De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
moet zeggen dat hij mij wel trekt met zn actie van het eerste jaar 10€ korting per maand. ook het feit dat bij hi 1 minuut= 2sms staat mij wel aan. bij andere providers moet je dacht ik weer zo'n bundel afsluiten oid anders sms je voor 23 cent per berichtVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:30:
welke provider zouden jullie nemen dan?
Nou daar ben ik het dus niet mee eens, ik heb met t-mobile veel minder goede dekking dan de 900Mhz netwerken.TroonStaal schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:36:
[...]
Dat maakt tegenwoordig niet zo heel veel meer uit qua dekking toch?
Dan zou ik de goedkoopste/meest praktische bundel kiezen
Als ik bijv in de Albert Heyn in Hoofddorp Centrum ben ( onder de grond ) kan ik niet eens bellen!
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
De Sony Ericsson K850i heeft geen krasvast glazen scherm.
Het toestel is inmiddels op de markt, het zal alleen ongeveer een week a twee weken duren voordat het toestel in de winkels ligt.
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Call Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.
Het case-id in het onderwerp van deze e-mail is uitsluitend bedoeld voor vragen die direct te maken hebben met deze case.
Met vriendelijke groeten,
Sandor Souren
Sony Ericsson Call Center Netherlands

Don't live for pleasure, make life your treasure

Android fanboy
Wat is er mis met de groene keypad dan?Ivo NL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:48:
Woei: klik
Nu kan je een groene nemen en het keypad van de blauwe erin doen... Wagen of niet?
Heb zelf ook de voorkeur voor blauw boven groen, maar ik ga niet lopen priegelen aan mijn mobiel. Dus waarom zou je dit doen anders dan dat je blauw mooier vind als groen?
[ Voor 29% gewijzigd door Ivo NL op 12-10-2007 19:06 ]
Android fanboy
Er zit ook geen krasvast scherm op, dat staat ook nergens, en heeft ook niemand gezegd.MyNameIs schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:21:
De K850 heeft dus geen krasvast glazen scherm!
[...]
Het scherm is van een speciaal soort glas, dat heel moeilijk krast. Bij gewoon gebruik -dus niet je steutels én telefoon in een broekzak- zullen er er geen krassen op komen.
Het is het zelfde glas dat ook gebruikt wordt bij horloges.
Ohja, helemaal vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:01:
dan heb je er nog steeds een groene rand omheen...

Android fanboy
Ga dan niet een mailtje sturen naar mensen met "Wees de eerste met deze telefoon!"Het toestel is inmiddels op de markt, het zal alleen ongeveer een week a twee weken duren voordat het toestel in de winkels ligt.
Ik weet bijna zeker dat het geen saffier glas is bij deze telefoon.. Saffier glas is wel krasvast, het is na diamant het meest krasbestendige polijstbare mineraal. Mijn horloge heeft t ook en daar is met geen mogelijkheid een kras op te krijgen..ook niet na het vallen op asfalt door een kapot bandje. De enige telefoon die dat heeft is volgens mij de Nokia 8800 Sirocco en de prijs van die telefoon ligt een klein beetje hoger dan van de K850.
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Android fanboy
Verwijderd
De T650i van SE heeft het wel: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10891&zone=ppWessee schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:39:
Dit wordt zeker mijn volgende telefoon..de w800 is ook aan vervanging toe..
Ik weet bijna zeker dat het geen saffier glas is bij deze telefoon.. Saffier glas is wel krasvast, het is na diamant het meest krasbestendige polijstbare mineraal. Mijn horloge heeft t ook en daar is met geen mogelijkheid een kras op te krijgen..ook niet na het vallen op asfalt door een kapot bandje. De enige telefoon die dat heeft is volgens mij de Nokia 8800 Sirocco en de prijs van die telefoon ligt een klein beetje hoger dan van de K850.
En het lijkt me toch wel verdomd handig hoor, heb altijd na een maand ofzo m'n eerste kras op m'n scherm zitten. Dus nog steeds in twijfel tussen de T650 en K850
De grote verschillen tussen beide zijn de camera en het design.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:36:
De T650i van SE heeft het wel: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10891&zone=pp
En het lijkt me toch wel verdomd handig hoor, heb altijd na een maand ofzo m'n eerste kras op m'n scherm zitten. Dus nog steeds in twijfel tussen de T650 en K850
Edit: En de mediaplayer en dat de T650i geen SD Micro ondersteunt en ga zo maar door...
Ik denk trouwens dat SD Micro HC wel ondersteunt wordt, aangezien een SD Micro HC-kaartje gewoon een SD Micro-kaartje is met meer opslagruimte. Er zit geen ontwerpverschil in tussen SD Micro HC en SD Micro. Tenminste, daar ga ik vanuit
Edit: @ SirNobax: Damn it, je hebt gelijk

Edit: De N95 ondersteunt wel micro SDHC. Er is dus nog hoop
P.S. Ik heb ze gemaild over de kwestie.
[ Voor 19% gewijzigd door Joep op 13-10-2007 11:50 ]
Pentaxiaan
Verwijderd
Ja, anders ik wel.., ik moet er echt een hoesje of sok bij anders ziet ie er na een maand niet meer uit. Maar als de T650i het heeft dan misschien...heel misschien...Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:36:
[...]
De T650i van SE heeft het wel: http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10891&zone=pp
Maar het verschil tussen beide is idd alles wat Joep Stoffels schreef. Je moet gewoon kijken welke het best bij je past. Vind ik zelf best belangrijk. Die krassen kun je wel een stuk voorkomen door een hoesje of zo'n sok...
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Ivo NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:14:
Oke, beste mensen, ik heb deze site in elkaar geflanst, het klopt dat pics, tips en links het nog niet doen. Maar wat is jullie mening? Het moet zoiets als een startpost op GoT gaan worden: alle informatie bij elkaar.
Laat die 4 GB weg, dat staat er omdat er op moment van schrijven geen grotere waren.én Micro-SD (tot 4GB)
Komt de 8 GB uit dan doet ie het ook enz.
Verwijderd
Nou dus mocht het zo zijn dat hij het niet zou doen ( wat ik me niet voor kan stellen iig ), dan werkt het bij een firmware update wel.SirNobax schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:22:
Het verschil is FAT16 en FAT32 als ik mij niet vergis.
Ik laat het staan totdat er bewezen is dat groter ook écht werktVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:47:
[...]
[...]
Laat die 4 GB weg, dat staat er omdat er op moment van schrijven geen grotere waren.
Komt de 8 GB uit dan doet ie het ook enz.
Android fanboy
Verwijderd
Dat kan ook, je bent dus ook van plan het up to date te houden?Ivo NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:49:
[...]
Ik laat het staan totdat er bewezen is dat groter ook écht werkt
Ging er vanuit dat je er verder niet veel meer aan ging doen, dus dan verouderd je site door die vermelding.
Verwijderd
dus maandag 22 oktober ligt hij waarschijnlijk overal
Verwijderd
Nu heb ik op dit moment HI40 maar ik sms weinig en bel meer. Nu wil ik een vergelijkbaar abbo.
Echter ik kom er dus totaal niet uit, ik heb gewoon een harde eis en dat is bereikbaarheid! Aangezien ik 30 meter van de grens af woon denk ik dat ik dus bij KPN of Vodafone uit kom.
De vriendelijke meneer van T for Telecom vertelde me echter dat Telfort sinds begin dit jaar via de kpn masten werkt en ook een heel goed bereik heeft maar stukken goedkoper.
Wat kunnen jullie mij aanbevelen?
Alvast bedankt.
'T was wel een callcenter-persoon, niet iemand met technische kennis, dus ik weet het nog steeds niet zekerDe Sony Ericsson K850i heeft een Combo reader voor de volgende geheugenkaarten:
Memory Stick Micro™
Micro SD™

Aah ja, nee, ik ga hem wel up-to-date houden!Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:13:
[...]
Dat kan ook, je bent dus ook van plan het up to date te houden?
Ging er vanuit dat je er verder niet veel meer aan ging doen, dus dan verouderd je site door die vermelding.
Android fanboy
Precies. Zal hetzelfde zijn als bij de K800i en daar heb ik ook nog steeds geen krassen op. Althans niet op de display (wel op de cameraslide).P.K. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:21:
[...]
Er zit ook geen krasvast scherm op, dat staat ook nergens, en heeft ook niemand gezegd.
Het scherm is van een speciaal soort glas, dat heel moeilijk krast. Bij gewoon gebruik -dus niet je steutels én telefoon in een broekzak- zullen er er geen krassen op komen.
Het is het zelfde glas dat ook gebruikt wordt bij horloges.
Hopelijk is hij snel wat beter verkrijgbaar, dan ga ik deze zeker kopen. Vind het wel een goede vervanger voor mijn K800i en eventueel mijn Creative Zen V Plus.
2 jaar met een toestel doen is voor mij te lang, alleen al omdat 'ie na een jaar bekrast en versleten zal zijn.
dan ga je toch niet echt zuinig met je toestel om. ik heb een E700 en ben daar altijd zuinig op geweest. ook nu ziet het toestel er best netjes uit na 3.5 jaarsjakietrekhakie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:03:
Ik wacht wel tot er weer een 1-jarige aanbieding komt.
2 jaar met een toestel doen is voor mij te lang, alleen al omdat 'ie na een jaar bekrast en versleten zal zijn.
Hij gaat gewoon mijn broekzak in (zonder spuuglelijk hoesje

Mijn oude E398 die het eerste jaar vrij vaak in een hoesje werd gebruikt is al helemaal een drama, flinke kras op het scherm, griplaag begint af te bladeren. Camera zit vol met stof (achter de 'lens').
Nee, elk jaar heb ik toch wel een nieuwe mobiel nodig om er niet uit te zien alsof ik mijn gsm tweedehands op de rommelmarkt heb gekocht.
Pentaxiaan
dat heeft er dan weer mee te maken hoe je met een telefoon voor de dag wilt komenSirNobax schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:33:
Nee, elk jaar heb ik toch wel een nieuwe mobiel nodig om er niet uit te zien alsof ik mijn gsm tweedehands op de rommelmarkt heb gekocht.
Verwijderd
Geef mij toch maar de Xenon. De hoeveelheid ruis op die foto van G600 wordt je ook niet vrolijk van. Als je het toch wil kan je de K850i altijd nog verbieden z'n flits te gebruiken en ook alleen z'n led aan te zetten. Die zit er gelukkig wel gewoon op. Ook handig als zaklampreAaa schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:19:
jammer dat de k850i minder presteert dan de G600 in het donker zoals ik in een van de tests had gelezen. dit komt volgens mij omdat de k850i een Xenon flitser heeft en de G600 nog een Led flash, daardoor valt al het omgevingslicht weg bij de foto in het donker van de k850i, in tegenstellig tot de G600 met LED flash waarbij je nog wel het omgevingslicht duidelijker ziet omdat de 'flits' niet zo sterk is als bij een Xenon.
Groetjes,
Tim Wijkman
aldus gsmhelpdesk
Als je controle heb over de sluitertijden (en lage ISO's of in iedergeval de flitssterkte) valt dat punt ook in het niets.Stormbringer schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:48:
Hmm... Beetje fotograaf (of gewoon iemand met logica) weet toch dat je geen (zwakke) flitser moet gebruiken voor grote afstanden?! Dus gewoon uitzetten die xenon-flash!
(Dragging the shutter, word dat genoemd)
Maar dat zal nog wel even duren voordat een telefoon die functies heeft.
Pentaxiaan
Was dat nou weer voor onzinmregeling2005 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:59:
De K850i is nu nog echt niet leverbaar. Sony Ericsson levert hem namelijk nog niet uit omdat momenteel nog wat software aanpassingen worden gedaan. Tweede of derde week oktober zal hij in de winkels liggen verwacht ik.
Groetjes,
Tim Wijkman
aldus gsmhelpdesk

Klopt, nu nog 4gb binnenkort de 8gb en theoretisch 32gb.Djerique schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:15:
Ik begrijp de problemen over het geheugen niet. De K850i kan toch gewoon SDHC aan?
Dan rust me nog een vraag: Waar zit de mini-usb ingang in de K850i?
[ Voor 5% gewijzigd door Djerique op 14-10-2007 23:23 ]
Die is er nietDjerique schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:23:
Thanks voor het antwoord Daanno.
Dan rust me nog een vraag: Waar zit de mini-usb ingang in de K850i?
Idd, niet: http://www.mobile-review....50-main/pics/all-face.jpg
Via de bijgeleverde kabelreAaa schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:27:
wat is de beste manier om foto's enz over te zetten? een Bluetooth stick kopen zou ik de voorkeur aan geven aangezien je dan ook kan internetten met je mobiel via je eigen ADSL verbinding als ik dit niet verkeerd begrepen heb.
[ Voor 62% gewijzigd door DaannO op 14-10-2007 23:32 ]
vond ze zelf minder eerlijk gezegd, voorkant oogt erg druk.
[...]
Aan de onderkant
[...]
Dat is geen mini usb aansluiting.....
Mee eens, mijn fout: http://www.mobile-review....50-main/pics/all-face.jpgWhatsek schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:32:
[quote]DaannO schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:28:
[...]
Aan de onderkant
[...]
Dat is geen mini usb aansluiting.....
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1d75c06
Djerique, ER ZIJN GEEN SONY ERICSSONS MET USB-HOST FUNCTIE.Djerique in het Sony Ericsson P1 topic
"ik bedoel een poort, dus een ingang.
Dus: Heeft de P1i een mini-usb ingang?"
Snappie ?
[edit]Nieuwemobiel.nl heeft het wel vaker bij het verkeerde eind. En USB-host is wel een functie die dik op de voorkant van de OP zou staan.
[ Voor 18% gewijzigd door SirNobax op 14-10-2007 23:40 ]
Pentaxiaan
Ik zag 2 weken geleden een dummy bij BelCompany, zegt niks.SYQ schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:29:
ik heb ze toch vandaag echt zien liggen in mediamarkt almere, wel waren het dummies maar toch. dan mag je ervanuit gaan dat ze hem ook echt verkopen. 2 stuks trouwens, blauwe en groene
vond ze zelf minder eerlijk gezegd, voorkant oogt erg druk.
Het is een universele maat waardoor het dus makkelijk te kopen is (kabels/headset). En de data doorvoer is vele malen hoger.Stormbringer schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:43:
Uit pure interesse: wat zou je met zo'n USB-host kunnen doen dan?
Wat is dit voor een trietse mededeling.SirNobax schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:37:
Let maar niet op Djerique, volgens mij zit hij zo'n beetje alle SE topics te spammen met die vraag:

Ik ben gewoon op zoek naar een telefoon met een usb-ingang. Waarom zou ik dit niet mogen vragen voor andere telefoons? En noem je 2x spammen?
Get a life en gooi je frustraties van het weekend niet hier!
[ Voor 16% gewijzigd door Stormbringer op 14-10-2007 23:57 ]
Nee, dank u. Ik ben dik tevreden met het life dat ik nu heb en ik had een prima weekend hoor, jij ook?Djerique schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:52:
[...]
Get a life en gooi je frustraties van het weekend niet hier!
Anyways, alleen met die grote WM6 koeien heb je kans dat ze USB-host hebben. Geen SE's en zeker geen Featurephone's zoals de K850.
En je bespaar al dit door even op een foto te kijken. Hoef je je ook niet zo druk te maken dat anderen het een stomme vraag vindt.
Pentaxiaan
Onjuist, dat is een USB-uitgang. Djerique zoekt een telefoon met een USB-INgang.DaannO schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:45:
[...]
Het is een universele maat waardoor het dus makkelijk te kopen is (kabels/headset). En de data doorvoer is vele malen hoger.
USB-Host is dat (e.v.t. met Mini->groot verloopstukje) je USB-prikkers erin kan doen zoals, bluetooth dongles, memorysticks, cardreaders, een lampje, een G15 toetsenbord, usb-muis, usb-speakers, usb-5.1kaarten, etc etc.
Nogal logisch dat dit niet op een 'simpele' cameraphone zit nietwaar?
[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 15-10-2007 00:30 ]
Pentaxiaan
Godzijdank niet, stel je voor, zitten er straks van die petjes/bling-apen met een usb 5.1 set in de bus/treinSirNobax schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:28:
[...]
Onjuist, dat is een USB-uitgang. Djerique zoekt een telefoon met een USB-INgang.
USB-Host is dat (e.v.t. met Mini->groot verloopstukje) je USB-prikkers erin kan doen zoals, bluetooth dongles, memorysticks, cardreaders, een lampje, een G15 toetsenbord, usb-muis, usb-speakers, usb-5.1kaarten, etc etc.
Nogal logisch dat dit niet op een 'simpele' cameraphone zit nietwaar?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Btw, ze hebben op de sony site het "moet nog uitkomen"-sterretje toch maar terug gezet
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 12:15 ]
Nog steeds stom genoeg van hun staat er de beschrijving van de W850i bij.
[ Voor 10% gewijzigd door sander1989 op 15-10-2007 12:33 ]
............................
En een aankondiging dat je er gratis een 2GB memorystick bijkrijgt. Details ontbreken, maar die aanbieding geldt ook voor de K770i en daar blijkt het een aanbieding bij KPN en Hi te zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:08:
Btw, ze hebben op de sony site het "moet nog uitkomen"-sterretje toch maar terug gezet
ff een stukje vliegen
Maar wat heb je verder... W910i heeft een 2mpx camera zonder autofocus, terwijl mijn huidige K750i dat wel heeft. Nokia 5610 XpressMusic ziet er wel heel solide uit, maar heeft weer die belabberde batterijduur...
Wat is het leven toch moeilijk...

Geen autofocus is waardeloos. Heb nu een Samsung D600, maar fotos maken is gewoon zonde van je tijd. Tenzij je buiten loopt met een lekker zonnetje en afstand foto's maaktStormbringer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:56:
Hmm... Ik zit toch weer andere telefoon te overwegen... Gewoon om die vlekgevoeligheid van de K850i. Ik ben iemand die superzuinig met apparatuur omgaat, maar die vlekken zijn onvermijdelijk bij de K850i, wat betekent dat ik me na elk gebruik dat ding zit te poetsen. Beetje vermoeiend dus.
Maar wat heb je verder... W910i heeft een 2mpx camera zonder autofocus, terwijl mijn huidige K750i dat wel heeft. Nokia 5610 XpressMusic ziet er wel heel solide uit, maar heeft weer die belabberde batterijduur...
Wat is het leven toch moeilijk...
Verwijderd
Terwijl in de rest van de wereld is hij inmiddels wel verkrijgbaar!
Weet iemand waarom?
Er zijn van die 'poets dingetjes', waarmee je in een enkele beweging het scherm schoonmaakt. Er zit een koortje aan, zodat je em eventueel aan je telefoon kan hangen.Stormbringer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:56:
Hmm... Ik zit toch weer andere telefoon te overwegen... Gewoon om die vlekgevoeligheid van de K850i. Ik ben iemand die superzuinig met apparatuur omgaat, maar die vlekken zijn onvermijdelijk bij de K850i, wat betekent dat ik me na elk gebruik dat ding zit te poetsen. Beetje vermoeiend dus.
Zoiets bedoel ik, maar deze ziet er imo wat girly uit (er zijn andere modellen te krijgen tho):

Edit: plaatje erbij.
[ Voor 16% gewijzigd door Bamieater op 15-10-2007 15:01 ]
Say what you want to say, BUT don't speak!
De incompetentie van SE Nederland....Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:09:
Wat raar dat er nu weer binnenkort verkrijgbaar erachter staat op de site van SE!
Terwijl in de rest van de wereld is hij inmiddels wel verkrijgbaar!
Weet iemand waarom?
Over het poetsdingetje: Dan haal je dat koordje eraf, en stop je dat ding in je jaszak
Btw. dat ding zelf is zwart, als ie nou roze was
[ Voor 21% gewijzigd door Dani86 op 15-10-2007 15:04 ]
Jammer genoeg is dat zo.Stormbringer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:30:
Ik zie dat alleen SonyEricsson's een fabrieksopgave van de batterijduur van 400h/540min. voor respectievelijk de standbytijd/beltijd geven... Is de accu van Nokia's/Samsung's dan echt zo bagger dat je ze na 3 uur muziek luisteren moet opladen?
Met mijn K800i kan ik gerust 4 a 5 dagen rondlopen, bellen en smsen zonder dat die meteen aan de lader moet.
Behalve als bluetooth gebruikt wordt dan gaat de accu wat sneller leeg.
Tegenover Motorola, Samsung en Nokia doet SE het een stuk beter met de accuduur.
Verwijderd
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4849
http://www.gsmarena.com/nokia_n81-2084.php
En voordat die N82 uitkomt zijn wel wel weer een paar maanden verder schat ik. Lijkt me wel vet qua features. Het design vind ik alleen niet echt mooi, ik vind alle nieuwe nokia's niet mooi eigenlijk
goed, dit topic gaat over de K850i
Verwijderd
Dat werd hiervoor ook al gemeld. Zullen we gewoon wachten tot de 22ste en niks meer over een leverdatum zeggen tenzij het echt concreet is?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:51:
Hmm, bij bol.com hebben ze hem weer met een levertijd van 3-5 werkdagen neergezet. Opnieuw een fout of nu wel serieus?
Android fanboy
Android fanboy
Maar Hi zal toch niet alleen de groene gaan leveren?Ivo NL schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:57:
Ja, maar ik wil geen Hi (enige keuze voor mij op dit moment is vodafone met de 15% korting actie), en ook geen Luminious green.
Android fanboy
Hoe kom je daar bij?Ivo NL schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:26:
Volgens mij als eerste wel.
Verwijderd
Over beschikbaarheid en prijzen hebben wij geen informatie, wij hebben geen toegang tot voorraad- en distributie gegevens van dealers of distributeurs. Wij zouden u willen vragen om onze website in de gaten te houden of bij de telecom zaken te informeren.
Voor een dealer bij u in de buurt kunt u op onze site de zogenaamde " Dealer Locator " gebruiken. Klikt u op onderstaande link om meteen naar de " Dealer Locator" te gaan:
http://www.sonyericsson.c...0&template=pp8_dl&zone=pp
Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met het Sony Ericsson Call Center. Bezoekt u ook gerust onze website. Op www.sonyericsson.com/nl ontvangt u altijd het laatste nieuws en de meest interesante content.
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:03:
-wij weten het ook niet en sturen u dus van het kastje naar de muur-
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:03:
Ik had dus een mail richting SE gestuurd met de vraag waar en wanneer hij te koop is. Maar dan krijg je dus een mail terug met een heel breed antwoord wat dus eigenlijk geen antwoord is.
"Over beschikbaarheid en prijzen hebben wij geen informatie, wij hebben geen toegang tot voorraad- en distributie gegevens van dealers of distributeurs. Wij zouden u willen vragen om onze website in de gaten te houden of bij de telecom zaken te informeren.
Voor een dealer bij u in de buurt kunt u op onze site de zogenaamde " Dealer Locator " gebruiken. Klikt u op onderstaande link om meteen naar de " Dealer Locator" te gaan:
http://www.sonyericsson.c...0&template=pp8_dl&zone=pp
U kunt e-mails sturen naar het volgende adres: questions.nl@support.sonyericsson.com."
Kun je inkorten tot:
"Dit antwoord is niet door een persoon samengesteld, maar door een antwoord-generator, aangezien het niet de bedoeling is dat u daadwerkelijk iets postitiefs vindt aan onze service."
en in hun kassa systeem staat hij ook, dus in hun eigen kassa
Net zoals vorig jaar het geval was met de K800i.
In de rest van de wereld begint ie nu redelijk verkrijgbaar te worden.
Verwijderd
Klopt de T for Telecom vestiging in Heerlen verwacht hem ook vrijdag. Fingers crossed!mregeling2005 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:45:
tfortelecom arnhem verwacht hem donderdag of vrijdag. ligt een demo model al.!!
en in hun kassa systeem staat hij ook, dus in hun eigen kassa
Verwijderd
Eerst zien, dan geloven...
Hmm. Via internet betaal ik voor het Vodafone 27,50 gemiddeld per maand 24,50. In de winkel 27 euro.
Voor het Vodafone 22,50 abo betaal ik in de winkel 24,50 gemiddeld per maand.
Misschien dat ik dan ga voor de laatste optie. Iets minder beltegoed, maar het toestel direct in handen en eerder dan via internet.
Android fanboy
Dit topic is gesloten.