R1CA037
- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available)
"25/10/07" <-- het is niet die van januari als je dat soms dacht

"(Not generally available)" <--- dat is wel naar

ik heb m ook niet
voor de mensen die het willen checken, ga naar het service menu door de volgende toetsen combinatie in te drukken:
>*<<*<* en ga dan naar Service info en dan Software info (engels, ik heb m in het engels staan, Nederlands vind ik kut, en bovendien kan ik al prima Nederlands

, nu steek ik tenminste nog wat extra op van de engelse taal)
Improvements / Changes
- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.
Ik wil dat ook!! Dat ding gaat heel erg hakketakkerig, maar ik weet niet of ze dat daarmee fixen

zoveel entries heb ik namelijk niet

(Bugs)
- The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures.
looll, heeft iemand dit al eens meegemaakt?

(Bugs)
- Corruption of the file system can occur affecting photos, applications etc
Zou dit met dat "bewerking is mislukt" gedoe te maken hebben? Trouwens, als ik een USB stick in mijn PC werp, dan vraagtie soms om hem te scannen voor fouten en het dan te fixen, het zelfde gebeurd als ik mijn telefoon aansluit, misschien een tip om eens te proberen, misschien dat je dan af bent van die "bewerking is mislukt" berichies

(Bugs)
- Video is of lower quality than the K800
wow! dit staat tussen de bugs

is dat software matig dan?

(Bugs)
- Phone doesnt support some Mp4 files and doesnt support some jpeg photos.
Ja hier heb ik dus ook min of meer last van, ik heb zeg maar een aantal podcast bestanden er op gezet in de podcasts folder (wat een enorm gedoe was om op mijn telefoon te zetten, ging tergend langzaam en steeds resette de connectie ofzo waardoor hij de overdracht niet kon voltooien). Maar ten eerste werkte dat niet goed omdat ze in de Media Player niet bij de categorie Podcasts verschenen, maar wel gewoon bij Tracks, en het doorspoelen of resumen van een podcast zorgt voor problemen. (Radio 538 Dance Department Podcasts in MP4 formaat) Als je doorspoelt of resumet dan hapertíe ENORM!
[
Voor 46% gewijzigd door
Oli4 Hokke op 18-11-2007 13:13
]