Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
Hij is er !!! :) en nu is de mijne weer een stuk minder waard zeker... K810i

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10868

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, hij is leverbaar volgens Sony Ericcson, maar ik zie hem nog niet binnen nu en 2 weken in de winkels liggen eigenlijk... Zal zometeen eens vragen bij de T-Mobile shop / Belcompany of ze al wat meer weten maar verwacht van niet... dus moeten nog (meer) geduld hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

g4wx3 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:
Hij is er !!! :) en nu is de mijne weer een stuk minder waard zeker... K810i

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10868
Hij is er? Zeg jij maar waar precies, die website is al een week zo namelijk, dat zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
bij hi is het 22 oktober geworden i.p.v. 15 oktober

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

ikke4 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:07:
bij hi is het 22 oktober geworden i.p.v. 15 oktober

:/
-O- naja, twee/drie dagen later komt mijn salaris, da's dan ook wel weer praktisch.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

TroonStaal schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:13:
[...]

-O- naja, twee/drie dagen later komt mijn salaris, da's dan ook wel weer praktisch.
Yep, heb ze net ook gebeld. Iris was erg aardig, maar had het nog wel over 15 oktober. Tel er bij Hi standaard maar een week bij op, dus de 22e zal wel kloppen. Tot die tijd kunnen ze in ieder geval nog geen prijzen afgeven. Da's dan jammer voor ze. En voor mij ook enigszins, want Hi bevalt me an sich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Ook ik kreeg het mailtje van SE dat ie er is, dus heb ik weer even gebeld, en hij komt inderdaad morgen als de distri hem er vandaag uitgooit, anders vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb het mailtje ook gehad, ik ga vandaag kijken of ie al verkrijgbaar is :D

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de k850 toegevoegd aan pricewatch: pricewatch: Sony-Ericsson K850i
Zou iedereen die een winkel weet deze aub ook toe willen voegen:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addPrice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij The Phone House, Belcompany en de T-Mobile shop langsgeweest (Nijmegen), zij verwachten de telefoon allemaal pas op zn vroegst over 2 weken... Belcompany blijft bij week 43/44, TPH dacht begin november, T-Mobile was het ruimst: "Wij verwachten dat de telefoon dit kwartaal nog wel komt en anders begin volgend jaar." .... Zal zometeen eens met een paar MM's in de buurt gaan bellen, kijken wat zij mij weten te vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:29
hoop iig dat ik 'm in de herfstvakantie heb :'). mijn vakantie (zuiden van NL) begint volgende week vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meesten zeggen week 43.. dus de week van 22oktober

op www.hi.nl is een actie, dan kan je het toestel kopen met een hi 25 abbonement voor 540 totaal

(12 keer 15 euro + 12 keer 25 euro + 60 euro = 540)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Vaag dat ze de prijzen voor toestel + nieuw abo wel weten, maar voor toestel + verlengen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:54:
meesten zeggen week 43.. dus de week van 22oktober

op www.hi.nl is een actie, dan kan je het toestel kopen met een hi 25 abbonement voor 540 totaal

(12 keer 15 euro + 12 keer 25 euro + 60 euro = 540)
170+10*12+20*12=530 (hi 20,- abonnement)
90+15*12+25*12=570 (hi 25,- abonnement)
60+20*12+30*12=660 (hi 30,- abonnement)
dat zijn de goede berekeningen.

aan de ene kant lijkt me een €20 abo wel fijn voor 2 jaar, maar aan de andere kant is een 25€ niet mis. je betaalt tenslotte minder voor het toestel en die meerprijs van €40 over 2 jaar stelt eigenlijk ook niet veel voor. zeker omdat ik niet weet of ik veel ga bellen of niet. dadelijk heb ik een verkeerde keus gemaakt om voor de goedkoopste variant te gaan en vaak over mn bundel heen ga. zit te twijfelen of ik een 20 of 25 abo'tje neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ben net bij t-mobile en Belcompany geweest, ze zeggen allebij week 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de primafoon winkel hebbe ze een actie dat je 20% korting krijgt op je abbo als je student bent met een ov jaarkaart

dat betekend dus dat als je een 2jarig hi30 abbo neemt je 2jaar lang 24euro per maand betaald plus 1malig 60euro..
ben je in totaal dus 24x24+60=636 euro kwijt
voor een 2jarig hi 25 abbo betaal je dan 2jaar lang 20 euro per maand plus 1 malig 90 euro
totaal 20x24+90 = 570
bij een 2jarig hi 20 abbo betaal je 2jaar lang 16 euro per maand plus 1 malig 170 euro
totaal 16x24+170= 554 euro

dus ben je student en heb je een ov kaart

dan maakt het als je een hi 25 abbo neemt niks uit of je hem in de winkel of online koopt
maar als je een hi 30 wilt kan je hem beter in de winkel halen want dat is goedkoper
wil je een hi 20 dan kan je hem beter online bestellen, want dan is dat weer goedkoper

(actie in de winkel loopt t/m 31 oktober)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
actie online loopt tot 31 november voor de duidelijkheid, maar ben er hopelijk wel uit voor die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Studentenkorting hadden ze bij Hi vorig jaar ook al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
heb de handleiding eens snel door gebladerd... vallen twee dingen op.. kan nergens iets vinden over externe besturing.. (heb nu nog mijn k750i en daar zit dat wel op) heeft de k850i dat niet?????

het tweede is de besturing van spelletjes...

"voor sommige games kunt u de hele telefoon naar links, rechts, omhoog en omlaag tillen bij wijze van spelbesturing"

is dit hetzelfde als WII...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Blegh, Bestelmaar heeft 'em ook nog niet. Heb T4Telecom Delft en Phonehouse Delft gebeld, maar beiden wisten nog he-le-maal niets van de K850.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geduld, hij zal waarschijnlijk toch niet eerder dan 22 oktober in de winkels liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ikke: Bij die game is het de bedoeling een balletje over een plateau heen te rollen door de mobiel te bewegen. Kantelen naar rechts > het balletje gaat naar rechts, kantelen naar links > het balletje gaat naar links. enz.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ikke4, was jij niet degene met het k810i probleem in het k810i topic?

maar goed, als ik m bestel is het toch wel via hi.nl (rijmt). is het trouwens ook mogelijk om na het afsluiten van een abonnement naar de primafoon toe te stappen en daar nog een verzekering af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Wat voor aansluiting heeft een K850i eigenlijk?
Zelfde als K800i hoop ik? Of moet ik alle accesoires weer opnieuw kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ja, zelfde aansluiting. Aan accessoires wil ik overigens heel graag een 4GB micro-sd kaartje, de CDS-65 dockingstation, black & clear silicon case en de Motorola S9 A2DP headset... Eerst maar het geld 8)7

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Ivo NL schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:13:
Ja, zelfde aansluiting. Aan accessoires wil ik overigens heel graag een 4GB micro-sd kaartje, de CDS-65 dockingstation, black & clear silicon case en de Motorola S9 A2DP headset... Eerst maar het geld 8)7
Die CDS-65 Docking Station, ik snap niet helemaal hoe hij werkt. Kun je hem in het stopcontact stoppen of laadt hij alleen via USB?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Verbal_Kint schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:21:
Studentenkorting hadden ze bij Hi vorig jaar ook al..
Hebben ze inderdaad al heel lang.

Hi studentenshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Stormbringer schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:28:
[...]
Die CDS-65 Docking Station, ik snap niet helemaal hoe hij werkt. Kun je hem in het stopcontact stoppen of laadt hij alleen via USB?
Er zitten drie ingangen op:
- USB (tevens oplaadmogelijkheid)
- Oplader
- Hoofdtelefoon

De eerste twee kan je gewoon tegelijkertijd erin doen. Wat je dan krijgt is dat wanneer je PC uitstaat hij oplaadt via netstroom. Overigens weet ik niet of de hoofdtelefooningang dezelfde is als de oplader/usb ingang. Voor 20 euro weet ik het trouwens ook nog niet helemaal. Je kan je mobiel moeilijk bedienen als hij erop zit en als je gebeld wordt kan je hem er moeilijk vanaf halen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsek schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:51:
Ook ik kreeg het mailtje van SE dat ie er is, dus heb ik weer even gebeld, en hij komt inderdaad morgen als de distri hem er vandaag uitgooit, anders vrijdag!
waar komt hij morgen?? welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

waar komt hij morgen?? welke winkel?
Ik heb hem besteld bij Total call breukelen, en voor de duidelijkheid:

Als de distributeur ze vandaag verstuurd, dan zijn ze er morgen. Anders zijn ze er vrijdag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Die "aanraakopties" onderin het scherm, is dat een soort touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Nee, het zijn warmtegevoelige knopjes die activeren wanneer je er met je vinger op gaat.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Laatst online: 16-06 16:27
Vandaag bij de MediaMarkt in Eindhoven geweest, daar hadden ze 'm nog niet.. sterker nog, een mederwerkster wist mij te vertellen dan hij nieteens standaard in het assortiment zou komen, maar alleen geleverd zou worden op bestelling! Beetje onzin imo.. Bij de Orange shop en het Vodafone City Point was ook nog niets binnen.

Nog maar een paar weekjes wachten dan, geen probleem want mn K800i werkt nog prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
reAaa schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:56:
ikke4, was jij niet degene met het k810i probleem in het k810i topic?
klopt, ik heb mijn k810i drie keer naar de primafoonshop gebracht met hetzelfde euvel, en toen vond ik het wel echt genoeg. ik wou het toestel niet terug. nu komt de k850i voor inde plaats... die k810i van mij was echt brak. hopenlijk deze keer meer geluk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
mooi zó. geld terug gekregen? of gewoon erbij gelaten en gezegd als de k850i er is dat je die neemt en de eventuele meerprijs betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

- Oplader
- Hoofdtelefoon

De eerste twee kan je gewoon tegelijkertijd erin doen. Wat je dan krijgt is dat wanneer je PC uitstaat hij oplaadt via netstroom. Overigens weet ik niet of de hoofdtelefooningang dezelfde is als de oplader/usb ingang. Voor 20 euro weet ik het trouwens ook nog niet helemaal. Je kan je mobiel moeilijk bedienen als hij erop zit en als je gebeld wordt kan je hem er moeilijk vanaf halen.
Klinkt goed. Maar ik neem dat het een hoofdtelefoon uitgang is, en geen ingang? Anders gebeurt er vrij weinig denk ik... :p

En hoezo is het moeilijk om hem er vanaf te halen? Als je met twee handen ermee moet gaan klooien is het inderdaad niet zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Timmyboy_ schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:43:
Vandaag bij de MediaMarkt in Eindhoven geweest, daar hadden ze 'm nog niet.. sterker nog, een mederwerkster wist mij te vertellen dan hij nieteens standaard in het assortiment zou komen, maar alleen geleverd zou worden op bestelling! Beetje onzin imo.. Bij de Orange shop en het Vodafone City Point was ook nog niets binnen.

Nog maar een paar weekjes wachten dan, geen probleem want mn K800i werkt nog prima ;)
Onzin volgens mij, maar bij de MM in Eindhoven weten ze dan ook echt bijna niks.
Ze leggen nog niet eens in de winkel wat ze krijgen. P1i stonden 10 dozen van in de vitrine, geen model op display, terwijl hij wel in de aanbieding was.

En als ze beginnen te zeuren dat hij te duur is en ze hem daarom niet ophangen, da's een onzinverhaal want ze hangen wel de N95 op van zoveel euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
voor het bedrag van een N73 N95 koop je een kruidvat PC en een printer.

[ Voor 7% gewijzigd door reAaa op 10-10-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Laatst online: 16-06 16:27
W00fer schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Onzin volgens mij, maar bij de MM in Eindhoven weten ze dan ook echt bijna niks.
Ze leggen nog niet eens in de winkel wat ze krijgen. P1i stonden 10 dozen van in de vitrine, geen model op display, terwijl hij wel in de aanbieding was.

En als ze beginnen te zeuren dat hij te duur is en ze hem daarom niet ophangen, da's een onzinverhaal want ze hangen wel de N95 op van zoveel euro.
Precies! Toen ik vroeg naar een Microsoft Media Center Remote keken ze me aan alsof ze water zagen branden, met 3 man sterk.. Alsof ik iets heel vreemds vroeg :p maargoed, dat is verder off-topic. De N95 heb ik inderdaad ook werkend in mijn handen gehad daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
reAaa schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:00:
mooi zó. geld terug gekregen? of gewoon erbij gelaten en gezegd als de k850i er is dat je die neemt en de eventuele meerprijs betaald?
hij wordt nu 1 op 1 omgeruild, ik behoud mijn abonnement alleen krijg daar nu een 850 bij.

zit alleen nu een anderhalve week op een k750i met een semi-defecte joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Week 43 volgens MM Hoofddorp...

Let's face it :/

Nog ff geduld dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

- Oplader
- Hoofdtelefoon

Mja, ik heb hem al besteld bij bol.com! Kan hem alvast voor mijn K750i gebruiken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Oke, ben benieuwd! Als je hem hebt, laat je het dan even weten met je ervaring? Thanks :D

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:58:
Oke, ben benieuwd! Als je hem hebt, laat je het dan even weten met je ervaring? Thanks :D
Doe ik! En jij bedankt, zonder jou had ik niet van zijn bestaan geweten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:54:
in de primafoon winkel hebbe ze een actie dat je 20% korting krijgt op je abbo als je student bent met een ov jaarkaart

dat betekend dus dat als je een 2jarig hi30 abbo neemt je 2jaar lang 24euro per maand betaald plus 1malig 60euro..
ben je in totaal dus 24x24+60=636 euro kwijt
voor een 2jarig hi 25 abbo betaal je dan 2jaar lang 20 euro per maand plus 1 malig 90 euro
totaal 20x24+90 = 570
bij een 2jarig hi 20 abbo betaal je 2jaar lang 16 euro per maand plus 1 malig 170 euro
totaal 16x24+170= 554 euro

dus ben je student en heb je een ov kaart

dan maakt het als je een hi 25 abbo neemt niks uit of je hem in de winkel of online koopt
maar als je een hi 30 wilt kan je hem beter in de winkel halen want dat is goedkoper
wil je een hi 20 dan kan je hem beter online bestellen, want dan is dat weer goedkoper

(actie in de winkel loopt t/m 31 oktober)
Ik ben al twee jaar geen student meer maar heb wel mijn VU studentenpas, waar geen datum op staat :P

Zou dat ook werken, of gaan ze vragen stellen over je studie ofzo?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
TroonStaal schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:24:
[...]

Ik ben al twee jaar geen student meer maar heb wel mijn VU studentenpas, waar geen datum op staat :P

Zou dat ook werken, of gaan ze vragen stellen over je studie ofzo?
Nee, ze vragen naar je studenten OV kaart.
On topic: vandaag iemand al de k850i irl gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de K850i irl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Morangie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:23:
[...]

Nee, ze vragen naar je studenten OV kaart.
On topic: vandaag iemand al de k850i irl gezien?
Jammer. Maar ik denk dat ik het toch ga proberen ;)

@ Sjnoebel: Dat betekend: in het echt, in de winkels dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met MM Arnhem, de telefoon staat op de bestelling, misschien dat ze morgen binnen kwamen maar dat wist de medewerker niet zeker...

edit:
voor € 470

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Kijk aan, hij wist het niet zeker.

Ik geloof dat soort gasten niet, laten we gewoon rekening houden met begin November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:51
Op Bol.com staat die nu als niet leverbaar dus zal wel denk foutje zijn geweest dat je hem al kon bestellen, of hij is al weer uitverkocht(tijdelijk) en paar gelukkig krijgen hem thuis gestuurd.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
je verwacht toch eigenlijk wel van de mensen die in zo'n winkel werken wat er allemaal op de planning staat om uit te komen. ik las hier al een aantal keer dat sommigen naar een winkel waren geweest en het personeel niet eens van het bestaan van bijv. de k850i afwisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

- Sony zegt: ze worden NU gedistribueerd
- KPN (Hi) zegt: 22 oktober/week 43
- gespecialiseerde websites zeggen week 44\
- medewerkers van verschillende winkels hebben geen idee en tellen dus niet mee :-)

Waarom zou Sony een lulverhaal ophangen? Sony is de bron, ik ga er van uit dat die weten wat ze zeggen. Ik denk dus dat aankomend weekend de eerste mensen een k850 kunnen bemachigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik denk dat de K850i nu beschikbaar is voor de retailers om hem te bestellen, maar die zitten kennelijk te slapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

n00bdani86 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:03:
Ik denk dat de K850i nu beschikbaar is voor de retailers om hem te bestellen, maar die zitten kennelijk te slapen....
slackers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als hij nu gedistribueerd word kun je er vanuit gaan dat ze maandag al in de winkel kunnen liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T-Mobile shop in Delft was er redelijk zeker over dat hij vrijdag (morgen) binnekomt. Hij zei er wel bij dat ik dan pas na 4 hoefde te komen, ik neem aan dat net daarvoor de leverancier altijd langs komt. Ook heb ik met T-Mobile zelf gebeld (omdat ik hem neem bij abo verlenging) en die wisten echter niet wanneer ze hem beschikbaar zouden hebben, ook wisten ze nog geen tarieven.

Kortom, ik ga morgen na 4 nog even langs daar en dan laat ik wel weten of hij er is (of niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Stormbringer schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:37:
Maar bij de K850i koop ik gewoon een MicroSD'tje van 4GB (50 euro) of 8GB (100 euro)...
Weet iemand of de k850i wel SD Micro HC ondersteunt?
Werkt dit kaartje in een k850i?
PolluxDKB schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:08:
Toch blijf ik het jammer vinden dat hij geen MicroSDHC ondersteund.
Over 2 jaar 16gb geheugen in mijn mobiel had ik toch wel fijn gevonden.
PolluxDKB meent dat SD Micro HC niet wordt ondersteunt :/
Wie heeft er nu gelijk :?

[ Voor 30% gewijzigd door Joep op 11-10-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De K850i ondersteunt MicroSD-kaartjes, meer weten we ook niet.

[ Voor 22% gewijzigd door MarcoC op 11-10-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bij bol.com besteld. Met de gedachte dat ze em op een wonderlijke wijze als eerste zoude hebben. Naja, hoop dat ik em krijg zodra hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik weet niet hoe het precies zit met zo'n HC... Maar met mijn K750i gebruik ik ook al twee jaar een 2GB Memory Stick Duo High Speed, geen enkel probleem mee gahad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ik hoop maar dat ze een SDHC ondersteuning hebben, want anders wordt 't niet meer dan leven op 2GB. Hm.

Dit lees ik op een ander forum:
But the fact that SE have given the K850 SDHC support is a great move as 6GB cards are already available for about £40 and the 8GB cards are expected any time soon with even larger cards expected next year .
K850i has a 4 gig limit on M2 or micro SD

yaa that information is correct ...
SE zegt zelf alleen max. 4 GB te ondersteunen met M2 micro kaartjes.

[ Voor 70% gewijzigd door Ivo NL op 11-10-2007 21:38 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Oh... In dat geval zullen ze het vast wel ondersteunen! Dat ding moet zeker 32GB aankunnen, en als je zegt dat "gewone" MicroSD's tot 2GB gaan, zou dat betekenen dat de K850i SDHC ook ondersteund...

Lijkt me logisch, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
2GB is nog geen SDHC. Maar zoals ik in een edit zei: SE zegt zelf dat de K850 tot max 4GB ondersteunt (kleinste SDHC geheugen).

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hmm... Nou lees ik ook tegenstrijdige dingen...

Max. van 4GB lijkt me sterk, de K750i kon tweeënhalve jaar geleden al 2GB halen. Ik denk dat het komt omdat de 8GB kaartjes nog niet gangbaar zijn... Ik vermoed dus dat ik er makkelijk 8GB in kan stoppen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Het feit dat de K850 al 2 GB kom halen maakt niets uit voor het (waarschijnlijke) feit dat de K850 max 4 GB ondersteunt. Jij vermoedt dat de K850 meer kan halen ;) Je kan het natuurlijk wagen 8GB erin te gooien, maar voor hetzelfde geld werkt het niet.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Klopt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wanneer kom je erachter of het werkt ja of nee? wanneer je m volpropt met dingen of gewoon wanneer je m erin stopt? is dit niet te testen in de winkel ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Hij zou al niet herkent moeten worden wanneer je hem erin stopt. Als je in een aardige winkel zit zou je dit best mogen testen. Mits ze en al geopende hebben natuurlijk, anders doen ze het natuurlijk niet.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Nu de K850i nog niet eens is gereleased is de K870i al weer in zicht.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/images/upload/1191913447SonyEricsson-K870.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wtf, das lauw. wat zie ik daar een Joystick :o

120 FPS VIdeo? amaai nja ik ga gewoon voor de k850i hoor of de k810. al die xtra features allemaal leuk en aardig, maar als je wat meer wilt doen met film koop dan bv een leuke cam die ook filmpjes kan maken, of natuurlijk een videocam.
hetzelfde geldt voor fotografie. al ben je er echt mee bezig kan je net zo goed overwegen een mooie camera aan te schaffen.

[ Voor 79% gewijzigd door reAaa op 11-10-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die K870i is gewoon een shop. K810i, K850i en ene Sony digitale camera... duidelijk te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just bought a transcend microsd card for my yet to be delivered HTC Kaiser. It came with a microsd to memorystick pro duo adapter. I tried it with my sdhc 4GB card and it actually worked fine with my W850i. Which is nice to know as a 4GB microsd card is actually much cheaper. And now i can use the same memory for mx two phones and my camera. I wonder if the 8GB cases will work as well...

bron

Lijkt mij ook niet meer dan logisch dat dit ondersteund is, sdhc bestaat ook al even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wat zijn de voordelen van een High capacity kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
De grotere opslag ;) Normale SDkaarten gaan tot 2 GB, SDHC is 4gb en meer.

SDHC: SD High Capacity = hoge capaciteit = grotere opslag

[ Voor 28% gewijzigd door Ivo NL op 12-10-2007 00:16 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Djerique schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:12:
Nu de K850i nog niet eens is gereleased is de K870i al weer in zicht.
[afbeelding]
Jezus, joystick van de K750i gekopieerd, camaraknopjes van K810i, achterkant van een Sony digitale camera, amateuristische Photoshop + spelfouten in de tekst. Ja heus, het is officieel hoor, de K870i komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@reAaa
Je zegt het al zelf :) Meer geheugen en ik dacht ook dat het wat sneller was, maar die laatste weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
verder geen verschil in schrijfsnelheid op het kaartje, bv bij het maken van een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Heeft iemand ergens "echte" (amateur) foto's van de twee kleuren naast elkaar gezien? Ben er nog steeds niet uit welke ik wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Had je deze al gezien?

Ik vind de blauwe gewoon mooier. Alleen omdat bij de groene versie de toetsverlichting nog steeds blauw/wit is. Dat vind ik persoonlijk niet echt staan :9

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/review/image/sonyeric/k850/pics/k850photo-009.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Ivo NL op 12-10-2007 00:33 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Die blauwe verlichting bij de zwarte versie is inderdaad niet zo mooi. Maar aan de andere kant vind ik een grijze zijkant bij dat spiegelende zwart niet zo goed bij elkaar passen... Het liefs had ik een compleet zilveren versie gehad! :D

Maar voorlopig ga ik voor de zwart-groene dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Stormbringer schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:42:
Die blauwe verlichting bij de zwarte versie is inderdaad niet zo mooi. Maar aan de andere kant vind ik een grijze zijkant bij dat spiegelende zwart niet zo goed bij elkaar passen... Het liefs had ik een compleet zilveren versie gehad! :D

Maar voorlopig ga ik voor de zwart-groene dan maar...
ja, daarom zit ik ook nog steeds te twijfelen tussen de blauwe/groene ;'). alles zwart vind ik wel mooier dan die zilveren rand bij de blauwe versie. als de blauwe versie nou net als de groene was maar dan met de ledjes ook blauw, dan was ik zeker voor die gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Geef mij maar blauw/zwart/zilver :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2007/communicasia/part2/communicasia%20040%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ocworkbench.com/2007/communicasia/part2/communicasia%20039%20copy.jpg

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Tip! : klik!

Alvast voor-spelen met de K850i !

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ivo NL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:18:

Geen videogesprek meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
jewel, je ziet de 2e camera op de voorkant zitten.

ben alleen erg benieuwd of er al wat zaken zijn die vandaag de eerste binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:16
Ivo NL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:18:

Ze hebben er gelukkig een zaklampfunctie opgezet, net als op m'n trouwe K700i.
Nog uitgebreid ook :9 En 5 verschillende alarmen met alarmtekst. :D
Dit wordt zo mijn volgende telefoon. Als hij ook nog eens SD Micro HC ondersteunt... :9~
Ik denk wel dat een hoesje aan te raden is, want anders zitten er in no time vingerafdrukken, stof en krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Rio schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:26:
Vaag dat ze de prijzen voor toestel + nieuw abo wel weten, maar voor toestel + verlengen nog niet.
Klopt, ik heb daar deze week ook al over gebeld naar Hi, maar die gast zei dat ik eerst moest wachten tot hij uitkwam, voordat de verlengprijzen duidelijk worden. Snap ik niet echt :?

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Docking Station CDS-65 is gearriveerd! Prachtding! Ziet er heel professioneel uit een geen geknoei met die oplader en kabels... De mobiel erafhalen gaat niet met één hand, hij zit redelijk goed vast met die Fast Port aansluiting. Maar is ook weer niet zo'n probleem vind ik. Gewoon met één hand de Docking Station vasthouden en met de andere de mobiel eraf halen...

Overigens is er een mooie groen gloedje bij de aansluiting, wat mij nu wel verplicht om de groen/zwarte K850i te halen! :9 Maar er zit zo'n verzwaard stukje bij waar je je kabel doorheen kan doen. Zit ook een tekeningetje bij dat de kabel er twee keer doorheen moet, m.a.w. je moet hem een keer omwinden. Hier zie je hem ook: http://photo.wawagadgetlt.../sony_ericsson/cds_65.jpg Iemand enig idee waar dat goed voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de T for Telecom geweest, medewerker daar had er meer verstand van. De telefoon was bestelbaar sinds afgelopen maandag. Hij had hem ook al meteen 's maandags besteld maar de telefoon is dus nog niet binnen. Hij hoopt dat de telefoon morgen komt (hij zit er zelf ook op te wachten) maar hij had verder ook geen definitieve datum van levering.... dus het zal wel volgende week komen dankzij Sony Ericsson's snelle levering... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:22:
Net bij de T for Telecom geweest, medewerker daar had er meer verstand van. De telefoon was bestelbaar sinds afgelopen maandag. Hij had hem ook al meteen 's maandags besteld maar de telefoon is dus nog niet binnen. Hij hoopt dat de telefoon morgen komt (hij zit er zelf ook op te wachten) maar hij had verder ook geen definitieve datum van levering.... dus het zal wel volgende week komen dankzij Sony Ericsson's snelle levering... :(
Dit lijkt me bruikbare info, thanks!
Vreemd dat hij dan kennelijk stilligt bij de distributeur. Zouden er nu ergens een aantal pallets met k850's in een loods staan te wachten tot ze in een vrachtwagen worden gezet? Hoe werkt zoiets?
SE zegt toch dat ze daar de deur uit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Rio schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Dit lijkt me bruikbare info, thanks!
Vreemd dat hij dan kennelijk stilligt bij de distributeur. Zouden er nu ergens een aantal pallets met k850's in een loods staan te wachten tot ze in een vrachtwagen worden gezet? Hoe werkt zoiets?
SE zegt toch dat ze daar de deur uit zijn?
Of de eerste lading is "van de vrachtwagen gevallen" ;)

Zou als ik jou was eens rondkijken bij de plaatselijke scooters/petjesventjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Mm arnhem zegt hetzelfde,zijn besteld,maar ze weten geen leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij roept Sony Ericsson gewoon dat ze leverbaar zijn, om van die zeurende mailtjes af te zijn van mensen die vragen wanneer de telefoon nou eens uitkomt... :p nu krijgen de winkeliers al die zeurmailtjes en lijkt het net alsof zij de boel aan het vertragen zijn :)

Hou het er maar op dat we volgende week rond deze tijd pas met de k850i aan het klooien zijn... tot die tijd is het geduldig afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

- binnen twee weken vanaf 8 oktober
bron: http://www.connexie.nl/ac...38216;limited_collection_

- Sony Ericsson begint de komende weken met de levering van de lang verwachte W910i en K850i. Dat maakt het Zweeds-Japanse bedrijf bekend in een persbericht.
en
- Beide toestellen liggen naar verwachting voor het eind van de maand in de (online) winkels (ook de W910i)

bron: http://www.portablegear.n...0i_en_W910i_van_start.htm

Ik snap er geen bal meer van 8)7 . Ik ga maar uit van nog 2 weken, dan valt het niet (nogmaals) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
ik heb vandaag even mogen spelen met een k850i, broer van vriend werkt bij vodafone.

Best een leuk ding, hij is bij vodafone echter nog niet door de tests heen. (Ik zou sowieso geen vodafone menu willen :S)

Het touch gedeelte op het scherm werkt aardig, maar niet vlekkeloos. Snap ook niet waarom ze dat maken, leuke gimmick, maar in 99% van de gevallen irritant

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:13:
ik heb vandaag even mogen spelen met een k850i, broer van vriend werkt bij vodafone.

Best een leuk ding, hij is bij vodafone echter nog niet door de tests heen. (Ik zou sowieso geen vodafone menu willen :S)

Het touch gedeelte op het scherm werkt aardig, maar niet vlekkeloos. Snap ook niet waarom ze dat maken, leuke gimmick, maar in 99% van de gevallen irritant
waarom geen vodafone menu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
branding , bah heb ik echt een hekel aan. Ok als je de telefoon nou veel goedkoper kreeg. Maar ik weiger dus om alles in het rood te hebben en om de 10sec ergens een vodafone logo tegen te komen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb ook een enorme hekel aan branded telefoons, die komen er bij mij niet in. Ben je niet eens baas over eigen foon; je kunt de algemen updates niet draaien bijvoorbeeld. Vreselijk. Simlock kan nog, maar ook liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke provider zouden jullie nemen dan?
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.