Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Vandaag aangekondigd, de K850i. Dit is de opvolger van de K800i.

Groen:
Afbeeldingslocatie: http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/95071411.jpg
Groot
Afbeeldingslocatie: http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/94299316.jpg
Groot

Blauw:
Afbeeldingslocatie: http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/83300781.jpg
Groot
Afbeeldingslocatie: http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/29501343.jpg
Groot

Officiële site

Belangrijkste specs:
Size: 102 x 48 x 17 mm
Weight: 118 grams

Colours:
Luminous Green
Velvet Blue

Screen: 262,144 colour TFT
Resolution: 240 x 320 pixels
Size: 2.2 inches

Phone memory: Up to 40 MB
Memory card support: Memory Stick Micro™ (M2™) and SanDisk micro SD™/Transflash™

Networks:
K850i (UMTS/HSDPA 850/1900/2100-GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900)
K858c (GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900)

Talk time GSM/UMTS:
Up to 9 hrs/3 hrs 30 min
Standby time GSM/UMTS:
Up to 400 hrs/350 hrs

Video call time (K850):
Up to 3 hrs 20 min
Video recording is eindelijk wat beter, QVGA met een framerate van 30fps.

[ Voor 89% gewijzigd door MarcoC op 12-10-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een knakend en gierend mooi dingetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
QVGA voor film, dat is dus 320x240.

Nog niet zo goed dus als mijn Samsung X820 (6.9mm dik). Die heeft 352x288.

Jammer van die toetsjes vind ik bij deze K850. Ze zijn hetzelfde als van de K810, maar dan vierkant bij de K850.

De blauwe kleur is overigens VEEL beter dan de groene, die is echt lelijk vind ik.

Ik zie overigens ook een 3-way led flash, oftewel torch, je kunt die dus als film lampje gebruiken _/-\o_

@TS: je bent er snel bij kerel !

[ Voor 15% gewijzigd door W00fer op 14-06-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Snel he ;). Op Gizmodo staan ook nog wat live pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Merk ook op dat de K850 blauwe icoontjes naast de 3, 6 en 9 toets heeft die oplichten wanneer nodig.
Daarnaast is de blauwe variant blauw met grijs en de groene is groen met zwart.

Ik ben ERG benieuwd naar de functies: Video stabilizer en automatic lens cover.

@TS: hoe kom je aan die grote foto's ?

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 14-06-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat had de K810i ook al hoor, die oplichtende icoontjes. Desalniettemin wel sjiek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Mja die database met grote foto's doet het niet, de Photo Library van de pressroom is een beetje overbelast ;)

Enig idee hoe ik wel de grote foto's kan krijgen van de andere modellen ?

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 14-06-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Met krasvast glazen scherm! :9

Hier zie je trouwens goed het verschil tussen de blauwe en de groene:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_46300_35_0_4000.png
Ik vind ze alle 2 wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
W00fer schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:55:
Mja die database met grote foto's doet het niet, de Photo Library van de pressroom is een beetje overbelast ;)

Enig idee hoe ik wel de grote foto's kan krijgen van de andere modellen ?
Doet het bij mij prima hoor. Welke foto's moet je hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
Mooi ding, vraag me af of de foto's veel beter zullen zijn, verschil tussen 3,2 en 5mp zal niet al te groot zijn verwacht ik. Jammer dat ie voor de rest niet echt verbeterd is tov de K800i... scherpere foto's en video's... leuk maar niet spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
MarcoC schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:20:
[...]
Doet het bij mij prima hoor. Welke foto's moet je hebben?
Die van de w960. Maar ik heb ze al via engadgetmobile.com

Goed, de K850 heeft dus een foto/video/play schakelaar die volgens mij makkelijk kapot kan of kan bewegen in je broekzak.

Verder is er dus nog niets bekend wanneer ze in de winkels komen ?

Oja Topicstarter: dit schrijf je:

[/quote]Zojuist aangekondigd. Specs zijn nog niet bekend gemaakt, wel een 5MP cam. Dit is de opvolger van de K800i.
[quote]

En daarna zet je toch de specs ;), ff veranderen dus :+

[ Voor 20% gewijzigd door W00fer op 14-06-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
eigelijk is het de opvolger van de K810i die op zijn beurt de opvolger is van de K800i, maar da's dan ook miereneuken.

Vind de groene wel wat hebben. Blue is so 1999...

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Eindelijk ondersteuning voor MicroSD.... Hulde aan Sony!! (want als het aan Ericsson lag, was MicroSD allang standaard geweest in hun toestellen)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Mooi toestel.
Ik denk dat dit de opvolger wordt van mijn K750i.
Hopelijk komt hij snel op de markt.
offtopic:
Mijn abbo loopt bijna af :)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ginz schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:55:
Eindelijk ondersteuning voor MicroSD.... Hulde aan Sony!! (want als het aan Ericsson lag, was MicroSD allang standaard geweest in hun toestellen)
Maakt dat zoveel uit dan? M2 geheugen kost ook geen drol meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Heb momenteel een K800i en zeer tevreden met deze phone. Wat ik wel jammer vind is dat, voor zover ik kan zien tenminste, deze telefoon ook geen Wi-Fi heeft. Zeker geen groot gemis, maar ik vind het toch wel makkelijk en in mijn geval vaak veel goedkoper om te internetten dan met GPRS.

Denk echter dat ik een telefoon als deze pas aanschaf als ik me huidige phone als versleten beschouw.

(Vind deze trouwens echt super eruitzien!)

[ Voor 5% gewijzigd door sn0x0r op 15-06-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Mijn abbo loopt 27 december af, dus kan ik 27 september een nieuw toestel halen...Hopelijk is deze dan al beschikbaar, lijkt een ideale opvolger van me huidige K750i :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Ik begrijp dat ie pas het 4e kwartaal komt. Beetje jammer, mijn K750 begint kuren te vertonen dus een nieuw toestel is welkom.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Érg mooi dingetje zeg! Ik ben benieuwd naar de lenscover, mogelijk slijtagegevoelig natuurlijk.
De groene ziet er op de persfoto's best leuk uit, alleen die livepictures van Gizmondo daar ziet het groen er wat apart uit. Maar dan hebben we altijd de blauwe nog :) Ook goed de handen wassen jongens, hij is nogal snel vlekkerig (zoals bij die livepictures te zien) :P
Ik hou de telefoon iig in de gaten!
Nog even een foto van de keypad, leuk design vind ik
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/8167/1181854478sek850keypadwl1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 15-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Momenteel begint mijn 1,5 jaar oude K750i nogal veel gebruikssporen te vertonen. Ik was aan het twijfelen om over te schakelen op de K800i, daar deze op Pixmania nog maar 289€ kost, maar bij het lezen van het nieuwsbericht op tweakers.net gisteren, denk ik dat ik toch nog even ga wachten alvorens een nieuwe gsm aan te schaffen. :9~
Als hij niet meer als 400€ kost, ben ik wel bereid budget vrij te maken, zoniet zal het nog wachten woden. ;( Die groene rechthoek vind ik trouwens prachtig gevonden, alleen wel balen dat hij pas in 4de kwartaal oftewel vanaf september 2007 uitkomt; kan al niet meer wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
In Duitsland is de adviesprijs in ieder geval wel een stuk hoger dan 400 euro:
Die unverbindliche Preisempfehlung (ohne Vertrag) liegt bei 599,- Euro.
Bron:
http://www.sonyericsson.c...&zone=pc&lm=pc3&prid=8126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ja dat is idd wat aan de hoge kant.
Echter als je ziet wat je ervoor krijgt, staat het wel weer redelijk in verhouding.
Ik ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk in de winkels zal liggen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
ik vindt de looks wat tegenvallen. Het lijkt me moeilijk navigeren, zo tussen de toetsjes door... De looks van de k800i heeft hij voor mij dan ook niet.

Wat ik wel geweldig vindt van deze telefoon is de automatische lenscover! Dan zit je al helemaal niet meer met een uitstekende knots op je telefoon (geef toe, de k810 heeft dat ook een beetje), en geeft 't geen problemen meer dat je 't per ongeluk openmaakt in de broekzak.

Verder is 't ook erg gaaf dat er nu, naast de echte flits, ook een 3led flits in zit, zodat je weer een normale "telefoon-zaklamp" zou kunnen gebruiken. En natuurlijk dat er nu ook HSDPA op zit...

Hopelijk is de volgende K8.. serie inclusief WiFi en GPS systeem?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik ben benieuwd wat die 3 LED flits inhoudt... Is dat nou beter dan de perfecte xeon flitser van de vorige SE modellen? Die xeon flitser kwam altijd als beste uit de test vergeleken met de LED flitsertjes van andere cameragsm's.

Zo'n automatische lensopener is misschien erg handig dat die niet in je broek opengaat en beter is weggewerkt, maar je kan nu niet meer zo snel een foto maken door het schuifje te openen met je handen. Dit was altijd wel een mooie feature als je speciale gebeurtenissen snel wou filmen/fotograferen.

Jammer dat hij niet touchscreen in tegenstelling tot de W modellen die ook gisteren zijn aangekondigd.

Voor de rest vind ik hem een leuke ge-upgrade K-serie gsm, met een hoog aantal megapixels en mooie look. Maar zeker geen N95 killer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MarcoC schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:37:
[...]
Maakt dat zoveel uit dan? M2 geheugen kost ook geen drol meer.
Sony accepteert eindelijk een niet_Sony standaard :P

Daarnaast, ik heb al verschillende MicroSD kaartjes, die ik ook in mijn camera's etc.. kan proppen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Djerique schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:26:
Ik ben benieuwd wat die 3 LED flits inhoudt... Is dat nou beter dan de perfecte xeon flitser van de vorige SE modellen? Die xeon flitser kwam altijd als beste uit de test vergeleken met de LED flitsertjes van andere cameragsm's.
Die 3 led's zullen qua lichtopbrengst natuurlijk nooit de xenonflits kunnen evenaren. Ik denk dat ze er gewoon zijn om in het donker nog aardig te kunnen filmen. Bovendien is die zaklamp functie natuurlijk ook welkom :)
Zal wel jammerlijk duur worden uiteindelijk :'( Hij staat nu al op zo'n 575 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door Rooster op 16-06-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hij heeft een xenon-flitser en een 3-LED-flits om in het donker nog wat licht te geven als je een filmpje wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
MarcoC schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:18:
Hij heeft een xenon-flitser en een 3-LED-flits om in het donker nog wat licht te geven als je een filmpje wilt maken.
heeft die wel een xenon flitser??? :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, uiteraard. Ze gaan echt niet op functionaliteit inbinden hoor, zeker niet als het de opvolger van de K800i is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
er zit zowel een Xenon flitser op als een 3led flitser. 3led flitser is alleen voor het filmen (en waarschijnlijk zaklamp functie), omdat een xenon dit niet volhoudt. Xenon flitsers kunnen namelijk alleen maar een goede flits geven, ledlampjes kunnen ook nog aan blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

Nu maar hopen dat het een vroeger Q4 release wordt.

[ Voor 83% gewijzigd door OMX2000 op 17-06-2007 12:59 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nou, het kan ook één LED zijn, maar ik hoorde hier mensen met 3-LED-flits termen strooien, dus ik nam aan dat dat het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
het 3led verhaal kun je hier terugvinden.

Ook kun je 't goed op de achterkant zien, dat 't om 3 ledjes gaat:
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/w/pics/sonyericsson/sonyericsson-k850-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Welke interface gaat deze telefoon gebruiken? Dezelfde als de k750/k800? Dat zou wel erg fijn zijn, ivm bureaulader etc.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Djerique schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:26:
Voor de rest vind ik hem een leuke ge-upgrade K-serie gsm, met een hoog aantal megapixels en mooie look. Maar zeker geen N95 killer... :(
Wordt hij in de markt gezet als een N95 killer dan? Lijkt me niet, dan moet je meer naar de P of W series van SE gaan kijken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant toestel :).
Iemand al enig idee of je Tomtom hierop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Laatst online: 19:56
Op de officiele SE site staat dat ie 'binnenkort verkrijgbaar is'. Dat zal dan toch geen 3 maanden meer duren? :)

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10868&zone=pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:30:
Interessant toestel :).
Iemand al enig idee of je Tomtom hierop kan zetten?
Nav4all zal wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Binnenkort is een relatief rekbaar begrip natuurlijk :P
Q4 is duidelijk kenbaar gemaakt tijdens die presentatie.
Ik geloof dat WayFinder kan met die nieuwe headset. :)

[ Voor 47% gewijzigd door P.K. op 17-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Hun interessant want dit was het gene dat ik nog mis aan de K850i. De N73 heeft dat namelijk wel.

Ik vind mijn K800i alleen wel wat mooier en strakker. Maar ik mis de zaklamp van me K750i ook wel weer. En wil graag iets betere foto's dan de K800i. Dus ja je kunt niet alles hebben :)

Heb alleen geen idee meer wanneer ik die K800i gekocht heb. Zat wel een 2 jaars abbo bij. Dus moet even kijken wat ik ga doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Astennu op 18-06-2007 15:59 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik vind het vooral jammer dat er geen stereo speakers opzitten zoals de N73 bijvoorbeeld wel heeft. Het geluid van mijn k800i gaat sowieso al zachter als die van de k750i en als de N73 op speakerstand staat is mijn k800i niet eens te horen.

Bovendien jammer dat de blauwe versie grijs heeft aan de zijkant en persoonlijk vind ik dat blauw vakje bij de D-pad toetsen niet zo mooi.

Verder super van de xenon flits en de 3 ledjes voor video opname.

Op youtube staat al een filmpje opgenomen met de k850i. Ziet er wel aardig uit. zeker in vergelijking met de k800i die gewoon slecht filmt. Hier is de link:
http://www.youtube.com/watch?v=a6SjVyJYTgg
Ik hoop dat het geluid met opnemen ook vooruit is gegaan want dat is ook erg slecht maar SE kennende is hier niks mee gedaan. Ze zouden er een limiter op moeten maken.

Edit: Ik zie net ook nog in een filmpje dat je handmatig ISO waarden aan kunt passen, ook wel handig af en toe.

[ Voor 6% gewijzigd door wiene op 18-06-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Die iso handmatig aanpassen is echt wel handig. Hij ziet er wel nice uit. Alleen die toetsen vind ik minder maar de lampjes er echter vind ik wel wat hebben. En die extra lampjes als je in foto mode gaat zijn ook nice. Het maken van foto's duurde best even. 3 sec om op te slaan of zo.

Ik denk dat ik er wel een ga halen. Ik denk de blauwe. En als het niet bevalt verkoop ik em wel en ga ik terug naar me K800i.

Ik ben benieuwd wanneer hij hier in de winkels te krijgen is. Hopelijk binnen 4 weken heb ik em nog voor ik op vakantie ga :) kan ik daar de camera testen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 18-06-2007 20:27 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Zeer interessant toestel. Ik neem mijn DSLR steeds minder vaak mee en dan is dit een lekker alternatief om pics te maken in de kroeg ofzo.

Iemand een idee wat hij ongeveer zal kosten met een T-Mobile 20 2jr abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Astennu schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:14:
Die iso handmatig aanpassen is echt wel handig. Hij ziet er wel nice uit. Alleen die toetsen vind ik minder maar de lampjes er echter vind ik wel wat hebben. En die extra lampjes als je in foto mode gaat zijn ook nice. Het maken van foto's duurde best even. 3 sec om op te slaan of zo.

Ik denk dat ik er wel een ga halen. Ik denk de blauwe. En als het niet bevalt verkoop ik em wel en ga ik terug naar me K800i.

Ik ben benieuwd wanneer hij hier in de winkels te krijgen is. Hopelijk binnen 4 weken heb ik em nog voor ik op vakantie ga :) kan ik daar de camera testen :P
ik zal er niet vanuit gaan, er wordt voorspeld dat hij pas in Q4 op de markt komt, dus in 't laatste kwartaal van 't jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Q8 :o. Dat is wel erg ver weg :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
je was me net voor, ik bedoelde Q4 :P
(vet stom, ik had 't ergens gelezen maar weet niet meer waar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
zAo schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:36:
Zeer interessant toestel. Ik neem mijn DSLR steeds minder vaak mee en dan is dit een lekker alternatief om pics te maken in de kroeg ofzo.

Iemand een idee wat hij ongeveer zal kosten met een T-Mobile 20 2jr abbo?
Ik gok een eurotje of 50-100 dat had ik toen ook met mijn K800i.

En Q4 pas ? dat ding is nu toch klaar ? ik snap niet waarom dat altijd zo lang moet duren. Nu is i al niet uber vergeleken met de nokia modellen laat staan over een half jaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wat videopreviews bekijkt zie/hoor je dat het toestel oa. nog kampt met software problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nja wel jammer want tegen de tijd dat hij uit is is hij dan niet echt nieuw meer qua features. Ik snap ook niet waarom hij dan nu al op de website staat als hij er voorlopig niet is.

Die Gyro is trouwens wel grappig. Dan hoef je niet meer in het menu te gaan om je beeld te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Astennu schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:07:
Nja wel jammer want tegen de tijd dat hij uit is is hij dan niet echt nieuw meer qua features. Ik snap ook niet waarom hij dan nu al op de website staat als hij er voorlopig niet is.

Die Gyro is trouwens wel grappig. Dan hoef je niet meer in het menu te gaan om je beeld te draaien :)
Idd daar zag ik net een filmpje 2 van op youtube. Niet noodzakelijk ofzo maar wel leuk :)
edit: Niet alleen met foto's blijkbaar

[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 20-06-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Dit is trouwens ook wel een aardig linkje: http://www.mobile-review....-newproduct-june-en.shtml

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Het ziet er wel aardig uit. Alleen hij komt dus pas in oktober. En dan is de Nokia concurent er ook bijna. En dat is ook een smartphone met GPS er in dus is dat misschien weer interessanter. En ik vind me K800i toch veel mooier dan de nieuwe. Ook veel mooier dan de K800i. Ik zou het vooral doen voor de 5 mpixel cam en eventueel voor tom tom maar dat kan de K850i niet. Misschien maar een normale camera kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:25:
en eventueel voor tom tom maar dat kan de K850i niet.
http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Kun je ''Gyro'' ook uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik gebruik de K800i sinds zijn release, en ben nog steeds tevreden. En ik ben dat niet gauw met een telefoon ( heb sumsing sjenhwong al geboycott ;) ).

In augustus kan ik mn abo weer een jaar verlengen, mij benieuwen wanneer de k850 precies komt ( Q4 2007 ). Dit wordt hem cker voor mij :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Dit wordt mijn volgende telefoon :)

Dat MicroSD geheugen he, ondersteund ie ook SDHC geheugen? Anders kunnen we maar tot de 2gb gaan. Heb liever 8gb (of uiteindelijk zelfs 32gb) erin natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Wow wat een vette phone is dit zeg! ben benieuwd hoe lang het nog duurt en hoeveel het gaat kosten in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik denk dat de prijs niet veel zal verschillende met de eerder genoemde ( vrij hoge ) Duitse prijzen. Misschien dat ie met een 2jarig abo van 300minuten p/m gratis is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Heb spijt dat ik de K800I heb aangeschaft, echt nice design deze, en ook nog veel functies :*) :9

EDIT:

Of toch niet, vingerafdrukken zie je meteen op de k850I :|

[ Voor 26% gewijzigd door D467 op 06-07-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
n00bdani86 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:10:
Ik denk dat de prijs niet veel zal verschillende met de eerder genoemde ( vrij hoge ) Duitse prijzen. Misschien dat ie met een 2jarig abo van 300minuten p/m gratis is :P
Ach wel nee, die prijs wordt ie echt niet.
'Introductie' prijzen zijn altijd een stuk hoger dan de daarwerkelijke prijzen in de winkel.

SonyEricsson richt zich juist op het net-niet top segment.
Dus zal die prijs wel ongeveer gelijk komen te liggen met die van de K800i bij introductie vorig jaar (450 - 500 euro ofzo iets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
P.K. schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:54:
[...]

Ach wel nee, die prijs wordt ie echt niet.
'Introductie' prijzen zijn altijd een stuk hoger dan de daarwerkelijke prijzen in de winkel.

SonyEricsson richt zich juist op het net-niet top segment.
Dus zal die prijs wel ongeveer gelijk komen te liggen met die van de K800i bij introductie vorig jaar (450 - 500 euro ofzo iets).
Zoiets dacht ik ook.Daarbij, ik heb al geleerd van nooit SE's te kopen als ze net uit zijn.Er zitten nog te veel kinderfouten in.

Dus ik wacht altijd een jaartje ofzo, tegen dan kost hij 350 EUR ofzo en zijn de meeste kinderfouten er wel uit + zijn er dan al een 5 tal firmware versies uitgebracht waardoor de kwaliteit van de foto's ook meestal nog wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGOoSTaD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23
Maar waarom TOMTOM niet? De telefoon draait op symbian en tomtom 6 draait daar gewoon op. Het lijkt mij als de telefoon snel genoeg is en met een groot genoeg werkgeheugen dat het prima zo moeten kunnen. Op de nokia n73 kan het ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 04:49
TheGOoSTaD schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:05:
[...]

Maar waarom TOMTOM niet? De telefoon draait op symbian en tomtom 6 draait daar gewoon op. Het lijkt mij als de telefoon snel genoeg is en met een groot genoeg werkgeheugen dat het prima zo moeten kunnen. Op de nokia n73 kan het ook....
Nee want er zit geen symbian besturingssysteem op de K850 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:21:
[...]

Zoiets dacht ik ook.Daarbij, ik heb al geleerd van nooit SE's te kopen als ze net uit zijn.Er zitten nog te veel kinderfouten in.

Dus ik wacht altijd een jaartje ofzo, tegen dan kost hij 350 EUR ofzo en zijn de meeste kinderfouten er wel uit + zijn er dan al een 5 tal firmware versies uitgebracht waardoor de kwaliteit van de foto's ook meestal nog wat beter is.
Probleem is dan natuurlijk dat na een jaar alweer nieuwe modellen van SE en concurrenten beschikbaar zijn, met meer megapixels, meer functies, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:17:
[...]

Probleem is dan natuurlijk dat na een jaar alweer nieuwe modellen van SE en concurrenten beschikbaar zijn, met meer megapixels, meer functies, etc. :)
Dat is een probleem? dat is toch alleen maar beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Die portrait/landscape flip functie zag er in dat tweede filmpje uit Dutch-Hane's post er nogal brak uit. Je zag ook dat het keylock schermpje in landscape modus gewoon in portrait formaat was. Zijn van die typische SE fouten in het begin (hopelijk)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:19

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

voor in de startpost ook: eerste review is er voor zover ik weet, mobile review

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Is het mogelijk de K850i als bluetooth remote control te gebruik net als dat met de K800i kan? Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
Hij is erg mooi, dit wordt mijn nieuwe telefoon. Keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Goede review hier: http://www.mobile-review....onyericsson-k850-en.shtml

Beetje krom Engels af en toe.

Er staat ook bij dat hij op een nieuw Java Platform OS draait. Waarschijnlijk daarom de wat latere release datum. ( maw, teveel bugs ? ).

Verder: De K850i hardware is niet veel sneller dan dat van de k800i, het grootste verschil is meer RAM geheugen.

Mij benieuwen hoe de uiteindelijke retail versie gaat presteren.

Het concept van de back button heeft SE laten vallen voor een nokia achtige UI bediening:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k850-main/butk850.jpg

Hij heeft geen softkeys, maar onderaan het schermpje zitten touchbuttons alà LG/ samsung E900.

[ Voor 50% gewijzigd door Dani86 op 29-07-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenque
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-08 16:08
dit zal ook de vervanger worden van m'n W800i.
ben benieuwd waarneer ie op de markt komt, dat heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Waarschijnlijk october 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt verwacht in 4e kwartaal, kreeg dit antwoord van SE:

"Geachte heer Van Berse,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De Sony Ericsson K850i wordt verwacht in het vierde kwartaal van 2007.
Er is nog geen exacte datum bekend omtrent de introductie van de Sony Ericsson K850i"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Oktober is ook nog maar de vraag, want Zweden krijgt meestal de SE toestellen als eerste.

Ik gok op early november. En dan waarschijnlijk weer bij een actie ofzo, net zoals de K800i eerst alleen maar te krijgen was bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Eigenlijk heb ik geen zin om nog zó lang te gaan wachten.
Maarja, je kan het er mee eens zijn ofniet: De N95 vind ik gaar. En ik wil toch echt geen stapje lager dan mn huidige K800i.

Samsung mot ik niet.

Moeilijk Moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

W00fer schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:15:
Oktober is ook nog maar de vraag, want Zweden krijgt meestal de SE toestellen als eerste.

Ik gok op early november. En dan waarschijnlijk weer bij een actie ofzo, net zoals de K800i eerst alleen maar te krijgen was bij KPN.
De k800 kon ik ergens eind augustus volgens mij al krijgen. Simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Zotezien verwachten we de telefoon in de 4e kwartaal van het jaar, aldus Newmobile.nl.
-
Het lijkt me opzich een mooie telefoon, zeer leuke specificaties vooral de megapixels alleen ben ik bang dat de video opname als nog slecht is.
Heb momenteel nog de K800i, ben daar niet meer tevreden over. Hopelijk zal deze veel beter zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door synthic op 11-08-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Kmkz schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:37:
Zotezien verwachten we de telefoon in de 4e kwartaal van het jaar, aldus
Oh ja joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 10-09 19:24
Op mobile-review zijn ze er niet echt geheel positief over...

Ben benieuwd wat voor toestel ik heb zo rond december/januari/februari of maart

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Rio schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:43:
[...]

De k800 kon ik ergens eind augustus volgens mij al krijgen. Simlockvrij.
Idd, ik had mijn K800i al in juli via t-mobile :)

Ik hoop niet dat de k850 uitgesteld gaat worden, al lijkt het er wel op. SE doet een beetje geheimzinnig. Dan heb ik nog liever een "when it's done" policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Voor diegene die de link nog niet hadden gevonden.

K850i vs K800i en Nokia N95 camera review.

http://mobile-review.com/...ricsson-k850-cam-en.shtml

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
alee, ik ben heel erg geïnteresseerd in deze GSM. _/-\o_

maar ik twijfel nog tussen de w960i of k850i :?

btw het wordt een tijd om de info en specificaties te updaten, first poster!! :*)

hier heb je meer info: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850-2003.php 8)

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Erg mooie telefoon hoor!

Vooral de blauw is vet, soort futuristisch effect krijg je door die led's overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je de vingerafdrukken er zo erg op ziet.
Ik twijfel tussen deze en de w960i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb deze liever dan de Walkmans. Je krijgt dezelfde functies als de walkman, zelfs met de Audioplayer, al heb je niet de walkman skin enzo. Maar die kan je er dan denk ik nog wel op installeren. En je hebt er een 5mp camera inzitten.

En ik vind het design mooier, maar dat is een kwestie van smaak. Ik neem dan de blauwe, die vind ik cool icm met het witte backlight van de nummerieke toetsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Mooi toestel.
Hopelijk snel meer duidelijkheid over de releasedatum.

Denk dat dit de opvolger wordt voor mijn K750i

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Niet online
n00bdani86 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:31:
Eigenlijk heb ik geen zin om nog zó lang te gaan wachten.
Maarja, je kan het er mee eens zijn ofniet: De N95 vind ik gaar. En ik wil toch echt geen stapje lager dan mn huidige K800i.

Samsung mot ik niet.

Moeilijk Moeilijk :D
Ik zit met precies dezelfde afweging. Ik wil niet omlaag in camera functies en die nokia serie vind ik ook maar niets. Er zit niets anders dan wachten op november...

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik heb de k850i al geresveerd. Vorige tellie was een k750i. Destijds een heerlijk toestel. Gebruik nu een Samsung d900. Maar dat ding voelt niet als een telefoon aan je oor. Onhandig apparaat en waardeloze camera.
N95 is een hype telefoon en ik vind het gewoonweg lelijk. Wellicht als die in het zwart was dat het dan het overwegen waar was. Jammer dat daar weer geen xenonflitser opzit. De 800 en de 810 maken echt mooie foto's (tis geen digicam maar komen echt mooie foto's uit). De 810i had ik bijna gekozen, toen ik zag dat de 850 onderweg was. Voordelen zijn: GEEN joystick, 5.0MP camera, echte flitser en led flash en niet te vergeten een groter display met 16mln kleuren.
Dan maar maand langer wachten. No Problem.

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 10-09 16:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ook zoiets: 15-09 loopt mn contract af en dus wil ik verlengen. Kan ik voor 120E een K810i kopen en m'n nog geen jaar oude W850i verkopen, maar ik wil eigenlijk de K850i :D. Ik denk dat ik even 3 maandjes met de K810i ga spelen en wanneer de k850 een beetje gezakt is in prijs dan die koop.
T'is ook zonde om geld van een verlenging te laten liggen.

• JBS
  • Niet online

JBS

Waar als ik vragen mag? Mijn contract loopt 4 januari 2007 af maar wil zo snel mogelijk een nieuwe telefoon en dat kan dus al begin oktober.. Ik hoop dat ik het vol kan houden om te wachten op de K850i. Ben benieuwd wat de prijs zal zijn bij Hi 25 verlenging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

JipJapGoedje schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 00:00:
Ik heb de k850i al geresveerd. Vorige tellie was een k750i. Destijds een heerlijk toestel. Gebruik nu een Samsung d900. Maar dat ding voelt niet als een telefoon aan je oor. Onhandig apparaat en waardeloze camera.
N95 is een hype telefoon en ik vind het gewoonweg lelijk. Wellicht als die in het zwart was dat het dan het overwegen waar was. Jammer dat daar weer geen xenonflitser opzit. De 800 en de 810 maken echt mooie foto's (tis geen digicam maar komen echt mooie foto's uit). De 810i had ik bijna gekozen, toen ik zag dat de 850 onderweg was. Voordelen zijn: GEEN joystick, 5.0MP camera, echte flitser en led flash en niet te vergeten een groter display met 16mln kleuren.
Dan maar maand langer wachten. No Problem.
Ik vind het GEEN joystick geen pluspunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Nadeel van zo'n joystick is dat ie na verloop van tijd volloopt met stof en andere rotzooi, waardoor ie niet meer werkt in bepaalde richtingen. Soms wil dan schoonblazen met een luchtspuitbus nog weleens helpen, of even de stofzuiger erop. Maar ideaal is het niet, dan heb je toch echt liever een 'joypad' die het wel langer uithoudt zonder haperingen en gedoe.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik kan nog niet over de joypad oordelen. Wel over een joystick. Op de K700i was de joystick een groot probleem voor sommige, voor mij niet echt. Zolang je het stof af en toe weghaalt met de bekende tandenstoker techniek. Bij mijn huidige K800i heb ik totaal geen problemen met stof. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de K850i werkt met een joypad.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
deze is ook wel vet.. wordt moeilijk kiezen tussen deze en de w960i..

Er is trouwens ook een k770i. Waarom vind niemand dat iets?

1 reply in Het SonyEricsson K770i topic

[ Voor 23% gewijzigd door Executor16 op 04-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat we gaan denken dat die N95 een mindere camera heeft ;
http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php
Tja , en hij is al een behoorlijke tijd op de markt !! ;)
Furinax schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:48:
Voor diegene die de link nog niet hadden gevonden.

K850i vs K800i en Nokia N95 camera review.

http://mobile-review.com/...ricsson-k850-cam-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ja en superduur. En in mijn geval: ik heb geen GPS en WiFi nodig.

Plus het feit dat ik de N95 oer-lelijk vind. Jammer dat de 6500slide van nokia 3.2mp krijgt.
Als ik een nieuwe telefoon neem wil ik er qua camera op vooruit.

Maar de K850i komt in november pas? :?

Dan duurt het wel erg lang, hij is in Juni al aangekondigd.

@Executor: Die K770? over smaak valt te twisten maar ik vind hem niet mooi. Het ligt bij dat toestel denk ik aan de prijs. Zoniet dan lijkt ie mij vrij overbodig. Als ik ga kiezen, dan neem ik liever een K810.

[ Voor 24% gewijzigd door Dani86 op 04-09-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

ik vind de N95 ook te duur. Ben benieuwd wat de 850 gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt de perfecte telefoon alleen jammer dat er geen wifi op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

The K850i starts shipping early in October for about 450 Euro.

Van mobile-review.com ^^

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.