dus verbel/sms, word dus beschouwd als "buiten de bundel". Ze hebben niet eens de moeite gedaan om mij dit even te vertellen :? (Ikke al druk aant smssen :/ )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Net 2 toestellen binnen gekregen. (één voor mezelf en één voor mijn vriendin) Online besteld bij de orange shop. Beide unbranded en simlock vrij!! :D
Erg snelle service ook. Gister voor 12-en besteld, vanmiddag in huis.

De aanbiedingen van orange zijn momenteel volgens mij de beste. Abo gaat over een maand in. Ben benieuwd hoe orange world en tv werkt!

Weet iemand of het btw ook mogelijk is te internetten met de k850i via de bluetooth optie van de Livebox van orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik heb ook nog een vraag,

Is er ook een programmatje om plaatje's voor thema's op goeie grote te zetten?

Zodat ik niet een misvormd plaatje als thema heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

bartus1989 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:01:
Ik heb ook nog een vraag,

Is er ook een programmatje om plaatje's voor thema's op goeie grote te zetten?

Zodat ik niet een misvormd plaatje als thema heb?
Eeehm, zo'n beetje ieder tekenpakket?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Nee maar is er geen speciaal programmatje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je daarvoor niet in dit topic moet zijn, het gaat niet specifiek om de K850i en is daar alleen aan gerelateerd dmv thema's welke universeel zijn. Misschien moet je je geluk op de proef stellen door dit in een apart topic te zetten ergens anders.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:38:
[...]

Velvet blue ;) :X

Nou, ook ik heb de telefoon gister mogen ontvangen :D
Telefoon werkt perfect, op de fotocamera na,, die heeft me wel al wat irritaties bezorgd. De foto werd telkens net nadat de flitser af ging genomen en was dus een bijna-zwart beeld geworden. Je kan dus wel na gaan dat dat uiterst irritant is. Toen even uit en aan gedaan en het was weer oke.(Misschien even met de instellingen gaan prutsen binnenkort)
Die flits kan heel goed liggen aan het feit dat je toch een stukje finger aan de achterkant van de telefoon houd. Ook al zit je maar een beetje schuin voor de licht sensor raakt ie al in de war, je moet echt alles vrij houden aan die kan als je een foto gaat maken.

Orange noemt em om een onbekende reden btw wel sofia blue 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:38:
[...]Heb een Hi abbonnement afgesloten met nummerbehoud, nu wou ik mms instellingen laten versturen en bleek dat die service geblokkeerd was :(
Wat blijkt? Omdat mijn abbonnement nog niet verlopen is, heb ik tijdelijk een Hi "0" abbonnement, alles wat ik dus verbel/sms, word dus beschouwd als "buiten de bundel". Ze hebben niet eens de moeite gedaan om mij dit even te vertellen :? (Ikke al druk aant smssen :/ )
Bij jou zit er zeker ook een simlock op de k850??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb m ook gekocht, de blauwe :)
Abbo verlengd met 2 jaar, HI 20, en dan was hij voor mij gratis.
Jammer van de bugs wel, en de niet erg solide lijkende constructie. Wat kunnen jullie mij aanraden voor covers? Ik heb nog nooit eerder mijn mobieltje bedekt met iets, maar wellicht dat het nu toch verstandig is. Kan iemand misschien wat foto's plaatsen van zijn / haar hoesje in actie??

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ik vraag me iets af...
Ik heb me echt rot gezocht op de telefoon en in de handleiding maar ik kan het echt niet vinden. In postvak-in staan alle smsjes weergegeven per naam en daaronder het begin van ieder smsje. Op mijn w800i kon ik dit veranderen in alleen de naam. Ik wil dit graag ook bij de k850 maar ik heb geef flauw idee hoe ik dit moet instellen. Kan natuurlijk ook zijn dat ik er overheen kijk. Weet iemand of je het uberhaupt wel kunt veranderen en als het kan, hoe je dit kunt doen?

Over hoesjes: mijn hoesje is een baby sokje (van 0 tot 6 maanden om precies te zijn :*) ). Ik gebruik er ook eentje voor mijn ipod nano. Ben er erg tevreden mee..heb ook nog 2 reserve nu en dat alles voor maar 2 euro ofzo :+

[ Voor 18% gewijzigd door Wessee op 13-11-2007 18:37 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb een zwart siliconen hoesje gekocht voor 4,91 euro op ebay. Die zit er nu om heen, en dat je daardoor de blauwe kleur van het toestel niet meer ziet, mij een zorg. Gaat mij om de functie, dat mijn K850i beschermt is behalve het scherm. Scheelt alweer :)

@Wessee:

Selecteer een sms en klik op: "Opties" Das die linker warmte gevoelige toets. Vervolgens: "Rangschikken op" En dan selecteer je: "Contact" Nu staan alle smsjes met enkel de namen van de afzenders weergegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
@Joosie200:
Thanks maar dat had ik ook al gevonden en dat is toch anders dan ik had. Zo staan ze per naam zeg maar, maar ik bedoel dat ze met alleen de naam worden weergegeven, maar wel in de volgorde van binnenkomst. Ik ben bang dat deze manier om weer te geven niet op deze telefoon kan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wessee schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:58:
@Joosie200:
Thanks maar dat had ik ook al gevonden en dat is toch anders dan ik had. Zo staan ze per naam zeg maar, maar ik bedoel dat ze met alleen de naam worden weergegeven, maar wel in de volgorde van binnenkomst. Ik ben bang dat deze manier om weer te geven niet op deze telefoon kan. :(
Staan ze dan niet op volgorde van binnenkomst en met enkel de naam van de afzender? :/
Ik heb dat zelf niet kunnen controleren, daar ik een a sms freak ben en mijn inbox slechts 1 sms bevat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
zo hier ook al een paar dagen aan het spelen...

nog weinig bugs ontdekt... wou ik houden zo.. maar ik heb wel een andere vraag aan de mede 850 gebruikers...

het geluid van de radio vind ik zacht, op de k750i had ik altijd zo op twee-en-een-half staan, maar om dat bij de 850 even hard te laten klinken staat hij bijna voluit. dit terwijl de rest van de geluiden wel "normaal" volume hebben...

meerdere mensen dit probleem..

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Joosie200 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:02:
[...]

Staan ze dan niet op volgorde van binnenkomst en met enkel de naam van de afzender? :/
Ik heb dat zelf niet kunnen controleren, daar ik een a sms freak ben en mijn inbox slechts 1 sms bevat :P
Haha nee, ik verbaasde me ook want ik had verwacht dat dat het was. Als je die kiest staan de namen onder elkaar op alfabetische volgorde en onder de naam het aantal smsjes, bijvoorbeeld zo:
--------------
Emma
4 items
--------------
Manon
5 items
--------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toverdoos schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:25:
[...]
Bij jou zit er zeker ook een simlock op de k850??
Ja, maar ik ben tevreden met m'n hi abbonnement. Had alleen liever gezien dat ze me even een emailtje zouden sturen waarin stond dat ik een "0" abbonnement had totdat m'n andere afgelopen zou zijn.

btw: ik heb getest met een telfort sim, en kreeg de melding dat ik de juiste simkaart moest plaatsen, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toverdoos
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-08 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:20:
[...]

Ja, maar ik ben tevreden met m'n hi abbonnement. Had alleen liever gezien dat ze me even een emailtje zouden sturen waarin stond dat ik een "0" abbonnement had totdat m'n andere afgelopen zou zijn.

btw: ik heb getest met een telfort sim, en kreeg de melding dat ik de juiste simkaart moest plaatsen, dus vandaar.
Ja, alleen ik heb geen zin om nog eens bovenop mijn oude abonnement te gaan betalen wanneer ik met mn nieuwe k850i bel (ook ivm nummerbehoud overstaptermijn), dus had wel graag een geunlockte gehad.. dacht bij aanschaf ook dat je sowieso geen gelocked toestel bij een abonnement kreeg, maar ik was fout =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SE K850i Velvet Blue ondertussen 3 weken en ik heb nog geen last van bugs gehad, nog geen krasjes en geen stof! Ik ben er zeer tevreden mee!

Maar ik had een vraagje ivm smsjes sturen. Ik had hiervoor een K750i en daarbij kon je in een smsje een animatie toevoegen en deze sms werd dan evengoed gewoon verstuurds als sms!
Maar nu bij de K850i, wanneer je een animatie toevoegd aan een smsje, veranderd het sms berichtje gelijk in een mms bericht. Is hier wat aan te doen, zodat ik evengoed het bericht met animatie gewoon als sms kan versturen??

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
Orange noemt hem Sofia Blue :').

@ 50% korting Orange, nee het geldt bij verlenging als je zilver of hoger bent met belgedrag. Ik viel er ook buiten omdat ik Brons was. Keek namelijk goed mee op de schermen van de info.

Kan iemand goede instellingen voor de camera geven. Ik vind me foto's op 5mp erg wazig. Het lijkt zelfs dat er een water effect over is gegaan. Nouja overdreven

Afbeeldingslocatie: http://foto.krielkip.nl/dollie%20en%20sylvester/DSC00726.JPG
Afbeeldingslocatie: http://foto.krielkip.nl/dollie%20en%20sylvester/DSC00729.JPG

Terwijl dit de K800i geeft:
Afbeeldingslocatie: http://foto.krielkip.nl/dollie%20en%20sylvester/DSC00018.JPG
Alleen dan ingesteld op 2mp ipv 3mp

[ Voor 9% gewijzigd door MineMine op 13-11-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Hij is niet goed scherpgesteld. Eerst half indrukken, dan doordrukken he. Net zoals met een 'echte' camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
MarcoC schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:01:
Hij is niet goed scherpgesteld. Eerst half indrukken, dan doordrukken he. Net zoals met een 'echte' camera.
Precies. Heb je de focus misschien niet op 'oneindig' staan? Auto is gewoon voor 'normale afstand' autofocus, en macro is voor dichtbij autofocus. 'Oneindig' is fixed focus, die moet je alleen gebruiken bij landschappen!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
ikke4 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:04:
zo hier ook al een paar dagen aan het spelen...

nog weinig bugs ontdekt... wou ik houden zo.. maar ik heb wel een andere vraag aan de mede 850 gebruikers...

het geluid van de radio vind ik zacht, op de k750i had ik altijd zo op twee-en-een-half staan, maar om dat bij de 850 even hard te laten klinken staat hij bijna voluit. dit terwijl de rest van de geluiden wel "normaal" volume hebben...

meerdere mensen dit probleem..

ikke
Bij de K750i zat de bug dat de radio juist te hard stond. Als je volume als het ware op 1/10 had staan kon je het nog perfect horen (in een beetje rustige omgeving) en als je m naar 0/10 zette, dan hoorde je niks. Die overgang klopte ten eerste niet, met name doordat het allemaal te hard stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Joosie200 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:10:
Vraag me nu wel af of er wel een geheugenkaartje bijzit, want anders heb ik er nog weinig aan :P
Die zat bij mij al in de telefoon zelf =D
Ik kreeg een 512mb kaartje. Echter past hij niet in mijn MicroSD card reader, ik neem aan dat dit dan geen microSD is :? dat dacht ik namelijk wel!

Overigens staat op de SE site dat je een 2gb kaartje kunt krijgen, alleen weet ik niet precies wanneer
http://www.sonyericsson.c...e=pp&pid=10868#promotions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
MineMine schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:
[...]

@ 50% korting Orange, nee het geldt bij verlenging als je zilver of hoger bent met belgedrag. Ik viel er ook buiten omdat ik Brons was. Keek namelijk goed mee op de schermen van de info.

Kan iemand goede instellingen voor de camera geven. Ik vind me foto's op 5mp erg wazig. Het lijkt zelfs dat er een water effect over is gegaan. Nouja overdreven

[afbeelding]
[afbeelding]

Terwijl dit de K800i geeft:
[afbeelding]
Alleen dan ingesteld op 2mp ipv 3mp
Ja die waterig/vlokkerigheid geeftíe wel eens, ik heb ook wel last van. Vooral toen ik dat ding nog maar net had had ik er zwaar last van. ik dacht echt dat ik een miskoop had gedaan, maar gelukkig trok dat later weg :P misschien omdat ik er beter mee om kon gaan. (echter heb ik niets aan de instellingen veranderd)

Soms geeftie trowens nog wel die waterigheid =)

(sorry, had edit buton moeten gebruiken, ik moest even snel zijn, ik moet namelijk weer weg =D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MineMine schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:
[...]

Jep, Sofia Blue volgens Orange, maar ik geloof toch eerder de fabrikant als die op de verpakking: color: velvet blue zet :P

Enfin, ik ben ook een Bronzen Klant :P Had dat namelijk al een keer eerder gezien bij mijn gegevens. Brons = normale beller, zilver = beller waar Orange iets meer dan wat ie normaal betaalt per maand aan verdiend, goud = de klant voor Orange, want aan de gouden beller verdienen ze veel.

Verklaart dus ook meteen waarom ik een nieuw abonnement moest afsluiten wilde ik profiteren van die 1 jaar lang 50% korting.

Heb de telefoon volgeladen en wat betreft MP3 nummers op de K850i krijgen is het toch anders dan ik gewend was bij mijn W800i. Bij mijn W800i was het zo: usb kabel in je pc steken, gsm aan het andere eind, naar mijn computer, selecteer schijf F, ga naar de muziek map. Pleur daar je MP3 nummers in. Na afloop hardware veilig verwijderen en klaar.

Met de K850i kan dat niet. Moet ik eerst naar Mediaplayer toe, naar de tab synchroniseren om daar de MP3's te selecteren die ik op mijn toestel wil. Vervolgens hoef ik geen hardware veilig te verwijderen. En nog zoiets vaags, SE Media Manager 1.0 flipt bij mij. Geeft continue foutmelding zodra ik hem opstart. PC Suite 3.0 idem ditto. Alleen Music2Phone werkt. Nu heb ik nooit gebruik gemaakt van de programma's die op het meegeleverde dvdrommetje staat, maargoed. Blijf het wel apart vinden.

Muziek staat er nu op, heb nu dus weer de ringtone en wekkertoon die ik had op mijn W800i :) De oordopjes vind ik zelf fijner zitten dan die ik standaard kreeg bij de W800i overigens. Zal vast 1 van de weinigen zijn O-) Ik heb niks op met die inear gevallen zoals het geval was bij de W800i. De K850i heeft gewoon normale dopjes met bescherm frutsel erom heen. Zit stukken fijner :D Ik zit eraan te denken om de HPM 85 headset aan te schaffen. Maar valt die te combineren met de HBH DS200? Waarom ik dit vraag is omdat ik die met elkaar wil combineren.

Maar nu is iets anders mij opgevallen. De standaard dopjes die je met de GSM meegeleverd krijgt kent geen losse 3.5 MM jack plug. Terwijl mijn standaard dopjes van de W800i dat wel had! Verder is de type aansluiting op de K850i ook anders, kleiner dan die van de W800i. Betekend het dat ik dan geen andere headset voor mijn K850i kan aanschaffen vanwege het missen van die 3.5 mm jack plug? Want ik vraag me sterk af of die HPM 85 headset en HBH DS200 wel de geschikte aansluiting op de K850i heeft.
Oli4 Hokke schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:15:
Overigens staat op de SE site dat je een 2gb kaartje kunt krijgen, alleen weet ik niet precies wanneer
http://www.sonyericsson.c...e=pp&pid=10868#promotions
Ik heb de pdf gedownload die je moet invullen, maar die actie geldt alleen voor T-Mobile abonnementen :( Ach, kan ik een kaartje voor Sinterklaas vragen :9 Stomme is alleen, ik speel voor mezelf voor Sinterklaas 8)7 :X

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 13-11-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hier is een tiental pagina's door gelezen en begin toch te twijfelen aan mijn keuze. Ik ruil nm. Mijn N95 tegen een k850i ( zonder bijbetaling van beide kanten ) De nokia was ontzettend fijn maar de Navigatie maakte de telefoon net wat te ruim voor mij. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Joosie200 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:20:
Maar nu is iets anders mij opgevallen. De standaard dopjes die je met de GSM meegeleverd krijgt kent geen losse 3.5 MM jack plug. Terwijl mijn standaard dopjes van de W800i dat wel had! Verder is de type aansluiting op de K850i ook anders, kleiner dan die van de W800i. Betekend het dat ik dan geen andere headset voor mijn K850i kan aanschaffen vanwege het missen van die 3.5 mm jack plug? Want ik vraag me sterk af of die HPM 85 headset en HBH DS200 wel de geschikte aansluiting op de K850i heeft.
Volgens de site van SE is de HPM-85 compatibel met zowel de K850i als de W800i (en nog een hoop andere SE-telefoons)

En ik weet niet zo goed hoe een Bluetooth apparaat niet compatibel zou moeten zijn met een Bluetooth speler :? . SE zegt zelf alvast dat de HBH-DS200 compatibel is met deze telefoons.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wessee schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:58:
@Joosie200:
Kan wel :) *Zoekt even snel, heeft het sowieso al eerder zien staan.....* En gevonden! Simpel als wat:

Naar je inbox gaan, Opties > Rangschikken op > Geen ordening

Lijkt me dat jullie eroverheen gekeken hebben? ;) Vind persoonlijk die ordening op Datum wel prettig, heb je niet zo'n enorme lijst als je rond de 800 smsjes hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
[...]

Heb de telefoon volgeladen en wat betreft MP3 nummers op de K850i krijgen is het toch anders dan ik gewend was bij mijn W800i. Bij mijn W800i was het zo: usb kabel in je pc steken, gsm aan het andere eind, naar mijn computer, selecteer schijf F, ga naar de muziek map. Pleur daar je MP3 nummers in. Na afloop hardware veilig verwijderen en klaar.

Met de K850i kan dat niet. Moet ik eerst naar Mediaplayer toe, naar de tab synchroniseren om daar de MP3's te selecteren die ik op mijn toestel wil. Vervolgens hoef ik geen hardware veilig te verwijderen. En nog zoiets vaags, SE Media Manager 1.0 flipt bij mij. Geeft continue foutmelding zodra ik hem opstart. PC Suite 3.0 idem ditto. Alleen Music2Phone werkt. Nu heb ik nooit gebruik gemaakt van de programma's die op het meegeleverde dvdrommetje staat, maargoed. Blijf het wel apart vinden.
Dat is zeg maar best grappig.. want wat jij beschrijft met je W800i, dat ben ik zeg maar momenteel aan het doen met mijn k850i :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ArnoudBM schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:01:
[...]

Volgens de site van SE is de HPM-85 compatibel met zowel de K850i als de W800i (en nog een hoop andere SE-telefoons)

En ik weet niet zo goed hoe een Bluetooth apparaat niet compatibel zou moeten zijn met een Bluetooth speler :? . SE zegt zelf alvast dat de HBH-DS200 compatibel is met deze telefoons.
Ja, dat had ik zelf ook al uitgezocht :)

Daarom zat ik ook af te vragen hoe het zat met de aansluiting. Maar misschien zit ik nu te lastig na te denken erover, want als ik die bluetooth HBH DS200 gebruik, daar de HPM 85 inplug, dan is de verbinding tussen K850i en headset natuurlijk via de HBH DS200, die bluetooth is en K850i kan bluetooth ontvangen, dus waarom zat ik zo vaag en moeilijk te denken? 8)7 |:(

Spreekt namelijk voor zich dat een bluetooth gsm een bluetooth headset stuk verbonden met bedrade headset moet kunnen herkennen, maarja, over die simpele conclusie kijk ik dan weer heen }:O Komt misschien ook omdat maar beter al in bed kon liggen :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Joosie200 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:40:
[...]
Komt misschien ook omdat maar beter al in bed kon liggen :z :+
Ja, ga toch slapen! O-)

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn instellingen op alleen gsm staan,toch blijf ik linksbovenin dat "G"tekentje zien?Kan die soms niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik -naar mijn weten- eerder heb gelezen staat die G voor GPRS/GSM, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan iemand dit misschien bevestigen/corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar nu is iets anders mij opgevallen. De standaard dopjes die je met de GSM meegeleverd krijgt kent geen losse 3.5 MM jack plug. Terwijl mijn standaard dopjes van de W800i dat wel had! Verder is de type aansluiting op de K850i ook anders, kleiner dan die van de W800i. Betekend het dat ik dan geen andere headset voor mijn K850i kan aanschaffen vanwege het missen van die 3.5 mm jack plug? Want ik vraag me sterk af of die HPM 85 headset en HBH DS200 wel de geschikte aansluiting op de K850i he
Komt omdat de w800i een walkman phone is, daarom krijg je daar wat uitgebreidere oordopjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:54:
Die G rechtsbovenin bij je bereik is inderdaad dat GPRS beschikbaar is, dit betekend niet dat je het op dat moment ook daadwerkelijk gebruikt. Die 3G in zo'n blauw vlakje is UMTS/HSDPA, dat is nog weer een stuk sneller internet, verder heb je er niks aan, betekend ook puur dat het beschikbaar is waar je op dat moment bent.
Het aanstaan van het zoeken naar dat 3G kost echter wel heel veel batterij en kun je als je toch nooit internet gebruikt uitzetten bij Menu > Instellingen > Tabblad Verbindingen > Mobiele Netwerken > GSM-/3G-netwerken. En die dus naar Alleen GSM zetten. GPRS is dan nog wel gewoon te gebruiken.

Ik hoop wat dingen opgeklaard te hebben :)
Al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Laatst online: 02-09 15:45
Hey ik had ff een snel vraagje.
Ben op de site van Sony Ericsson geweest om de bestelbon voor de 2 gig m2 kaart te downloaden. Maar hij geeft dit aan:

HTTP Status 404 -

--------------------------------------------------------------------------------

type Status report

description The requested resource () is not available.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/5.0.28

Heeft hier iemand toevallig de bestelbon al gedownload, en zou hij deze naar mij kunnen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
Ik volg dit topic al een tijdje en ben dus op de hoogte van de verschillende bugs die de k850 heeft. Het is bij gebruikerservaringen op internet echter vaak hetzelfde als in een krant: zaken die slecht zijn/gaan komen in het nieuws. Tevreden mensen hoor je minder.
Aangezien ik een tevreden bezitter van de k750 ben, had ik dus toch besloten dat de k850 voor mij de opvolger zou worden. Gisterenavond werd hij geleverd, maar ik heb er nog niks mee kunnen doen. Het display valt namelijk om de haverklap uit. Dan kan ik ongeveer een halve minuut niks doen en dan doet het display het weer voor 3 seconden.
Ik had 'm via Vodafone, dus daarheen gebeld, en ze sturen iemand langs om de telefoon aan de deur voor een andere om te ruilen. Hopelijk kan ik met de nieuwe wat meer doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

j0ynT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:23:
Hey ik had ff een snel vraagje.
[...]Heeft hier iemand toevallig de bestelbon al gedownload, en zou hij deze naar mij kunnen mailen?
Hmmm, de actie geldt bij afsluiten van je abb. bij T-Mobile. Ik kreeg bij ontvangst van het toestel een bon erbij. Maar ik heb geen idee of ik die bon ook van de site heb geplukt en bewaard. Kijk het zonodig vanavond even na.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

MineMine schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:30:
[...]

Je moet gewoon goed overleggen met de gast of meid die je helpt. Had wel een relaxte kerel in Roosendaal.

Orange music is een speciale abbo, waarin al Orange World UMTS zit. Je kan dan elke maand 3 gratis nummers downloaden. van top 40 ect. Keuze uit 400.000 liedjes
Tevens krijg je 300 gratis smsjes, alleen volgens mij hou je die alleen als je echt 35 euro opmaakt.
Info over €35 Music abbo

Ook zat er TV basis in het pakket.
Ned 1, Ned 2, Ned 3, RTL4, SBS6, TV5, BBC World, Fashion TV, MTV, Euronews & TMF
"Onbeperkt bekijken" ook zit hier gratis Trace TV bij.

Mooi pakket :P
Ah okay, ik ga vandaag ff de stad in en het zeer waarschijnlijk wel halen bij Orange :)

Heeft er iemand al toevallig ervaring met dat Orange World? "TV kijken" op je SE850i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:59:
[...]

Ah okay, ik ga vandaag ff de stad in en het zeer waarschijnlijk wel halen bij Orange :)

Heeft er iemand al toevallig ervaring met dat Orange World? "TV kijken" op je SE850i :)
TV kijken is voor een keertje leuk, maar echt praktisch niet. Daarvoor is het scherm toch iets te klein, en de kwaliteit iets te slecht. Het werkt overigens wel, loopt aardig, maar dus vrij blokkerig. Ondertitels zijn als je geluk hebt (en goeie ogen) NET te lezen.

Gaat bij dat TV kijken dus vooral om de show-factor, want 't is natuurlijk wel cool om aan mensen te laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Laatst online: 02-09 15:45
ArnoudBM schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:08:
[...]

Hmmm, de actie geldt bij afsluiten van je abb. bij T-Mobile. Ik kreeg bij ontvangst van het toestel een bon erbij. Maar ik heb geen idee of ik die bon ook van de site heb geplukt en bewaard. Kijk het zonodig vanavond even na.
Ja.. heb m'n telefoon samen met een T-Mobile abonnement afgesloten. Kan mij alleen niks herinneren over een voucher waarbij je een geheugenkaart krijgt. Dus vandaar dat ik het via de site probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
NaZ- schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:59:
[...]

Ik ben daar eigenlijk ook benieuwd naar, hoe kun je uberhaupt tv kijken, waar moet ik daarvoor wezen? (ik vind het irritant dat het 1.50 euro kost om orange world op te komen! Is het verder daarna eigenlijk gratis? niets per minuut verder? niets per kb ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:42:
[...]

TV kijken is voor een keertje leuk, maar echt praktisch niet. Daarvoor is het scherm toch iets te klein, en de kwaliteit iets te slecht. Het werkt overigens wel, loopt aardig, maar dus vrij blokkerig. Ondertitels zijn als je geluk hebt (en goeie ogen) NET te lezen.

Gaat bij dat TV kijken dus vooral om de show-factor, want 't is natuurlijk wel cool om aan mensen te laten zien ;)
TV kijken gaat alleen goed als je umts bereik heb en dit is bij Orange op dit moment slecht.
Woon in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds 2 weken in bezit van K850 blue in combinatie met Orange music 35, woonachtig in Utrecht.

Heb de volgende ervaringen:
Kan niet meer in games/applicatie melding "bewerking is Mislukt" en accu snel leeg in de stand GSM en 3G, maar dit komt veel voor als ik alle forums in binnen- en buitenland zoeens lees.
Verder foto's en media player zijn goed.

Umts netwerk Orange is volgens mij ronduit slecht. In de stand GSM en 3G is accu snel leeg, omdat de phone steeds zoekt naar umts. Kan in deze stand vaak ook niet internetten, email, video bellen en TV kijken.
Zet ik de K850 op de stand alleen GSM dan gaat dit wel alleen is de verbinding dan te traag om fatsoenlijk TV te kijken en video bellen gaat dan niet. Dit zal misschien beter worden als het netwerk gekoppeld wordt met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:11:
[...]

TV kijken gaat alleen goed als je umts bereik heb en dit is bij Orange op dit moment slecht.
Woon in Utrecht.
Klopt, ik had het hierbij dan ook over het TV kijken wanneer je REDELIJK bereik hebt. Ik heb zelf thuis in Apeldoorn (Ugchelen) op sommige plekken in mijn huis af en toe 1 streepje, verder niet.

Orange World is overigens als je die 1,50 betaald gratis ja. Verder heb je volgens mij 6 MB "internet access" waarmee je op alle sites kunt komen, en als je 6 euro betaald 100 MB. Hiervan ben ik niet helemaal zeker en moet je als je echt zekerheid wilt dus aankloppen bij een Orange winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die accu heb ik niet, gemiddeld 3 dagen gebruik, regelmatig foto nemen, mee klooien, lijkt allemaal prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Voor het geval iemand zich afvraagt waar het serienummer en de IMEI ergens staat in de K850, zie hier een kleine handleiding. Je kunt het achterklepje er namelijk niet afhalen en het zit goed verstopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Waarom zou je je IMEI in je toestel willen weten als je ook gewoon *#06# kan doen?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb hem dus gekocht. Orange Music, €35,- per maand en €34,95 voor het toestel betaald. 18 maanden lang.

Mijn ervaringen tot nu toe:

Orange; niet overal bereik (net buiten Amsterdam en bij Apeldoorn). Hiervoor had ik KPN, dusja..vrijwel overal bereik :P. Maar hoop dat het bereik beter wordt als ze met T-Mobile samengaan :).

Verder, de 'touch-pad' knop naar het Menu toe, werkt soms wel vaag. Hij doet het niet echt lekker, itt de linker- en rechterknop.

Verder moet ik alles nog ff gaan verkennen enzo :). Ben verder nog geen bugs ofzo tegen gekomen. Overal ben ik _tot nu toe_ tevreden over dit toestel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
NaZ- schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:50:
Ik heb hem dus gekocht. Orange Music, €35,- per maand en €34,95 voor het toestel betaald. 18 maanden lang.

Mijn ervaringen tot nu toe:

Orange; niet overal bereik (net buiten Amsterdam en bij Apeldoorn). Hiervoor had ik KPN, dusja..vrijwel overal bereik :P. Maar hoop dat het bereik beter wordt als ze met T-Mobile samengaan :).

Verder, de 'touch-pad' knop naar het Menu toe, werkt soms wel vaag. Hij doet het niet echt lekker, itt de linker- en rechterknop.

Verder moet ik alles nog ff gaan verkennen enzo :). Ben verder nog geen bugs ofzo tegen gekomen. Overal ben ik _tot nu toe_ tevreden over dit toestel :).
die "touch pad" went best snel, ik kan er nu perfect mee omgaan, gewoon rustig aanraken is genoeg, drukken is niet nodig =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4 Hokke
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:10:
[...]

Klopt, ik had het hierbij dan ook over het TV kijken wanneer je REDELIJK bereik hebt. Ik heb zelf thuis in Apeldoorn (Ugchelen) op sommige plekken in mijn huis af en toe 1 streepje, verder niet.

Orange World is overigens als je die 1,50 betaald gratis ja. Verder heb je volgens mij 6 MB "internet access" waarmee je op alle sites kunt komen, en als je 6 euro betaald 100 MB. Hiervan ben ik niet helemaal zeker en moet je als je echt zekerheid wilt dus aankloppen bij een Orange winkel.
Orange World Classic € 6 gratis toegang tot Orange World en 25 MB Internet bundel
Orange World Extra € 15 gratis toegang tot Orange World inclusief basis TV en 100MB internet bundel

http://www.orange.nl/mobiel/abonnement/voordeelbundels/

}:O >:)

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

j0ynT schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:18:
[...] T-Mobile abonnement [...] voucher [...] probeer.
Vers van de scanner: Een kopietje van mijn voucher:
pagina 1
pagina 2

ff een stukje vliegen

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Heb het al eerder gezien in dit topic volgens mij; maar wel jammer dat alles zwart wordt als je het toestel blokkeerd. Verder nog geen vastlopers oid (met laatste firmware), ff afkloppen :P.

offtopic:
Gaat over Orange, niet echt over de 850i. Ik probeer die UMTS-instellingen van Orange te uhh, ja instellen :P. Maar het wil niet helemaal lukken. Als ik 1200 bel en vervolgens mijn 06-nummer intik wordt mijn nummer niet herkent :S.

Verwijderd

Update:Heb hem nu 2 dagen in bezit,en nog geen 1 van de eerder gelezen bugs gehad(gelukkig)Simlockvrij en unbranded.Ik las op esato dat vooral branded toestellen al die problemen hebben.Heb hem volgezet met games,en muziek,en nog geen vastloper gehad.Ben er echt zéér vevreden over.Het enigste minpuntje vind ik persoonlijk.......Hij had iets platter gemogen,maar verder 1 en al lof ook over de foto's alhoewel ik er persoonlijk wat meer kleur in zou zien,maar daar komt straks vast een update voor.Geluidskwaliteit ook perfect met mijn Senheisser headsetje :9~ alhoewel het mp3 volume van mij wat harder had gemogen :X
De tiptoetsen werken ook perfect,hield een beetje me hard vast vanwege een samsung E900 die ik dus ook maar 1 dag heb gehad.Maar is gelukkig niet te verglijken met mijn eseetje :9

Verbindingen via bluetooth werken ook prima.Ik blijf hem poetsen inderdaad,maar weet dat ik ooit met de D500(samsung)hetzelfde had.vind ik dus persoonlijk niet storend.even over je broek en hij is weer nieuw. _/-\o_

Ik ben dus 1 en al lof over mijn eseetje,gelukkig maar,heb ik ook eens mazzel ;)

P.S las op esato dat er met een dag of 10 een update komt,ben benieuwd welke veranderingen dat meebrengt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 00:47 ]

• Stormbringer
ArnoudBM schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:00:
[...]

Vers van de scanner: Een kopietje van mijn voucher:
pagina 1
pagina 2
Bij mij doen de links op deze site het ook niet: http://www.sonyericsson.c...0i?cc=nl&lc=nl#promotions

Je gescande voucher is helaas iets te onduidelijk ben ik bang, iemand toevallig een origineel bestand?

Verwijderd

jip geef je @ maar..

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb de telefoon nu 2 dagen in bezit. En ik merk ook niets van de dingen die ik voorbij zag komen aan bugs. Camera doet het gewoon, foto's maakt ie normaal zonder dat ze zwart worden. Wel vind ik de aansluiting erg klein. Want als ik hem op mijn computer aansluit en hem dan weer wil afkoppelen nadat ik muziek erop gezet heb (of wanneer ik foto's op de pc gezet heb) dan gaat ie verdraaid lastig uit. Hoe veel kracht ik ook er op zet, heeft geen enkel effect. Tot dusver kreeg ik de kabel er alleen uit wanneer ik hem wat naar voren drukte en dan naar achteren i.p.v. meteen naar achteren. Maar ik vind het geen fijn iets, de aansluiting voor de K850i, veels te klein en strak.

Ik heb mijn hoesje er nu af gehaald en tja, de afdrukken zie ik alleen wanneer ik de K850i onder een bepaalde hoek hou en dat het licht van een lamp erop schijnt. Anders merk ik het geeneens. Maar ach, dit had ik ook altijd met mijn zwarte DS lite. Dat ding kon ik ook elke keer oppoetsen, maar op een gegeven moment deed ik het nog alleen om stof eraf te halen. Mobieltje hoort gewoon zo los in je zak te kunnen gaan zonder problemen vind ik, dus dat doe ik nu.

En qua dikte vind ik hem prima, ben zeer tevreden met de K850i :)

• Ivo NL
Joosie200 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:12:
Ik heb de telefoon nu 2 dagen in bezit. En ik merk ook niets van de dingen die ik voorbij zag komen aan bugs. Camera doet het gewoon, foto's maakt ie normaal zonder dat ze zwart worden. Wel vind ik de aansluiting erg klein. Want als ik hem op mijn computer aansluit en hem dan weer wil afkoppelen nadat ik muziek erop gezet heb (of wanneer ik foto's op de pc gezet heb) dan gaat ie verdraaid lastig uit. Hoe veel kracht ik ook er op zet, heeft geen enkel effect. Tot dusver kreeg ik de kabel er alleen uit wanneer ik hem wat naar voren drukte en dan naar achteren i.p.v. meteen naar achteren. Maar ik vind het geen fijn iets, de aansluiting voor de K850i, veels te klein en strak.

Ik heb mijn hoesje er nu af gehaald en tja, de afdrukken zie ik alleen wanneer ik de K850i onder een bepaalde hoek hou en dat het licht van een lamp erop schijnt. Anders merk ik het geeneens. Maar ach, dit had ik ook altijd met mijn zwarte DS lite. Dat ding kon ik ook elke keer oppoetsen, maar op een gegeven moment deed ik het nog alleen om stof eraf te halen. Mobieltje hoort gewoon zo los in je zak te kunnen gaan zonder problemen vind ik, dus dat doe ik nu.

En qua dikte vind ik hem prima, ben zeer tevreden met de K850i :)
Schakelaar eruit halen door hem om hoog te tillen, dan gaat 't heel makkelijk _/-\o_

Android fanboy

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Ivo NL schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:16:
Schakelaar eruit halen door hem om hoog te tillen, dan gaat 't heel makkelijk _/-\o_
ZIe pagina 7 van de handleiding voor een duidelijk plaatje

ff een stukje vliegen

Verwijderd

Ik hen mijn K850i nu een drietal weken, gewoon originele versie want ik België hebben we al die branded formules niet...
Lees hier elke dag een hoop bugs en problemen, de mijne heeft tot nu toe nog NIKS gemankeerd, alles werkt gewoon perfect !
Het enige is natuurlijk dat hij heel gevoelig is voor vette vingers maar voor de rest een prima toestel...
Zijn de telefoons in België beter of zijn die problemen allemaal met branded versies ???

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:53:
Ik hen mijn K850i nu een drietal weken, gewoon originele versie want ik België hebben we al die branded formules niet...
Lees hier elke dag een hoop bugs en problemen, de mijne heeft tot nu toe nog NIKS gemankeerd, alles werkt gewoon perfect !
Het enige is natuurlijk dat hij heel gevoelig is voor vette vingers maar voor de rest een prima toestel...
Zijn de telefoons in België beter of zijn die problemen allemaal met branded versies ???
Ik heb ook een unbranded en het enige probleem dat ik tot nu toe heb is de melding 'bewerking mislukt' wanneer ik naar de games wil gaan, verder niks aan de hand en ook geen problemen met uitvallen etc.

Verwijderd

Dag Allemaal,

Ook ik heb dit forum nu een tijdje gevolgd en uiteindelijk besloten de K850i aan te schaffen en ik kan zeggen met succes!

Heb binnen 1 dag de batterij leeggespeeld,maar nu weet ik ook wel meteen hoe het werkt en wat de plus en minpunten zijn. Zelf ben ik altijd een Nokia gebruiker geweest maar na een N73 gehad te hebben toch maar eens een ander merk proberen,eentje die je kan vertrouwen.

Moet eerlijk zeggen naar de vele "BUGS" berichten en afbladderende verf verhalen begon ik te twijfelen of de K850 wel een optie zou zijn en nu is het idd zo dat mensen vaak alleen het negatieve posten om bijv een probleem te kunnen verhelpen,vandaar mijn positive vindingen,tot dusver.

Een prima telefoontje,mooi design,heb zelf de groene versie,al moet ik zeggen dat blauw icm de rest vd belichting/verlichting misschien beter had gepast,maar persoonlijk vond ik de zilveren zijkant niet mooi.
De Fotocamera is echt fantastisch,zeker na een Nokia N73 gewend te zijn, waar je eerst een paar minuten moet wachten voordat je ook daadwerkelijk een foto kan nemen,een ieder weet dan dat het fotomoment voorbij is.Niets meer dan lof,ook een goede flitser,heb hem vergeleken met de N95 die eveneens een lange laadtijd heeft(Nokia) en ik moet zeggen; een mindere fotokwaliteit.
Als je gewoon rustig alle opties van je telfoon bekijkt en niet als een gek op alle knopjes tegelijk gaat drukken dan valt het qua vastlopers wel mee,althans in mijn geval,er zullen altijd uitzonderingen zijn.
Het heeft een helder menu en aan de kleine(re) knopjes en touchscreen ben je zo gewend.
Een voordeel is ook de batterij die,zoals we wel gewend zijn van SE,lekker lang meegaat.
Verder heeft het alle belangrijke functies,zoals radio,goede mp3 speler,lekker geluidje.
De kantelfunctie in het menu Media is een leuke uithaal naar de iphone,die,als die in NL eindelijk uitkomt,wel erg out of date zal zijn.

De minpuntjes: Wat ik jammer vind is dat ze niet een betere videocamera erop hebben gezet,hier wint een bijv. N95 het wel van de K850.
De krasgevoelige achterkant had ook simpel anders gekund.
Al met al vallen wat mij betreft de negatieve kanten tot dusver meer dan mee en ben een zeer tevreden bezitter.

Voor de mensen die besluiten er een te bestellen en niet weten hoe of waar een goede deal te halen,kan ik aanraden Orange online en Telecomadvies.nl,die laatste heb ik zelf gebruikt met een verlenging van T-mobile en wat mij betreft hebben die voor T-mobile de beste aanbiedingen,ze leveren de telefoon de volgende werkdag,unbranded en simlock vrij. het voordeel met bijv een GSMweb.nl is dat Telecomadvies onderdeel is van Belcompany;mocht er iets met je tel mis zijn dan kan je die gewoon naar de shop brengen.

Beste mensen,dank voor het mogen delen van mijn bevindingen!

• Stormbringer
Kan je geen PM of mail sturen. Misschien kun je mij even een berichtje achterlaten?

Heb geen zin om mijn email-adres in het forum te zetten... :P

Verwijderd

Ik las laatst dat het verschil uitmaakt met de firmware update tussen een branded en een unbranded toestel, wie zou mij hierover iets meer kunnen vertellen..?

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:53:
In belgië hebben ze wel branded toestellen, die van Proximus Selection. Die bevatten Vodaphone firmware.
De mijne heb ik gekocht in de luchthaven van schiphol en is ook unbranded. Want als ik mijn toestel koop waardak ik normaal altijd mijn gsm's haal zijn die 90% van de keren Proximus Selection.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:39:
Ik las laatst dat het verschil uitmaakt met de firmware update tussen een branded en een unbranded toestel, wie zou mij hierover iets meer kunnen vertellen..?
Bij VodaPhone, heb je andere iconen, ander menu layout en een ander batterij icoontje (zwarte blokjes, wel nog gaaf!)

[ Voor 18% gewijzigd door 571Pro op 15-11-2007 14:00 ]

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Binnenkort tijd voor een deel 2? :P

• Stormbringer
NaZ- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:15:
Binnenkort tijd voor een deel 2? :P
Mee bezig... ;)

• bartus1989
Ik krijg nu ook stof onder de lens..:S

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Heb hem vandaag ook binnen en ben er tot noch toe erg blij mee moet ik zeggen. Ik zal over enkele dagen eens kijken of ik iets kan posten.

De enige minpuntjes die heb zijn;
- De vette vlekken die toch wel erg goed opvallen
- Een nummer dat ik verwijderde wordt nog wel in de lijst weergegeven, maar kan niet meer afgespeeld worden (dan kijg ik de melding mislukt). Ik kan hem ook niet opnieuw verwijderen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 15:58 ]

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Heb net een buggie ontdekt ;(. Maar misschien (hopelijk) heel eenvoudig op te lossen? :P.

Als ik MP3'tjes op m'n telefoon zet d.m.v. PC Suite, en ze probeer af te spelen in de Mediaplayer of whatever, hoor ik geen geluid. Maar als ik een mp3'tje als ringtone instel, hoor ik het wel. Ik heb al naar de volume enzo gekeken, maar hier ligt het niet aan :S. Ook kan ik die standaard demo'tjes en midi-geluidjes niet horen. Wel afspelen overigens... :/

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

SaphuA schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:22:
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Veel poetsen
- Een nummer dat ik verwijderde wordt nog wel in de lijst weergegeven, maar kan niet meer afgespeeld worden (dan kijg ik de melding mislukt). Ik kan hem ook niet opnieuw verwijderen.
zorgen dat SE dit in een firmwareupdate meeneemt, als ie niet al in de huidige update zit (waar we met z'n allen nog steeds vol smart op wachten.)

ff een stukje vliegen

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:22:
Heb hem vandaag ook binnen en ben er tot noch toe erg blij mee moet ik zeggen. Ik zal over enkele dagen eens kijken of ik iets kan posten.

De enige minpuntjes die heb zijn;
- Een nummer dat ik verwijderde wordt nog wel in de lijst weergegeven, maar kan niet meer afgespeeld worden (dan kijg ik de melding mislukt). Ik kan hem ook niet opnieuw verwijderen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Als je het liedje hebt verwijderd in bestandsbeheer of vanaf de pc, dan staat het liedje nog wel gewoon aangegeven in je playlist. Je telefoon slaat namelijk je playlist op. Hij geeft de titel dan nog wel gewoon weer maar hij kan hem niet meer afspelen. Je moet dan je playlist opnieuw aanmaken. 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 16:20 ]

Verwijderd

@strombringer, ik kon jou ook geen bericht sturen via myreact, heb je als buddy toegevoegd en als het goed is kun je me nu wel een bericht sturen (ik had de optie uitgevinkt)

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Veel poetsen was ik zelf al op gekomen ;) Daar hoefde ik ook niet perse hulp mee, het was meer bedoeld als opmerking.

Dat van die track: hij zit niet in mijn playlist maar hij staat nog in het overzicht van 'geinstaleerde' tracks. Als ik hem vanuit daar probeer af te spelen krijg ik 'Mislukt' en verwijderen kan ook niet. Hoop inderdaad dat het gefixed wordt, het is wel erg lelijk zo ;)

• Wessee
SaphuA schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:29:
Veel poetsen was ik zelf al op gekomen ;) Daar hoefde ik ook niet perse hulp mee, het was meer bedoeld als opmerking.

Dat van die track: hij zit niet in mijn playlist maar hij staat nog in het overzicht van 'geinstaleerde' tracks. Als ik hem vanuit daar probeer af te spelen krijg ik 'Mislukt' en verwijderen kan ook niet. Hoop inderdaad dat het gefixed wordt, het is wel erg lelijk zo ;)
Dat had ik ook, ik had al mijn tracks in een ander mapje geplaatst. Had ik opeens 2x 83 tracks staan. Ik heb hem toen even uit en aan gezet en toen stonden er nog mooi 83.

Verwijderd

bartus1989 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:47:
Ik krijg nu ook stof onder de lens..:S
tja dus ook niet waterdicht hahaha...
Tracks afspele mislukt? toestel uit zette en opnew aan helpt. 8)

G.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 17:50 ]

Verwijderd

is het iemand gelukt om de sony ericsson k850i te beveiligen die smsjes bedoel ik hier mee :)
samsung heeft zo'n beveileging ingebouwd iets wat jammer genoeg ontbreekt bij de SE :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:50:
is het iemand gelukt om de sony ericsson k850i te beveiligen die smsjes bedoel ik hier mee :)
samsung heeft zo'n beveileging ingebouwd iets wat jammer genoeg ontbreekt bij de SE :(
Kan je dat uitleggen? snap niet wat je bedoelt eigenlijk 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:06:
[...]

Kan je dat uitleggen? snap niet wat je bedoelt eigenlijk 8)7
dat je een wachtwoord moet invoeren voor je sms berichtjes kan lezen
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.